Ja bi odgovorio ovako na glavno pitanje:
Poštovani, skinite si dijagnostički alat za Toshiba diskove i odvrtite testove sa tim alatom. Ako Vam taj alat kaže da disk ne valja, nosite ga na jamstvo.
http://aps2.toshiba-tro.de/kb0/SPD7303VE0000R01.htm
Ako se Badsektori pojavljuju to može biti izolirani slučaj koji disk možda može sam "srediti" tako da "markira" loše sektore i više ih ne koristi. Svaki disk ima rezervu baš za te situacije, no puno je češće da će se "badsektori" nastaviti množiti i da je situacija već poprilično loša samim time što ste nabasali na greške od strane operativnog sustava. U tom slučaju Toshibin dijagnostički alat će Vam ionako dati poruku o grešci (error code) sa kojim uredno možete u potjeru za novim diskom po jamstvenim pravima. Sve što trebate napraviti jest priložiti disk sa Toshibinom porukom o grešci, popularno zvanom "error code"
HDTune, iako svestran i koristan mali programčić, nije pretjerano relevatan kod ocjene ispravnosti diska, svaki proizvođač ima svoj komadićak softvera kojim provjerava svoje diskove i obuhvaća sve standardne probleme uključujući i testiranje zapisivanja po sektorima, te su dostupni i krajnjim korisnicima da si mogu uredno testirati uređaje prije nego li krenu u potjeru za svojim jamstvenim pravima.
Sretno testiranje, dabogda ti disk bio ispravan..