Igra godine? Dajte i meni tih droga.
Disco Elysium - Izvan kategorije, mimo normativa
- poruka: 34
- |
- čitano: 11.767
- |
- moderatori:
vincimus
Da, još 95%. Autore članka, uzmi stare Bugove pa vidi kakve su igre dobivale 95%. Jedna u dvije godine.
Jeste li je vi igrali uopće? Igra je instant-klasik! Istražite po netu...i svigdje su ogromne ocjene...
Izvan kategorije svakako. Prolazi ka artističko indie izdrkavanje, ali ovo nazvati igrom godine je blasfemija.
Ekipa, možda ne pratite ali Disco Elysium je na gotovo svakoj listi najboljih igara godine: ACG, Jim Sterling, Gamespot, SkillUp, Zero Punctuation...
... HCL mu je dao 94, IGN 9.6,uz već navedeni Game Awards gdje je pobrao svašta.
I sad, umjesto da se nabrijete i probate igrati jer je nešto što niste očekivali niti za to čuli pokupilo toliko nagrada, krenuli se sprdati i vrijeđati. Napokon smo dobili nešto potpuno svježe i odlično, igru od malog developera koja uz to nije prepuna problema. Poduprite ili šutite (ili kritizirajte, al bar pokrenite igru prije toga).
A di se neću sprdat sa retro text based rpglike™ igrom. Možda bi u 80tim prošla ka igra godine, ali u 2020. neće potrošit ni milisekunde resursa moga računala ili mog dragocjenog vremena.
A di se neću sprdat sa retro text based rpglike™ igrom. Možda bi u 80tim prošla ka igra godine, ali u 2020. neće potrošit ni milisekunde resursa moga računala ili mog dragocjenog vremena.
Pa čuj, svatko bira kako će trošiti svoje dragocjeno vrijeme. To što je igra godine ne znači da je za svakoga, eventualno da bi joj svatko otvorena uma trebao dat priliku iako nije za njega krojena. Koja je tebi igra godine?
Plahte teksta na monitoru su me uzbuđivale u nekom prošlom vremenu, pa ću radije otvorena uma pročitat neku dobru knjigu.
Ekipa, možda ne pratite ali Disco Elysium je na gotovo svakoj listi najboljih igara godine: ACG, Jim Sterling, Gamespot, SkillUp, Zero Punctuation...
... HCL mu je dao 94, IGN 9.6,uz već navedeni Game Awards gdje je pobrao svašta.
I sad, umjesto da se nabrijete i probate igrati jer je nešto što niste očekivali niti za to čuli pokupilo toliko nagrada, krenuli se sprdati i vrijeđati. Napokon smo dobili nešto potpuno svježe i odlično, igru od malog developera koja uz to nije prepuna problema. Poduprite ili šutite (ili kritizirajte, al bar pokrenite igru prije toga).
Pa autor teksta je i otišao na sve te moguće stranice i vidio koja je kao igra godine (a da li je ili nije upitno je), probao i donio zaključak.
Ja se sjećam vremena kada su recenzije u Bug-u za mene bile mjerodavnije od portala koji se bave samo igranjima GameSpot i sl. Ta vremena mi fale.
Sada ako ćeš ovdje i dati primjeice SLR godine ili Mirrorless godine odeš na dpreview. Ako ćeš da vidiš smartphone godine odeš na GSM Arenu. itd itd.
A di se neću sprdat sa retro text based rpglike™ igrom. Možda bi u 80tim prošla ka igra godine, ali u 2020. neće potrošit ni milisekunde resursa moga računala ili mog dragocjenog vremena.
Idi peri call of djuty koga zaboli za tvoj mozak ili vrijeme ionako,nije da sjedis kod kuce i izmisljas lijek za rak kao da si neki bitan faktor.
Da mogu birati što bih želio raditi u životu, ali onako s velikom strašću, to bi bilo vođenje softverske kuće koja bi se specijalizirala za avanture.
Ja sam počeo, nekih 3-4 sata, nisam nešto posebno očaran, drugačije JE...No najvjerojatnije nije za mene. Trenutno imam valjda 25 taskova koje treba izvršiti, većina je malo bezvezna, a i teško je toliko stvari popamtiti. A i ako se već cijela igra svodi na dijalog likova, onda bome očekujem da će to biti i odrađeno sa voiceactorima, no ovdje u 10minutnom razgovoru (tj. mojem čitanju teksta) voiceactor 'pročita' razmjenu prve 3 rečenice. Meni ful bezveze, nek si ja čitam dalje...
Volim da ipak u igri ima više mojeg inputa, a ne klikanje na tekst. Sigurno ima ljudi kojima će ovo skroz sjesti, ali definitvno nije za 95/100 IMO.
A di se neću sprdat sa retro text based rpglike™ igrom. Možda bi u 80tim prošla ka igra godine, ali u 2020. neće potrošit ni milisekunde resursa moga računala ili mog dragocjenog vremena.
Idi peri call of djuty koga zaboli za tvoj mozak ili vrijeme ionako,nije da sjedis kod kuce i izmisljas lijek za rak kao da si neki bitan faktor.
Bitno je da si ti meni bitan, ka i recenzije dotične igre di se ona slavi ka nešto novo i neviđeno. U najmanju ruku igra stoljeća i di se mali Isus prikaza po drugi put. Svetinja koju samo upućeni mogu razumit i odigrat.
A jebiga, vidjela ekipa da treba čitat i razmišljat i odmah prekrižili igru
Ekipa, možda ne pratite ali Disco Elysium je na gotovo svakoj listi najboljih igara godine: ACG, Jim Sterling, Gamespot, SkillUp, Zero Punctuation...
... HCL mu je dao 94, IGN 9.6,uz već navedeni Game Awards gdje je pobrao svašta.
I sad, umjesto da se nabrijete i probate igrati jer je nešto što niste očekivali niti za to čuli pokupilo toliko nagrada, krenuli se sprdati i vrijeđati. Napokon smo dobili nešto potpuno svježe i odlično, igru od malog developera koja uz to nije prepuna problema. Poduprite ili šutite (ili kritizirajte, al bar pokrenite igru prije toga).
Pa autor teksta je i otišao na sve te moguće stranice i vidio koja je kao igra godine (a da li je ili nije upitno je), probao i donio zaključak.
Ja se sjećam vremena kada su recenzije u Bug-u za mene bile mjerodavnije od portala koji se bave samo igranjima GameSpot i sl. Ta vremena mi fale.
Sada ako ćeš ovdje i dati primjeice SLR godine ili Mirrorless godine odeš na dpreview. Ako ćeš da vidiš smartphone godine odeš na GSM Arenu. itd itd.
Kad? 1994 tvrte? dok još nije krenuo Haker?
Kad? 1994 tvrte? dok još nije krenuo Haker?
Pa više 1998. do 2002. tako nekako. Haker sam samo jednom kupio i pokajao se zbog novaca koji sam dao.
Priča se mogla ispričati u stilu Telltale igara (Wolf among us npr.), i bila bi možda i bolja, ali vjerujem da je budžet bio primarni uvjet kod dizajniranja igre.
Svi znamo "kompleksnost" izrade izometrične polupokretne igre, i npr. animirane avanture.
Developeri su odradili posao najbolje kako su znali i najbolje kako su mogli sa onim kaj su imali na raspolaganju, i svaka im čast. Igra je odlična, možda ne 95/100, ali 85 definitivno, jer izometrijski RPG sa tonom teksta bez naracije je čisti niche, sve je manje ljudi kojima legne po volji.
Sve je to već viđeno, vlasnici Amiga i Atarija znaju koliko je bilo takvih izometrijskih avantura, srećom bez RPG elemenata, mlađe generacije vjerojatno će i dati šansu, ali stariji i nemaju toliko vremena za čitanje i analizu likova. Nekome tko ima par igara bit će idealna za gubitak vremena, oni koji imaju nekoliko stotina neodigranih igara brzo će ju deinstalirati.
Ja dan danas igram point n' click avanture. Ništa ozbiljno, nekad mogu bacit svaki dan, nekad ne igram godinu dana. Sad ima dosta remakeova klasičnih igara za android. Na mobitelu sam zadnje prešao Flight of the Amazon Queen i Broken Sword 1. Imam na laptopu/tabletu android emulator i tu trenutno prelazim Timleweed Park kojeg su radili ovi koji su radili u Lucas Arts-u. Ima i Scum engine app koja može pokrenit originalne igre. I preuzeo sam bundle od 100tinjak klasičnih point n' click avantura ali ih još nisam isprobao. Na YT vidim da se može igrat na tuchscreenu, tako da će uvijek bit nešto za odigrat iako ima i dosta novih idie poin n' click avantura, neke sa i sa retro grafikom. Još jedan remake retro igara za android mogu preporučit. Nije poin n' click avantura ali...: Little Big Adventure 1
Tako da već znam što mogu očekivat od ovakvog naslova, ne volim art u igrama ali bi bio lud da ne probam odigrat ovo XD
Iako mi se neke igre na prvi pogled ne sviđaju... ukoliko ih svi hvale, probati ću ih... i nemali broj puta sam se itekako ugodno iznenadio... open mind ;)
Da mogu birati što bih želio raditi u životu, ali onako s velikom strašću, to bi bilo vođenje softverske kuće koja bi se specijalizirala za avanture.
My man! :D
btw, ogromna je revival toga na retro alter sceni, a tek se zahuktava.
(offtopic, srryte)
Broken sword...ooo kad se sjetim koliko sam sati potrosio u onom kazalistu kada treba istopiti nesto na reflektoru (ne znam ne li 2 ili 3). Zarazen sam bio tom igrom...🍻👍
Ja dan danas igram point n' click avanture. Ništa ozbiljno, nekad mogu bacit svaki dan, nekad ne igram godinu dana. Sad ima dosta remakeova klasičnih igara za android. Na mobitelu sam zadnje prešao Flight of the Amazon Queen i Broken Sword 1. Imam na laptopu/tabletu android emulator i tu trenutno prelazim Timleweed Park kojeg su radili ovi koji su radili u Lucas Arts-u. Ima i Scum engine app koja može pokrenit originalne igre. I preuzeo sam bundle od 100tinjak klasičnih point n' click avantura ali ih još nisam isprobao. Na YT vidim da se može igrat na tuchscreenu, tako da će uvijek bit nešto za odigrat iako ima i dosta novih idie poin n' click avantura, neke sa i sa retro grafikom. Još jedan remake retro igara za android mogu preporučit. Nije poin n' click avantura ali...: Little Big Adventure 1
Tako da već znam što mogu očekivat od ovakvog naslova, ne volim art u igrama ali bi bio lud da ne probam odigrat ovo XD
Ima na AGSu stotine PnC igara, gomila je meh ali ima fantastičnih. Old school KQ serijal remake je fantastičan imho (free!). Ja sam neke igrao prvi put na Androidu - malo je nezgrapno za prebaciti, ali gotovo sve što sam probao mi je radilo. Ne znam jel to još uvijek fercera, doduše.
AGS engine Android port
Je, Timbleweed je odličan. Igrao kod frenda, škrt sam kupiti. :D
Priča se mogla ispričati u stilu Telltale igara (Wolf among us npr.), i bila bi možda i bolja, ali vjerujem da je budžet bio primarni uvjet kod dizajniranja igre.
Svi znamo "kompleksnost" izrade izometrične polupokretne igre, i npr. animirane avanture.
Developeri su odradili posao najbolje kako su znali i najbolje kako su mogli sa onim kaj su imali na raspolaganju, i svaka im čast. Igra je odlična, možda ne 95/100, ali 85 definitivno, jer izometrijski RPG sa tonom teksta bez naracije je čisti niche, sve je manje ljudi kojima legne po volji.
Čuj, 310 tisuća vlasnika igre u svega par mjeseci pokazuje da za ovo itekako ima publike.
Telltaleove su igre u usporedbi s ovim, barem što se narativa tiče, višestruko jednostavnije.
Paralelu sa pnc-om sam povukao jer su koncepti gameplaya slični, ali ovo je vrlo daleko od klasičnog pnc-a. Dublji RPG od ovoga, u kojem razvoj lika toliko snažno utječe na rasplet priče i pojedinih događaja, teško je pronaći.
Priča se mogla ispričati u stilu Telltale igara (Wolf among us npr.), i bila bi možda i bolja, ali vjerujem da je budžet bio primarni uvjet kod dizajniranja igre.
Svi znamo "kompleksnost" izrade izometrične polupokretne igre, i npr. animirane avanture.
Developeri su odradili posao najbolje kako su znali i najbolje kako su mogli sa onim kaj su imali na raspolaganju, i svaka im čast. Igra je odlična, možda ne 95/100, ali 85 definitivno, jer izometrijski RPG sa tonom teksta bez naracije je čisti niche, sve je manje ljudi kojima legne po volji.
Čuj, 310 tisuća vlasnika igre u svega par mjeseci pokazuje da za ovo itekako ima publike.
Telltaleove su igre u usporedbi s ovim, barem što se narativa tiče, višestruko jednostavnije.
Paralelu sa pnc-om sam povukao jer su koncepti gameplaya slični, ali ovo je vrlo daleko od klasičnog pnc-a. Dublji RPG od ovoga, u kojem razvoj lika toliko snažno utječe na rasplet priče i pojedinih događaja, teško je pronaći.
Slažem se, ali 310 000 prodanih primjeraka nije dokaz zainteresiranosti igrača u današnje vrijeme.
Meni nekako vuče da identična priča sa malo manje složenosti se bez problema može napraviti u TT igrama.
Slažem se, ali 310 000 prodanih primjeraka nije dokaz zainteresiranosti igrača u današnje vrijeme.
Meni nekako vuče da identična priča sa malo manje složenosti se bez problema može napraviti u TT igrama.
Sta je to naspram Skyrim-ovih 50+mil, 115+mil gta5...to samo govori koliko su danasnje igre lose. Kad vidim da pod normalno dnevno 300k igraca igra onaj hebeni Counter Strike vec 20g povraca mi seevo danasnji peak od skoro 800000
Pa kaj nepostoji ista bolje od toga sto sam igra jos kao maloljetnik sad cu jos malo i u penziju
Bojim se da ne shvaćate što znači prodati 300 tisuća kopija u par mjeseci u današnje doba, kad je godišnje na Steamu preko 8000 igara.
Uspoređivati to sa GTA ili Skyrimom je u najmanju ruku neozbiljno.
A proglašavanjem dotične igre za igru godine(desetljeća) je ozbiljno!?
A proglašavanjem dotične igre za igru godine(desetljeća) je ozbiljno!?
Pa igra godine svakako, Sekiro ili Disco, ovisno o ukusu, ali nije krivo reći za jednu ili drugu.