Koja je to fora fotkanja automobila s poda?
Ima informacija o drugim prodajno servisnim centrima ili misle imati samo u Zagrebu?
Koja je to fora fotkanja automobila s poda?
Ima informacija o drugim prodajno servisnim centrima ili misle imati samo u Zagrebu?
A financirat će - tko?
A financirat će - tko?
BYD se po rest EU prodaje u postojecim autokucama. To nisu nove autokuce, to nisu novi servisi i nove zgrade. Ti mislis da BYD dode u Varazdin i trazi gdi bude kupil parcelu te izgradil ducan i servis?
Svi zivi autosaloni koji prodaju BYD su vec odavno u auto biznisu i jednostavno su povecali ponudu za jos jedan brand.
A financirat će - tko?
BYD se po rest EU prodaje u postojecim autokucama. To nisu nove autokuce, to nisu novi servisi i nove zgrade. Ti mislis da BYD dode u Varazdin i trazi gdi bude kupil parcelu te izgradil ducan i servis?
Svi zivi autosaloni koji prodaju BYD su vec odavno u auto biznisu i jednostavno su povecali ponudu za jos jedan brand.
Svi autosaloni moraju investirati u novi brand, što nikad nije mali iznos. Na stranu što mnogi autosaloni ugovorno ne smiju u istom prostoru prodavati i konkurentne modele.
Dok BYD ne postane jako prodavana marka, ništa od toga. A posebno ne u manjim sredinama gdje je fokus na servisu, ne prodaji.
A financirat će - tko?
BYD se po rest EU prodaje u postojecim autokucama. To nisu nove autokuce, to nisu novi servisi i nove zgrade. Ti mislis da BYD dode u Varazdin i trazi gdi bude kupil parcelu te izgradil ducan i servis?
Svi zivi autosaloni koji prodaju BYD su vec odavno u auto biznisu i jednostavno su povecali ponudu za jos jedan brand.
Svi autosaloni moraju investirati u novi brand, što nikad nije mali iznos. Na stranu što mnogi autosaloni ugovorno ne smiju u istom prostoru prodavati i konkurentne modele.
Dok BYD ne postane jako prodavana marka, ništa od toga. A posebno ne u manjim sredinama gdje je fokus na servisu, ne prodaji.
Toliko o tome kaj se smije a ne smije prodavat u istom prostoru. https://www.denzel.at/neuwagen/byd
Znaci imaju sto razlicitih automobila u autokuci. Bil sam kod njih i sjedio u svemu zivome te vozio BYD.
...Na stranu što mnogi autosaloni ugovorno ne smiju u istom prostoru prodavati i konkurentne modele.
Toliko o tome kaj se smije a ne smije prodavat u istom prostoru.
još kad bi čitao ono na što odgovaraš i bar sekundu razmislio o tome što odgovaraš, možda bi i skužio da kolega nije rekao da nitko ne smije prodavat konkurentne modele
Svi autosaloni moraju investirati u novi brand, što nikad nije mali iznos. Na stranu što mnogi autosaloni ugovorno ne smiju u istom prostoru prodavati i konkurentne modele.
Dok BYD ne postane jako prodavana marka, ništa od toga. A posebno ne u manjim sredinama gdje je fokus na servisu, ne prodaji.
Toliko o tome kaj se smije a ne smije prodavat u istom prostoru. https://www.denzel.at/neuwagen/byd
Znaci imaju sto razlicitih automobila u autokuci. Bil sam kod njih i sjedio u svemu zivome te vozio BYD.
Ima i Baotić u Zagrebu (ne u istom prostoru). Pitaj Denzel za što su sve ovlašteni, a što sve preprodaju kao partner / agent.
Veliki broj brandova ne da van vlastitih brandova, iz prve ruke. A BYD je krenuo sa svojim salonima, da će istovremeno biti u Renaultovom, BMW-ovom ili Mercedesovom - neće.
Sad kad ste spomenuli te multi brand kuce, zivo me zanima logika iza zajednickog Toyota i Citroen salona. Koliko ih je uslo sa namjerom da kupe Citroena a izasli sa Toyotom a koliko ima obrnutih slucajeva
...
Sad kad ste spomenuli te multi brand kuce, zivo me zanima logika iza zajednickog Toyota i Citroen salona. Koliko ih je uslo sa namjerom da kupe Citroena a izasli sa Toyotom a koliko ima obrnutih slucajeva
Svi su ocajni i vise nikoga nije briga za brand. Svima je cilj prodaja i prodaja. Ovi tu u Denzelu imaju doslovno osam marki automobila jedan do drugog. Isli smo gledat BYD i skoro smo kupili Alfu, a na kraju nismo kupili nista. Ono u salonu stoji Fiat, Alfa, BYD.... i pored Toyota sa ogromnom reklamom deset godina garancije! Jedino kaj nisu imali je BMW, to imaju na drugoj adresi.
To nemres izmisliti da oces.
Sad kad ste spomenuli te multi brand kuce, zivo me zanima logika iza zajednickog Toyota i Citroen salona. Koliko ih je uslo sa namjerom da kupe Citroena a izasli sa Toyotom a koliko ima obrnutih slucajeva
Imao situaciju, u isto popodne, od malog talijana, malo većeg nijemca završeno na još većem francuzu.
Ali istina, u različitim salonima.