Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kada je
- poruka: 49
- |
- čitano: 11.671
- |
- moderatori:
vincimus
Ta zelena tranzicija je najveća prevara koju su nam podvalili. Porez i teret prelaska na zelene tehnologije je kompletno prebačen (kao i uvijek) na srednji i niži sloj. Čim si siromašniji tim više plaćaš.
Da se razumijemo ja nisam pro zagadenje i pro “ajmo spaliti čim više dizela i ugljena”, ali nisam ni budala koja će miljarderima financirati zelenu tranziciju (takozvanu).
Ukratko EV-i su po meni slijepa ulica. Budućnost je u vodiku i drugim gorivima što se prijevoza tiče.

A5 avant?
Kolika je nisa za ovo? 300 ljudi? 500?
Ja nemrem dalje od cijene doci, jednostavno nemrem, neide.
Ono, A5, nekadasnji kao A4 ali s manjim bunkerom, 90k €, ozbiljno? Ostalo uopce jos ni obradit nemrem jer jednostavno...cijena wtf??
Razmisljam kaj mogu za 90k € dobit i ne jednostavno apsolutno kategoricki po svim mogucim kriterijima...ne
Bravo Audi!
Koliko se sjećam u Norveškoj se ništa drastično nije povećala potrošnja struje, rekao bih čak zanemarivo. I dodatno, ulagali su u infrastrukturu i imaju 400kW+ punjače posvuda.
edit: cca 8%
2000 142 tWh peak u tom periodu
2015 143 tWh
2024 156 tWh
https://ourworldindata.org/energy/country/norway
Norveška... Jedna od najbogatijih država svijeta, valjda top 10...
Troše 10x više energije a nisu ni duplo veći od HR po broju stanovnika.
Top 10 država će i moć završit tranziciju, baš zbog toga kak je neko napisao - treba imat para...
Uvjek citam nebuloze tranzicije i prelaska.
Ljudi shvatite da nikad nece bit 100% benzinaca, niti 100% dizela tako nece bit niti 100% elektricnih.
Dosli su tu, zauzet ce dio kolaca i postojat ce uz ove druge, nekome se isplati jer ima doma solare i puni dabe, nekome ne jer zivi u stanu i malo vozi pa ce uzet benzinca, a neko zivi u stanu pa prevaljuje 30k kilometara uzet ce dizela.
Stvarno ste smorovi sa time.
Koliko se sjećam u Norveškoj se ništa drastično nije povećala potrošnja struje, rekao bih čak zanemarivo. I dodatno, ulagali su u infrastrukturu i imaju 400kW+ punjače posvuda.
edit: cca 8%
2000 142 tWh peak u tom periodu
2015 143 tWh
2024 156 tWh
https://ourworldindata.org/energy/country/norway
Norveška... Jedna od najbogatijih država svijeta, valjda top 10...
Troše 10x više energije a nisu ni duplo veći od HR po broju stanovnika.
Top 10 država će i moć završit tranziciju, baš zbog toga kak je neko napisao - treba imat para...
Prije 25 godina nitko u HR nije imao klimu koja je veliki energetski potrošač, a danas je imaju skoro pa svi. Kako smo uspjeli napraviti tu energetsku tranziciju?
Ne može se gledati stanje sada i reći pa sada ne može 100.000 vozila istovremeno puniti. Promjene će se dogoditi u budućnosti i mreža i proizvodnja struje će se prilagoditi potrebama i u HR. Pa nećemo valjda stajati na mjestu 20 godina.
Osim ako nas Rusi i Hezbollah ne zbombaju natrag u kameno doba.
Ne može se gledati stanje sada i reći pa sada ne može 100.000 vozila istovremeno puniti. Promjene će se dogoditi u budućnosti i mreža i proizvodnja struje će se prilagoditi potrebama i u HR. Pa nećemo valjda stajati na mjestu 20 godina.
naravno da nećemo stajati u mjestu, ali neki potencijaru priču kak će se to dogoditi već sljedeće godine
kinezi dolaze, švabe propadaju već sutra... kasne, gotovi su, električna vozila će svako punit doma, jer će sutra svim imat solare i baterije...
how yes no... već se vidi da je ta priča, odnosno hajp, malo previše otišla mimo potražnje
kinezima doma stoje stotine tisuća neprodanih ev, svi proizvođači običnih auta odgađaju prelazak na ev i one ev-only modele najavljuju s benzinskim motorima
može se reći da su ev doista budućnost, ali očito to neće ići preko noći
tko će tu koga stići još ćemo vidjeti, a jesu li se zahebali nijemci ili kinezi koji štancaju ev višestruko preko potražnje, pa se sad bore dampingom za tržište i masovno bankrotiraju, to ćemo tek vidjeti
Ne može se gledati stanje sada i reći pa sada ne može 100.000 vozila istovremeno puniti. Promjene će se dogoditi u budućnosti i mreža i proizvodnja struje će se prilagoditi potrebama i u HR. Pa nećemo valjda stajati na mjestu 20 godina.
naravno da nećemo stajati u mjestu, ali neki potencijaru priču kak će se to dogoditi već sljedeće godine
kinezi dolaze, švabe propadaju već sutra... kasne, gotovi su, električna vozila će svako punit doma, jer će sutra svim imat solare i baterije...
how yes no... već se vidi da je ta priča, odnosno hajp, malo previše otišla mimo potražnje
kinezima doma stoje stotine tisuća neprodanih ev, svi proizvođači običnih auta odgađaju prelazak na ev i one ev-only modele najavljuju s benzinskim motorima
može se reći da su ev doista budućnost, ali očito to neće ići preko noći
tko će tu koga stići još ćemo vidjeti, a jesu li se zahebali nijemci ili kinezi koji štancaju ev višestruko preko potražnje, pa se sad bore dampingom za tržište i masovno bankrotiraju, to ćemo tek vidjeti
Pa ne znam baš.. trend je da ide sve jače.. 2025 YOY worldwide +15%, EU YOY +31% https://www.arenaev.com/ev_sales_go_up_globally_but_regional_markets_tell_different_stories-news-5118.php
Imaj na umu da se očekuje slijedeće godine paritet cijena ICE vs EV, te da u narednim godinama će EV biti jeftiniji od ICE isto za isto.. a onda će vjerojatno i prodaja još jače rasti.
4 cil. Tdi od 200 ks, nemrem doći k sebi dok vidim cijenu a ove ekrančine su točka na i 🤢
Pa ne znam baš.. trend je da ide sve jače.. 2025 YOY worldwide +15%, EU YOY +31% https://www.arenaev.com/ev_sales_go_up_globally_but_regional_markets_tell_different_stories-news-5118.php
Imaj na umu da se očekuje slijedeće godine paritet cijena ICE vs EV, te da u narednim godinama će EV biti jeftiniji od ICE isto za isto.. a onda će vjerojatno i prodaja još jače rasti.
nije rast kakav se očekivao, zato kinezi imaju pune livade ev koje namju kome prodat, a većina auto kompanija mijenja planove, usporavajući tranziciju
možda će opet ubrzat, a možda i neće, što bi moglo koštat one koji su sve karte bacili na ev, samo prošle godine broj auto kompanija u kini pao je sa nekih 750 na manje od 600, u pet godina ih ne nestalo preko 400
trenutno se bore dampinškim cijenama da bi preuzeli tržište jedni od drugih jer im je proizvodnja zbog hajpa narasla više nego što mogu prodat, jedu se kao morski psi
Electric vehicle (EV) sales growth has slowed globally, particularly in the U.S. and Europe, due to factors like affordability concerns, limited charging infrastructure, increased competition from new EV models, and the winding down of subsidies and tax credits. While sales are still increasing, the growth rate is lower than in previous years, leading some automakers to adjust their short-term electrification plans.
Reasons for the Slowdown
Affordability:
Many consumers find EVs to be more expensive than gasoline alternatives, with some markets seeing significant price gaps.
Charging Infrastructure:
The lack of available and widely accessible charging stations remains a significant obstacle for potential buyers.
Reduced Incentives:
Many governments have reduced or eliminated purchase subsidies and tax credits, which previously boosted demand.
Increased Competition:
A growing number of new EV models, including from Chinese manufacturers, have entered the market, increasing competition but also segmenting the market and potentially driving down prices for some.
Economic Factors:
Broader economic struggles in some regions, like China, also contribute to weakening demand.
Market Impact
Automaker Adjustments:
Several car manufacturers are scaling back their ambitious electrification goals and slowing production to manage costs and adapt to the changing demand.
Shifting Consumer Preferences:
There's growing interest in hybrid electric cars, which offer a more affordable bridge between traditional combustion engines and full EVs.
Used EV Market:
The availability of used EVs is increasing, providing a more affordable option for buyers and impacting the demand for new EVs.
Future Outlook
Despite the current slowdown, the overall volume of EV sales continues to grow, and EVs are still a significant and growing part of the global market.
Industry experts anticipate that the market will likely accelerate again as new models become more affordable and the necessary infrastructure develops further.
Kad god se otvori tema o novim automobilima zapadne proizvodnje, tu je menager kineskih automobila za Bug forum gospodin NEW_MAN koji uredno popljuje sva zapadnjačka vozila i uvijek istakne sva kineska vozila kao puno, puno bolja.
Kad god se otvori tema o novim automobilima zapadne proizvodnje, tu je menager kineskih automobila za Bug forum gospodin NEW_MAN koji uredno popljuje sva zapadnjačka vozila i uvijek istakne sva kineska vozila kao puno, puno bolja.
Po cemu je taj auto 90k vrijedan? Imas jucerasnju temu sa Lynk & Co i taj auto je za ovaj Audi cudo iz osme galaxije a kosta 30k manje! Dizajn je kakav je ali je cinjenicno stanje da je ovaj Audi smece i to precijenjeno smece. Lynk & Co temu nisam komentiral isto kak ni onu Porsche jer nema smisla. Vrijeme bude pokazalo svoje a ti kupuj ono kaj te veseli i nemoj se sekirati.
Pa ne znam baš.. trend je da ide sve jače.. 2025 YOY worldwide +15%, EU YOY +31% https://www.arenaev.com/ev_sales_go_up_globally_but_regional_markets_tell_different_stories-news-5118.php
Imaj na umu da se očekuje slijedeće godine paritet cijena ICE vs EV, te da u narednim godinama će EV biti jeftiniji od ICE isto za isto.. a onda će vjerojatno i prodaja još jače rasti.
nije rast kakav se očekivao, zato kinezi imaju pune livade ev koje namju kome prodat, a većina auto kompanija mijenja planove, usporavajući tranziciju
možda će opet ubrzat, a možda i neće, što bi moglo koštat one koji su sve karte bacili na ev, samo prošle godine broj auto kompanija u kini pao je sa nekih 750 na manje od 600, u pet godina ih ne nestalo preko 400
trenutno se bore dampinškim cijenama da bi preuzeli tržište jedni od drugih jer im je proizvodnja zbog hajpa narasla više nego što mogu prodat, jedu se kao morski psi
Electric vehicle (EV) sales growth has slowed globally, particularly in the U.S. and Europe, due to factors like affordability concerns, limited charging infrastructure, increased competition from new EV models, and the winding down of subsidies and tax credits. While sales are still increasing, the growth rate is lower than in previous years, leading some automakers to adjust their short-term electrification plans.
Reasons for the Slowdown
Affordability:
Many consumers find EVs to be more expensive than gasoline alternatives, with some markets seeing significant price gaps.
Charging Infrastructure:
The lack of available and widely accessible charging stations remains a significant obstacle for potential buyers.
Reduced Incentives:
Many governments have reduced or eliminated purchase subsidies and tax credits, which previously boosted demand.
Increased Competition:
A growing number of new EV models, including from Chinese manufacturers, have entered the market, increasing competition but also segmenting the market and potentially driving down prices for some.
Economic Factors:
Broader economic struggles in some regions, like China, also contribute to weakening demand.
Market Impact
Automaker Adjustments:
Several car manufacturers are scaling back their ambitious electrification goals and slowing production to manage costs and adapt to the changing demand.
Shifting Consumer Preferences:
There's growing interest in hybrid electric cars, which offer a more affordable bridge between traditional combustion engines and full EVs.
Used EV Market:
The availability of used EVs is increasing, providing a more affordable option for buyers and impacting the demand for new EVs.
Future Outlook
Despite the current slowdown, the overall volume of EV sales continues to grow, and EVs are still a significant and growing part of the global market.
Industry experts anticipate that the market will likely accelerate again as new models become more affordable and the necessary infrastructure develops further.
Ovo definitivno nije istina... prodaja EV je daleko bolja nego projekcije.
U čitavoj priči jedino underperformaju legacy ICE, od tuda stalno naslovi kako gase proizvodnje EV-a zbog male potražnje pa ljudi dobe dojam da EV usporava ili čak i pada dok je istina upravno suprotna (gaze ih Kinezi i Tesla)
Based on the International Energy Agency (IEA) projections made in 2019–2020, here’s how EV sales forecasts for 2020–2025 compare with actual sales:
📊 IEA EV Sales Projections vs Actuals (2020–2025)
🔍 Key Observations
- Underestimation: The IEA’s 2019–2020 projections significantly underestimated EV adoption, especially in China and Europe.
- China’s Impact: China’s aggressive policies, battery manufacturing dominance, and consumer incentives drove much faster growth than expected.
- Technology & Cost: Battery costs dropped faster than anticipated, making EVs more competitive with ICE vehicles.
- Policy Acceleration: Many countries introduced stricter emissions targets and subsidies post-2020, boosting demand.
A5 avant?
Kolika je nisa za ovo? 300 ljudi? 500?
E to ti je sad nasljednik A4 avanta pa je niša povelika.
Genijalci iz Audija su prošle godine uveli novo označavanje modela tako da električni modeli imaju parne oznake (A4, A6, A8,...), a ICE modeli neparne (A3, A5, A7,...)
I sad je A5 ono što je prije bio A4, a za ostale modele ni ne pitaj kako su izmiješali, to niko živ više neće moći povezati.
Međutim izgleda da su se predomislili prije nekoliko mjeseci pa će ipak ostati staro označavanje, a da li će ovo A4-A5 pretumbavanje ostati to niko ne zna.
Ništa nisu naučili iz onoga kad su napravili zbrku kada su stavljali one oznake 30, 35, 40,... za motore pa niko nije mogao dešifrovati o čemu se radi, a većina ljudi je mislila da je to kubikaža s čim nije imalo veze.
Da, a A6 je ostao A6.
A normalno da su ljudi mislili da je kubikaža, jer je do tad 2.0 3.0 4.2 bila kubikaža, čovjek bi očekivao i da je 30, 35, 40 kubikaža.
Ovo definitivno nije istina... prodaja EV je daleko bolja nego projekcije.
čije projekcije? iea?
pa da, njihove projekcije su bile realne, čak i skromne, no očekivanja autokompanija bila su drukčija
da nisu, ne bi kinezi imali tolike zalihe neprodanih vozila i međusobno se jeli dampingom na vlastitom tržištu, a istovremeno ostale tvrtke bi nastavile i ubrzavale razvoj, a ne da usporavaju i da već nominalno električna vozila najavljuju s benzinskim motorima
to što si ti našao da je neka agencija imala skromnija očekivanja od tržišta, ne znači da ono gore nije istina