Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kada je

poruka: 49
|
čitano: 11.106
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kada je".
17 godina
offline
Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kada je

90k  piano plastika koju ne voli nitko, ali nitko na planeti Zemlji i nema oblozene pretince na vratima. Legendary. 

 

In 2024, Audi delivered approximately 1.7 million vehicles worldwide, representing an 11.8% decrease compared to the previous year. Ko bi si mislil.

 

Cisto da zatrolam s brojkama. Tesla Y AWD sa skupom bojom je oko 56k. Performance je oko 63k i to je 3,5s auto!

Y AWD (ne peroformance) vs A5

ubrzanje 4,8 vs 6,9

prtljaznik 500l+ vs 448l

dizajn nikud nikam vs kicasto

infotainment best in class (plus app u kojem mozes sve) vs ko da ga je radila moja baka

56k vs 90k

 

Jasno mi je da ko se lozi na Teslu ne bude ni pogledal Audi i obrnuto ali ovi u VAG su na ozbiljnim drogama. 

 

 
4 6 hvala 0
14 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad

Uzas izgleda ova instument tabla i kako su stavili jos ovaj jedan ekran na suvozaca..Kod nas u Austriji se benzinac nade za 47k a el. je oko 60k 

11 godina
offline
Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kada je

Prtljažnik od 448L.. koja komedija. 

Nadglednik dina
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad

žalim, ali naspram BMW "sekirče" dizajna instrument ploče ovo je ideal klasične ljepote...

 

 ali taj 3. ekran kod suvozača je samo preseravanje, svi koji su ga isprobali vele da jednostavno nakon prvih 5 min. se to više ne koristi, to je valjda samo klincima do 10 g. (koji ne smiju sjediti naprijed) a ADHD om valjda napeto...

 

najviše se žale na prekidače na volanu, 8-smjerne, čisto taktilne, u piano-lak finišu, bez dovoljno jakog haptičkog povratnog osjeta, vele da se stalno nešto aktivira kad upravljaš, od najsitnijeg dodira prstom ili jastučićem dlana...

 

i sve 5 za pogonski sklop, ali 60.000+ € osnovni, pa to je cca 30% skuplje od odgovarajućeg prijašnje generacije...

Ju je je? Je ju je!
15 godina
offline
Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kada je

Uz ove ekrančine posvuda još i "dodirne tipke na upravljaču i dodirni ‘panel’ u vozačevim vratima". Why o why?

Korak unazad u svakom pogledu, u odnosu na prošlu generaciju.

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
Moj PC  
4 0 hvala 0
17 godina
online
Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kada je

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 9:30 (Batista).
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kada je

90k ha.. za tu cijenu (i dosta nize) ocekujem da je RS5 a ne TDI 

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 9:26 (hahhaajaads).
Moj PC  
5 0 hvala 0
10 mjeseci
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
Stric Jura: ... najviše se žale na prekidače na volanu, 8-smjerne, čisto taktilne, u piano-lak finišu, bez dovoljno jakog haptičkog povratnog osjeta, vele da se stalno nešto aktivira kad upravljaš, od najsitnijeg dodira prstom ili jastučićem dlana...

Pa kakvi to idijoti dizajniraju! Čisti idiotizam... kako je jedan stari mudrac onako iz polušale naživciran , gledajući u nebo znao zazivati "oooo dođi Hitleru i sve ih pobij"!
Neslana crna šala jel.
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu ASICS
17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
Batista kaže...

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

 Infrastrukture nema u RH a na zapadu su punjaci svakih 100m. Punjaci koji su jaki jaki, se u pravilu spajaju na baterije i izmedu mreze i jakih punjaca stoji batterypack. BYD ima 1000kW punjace i aute koji rade bez problema.

Zeleni forsiraju svakakva sranja ali auto na struju je rijetka stvar koja ima smisla a cijena struje bude kakva bude. Voznja sa EV na 100km kosta puno manje, meni je sa dizelom 11€ na 100km a sa EV mi je 3,5€. Znaci ako struja poskupi x3 jos uvijek bude oko trenutne cijene voznje dizelom.

 

Svabe ne prate trendove te su zaspali i radi toga puse. Kinezi su krenuli puno ranije i puno ozbiljnije te su postigli komercijalizaciju EVa te profitabilnost u nekim slucajevima. Poanta prijece je da ovaj sugavi Audi kosta 30k vise od mojeg Y a losiji je po svemu i to drasticno losiji, osim po dometu koji mi ne treba!  Znaci jedino kaj spasava ovaj auto je domet koji budu buduci EV modeli imali kroz par godina, a premium modeli od sljedece godine. Sljedece godine bude bilo automobila sa 1000km dometa koji budu ispod 90k koliko kosta ovaj auto.

Znaci Njemci su osudeni na propast jer nisu u stanju napraviti EV bez da gube lovu, ne ulazu dovoljno i sami sebi sa ne ulaganjem podmecu nogu. Nemaju tvornice baterija, magneta, rudnike, preradu metala, nemaju nista i infotainment im je smece a sve samo zato jer nisu predvidjeli trend i zakasnili sa tocno svime.

 

Ovo kaj oni rade je neodrzivo jer im Kinezi otvaraju tvornice po EU i do 2026. budu Kinezi imali jeftinij EV u EU nego ICE po nizim cjenama sa nula odrzavanja i duzom garancijom! Kaj bi ti radije kupil golfa za 30k koji ima 8s do 100km, prtljaznik 380l, odrzavanje je 300€ na godinu i placas 10€ na 100km ili bi radije kupio EV koji je 30k ima svu opremu svijeta 6s do 100, prtljaznik 480l, odrzavanje nula eura ili filter za klimu za 20€ svake dvije godine, 3€ na 100km i duzu garanciju?

 

Desava se tranzicija koja se vec desila dolaskom smartphonea na trziste obicnih mobilnih telefona. Cak su nekad obicni telefoni bili po 200 do 300€ dok danas svaki drugi covijek ima telefon za 1000€ i ne place kak mu je skup. Nokia ne postoji a bila je sinonim za mobilni telefon, isto se bude desilo u auto industriji jer su zaspali te se jos delaju grbavi i pametuju kak budu dalje proizvodili ICE aute LOL

Sad imaju ICE aute pa im pada prodaja i raste EV prodaja! Znaci sami sebe lazu. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 10:17 (NEW_MAN).
15 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad

valjda se baš ne usude kopirati Teslu, s njezinim originalnim idiotizmima  (sve na ekranu - i odabir smjera vožnje, prekidač za žmigavce na palcu)...

 

pretpostavljma da takav taktilni prekidač 8-smjerni (križić-kružić polje, ne ?) je jeftiniji nego da imaš polje pravih prekidača ispod svake tipke ponaosob, ali na autu te cijene - to je baš prodavanje muda pod bubrege....

Ju je je? Je ju je!
17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
Stric_Jura kaže...

valjda se baš ne usude kopirati Teslu, s njezinim originalnim idiotizmima  (sve na ekranu - i odabir smjera vožnje, prekidač za žmigavce na palcu)...

 

pretpostavljma da takav taktilni prekidač 8-smjerni (križić-kružić polje, ne ?) je jeftiniji nego da imaš polje pravih prekidača ispod svake tipke ponaosob, ali na autu te cijene - to je baš prodavanje muda pod bubrege....

 Tesla je vratila zmigavce na Y modelu i u Kini nude ugradnju zmigavca u model 3 jer su skuzili da su napravili gresku. Slajdanje po ekranu je bedasto ali nije bas neka drama. Klima u autu radi savrseno i od kad smo kupili auto nisam taknul postavke. Kaj mene na Tesli navise smeta je nepostojanje HUDa, sve ostalo je ok ili savrseno, plus auto izgleda kak izgleda, neki svrsavaju na dizajn Tesle a nekima se povraca. Meni od naprijed Y izgleda nikud nikam, sa strane ok a od iza predobro. Iskreno ovo mi je prva i zadnja Tesla jer dolazi Xpeng, Zeekr i Xaomi.

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 10:10 (NEW_MAN).
14 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
Entry Point kaže...

Prtljažnik od 448L.. koja komedija. 

 A tek plug-in hibrid, 361L :D

Moja jadna Škoda Scala ima veći gepek od tog čuda od 90k... (467L)

14 godina
offline
Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kada je

Dat 90k za 2.0 koji će za 6 mjeseci počet škripat na sve strane, neprocjenjivo! Divim se ekipi koja donira svoju lovu njemačkoj industriji da ne propadnu.

 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
the chosen one07 kaže...
Entry Point kaže...

Prtljažnik od 448L.. koja komedija. 

 A tek plug-in hibrid, 361L :D

Moja jadna Škoda Scala ima veći gepek od tog čuda od 90k... (467L)

 Taj Audi hibrid je samo da prevare na ispusnim plinovima. Nakon Deiselgate vise nemogu muljat sa softverom pa muljaju sa hardverom. Taj bullshit eletricni motor i bateriju su tu samo da pogurnu auto sa pocetne tocke gdi je najveci skok u ispusnim plinovima. Iz tog razloga sam ja uzeo Skodu hibrida u prosloj firmi. Znaci leasing na firmu jer bil takav da imas ucesce na auto koji firma uzme za tebe i to ovisno o gramazi co2 ako se ne varam. Bilo je 2,5% ucesce = koliko ti skidaju s place za leasing ako auto ima prek 150g ispusnih plinova ili 1,5% ako si ispod. To su postigli sa tocno tom shemom. Znaci muljanje i samo muljanje da prevare zakon i da placaju sto manje penale. Taj auto ima dvije tone, radi sve te elektronike, prijenosa, elektricnog motora i baterije.

 

"Sve je to dio novog MHEV Plus blago hibridnog sustava koji bi trebao pridonijeti i smanjenju potrošnje goriva. Testni prosjek, koji je obuhvaćao grad, otvorenu cestu i autocestu, iznosio je 6,5 l/100 km, no uz malo pažnje na magistralnim prometnicama lako se spušta za dodatne dvije litre. " 

Bullshit! To je da bi prevarili na ispusnim plinovima i nicemu nicemu drugom. Onaj koji ima 90k za auto se najmanje opterecuje sa potrosnjom istog. Osiguranje je skuplje nego potrosnja ovog auta. VAG svijetski prvaci u muljanju na ispusnim plinovima.

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 10:34 (NEW_MAN).
17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
maxus182 kaže...

Dat 90k za 2.0 koji će za 6 mjeseci počet škripat na sve strane, neprocjenjivo! Divim se ekipi koja donira svoju lovu njemačkoj industriji da ne propadnu.

 Taj auto ne bude skripal ni za sto godina ali ako je vec danas zaostala tehnologija zasto uopce kupovat? 

14 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
NEW_MAN kaže...
the chosen one07 kaže...
Entry Point kaže...

Prtljažnik od 448L.. koja komedija. 

 A tek plug-in hibrid, 361L :D

Moja jadna Škoda Scala ima veći gepek od tog čuda od 90k... (467L)

 Taj Audi hibrid je samo da prevare na ispusnim plinovima. Nakon Deiselgate vise nemogu muljat sa softverom pa muljaju sa hardverom. Taj bullshit eletricni motor i bateriju su tu samo da pogurnu auto sa pocetne tocke gdi je najveci skok u ispusnim plinovima. Iz tog razloga sam ja uzeo Skodu hibrida u prosloj firmi. Znaci leasing na firmu jer bil takav da imas ucesce na auto koji firma uzme za tebe i to ovisno o gramazi co2 ako se ne varam. Bilo je 2,5% ucesce = koliko ti skidaju s place za leasing ako auto ima prek 150g ispusnih plinova ili 1,5% ako si ispod. To su postigli sa tocno tom shemom. Znaci muljanje i samo muljanje da prevare zakon i da placaju sto manje penale. Taj auto ima dvije tone, radi sve te elektronike, prijenosa, elektricnog motora i baterije.

 Ma to znam, svi proizvođači to rade zbog mutavih EU zakona... Moja je bila na leasingu na firmu, ali ja nisam ni centa platio tj. jesam samo na kraju da ju otkupim :D

Ne znam kak tebi/vama, ali meni ovo kaj švabe rade je prebolesno... Srozali su kvalitetu skroz, cijene digli u nebesa, unutra ne želim ni komentirati - ko da faking voyager vozim. Ono, daj mi 1-2 ekrana (ili HUD ako želiš) i doviđenja.. Kakvi debilizimi s ovim ekranom za suvozača. Pa pogledaj nove Mercedese sad kaj su nedavno najavljeni, imaju ekran valjda u širinu 40" ako se ne varam O.o

 

Još koliko su svi kukali/kukaju za Teslu da ima tablet, kaj bi trebalo reći onda za ovu švabsku ekipu, kaj oni imaju IMAX u autu :D

 

14 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad

Pretpostavljam da nisi vidio plastiku unutra. To će škripat čim izađe iz salona.

17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
the chosen one07 kaže...
NEW_MAN kaže...
the chosen one07 kaže...
Entry Point kaže...

Prtljažnik od 448L.. koja komedija. 

 A tek plug-in hibrid, 361L :D

Moja jadna Škoda Scala ima veći gepek od tog čuda od 90k... (467L)

 Taj Audi hibrid je samo da prevare na ispusnim plinovima. Nakon Deiselgate vise nemogu muljat sa softverom pa muljaju sa hardverom. Taj bullshit eletricni motor i bateriju su tu samo da pogurnu auto sa pocetne tocke gdi je najveci skok u ispusnim plinovima. Iz tog razloga sam ja uzeo Skodu hibrida u prosloj firmi. Znaci leasing na firmu jer bil takav da imas ucesce na auto koji firma uzme za tebe i to ovisno o gramazi co2 ako se ne varam. Bilo je 2,5% ucesce = koliko ti skidaju s place za leasing ako auto ima prek 150g ispusnih plinova ili 1,5% ako si ispod. To su postigli sa tocno tom shemom. Znaci muljanje i samo muljanje da prevare zakon i da placaju sto manje penale. Taj auto ima dvije tone, radi sve te elektronike, prijenosa, elektricnog motora i baterije.

 Ma to znam, svi proizvođači to rade zbog mutavih EU zakona... Moja je bila na leasingu na firmu, ali ja nisam ni centa platio tj. jesam samo na kraju da ju otkupim :D

Ne znam kak tebi/vama, ali meni ovo kaj švabe rade je prebolesno... Srozali su kvalitetu skroz, cijene digli u nebesa, unutra ne želim ni komentirati - ko da faking voyager vozim. Ono, daj mi 1-2 ekrana (ili HUD ako želiš) i doviđenja.. Kakvi debilizimi s ovim ekranom za suvozača. Pa pogledaj nove Mercedese sad kaj su nedavno najavljeni, imaju ekran valjda u širinu 40" ako se ne varam O.o

 

Još koliko su svi kukali/kukaju za Teslu da ima tablet, kaj bi trebalo reći onda za ovu švabsku ekipu, kaj oni imaju IMAX u autu :D

 

 Njemci ostvaruju 40% prodaje u Kini a 60% dobiti! Znaci sve ove milijarde gubitaka koje imaju, imaju jer im je prodaja u Kini u slobodnom padu. EU trziste je njihovo i dalje dominiraju ali Kina je majka. Ako Kinez oce IMAX onda bude u EU IMAX. Ne budu za EU radili drugacije pa budu ljudi srali zakaj Kinez ima dva ekrana a ja jedan. Kina ima oko 300 milijuna gradana srednje/bolje kupovne moci i tam koliko god je auto jeftiniji dobit je veca.

 

Cisto informacije radi, auti u EU su skupi prvo i osnovno radi poreza i trosarina, a onda radi skupe radne, snage, energije itd. 

Meni je zena radila u ambasadi i kao djelatnik ambasade je mogla kupiti auto bez ikakvih davanja ili poreza! To je bilo prije sto godina ali cisto da vam predocim sliku vam mogu reci tadasnje brojke. Auto je bil 250k kn a mi smo ga kad drzava nije sjela na grbacu platili 167k!!!! To je razlika od 80k na auto od 167k! Ako ovaj Audi kosta 90k onda je kolac od drzave oko 30k ili vise!

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 10:44 (NEW_MAN).
17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
maxus182 kaže...

Pretpostavljam da nisi vidio plastiku unutra. To će škripat čim izađe iz salona.

 Svabo da napravi auto od kinderjaja to ne skripi. Ne volim njihov dizajn i mislim da su overpriced ali jos se u zivotu nisam vozio u njemackom autu koji skripi. To je valjda jedina stvar koju im priznam.

14 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
NEW_MAN kaže...
maxus182 kaže...

Pretpostavljam da nisi vidio plastiku unutra. To će škripat čim izađe iz salona.

 Svabo da napravi auto od kinderjaja to ne skripi. Ne volim njihov dizajn i mislim da su overpriced ali jos se u zivotu nisam vozio u njemackom autu koji skripi. To je valjda jedina stvar koju im priznam.

 Slažem se da je tako bilo prije. Ali molim te probaj sjest u neki noviji auto i provozaj se malo, pa onda piši dojmove. 

17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
maxus182 kaže...
NEW_MAN kaže...
maxus182 kaže...

Pretpostavljam da nisi vidio plastiku unutra. To će škripat čim izađe iz salona.

 Svabo da napravi auto od kinderjaja to ne skripi. Ne volim njihov dizajn i mislim da su overpriced ali jos se u zivotu nisam vozio u njemackom autu koji skripi. To je valjda jedina stvar koju im priznam.

 Slažem se da je tako bilo prije. Ali molim te probaj sjest u neki noviji auto i provozaj se malo, pa onda piši dojmove. 

 Imal sam A3 sluzbeni prije tri godine dogural do 100k km bez jednog skripa, poslije sam uzel Oktaviju i 20k bez greske. Ne znam, kod Svabe uvijek imam dojam robusno, masivno, nepoderivo. Valjda sam imal srece.

15 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
NEW_MAN kaže...
maxus182 kaže...

Pretpostavljam da nisi vidio plastiku unutra. To će škripat čim izađe iz salona.

 Svabo da napravi auto od kinderjaja to ne skripi. Ne volim njihov dizajn i mislim da su overpriced ali jos se u zivotu nisam vozio u njemackom autu koji skripi. To je valjda jedina stvar koju im priznam.

 Ne bi baš generalizirao. Kolega je kupio relativno novu C klasu, meni to sve izgled plastiki unutra, i pitanje je dana kad će proškripati.

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
17 godina
online
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

 Infrastrukture nema u RH a na zapadu su punjaci svakih 100m. Punjaci koji su jaki jaki, se u pravilu spajaju na baterije i izmedu mreze i jakih punjaca stoji batterypack. BYD ima 1000kW punjace i aute koji rade bez problema.

Zeleni forsiraju svakakva sranja ali auto na struju je rijetka stvar koja ima smisla a cijena struje bude kakva bude. Voznja sa EV na 100km kosta puno manje, meni je sa dizelom 11€ na 100km a sa EV mi je 3,5€. Znaci ako struja poskupi x3 jos uvijek bude oko trenutne cijene voznje dizelom.

 

Svabe ne prate trendove te su zaspali i radi toga puse. Kinezi su krenuli puno ranije i puno ozbiljnije te su postigli komercijalizaciju EVa te profitabilnost u nekim slucajevima. Poanta prijece je da ovaj sugavi Audi kosta 30k vise od mojeg Y a losiji je po svemu i to drasticno losiji, osim po dometu koji mi ne treba!  Znaci jedino kaj spasava ovaj auto je domet koji budu buduci EV modeli imali kroz par godina, a premium modeli od sljedece godine. Sljedece godine bude bilo automobila sa 1000km dometa koji budu ispod 90k koliko kosta ovaj auto.

Znaci Njemci su osudeni na propast jer nisu u stanju napraviti EV bez da gube lovu, ne ulazu dovoljno i sami sebi sa ne ulaganjem podmecu nogu. Nemaju tvornice baterija, magneta, rudnike, preradu metala, nemaju nista i infotainment im je smece a sve samo zato jer nisu predvidjeli trend i zakasnili sa tocno svime.

 

Ovo kaj oni rade je neodrzivo jer im Kinezi otvaraju tvornice po EU i do 2026. budu Kinezi imali jeftinij EV u EU nego ICE po nizim cjenama sa nula odrzavanja i duzom garancijom! Kaj bi ti radije kupil golfa za 30k koji ima 8s do 100km, prtljaznik 380l, odrzavanje je 300€ na godinu i placas 10€ na 100km ili bi radije kupio EV koji je 30k ima svu opremu svijeta 6s do 100, prtljaznik 480l, odrzavanje nula eura ili filter za klimu za 20€ svake dvije godine, 3€ na 100km i duzu garanciju?

 

Desava se tranzicija koja se vec desila dolaskom smartphonea na trziste obicnih mobilnih telefona. Cak su nekad obicni telefoni bili po 200 do 300€ dok danas svaki drugi covijek ima telefon za 1000€ i ne place kak mu je skup. Nokia ne postoji a bila je sinonim za mobilni telefon, isto se bude desilo u auto industriji jer su zaspali te se jos delaju grbavi i pametuju kak budu dalje proizvodili ICE aute LOL

Sad imaju ICE aute pa im pada prodaja i raste EV prodaja! Znaci sami sebe lazu. 

 Meni to ne drzi vodu o cemu ti pises, jednostavno...

 Zamisli jedan charging station koji istovremeno puni 5 auta. 

 Ajmo rec da trebas 1MW kontinuirano ako je charging na 200kW.

 

Cijena te baterije koja ce to izgurat samo u jednom ciklusu punjenja 5 auta je da se useres.

 

Cim mi spominjes kak BYD ima punjace od 1000kW - pa o cemu da raspravljamo vise ???
Tko i gdje moze izgurat punjenje takvih 100 komada paralelno ? (mislim na drzavnoj razini)

100 komada je fakat mala brojka cak i za Hrvatsku. (kap u moru realno)

 

Ne znam jel samo ja vidim kolicinu vozila na cesti i nerealnost tranzicije ICE cestovne tehnologije na struju...

Kad ce svako vozilo imati svoj mini nuklearni reaktor/bateriju onda mozemo pricat o ovome...

 

Dal bi htio auto koji ubrzava 8 ili 6s do 100km/h ? Jebe mi se zivo i realno nema nikakve potrebe uopce da bi se taj parametar razmatrao u zivotnim okolnostima.

 

Zeleni bruje o zagadenju itd, al dosta sranja i neka daju rijesenje gdje ce sa svim starim baterijama kada ovo uzme zamah.

Problemi su sa najbalnijom reciklazom plastike koja ce nas progutat, a ne da cemo olako rijesit problem reciklaze baterija!

 

Da ne pricam o procesu proizvodnje same baterije... Premda je vec ovo sve prozvakana tema, navucem se klapetat i ponavljat ko papagaj (barem meni) ocigledne stvari koje su krucijalni problem.

Zeleni=izvrnuti pojedinci koji trenutno kreiraju vecinu svjetskih problema. (cast onima koju su na razumnoj strani)

 

 

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 12:41 (Batista).
17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

 Infrastrukture nema u RH a na zapadu su punjaci svakih 100m. Punjaci koji su jaki jaki, se u pravilu spajaju na baterije i izmedu mreze i jakih punjaca stoji batterypack. BYD ima 1000kW punjace i aute koji rade bez problema.

Zeleni forsiraju svakakva sranja ali auto na struju je rijetka stvar koja ima smisla a cijena struje bude kakva bude. Voznja sa EV na 100km kosta puno manje, meni je sa dizelom 11€ na 100km a sa EV mi je 3,5€. Znaci ako struja poskupi x3 jos uvijek bude oko trenutne cijene voznje dizelom.

 

Svabe ne prate trendove te su zaspali i radi toga puse. Kinezi su krenuli puno ranije i puno ozbiljnije te su postigli komercijalizaciju EVa te profitabilnost u nekim slucajevima. Poanta prijece je da ovaj sugavi Audi kosta 30k vise od mojeg Y a losiji je po svemu i to drasticno losiji, osim po dometu koji mi ne treba!  Znaci jedino kaj spasava ovaj auto je domet koji budu buduci EV modeli imali kroz par godina, a premium modeli od sljedece godine. Sljedece godine bude bilo automobila sa 1000km dometa koji budu ispod 90k koliko kosta ovaj auto.

Znaci Njemci su osudeni na propast jer nisu u stanju napraviti EV bez da gube lovu, ne ulazu dovoljno i sami sebi sa ne ulaganjem podmecu nogu. Nemaju tvornice baterija, magneta, rudnike, preradu metala, nemaju nista i infotainment im je smece a sve samo zato jer nisu predvidjeli trend i zakasnili sa tocno svime.

 

Ovo kaj oni rade je neodrzivo jer im Kinezi otvaraju tvornice po EU i do 2026. budu Kinezi imali jeftinij EV u EU nego ICE po nizim cjenama sa nula odrzavanja i duzom garancijom! Kaj bi ti radije kupil golfa za 30k koji ima 8s do 100km, prtljaznik 380l, odrzavanje je 300€ na godinu i placas 10€ na 100km ili bi radije kupio EV koji je 30k ima svu opremu svijeta 6s do 100, prtljaznik 480l, odrzavanje nula eura ili filter za klimu za 20€ svake dvije godine, 3€ na 100km i duzu garanciju?

 

Desava se tranzicija koja se vec desila dolaskom smartphonea na trziste obicnih mobilnih telefona. Cak su nekad obicni telefoni bili po 200 do 300€ dok danas svaki drugi covijek ima telefon za 1000€ i ne place kak mu je skup. Nokia ne postoji a bila je sinonim za mobilni telefon, isto se bude desilo u auto industriji jer su zaspali te se jos delaju grbavi i pametuju kak budu dalje proizvodili ICE aute LOL

Sad imaju ICE aute pa im pada prodaja i raste EV prodaja! Znaci sami sebe lazu. 

 Meni to ne drzi vodu o cemu ti pises, jednostavno...

 Zamisli jedan charging station koji istovremeno puni 5 auta. 

 Ajmo rec da trebas 1MW kontinuirano ako je charging na 200kW.

 

Cijena te baterije koja ce to izgurat samo u jednom ciklusu punjenja 5 auta je da se useres.

 

Cim mi spominjes kak BYD ima punjace od 1000kW - pa o cemu da raspravljamo vise ???
Tko i gdje moze izgurat punjenje takvih 100 komada paralelno ? (mislim na drzavnoj razini)

100 komada je fakat mala brojka cak i za Hrvatsku. (kap u moru realno)

 

Ne znam jel samo ja vidim kolicinu vozila na cesti i nerealnost tranzicije ICE cestovne tehnologije na struju...

Kad ce svako vozilo imati svoj mini nuklearni reaktor/bateriju onda mozemo pricat o ovome...

 

Dal bi htio auto koji ubrzava 8 ili 6s do 100km/h ? Jebe mi se zivo i realno nema nikakve potrebe uopce da bi se taj parametar razmatrao u zivotnim okolnostima.

 

Zeleni bruje o zagadenju itd, al dosta sranja i neka daju rijesenje gdje ce sa svim starim baterijama kada ovo uzme zamah.

Problemi su sa najbalnijom reciklazom plastike koja ce nas progutat, a ne da cemo olako rijesit problem reciklaze baterija!

 

Da ne pricam o procesu proizvodnje same baterije... Premda je vec ovo sve prozvakana tema, navucem se klapetat i ponavljat ko papagaj (barem meni) ocigledne stvari koje su krucijalni problem.

Zeleni=izvrnuti pojedinci koji trenutno kreiraju vecinu svjetskih problema. (cast onima koju su na razumnoj strani)

 

 

 Ovo je od prije dva tjedna.

https://www.youtube.com/live/OZLDVv6UIbk?si=d-ueqFsKXmKkShtq

Vec ove godine budu poceli montirat po Njemackoj i prvi auti idu u ponudu pocetkom godine ako se ne varam. Fix gotovi proizvodi i nikakvi prototip ili nesto sto dolazi a ne zna se kad.

 

Tranzicija u RH je nepostojeca dok vec u Austriji i rest EU EVa na cesti ko salate.

Recikliranje je tu i vec se reciklira. Proizvodnja je sve cisca i cisca, cak ni nije toliko proizvodnja problem koliko kopanje ali kaj god se kopa nije bas cisto.

 

Na zapadu su punjaci ispred svakog ducana, firme, sve po svuda. Problem u RH je kupovna moc i slaba penetracija elektrifikacije. 

 

17 godina
online
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

 Infrastrukture nema u RH a na zapadu su punjaci svakih 100m. Punjaci koji su jaki jaki, se u pravilu spajaju na baterije i izmedu mreze i jakih punjaca stoji batterypack. BYD ima 1000kW punjace i aute koji rade bez problema.

Zeleni forsiraju svakakva sranja ali auto na struju je rijetka stvar koja ima smisla a cijena struje bude kakva bude. Voznja sa EV na 100km kosta puno manje, meni je sa dizelom 11€ na 100km a sa EV mi je 3,5€. Znaci ako struja poskupi x3 jos uvijek bude oko trenutne cijene voznje dizelom.

 

Svabe ne prate trendove te su zaspali i radi toga puse. Kinezi su krenuli puno ranije i puno ozbiljnije te su postigli komercijalizaciju EVa te profitabilnost u nekim slucajevima. Poanta prijece je da ovaj sugavi Audi kosta 30k vise od mojeg Y a losiji je po svemu i to drasticno losiji, osim po dometu koji mi ne treba!  Znaci jedino kaj spasava ovaj auto je domet koji budu buduci EV modeli imali kroz par godina, a premium modeli od sljedece godine. Sljedece godine bude bilo automobila sa 1000km dometa koji budu ispod 90k koliko kosta ovaj auto.

Znaci Njemci su osudeni na propast jer nisu u stanju napraviti EV bez da gube lovu, ne ulazu dovoljno i sami sebi sa ne ulaganjem podmecu nogu. Nemaju tvornice baterija, magneta, rudnike, preradu metala, nemaju nista i infotainment im je smece a sve samo zato jer nisu predvidjeli trend i zakasnili sa tocno svime.

 

Ovo kaj oni rade je neodrzivo jer im Kinezi otvaraju tvornice po EU i do 2026. budu Kinezi imali jeftinij EV u EU nego ICE po nizim cjenama sa nula odrzavanja i duzom garancijom! Kaj bi ti radije kupil golfa za 30k koji ima 8s do 100km, prtljaznik 380l, odrzavanje je 300€ na godinu i placas 10€ na 100km ili bi radije kupio EV koji je 30k ima svu opremu svijeta 6s do 100, prtljaznik 480l, odrzavanje nula eura ili filter za klimu za 20€ svake dvije godine, 3€ na 100km i duzu garanciju?

 

Desava se tranzicija koja se vec desila dolaskom smartphonea na trziste obicnih mobilnih telefona. Cak su nekad obicni telefoni bili po 200 do 300€ dok danas svaki drugi covijek ima telefon za 1000€ i ne place kak mu je skup. Nokia ne postoji a bila je sinonim za mobilni telefon, isto se bude desilo u auto industriji jer su zaspali te se jos delaju grbavi i pametuju kak budu dalje proizvodili ICE aute LOL

Sad imaju ICE aute pa im pada prodaja i raste EV prodaja! Znaci sami sebe lazu. 

 Meni to ne drzi vodu o cemu ti pises, jednostavno...

 Zamisli jedan charging station koji istovremeno puni 5 auta. 

 Ajmo rec da trebas 1MW kontinuirano ako je charging na 200kW.

 

Cijena te baterije koja ce to izgurat samo u jednom ciklusu punjenja 5 auta je da se useres.

 

Cim mi spominjes kak BYD ima punjace od 1000kW - pa o cemu da raspravljamo vise ???
Tko i gdje moze izgurat punjenje takvih 100 komada paralelno ? (mislim na drzavnoj razini)

100 komada je fakat mala brojka cak i za Hrvatsku. (kap u moru realno)

 

Ne znam jel samo ja vidim kolicinu vozila na cesti i nerealnost tranzicije ICE cestovne tehnologije na struju...

Kad ce svako vozilo imati svoj mini nuklearni reaktor/bateriju onda mozemo pricat o ovome...

 

Dal bi htio auto koji ubrzava 8 ili 6s do 100km/h ? Jebe mi se zivo i realno nema nikakve potrebe uopce da bi se taj parametar razmatrao u zivotnim okolnostima.

 

Zeleni bruje o zagadenju itd, al dosta sranja i neka daju rijesenje gdje ce sa svim starim baterijama kada ovo uzme zamah.

Problemi su sa najbalnijom reciklazom plastike koja ce nas progutat, a ne da cemo olako rijesit problem reciklaze baterija!

 

Da ne pricam o procesu proizvodnje same baterije... Premda je vec ovo sve prozvakana tema, navucem se klapetat i ponavljat ko papagaj (barem meni) ocigledne stvari koje su krucijalni problem.

Zeleni=izvrnuti pojedinci koji trenutno kreiraju vecinu svjetskih problema. (cast onima koju su na razumnoj strani)

 

 

 Ovo je od prije dva tjedna.

https://www.youtube.com/live/OZLDVv6UIbk?si=d-ueqFsKXmKkShtq

Vec ove godine budu poceli montirat po Njemackoj i prvi auti idu u ponudu pocetkom godine ako se ne varam. Fix gotovi proizvodi i nikakvi prototip ili nesto sto dolazi a ne zna se kad.

 

Tranzicija u RH je nepostojeca dok vec u Austriji i rest EU EVa na cesti ko salate.

Recikliranje je tu i vec se reciklira. Proizvodnja je sve cisca i cisca, cak ni nije toliko proizvodnja problem koliko kopanje ali kaj god se kopa nije bas cisto.

 

Na zapadu su punjaci ispred svakog ducana, firme, sve po svuda. Problem u RH je kupovna moc i slaba penetracija elektrifikacije. 

 

 Probat cu jos jednom docarat problem...

 U HR je registrirano cca 2 milijuna osobnih automobila.

 

 Da svaki dan trebas napunit svaki 20.-ti auto, to je 100 000 vozila.

 Zamislimo tehnolosku harmoniju  (da ti punjenje ne traje sat vremena) i svaki auto cucla 1MW, to je 100GW.

 

Hrvatska dnevno proizvede cca 50GW energije.

Pise da smo 2021. uvezli cca 50% potrebne el. energije.

 

Ovo je izracun samo za osobna vozila.

S trenutnom potrosnjom uvozimo preko 50% el. energije a imamo cca 10 000 el. vozila.

 

Jel ima smisla bilo sto ic dalje racunat...

 

Znači ova tranzicija je projekt kao da si Gruntovčanima išao reć da će u sljedećih 10god sagradit 100x veću piramidu od one u Gizi.

 

 

Projekti izgradnje datacentara u mnogim zemljama su na cekanju jer nema dovoljno struje, ne znam kak bit slikovitiji i razumniji...

 

 

El. tranzicija ce biti moguca samo ako ce vecina vlasnika imat u vlasnistvu privatnu solarnu elektranu koja ce punit njegov auto. (da tu ne pricam o C kategoriji... )

 

 

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 13:54 (Batista).
13 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

 Infrastrukture nema u RH a na zapadu su punjaci svakih 100m. Punjaci koji su jaki jaki, se u pravilu spajaju na baterije i izmedu mreze i jakih punjaca stoji batterypack. BYD ima 1000kW punjace i aute koji rade bez problema.

Zeleni forsiraju svakakva sranja ali auto na struju je rijetka stvar koja ima smisla a cijena struje bude kakva bude. Voznja sa EV na 100km kosta puno manje, meni je sa dizelom 11€ na 100km a sa EV mi je 3,5€. Znaci ako struja poskupi x3 jos uvijek bude oko trenutne cijene voznje dizelom.

 

Svabe ne prate trendove te su zaspali i radi toga puse. Kinezi su krenuli puno ranije i puno ozbiljnije te su postigli komercijalizaciju EVa te profitabilnost u nekim slucajevima. Poanta prijece je da ovaj sugavi Audi kosta 30k vise od mojeg Y a losiji je po svemu i to drasticno losiji, osim po dometu koji mi ne treba!  Znaci jedino kaj spasava ovaj auto je domet koji budu buduci EV modeli imali kroz par godina, a premium modeli od sljedece godine. Sljedece godine bude bilo automobila sa 1000km dometa koji budu ispod 90k koliko kosta ovaj auto.

Znaci Njemci su osudeni na propast jer nisu u stanju napraviti EV bez da gube lovu, ne ulazu dovoljno i sami sebi sa ne ulaganjem podmecu nogu. Nemaju tvornice baterija, magneta, rudnike, preradu metala, nemaju nista i infotainment im je smece a sve samo zato jer nisu predvidjeli trend i zakasnili sa tocno svime.

 

Ovo kaj oni rade je neodrzivo jer im Kinezi otvaraju tvornice po EU i do 2026. budu Kinezi imali jeftinij EV u EU nego ICE po nizim cjenama sa nula odrzavanja i duzom garancijom! Kaj bi ti radije kupil golfa za 30k koji ima 8s do 100km, prtljaznik 380l, odrzavanje je 300€ na godinu i placas 10€ na 100km ili bi radije kupio EV koji je 30k ima svu opremu svijeta 6s do 100, prtljaznik 480l, odrzavanje nula eura ili filter za klimu za 20€ svake dvije godine, 3€ na 100km i duzu garanciju?

 

Desava se tranzicija koja se vec desila dolaskom smartphonea na trziste obicnih mobilnih telefona. Cak su nekad obicni telefoni bili po 200 do 300€ dok danas svaki drugi covijek ima telefon za 1000€ i ne place kak mu je skup. Nokia ne postoji a bila je sinonim za mobilni telefon, isto se bude desilo u auto industriji jer su zaspali te se jos delaju grbavi i pametuju kak budu dalje proizvodili ICE aute LOL

Sad imaju ICE aute pa im pada prodaja i raste EV prodaja! Znaci sami sebe lazu. 

 Meni to ne drzi vodu o cemu ti pises, jednostavno...

 Zamisli jedan charging station koji istovremeno puni 5 auta. 

 Ajmo rec da trebas 1MW kontinuirano ako je charging na 200kW.

 

Cijena te baterije koja ce to izgurat samo u jednom ciklusu punjenja 5 auta je da se useres.

 

Cim mi spominjes kak BYD ima punjace od 1000kW - pa o cemu da raspravljamo vise ???
Tko i gdje moze izgurat punjenje takvih 100 komada paralelno ? (mislim na drzavnoj razini)

100 komada je fakat mala brojka cak i za Hrvatsku. (kap u moru realno)

 

Ne znam jel samo ja vidim kolicinu vozila na cesti i nerealnost tranzicije ICE cestovne tehnologije na struju...

Kad ce svako vozilo imati svoj mini nuklearni reaktor/bateriju onda mozemo pricat o ovome...

 

Dal bi htio auto koji ubrzava 8 ili 6s do 100km/h ? Jebe mi se zivo i realno nema nikakve potrebe uopce da bi se taj parametar razmatrao u zivotnim okolnostima.

 

Zeleni bruje o zagadenju itd, al dosta sranja i neka daju rijesenje gdje ce sa svim starim baterijama kada ovo uzme zamah.

Problemi su sa najbalnijom reciklazom plastike koja ce nas progutat, a ne da cemo olako rijesit problem reciklaze baterija!

 

Da ne pricam o procesu proizvodnje same baterije... Premda je vec ovo sve prozvakana tema, navucem se klapetat i ponavljat ko papagaj (barem meni) ocigledne stvari koje su krucijalni problem.

Zeleni=izvrnuti pojedinci koji trenutno kreiraju vecinu svjetskih problema. (cast onima koju su na razumnoj strani)

 

 

 Ovo je od prije dva tjedna.

https://www.youtube.com/live/OZLDVv6UIbk?si=d-ueqFsKXmKkShtq

Vec ove godine budu poceli montirat po Njemackoj i prvi auti idu u ponudu pocetkom godine ako se ne varam. Fix gotovi proizvodi i nikakvi prototip ili nesto sto dolazi a ne zna se kad.

 

Tranzicija u RH je nepostojeca dok vec u Austriji i rest EU EVa na cesti ko salate.

Recikliranje je tu i vec se reciklira. Proizvodnja je sve cisca i cisca, cak ni nije toliko proizvodnja problem koliko kopanje ali kaj god se kopa nije bas cisto.

 

Na zapadu su punjaci ispred svakog ducana, firme, sve po svuda. Problem u RH je kupovna moc i slaba penetracija elektrifikacije. 

 

 Probat cu jos jednom docarat problem...

 U HR je registrirano cca 2 milijuna osobnih automobila.

 

 Da svaki dan trebas napunit svaki 20.-ti auto, to je 100 000 vozila.

 Zamislimo tehnolosku harmoniju  (da ti punjenje ne traje sat vremena) i svaki auto cucla 1MW, to je 100GW.

 

Hrvatska dnevno proizvede cca 50GW energije.

Pise da smo 2021. uvezli cca 50% potrebne el. energije.

 

Ovo je izracun samo za osobna vozila.

S trenutnom potrosnjom uvozimo preko 50% el. energije a imamo niti 10 000 el. vozila.

 

Jel ima smisla bilo sto ic dalje racunat...

 

Znači ova tranzicija je projekt kao da si Gruntovčanima išao reć da će u sljedećih 10god sagradit 100x veću piramidu od one u Gizi.

 

 

 AL na uvoz otpada velika vecina gorivo i plin. 

http://www.forum.hr/showthread.php?t=1017619&page=24
17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

 Infrastrukture nema u RH a na zapadu su punjaci svakih 100m. Punjaci koji su jaki jaki, se u pravilu spajaju na baterije i izmedu mreze i jakih punjaca stoji batterypack. BYD ima 1000kW punjace i aute koji rade bez problema.

Zeleni forsiraju svakakva sranja ali auto na struju je rijetka stvar koja ima smisla a cijena struje bude kakva bude. Voznja sa EV na 100km kosta puno manje, meni je sa dizelom 11€ na 100km a sa EV mi je 3,5€. Znaci ako struja poskupi x3 jos uvijek bude oko trenutne cijene voznje dizelom.

 

Svabe ne prate trendove te su zaspali i radi toga puse. Kinezi su krenuli puno ranije i puno ozbiljnije te su postigli komercijalizaciju EVa te profitabilnost u nekim slucajevima. Poanta prijece je da ovaj sugavi Audi kosta 30k vise od mojeg Y a losiji je po svemu i to drasticno losiji, osim po dometu koji mi ne treba!  Znaci jedino kaj spasava ovaj auto je domet koji budu buduci EV modeli imali kroz par godina, a premium modeli od sljedece godine. Sljedece godine bude bilo automobila sa 1000km dometa koji budu ispod 90k koliko kosta ovaj auto.

Znaci Njemci su osudeni na propast jer nisu u stanju napraviti EV bez da gube lovu, ne ulazu dovoljno i sami sebi sa ne ulaganjem podmecu nogu. Nemaju tvornice baterija, magneta, rudnike, preradu metala, nemaju nista i infotainment im je smece a sve samo zato jer nisu predvidjeli trend i zakasnili sa tocno svime.

 

Ovo kaj oni rade je neodrzivo jer im Kinezi otvaraju tvornice po EU i do 2026. budu Kinezi imali jeftinij EV u EU nego ICE po nizim cjenama sa nula odrzavanja i duzom garancijom! Kaj bi ti radije kupil golfa za 30k koji ima 8s do 100km, prtljaznik 380l, odrzavanje je 300€ na godinu i placas 10€ na 100km ili bi radije kupio EV koji je 30k ima svu opremu svijeta 6s do 100, prtljaznik 480l, odrzavanje nula eura ili filter za klimu za 20€ svake dvije godine, 3€ na 100km i duzu garanciju?

 

Desava se tranzicija koja se vec desila dolaskom smartphonea na trziste obicnih mobilnih telefona. Cak su nekad obicni telefoni bili po 200 do 300€ dok danas svaki drugi covijek ima telefon za 1000€ i ne place kak mu je skup. Nokia ne postoji a bila je sinonim za mobilni telefon, isto se bude desilo u auto industriji jer su zaspali te se jos delaju grbavi i pametuju kak budu dalje proizvodili ICE aute LOL

Sad imaju ICE aute pa im pada prodaja i raste EV prodaja! Znaci sami sebe lazu. 

 Meni to ne drzi vodu o cemu ti pises, jednostavno...

 Zamisli jedan charging station koji istovremeno puni 5 auta. 

 Ajmo rec da trebas 1MW kontinuirano ako je charging na 200kW.

 

Cijena te baterije koja ce to izgurat samo u jednom ciklusu punjenja 5 auta je da se useres.

 

Cim mi spominjes kak BYD ima punjace od 1000kW - pa o cemu da raspravljamo vise ???
Tko i gdje moze izgurat punjenje takvih 100 komada paralelno ? (mislim na drzavnoj razini)

100 komada je fakat mala brojka cak i za Hrvatsku. (kap u moru realno)

 

Ne znam jel samo ja vidim kolicinu vozila na cesti i nerealnost tranzicije ICE cestovne tehnologije na struju...

Kad ce svako vozilo imati svoj mini nuklearni reaktor/bateriju onda mozemo pricat o ovome...

 

Dal bi htio auto koji ubrzava 8 ili 6s do 100km/h ? Jebe mi se zivo i realno nema nikakve potrebe uopce da bi se taj parametar razmatrao u zivotnim okolnostima.

 

Zeleni bruje o zagadenju itd, al dosta sranja i neka daju rijesenje gdje ce sa svim starim baterijama kada ovo uzme zamah.

Problemi su sa najbalnijom reciklazom plastike koja ce nas progutat, a ne da cemo olako rijesit problem reciklaze baterija!

 

Da ne pricam o procesu proizvodnje same baterije... Premda je vec ovo sve prozvakana tema, navucem se klapetat i ponavljat ko papagaj (barem meni) ocigledne stvari koje su krucijalni problem.

Zeleni=izvrnuti pojedinci koji trenutno kreiraju vecinu svjetskih problema. (cast onima koju su na razumnoj strani)

 

 

 Ovo je od prije dva tjedna.

https://www.youtube.com/live/OZLDVv6UIbk?si=d-ueqFsKXmKkShtq

Vec ove godine budu poceli montirat po Njemackoj i prvi auti idu u ponudu pocetkom godine ako se ne varam. Fix gotovi proizvodi i nikakvi prototip ili nesto sto dolazi a ne zna se kad.

 

Tranzicija u RH je nepostojeca dok vec u Austriji i rest EU EVa na cesti ko salate.

Recikliranje je tu i vec se reciklira. Proizvodnja je sve cisca i cisca, cak ni nije toliko proizvodnja problem koliko kopanje ali kaj god se kopa nije bas cisto.

 

Na zapadu su punjaci ispred svakog ducana, firme, sve po svuda. Problem u RH je kupovna moc i slaba penetracija elektrifikacije. 

 

 Probat cu jos jednom docarat problem...

 U HR je registrirano cca 2 milijuna osobnih automobila.

 

 Da svaki dan trebas napunit svaki 20.-ti auto, to je 100 000 vozila.

 Zamislimo tehnolosku harmoniju  (da ti punjenje ne traje sat vremena) i svaki auto cucla 1MW, to je 100GW.

 

Hrvatska dnevno proizvede cca 50GW energije.

Pise da smo 2021. uvezli cca 50% potrebne el. energije.

 

Ovo je izracun samo za osobna vozila.

S trenutnom potrosnjom uvozimo preko 50% el. energije a imamo cca 10 000 el. vozila.

 

Jel ima smisla bilo sto ic dalje racunat...

 

Znači ova tranzicija je projekt kao da si Gruntovčanima išao reć da će u sljedećih 10god sagradit 100x veću piramidu od one u Gizi.

 

 

Projekti izgradnje datacentara u mnogim zemljama su na cekanju jer nema dovoljno struje, ne znam kak bit slikovitiji i razumniji...

 

 

El. tranzicija ce biti moguca samo ako ce vecina vlasnika imat u vlasnistvu privatnu solarnu elektranu koja ce punit njegov auto. (da tu ne pricam o C kategoriji... )

 

 

 Vecina puni doma polako i dopunjava. Svi ti megavatni punjaci imaju kontejner baterija ko buffer.

Ako se cijeli svijet puni i vozi na struju onda se budu i Hrvati.

Datacentar zdere uvijek i stalno struju te oni koji se grade imaju ili budu imali kontejnere i kontejnere baterija od Tesle, BYD ili CATL plus solara i svasta nesto.

Kak svi tak i mali Mujo.

Nist se ti ne sekiraj gdi ima love ima i volje.

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 15:14 (NEW_MAN).
16 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

 Infrastrukture nema u RH a na zapadu su punjaci svakih 100m. Punjaci koji su jaki jaki, se u pravilu spajaju na baterije i izmedu mreze i jakih punjaca stoji batterypack. BYD ima 1000kW punjace i aute koji rade bez problema.

Zeleni forsiraju svakakva sranja ali auto na struju je rijetka stvar koja ima smisla a cijena struje bude kakva bude. Voznja sa EV na 100km kosta puno manje, meni je sa dizelom 11€ na 100km a sa EV mi je 3,5€. Znaci ako struja poskupi x3 jos uvijek bude oko trenutne cijene voznje dizelom.

 

Svabe ne prate trendove te su zaspali i radi toga puse. Kinezi su krenuli puno ranije i puno ozbiljnije te su postigli komercijalizaciju EVa te profitabilnost u nekim slucajevima. Poanta prijece je da ovaj sugavi Audi kosta 30k vise od mojeg Y a losiji je po svemu i to drasticno losiji, osim po dometu koji mi ne treba!  Znaci jedino kaj spasava ovaj auto je domet koji budu buduci EV modeli imali kroz par godina, a premium modeli od sljedece godine. Sljedece godine bude bilo automobila sa 1000km dometa koji budu ispod 90k koliko kosta ovaj auto.

Znaci Njemci su osudeni na propast jer nisu u stanju napraviti EV bez da gube lovu, ne ulazu dovoljno i sami sebi sa ne ulaganjem podmecu nogu. Nemaju tvornice baterija, magneta, rudnike, preradu metala, nemaju nista i infotainment im je smece a sve samo zato jer nisu predvidjeli trend i zakasnili sa tocno svime.

 

Ovo kaj oni rade je neodrzivo jer im Kinezi otvaraju tvornice po EU i do 2026. budu Kinezi imali jeftinij EV u EU nego ICE po nizim cjenama sa nula odrzavanja i duzom garancijom! Kaj bi ti radije kupil golfa za 30k koji ima 8s do 100km, prtljaznik 380l, odrzavanje je 300€ na godinu i placas 10€ na 100km ili bi radije kupio EV koji je 30k ima svu opremu svijeta 6s do 100, prtljaznik 480l, odrzavanje nula eura ili filter za klimu za 20€ svake dvije godine, 3€ na 100km i duzu garanciju?

 

Desava se tranzicija koja se vec desila dolaskom smartphonea na trziste obicnih mobilnih telefona. Cak su nekad obicni telefoni bili po 200 do 300€ dok danas svaki drugi covijek ima telefon za 1000€ i ne place kak mu je skup. Nokia ne postoji a bila je sinonim za mobilni telefon, isto se bude desilo u auto industriji jer su zaspali te se jos delaju grbavi i pametuju kak budu dalje proizvodili ICE aute LOL

Sad imaju ICE aute pa im pada prodaja i raste EV prodaja! Znaci sami sebe lazu. 

 Meni to ne drzi vodu o cemu ti pises, jednostavno...

 Zamisli jedan charging station koji istovremeno puni 5 auta. 

 Ajmo rec da trebas 1MW kontinuirano ako je charging na 200kW.

 

Cijena te baterije koja ce to izgurat samo u jednom ciklusu punjenja 5 auta je da se useres.

 

Cim mi spominjes kak BYD ima punjace od 1000kW - pa o cemu da raspravljamo vise ???
Tko i gdje moze izgurat punjenje takvih 100 komada paralelno ? (mislim na drzavnoj razini)

100 komada je fakat mala brojka cak i za Hrvatsku. (kap u moru realno)

 

Ne znam jel samo ja vidim kolicinu vozila na cesti i nerealnost tranzicije ICE cestovne tehnologije na struju...

Kad ce svako vozilo imati svoj mini nuklearni reaktor/bateriju onda mozemo pricat o ovome...

 

Dal bi htio auto koji ubrzava 8 ili 6s do 100km/h ? Jebe mi se zivo i realno nema nikakve potrebe uopce da bi se taj parametar razmatrao u zivotnim okolnostima.

 

Zeleni bruje o zagadenju itd, al dosta sranja i neka daju rijesenje gdje ce sa svim starim baterijama kada ovo uzme zamah.

Problemi su sa najbalnijom reciklazom plastike koja ce nas progutat, a ne da cemo olako rijesit problem reciklaze baterija!

 

Da ne pricam o procesu proizvodnje same baterije... Premda je vec ovo sve prozvakana tema, navucem se klapetat i ponavljat ko papagaj (barem meni) ocigledne stvari koje su krucijalni problem.

Zeleni=izvrnuti pojedinci koji trenutno kreiraju vecinu svjetskih problema. (cast onima koju su na razumnoj strani)

 

 

 Ovo je od prije dva tjedna.

https://www.youtube.com/live/OZLDVv6UIbk?si=d-ueqFsKXmKkShtq

Vec ove godine budu poceli montirat po Njemackoj i prvi auti idu u ponudu pocetkom godine ako se ne varam. Fix gotovi proizvodi i nikakvi prototip ili nesto sto dolazi a ne zna se kad.

 

Tranzicija u RH je nepostojeca dok vec u Austriji i rest EU EVa na cesti ko salate.

Recikliranje je tu i vec se reciklira. Proizvodnja je sve cisca i cisca, cak ni nije toliko proizvodnja problem koliko kopanje ali kaj god se kopa nije bas cisto.

 

Na zapadu su punjaci ispred svakog ducana, firme, sve po svuda. Problem u RH je kupovna moc i slaba penetracija elektrifikacije. 

 

 Probat cu jos jednom docarat problem...

 U HR je registrirano cca 2 milijuna osobnih automobila.

 

 Da svaki dan trebas napunit svaki 20.-ti auto, to je 100 000 vozila.

 Zamislimo tehnolosku harmoniju  (da ti punjenje ne traje sat vremena) i svaki auto cucla 1MW, to je 100GW.

 

Hrvatska dnevno proizvede cca 50GW energije.

Pise da smo 2021. uvezli cca 50% potrebne el. energije.

 

Ovo je izracun samo za osobna vozila.

S trenutnom potrosnjom uvozimo preko 50% el. energije a imamo cca 10 000 el. vozila.

 

Jel ima smisla bilo sto ic dalje racunat...

 

Znači ova tranzicija je projekt kao da si Gruntovčanima išao reć da će u sljedećih 10god sagradit 100x veću piramidu od one u Gizi.

 

 

Projekti izgradnje datacentara u mnogim zemljama su na cekanju jer nema dovoljno struje, ne znam kak bit slikovitiji i razumniji...

 

 

El. tranzicija ce biti moguca samo ako ce vecina vlasnika imat u vlasnistvu privatnu solarnu elektranu koja ce punit njegov auto. (da tu ne pricam o C kategoriji... )

 

 

 

Koliko se sjećam u Norveškoj se ništa drastično nije povećala potrošnja struje, rekao bih čak zanemarivo. I dodatno, ulagali su u infrastrukturu i imaju 400kW+ punjače posvuda.

 

edit: cca 8%

 

2000 142 tWh peak u tom periodu

2015 143 tWh

2024 156 tWh

 

https://ourworldindata.org/energy/country/norway

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 15:22 (DarK.xy).
17 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
DarK.xy kaže...
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

 Infrastrukture nema u RH a na zapadu su punjaci svakih 100m. Punjaci koji su jaki jaki, se u pravilu spajaju na baterije i izmedu mreze i jakih punjaca stoji batterypack. BYD ima 1000kW punjace i aute koji rade bez problema.

Zeleni forsiraju svakakva sranja ali auto na struju je rijetka stvar koja ima smisla a cijena struje bude kakva bude. Voznja sa EV na 100km kosta puno manje, meni je sa dizelom 11€ na 100km a sa EV mi je 3,5€. Znaci ako struja poskupi x3 jos uvijek bude oko trenutne cijene voznje dizelom.

 

Svabe ne prate trendove te su zaspali i radi toga puse. Kinezi su krenuli puno ranije i puno ozbiljnije te su postigli komercijalizaciju EVa te profitabilnost u nekim slucajevima. Poanta prijece je da ovaj sugavi Audi kosta 30k vise od mojeg Y a losiji je po svemu i to drasticno losiji, osim po dometu koji mi ne treba!  Znaci jedino kaj spasava ovaj auto je domet koji budu buduci EV modeli imali kroz par godina, a premium modeli od sljedece godine. Sljedece godine bude bilo automobila sa 1000km dometa koji budu ispod 90k koliko kosta ovaj auto.

Znaci Njemci su osudeni na propast jer nisu u stanju napraviti EV bez da gube lovu, ne ulazu dovoljno i sami sebi sa ne ulaganjem podmecu nogu. Nemaju tvornice baterija, magneta, rudnike, preradu metala, nemaju nista i infotainment im je smece a sve samo zato jer nisu predvidjeli trend i zakasnili sa tocno svime.

 

Ovo kaj oni rade je neodrzivo jer im Kinezi otvaraju tvornice po EU i do 2026. budu Kinezi imali jeftinij EV u EU nego ICE po nizim cjenama sa nula odrzavanja i duzom garancijom! Kaj bi ti radije kupil golfa za 30k koji ima 8s do 100km, prtljaznik 380l, odrzavanje je 300€ na godinu i placas 10€ na 100km ili bi radije kupio EV koji je 30k ima svu opremu svijeta 6s do 100, prtljaznik 480l, odrzavanje nula eura ili filter za klimu za 20€ svake dvije godine, 3€ na 100km i duzu garanciju?

 

Desava se tranzicija koja se vec desila dolaskom smartphonea na trziste obicnih mobilnih telefona. Cak su nekad obicni telefoni bili po 200 do 300€ dok danas svaki drugi covijek ima telefon za 1000€ i ne place kak mu je skup. Nokia ne postoji a bila je sinonim za mobilni telefon, isto se bude desilo u auto industriji jer su zaspali te se jos delaju grbavi i pametuju kak budu dalje proizvodili ICE aute LOL

Sad imaju ICE aute pa im pada prodaja i raste EV prodaja! Znaci sami sebe lazu. 

 Meni to ne drzi vodu o cemu ti pises, jednostavno...

 Zamisli jedan charging station koji istovremeno puni 5 auta. 

 Ajmo rec da trebas 1MW kontinuirano ako je charging na 200kW.

 

Cijena te baterije koja ce to izgurat samo u jednom ciklusu punjenja 5 auta je da se useres.

 

Cim mi spominjes kak BYD ima punjace od 1000kW - pa o cemu da raspravljamo vise ???
Tko i gdje moze izgurat punjenje takvih 100 komada paralelno ? (mislim na drzavnoj razini)

100 komada je fakat mala brojka cak i za Hrvatsku. (kap u moru realno)

 

Ne znam jel samo ja vidim kolicinu vozila na cesti i nerealnost tranzicije ICE cestovne tehnologije na struju...

Kad ce svako vozilo imati svoj mini nuklearni reaktor/bateriju onda mozemo pricat o ovome...

 

Dal bi htio auto koji ubrzava 8 ili 6s do 100km/h ? Jebe mi se zivo i realno nema nikakve potrebe uopce da bi se taj parametar razmatrao u zivotnim okolnostima.

 

Zeleni bruje o zagadenju itd, al dosta sranja i neka daju rijesenje gdje ce sa svim starim baterijama kada ovo uzme zamah.

Problemi su sa najbalnijom reciklazom plastike koja ce nas progutat, a ne da cemo olako rijesit problem reciklaze baterija!

 

Da ne pricam o procesu proizvodnje same baterije... Premda je vec ovo sve prozvakana tema, navucem se klapetat i ponavljat ko papagaj (barem meni) ocigledne stvari koje su krucijalni problem.

Zeleni=izvrnuti pojedinci koji trenutno kreiraju vecinu svjetskih problema. (cast onima koju su na razumnoj strani)

 

 

 Ovo je od prije dva tjedna.

https://www.youtube.com/live/OZLDVv6UIbk?si=d-ueqFsKXmKkShtq

Vec ove godine budu poceli montirat po Njemackoj i prvi auti idu u ponudu pocetkom godine ako se ne varam. Fix gotovi proizvodi i nikakvi prototip ili nesto sto dolazi a ne zna se kad.

 

Tranzicija u RH je nepostojeca dok vec u Austriji i rest EU EVa na cesti ko salate.

Recikliranje je tu i vec se reciklira. Proizvodnja je sve cisca i cisca, cak ni nije toliko proizvodnja problem koliko kopanje ali kaj god se kopa nije bas cisto.

 

Na zapadu su punjaci ispred svakog ducana, firme, sve po svuda. Problem u RH je kupovna moc i slaba penetracija elektrifikacije. 

 

 Probat cu jos jednom docarat problem...

 U HR je registrirano cca 2 milijuna osobnih automobila.

 

 Da svaki dan trebas napunit svaki 20.-ti auto, to je 100 000 vozila.

 Zamislimo tehnolosku harmoniju  (da ti punjenje ne traje sat vremena) i svaki auto cucla 1MW, to je 100GW.

 

Hrvatska dnevno proizvede cca 50GW energije.

Pise da smo 2021. uvezli cca 50% potrebne el. energije.

 

Ovo je izracun samo za osobna vozila.

S trenutnom potrosnjom uvozimo preko 50% el. energije a imamo cca 10 000 el. vozila.

 

Jel ima smisla bilo sto ic dalje racunat...

 

Znači ova tranzicija je projekt kao da si Gruntovčanima išao reć da će u sljedećih 10god sagradit 100x veću piramidu od one u Gizi.

 

 

Projekti izgradnje datacentara u mnogim zemljama su na cekanju jer nema dovoljno struje, ne znam kak bit slikovitiji i razumniji...

 

 

El. tranzicija ce biti moguca samo ako ce vecina vlasnika imat u vlasnistvu privatnu solarnu elektranu koja ce punit njegov auto. (da tu ne pricam o C kategoriji... )

 

 

 

Koliko se sjećam u Norveškoj se ništa drastično nije povećala potrošnja struje, rekao bih čak zanemarivo. I dodatno, ulagali su u infrastrukturu i imaju 400kW+ punjače posvuda.

 

 

 

 Ne bude se prek noci spojilo 2 milijuna automobila na mrezu. Kak raste prodaja tak bude i rasla proizvodnja. Masu kuca ima solare i imalo bude solare te uvijek ima viska struje a novi moderni auti te mreze budu omogucili da ti auto bude ups...

Cijeli svijet kupuje EV i spaja ih na truju pa nema drame, ali zato bude RH smak svijeta.

16 godina
offline
Re: Audi A5 Avant 40 TDI quattro S tronic: Ono kad
NEW_MAN kaže...
DarK.xy kaže...
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...
NEW_MAN kaže...
Batista kaže...

Brzo ce se ugasit proizvodnja ovog...

Preskupo i .

 

Kretenski ekrani + touch = bullshit.

 

Sve 5 za osjecaj voznje, al 2 tone ?? WTF - pa A8 je nekad tezio toliko...

 

Strujici nemaju sanse na trzistu zbog nikakve infrastrukture - stavi na punjenje par Tesli il ceg vec na cca 500kW punjac i regija se gasi... (nikom se ne ceka da na charging stationu puni auto s cca 50kW, a ni takvih bas nemamo).

 

Izgledni scenarij - zeleni sforsiraju gasenje ICE-a i primorani smo na strujice = cijena struje leti u nebo 

 

 

Ne znam kaj se desava u svabskim glavama al da su skrenuli - bogami jesu...

Prate trendove koji nemaju ni trunke zdrave pameti i nastavljaju si pucat u noge...

 

 Infrastrukture nema u RH a na zapadu su punjaci svakih 100m. Punjaci koji su jaki jaki, se u pravilu spajaju na baterije i izmedu mreze i jakih punjaca stoji batterypack. BYD ima 1000kW punjace i aute koji rade bez problema.

Zeleni forsiraju svakakva sranja ali auto na struju je rijetka stvar koja ima smisla a cijena struje bude kakva bude. Voznja sa EV na 100km kosta puno manje, meni je sa dizelom 11€ na 100km a sa EV mi je 3,5€. Znaci ako struja poskupi x3 jos uvijek bude oko trenutne cijene voznje dizelom.

 

Svabe ne prate trendove te su zaspali i radi toga puse. Kinezi su krenuli puno ranije i puno ozbiljnije te su postigli komercijalizaciju EVa te profitabilnost u nekim slucajevima. Poanta prijece je da ovaj sugavi Audi kosta 30k vise od mojeg Y a losiji je po svemu i to drasticno losiji, osim po dometu koji mi ne treba!  Znaci jedino kaj spasava ovaj auto je domet koji budu buduci EV modeli imali kroz par godina, a premium modeli od sljedece godine. Sljedece godine bude bilo automobila sa 1000km dometa koji budu ispod 90k koliko kosta ovaj auto.

Znaci Njemci su osudeni na propast jer nisu u stanju napraviti EV bez da gube lovu, ne ulazu dovoljno i sami sebi sa ne ulaganjem podmecu nogu. Nemaju tvornice baterija, magneta, rudnike, preradu metala, nemaju nista i infotainment im je smece a sve samo zato jer nisu predvidjeli trend i zakasnili sa tocno svime.

 

Ovo kaj oni rade je neodrzivo jer im Kinezi otvaraju tvornice po EU i do 2026. budu Kinezi imali jeftinij EV u EU nego ICE po nizim cjenama sa nula odrzavanja i duzom garancijom! Kaj bi ti radije kupil golfa za 30k koji ima 8s do 100km, prtljaznik 380l, odrzavanje je 300€ na godinu i placas 10€ na 100km ili bi radije kupio EV koji je 30k ima svu opremu svijeta 6s do 100, prtljaznik 480l, odrzavanje nula eura ili filter za klimu za 20€ svake dvije godine, 3€ na 100km i duzu garanciju?

 

Desava se tranzicija koja se vec desila dolaskom smartphonea na trziste obicnih mobilnih telefona. Cak su nekad obicni telefoni bili po 200 do 300€ dok danas svaki drugi covijek ima telefon za 1000€ i ne place kak mu je skup. Nokia ne postoji a bila je sinonim za mobilni telefon, isto se bude desilo u auto industriji jer su zaspali te se jos delaju grbavi i pametuju kak budu dalje proizvodili ICE aute LOL

Sad imaju ICE aute pa im pada prodaja i raste EV prodaja! Znaci sami sebe lazu. 

 Meni to ne drzi vodu o cemu ti pises, jednostavno...

 Zamisli jedan charging station koji istovremeno puni 5 auta. 

 Ajmo rec da trebas 1MW kontinuirano ako je charging na 200kW.

 

Cijena te baterije koja ce to izgurat samo u jednom ciklusu punjenja 5 auta je da se useres.

 

Cim mi spominjes kak BYD ima punjace od 1000kW - pa o cemu da raspravljamo vise ???
Tko i gdje moze izgurat punjenje takvih 100 komada paralelno ? (mislim na drzavnoj razini)

100 komada je fakat mala brojka cak i za Hrvatsku. (kap u moru realno)

 

Ne znam jel samo ja vidim kolicinu vozila na cesti i nerealnost tranzicije ICE cestovne tehnologije na struju...

Kad ce svako vozilo imati svoj mini nuklearni reaktor/bateriju onda mozemo pricat o ovome...

 

Dal bi htio auto koji ubrzava 8 ili 6s do 100km/h ? Jebe mi se zivo i realno nema nikakve potrebe uopce da bi se taj parametar razmatrao u zivotnim okolnostima.

 

Zeleni bruje o zagadenju itd, al dosta sranja i neka daju rijesenje gdje ce sa svim starim baterijama kada ovo uzme zamah.

Problemi su sa najbalnijom reciklazom plastike koja ce nas progutat, a ne da cemo olako rijesit problem reciklaze baterija!

 

Da ne pricam o procesu proizvodnje same baterije... Premda je vec ovo sve prozvakana tema, navucem se klapetat i ponavljat ko papagaj (barem meni) ocigledne stvari koje su krucijalni problem.

Zeleni=izvrnuti pojedinci koji trenutno kreiraju vecinu svjetskih problema. (cast onima koju su na razumnoj strani)

 

 

 Ovo je od prije dva tjedna.

https://www.youtube.com/live/OZLDVv6UIbk?si=d-ueqFsKXmKkShtq

Vec ove godine budu poceli montirat po Njemackoj i prvi auti idu u ponudu pocetkom godine ako se ne varam. Fix gotovi proizvodi i nikakvi prototip ili nesto sto dolazi a ne zna se kad.

 

Tranzicija u RH je nepostojeca dok vec u Austriji i rest EU EVa na cesti ko salate.

Recikliranje je tu i vec se reciklira. Proizvodnja je sve cisca i cisca, cak ni nije toliko proizvodnja problem koliko kopanje ali kaj god se kopa nije bas cisto.

 

Na zapadu su punjaci ispred svakog ducana, firme, sve po svuda. Problem u RH je kupovna moc i slaba penetracija elektrifikacije. 

 

 Probat cu jos jednom docarat problem...

 U HR je registrirano cca 2 milijuna osobnih automobila.

 

 Da svaki dan trebas napunit svaki 20.-ti auto, to je 100 000 vozila.

 Zamislimo tehnolosku harmoniju  (da ti punjenje ne traje sat vremena) i svaki auto cucla 1MW, to je 100GW.

 

Hrvatska dnevno proizvede cca 50GW energije.

Pise da smo 2021. uvezli cca 50% potrebne el. energije.

 

Ovo je izracun samo za osobna vozila.

S trenutnom potrosnjom uvozimo preko 50% el. energije a imamo cca 10 000 el. vozila.

 

Jel ima smisla bilo sto ic dalje racunat...

 

Znači ova tranzicija je projekt kao da si Gruntovčanima išao reć da će u sljedećih 10god sagradit 100x veću piramidu od one u Gizi.

 

 

Projekti izgradnje datacentara u mnogim zemljama su na cekanju jer nema dovoljno struje, ne znam kak bit slikovitiji i razumniji...

 

 

El. tranzicija ce biti moguca samo ako ce vecina vlasnika imat u vlasnistvu privatnu solarnu elektranu koja ce punit njegov auto. (da tu ne pricam o C kategoriji... )

 

 

 

Koliko se sjećam u Norveškoj se ništa drastično nije povećala potrošnja struje, rekao bih čak zanemarivo. I dodatno, ulagali su u infrastrukturu i imaju 400kW+ punjače posvuda.

 

 

 

 Ne bude se prek noci spojilo 2 milijuna automobila na mrezu. Kak raste prodaja tak bude i rasla proizvodnja. Masu kuca ima solare i imalo bude solare te uvijek ima viska struje a novi moderni auti te mreze budu omogucili da ti auto bude ups...

Cijeli svijet kupuje EV i spaja ih na truju pa nema drame, ali zato bude RH smak svijeta.

 Pa da, evo prvi ja.. stavio solare i pokrio potrošnju kuće, a i EV. Solari sve jeftiniji i još dok dođu ultra jeftine Sodioum ion baterije svatko će doma (bar kuća) lokalno proizvoditi svoju struju preko dana, a preko noći trošiti iz baterije.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice