Cudno kako nisu zabranili pjesake, neki forumasi bi to...
Cudno kako nisu zabranili pjesake, neki forumasi bi to...
U većini slučajeva pješak vs automobil, kriv je upravo pješak. Večinom izlaze iza drugih automobila i naglo skrenu ispred automobila. Neovisno o automobilu čovjeku treba oko 1 sekunde za reakciju i još nekoliko do zaustavljanja.
-oduzeta licenca. Važno.
+ edit.. :)
jednako važno, ne na prvu nego kad se razmisli.. više u ovom textu nema npr narkomanke i transrodnog.. ima zato riječi iz izvornih textova (koje možda u ovom našem nedostaju..)..
accident was caused by flaws in Uber’s technology as well as inattention by the car’s human backup driver..
- dakle riječi koje govore što je uzrok, kao i sugeriranje tko će biti kriv ako se tako utvrdi. (ne linčmobovi, nego činjenice).
edit-2 .. naravno. Kao dodatak na što mislim.. :))
-jer u ovom našem tekstu se kaže, .. bla-bla, da uber ne može zajamčiti sigurnost, u 'originalima', da je uzrok. Nije baš isto, zar ne?
+ edit 3.
- jer vidimo da je sad zabranjeno (ne samo npr suspendirano), kao i oduzeta licenca. To se radi kad već postoji dovoljno indicija-dokaza, dok je to suprotno od početne izjave šerifa-policije što se ne radi..
Pozdravljam odluku, ali ne i obrazloženje. Snimka je iznimno jaka indicija i kao takva je dovoljna za privremenu mjeru do dovršetka istrage, a ovisno o njenim rezultatima možemo govoriti o krivnji, trajnom oduzimanju dozvole, pa i krivičnoj odgovornosti odgovornih u kompaniji.
... Snimka je iznimno jaka indicija..
snimka je vrlo upitna, zatamnjena? Ni približno kao sve ostale usporedive, činjenice, + nije uopće bitna jer senzor.. da je jedini dokaz bila bi ono po čemu sudimo. Ovako bar malo sumnje dodaje..
-na snimkama koje su upravo zbog tog, snimili lokalni vozači, vidljiva je zgrada u zavoju-ravno ispred vozila, dva velika prozora-svjetla.. uberova snimka i ostale + javna rasvjeta, čista cesta, nije nepregledno. Da je čovjek moglo bi biti relevantno ali za senzore koji ne gledaju cestu kroz dashcam nema veze.. + da je takva smanjena vidljivost, tad vozač MORA prilagoditi brzinu. Upravo to AI nije napravio (ako je obrana vidljivost), ako je obrana kvar/senzor.. tad je sporedna vidljivost, ako je AI.. itd.
edit: usporedi, iz prošle teme..
https://arstechnica.com/cars/2018/03/police-chief-said-uber-victim-came-from-the-shadows-dont-believe-it/
Cudno kako nisu zabranili pjesake, neki forumasi bi to...
Ne, nego idiote koji prelaze cestu ko muhe bez glave, to bi bilo lijepo.