Kakva idealna tema za flejmanje
Sad kad se ujedine ovi koji ne podnose Apple sa ovima koji ne vole Rimca - moram brzo po kokice
Kakva idealna tema za flejmanje
Sad kad se ujedine ovi koji ne podnose Apple sa ovima koji ne vole Rimca - moram brzo po kokice
Zamislimo za pedest godina kad budemo vozili apple 39s pro a u posebnom paketu idu vrata felge i stakla.
Rimac ce imat ekipu u ef1 tj electric formula 1.
Tesla ce proizvest u sarajevu tesla tas za ekipu sa balkana i vozit ce samo na skupu struju....
Ah ta buducnost jedva cekam.
Prije da cemo reciklirat corse punte swifte nego vozit neka od 3 navedena auta. Cisto zbog ekonomskih razloga...
nek im se javi Uljanik ;-)
Samsung radi i aute, a posto Apple i ovako ovisi o Samsungu u puno toga, nek se njima jave :p
Elektricna Formula 1 vec vozi, ne moras cekati 50 godina. https://www.fiaformulae.com/
A Rimac Concept_One im je prve dvije godine bio sluzbeno vozilo na stazi tako da je i to vec obavljeno.
Apple Car, Tesla i drugi superskupi limenci, statusni simbol i ništa više.
Onda se nama balkancima zapadnjaci smiju jer se volimo šepiriti s odjećom i obućom s potpisom.
Valjda budu i punjace davali sa novoisporucenim autima...
Valjda budu i punjace davali sa novoisporucenim autima...
Ne, dobijes obicni shuko utikac za kucnu uticnicu, a brzi punjac se prodaje odvojeno,
kao i kod iPhonea.
A u slucaju da ti se stakleni krov odlijepi u voznji - a cuj, krivo si ga vozio.
Nemaju li već istu praksu svi proizvođači EV (Tesla, VW,..)?
Postoji li ikoji proizvođač koji uz auto nudi brzo kućno punjenje?
A ovo s krovom se dogodilo upravo Tesli i nikome ništa...
Na kraju krajeva kada ljudi lupaju takve gluposti da će se prodavati vozilo bez guma i slično, vratimo se kad je Apple predstavio svoj prvi mobitel.
Možemo reci da nisu postojale neke opcije odmah u startu, ali ne možemo reci da se radilo o mobitelu koji po vašim usporedbama nije bio isporučen s baterijom ili ekranom.
Kao što sam već više puta rekao, svaka konkurencija u bilo kojoj industriji je dobrodošla za nas korisnike, a pogotovo kad se radi o firmi koja je sklona transformirati tržište u koje uđe.
Nemaju li već istu praksu svi proizvođači EV (Tesla, VW,..)?
Postoji li ikoji proizvođač koji uz auto nudi brzo kućno punjenje?
A ovo s krovom se dogodilo upravo Tesli i nikome ništa...
Na kraju krajeva kada ljudi lupaju takve gluposti da će se prodavati vozilo bez guma i slično, vratimo se kad je Apple predstavio svoj prvi mobitel.
Možemo reci da nisu postojale neke opcije odmah u startu, ali ne možemo reci da se radilo o mobitelu koji po vašim usporedbama nije bio isporučen s baterijom ili ekranom.
Kao što sam već više puta rekao, svaka konkurencija u bilo kojoj industriji je dobrodošla za nas korisnike, a pogotovo kad se radi o firmi koja je sklona transformirati tržište u koje uđe.
Kolega, stvarno se brzo napaljujete .
Apple je pogrijesio kad su pred par godina odustali od pokusaja izrade auta. Da svoj auto imaju danas bilo bi puno bolje. Prakticno bi samo konkurirali Tesli. 7 godina za auto ce biti cijela vijecnost posebice sada kada ce svi ostali proizvodaci izlaziti sa EV. Auto nije nista drugo nego vozilo koje vas prevozi od tocke A do tocke B. To je ono osnovno u cemu treba konkurirati drugima. Sada u ovoj tranziciji postoje neki drugi razlozi kupnje, prvenstveno ocuvanje okolisa time sto ne vozite ICE auto, no kad svi budu imali EV-e to ce se istopiti. Ako nece Apple uspijeti stvoriti ogromnu kompaniju koja proizvodi aute do tada, istopiti ce se u moru ostalih koji vec desetljecima proizvode kvalitetnije proizvode.
Volim vecinu Appleovih uredaja, ali ovo mi zvuci kao da ce bit auto razine E klase po cijeni S klase...a to u ovoj industriji gdje su marze sve manje svake godine ne prolazi bas...sva lova je u dodacima.
Medutim Hyundai/Kia suradnja plus neki NIO sistem punjenja (zamjena packova) bi mogao biti win. Hyundai ipak drzi do pristupacnosti...
Panasonic i Toyota -> rade na suhim baterijama, koje ce biti 1/3 mase a pruzati jos bolju autonomiju,
i punjenje od 0 do 90% za 5min.
Apple - Quantum Battery by Apple
* * *
Na kraju krajeva kada ljudi lupaju takve gluposti da će se prodavati vozilo bez guma i slično, vratimo se kad je Apple predstavio svoj prvi mobitel.
Možemo reci da nisu postojale neke opcije odmah u startu, ali ne možemo reci da se radilo o mobitelu koji po vašim usporedbama nije bio isporučen s baterijom ili ekranom.
Kao što sam već više puta rekao, svaka konkurencija u bilo kojoj industriji je dobrodošla za nas korisnike, a pogotovo kad se radi o firmi koja je sklona transformirati tržište u koje uđe.
To je fazon, ali očigledno ga nisi skontao.
Evo skontaj ovaj:
Ili ovo gore nije fazon.. to su realnosti. Ovo je fazon:
Dakle da ti objasnim. Američke mreže (TDMA ili kako već nisu GSM) ima li su problem oko 1 milijardu propuštenih poruka SMS (da li sada dnevno, mjesečno nije ni bitno).. a vražiji iPhone nije imao ni Delivery Report.
Govorim ti kao korisnik obje platforme.
* * *
Na kraju krajeva kada ljudi lupaju takve gluposti da će se prodavati vozilo bez guma i slično, vratimo se kad je Apple predstavio svoj prvi mobitel.
* * *
Kolega, prodaju monitor BEZ stalka. Stalak košta 999 USD.
Izvoli Link.
Objasni mi da stalak moram platiti 1000 USD... ajde molim te objasni mi.
I tko voli nek izvoli... nemam ništa protiv applea i hvala kolegi BlueMax koji me je upozorio na trajanje baterije ovog najmanjeg iPhone 12.. malo je falilo da ga kupim. Evo svi se žale na bateriju.. a baš mi je dizajn ono cool, vuče na iPhone 4/4s/5/5s
Elem, Ja sam dioničar Apple-a, 🤜pa nije isključeno i da ću imati prste🤛 u razvoju naprednih tehnologija za Appleov novi MacBook😂😅😂
Kolega molim te... ali molim te ko boga... objasni mi prodaju monitora bez stalka ili držača, ne njihovu prodaju nego tu njihovu filozofiju? Nššta ja nenam protiv toga da je u paketu neki jeftikaner kojeg možda oni ne preporučuju ali da moraš platiti još 1000 USD za kvalitetniji onda ok.. kao oni točkovi od 700 USD.. Tko voli nek izvoli.
Prvo mi ovo objasni.
A gle, kad izadje Apple Car / iCar, i volan bude dolazio u posebnoj kutiji,
vrijednost 10.000€, to ce biti OK, jer gle, mozes otici na smetliste i ubosti
od Yugica volan i vrtit, makar onda ne mozes ukljuciti svjetla, radio,
klimu, brisace itd - za to ti treba ultra-super-mega Apple volan.
Zasto ne dolazi sa automobilom? Pa neki ce ljudi htjeti mozda staviti svoj Momo
volan, pa Apple cini ljudima uslugu, daje im "izbor" - naravno, nema podrske
ako se ne kupi Apple volan. A zasto kosta 10.000€? Pa kako da daju volan za
1.000€, kad je stalak za display 1.000€!
Neni je interesantno podrucje e-vozila. Danas proizvođači su u biti korporacije od ko zna koliko udruzenih proizvođača da se smanji trosak razvoja prodaje logistike odnosno da se može sto vise zaradit na prodanom autu i to je slucaj sa klasicnim benzinskim i dizel motorima. I sad ce takve cicije ulupat miljarde u r&d zamjenu pogonskih postrojenja obuku ljudi za e vozila koja su u startu 3 put skuplja nepraktična do boli sa nemogućnosti neke velike zarade nakon prodaje automobila na servisu osim zamjene baterije.
Ali kako je sve oko nas ludo nista čudno da tesla vrijedi koliko vrijedi i da apple sad razmislja da i on ukrade dio kolača... Inače kad rješe problem punjenja baterija cijene i opcenito kvalitete i prakticnosti koji klasicni benzinci dizeli hibridi imaju mozemo pricat o e vozilima ovo sad je super ali svih koje znam a imaju e vozilo nece ga ponovno kupit.
Nisi mi ništa odgovorio osim nekog svog poimanja neke priče itd itd gdje da lje ne bih odgovaao.
Sada ide drugo pitanje, opet vezano na neki način za Kamen vs. iPhone.
Dakle, prije 15-tak godina u doba iPhone 3G ili kojeg već bila je vijest ovdje da američka CDMA mreža gubi dnevno ili mjesečno (ajde ni bitno je koji interval) jednu milijardu SMS poruka.. sjećam se kao danas jer sam sa svojim Ericssonom GH388 iznad kreveta hvatao baznu stanicu kada dignem ruku a kada se okrenem sa strane "no signal", a zaljubljen do ušiju bio.
I sada vezano za vijest o gubitku SMS poruka kroz CDMA mrežu, svi telefoni su imali tada (po meni) najvažniju fukciju tj. Delivery Report ali iPhone nije htio da implementira. Ne nije mogao, nego nije htio.
Možeš li mi to objasniti?
Nemoj misliti da ne pratim temu, ili da trolam nego ok, sutra će doći Apple automobil ali budi siguran da neka budalaština što košta nekih XY para kod Appla koštati XY^Z para.
I naravno da se slažem da je svaka promidžba pa čak i ona negativna.. dobra promidžba za određenu kompaniju.
Ja očekujem da Apple automobil ima prekide u kontaktu baterije ili da bar blokira servo jer vozači krivo drže volan.
Tvoj dogovor treba da bude ne znam i voila.
Nije bitno kako se zvala mreža, (ja sam lupio CDMA) jer od svih kartiva trebao bih riječnik napraviti, bitno je da ostali telefooni su imali Delivery Report a iPhone nije. Znači u mreži gdje pošalješ SMS poruku, Delivery report ti kaže da poruka nije otišla ili došla do primatelja, ti pošalješ novu. Kod Applea je to bila naučna fantastika.
Dao sam ti dva primjera gdje sam te uvjerio da politika Applea nekada zna da bude dobra a nekada jako loša. Ja nemam ništa loše protiv njih dok su m proizbodi cijenovno priohvtljivi ili opravdavaju kupnju. Juče mi je prijatelj otišao Kćerci u CH iz Tuzle u Base i ja sam joj rekao da mi pošalje neki telefon (jer ja njemu sam dobar zato što znam po čitav dan da mu objašnjvam kako i šta na telefonu).. ona reće da ima iPhone, kao nov jer je dobila 12-tku.
Ja nemam ništa protiv Applea, ali sam ti dao dva primjerara kako kompanija od 2,25T (ili B znaš i sam) ne ide u korist kopmpletnom svijetu. Šta sutra ako i Eizo i Nec u svojim fotografskim monitorima izbaci stalke.. ja ću ga svakako kupiti ali moje slikanje za vjenčanje neće biti lupam 200 KM nego će skočiti na 400 KM. SVI patimo.
Hoćeš treći primjer... on će te oboriti sa nogu?