A pa nije drugo ni bilo za ocekivati, kad imaju ionako previse dima u zraku.
Amsterdam od 2030. zabranjuje vozila na fosilna go
- poruka: 26
- |
- čitano: 8.382
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A pa nije drugo ni bilo za ocekivati, kad imaju ionako previse dima u zraku.
Po relevantnim statistikama, Zagreb ima zagađeniji zrak od Amsterdama. Ali naravno, mi tek moramo raspraviti da li električni automobili dugoročno možda ipak zagađuju nešto malo više od dizelaša, ako uračunamo troškove eksploatacije kobalta u Kongu i neadekvatnu reciklažu baterija na Jakuševcu.
A šta je sa onim dizel zabranama? Nakon skandala sa vw sve neki porezi, zabrane, restrikcije, postroženja i sad odjednom nitko ništa?
A pa nije drugo ni bilo za ocekivati, kad imaju ionako previse dima u zraku.
Po relevantnim statistikama, Zagreb ima zagađeniji zrak od Amsterdama. Ali naravno, mi tek moramo raspraviti da li električni automobili dugoročno možda ipak zagađuju nešto malo više od dizelaša, ako uračunamo troškove eksploatacije kobalta u Kongu i neadekvatnu reciklažu baterija na Jakuševcu.
xD
to bu im jaaako puno značilo kad se otope ledene kape i čitava nizozemska postane "buć!". taman dok izgrade infrastrukturu. još buju strujom pobili pol oceana.
to bu im jaaako puno značilo kad se otope ledene kape i čitava nizozemska postane "buć!". taman dok izgrade infrastrukturu. još buju strujom pobili pol oceana.
Molim!? Pa polarne kape su se već otopile, i to još 2014. godine. Zar si zaboravio zašto je Al Gore dobio Nobelovu nagradu?
A pa nije drugo ni bilo za ocekivati, kad imaju ionako previse dima u zraku.
Po relevantnim statistikama, Zagreb ima zagađeniji zrak od Amsterdama. Ali naravno, mi tek moramo raspraviti da li električni automobili dugoročno možda ipak zagađuju nešto malo više od dizelaša, ako uračunamo troškove eksploatacije kobalta u Kongu i neadekvatnu reciklažu baterija na Jakuševcu.
Po relevantnim statistikama krivi su gizdavi zagrepčanci sa svojim elektroautekima na munjinu iz lož uljeka i plinčeka kaj ga spaljuju u EL-TO i TE-TO, a jednog dana im buju pola od onog urančeka kaj su ga spalili u Krškom isto zakopali na Jakuševcu ili bacili u Jarun tak da gizdavci imaju kam na vikend ići reumu lečiti. I nek svaki gizdavi zagrepčanec kaj ima elektroautek lepo udomi i o svom trošku uzdržava po bar jednog izbjeglicu iz Konga tak da ga spasi da ne mora kopati te mineralčeke za elektroauteke i telefončeke tamo dole.
Oće, kako neće. Zbog takvih i sličnih budalaština su im desničari premoćno dobili lokalne izbore 2019. Slična situacija je diljem EU i svijeta, pa se nemojte čuditi zašto/kako to jača desnica. Liberalni birokrati koji su izgubili dodir sa stvarnošću, pa gase vatru tako da dolijeva ulje na nju. Običan radni narod je na rubu i nebu to izašlo na dobro.
to bu im jaaako puno značilo kad se otope ledene kape i čitava nizozemska postane "buć!". taman dok izgrade infrastrukturu. još buju strujom pobili pol oceana.
To njih neće puno pogodit, pa već im je sad četvrtina zemlje ispod razine mora i sve šljaka bolje nego kod nas. Ili možda baš zbog toga?
Sto su se uzbudile rvatine, nece vise moci sipati loz ulje u Amesterdamu.
Oće, kako neće. Zbog takvih i sličnih budalaština su im desničari premoćno dobili lokalne izbore 2019. Slična situacija je diljem EU i svijeta, pa se nemojte čuditi zašto/kako to jača desnica. Liberalni birokrati koji su izgubili dodir sa stvarnošću, pa gase vatru tako da dolijeva ulje na nju. Običan radni narod je na rubu i nebu to izašlo na dobro.
Liberalni birokrat je oksimoron.
Kaj se tiče Nizozemske, bicikl i bicikliranje je stil zivota i to praktički od malena dječicu se kroz školski program nauči na bajs.Realno kad se danas spomene Nizozemska, prvo kaj ti na pamet padne su bicikli to sigurno.
Napisati da je bicikliranje u Amsterdamu ili Nizozemskoj "popularno", to je onak skroz ukrivo ili promašena formulacija.
Kaj se tiče Nizozemske, bicikl i bicikliranje je stil zivota i to praktički od malena dječicu se kroz školski program nauči na bajs.Realno kad se danas spomene Nizozemska, prvo kaj ti na pamet padne su bicikli to sigurno.
Napisati da je bicikliranje u Amsterdamu ili Nizozemskoj "popularno", to je onak skroz ukrivo ili promašena formulacija.
To je vrlo lijepo za vidjet...tamo čak i ovi iz sabora bicikliraju na posao. Samo opet kad gledaš najviši vrh Nizozemske je oko 320 metara hihi
Oće, kako neće. Zbog takvih i sličnih budalaština su im desničari premoćno dobili lokalne izbore 2019. Slična situacija je diljem EU i svijeta, pa se nemojte čuditi zašto/kako to jača desnica. Liberalni birokrati koji su izgubili dodir sa stvarnošću, pa gase vatru tako da dolijeva ulje na nju. Običan radni narod je na rubu i nebu to izašlo na dobro.
Pa što onda to nije zakon novih na vlasti?
Izgleda treba vratiti ove prije.
to bu im jaaako puno značilo kad se otope ledene kape i čitava nizozemska postane "buć!". taman dok izgrade infrastrukturu. još buju strujom pobili pol oceana.
To njih neće puno pogodit, pa već im je sad četvrtina zemlje ispod razine mora i sve šljaka bolje nego kod nas. Ili možda baš zbog toga?
Gledao sam neki dan dokumentarac o obrani od poplava u Nizozemskoj.
Uglavnom, imaju zidove na rasklapanje koje montiraju samo kad voda naraste do razine postojećih (koji štite grad), a do tad ne jer je to turistička atrakcija (gledanje rasta vodostaja) .
A sve savršeno organizirano, svaki grad ima takve zidine na rasklapanje i velike pumpe koje zapravo cijelo vrijeme dižu ili spuštaju vodostaje (čak ako su svugdje niski upumpaju vode zbog turizma).
A na nekim kritičnim područjima su preselili stanovništvo (obično lokalne farmere) i napravili nacionalne parkove, izgledaju slično Evergladesu, ali sa kristalno čistom vodom (nekoć slana, sad slatka).
Raj na Zemlji, volio bih jednom otiči tamo turistički

Liberalni birokrat je oksimoron.
Evo ispravljeno:
NEOLIBERALNI BIROKRAT
to bu im jaaako puno značilo kad se otope ledene kape i čitava nizozemska postane "buć!". taman dok izgrade infrastrukturu. još buju strujom pobili pol oceana.
To njih neće puno pogodit, pa već im je sad četvrtina zemlje ispod razine mora i sve šljaka bolje nego kod nas. Ili možda baš zbog toga?
Gledao sam neki dan dokumentarac o obrani od poplava u Nizozemskoj.
Uglavnom, imaju zidove na rasklapanje koje montiraju samo kad voda naraste do razine postojećih (koji štite grad), a do tad ne jer je to turistička atrakcija (gledanje rasta vodostaja) .
A sve savršeno organizirano, svaki grad ima takve zidine na rasklapanje i velike pumpe koje zapravo cijelo vrijeme dižu ili spuštaju vodostaje (čak ako su svugdje niski upumpaju vode zbog turizma).
A na nekim kritičnim područjima su preselili stanovništvo (obično lokalne farmere) i napravili nacionalne parkove, izgledaju slično Evergladesu, ali sa kristalno čistom vodom (nekoć slana, sad slatka).
Raj na Zemlji, volio bih jednom otiči tamo turistički
Odi. Ja bio i planiram opet u Rotterdam. Ako ništa samo radi sira.
Njihov najeftiniji edam je 12351 puta bolji od našeg najskupljeg trapista.
A da vidiš tek zdravstvo...Sestrična uz fantastičnu skrb dobila i psihologa.
Teta kad se vratila sa bolovanja prvo kreće na polu radno vrijeme sa smanjenim obujmom posla, onda se povećava. Uz punu plaću. De zamisli to kod nas.
Iako sam već stari konj, maštam da odem živit tamo za stalno.
Kaj se tiče Nizozemske, bicikl i bicikliranje je stil zivota i to praktički od malena dječicu se kroz školski program nauči na bajs.Realno kad se danas spomene Nizozemska, prvo kaj ti na pamet padne su bicikli to sigurno.
Napisati da je bicikliranje u Amsterdamu ili Nizozemskoj "popularno", to je onak skroz ukrivo ili promašena formulacija.
Bio sam 3 puta u Amsterdamu i mogu samo reci da je grad apsolutno fantastican! Velicinom je toliki da je za njega bicikl idealno prijevozno sredstvo, a infrastruktura gotovo savrsena. Na momente zna biti i "overwhelming" koliko biciklista ima na cesti te treba biti oprezan u centru, ali cim se maknes iz strogog centra sve sjedne na mjesto.
Najbolje od svega je sto nigdje nisam vidio toliko zena s izvrsnom linijom kao tamo (nije niti cudno s obzirom koliko bicikliraju). Ovdje u DE se samo klate ugojene prasice koje se skidaju cim temperatura prede 15 stupnjeva kako ne bi prokuhale u vlastitom salu.
Odluku u zabrani ICE u svim prijevoznim sredstvima u potpunosti podrzavam i nadam se da ce biti uzor ostalim gradovima.
Kaj se tiče Nizozemske, bicikl i bicikliranje je stil zivota i to praktički od malena dječicu se kroz školski program nauči na bajs.Realno kad se danas spomene Nizozemska, prvo kaj ti na pamet padne su bicikli to sigurno.
Napisati da je bicikliranje u Amsterdamu ili Nizozemskoj "popularno", to je onak skroz ukrivo ili promašena formulacija.
To je vrlo lijepo za vidjet...tamo čak i ovi iz sabora bicikliraju na posao. Samo opet kad gledaš najviši vrh Nizozemske je oko 320 metara hihi
Primjetite kako im bicikli izgledaju kao da su iz 80. godina prošlog stoljeća. Naime tamo je sramota imat skup bicikl. To je snobizam. Bicikl je prevozno sredstvo za zdravo i jednostavno doći s mjesta A na mjesto B, a ne sredstvo razmetanja.
Vjerovatno ni iPhone nije popularan u Nizozemskoj.
Primjetite kako im bicikli izgledaju kao da su iz 80. godina prošlog stoljeća.Naime tamo je sramota imat skup bicikl.To je snobizam.Bicikl je prevozno sredstvo za zdravo i jednostavno doći s mjesta A na mjesto B, a ne sredstvo razmetanja.
Vjerovatno ni iPhone nije popularan u Nizozemskoj.
Tu si se debelo zeznul, pa to je dizajnom takav tip gradskog bajsa gdje se sjedi vrlo uspravno.Jasno ima puno jefitnih bajsova na kojima ljudi bicikliraju, ali opet na ulici ima puno skupih "novih bajsova koji na prvi pogled dizajnom izgledaju kao stari bicikli".Niskozemcima su takvi bicikli onak super, pa zato razne domače bajs firme proizvode baš takve nove ali ne baš jeftine bajsove.
Iz daljine takvi bicikli neupučenom(ljudi ne kuže bajs tehnikalije) možda izgledaju jefino, ali da vidiš njihovu cijenu malo bi se šokiral.
Kakva je situacija sa E-bajsovima/pedalec u Nizozemskoj, pa eto u zadnje vrjeme njihova prodaja premašila je broj prodaje klasičnih bicikla.Nizozemci večinom kupuju E-bajsove oko 2000eura, dakle da fakat ih je sramota pedalirat skupe bajsove fučkaj ga.
https://www.theguardian.com/world/2019/mar/01/bike-country-n0-1-dutch-electric-record-numbers-e-bikes-netherlands
https://hollandbikeshop.com/en-gb/buying-a-bicycle/electric-bicycles/?page=1
E-bajs ili pedalec, to je odlično rješenje za širok krug ljudi pogotovo starije generacije sa raznim zdravstvenim problemima.U Nizozemskoj solidan E-bajs kupiš več za 1000eura, a to je vrlo ugodna cijena za njihov životni standard.
Raj na Zemlji, volio bih jednom otiči tamo turistički
zbog rasklopivih zidova i vjetrenjača pretpostavljam?
zbog rasklopivih zidova i vjetrenjača pretpostavljam?
I vegetacije, podrazumijeva se

Trivia vezana uz bicikle i aute u NL:
Najveći proizvođač bicikala u NL je ujedno i uvoznik VWa za NL (od 1947., dakle prvi uvoznik VW bilo gdje u svijetu...)
www.pon.com
......
Raj na Zemlji, volio bih jednom otiči tamo turistički
Isto misljenje sam imao i ja, prosle i ove godine prokrstario autom niskozemsku uzduz i poprijeko i jos vise se odusevio. Odlican osjecaj, izgled, svakodnevni zivot, pogotovo u manjim gradovima. Doista,zene,djevojke fantasticno izgledaju i opcenito komunikacija i medjuljudski odnosi.
Najmanje me je privukao Amsterdam, 3 dana u njemu sa travnatim mirisom u zraku je dovoljno :)
ali
kvragu, zivim u Istri kraj mora i kad se vratim i vidim ovu prirodnu ljepotu, cvrsti reski zrak, plavo nebo ovdje ... shvatim zasto moji turisti nizozemci uzdisu i mastaju da ovdje zive :)) ... neznaju oni da u Hr "HDZ zna"
Edit:
Rambox je u pravu, imaju vrlo specificnu geometriju bajseva i nisu jeftini, naravno ima i dosta drloga od bajseva i posebno upada u oci "kargo bajsevi" koji se vide svakih ~200m(cijena oko 3000 Eura) sa kojima osim tereta cesto prevoze i djecu.