Cudno, jel stvarno kutija bila citava, bez ostecenja, rupa itd?
Tu je toliko stiropora, da ga mozes lupat nogom i nece mu bit nista, dok ne probijes karton i nabijes nogom u panel.
Cudno, jel stvarno kutija bila citava, bez ostecenja, rupa itd?
Tu je toliko stiropora, da ga mozes lupat nogom i nece mu bit nista, dok ne probijes karton i nabijes nogom u panel.
Skužit će se sve preko kataloškog broja, netko u lancu je zaje8ao...
Varaju ljude jer ti je stigo skrsen tv? Pa nisu ga oni pakirali pobogu...
Nijedna dostavna služba ti neće dopustiti da otvoriš paket pa tek onda potpišeš.
Vizualno ako je s vanjske strane paket uredu nema razloga zašto bi unutra nešto bilo razbijeno da ne potpišeš.
Ali isto tako ti mozes potpisat i onda otvorit ispred njega, te se onda radi zapisnik ako nesto ne valja. To sto oni ne zele cekat, a cesto ni nemaju taj zapisnik sa sobom, to je vec drugi par postola, ali takva je procedura.
Ja si kupio tipkovnicu Logitech PRO sa HR znakovima. Bila je 829kn, i sve je uredno stiglo.
Na kutiji je garancija od ASBISa iz Slovenije, što mi je jako čudno.
Druga stvar je da se serijski broj tipkovnice ne poklapa s onim serijskim brojem na pakiranju tipkovnice.
Sve mi je to jako čudno.
Ja si kupio tipkovnicu Logitech PRO sa HR znakovima. Bila je 829kn, i sve je uredno stiglo.
Na kutiji je garancija od ASBISa iz Slovenije, što mi je jako čudno.
Slažem se, čudno je da je slovenska garancija, ali tako je i u hgshopu za razer tipkovnice. Postupak će ti trajati dugo, bar 30 dana ukoliko budeš morao reklamirati jer ovo je neovisno o trgovini ;)
Mislim da njima nabava i ostalo ide preko Slovenaca odnosno slovenske verzije Malla mimovrste.com. Ja sam slao pokvareni WD hard i išao je u Ljubljanu na servis. Sve je ukupno trajalo 5 dana (od prikupa kod mene do povratka meni, sve o njihovom trošku). Tako da nemam zamjerki.
Pozdrav,
ima li netko kod za popust ili info gdje ga mogu nabaviti?hvala
Znači 6.10. sam ga ostavio na reklamaciji... danas je 7.11.!
Zvao prošli tjedan i dobio lagani odjeb.
Jesi ikad dobio odgovor? Jerbo, slično se i meni događa sada. 3 tjedna bez ikakvih odgovora.
Ne... nisam dobio odgovor nego sam 28.11. zvao da pitam što je s tim i tek onda mi lik kaže da će provjeriti. Inače dok sam prije zvao stalno su mi govorili da će riješiti u zakonskom roku od 45 dana! Od 7.10. kada sam ostavio na reklamaciji do 28.11. kad sam ja zvao prošlo je 53 dana. Siguran sam da ja nisam zvao, nitko me ne bi nikada više u vezi toga kontaktirao. Nikakve isprike niti objašnjena ni od koga (objašnjenje sam tražio).
Uglavnom javili da ide novi uređaj i da ga trebam pokupiti u Branimirovoj. Ja u međuvremenu promijenio posao i grad (nisam više u ZG-u) i pitam jel mogu poslati paket (naravno platit ću dostavu) kad ono odgovor ne može!? Ali uredno sam dobio mail i lik me zvao kad ću doći po paket da im se gomila roba. WTF!? Za to su me mogli kontaktirati a za reklamaciju muk i tišina.
Vjerujem da bi moj slučaj bio interesantan Zaštiti potrošača.
Znam da mall.hr-u to ne znači puno ali ja sam s njima završio (kao i moja familija) i nikome ga neću preporučiti. Dapače suprotno! Ovako se ne posluje! Ja dok u poslu kasnim plaćam penale i snosim posljedice (što je i logično) a ne ovako kao mall.hr.
Moj savjet: zovi ih svaki dan 3 puta i žali se!
Prije mjesec dana kupio nešto i vratio u roku dva dana. Potpisao u njihovoj poslovnici papir za povrat, a novce sam dobio tjedan dana kasnije kao i sve obavijesti na mail.
U zadnjih mjesec dana sam uzeo par stvari uglavnom s preuzimanjem u poslovnici. Sve je bilo spremno u roku 2 dana.
Što se mene tiče imaju dosta dobro riješeno kontroliranje zaliha i isporuku.
U zadnjih godinu dana sam kupio sigurno 10 stvari. Za razliku od mnogih on-line i off-line trgovina imaju prave akcije i sniženja.
Ne... nisam dobio odgovor nego sam 28.11. zvao da pitam što je s tim i tek onda mi lik kaže da će provjeriti. Inače dok sam prije zvao stalno su mi govorili da će riješiti u zakonskom roku od 45 dana! Od 7.10. kada sam ostavio na reklamaciji do 28.11. kad sam ja zvao prošlo je 53 dana. Siguran sam da ja nisam zvao, nitko me ne bi nikada više u vezi toga kontaktirao. Nikakve isprike niti objašnjena ni od koga (objašnjenje sam tražio).
Uglavnom javili da ide novi uređaj i da ga trebam pokupiti u Branimirovoj. Ja u međuvremenu promijenio posao i grad (nisam više u ZG-u) i pitam jel mogu poslati paket (naravno platit ću dostavu) kad ono odgovor ne može!? Ali uredno sam dobio mail i lik me zvao kad ću doći po paket da im se gomila roba. WTF!? Za to su me mogli kontaktirati a za reklamaciju muk i tišina.
Vjerujem da bi moj slučaj bio interesantan Zaštiti potrošača.
Znam da mall.hr-u to ne znači puno ali ja sam s njima završio (kao i moja familija) i nikome ga neću preporučiti. Dapače suprotno! Ovako se ne posluje! Ja dok u poslu kasnim plaćam penale i snosim posljedice (što je i logično) a ne ovako kao mall.hr.
Moj savjet: zovi ih svaki dan 3 puta i žali se!
Uh, zao mi je to cuti! Ja sam napisao ne zam.. treci mail i spomenuo MINGO pa su se javili, nemam nista protiv da proces duze traje ali takvo nejavljanje i to "ne znamo kada ce" je zbilja malo bezobrazno.
Pozdrav ljudi, mislio sam danas kupiti TV od Mall.hr-a pa me zanima kakvi su sto se tice postivanja garancije unutar garantnog roka, odgovara na upite i pomoc i moze li se mozda garantni rok produziti?
Prilikom reklamacije neispravnog proizvoda kod njih, jel im se može proizvod donjeti u poslovnicu gdje sam ga i preuzeo ili to ide isključivo poštom? Bilo bi mi puno brže da im ja to donesem i pokupim kad riješe reklamaciju..
Mozes donijet ako si ga tamo kupio.
U životu gore iskustvo s trgovinom nisam imao. Sada više nikada neću ništa naručiti od njih i ne znam kako ovako očajno mogu poslovati.
Čekao sam 42 dana povrat novaca od artikla koji im je vraćen unutar 14 dana (jer je bio krivi opis). Znači 42 dana otkako su primili artikl (3.1.2020) natrag su me zavlačili sa povratom novaca, prvi put im nešto vraćam a godinama sam do sada od njih kupovao i to skupe stvari, monitore, grafičke, svašta.
Kontaktirao sam ih telefonski, emailom, preko fejsa i svaki put "biti će vam kroz par dana". Svaki put neka drugo opravdanje i laž. Na fejsu su mi rekli 30.1. "dobili su od odjela financija informaciju da će biti kroz 4 dana". I onda ništa, stalno "biti će", stalno su me radili budalom. I stalno spominju odjel financija i što mene briga tko je kriv, kažem "pa zar ne može biti danas povrat", kaže ne.
Na kraju su mi vratile novce tek danas 14.2.2020., 42 dan od povrata, tek kada sam ih prijavio državnom inspektoratu.
Nije riječ o maloj cifri, 900kn je iznos.
Tako da ja nikome, makar svojim iskustvom ne bi više preporučio ikakvu kupovinu od njih. Grozno, nadam se da će ih državni inspektorat kazniti jer je ovo bilo ispod svake razine profesionalnosti.
Rofl. Cekao 42 dana da ih prijavi, a zakonski rok je 14 dana OD DANA OBJAVE PREKIDA UGOVORA :)))))))). Znaci rok ne tece cak ni otkad ti njima to vratis, jer i ti imas rok 14 dana, vec od dana kad si ih obavijestio da raskidas ugovor :)))))
Pozdrav, da li netko možda ima kakav kod za kupon, kupujem nove gume pa bi mi svaki popust dobro došao. Hvala
Ovo je najidiotskiji ducan svih vremena... vec sam se stvarno nagledao svacega kroz duge godine online kupnje, al ovo odnosi krunu...
Dakle za svaki artikl koji stavis u kosaricu postoji poseban datum dostave, ovisno o stanju artikla - i onda ti sustav to razdvoji u xyz narudzbi ovisno o tim procijenjenim vremenima isporuke (koja su btw kriva u 90% slucajeva), i naplati ti nekoliko puta dostavu + nekoliko puta moras ici u ducan pokupiti svaki artikl zasebno.
Na mom zadnjem primjeru, 7 stvari u kosarici, raspoređeno u 4 narudzbe kroz iduca 3 tjedna - posaljem upit kako to mogu objediniti da odjednom sve pokupim i platim jednu dostavu... odgovor "nije moguce ukoliko je razlika u vremenu dostave veca od 3 dana"
Dno dna, 0/10 nikad vise
Ima tamo da za oba artikla ide jedna naplate od 5 kn...
A to ti je isto kao i kada doma isprintaš ulaznicu pa ti naplate neki k...
Ima tamo da za oba artikla ide jedna naplate od 5 kn...
A to ti je isto kao i kada doma isprintaš ulaznicu pa ti naplate neki k...
To mozes samo ako je vrijeme dostave razlicito za 3 dana ili manje. Ako je vise, uopce nemas opciju. Dakle narucis 20 stvari, 20 dostava i 20 naplata dostave. Evo uopce nemam rijeci kako nesto toliko idiotsko uopce moze opstat na trzistu
Pozdrav,
Kupio sam kod njih klimu i neku stolicu i pisalo je isporuka 21.-26.02. a danas je 27. A svaki dan mi šalju poruku da im je žao da nisu stigli danas pripremiti pošiljku. Je li itko imao takvo iskustvo. Kaj sad, koliko se čeka inače, kakve ja imam poteze?
Pozdrav,
Kupio sam kod njih klimu i neku stolicu i pisalo je isporuka 21.-26.02. a danas je 27. A svaki dan mi šalju poruku da im je žao da nisu stigli danas pripremiti pošiljku. Je li itko imao takvo iskustvo. Kaj sad, koliko se čeka inače, kakve ja imam poteze?
Nis, cekas :D S tim da postoji velika sansa da ti za jos par dana napisu da nisu uspjeli nabavit i da ti otkazuju narudzbu...
koliko se čeka inače, kakve ja imam poteze?
Jedan dan kasne, a ti bi odma povlači nekakve poteze. Za njih ti je normalno i kašnjenje od dvije sedmice.
Ak je nekaj kaj trebam jeftinije za 30-40% boli me pipi dal ću morat 5 puta ić tamo po 5 različitih narudžbi.
Zato jer sam 5 minuta autom od njih
Ako ima tko popust kod moze na pm. Hvala Lp
Jel ko narucivao mozda zadnjih desetak dana? Koji je rok dostave zbog vanredne situacije? Gledam da si narucim neku mašinu za šišanje 😂