Razlog zašto sam napisao da mi se ne sviđa podloga je taj što je bio čudan osjećaj prilikom ciljanja u igrama.
Jučer mi još nije bilo jasno, ali danas sam skužio razlog zašto je čudno: Prilikom povlačenja dijagonalih linija mišem, tada se umjesto lijepih ravnih linija crtaju stepenaste linije. Problem se samo događa samo na toj podlozi.
Napravio sam danas demonstracijski video problema, te dao im link i vratili su mi puni iznos bez odugovlačenja. Stvarno pohvalno.
Pregledali su detaljno podlogu, nije bilo oštećenja.
Razlog zašto sam napisao da mi se ne sviđa podloga je taj što je bio čudan osjećaj prilikom ciljanja u igrama.
Jučer mi još nije bilo jasno, ali danas sam skužio razlog zašto je čudno: Prilikom povlačenja dijagonalih linija mišem, tada se umjesto lijepih ravnih linija crtaju stepenaste linije. Problem se samo događa samo na toj podlozi.
Napravio sam danas demonstracijski video problema, te dao im link i vratili su mi puni iznos bez odugovlačenja. Stvarno pohvalno.
Pregledali su detaljno podlogu, nije bilo oštećenja.
Bas si gledam neku malo bolju podlogu kupiti pa me zanima o kojoj podlogi je rijec da ju "izbjegnem"
Ovo je bila Glorious Elements Mousepad Ice. Ima nekakve staklene kuglice po sebi radi ljepšeg klizanja. Ali moja pretpostavka je da te staklene kuglice interferiraju s radom optičkog senzora. Pa definitivno izbjegavati svaku podlogu koja nema tkaninu na površini.
Desna slika je s blicom.
-da optički senzor može imati problema ovisno o podlozi.. difuzno reflektiranje svjetla i sl.
-to je tad nešto kao reklamacija koju su uvažili.. neovisno o tome, lijepo od njih, pozitivno.
Naručivao sam par puta iz Linksa jer su im cijene u trenutku dok sam tražio neki proizvod online bile najjeftinije (npr. mobitel za curu). Prije 1-2 tjedna sam naručio HyperX II Cloud Wireless slušalice, no međutim, u slušalicama se čuo šum bez obzira na glasnoću i povezanost na neki uređaj. Nije mi se činilo normalnim makar su wireless pa sam ih kontaktirao putem maila. Drugi dan su prikupili slušalice kurirskom službom, utvrdili da je kvar u slušalicama pa sam odlučio da doplatim za malo skuplje (Blackshark V2 Pro, pošto podržava i spajanje preko 3.5mm utora) te su nove sluške danas stigle. Pohvale odjelu za reklamacije, sve se riješilo bez poteškoća! Šteta samo što nemaju poslovnicu na području Međimurja, al ko zna, možda s vremenom...
Naručivao sam par puta iz Linksa jer su im cijene u trenutku dok sam tražio neki proizvod online bile najjeftinije (npr. mobitel za curu). Prije 1-2 tjedna sam naručio HyperX II Cloud Wireless slušalice, no međutim, u slušalicama se čuo šum bez obzira na glasnoću i povezanost na neki uređaj. Nije mi se činilo normalnim makar su wireless pa sam ih kontaktirao putem maila. Drugi dan su prikupili slušalice kurirskom službom, utvrdili da je kvar u slušalicama pa sam odlučio da doplatim za malo skuplje (Blackshark V2 Pro, pošto podržava i spajanje preko 3.5mm utora) te su nove sluške danas stigle. Pohvale odjelu za reklamacije, sve se riješilo bez poteškoća! Šteta samo što nemaju poslovnicu na području Međimurja, al ko zna, možda s vremenom...
Daj ne kakaj, covjeku izgrebali laptop a ti zadovoljan sa hebenim sluškama.
Daj ne kakaj, covjeku izgrebali laptop a ti zadovoljan sa hebenim sluškama.
Odakle ti znas da su covjeku izgrebali laptop ?!!?!?
Ja sam samo stranac s interneta, i naravno da ne treba nekome slijepo vjerovati. Samo sam podijelio svoje iskustvo. 99,9% sam siguran da za tu ogrebotinu nisam kriv ja pa mi je zato ostao gorak okus u ustima. Zašto bi oni tako nešto napravili, ne znam - možda se taj model slabo prodaje, možda su mislili da se neću žalit ili nešto stoto, ne znam. Nažalost, moja riječ protiv njihove i ne mogu ništa napraviti.
Prilično si frustriran, izgleda da si jedan od tih muljatora kojima nije baš prošla muljaža.
Netko tko vjeruje pričicama po forumu bez da čuje drugu stranu je kreten.
Links je jedna od najstarijih IT trgovina sa milijunskim prometom i ne trebaju se cigančit za par stotina kn.
Za razliku od mušterija među kojima ima hrpa prevaranata, među kojima si i sam.
Također i ja imam samo pozitivna iskustva sa Linksom i također ne radim u njih ali bih rado radio
Prilično si frustriran, izgleda da si jedan od tih muljatora kojima nije baš prošla muljaža.
Netko tko vjeruje pričicama po forumu bez da čuje drugu stranu je kreten.
Links je jedna od najstarijih IT trgovina sa milijunskim prometom i ne trebaju se cigančit za par stotina kn.
Za razliku od mušterija među kojima ima hrpa prevaranata, među kojima si i sam.
Moja savjest je čista. Ovdje se iznose iskustva s kupovinom u Linksu i ja sam svoje iznio. Dosad nisam imao loša iskustva i zato sam i taj laptop kupio kod njih.
Kako sam ja to točno išao muljati Links? Tako što sam dao 6500 KN za neispravan laptop i onda dogovorio da im dam još novaca za drugi laptop? Zaboli me kifla jel trgovina jučer otvorena ili je iz jurskog doba, osjećam se prevareno i zato sam to iznio ovdje, da drugi budu na oprezu.
Cijene rabljenih proizvoda koje prodaju su za temu njuskalo biseri.
Jucer sam fizicki uzeo miš kod njih, no medutim dosao sam doma i nakon jednog dana koristenja uvidio da mi nikako ne paše, dali ga mogu vratiti i uzeti novce nazad?
Jucer sam fizicki uzeo miš kod njih, no medutim dosao sam doma i nakon jednog dana koristenja uvidio da mi nikako ne paše, dali ga mogu vratiti i uzeti novce nazad?
Mislim da ovisi o njihovoj dobroj volji. Nazovi njihovu telefonsku službu pa provjeri.
Pozdrav,
Links je odlučio ne poštivati članak 76, Zakona o zaštiti potrošača: https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da
> (1) Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor sukladno članku 74. ovoga Zakona, vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
* 14. ili 15.11.2021 preko weba sam kupio laptop
* 16.11.2021 poslao sam obrazac za jednostrani raskid ugovora
* 17.11.2021 predao sam laptop dostavljačkoj službi
* 19.11.2021 prema trackingu je laptop dostavljen Linksu
* 08.12.2021 još uvijek nisam dobio povrat sredstva (prošlo je cca 20 dana)
Koje sljedeće korake mogu poduzeti, gdje ih mogu prijaviti, kako mogu doći do svojih novaca?
Hvala, i oprez prilikom kupovine preko Links weba.
Pozdrav.
Koje sljedeće korake mogu poduzeti, gdje ih mogu prijaviti, kako mogu doći do svojih novaca?
Pozdrav,
Links je odlučio ne poštivati ...
Hvala, i oprez prilikom kupovine preko Links weba.
Kada sam kupovao monitor od njih i kod njih, pitam lika što ako mi se ne sviđa i želim vratit ili dođem doama a on ne radi. Odgovor: nema "NE SVIĐA MI SE", to u Linksu ne postoji - zapravo nema šanse da ti vrate lovu. Ako ne radi, ide na servis - NEMA ODMA DRUGI.
Pozdrav,
Links je odlučio ne poštivati članak 76, Zakona o zaštiti potrošača: https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da
> (1) Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor sukladno članku 74. ovoga Zakona, vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
* 14. ili 15.11.2021 preko weba sam kupio laptop
* 16.11.2021 poslao sam obrazac za jednostrani raskid ugovora
* 17.11.2021 predao sam laptop dostavljačkoj službi
* 19.11.2021 prema trackingu je laptop dostavljen Linksu
* 08.12.2021 još uvijek nisam dobio povrat sredstva (prošlo je cca 20 dana)
Koje sljedeće korake mogu poduzeti, gdje ih mogu prijaviti, kako mogu doći do svojih novaca?
Hvala, i oprez prilikom kupovine preko Links weba.
Pozdrav.
Jesi li se uopće čuo s njima? Možda da ih prvo kontaktiraš i vidiš gdje je zapelo.
Pozdrav,
Links je odlučio ne poštivati ...
Hvala, i oprez prilikom kupovine preko Links weba.
Kada sam kupovao monitor od njih i kod njih, pitam lika što ako mi se ne sviđa i želim vratit ili dođem doama a on ne radi. Odgovor: nema "NE SVIĐA MI SE", to u Linksu ne postoji - zapravo nema šanse da ti vrate lovu. Ako ne radi, ide na servis - NEMA ODMA DRUGI.
Moram priznati da ja imam dosta dobra iskustva s njima i niti jednom mi nisu pravili probleme. Par puta sam uzeo nešto što mi u biti nije odgovaralo ili mi se ne bi svidjelo, uredno bi vratio nazad i dobio opciju zamjene. Istina nisam nikada tražio povrat novaca, ali odgovarala mi je zamjena i tu je sve prošlo bez greške.
Servis im je za naše pojmove prosječno brz ili spor kako se uzme, po meni bi trebao biti malo brži, ali u okviru su 30 dana. Znao sam kod drugih čekati i po 50-60 dana.
Na kraju obično odobre zamjenu za novi proizvod, što znači da se samo odradila dijagnostika i zato bi u takvim situacijama to trebalo ići brže, kad čekaš 30 dana pa ti jave dobili ste novi proizvod nekako se misliš da su to mogli napraviti i nakon 10 dana.
Kada sam kupovao monitor od njih i kod njih, pitam lika što ako mi se ne sviđa i želim vratit ili dođem doama a on ne radi. Odgovor: nema "NE SVIĐA MI SE", to u Linksu ne postoji - zapravo nema šanse da ti vrate lovu. Ako ne radi, ide na servis - NEMA ODMA DRUGI.
Ima drugi, samo treba zadovoljit zakonske uvjete. Nema ne svidja mi se ako si dosao u trgovinu i kupio uredjaj, al to nigdje nema. Zna se kad se sto moze, vec smo to na forumu dovoljno puta prosli.
Pozdrav,
Links je odlučio ne poštivati ...
Hvala, i oprez prilikom kupovine preko Links weba.
Kada sam kupovao monitor od njih i kod njih, pitam lika što ako mi se ne sviđa i želim vratit ili dođem doama a on ne radi. Odgovor: nema "NE SVIĐA MI SE", to u Linksu ne postoji - zapravo nema šanse da ti vrate lovu. Ako ne radi, ide na servis - NEMA ODMA DRUGI.
Prilikom kupovine na daljinu imaš to zakonsko pravo: https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da
> (1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
Te se obrazac nalazi i na samim stranicama linksa: https://www.links.hr/hr/article/obrazac-za-jednostrani-raskid-ugovora
Pozdrav,
Links je odlučio ne poštivati članak 76, Zakona o zaštiti potrošača: https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da
> (1) Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor sukladno članku 74. ovoga Zakona, vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
* 14. ili 15.11.2021 preko weba sam kupio laptop
* 16.11.2021 poslao sam obrazac za jednostrani raskid ugovora
* 17.11.2021 predao sam laptop dostavljačkoj službi
* 19.11.2021 prema trackingu je laptop dostavljen Linksu
* 08.12.2021 još uvijek nisam dobio povrat sredstva (prošlo je cca 20 dana)
Koje sljedeće korake mogu poduzeti, gdje ih mogu prijaviti, kako mogu doći do svojih novaca?
Hvala, i oprez prilikom kupovine preko Links weba.
Pozdrav.
Jesi li se uopće čuo s njima? Možda da ih prvo kontaktiraš i vidiš gdje je zapelo.
Pozdrav,
Links je odlučio ne poštivati ...
Hvala, i oprez prilikom kupovine preko Links weba.
Kada sam kupovao monitor od njih i kod njih, pitam lika što ako mi se ne sviđa i želim vratit ili dođem doama a on ne radi. Odgovor: nema "NE SVIĐA MI SE", to u Linksu ne postoji - zapravo nema šanse da ti vrate lovu. Ako ne radi, ide na servis - NEMA ODMA DRUGI.
Moram priznati da ja imam dosta dobra iskustva s njima i niti jednom mi nisu pravili probleme. Par puta sam uzeo nešto što mi u biti nije odgovaralo ili mi se ne bi svidjelo, uredno bi vratio nazad i dobio opciju zamjene. Istina nisam nikada tražio povrat novaca, ali odgovarala mi je zamjena i tu je sve prošlo bez greške.
Servis im je za naše pojmove prosječno brz ili spor kako se uzme, po meni bi trebao biti malo brži, ali u okviru su 30 dana. Znao sam kod drugih čekati i po 50-60 dana.
Na kraju obično odobre zamjenu za novi proizvod, što znači da se samo odradila dijagnostika i zato bi u takvim situacijama to trebalo ići brže, kad čekaš 30 dana pa ti jave dobili ste novi proizvod nekako se misliš da su to mogli napraviti i nakon 10 dana.
Iz meni nepoznatog razloga ovaj slučaj vode kao "reklamaciju" te je laptop na servisu. Ne znam zašto. Nije neispravan te ga ja nisam "reklamirao". Vratio sam ga nakon jednog dana u identičnom stanju kakav je i bio. Samo koristim zakonsko pravo da se predomislim. Poslao sam im nekoliko mejlova i upit zašto se ovo vodi kao reklamacija i zašto je laptop na servisu?
Na jedan su mi odgovorili su da trebam pričekati na odgovor jer su im djelatnici na bolovanju, na ostale ni to.
Sve što trebaju napraviti je raspakirati ambalažu, vidjeti da je laptop kao nov i vratiti novce. I neka ga onda servisiraju do mile volje ....
Dobit ćeš novac nazad, samo se strpi, malo se čeka. Svaki put su bili korektni.
Sve što trebaju napraviti je raspakirati ambalažu, vidjeti da je laptop kao nov i vratiti novce. I neka ga onda servisiraju do mile volje ....
Bi li ti tako napravio? Preuzeo uređaj, a da ga ne isprobaš? Ja sigurno ne bih. I mene su kao kupca pojedini servisi pokušali prevariti (auto, laptop...), pa je sve trebalo isprobati u servisu i uvjeriti se da nisu napravili svoj posao kako treba. Ovo je obratna situacija i trebaju provjeriti laptop.
Dobit ćeš novac nazad, samo se strpi, malo se čeka. Svaki put su bili korektni.
Rok povrata sredstva je izričito naveden u zakonu. Baš me zanima što bi bilo da sam ja zakasnio i jednu minutu i vratio laptop nakon 14 dana i 1 minute.
Sve što trebaju napraviti je raspakirati ambalažu, vidjeti da je laptop kao nov i vratiti novce. I neka ga onda servisiraju do mile volje ....
Bi li ti tako napravio? Preuzeo uređaj, a da ga ne isprobaš? Ja sigurno ne bih. I mene su kao kupca pojedini servisi pokušali prevariti (auto, laptop...), pa je sve trebalo isprobati u servisu i uvjeriti se da nisu napravili svoj posao kako treba. Ovo je obratna situacija i trebaju provjeriti laptop.
Zapravo, ja jesam preuzeo uređaj od dostavljača a da ga nisam raspakirao i uključio na cesti. :D
Ako ga ne mogu provjeriti u zakonskom roku - onda trebaju tako napraviti.
Imam mali problemčić s Linksonm. Ovo je mail koji sam im par puta poslao da barem reagiraju.
"Pa dobro kada cete mi vratiti novac? Ovo je stvarno najgore iskustvo s bilokojom firmom. Kupio sam grafičku 29.09.21, znači točno prije 2 mjeseca. Nemam grafičku a nemam grafičku niti svoj vlastiti novac. Prvo dostava 6 dana, onda sam se mucio tri tjedna da skuzim u cemu je stvar, jer se je komp stalno zablokirao. Prvo reinstaliro drivere, pa cekao nove drajvere, pa reinstalirao windowse. Onda sam Links nazvao i vi me pitate koje napajanje imam? Pa imam 550 vata, a na kutiji piše treba 600 vata. E da to je to fali vam 50 vata. Kupio ja nepotrebno 1000 vatno napajanje, Ista stvar. Dostavio sam vam karticu da ju pošaljete na servis u Links Dubrava i čekam cca 3 tjedna. Dodje mail reklamacija riješena, posjetite poslovnicu. Ja došao u poslovnicu grafička neispravna nemamo iste i ostali ste bez grafičke. Sjajno reko za sličnu treba dati 2000kn ili 1500kn za onu sa slabijem hlađenjem. Već sam potrošio 1500kn za napajanje i to što sam morao kupiti nazad svoju grafičku. Nedam ni kune više. Znači ova Links avantura me je već sada koštala 1500kn, i sad bi vi još minimalno 1500kn još. Znači to bi bilo 3000kn dodatnih troškova na 5500kn cijenu grafičke kartice. Pa vi niste normalni. Dogovorili smo se da mi vratite novac,a ja sam uredno dao IBAN i ostale podatke. Sada je tjedan dana prošlo, novca još uvijek nema. Znate dobar glas se daleko čuje, a loš još dalje. U čemu je problem?"
Oni meni stalno šalju mail, a već smo se u pordavaonici Dubrava dogovorili za povrat novca. Ja njima opet ovaj mail (gore) pošaljem.
"Vaša reklamacija je riješena na način da Vam je izdano odobrenje u iznosu plaćenom za reklamirani artikl. Odobrenje možete iskoristiti za kupovinu preko našeg web shopa uz Vašu nadoplatu (ako je iznos narudžbe veći od iznosa odobrenja).
Potrebno nam je povratno javiti broj narudžbe kako bismo povezali odobrenje s narudžbom te je potrebno u napomenu narudžbe upisati da imate odobrenje servisa."
Nakon 2 tjedna oni konačno reagiraju.
"Poštovani gdin. XXXXXXXXXX,
isprike na čekanju odgovora, imamo povećani broj bolovanja i manjak djelatnika izazvanog Covidom 19.
Povrat sredstava biti će Vam odrađen u narednih nekoliko radnih dana.
Lijepi pozdrav."
Sada nakon 3 tjedna od dogovora da mi vrate novac oni pošalju ovo.
"Poštovani,
ukoliko ste u mogućnosti, molimo ocijenite zadovoljstvo prilikom reklamiranja proizvoda klikom na poveznicu httpXXXXXXX"
Ja još uvijek nemam grafičku, niti svoj novac. Nazovem prodavaonicu i Links reklamacije svi su pristojni, ali mi kažu da je sve poslano.I da se čeka banka da to odradi.
Što mi je činiti? Hvala
Sve što trebaju napraviti je raspakirati ambalažu, vidjeti da je laptop kao nov i vratiti novce. I neka ga onda servisiraju do mile volje ....
Bi li ti tako napravio? Preuzeo uređaj, a da ga ne isprobaš? Ja sigurno ne bih. I mene su kao kupca pojedini servisi pokušali prevariti (auto, laptop...), pa je sve trebalo isprobati u servisu i uvjeriti se da nisu napravili svoj posao kako treba. Ovo je obratna situacija i trebaju provjeriti laptop.
Zapravo, ja jesam preuzeo uređaj od dostavljača a da ga nisam raspakirao i uključio na cesti. :D
Ako ga ne mogu provjeriti u zakonskom roku - onda trebaju tako napraviti.
I dalje bih postupio poput njih. Oni taj laptop moraju vratiti u prodaju. Sutra ću ja možda naletjeti na taj isti laptop koji si vratio i koji možda neće biti tehnički ispravan, pa ćete čitati moje poruke o problemima sa servisom. Bolje je provjeriti da obje strane bude mirne.
Koji je zakonski rok za provjeru?
Imam mali problemčić s Linksonm. Ovo je mail koji sam im par puta poslao da barem reagiraju.
"Pa dobro kada cete mi vratiti novac? Ovo je stvarno najgore iskustvo s bilokojom firmom. Kupio sam grafičku 29.09.21, znači točno prije 2 mjeseca. Nemam grafičku a nemam grafičku niti svoj vlastiti novac. Prvo dostava 6 dana, onda sam se mucio tri tjedna da skuzim u cemu je stvar, jer se je komp stalno zablokirao. Prvo reinstaliro drivere, pa cekao nove drajvere, pa reinstalirao windowse. Onda sam Links nazvao i vi me pitate koje napajanje imam? Pa imam 550 vata, a na kutiji piše treba 600 vata. E da to je to fali vam 50 vata. Kupio ja nepotrebno 1000 vatno napajanje, Ista stvar. Dostavio sam vam karticu da ju pošaljete na servis u Links Dubrava i čekam cca 3 tjedna. Dodje mail reklamacija riješena, posjetite poslovnicu. Ja došao u poslovnicu grafička neispravna nemamo iste i ostali ste bez grafičke. Sjajno reko za sličnu treba dati 2000kn ili 1500kn za onu sa slabijem hlađenjem. Već sam potrošio 1500kn za napajanje i to što sam morao kupiti nazad svoju grafičku. Nedam ni kune više. Znači ova Links avantura me je već sada koštala 1500kn, i sad bi vi još minimalno 1500kn još. Znači to bi bilo 3000kn dodatnih troškova na 5500kn cijenu grafičke kartice. Pa vi niste normalni. Dogovorili smo se da mi vratite novac,a ja sam uredno dao IBAN i ostale podatke. Sada je tjedan dana prošlo, novca još uvijek nema. Znate dobar glas se daleko čuje, a loš još dalje. U čemu je problem?"
Oni meni stalno šalju mail, a već smo se u pordavaonici Dubrava dogovorili za povrat novca. Ja njima opet ovaj mail (gore) pošaljem.
"Vaša reklamacija je riješena na način da Vam je izdano odobrenje u iznosu plaćenom za reklamirani artikl. Odobrenje možete iskoristiti za kupovinu preko našeg web shopa uz Vašu nadoplatu (ako je iznos narudžbe veći od iznosa odobrenja).
Potrebno nam je povratno javiti broj narudžbe kako bismo povezali odobrenje s narudžbom te je potrebno u napomenu narudžbe upisati da imate odobrenje servisa."
Nakon 2 tjedna oni konačno reagiraju.
"Poštovani gdin. XXXXXXXXXX,
isprike na čekanju odgovora, imamo povećani broj bolovanja i manjak djelatnika izazvanog Covidom 19.
Povrat sredstava biti će Vam odrađen u narednih nekoliko radnih dana.
Lijepi pozdrav."
Sada nakon 3 tjedna od dogovora da mi vrate novac oni pošalju ovo.
"Poštovani,
ukoliko ste u mogućnosti, molimo ocijenite zadovoljstvo prilikom reklamiranja proizvoda klikom na poveznicu httpXXXXXXX"
Ja još uvijek nemam grafičku, niti svoj novac. Nazovem prodavaonicu i Links reklamacije svi su pristojni, ali mi kažu da je sve poslano.I da se čeka banka da to odradi.
Što mi je činiti? Hvala
Neka ti pošalju potvrdu uplate pa ćeš po njoj vidjeti jesu li uplatili, kada i na koji broj računa.
Potvrdu vrlo jednostavno dobiju iz svog internet bankarstva.
Mail koji si im poslao je inače poprilično nepismen, pa bi ti bilo dobro poraditi na tome jer će te onda i drugi gledati ozbiljnije, ovako djeluje kao da im je neki klinac poslao mail. Ovo ti je dobronamjeran savjet, jasno mi je da si već nad*kan od njihovog zavlačenja.
Links je odlučio ne poštivati članak 76, Zakona o zaštiti potrošača: https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da
> (1) Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona, trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor sukladno članku 74. ovoga Zakona, vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
Sve što trebaju napraviti je raspakirati ambalažu, vidjeti da je laptop kao nov i vratiti novce. I neka ga onda servisiraju do mile volje ....
Bi li ti tako napravio? Preuzeo uređaj, a da ga ne isprobaš? Ja sigurno ne bih. I mene su kao kupca pojedini servisi pokušali prevariti (auto, laptop...), pa je sve trebalo isprobati u servisu i uvjeriti se da nisu napravili svoj posao kako treba. Ovo je obratna situacija i trebaju provjeriti laptop.
Zapravo, ja jesam preuzeo uređaj od dostavljača a da ga nisam raspakirao i uključio na cesti. :D
Ako ga ne mogu provjeriti u zakonskom roku - onda trebaju tako napraviti.
I dalje bih postupio poput njih. Oni taj laptop moraju vratiti u prodaju. Sutra ću ja možda naletjeti na taj isti laptop koji si vratio i koji možda neće biti tehnički ispravan, pa ćete čitati moje poruke o problemima sa servisom. Bolje je provjeriti da obje strane bude mirne.
Koji je zakonski rok za provjeru?
nema rok za provjeru, ali ima za povrat sredstava, tako da im je to rok za jedno i drugo.. citirao sam ti originalnu poruku, očito ti je promakla