Kontrolni centar Rijeka...
nitko se ne javlja cijeli dan, a iz Zga mi kazu: "a sta bi vi da vam oni kazu, od koga je posiljka?"
Kontrolni centar Rijeka...
nitko se ne javlja cijeli dan, a iz Zga mi kazu: "a sta bi vi da vam oni kazu, od koga je posiljka?"
Znam na sto ciljas xD al se to ne nabavlja na ebayu nego negdje drugdje, tu sam uzeo grašak xD
GE E MO grašak,naravno šalim se...
Pa neka je xD
ja zivim u kuci,gdje def nitko iz kaslica ne uzima postu:))) tak da papir nije bio ni u blizini:))
ima 50€ na njoj.. :S
pozz
sutra (23.) cu prvi put imati situaciju da mi item nije dosao i da imam onaj NOTE o resolution centru ebaya...
zanima me koji je postupak vracanja novca?
sto ako mi item stigne? kako uplatiti opet novac selleru?
da li da cekam item kao sto mi seller kaze, ili prijavim ebayu?
inace lik ima preko 800 trgovina sa 99,6% feedbacka i samo 1 negativni feedback vezan bas za item koji sam ja narucio, a ima ih oko 60(+) u zadnjih 2 tjedna za isti item...
on mi je rekao da su blagdani i da poste neke nisu radile ili su radile samo za odredene stvari, ali sad neznam kako rjesit to sta pise za resolution centar
zanima me koji je postupak vracanja novca?
sto ako mi item stigne? kako uplatiti opet novac selleru?
Našao sam dio onoga što te zanima
Žalio sam se Pay Pal-u zbog neprimanja pošiljke i dobio povrat novca, a pošiljka je ipak stigla naknadno. Kako mogu prodavaču vratiti novac?
S takvim pristupom kod tih sellera ćete uvijek biti gledani pozitivno, a oni će to obično i proširiti.
Postupak je jednostavan, javite im se, nek vam pošalju mail koji trebate unjeti na paypal stranici (mail je na paypalu zapravo kao nick na forumu), odete na paypal na send money (gore kad se ulogirate imate my acount, s desne strane), unesete mail i iznos (i valutu odaberete, dolje odaberete što plaćate - odete na personal i stavite plaćanje duga) i kliknete continue
možete staviti seleru u napomenu što plaćate.
AHAHAH HVALA :p
i oprosti
znao sam da sam to negdje citao ali nisam nikako nasao gdje :p
kad eto, na prvoj stranici gdje nisam trazio
dogovorio sam se da cekam 30.1 jer mi je item jako potreban a samo on ima taj model i da salje za HRV...
a nakon toga cemo vidjet
imam pitanje buduci da sam nov u ovome zavrsila je aukcija u kojoj sam ja dobio i sad sam otiso na onaj gumbic pay now i zanima dal je to?il moram jos kaj napraviti
imam pitanje buduci da sam nov u ovome zavrsila je aukcija u kojoj sam ja dobio i sad sam otiso na onaj gumbic pay now i zanima dal je to?il moram jos kaj napraviti
Da, samo slijedi te gumbe za plačanje.
Pay, pa potvrda gdje te upučuju na paypal, te tamo završiš plačanje.
pozz
sutra (23.) cu prvi put imati situaciju da mi item nije dosao i da imam onaj NOTE o resolution centru ebaya...
zanima me koji je postupak vracanja novca?
sto ako mi item stigne? kako uplatiti opet novac selleru?
da li da cekam item kao sto mi seller kaze, ili prijavim ebayu?
inace lik ima preko 800 trgovina sa 99,6% feedbacka i samo 1 negativni feedback vezan bas za item koji sam ja narucio, a ima ih oko 60(+) u zadnjih 2 tjedna za isti item...
on mi je rekao da su blagdani i da poste neke nisu radile ili su radile samo za odredene stvari, ali sad neznam kako rjesit to sta pise za resolution centar
Kada si narucio item i koliko kosta? To je glavno pitanje, normalno ako je nesto dobro skupo otvori Ticket.
45 dana o kupovine mozes otvoriti tivket, i obicno dode u tih 45 dana, ja sam prosle godine cekao 2 mjeseca na stvar isto za bozic, jer je bila guzva i poste su bile pretrpane, nisam otvarao ticket, jer je seller bio dobro pozitivan, a i stvar nije bile nekih 40-50 kn, pa sam sacekao. Normalno stvar je dosla i ja sam dobio dobro dobar feedback.
Sacekaj, ako vratis novce, a item dode kasnije, svakako kontaktiraj sellera i uplati mu novac.
Kada si narucio item i koliko kosta? To je glavno pitanje, normalno ako je nesto dobro skupo otvori Ticket.
45 dana o kupovine mozes otvoriti tivket, i obicno dode u tih 45 dana, ja sam prosle godine cekao 2 mjeseca na stvar isto za bozic, jer je bila guzva i poste su bile pretrpane, nisam otvarao ticket, jer je seller bio dobro pozitivan, a i stvar nije bile nekih 40-50 kn, pa sam sacekao. Normalno stvar je dosla i ja sam dobio dobro dobar feedback.
Sacekaj, ako vratis novce, a item dode kasnije, svakako kontaktiraj sellera i uplati mu novac.
radi se o meglitici od 130 kuna... kupljenoj 11.12 poslano 13.12.
radi se o meglitici od 130 kuna... kupljenoj 11.12 poslano 13.12.
Nije da te tjesim ali meni su ovaj tjedan stigle stvari narucene prije vise od 2 mjeseca.
radi se o meglitici od 130 kuna... kupljenoj 11.12 poslano 13.12.
Nije da te tjesim ali meni su ovaj tjedan stigle stvari narucene prije vise od 2 mjeseca.
ma znam...
ma...
lik ima samo 1 negativni feedback u 12 mj, i taj 1 negativni je pred 5 dana bas za taj item koji sam kupio :p
ima i jedan neutralni, bas za taj item :D
ja cu pricekat jos 10 dana, (nasa posta nosi racune za kartice koje treba podmirit 12.1, posalje 20.1 na kucnu adresu, pa me nista ne cudi)...
jel mogu ja za 10 dana otvorit ticket?
ma znam...
ma...
lik ima samo 1 negativni feedback u 12 mj, i taj 1 negativni je pred 5 dana bas za taj item koji sam kupio :p
ima i jedan neutralni, bas za taj item :D
ja cu pricekat jos 10 dana, (nasa posta nosi racune za kartice koje treba podmirit 12.1, posalje 20.1 na kucnu adresu, pa me nista ne cudi)...
jel mogu ja za 10 dana otvorit ticket?
Pise ti tamo do kaza mozes otvoriti!
ebay note: don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 01/24/11
to to?
ebay note: don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 01/24/11
to to?
Da znaci nemas puno vremena.
ebay note: don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 01/24/11
to to?
Ne znam sta bih ti rekao.
Pitaj ga jel uredu da otvoris ticket jer je ostao jos jedan dan.
a sta pise u negativnom feedbacku, ako je samo kasnjenje, nemas sto otvarati ticket, doci ce. Mislim da mu se ne isplati negativan feedback radi 130 kn
Pitaj ga jel uredu da otvoris ticket jer je ostao jos jedan dan.
a sta pise u negativnom feedbacku, ako je samo kasnjenje, nemas sto otvarati ticket, doci ce. Mislim da mu se ne isplati negativan feedback radi 130 kn
"Negatively. Returned the money only for the goods, charges are not returned."
ma, izdrzat cu...
necu otvarat ticket, a mozda bolje da pop.... 100 kuna nego kasnije na vecem iznosu
ma, izdrzat cu...
necu otvarat ticket, a mozda bolje da pop.... 100 kuna nego kasnije na vecem iznosu
Gle, odi na PayPal i otvori case za taj item koji si kupio. Na taj nacin ti i seller imate 20 dana da to rjesite medusobno ili ako vidis da to ne vodi nigdje onda jednostavno dignes claim i PayPal ce preuzeti rjesavanje slucaja (99& sanse da ce to biti u tvoju korist). Preporucam ti da to otvoris jer je to ujedno i jako dobar nacin za komunikaciju za sellerom.
Kada otvoris case na paypal-u, biti ce prikazan i na EBay-u.
Moze otvoriti ticket i u ebayu, isti taj, ali problem je sto paypal selleru blokira racun dok se ne rijesi slucaj, sada, jel blokira za taj iznoc ili cijeli acaunt ne znam.
Gle, odi na PayPal i otvori case za taj item koji si kupio. Na taj nacin ti i seller imate 20 dana da to rjesite medusobno ili ako vidis da to ne vodi nigdje onda jednostavno dignes claim i PayPal ce preuzeti rjesavanje slucaja (99& sanse da ce to biti u tvoju korist). Preporucam ti da to otvoris jer je to ujedno i jako dobar nacin za komunikaciju za sellerom.
Kada otvoris case na paypal-u, biti ce prikazan i na EBay-u.
ako se ne varam to je onaj da item nije dosao kod report a problem?
nisam imao situaciju pa ako moze nesto detaljnije
Hacker-ri:
1. Na Ebayu pod won items nadi taj predmet i odaberi View PayPal transaction.
2. Otvoriti ce ti se PayPal i prikazati ce ti se cijena itema i sl. Tebe zanima Unique Transaction ID (nesto tipa #XXXXXXXX, kopiraj taj broj
3. Klikni gore na resolution center i kada se stranica otvori klikni na "Dispute a Transaction"
4. odaberi Item Dispute i kada te pita broj transakcije paste-aj onaj Trans. ID broj bez #
Nemoj samo zaboraviti unutar 20 dana to ili rjesiti ili dignuti claim (da PayPal preuzme slucaj).
Imao sam problema prije nekih pola godine kada sam dizao case na EBayu - refund mi nije sjeo (duga prica) i to je zahtjevalo sve skupa 3 mjeseca natezanja sa njihovim customer supportom. Lako moguce da sam ja bio pehist.
Citiranje me zeza pa sam ovako morao pisati
Prije kupovine preko eBay-a imam pitanje, označeno je na slici.
Taj broj znaci da je prodao tolko premdeta 3... a ovo drugo je kolko je tih predmeta prodao...
Prije kupovine preko eBay-a imam pitanje, označeno je na slici.
Taj broj znaci da je prodao tolko premdeta 3... a ovo drugo je kolko je tih predmeta prodao...
znači prodao je 3164 predmeta, a 114 folija za mob, znači tako?