Kako će umrijeti PC gaming

poruka: 687
|
čitano: 118.028
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
skank666 kaže...
naxeem kaže...

Živo me zanima odakle ti igra koja izlazi za 2 dana. :)

u zadnje vrijeme sve curi... katastrofa! i sto je najgore nije potreban k***! epicov epic fail?- ovo je cisto informativno ali ako sam zasluzio karton neka bude ali od ive on mi ga jos nije spicio. decki, budite dobri

Tebi to odgovara. To što ne treba crack je sumnjivo. Nisi zaslužio karton jer nisi prekršio pravila (mi ne karotniramo pirate, nego one koji daju resurse ili traže resurse za piratluk). Moja poanta je da je problem tvoje igre u tome odakle dolazi - nebi bila prva ni zadnja takva.

Pravi znak inteligencije nije znanje, već mašta - Albert Einstein
13 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...

Ali gore si je komodorac napisao da ju nema smisla portati na konzolu, a ipak su to učinili.

A što se grafike tiče, vjeruj mi, to mi je najmanje bitno. Dobra je, ali ne predstavlja mi to neki bonus.

Apsolutno se slazem. HL2 je odlicna igra sa odlicnom grafikom (pogotovo u vrijeme izlaska) ali ni do koljena nije prvom HL.

To je bas pokazatelj da grafika nije sve sto PC-ju daje prednost. Portanjem tih igara na konzolu vjerovatno ces dobiti dobru igru ali ne dovoljno dobru. Da su od pocetka predvidjeli i konzole i dalje bi to bile dobre igre jer mi ne bi znali kako dobre zaista mogu biti.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...
 I od prvog dana tvrdim da me grafički nije impresionirala. Ta igra je puno više od grafike koju iskreno nisam ni primijetio. Ono što ju čini posebnom su priča i atmosfera.

Je*eš grafiku, u bilo kojoj igri.

Sa time se ne slažem. Zašto grafika nebi bila bitna? Naravno primarno je da igra ima dobar Gameplay,al dobra grafika je dodatan bonus koji još više igraca može uživiti u njen svijet

I'll be back
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Commodore kaže...
Danny_HR kaže...

Ali gore si je komodorac napisao da ju nema smisla portati na konzolu, a ipak su to učinili.

A što se grafike tiče, vjeruj mi, to mi je najmanje bitno. Dobra je, ali ne predstavlja mi to neki bonus.

Apsolutno se slazem. HL2 je odlicna igra sa odlicnom grafikom (pogotovo u vrijeme izlaska) ali ni do koljena nije prvom HL.

To je bas pokazatelj da grafika nije sve sto PC-ju daje prednost. Portanjem tih igara na konzolu vjerovatno ces dobiti dobru igru ali ne dovoljno dobru. Da su od pocetka predvidjeli i konzole i dalje bi to bile dobre igre jer mi ne bi znali kako dobre zaista mogu biti.

Ako spadaš u generaciju koja je igrala Half-Life, Half-Life: Opposing Force (bolji od originala), DeusEx, Quake 1 i 2 i Arenu, System Shock 2 itd. onda je sigurno da ćeš teško ili nikad naći dostojnu zamjenu ili nasljednika. Nikad. Jednostavno je nemoguće nadjačati prvijence žanrova i pionire s toliko inovativnih i dobrih ideja. Danas je uglavnom sve već viđeno i većina se svodi na grafiku.

 

Da grafika nije toliko bitna (iako bitna jest) dokazuje i Minecraft.

Pravi znak inteligencije nije znanje, već mašta - Albert Einstein
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.2.2011 12:04 (naxeem).
16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming

Ali zašto si toliko ustrajan da će postojanje konzolaške verzije neke igre nužno učiniti tu igru manje dobrom na PC?

Pa to je toliko bezvezan zaključak da to boli.

Kad se i dogodi da je PC verzija loša nisu za to krive konzole nego dev.
Gledaj kako je BioWare napravio Mass Effect koji tone PC ekipe proglašava najboljom igrom koju su igrali. Al bejbe, ME je bio Xbox 360 ekskluziva na početku.

Isto tako Dragon Age, postoji na konzolama pa je i dalje vrhunski PC naslov.

Sve je do developera a ništa nije do konzola.

 

microman kaže...

Sa time se ne slažem. Zašto grafika nebi bila bitna? Naravno primarno je da igra ima dobar Gameplay,al dobra grafika je dodatan bonus koji još više igraca može uživiti u njen svijet

 

Lijepi i dobrodošao bonus, ali samo to - BONUS!

 

Mene i dalje grafički fasciniraju RDR, Heavy Rain i ostali naslovi koji su na konzolama i one su im sasvim dovoljne.

Da lijepo je vidjeti dobru grafiku, ali ona ne čini ni 5% kvalitete igre, suprotno onome što većina mlađih generacija pokazuje.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.2.2011 12:06 (Danny_HR).
13 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
microman kaže...

Sa time se ne slažem. Zašto grafika nebi bila bitna? Naravno primarno je da igra ima dobar Gameplay,al dobra grafika je dodatan bonus koji još više igraca može uživiti u njen svijet

Tako je. Dobra grafika moze dodatno poboljsati dobru igru. Losoj igri ne pomaze nista. Morrowind je 3 puta bolja igra od Obliviona koji ima 5 puta bolju grafiku. Zamijeni im grafike Morrowind ce biti jos bolji a Oblivion jos gori.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...
Ali zašto si toliko ustrajan da će postojanje konzolaške verzije neke igre nužno učiniti tu igru manje dobrom na PC?

Pa to je toliko bezvezan zaključak da to boli.

Kad se i dogodi da je PC verzija loša nisu za to krive konzole nego dev.
Gledaj kako je BioWare napravio Mass Effect koji tone PC ekipe proglašava najboljom igrom koju su igrali. Al bejbe, ME je bio Xbox 360 ekskluziva na početku.

Isto tako Dragon Age, postoji na konzolama pa je i dalje vrhunski PC naslov.

Sve je do developera a ništa nije do konzola.

Da, nisu konzole direktno krive, ali jesu indirektno. - Da bi igra mogla na konzole, potrebno je da se igra dovede u okvire koje konzole postavljaju. S obzirom da konzole datiraju iz 2006. godine, sasvim je jasno da su ih računala debelo prešišala. Kontrole i hardver limitiraju PC igre iz razloga što nitko nema vremena razvijati dvije igre pa se samo svodi na najmanji zajednički limit.

 

Pravi znak inteligencije nije znanje, već mašta - Albert Einstein
16 godina
offline
Kako će umrijeti PC gaming

A to (priča o grafici) me podsjetilo, ako će išta ubiti PC gaming, zapravo gaming općenito, onda je to težnja isključivo grafičkom napretku.

Izrada grafički savršenih igara bez priče, bez igrivosti... bez duše.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.2.2011 12:10 (Danny_HR).
 
5 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...

 

 

 

Lijepi i dobrodošao bonus, ali samo to - BONUS!

 

 

Da i u čem je problem?  Svak Bonus je dobrodošao,pa tako i odlicna grafika. Pod time ne mislim grafika puna kričavih boja, nego tehnički+ kad tome upakiraš odličnu fiziku.

Mislim šta bi se sad developeri trebali ograniciti na grafiku iz 2007godine?

I'll be back
13 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...
Ali zašto si toliko ustrajan da će postojanje konzolaške verzije neke igre nužno učiniti tu igru manje dobrom na PC?

Pa to je toliko bezvezan zaključak da to boli.

Kad se i dogodi da je PC verzija loša nisu za to krive konzole nego dev.
Gledaj kako je BioWare napravio Mass Effect koji tone PC ekipe proglašava najboljom igrom koju su igrali. Al bejbe, ME je bio Xbox 360 ekskluziva na početku.

Isto tako Dragon Age, postoji na konzolama pa je i dalje vrhunski PC naslov.

Sve je do developera a ništa nije do konzola.

Ne razumijes. Neke igre su pogodne za konzole i tu nema nekog velikog pada u kvaliteti (zbog bugovitosti pc verzija cak ima i napretka na konzolaskima iako i tu zna biti svega).

Sto se tice ME zavrsio sam oba i nista posebno. No ono sto zelim reci je da je ME radjen kao PC ekskluziva sigurno bi bio bolji od ovoga. Imao bi svu slobodu koju PC daje, bolje kontrole, bolju grafiku, slobodu kretanja. Konzola te ogranicava i moras raditi kompromise. Takodjer i kod DA isti sindrom. Male mape, ponavljanje scenarija, ogranicenost. na kraju je to dobra igra, ali sigurno je na mocnijoj platformi mogla biti bolja. Konacno kad pogledamo vise vrijedi jedan witcher ili Diablo od Dragon Agea. To ce ti svaki zaljubljenik u zanr reci.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...

A to (priča o grafici) me podsjetilo, ako će išta ubiti PC gaming, zapravo gaming općenito, onda je to težnja isključivo grafičkom napretku.

Izrada grafički savršenih igara bez priče, bez igrivosti... bez duše.

Sam sebe pobijaš. Malo prije si spomenuo da metro2033 ima odličan Gameplay, isti taj metro2033 ima trenutno najsuperiorniju grafiku i sa pravom konfom možeš uživati u odličnom gameplayu i prekrasnoj grafici. Gotovo savršena kombinacija.

Još ako ga Crysis 2 sljedi biti će još bolje.

I'll be back
16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
microman kaže...

Da i u čem je problem?  Svak Bonus je dobrodošao,pa tako i odlicna grafika. Pod time ne mislim grafika puna kričavih boja, nego tehnički+ kad tome upakiraš odličnu fiziku.

Mislim šta bi se sad developeri trebali ograniciti na grafiku iz 2007godine?

Naravno da ne. Ali grafika ne čini kvalitetu igre, zato tvrdim da na kvalitetu igre neće nužno utjecati (ne)postojanje iste igre na konzolama. Sve je do developera.

I danas tvrdimo da je Half Life jedna od najboljih igara svih vremena, a gle kakva je grafički.

 

Iskreno, mijenjao bi vrhunsku grafiku za vrhunsku priču/igrivost istog trena, svaki put.

 

microman kaže...
Danny_HR kaže...

A to (priča o grafici) me podsjetilo, ako će išta ubiti PC gaming, zapravo gaming općenito, onda je to težnja isključivo grafičkom napretku.

Izrada grafički savršenih igara bez priče, bez igrivosti... bez duše.

Sam sebe pobijaš. Malo prije si spomenuo da metro2033 ima odličan Gameplay, isti taj metro2033 ima trenutno najsuperiorniju grafiku i sa pravom konfom možeš uživati u odličnom gameplayu i prekrasnoj grafici. Gotovo savršena kombinacija.

Još ako ga Crysis 2 sljedi biti će još bolje.

 

Čime se to pobijam? Obrati pažnju na bold.

Crysis mi je bio podjednako prosječan na niskim postavkama starom kompu kao i na vrlo visokim postavkama na novom računalu.

Grafika mi nije ništa utjecala na to.

 

Što zapravo pokušavaš reći? Da je grafika krucijalna? Ja samo tvrdim da je ona bonus, nikako presudna za ništa, niti čini razliku između dobre i loše igre.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.2.2011 12:19 (Danny_HR).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
microman kaže...

Naravno primarno je da igra ima dobar Gameplay,al dobra grafika je dodatan bonus koji još više igraca može uživiti u njen svijet

 

Danny_HR kaže...

 

Što zapravo pokušavaš reći? Da je grafika krucijalna? Ja samo tvrdim da je ona bonus, nikako presudna za ništa, niti čini razliku između dobre i loše igre.

Ja sam to ustvrdio prije tebe, obrati pažnju na boldano.

Dakle ja sam za grafički napredak, no to neznaci da će mi igra sa uber cool grafikom i lošim gameplayom biti dobra. Meni je Crysis bio odlican naslov ne radi grafike vec radi gameplay-a u kojem sam uživao svakog momenta. No o ukusima se ne raspravlja.

I'll be back
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
naxeem kaže...

Da, nisu konzole direktno krive, ali jesu indirektno. - Da bi igra mogla na konzole, potrebno je da se igra dovede u okvire koje konzole postavljaju. S obzirom da konzole datiraju iz 2006. godine, sasvim je jasno da su ih računala debelo prešišala. Kontrole i hardver limitiraju PC igre iz razloga što nitko nema vremena razvijati dvije igre pa se samo svodi na najmanji zajednički limit.

 

Ono što mene muči u toj cijeloj priči je kako to da većina dev firmi ima vremena razvijati Xbox i PS3 verziju paralelno, a ipak se radi o većoj razlici u arhitekturi i načinu izrade nego između Xbox-a i PC-a. Što se grafike tiče, zar konzola nije tek PC kojem su fiksirani detalji na npr. low i AA na 2x i ne možeš ih mijenjati? Ako engine podržava više rezolucije i detalje, zar je onda tako komplicirano napraviti bolju verziju za PC?  

Mislim da stvar nije u vremenu nego isplativosti. Da se igre na PC-u prodaju kao na konzolama, sigurno bi se isplatilo utući dodatnog vremena i resursa za poboljšavanje PC verzije. E sad, da li je prije bila kokoš ili jaje tj. da li su prije firme odustale od PC-a pa su ljudi počeli manje kupovati ili je manja prodaja uzrokovala odustajanje od PC-oriented verzija, teško je reći. U svakom slučaju, trenutna PC gaming situacija je daleko od one gdje je mogla biti da se slijedio trend do pojave konzola. 

13 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Kako te nije sitd reci "nije bitno u kojoj drzavi zivite ili ekonomskog stanja" .
Oces reci neko ko prima mjesecno 500 KM da daje na igre po 150 200 KM ???
Daj nemoj biti smijesan .

Game is my Life
 
2 3 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Danny (i tvoji istomišljenici, naravno), ne kužiš da pod "grafiku" ne spada samo broj boja u nekoj eksploziji. Dakle, konzole su drastično ograničene memorijom itd. (ovo je kompleksnije oko memorije, ali previše je tehnički za većinu ovdje i predugo za raspravu). To znači da World of Warcraft NIKAD nećeš vidjeti na konzoli. Zašto nećeš i zašto je to bitno?

 

(EDIT: Ovo je i odgovor Tvrdyju o tome koje su razlike razvoja za PC i konzole.)

 

Da je kojim slučajem Dragon Age namijenjen isključivo PC-u, umjesto instanciranih borbenih sektora od 10x10 metara imao bi 200x200 kilometara neprekidnog prostora čiji elementi imaju interakciju, neprekinuto prostor-vrijeme. Nisi igrao previše WoW da to shvatiš, ali nevjerojatno je iskustvo igrati igru čiji svijet živi i čiji svijet se ne učitava. Age of Conan (također MMO) kao i Guild Wars inferiorni su baš zbog tih učitavanja i instanciranja. (Išli su na eye-candy umjesto to, ali to im prolazi samo za konzole).

Dragon Age neopisivo bi profitirao od spojenog velikog svijeta koji se može nelinearno istraživati. Imerzivan i realističan osjećaj da možeš pješačiti od grada do grada je nevjerojatan i konzole su direktno odgovorne za taj ogroman gubitak. Znaš li što je jedna od najvećih zabava (danas uglavnom uništenih zbog letenja) bila u WoW-u koji je još 2005. to pružao na računalima - šetnja i preživljavanje na putu od grada do grada, od sela do sela i sretanje svakojakih čuda na putu - od grupe igrača koji goli plešu uz cestu [ne pitaj!] do raznih zvijeri i putnika namjernika - idealna stvar za atmosferu i uvlačenje igrača u svijet.

To na konzoli ne možeš. Ako želiš izdati igru na konzoli MORAŠ drugačije riješiti igru, a to ćeš napraviti instanciranjem predefiniranih i generički stvorenih sobičaka sa šumom i 3 kamena - u redu za konzolaše i 1995. godinu, ali strašno iritantno, zaostalo i naporno u 2011. godini, 6 godina nakon što je to na PC-u već napravljeno, a što konzole ne mogu ni sanjati. Dragon Age u tome spašava jedino odlična priča.

 

To je što se tiče elementa koji apsolutno nema veze s grafikom, ali itekako ima veze s gameplayem i srži dizajna jedne video igre. Upleti tu naprednu fiziku i grafiku koja jest bitna, dobiješ kombinaciju limita koji koče svijet video igara samo i jedino iz razloga što su konzole zbog svoje cijene veće tržište i nose više zarade. Da računala koštaju $400 umjesto $2000+, svi bi držali računala u lijepim kućištima ispod televizora, a ne konzole.

 

Pravi znak inteligencije nije znanje, već mašta - Albert Einstein
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.2.2011 12:53 (naxeem).
Moj PC  
11 1 hvala 3
13 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...
microman kaže...

 

 

Što zapravo pokušavaš reći? Da je grafika krucijalna? Ja samo tvrdim da je ona bonus, nikako presudna za ništa, niti čini razliku između dobre i loše igre.

Zasto uporno sve okreces na grafiku? Grafika je samo jedan od aspekata na kojemu konzola gubi. Procesor, RAM, kapacitet i brzina ogranicavaju i druge aspekte. Zamisli jednu scenu iz ME. konzola za svaku tu scenu (od uciavanja do ucitavanja) daje svoj maksimum. PC bi u istu tu scenu mogao ubaciti jos AI-a, komandi (skok? lean? crouch?), prostornosti (u mass effect se kreces ko vlak po tracnicama), interaktivnih objekata, dijaloga .... puno elemenata za koje konzola vise nema resursa. Naravno, igra je ista na obe platforme i tu jedna platforma pusi.

 

Nikad grafika nije cinila igru. ni kad govorimo o istoj platformi ni kad govorimo o razlicitima. Minecraft je genijalna igra. Mario World takodjer. 

Problem kojeg si spomenuo, neinovativnost, guranje kliseja, i ostale stvari koje smanjuju kvalitet gaminga (neovisno o platformi, cak bi o tome mogli govoriti i puno sire od gaminga, dakle kvalitet moderne zabave) je zbog igranja na provjerenu kartu i minimalnog rizika u poslu. Danas rijetko ko, pogotovo onaj ko ulaze ogroman novac moze ici u rizik da s novom idejom ne bude prihvacen. Napravis COD 12 sa malo boljom grafikom i ocekivani profit ce varirati +-5% od procjene koja je osnova projekta. Primjer Crytek. Far Cry odlican, Crysis losiji, Crysis 2? Ne ocekujem nista za pamcenje. Novi igraci na trzistu donose nove ideje i samo oni mogu napravit nesto zaista Woooow! Cim zarade prvu lovu idu u zanatlije a ne inovatore.

13 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
naxeem kaže...

Danny (i tvoji istomišljenici, naravno), ne kužiš da pod grafika ne spada samo broj boja u nekoj eksploziji. Dakle, konzole su drastično ograničene memorijom. To znači da World of Warcraft NIKAD nećeš vidjeti na konzoli. Zašto nećeš i zašto je to bitno?

 

(EDIT: Ovo je i odgovor Tvrdyju o tome koje su razlike razvoja za PC i konzole.)

 

Da je kojim slučajem DA namijenjen isključivo PC-u, umjesto instanciranih borbenih sektora od 10x10 metara imao bi 200x200 kilometara neprekidnog prostora čiji elementi imaju interakciju, neprekinuto prostor-vrijeme. Nisi igrao previše WoW da to shvatiš, ali nevjerojatno je iskustvo igrati igru čiji svijet živi i čiji svijet se ne učitava. Dragon Age neopisivo bi profitirao od spojenog velikog svijeta koji se može nelinearno istraživati. Imerzivan i realističan osjećaj da možeš pješačiti od grada do grada je nevjerojatan i konzole su direktno odgovorne za taj ogroman gubitak. Znaš li što je jedna od najvećih zabava (danas uglavnom uništenih zbog letenja) bila u WoW-u koji je još 2005. to pružao na računalima - šetnja i preživljavanje na putu od grada do grada, od sela do sela i sretanje svakojakih čuda na putu - od grupe igrača koji goli plešu uz cestu [ne pitaj!] do raznih zvijeri i putnika namjernika - idealna stvar za atmosferu i uvlačenje igrača u svijet.

To na konzoli ne možeš. Ako želiš izdati igru na konzoli MORAŠ drugačije riješiti igru, a to ćeš napraviti instanciranjem predefiniranih i generički stvorenih sobičaka sa šumom i 3 kamena - u redu za konzolaše i 1995. godinu, ali strašno iritantno, zaostalo i naporno u 2011. godini, 6 godina nakon što je to na PC-u već napravljeno, a što konzole ne mogu ni sanjati. Dragon Age u tome spašava jedino odlična priča.

 

To je što se tiče elementa koji apsolutno nema veze s grafikom, ali itekako ima veze s gameplayem i srži dizajna jedne video igre. Upleti tu naprednu fiziku i grafiku koja jest bitna, dobiješ kombinaciju limita koji koče svijet video igara samo i jedino iz razloga što su konzole zbog svoje cijene veće tržište i nose više zarade. Da računala koštaju $400 umjesto $2000+, svi bi držali računala u lijepim kućištima ispod televizora, a ne konzole.

 

Ovo je upravo ono sto pokusavam objasniti. Hvala Naxeem sto si to napisao puno razumljivije od mene. Nemoguce je kocenje razvoja gledati na igrama koje su izasle na obe platforme jer je PC verzija osakacena u samom zacetku da bi uopce mogla funkcionirati na konzoli. bez obzira na grafiku.

16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Commodore kaže...

Ne razumijes. Neke igre su pogodne za konzole i tu nema nekog velikog pada u kvaliteti (zbog bugovitosti pc verzija cak ima i napretka na konzolaskima iako i tu zna biti svega).

Sto se tice ME zavrsio sam oba i nista posebno. No ono sto zelim reci je da je ME radjen kao PC ekskluziva sigurno bi bio bolji od ovoga. Imao bi svu slobodu koju PC daje, bolje kontrole, bolju grafiku, slobodu kretanja. Konzola te ogranicava i moras raditi kompromise. Takodjer i kod DA isti sindrom. Male mape, ponavljanje scenarija, ogranicenost. na kraju je to dobra igra, ali sigurno je na mocnijoj platformi mogla biti bolja. Konacno kad pogledamo vise vrijedi jedan witcher ili Diablo od Dragon Agea. To ce ti svaki zaljubljenik u zanr reci.

Dragon Age, Diablo i The Witcher iako su RPG žanr, nemaju ništa zajedničko i potpuno su drugačije koncipirane igre.

Što se vrijednosti tiče, Diablo možda, jer je pionir, ali The Witcher (iako odličan i meni jedan od najdražih naslova) nema veću vrijednost od DA:O-a, naprotiv.

 

DA:O ima identičnu slobodu kretanja kao i Witcher. Oba su podjednako linearna, ajde da si kao primjer odabrao neku od Elder Scrolls igara, koje zbilja jesu slobodne, ali Witcher...

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
naxeem kaže...
šetnja i preživljavanje na putu od grada do grada, od sela do sela i sretanje svakojakih čuda na putu - od grupe igrača koji goli plešu uz cestu [ne pitaj!] do raznih zvijeri i putnika namjernika - idealna stvar za atmosferu i uvlačenje igrača u svijet.

Jesi im se pridružio {#}

ššššš - možda su u šumi
13 godina
protjeran
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Pusti sad pojedine igre, nije u tome bit. Ajmo izbacit PC iz price. Zamisli da se sve nove igre za PS3 rade tako da jednako dobro rade i na PS2. Bez obzira na grafiku, mislis li da bi to bio jakooooo ogranicavajuci faktor za PS3? Iako im je filozofija i nacin kontrola identican.

 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
doktor1 kaže...
naxeem kaže...
šetnja i preživljavanje na putu od grada do grada, od sela do sela i sretanje svakojakih čuda na putu - od grupe igrača koji goli plešu uz cestu [ne pitaj!] do raznih zvijeri i putnika namjernika - idealna stvar za atmosferu i uvlačenje igrača u svijet.

Jesi im se pridružio {#}

Naravno! Potom smo snimili Gay is OK music video.

Pravi znak inteligencije nije znanje, već mašta - Albert Einstein
15 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
naxeem kaže...

Danny (i tvoji istomišljenici, naravno), ne kužiš da pod "grafiku" ne spada samo broj boja u nekoj eksploziji. Dakle, konzole su drastično ograničene memorijom itd. (ovo je kompleksnije oko memorije, ali previše je tehnički za većinu ovdje i predugo za raspravu). To znači da World of Warcraft NIKAD nećeš vidjeti na konzoli. Zašto nećeš i zašto je to bitno?

 

(EDIT: Ovo je i odgovor Tvrdyju o tome koje su razlike razvoja za PC i konzole.)

 

....

 

Igrao sam se na ps1, na ps2 i sad na PCu i igre na konzolama imaju daleko manje učitavanja nego one na PCu. Sad se u zadnje vrijeme to popravlja i na PCu ali kad sam prešao s PS2 na Pc to mi je bilo koma.

13 godina
protjeran
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Manje materijala, manje ucitavanja. Sta je tu cudno?

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming

Manje memorije, češća učitavanja?

13 godina
protjeran
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Sjetio sam se koju igru sam igrao sa gamepadom a na tastaturi je bilo uzasno. Tomb Raideri.

 
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
dejo6 kaže...
naxeem kaže...

Danny (i tvoji istomišljenici, naravno), ne kužiš da pod "grafiku" ne spada samo broj boja u nekoj eksploziji. Dakle, konzole su drastično ograničene memorijom itd. (ovo je kompleksnije oko memorije, ali previše je tehnički za većinu ovdje i predugo za raspravu). To znači da World of Warcraft NIKAD nećeš vidjeti na konzoli. Zašto nećeš i zašto je to bitno?

 

(EDIT: Ovo je i odgovor Tvrdyju o tome koje su razlike razvoja za PC i konzole.)

 

....

 

Igrao sam se na ps1, na ps2 i sad na PCu i igre na konzolama imaju daleko manje učitavanja nego one na PCu. Sad se u zadnje vrijeme to popravlja i na PCu ali kad sam prešao s PS2 na Pc to mi je bilo koma.

Konzole su puno ranije prešle na streaming, ali ni streaming ne može progutati iznad neke granice. Također, konzole su uvijek imale znatno reducirane resurse. Počeo sam ti pisati primjer, ali to bi trajalo još pola sata, a toliko nemam - ukratko, faktori su: memorija, video memorija, propusnost, količina podataka. Sve igre na konzoli da bi reducirale količinu, imaju teksture manje rezolucije, manje slojeva tekstura, nižu geometrijsku rezoluciju, manji LOD limit, manju dubinu scene, agresivnije bufferiranje itd.

Konzole možda uza sve redukcije imaju i manje učitavanja, ali bogme, učitavaju straaaaaaaaaaaaaaaašno dugo (probao sam GT5, Dragon Age itd.).

Pravi znak inteligencije nije znanje, već mašta - Albert Einstein
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.2.2011 13:16 (naxeem).
15 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
naxeem kaže...

Sve igre na konzoli da bi reducirale količinu, imaju teksture manje rezolucije, manje slojeva tekstura, nižu geometrijsku rezoluciju, manji LOD limit, manju dubinu scene, agresivnije bufferiranje itd.

 

Sad je manje, ali kad su izašle to je bilo više. I kad izađe nova generacija konzola opet će bit jače od PCa neko vrijeme...

15 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
naxeem kaže...

.... Dakle, konzole su drastično ograničene .. 

 -borba s vjetrenjačama, vidi odmah...

dejo6 kaže...

Igrao sam se na ps1, na ps2 i sad na PCu i igre na konzolama imaju daleko manje učitavanja nego one na PCu. Sad se u zadnje vrijeme to popravlja i na PCu ali kad sam prešao s PS2 na Pc to mi je bilo koma.

 -da i? Učitavanje? Učitavanje bilo koje aplikacije ovisi o njenoj veličini, količini RAMa, slobodnog RAMa i potrebama aplikacije. Dodatno windowsi (sumnjam da se misli na neki drugi OS), konstantno koriste HDD, tako da rad diska nemora biti povezan s učitavanjem igre, možeš istovremeno recimo downloadati, defragmentirati, scanirati AVom,... Možda samo trebaš optimizirati PC, OS, pogasiti skype i izbaciti trojance...

Konzola nema ništa od tog. Konzola 'samo' vrti igru koja je upravo rađena za tu konkretnu konzolu, tj za količinu resursa kojom raspolaže, nakon učitavanja (s medija) je normalno da nema potrebe konstantnog rada. Na C64 je igra nakon učitavanja radila i to je to.

 

Poanta je da PC to sve može, i može još daleko više drugih-drugačijih stvari. Konzola samo tu jednu za koju je napravljena.

Netreba ih čak uspoređivati, jer je previše ralika u upotrebi (sličniji je Mac i Wintel po upotrebi nego Linux i PS3 kao primjer, mada su im zajednički korjeni like *nix).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Commodore kaže...

Pusti sad pojedine igre, nije u tome bit. Ajmo izbacit PC iz price. Zamisli da se sve nove igre za PS3 rade tako da jednako dobro rade i na PS2. Bez obzira na grafiku, mislis li da bi to bio jakooooo ogranicavajuci faktor za PS3? Iako im je filozofija i nacin kontrola identican.

Ma pazi, ja se generalno slažem s tobom i svjestan sam onoga što je Nax objasnio. Otvorio mi je, doduše, vrata novom pristupu razmišljanju o tomu, budući da nisam te struke, a on jest...

No to ne mijenja moj stav.

 

Konzole, unatoč svojim tehničkim ograničenjima u smislu u kojem je napisao Nax, ne ograničavaju razvoj igraće industrije. Tehnologije - možda, igraće industrije i igara - nikako.

Da svake godine imaš drastičnu promjenu u tehnologiji i ubrzan napredak, iako je upitno da bi i bez konzola do toga došlo, zasigurno bi patila kvaliteta naslova. Znaš što bi se dešavalo? To da sve više naslova dolazi kao svojevrsni tech-demo, za primjer ću navesti popularni Infinity Blade (igra na iOS-u). To je naslov nikakve vrijednosti, dubina - 0, priča - 0, kolekcionarska vrijednost - 0.

 

Bilo je takvih primjera u videoigrama i previše, na prijenosnim platformama, na osobnim računalima i na konzolama.

 

Prebrz napredak i razvoj nije dobar, baš kao ni stagniranje. Međutim, iz godine u godinu igre napreduju, na konzolama i na PC. Tek kad taj napredak stane (zbog konzola, ako tako želiš gledati), vrijeme je za novu generaciju.

Ali, kao što vidiš, čak ni developeri ne žele novu generaciju konzola jer tvrde da još puno toga mogu izvući iz trenutne generacije. Sad su tu i Kinect i Move, čuda ćemo mi još vidjeti. Ako to nije napredak, ne znam što jest.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put sri 23.2.2011 13:33 (Danny_HR).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice