Cyberpunk 2077 izdvojena tema

poruka: 6.048
|
čitano: 1.289.721
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Cyberpunk 2077

Gdje sam ja spomenuo da je meni buggano? Samo kazem da je sramota da patch notes 2 godine nakon launcha ovako izgleda. Samo sve vise govori u kakvom je igra bila stanju na releaseu - iako je MENI OSOBNO islo sve ok osim par iritantnih bugova koji su se rijesili loadanjem.

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Cyberpunk 2077

a kako bi protumacio da igra ima milijun problema koje nije rijesila 2g i da ne zelis opet igrat?

 

pogledao anime, i prosao opet drugim slitom i ovaj put mi je bila bolja nego prvi puta. hype je napravio svoje

 

nadam se da ce DLC biti dobar kao sta su bili u w3

 

da li cu prednarucit? necu naravno :D

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Cyberpunk 2077

Stvar je da sam se nadao cudima od ove igre, i ne samo da je bila kakva je bila na launchu, nego su i post release napravili vrlo malo do nista zasada. A nije da je proslo malo vremena. 2 godine, oni jos uvijek na bug fixovima -.- Jesu bar nesto fora ubacili iz animea ili se radi samo o par itema po gradu?

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Cyberpunk 2077

samo tih par itema, i neki quest di se spominju likovi iz animea. uglavnom nebitne stvari posto nikad ne vidis lika kako izgleda osim ako ne gledas ogledalo

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Cyberpunk 2077

i vozis motor.btw 1.6 igram nikakvih problema, igra leti na 2060 2k sve ultra,dlss

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Cyberpunk 2077

jel se patchanjem izgube addoni?

VenAtoR#2231
Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Minneyar kaže...

Stvar je da sam se nadao cudima od ove igre, i ne samo da je bila kakva je bila na launchu, nego su i post release napravili vrlo malo do nista zasada. A nije da je proslo malo vremena. 2 godine, oni jos uvijek na bug fixovima -.- Jesu bar nesto fora ubacili iz animea ili se radi samo o par itema po gradu?

 Tu ti je problem... Hype je zajebana stvar. A što se tiće post relaese-a, igra je takva kakva je, govorio sam odmah na releaseu da neće oni ništa radikalno mijenjat u igri osim fixanja, balansiranja, QOL  i eventualno malo glađenje nekih mehanika i. Tako su je zamislili takva je i izašla i ovih patchevima popravljaju cjelokupni dojam. Meni je day one bila super (osim nekih debilana) i danas mi je samo još i bolja jer su ipak neke stvari popeglane (a neke ne). Posla još ima i super je što izdaju još patcheva za razliku od mnogih drugih koji pokrpaju neke game brekaing bugove a za ostale stvari se moraš napušit kurca. Mislim, i cdpr su seronje ali barem rade na tome da budu malo manje seronje. Jednostavno, ništa radikalno drugačije ne očekujete od igre a boga mi niti od sljedeće expanzije. Fajn baj mi.

Sve Vas Volim
9 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Srce Isusovo kaže...
Minneyar kaže...

Stvar je da sam se nadao cudima od ove igre, i ne samo da je bila kakva je bila na launchu, nego su i post release napravili vrlo malo do nista zasada. A nije da je proslo malo vremena. 2 godine, oni jos uvijek na bug fixovima -.- Jesu bar nesto fora ubacili iz animea ili se radi samo o par itema po gradu?

 Tu ti je problem... Hype je zajebana stvar. A što se tiće post relaese-a, igra je takva kakva je, govorio sam odmah na releaseu da neće oni ništa radikalno mijenjat u igri osim fixanja, balansiranja, QOL  i eventualno malo glađenje nekih mehanika i. Tako su je zamislili takva je i izašla i ovih patchevima popravljaju cjelokupni dojam. Meni je day one bila super (osim nekih debilana) i danas mi je samo još i bolja jer su ipak neke stvari popeglane (a neke ne). Posla još ima i super je što izdaju još patcheva za razliku od mnogih drugih koji pokrpaju neke game brekaing bugove a za ostale stvari se moraš napušit kurca. Mislim, i cdpr su seronje ali barem rade na tome da budu malo manje seronje. Jednostavno, ništa radikalno drugačije ne očekujete od igre a boga mi niti od sljedeće expanzije. Fajn baj mi.

 

nije tu problem toliko hype, odnosno je, ali je veći problem njihov lažni marketing i iskorištavanje dugogodišnjeg povjerenja svojih kupaca. 

5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Cansee kaže... 

nije tu problem toliko hype, odnosno je, ali je veći problem njihov lažni marketing i iskorištavanje dugogodišnjeg povjerenja svojih kupaca. 

 Ko te jebe kad si naivan i vjeruješ marketingu kompanija koji žele prodat neki proizvod. Pratio sam igru i njen razvoj cijelo vrijeme ali ako me je gaming iskustvo išta naučilo to je onda da u pravilu uvijek moraš barem malo podudlat neki kurac... Tako da se više ne nadam i ne očekujem ništa od nikog.  I sad dolazimo do onog sto ljudi sto čudi - ako mene pitaš igra je top.

Sve Vas Volim
13 godina
offline
Cyberpunk 2077

Tocno tako, hype je bio izazvan laznim i vrlo agresivnim marketingom. Govorim oduvijek, daleko od toga da je igra losa, da nije bilo marketing kampanje i CDPR imena i ocekivanja bila bi cak vrlo dobra do odlicna, ali ovako se ipak ocekivalo - s punim pravom - puno puno vise. Jako puno aspekata je vrlo amaterski odrađeno. Kostur je tu, main quest i prave sporedne misije su dobre (iako ne genijalne uglavnom), ali "mesa" je falilo i fali i danas. A ovaj Assassin's Creed stil milijuna "gigova" i slicnih pizdarija koji su 99% svi isti je onako, uzas. Nisu ni upitnici u Witcheru bili bas nesto, al bolje od ovog.

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
Moj PC  
5 0 hvala 0
13 godina
offline
Cyberpunk 2077

Ja sam odigrao na Series X prije koji mjesec i igra je čist ok, solidnih 8/10. Igrao sam neki hacker/katana kombo i zabavno je. Main story je zanimljiv, NPC-evi odlično animirani i "voiceactani". Sporedni questovi su u odnosu na jedan Witcher 3 ipak koplje ispod. Samo 2-3 su stvarno pamtljivi. Imao sam jedan game breaking bug tokom igranja, nešto sitno glitcheva, ali generalno je iskustvo ok. Teško da ću igrati ponovno osim ako ova ekspanzija bude nešto stvarno neviđeno pa odigram sve ispočetka na PC-u. 

Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Minneyar kaže...

Tocno tako, hype je bio izazvan laznim i vrlo agresivnim marketingom.

 Što više muha to je i govno veće . Po meni je najveći nedostatak kratki glavni quest jer se je to odrazilo i na težinu igre gdje su oni, očito, računali da večina igrača ionako pegla samo glavni quest, tu i tamo riješi neki side pa ćemo onda balansirat koliko toliko do lvl 30. Kasnije si bog i batina

 

Da ne bude da je samo hvalim : smeta me što ne mogu birat boju oružja jer u igri postoje jebene varijante nekih pušaka a ti si izcraftaš neko govno boju, smeta me milijun čudesa po mapi ali isto tako moram priznat da mi je bilo fora rješavat gigove jer bi si dao uvijek nekakav cilj (tipa svih onesvijestit a da me ni ne skuže ili npr uletit sa sandevistanom i napravit to što moram a da ovi pojma nemaju itd - uglavnom to mi je bilo fora - iako sam popizdio kad sam otvorio mapu prvi puta od svih tih silnih čudesa... Transmog me ne jebe pet posto ali me jebe što npc-evi imaju jebene kombinacije armora i oružja koje ja ne mogu imati (oni arasaka điberi, ninđe i ostalo), smeta me kako je armor sistem zamišljen, smeta me craftanje jer je apsolutno nužno za najbolje varijacije oružja, smeta me taj looter shooter aspekt (ista puška ali 3% damage gore ako i toliko, to su trebali skroz drugačije odradit), bezveze i ubija u pojam da nitko drugi ne vozi motor osim tebe, bezveze su i oni legendary armori (ako nađeš nađeš a ako ne ko te jebe), smeta me što npcevi ne koriste sve implatante i hackove koji postoje, a ima ih masu pa da su barem 30 posto toga ugurali fajtovi bi bili puno zanimljiviji (ima dobar mod za to ali ni to nije to), ima toga još ali se ne mogu sjetiti sad. Edit: I najveća debilana da moram uč u trgovinu i kupovat robu, al nema neki about you, zaalando, pička materina u tom jebenom gradu... Ali stan online kupiš bez beda :/

 

I usprkos tome, igra mi je super jer u svakom playthrough-u vidim nešto novo i jako mi je zabavno rješavat gigove... ko one outposte u far cry 3.

Sve Vas Volim
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.11.2022 10:12 (Srce Isusovo).
9 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Srce Isusovo kaže...
Cansee kaže... 

nije tu problem toliko hype, odnosno je, ali je veći problem njihov lažni marketing i iskorištavanje dugogodišnjeg povjerenja svojih kupaca. 

 Ko te jebe kad si naivan i vjeruješ marketingu kompanija koji žele prodat neki proizvod. Pratio sam igru i njen razvoj cijelo vrijeme ali ako me je gaming iskustvo išta naučilo to je onda da u pravilu uvijek moraš barem malo podudlat neki kurac... Tako da se više ne nadam i ne očekujem ništa od nikog.  I sad dolazimo do onog sto ljudi sto čudi - ako mene pitaš igra je top.

 

apsolutno se slažem, tko me jebe kad vjerujem, samo ja nisam vjerovao bezveze, to je bilo utemeljeno na odličnim igrama kroz godine i vrlo pošteni pristup od strane CDPRa. Oni su taj kredibilitet i povjerenje stekli teškim radom i razjebali ga u trenu.

 

16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Ja isto nisam htio radit preorder, ali brat se nabrijao na igru, i izlazila je na moj rodendan pa se pocastio, i dao je bratu da igra, a ja je pokrenuo tek nakon pol godine.

Nakon biowarea, nasao novu i zadnju firmu kojoj sam se veselio i bacao pare na igre.

Sada idemo malo pametnije dalje.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Cansee kaže...

 

apsolutno se slažem, tko me jebe kad vjerujem, samo ja nisam vjerovao bezveze, to je bilo utemeljeno na odličnim igrama kroz godine i vrlo pošteni pristup od strane CDPRa. Oni su taj kredibilitet i povjerenje stekli teškim radom i razjebali ga u trenu.

 

 nekako mi se čini da je tu glavni problem razina razočaranja, kod nekih - poput tebe, ta je razina na max i zato ti se gadi igra

meni osobno ta razina razočaranja mi je na minimum, jer me praktično boli q za policiju i kak se spawna, nisam niti očekivao gta, kao i za neke druge minuse, a odličan mi je rpg u osnovi, pa mi je igra super

+ sve nijanse između

14 godina
offline
Cyberpunk 2077

Zbog ove igre sam bio kupio novi pc, monitor itd. jer sam ocekivao brutalnu grafiku u 4k i hdr,to sam dobio.

Nakon sto sam par puta prosao igru , zgadila mi se jer skuzis nakon nekog vremena da je sve fasada, prerano su je izbacili , puno sadrzaja fali.

Daleko je od onoga sto je zapravo trebala biti.

I dalje kupujem preordere , neke cak ni ne igram, npr MW2 jer nemam kada pored svega drugoga.

Kada odgledam njihov anime , vjerojatno cu je opet odigrati.

Eire
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Cyberpunk 2077

Igra ima stotinajk sati sadržaja....meni je trebalo 60 sati za jedan prohod a nisam na 100%, ni blizu. Koliko bi to trebalo biti sadžaja po vama?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Minneyar kaže...

Stvar je da sam se nadao cudima od ove igre...

 E jbg, očekivanja su zeznuta stvar. Ja sam pre X godina, nakon što sam oduševljeno odigrao Deus Ex HR, video neki od prvih trailera i pomislio "Wow, ovo izgleda super, baš u Deus Ex stilu!" Onda je igra izašla i kod gomile ljudi koja je očekivala čuda sam bukvalno pročitao reakciju:

Pa ovo je kao Deus Ex! 

dok sam ja imao reakciju:

Pa ovo je kao Deus Ex! 

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
forumaš kaže...

Igra ima stotinajk sati sadržaja....meni je trebalo 60 sati za jedan prohod a nisam na 100%, ni blizu. Koliko bi to trebalo biti sadžaja po vama?

 Ko prica o kolicini sadrzaja? To je najmanje bitno u cijeloj prici. Daj mi radije 15-20 sati vrhunski ispoliranog savrsenog iskustva kao recimo God of War nego 150 sati di je 100 sati od toga filler sranje tipa gigovi ili police encounters ili beskorisni collectables itd, u stilu Assassin's Creeda.

 

Kad ljudi kazu da je falilo sadrzaja, vjerojatno ne misle na kolicinu sati potrosenu u igri nego na znacajke kakve bi se ocekivale u ovakvom tipu igre, pogotovo posto ih je hrpa vec postojala doslovno 20 godina prije u naslovima tipa GTA. NPCji po gradu koji bar otprilike djeluju realno/ zivo a ne da samo cucnu, policija koja se stvara iza leđa u zatvorenoj sobi, nestajuci promet, blokirajuci promet (ako blokiras traku, ostanu stajati zauvijek i nikom nista), eventi koji su "uvijek tamo" - prolazis na mjestu x i tamo je uvijek policijska traka i policija i ista se stvar dogada, kroz citavu igru, nije bilo kupnje stanova (sad ima al kolko kuzim vrlo osnovno i nicem ne sluzi), sustav fakcija 100% beskoristan ne znam zasto uopce postoji, a moglo je biti odlicno s vaznim odlukama, questovima itd nesto kao u starim Elder Scrollsima, itd itd. Sve to jako oduzima od dozivljaja tog "living breathing city" koji su obecavali i u koji su se kleli. I na kraju ne samo da nije to nego je i ispod razine jednog GTA 3.

 

I/ili misle na kvalitetu sadrzaja, hrpa igara danas kao ima jako puno sadrzaja ali se uglavnom radi o paint the map collectibles dosadnim stvarima koje sluze bas zato da umjetno povecaju playtime da mozes reci da si dobio jako dobru vrijednost za novac. Ja osobno odma odustanem od takvih kad vidim da igra doslovno mi namjerno trosi vrijeme na rinse and repeat beskorisnosti. Jos u nekim slucajevima ajde bude prihvatljivo jer zabavan combat ili neki drugi aspekt izvuce stvar, npr Shadow of Mordor/War. Ali ima i uzasnih primjera tipa Dragon Age Inquisition gdje je to sve apsolutno beskorisno i naporno i cisti trosak vremena, jedini nacin da kolko tolko uzivas u igri je da skroz ignoriras te pizdarije i ne brines kolki imas % completiona na mapi. A da se te gluposti maknu igra bi bila odlicna.

 

 

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
16 godina
offline
Cyberpunk 2077

15-20 sati vrhunskog iskustva? Rekao bih da upravo tražiš neki od prva dva Assassin's Creeda!

 

Iz mog iskustva, stotinak sati se sakupi već samo ako se isprate svi veliki story arcovi (Johnny, Panam, Judy, onaj pandur...), uz minimum gigova (pri tom, da sam ih prelazio sve redom, možda bi mi dosadili, ali ovoliko koliko sam ih igrao, ni gigovi mi nisu bili loši, delovali su ok osmišljeno). Izbor oružja i sposobnosti koje se mogu otključati mi je bio zanimljiv i mislim da nema dvojbe da omogućava izrazito različite pristupe igri. Crafting mi je meh, ali ni inače nisam neki ljubitelj tog tipa mehanike, pa sam to uglavnom ignorisao. To kako se NPC-jevi (ne) snalaze u svetu je kriminalno i povremeno upada u oči, ali najveći deo vremena ne primećujem. Grad je mnogo "plitkiji" nego što bih voleo; doduše, neke lokacije na koje sam slučajno zalutao su me prijatno iznenadile - npr dole generički siromašniji kraj grada, po krovovima naselje za sebe, ili zaključana lokacija u koju je moguće ući hakovanjem, a unutra neko mesto zločina, za koje nisam uspeo da nađem da je povezano sa nekom misijom. U proseku, grad je lepa kulisa, što je blago razočaravajuće, ali se opet manje primećuje dok se prate misije, jer se one odigravaju na razrađenijim lokacijama. Od bugova, igrao sam odavno i jednom mi se desilo da sam morao učitati save jer sam nešto uradio "pogrešnim" redosledom i skriptirani događaj se nije hteo okinuti.

 

Sve ukupno, među malobrojnim novijim igrama koje sam probao, jedna od upečatljivijih.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Cyberpunk 2077

Meni je trebalo sudeci po steam playtimeu 89 sati za cijeli prelazak. Napravio sam sve side questove i veliku vecinu gigova i ostalog, ne sve doduse jer mi je dojadilo kad sam vec capao i level i street cred i sve. U svakom slucaju, vrlo pristojan broj za SP igru, ne bih ni volio da je vise, jedino Witcher mi je uspio postic da je tolko dobar da mi jos bude zao sto je gotovo nakon 150 sati za prolaz :D

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Cyberpunk 2077

ma kakvi, puno je krace

 

mislim da max 30-40h ako ne radis nista side questove

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077

Znaci pocnem ponovno igrat jer sam kad je izasao rekao da cu pricekat koju godinicu da se sve popegla.

Niti minutu nakon pocetka, NPC mi mrtvo ladno proseta kroz auto. Svaka ćas!

Moj PC  
2 0 hvala 0
11 godina
offline
Cyberpunk 2077

To mu je fićr.ripperdoc mu uforo sandevistan da se teleportira

 
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Minneyar kaže...
forumaš kaže...

Igra ima stotinajk sati sadržaja....meni je trebalo 60 sati za jedan prohod a nisam na 100%, ni blizu. Koliko bi to trebalo biti sadžaja po vama?

 Ko prica o kolicini sadrzaja? To je najmanje bitno u cijeloj prici. Daj mi radije 15-20 sati vrhunski ispoliranog savrsenog iskustva kao recimo God of War nego 150 sati di je 100 sati od toga filler sranje tipa gigovi ili police encounters ili beskorisni collectables itd, u stilu Assassin's Creeda.

 

Kad ljudi kazu da je falilo sadrzaja, vjerojatno ne misle na kolicinu sati potrosenu u igri nego na znacajke kakve bi se ocekivale u ovakvom tipu igre, pogotovo posto ih je hrpa vec postojala doslovno 20 godina prije u naslovima tipa GTA. NPCji po gradu koji bar otprilike djeluju realno/ zivo a ne da samo cucnu, policija koja se stvara iza leđa u zatvorenoj sobi, nestajuci promet, blokirajuci promet (ako blokiras traku, ostanu stajati zauvijek i nikom nista), eventi koji su "uvijek tamo" - prolazis na mjestu x i tamo je uvijek policijska traka i policija i ista se stvar dogada, kroz citavu igru, nije bilo kupnje stanova (sad ima al kolko kuzim vrlo osnovno i nicem ne sluzi), sustav fakcija 100% beskoristan ne znam zasto uopce postoji, a moglo je biti odlicno s vaznim odlukama, questovima itd nesto kao u starim Elder Scrollsima, itd itd. Sve to jako oduzima od dozivljaja tog "living breathing city" koji su obecavali i u koji su se kleli. I na kraju ne samo da nije to nego je i ispod razine jednog GTA 3.

 

I/ili misle na kvalitetu sadrzaja, hrpa igara danas kao ima jako puno sadrzaja ali se uglavnom radi o paint the map collectibles dosadnim stvarima koje sluze bas zato da umjetno povecaju playtime da mozes reci da si dobio jako dobru vrijednost za novac. Ja osobno odma odustanem od takvih kad vidim da igra doslovno mi namjerno trosi vrijeme na rinse and repeat beskorisnosti. Jos u nekim slucajevima ajde bude prihvatljivo jer zabavan combat ili neki drugi aspekt izvuce stvar, npr Shadow of Mordor/War. Ali ima i uzasnih primjera tipa Dragon Age Inquisition gdje je to sve apsolutno beskorisno i naporno i cisti trosak vremena, jedini nacin da kolko tolko uzivas u igri je da skroz ignoriras te pizdarije i ne brines kolki imas % completiona na mapi. A da se te gluposti maknu igra bi bila odlicna.

 

 

 Igra to doslovno i nudi, na igraču je. Možeš odigrati glavnu misiju koja je dugačka dvadesetak sati, intezivna je i bez praznog hoda. Ili možeš igrati kako bi trebalo, temeljito jer igra ima odlićne sporedne misije...neke koje mi padaju na pamet su AI taxisti, smart pištolj sa osjećajima, ulični automat koji dijeli životne mudrosti...ma ima ih hrpa.

Gigova uvijek ima za igrati, i dinamični su, fora je rasturati razna neprijateljska gnijezda, pogotovo kad se napucaš sa raznim dodacima....GTA V me nije držao duže od tridesetak sati, uostalom ne znam zašto sma ga i spomenuo u kontekstu ove igre koja je duhovno i mehanički skroz različita, jedina poveznica je kaj se obje događaju u gradu. Ne vidim neku zabavu u tome da stanem na križanje i pucam po NPC-vima i murij jednom kad odigraš priču. Tak da i dalje ne kužim kukanje oko sadržaja kojih igra ima jako puno. OK GTA ima multi, ova ga igra nema ali pričamo o igri koja je izašla 2013. i od onda se povremeno dodaje i nadograđuje.

Po meni fantastična igra, s time da se nisam ni malo haypao prije izlaska, ko i inače. Npr. fan sam Stalkera ali Stalker 2 me ne nabrijava niš dok ga ne probam i vidim. Mogu oni obećavati brda i doline, ni ne pratim takav marketing.

 

9 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
picajzla0707 kaže...
Cansee kaže...

 

apsolutno se slažem, tko me jebe kad vjerujem, samo ja nisam vjerovao bezveze, to je bilo utemeljeno na odličnim igrama kroz godine i vrlo pošteni pristup od strane CDPRa. Oni su taj kredibilitet i povjerenje stekli teškim radom i razjebali ga u trenu.

 

 nekako mi se čini da je tu glavni problem razina razočaranja, kod nekih - poput tebe, ta je razina na max i zato ti se gadi igra

meni osobno ta razina razočaranja mi je na minimum, jer me praktično boli q za policiju i kak se spawna, nisam niti očekivao gta, kao i za neke druge minuse, a odličan mi je rpg u osnovi, pa mi je igra super

+ sve nijanse između

 

a vidi, nije sad baš da ne bi opet igrao igru da je baš kvalitetno popravljena, ne samo bugovi (jer sam ja imao minimalno bugova) nego sam gameplay. Instalirao sam ja to opet i probao igrati, ali mi je igra premrtva, open world je bijeda, jedino je dobro ako ti odgovara priča i te misije, a meni su bezveze. 

 

a razina razočaranja je kod mene proporcionalna količini laži koju je CDPR ispalio prije izlaska, nisam ja sebi stvorio u glavi sliku kakva igra treba biti, nego sam jednostavno očekivao ono što je obećano. 

 

I žao mi je kad vidim koliko smo svi brzo zaboravili koliko su obećali a koliko su isporučili

16 godina
offline
Cyberpunk 2077

Ne znam, neko je jednom okačio neki prerelease gameplay video u kome su navodno najviše lagali, a ja u njemu nisam ništa primetio. Tj isekli su valjda iz igre pentranje po zgradama i bila je jedna animacija koja ne postoji u konačnoj igri i to je otprilike to. E sad, uz gameplay je išla i neka naracija i tu su u nekom momentu rekli kako "akcije igrača utiču na svet u igri", i onda su se ljudi uhvatili za to, ali te ljude bih pitao jesu li od juče u gamingu?! Toliko puta sam čuo istu stvar od različitih developera i uvek je bila preterivanje, tako da, nisam tad video taj klip, ali i da jesam, očekivao bih tačno onoliko uticaja na gameworld koliko je isporučeno.

 

Sećam se komentara nakon što je igra izašla i ljudi su bukvalno očekivali simulator života, ono, uđeš u freeroamu u bar, upoznaš random NPC-a, kreneš mu se upucavati... ljudi su pisali da su očekivali takve stvari. Kapiram da su takvi ostali razočarani, pogotovo što u celoj igri svi NPC-jevi kad pokušaš da pričaš sa njima vrte jednu od 5 istih replika, ali to im niko nije obećao.

 

EDIT: Praktično uopšte nisam pratio razvoj, osim tog jednog ranog trejlera (koji mislim da je bio cinematic), tako da sam igri sudio praktično bez očekivanja. Na taj način, kod mene dobija pozitivnu ocenu.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.11.2022 23:27 (Ivan(4)).
Moj PC  
1 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Vjerovalo im se jer nekad je njihovo ime nešto značilo, nitko nije mogao zamisliti da će počiniti samoubojstvo. Igra je među top 10, za današnje standarde, a mogla je biti daleko ispred svoga vremena. Naravno da sam sumnjao da će isporučiti dogovoreno, jer realno nisu imali iskustva u ovim vodama.
Eire
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Ivan(4) kaže...

Ne znam, neko je jednom okačio neki prerelease gameplay video u kome su navodno najviše lagali, a ja u njemu nisam ništa primetio. Tj isekli su valjda iz igre pentranje po zgradama i bila je jedna animacija koja ne postoji u konačnoj igri i to je otprilike to. E sad, uz gameplay je išla i neka naracija i tu su u nekom momentu rekli kako "akcije igrača utiču na svet u igri", i onda su se ljudi uhvatili za to, 

 Lagali su oni i puno vise, ukljucujuci i u tom klipu koji spominjes. Isli su na neki trg di je bila masa NPC-ja koji su isli svojim poslom i govorili su kako ce NPCji imati svoje rutine i imat ces osjecaj kao da si u "living breathing gradu". A zapravo su NPCji valjda najgori ikad igdje, doslovno samo znaju cucnut cim ih dotaknes ili cak prodes malo brze kraj njih i to je to. Simulacija prometa kriminal. Zapravo svi open world elementi kriminal.

 

Mislim puno govori i cinjenica da su igru doslovno par dana prije launcha prekrstili iz (desetljece) najavljivanog open world RPG-a u action RPG, u pokusaju umanjivanja stete kad su shvatili u kakvom stanju igra ide u launch. 

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.11.2022 9:17 (Minneyar).
5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
ansha kaže...

Znaci pocnem ponovno igrat jer sam kad je izasao rekao da cu pricekat koju godinicu da se sve popegla.

Niti minutu nakon pocetka, NPC mi mrtvo ladno proseta kroz auto. Svaka ćas!

 Užas, gamebreaking glitch... Ako je to jedini razlog zbog kojeg ti je igra bezveze onda imaš jako istančan ukus. Kako onda bilo što igraš? 

Minneyar kaže...

 

Mislim puno govori i cinjenica da su igru doslovno par dana prije launcha prekrstili iz (desetljece) najavljivanog open world RPG-a u action RPG, u pokusaju umanjivanja stete kad su shvatili u kakvom stanju igra ide u launch. 

 Slažem se više manje sa svim što si napisao jer su ti argumenti na mjestu, ali je razlika od čovjeka do čovjeka kako ko doživljava te neke evente... Ja ne volim prazni hod, kad idem od mjesta do mjesta idem sa namjerom da riješim neki quest ili ako mi se čini da bi tamo mogli biti nešto zanimljivo. GTA stil svijeta ne volim tj nije da ne volim nego me ne jebe ništa drugo osim onog što mi igra nudi kao nekakv alat da unaprijedim ili lika (a i tu izvažem dali mi se zapravo da neki kurac radit), ili dobijem neki gun ili neki kurac - kuglanje, kafinisanje i bildanje samo zato da bi se par pixela promijenilo na liku me asplutno ne zanima - doduše, ako to igra ima a ne forisira me da to koristim - OK - neka je te mehanike, dokle god je ja mogu bez penala izbjegavati i dokle god mi ne stavi nekakav upitnik na mapi koji me non stop podsjeća na to - mrzim to i kao primjer ću stavit RDR2. Odigrao sam je, ali me je pacing ubio, te timaraj konja, te traži šešir, te jedi, te guli kože - ma idi u kurac... Imam podvojeno mišljenje o toj igri. U neku ruku mi je vrlo dobra a u neku ruku bezveze. Nema šanse da bi je opet odigrao, jebem njih i jaja koja se skupljaju po hladnoći.

 

Ono što mene zanima su questovi i neke fora instance (toga nema u CP2077) ali ima jako dobre questove i gigove koji su rasuti po tom gradu  tako da mi je bio čist gušt ići od točke A do točke B i rješit to neko sranje. I sad, u tom smislu ovakav open world koji je samo kulisa, meni savršeno odgovara, vozim se i vidim druge aute i ljude koji tamo nešto negdje kao idu i rade i to je to. Meni dovoljno da izgleda ko da sam u pravom gradu... Ono na počeku sa nestajanjem i čučanjem je bilo katastrofa, kao sad je to popravljeno pa je ok, ali pošto nisam radio sranja po gradu (iz razloga što sam samo išao od točke A do točke B rješavat questove ili svoje znatiželju) te stvari nisam ni doživio. Desilo mi se možda 2-3 puta da sam to vidio. Uglavnom, imam oko 400 sati u igri a čini mi se da će to biti i 600 nakon što dođe expanzija i barba ubode neku 3080ti ili nešto od ove novije generacije

Sve Vas Volim
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice