Pa da ima artefakta zato treba napravit novu bolju verziju, da bude i u pola kao novi DLSS dobro je jer vecina nece vidjet razliku, osim onih koji prate Digital Foundry
Ja se nadam da je Sony bas to napravio,hardverski checkerboard 2 na Ps5.
Pa da ima artefakta zato treba napravit novu bolju verziju, da bude i u pola kao novi DLSS dobro je jer vecina nece vidjet razliku, osim onih koji prate Digital Foundry
Ja se nadam da je Sony bas to napravio,hardverski checkerboard 2 na Ps5.
Pa da ima artefakta zato treba napravit novu bolju verziju, da bude i u pola kao novi DLSS dobro je jer vecina nece vidjet razliku, osim onih koji prate Digital Foundry
Ja se nadam da je Sony bas to napravio,hardverski checkerboard 2 na Ps5.
Da jer po meni bezveze je trosit resurse za nativni 4k, bolje da to uloze u nesto drugo.
Pa da ima artefakta zato treba napravit novu bolju verziju, da bude i u pola kao novi DLSS dobro je jer vecina nece vidjet razliku, osim onih koji prate Digital Foundry
Ja se nadam da je Sony bas to napravio,hardverski checkerboard 2 na Ps5.
Da jer po meni bezveze je trosit resurse za nativni 4k, bolje da to uloze u nesto drugo.
Apsolutno ali ne samo 4k,takodjer i 1440p pa ostatak u performanse ionako hrpa vas lovi framerate iznad 60fps.
Btw glasine su da novi Nintendo Switch dolazi sa DLSS podrskom.
Ak krepam prije nego ovo izađe neću si nikad oprostit...
Malo leakova :p kao što smo i pretpostavljali, ako bude tako. Dakle dobar brute force performance, shit raytracing.
I što je najgore, moguće veća cijena nego 3080 uz veću potrošnju (pogotovo s raytracing on)... a bez DLSS-a.
Uostalom, kog briga za RT i ostali shit, igra je radjena na RE3 koji je samo upgradean, optimizacija do bola,
ima da leti na GTX 1070.
Malo leakova :p kao što smo i pretpostavljali, ako bude tako. Dakle dobar brute force performance, shit raytracing.
I što je najgore, moguće veća cijena nego 3080 uz veću potrošnju (pogotovo s raytracing on)... a bez DLSS-a.
Ekipa u Navi temi ocekuje nikakvu potrosnju,izuzetno jeftinu i jacu od 3080.....al ce bit suza.
Mislim da ce raytrace na Navi2 bit debakl jer su ga nagurali na silu dok je Nvidia to odradila planski pa od tuda Tensor jezgre i DLSS.
Uostalom, kog briga za RT i ostali shit
whaaat... koga ne.. pa igra izgleda 10 puta bolje sa raytracingom, pogledaj video od pred godine dana i današnje trailere - brutalna razlika
Erm, vidjet ćemo.
To overall nemre parirati 3080, ak stoji da je skuplja, slabija, tu-negdje, moguće malo jača, no RT, no DLSS.
whaaat... koga ne.. pa igra izgleda 10 puta bolje sa raytracingom, pogledaj video od pred godine dana i današnje trailere - brutalna razlika
Ako volis mracniji setup igara, RT ti nista ne znaci, tako da RT=Izgleda_Bolje nije tocno.
Odigraj Deus Ex iz 2000., igra je dobra bas takva, nikakav RT i slicne gluposti nebi zelio.
Erm, vidjet ćemo.
To overall nemre parirati 3080, ak stoji da je skuplja, slabija, tu-negdje, moguće malo jača, no RT, no DLSS.
Mozda bolje da nisu niti gurali Ray ako nisu bili spremni sa arhitekturom,mogli su ciljat igrace kojima RT i DLSS nisu bitni,ponudit nizu potrosnju i cijene.
Ovako je moguce da ce se grijat i trosit vise nego Ampere a uz polovicni ray.
whaaat... koga ne.. pa igra izgleda 10 puta bolje sa raytracingom, pogledaj video od pred godine dana i današnje trailere - brutalna razlika
Ako volis mracniji setup igara, RT ti nista ne znaci, tako da RT=Izgleda_Bolje nije tocno.
Odigraj Deus Ex iz 2000., igra je dobra bas takva, nikakav RT i slicne gluposti nebi zelio.
A sta ti tocno mislis da je raytrace?
Ovaj tvoj post nema bas nikakvog smisla i proizasao je iz apsolutnog manjka informacija a zelis bit relevantan u raspravi o raytraceu?
Mracnije igre su cudo sa raytraceom....igra svijetla i sjene kakvu nikakva rasterizacija ne moze isfejkat,vec u super starom Quake 2 RTX imas interakciju svijetla i sjena kakvu niti jedan danasnji AAA naslov ne moze niti sanjat.
Odigrao :) to su bila druga vremena. Da netko napravi remake s modernom grafikom i RTX-om, apsolutno se nebi bunio.
Odigrao :) to su bila druga vremena. Da netko napravi remake s modernom grafikom i RTX-om, apsolutno se nebi bunio.
Imas Quake 2 RTX?
To trebas odigrat da vidis sta ce donjet buducnost gdje ce igre u potpunosti bit ray/pathtrace.....kad ispalis onaj laser a zraka preleti iznad vode i reflektira se,svijetlost obasja okolne zidove i svaka zapreka na putu tog svijetla baca sijenu....jednostavno nesto nevidjeno sa pointa tehnologije ali ograniceno vizualima Quakea 2.
Odigrao :) to su bila druga vremena. Da netko napravi remake s modernom grafikom i RTX-om, apsolutno se nebi bunio.
Imas Quake 2 RTX?
To trebas odigrat da vidis sta ce donjet buducnost gdje ce igre u potpunosti bit ray/pathtrace.....kad ispalis onaj laser a zraka preleti iznad vode i reflektira se,svijetlost obasja okolne zidove i svaka zapreka na putu tog svijetla baca sijenu....jednostavno nesto nevidjeno sa pointa tehnologije ali ograniceno vizualima Quakea 2.
Da, isprobao sam ga naravno :) ali demo verziju (prva 3 levela). Otprilike 50-60 fps na 3440x1440, sve max i raytrace.
Ako volis mracniji setup igara, RT ti nista ne znaci, tako da RT=Izgleda_Bolje nije tocno.
Odigraj Deus Ex iz 2000., igra je dobra bas takva, nikakav RT i slicne gluposti nebi zelio.
Nije isto gledat na jutubu neku igru sa RTom i odigrat neku igru ili dio igre sa RTom... Bolje Ljepše je sa RT-om, vjeruj mi.
Odigrao :) to su bila druga vremena. Da netko napravi remake s modernom grafikom i RTX-om, apsolutno se nebi bunio.
Imas Quake 2 RTX?
To trebas odigrat da vidis sta ce donjet buducnost gdje ce igre u potpunosti bit ray/pathtrace.....kad ispalis onaj laser a zraka preleti iznad vode i reflektira se,svijetlost obasja okolne zidove i svaka zapreka na putu tog svijetla baca sijenu....jednostavno nesto nevidjeno sa pointa tehnologije ali ograniceno vizualima Quakea 2.
Da, isprobao sam ga naravno :) ali demo verziju (prva 3 levela). Otprilike 50-60 fps na 3440x1440, sve max i raytrace.
Ja sam ga zavrsio na max 1440p uz dinamicnu rezoluciju,kasnije ima vise demonstracija path trace tehnologije kroz efekte,svijetlost itd.
Taj Nvidijin Lightspeed studio radi na drugom klasiku kompletno u path traceu....moze bit svasta...Unreal,Half Life....
A sta ti tocno mislis da je raytrace?
Ovaj tvoj post nema bas nikakvog smisla i proizasao je iz apsolutnog manjka informacija a zelis bit relevantan u raspravi o raytraceu?
Mracnije igre su cudo sa raytraceom....igra svijetla i sjene kakvu nikakva rasterizacija ne moze isfejkat,vec u super starom Quake 2 RTX imas interakciju svijetla i sjena kakvu niti jedan danasnji AAA naslov ne moze niti sanjat.
To je tvoje misljenje - meni osobno ne treba. Q2 je tada izgledao lose, a sa RT izgleda jednako lose kao i prije.
HL izgleda recimo super, osobito naspram Q2, a radjeni su na istom engineu.
RT postoji vec godinama, ovo je samo marketing. Mislim, pogledaj malo bolje igre - kao prije RT-a nije postojala
voda u kojoj si se mogao ogledati, ili metalne povrsine u kojoj si se mogao ogledati, te dinamicna svjetlost.
Bullshit - Havok postoji godinama, samo sto ga renderira CPU a ne GPU. Odradjuje i Ageia-in (nVidia) Physx i RayTracing.
Just relax and go with the flow. Sjeti se hairworksa - W3 v1.00-1.01 - Hairworks radi i na AMD karticama (kao i na konzolama),
i ond v1.02+ vise ne ne moze ukljuciti na AMD karticama. Pokrenes AMD CP i ukljucis tessellation na 16x i dobijes isto to.
Pročitaj malo što je raytracing :)
Nikada raytracing kao takav (path tracing) nije bio realtime u igrama. Samo pre-baked teksture... ove refleksije i voda što pričaš nisu bile raytracane nego je to sve emulacija i cheating. Pravi raytracing je nešto sasvim drugo i nije bilo moguće zbog slabog hardvera. Tek sada to postaje realnost polako jer je hardver dovoljno jak. Prave refleksije na metalnim ili sjajnim površinama, lom svjetla u vodi, ogledala simulirane kao u stvarnom svijetu, nisi mogao nigdje ranije vidjeti.
Osim refleksija, tu je i ambient occlusion, sjene, difuzija, itd. Isto tako, simulirano kao u što bi bilo u stvarnom svijetu - interaktivno sa svime oko sebe.
Pa ni 3d gpu rendering programi ne vrte raytracing u realtime-u... treba im po 10ak sekundi da osvježe svaki frejm da bude relativno noise-free.
Primjer u Control - RTX off vs RTX on.
A sta ti tocno mislis da je raytrace?
Ovaj tvoj post nema bas nikakvog smisla i proizasao je iz apsolutnog manjka informacija a zelis bit relevantan u raspravi o raytraceu?
Mracnije igre su cudo sa raytraceom....igra svijetla i sjene kakvu nikakva rasterizacija ne moze isfejkat,vec u super starom Quake 2 RTX imas interakciju svijetla i sjena kakvu niti jedan danasnji AAA naslov ne moze niti sanjat.
To je tvoje misljenje - meni osobno ne treba. Q2 je tada izgledao lose, a sa RT izgleda jednako lose kao i prije.
HL izgleda recimo super, osobito naspram Q2, a radjeni su na istom engineu.
RT postoji vec godinama, ovo je samo marketing. Mislim, pogledaj malo bolje igre - kao prije RT-a nije postojala
voda u kojoj si se mogao ogledati, ili metalne povrsine u kojoj si se mogao ogledati, te dinamicna svjetlost.
Bullshit - Havok postoji godinama, samo sto ga renderira CPU a ne GPU. Odradjuje i Ageia-in (nVidia) Physx i RayTracing.
Just relax and go with the flow. Sjeti se hairworksa - W3 v1.00-1.01 - Hairworks radi i na AMD karticama (kao i na konzolama),
i ond v1.02+ vise ne ne moze ukljuciti na AMD karticama. Pokrenes AMD CP i ukljucis tessellation na 16x i dobijes isto to.
Da ray postoji godinama...osamdesete ili sedamdesete ne sjecam se,pa Silicon Graphics sa efektima u filmovima tipa Terminator,Jurasic Park,pa Pixar crtici pa Avatar pa ovo pa ono.
Ukratko to sve ti je raytrace,pathtrace.....valjda sad malo bolje kuzis da raytrace nije efekat koji sluzi za refleksije u igrama.
RT postoji vec godinama, ovo je samo marketing. Mislim, pogledaj malo bolje igre - kao prije RT-a nije postojala
voda u kojoj si se mogao ogledati, ili metalne povrsine u kojoj si se mogao ogledati, te dinamicna svjetlost.
U koliko igara možeš stat pred ogledalo i gledat se? Ili cijev, voda što god... A tamo di i možeš, je jako ograničeno s onime što vidiš na ekranu (SSAO) ako ja to dobro kužim.. U Controlu npr. moš u zjenici oka njenog gledat refleksije svijeta - nebitno i nevjerojatno ali je tu.
Pročitaj malo što je raytracing :)
Nikada raytracing kao takav (path tracing) nije bio realtime u igrama. Samo pre-baked teksture... ove refleksije i voda što pričaš nisu bile raytracane nego je to sve emulacija i cheating. Pravi raytracing je nešto sasvim drugo i nije bilo moguće zbog slabog hardvera. Tek sada to postaje realnost polako jer je hardver dovoljno jak. Prave refleksije na metalnim ili sjajnim površinama, lom svjetla u vodi, ogledala simulirane kao u stvarnom svijetu, nisi mogao nigdje ranije vidjeti.
Osim refleksija, tu je i ambient occlusion, sjene, difuzija, itd. Isto tako, simulirano kao u što bi bilo u stvarnom svijetu - interaktivno sa svime oko sebe.
Pa ni 3d gpu rendering programi ne vrte raytracing u realtime-u... treba im po 10ak sekundi da osvježe svaki frejm da bude relativno noise-free.
Btw izgleda da Nvidia trenira svoj AI da radi denoising preko Tensora,to bi moglo ubrzat raytrace visestruko.
Ne bih se zacudio da high point DLSS 3.0 bude upravo denoising preko Tensora.
It's a fully playable game that is ENTIRELY ray-traced, denoised by NVIDIA's AI and DLSS, and obeys the laws of physics - all running in real-time on a single RTX GPU. Absolutely mind-blowing.
Pročitaj malo što je raytracing :)
Nikada raytracing kao takav (path tracing) nije bio realtime u igrama. Samo pre-baked teksture... ove refleksije i voda što pričaš nisu bile raytracane nego je to sve emulacija i cheating. Pravi raytracing je nešto sasvim drugo i nije bilo moguće zbog slabog hardvera. Tek sada to postaje realnost polako jer je hardver dovoljno jak. Prave refleksije na metalnim ili sjajnim površinama, lom svjetla u vodi, ogledala simulirane kao u stvarnom svijetu, nisi mogao nigdje ranije vidjeti.
Osim refleksija, tu je i ambient occlusion, sjene, difuzija, itd. Isto tako, simulirano kao u što bi bilo u stvarnom svijetu - interaktivno sa svime oko sebe.
Pa ni 3d gpu rendering programi ne vrte raytracing u realtime-u... treba im po 10ak sekundi da osvježe svaki frejm da bude relativno noise-free.
Btw izgleda da Nvidia trenira svoj AI da radi denoising preko Tensora,to bi moglo ubrzat raytrace visestruko.
Ne bih se zacudio da high point DLSS 3.0 bude upravo denoising preko Tensora.
It's a fully playable game that is ENTIRELY ray-traced, denoised by NVIDIA's AI and DLSS, and obeys the laws of physics - all running in real-time on a single RTX GPU. Absolutely mind-blowing.
A gle, prebacivanje denoisinga na AI (tensor) bi svakako ubrzalo raytracing.
Ako u DLSS 3.0 AI denoiser zamijeni sadašnji shader filter.. pa raytracing će dobiti barem 50% performance boost jer bi to automatski oslobodilo load i na RT i na shader jezgrama (puno manje zraka bi trebalo za isti vizualni efekt).
Jesu danas rekli pustit van detaljnjije spec. na onom wire-u? Nešto mi se čini da sam tako bio pročitao..
Da se razumijemo... nisu potrebne RTX kartice za Raytracing (čak ni u igrama). Nvidia je omogućila raytracing i za starije GTX kartice (1080Ti, čak i 1660Ti). Problem je što su strašno loše u tome, jer je previše zahtjevno. Negdje gdje bi primjerice serija 20xx dobila 50 fps, 1080Ti ima 15, itd.
Raytracing u igrama se može vrtiti čak i softverski (google Crysis Remaster software raytracing PS4 Pro ili XbX).. opet, ista stvar kao i na starijim GTX karticama - radi sporo i nema sve moguće funkcije jer jednostavno nije moguće vrtiti tako nešto u realtime-u bez dodatne snage. Mislim da su to u Crysis Remasteru na konzolama ograničili field of viewom da bi dobili playable framerate (reflektira se samo u malenom krugu oko igrača ili tako nešto).
Dakle, da rezimiramo - nije to nešto što se nije moglo do sada izvesti, nego nije bilo adekvatnog hardvera koji bi to toliko kvalitetno izveo u pristojnom framerate-u. Tu je nVidia krenula s RTX serijom kartica i gazi debelo naprijed...
Pročitaj malo što je raytracing :)
Nikada raytracing kao takav (path tracing) nije bio realtime u igrama. Samo pre-baked teksture... ove refleksije i voda što pričaš nisu bile raytracane nego je to sve emulacija i cheating. Pravi raytracing je nešto sasvim drugo i nije bilo moguće zbog slabog hardvera. Tek sada to postaje realnost polako jer je hardver dovoljno jak. Prave refleksije na metalnim ili sjajnim površinama, lom svjetla u vodi, ogledala simulirane kao u stvarnom svijetu, nisi mogao nigdje ranije vidjeti.
Osim refleksija, tu je i ambient occlusion, sjene, difuzija, itd. Isto tako, simulirano kao u što bi bilo u stvarnom svijetu - interaktivno sa svime oko sebe.
Pa ni 3d gpu rendering programi ne vrte raytracing u realtime-u... treba im po 10ak sekundi da osvježe svaki frejm da bude relativno noise-free.
Primjer u Control - RTX off vs RTX on.
Nije bitno dal je pravi ili ne bitno je samo da izgkeda dovoljno dobro
Da se razumijemo... nisu potrebne RTX kartice za Raytracing (čak ni u igrama). Nvidia je omogućila raytracing i za starije GTX kartice (1080Ti, čak i 1660Ti). Problem je što su strašno loše u tome, jer je previše zahtjevno. Negdje gdje bi primjerice serija 20xx dobila 50 fps, 1080Ti ima 15, itd.
Raytracing u igrama se može vrtiti čak i softverski (google Crysis Remaster software raytracing PS4 Pro ili XbX).. opet, ista stvar kao i na starijim GTX karticama - radi sporo i nema sve moguće funkcije jer jednostavno nije moguće vrtiti tako nešto u realtime-u bez dodatne snage. Mislim da su to u Crysis Remasteru na konzolama ograničili field of viewom da bi dobili playable framerate (reflektira se samo u malenom krugu oko igrača ili tako nešto).
Dakle, da rezimiramo - nije to nešto što se nije moglo do sada izvesti, nego nije bilo adekvatnog hardvera koji bi to toliko kvalitetno izveo u pristojnom framerate-u. Tu je nVidia krenula s RTX serijom kartica i gazi debelo naprijed...
Cak su i u Spidermanu za Ps5 koji ima AMD hardverski raytrace ogranicili da u refleksijama vidis manje lisca na drvecu nego u stvarnoj sceni.
Koristit ce se razni trikovi da se smanji udarac raytracea na performanse,tu je pc u prednosti jer svaka smijena GPU generacija moze donjet bolje RT performanse.