mislim da je to vulgaris 1080p na 60 fps.a
za rt i ostale gluposti treba rtx kartica
mislim da je to vulgaris 1080p na 60 fps.a
za rt i ostale gluposti treba rtx kartica
Kako nitko ne cita:
1. Minimum is created with Low settings and 1080p gaming in mind
2. Recommended with High and 1080p
RedEngine je optimiziran do krajnjih granica. Nije pisan za raytracing i ostale gluposti.
Radit ce kako spada, kao sto hairworks radi na AMD karticama u Witcheru 3.
Ne prave eksluzivu za nVidiju - svi igraci ce dobiti jednako igracko iskustvo.
*TM CPDR*
kako je mene strah da će igra biti neoptimizirani užas, eto... toliko je svi hvale, svi se dive. nažalost u današnje vrijeme smo svi naučili da finalni proizvod nekad nije ni 1/10 obećavanog.
da zaista postoji tim developera koji će nešto napraviti kako spada... san. vjerovao budem kad igra napokon izađe
nigdje ne piše ciljani fps, moguće da misle na 30 fpsa pod min i preporučeno.
Kako nitko ne cita:
https://support.cdprojektred.com/en/cyberpunk/pc/sp-technical/issue/1556/cyberpunk-2077-system-requirements
1. Minimum is created with Low settings and 1080p gaming in mind
2. Recommended with High and 1080p
RedEngine je optimiziran do krajnjih granica. Nije pisan za raytracing i ostale gluposti.
Radit ce kako spada, kao sto hairworks radi na AMD karticama u Witcheru 3.
Ne prave eksluzivu za nVidiju - svi igraci ce dobiti jednako igracko iskustvo.
*TM CPDR*
naravno da je, naravno da ima ray trace i naravno da ima DLSS i radit ce duplo bolje/brze na nvidia karticama
zato i jesu launch partneri
kako je mene strah da će igra biti neoptimizirani užas, eto... toliko je svi hvale, svi se dive. nažalost u današnje vrijeme smo svi naučili da finalni proizvod nekad nije ni 1/10 obećavanog.
da zaista postoji tim developera koji će nešto napraviti kako spada... san. vjerovao budem kad igra napokon izađe
mislim da će ovo biti jedna od optimiziranijih igara, pogotovo što je odgođena nekoliko mjeseci iako uopće nije bilo potrebe, samo zbog next gena, vjerujem da to vrijeme iskorištavaju za peglanje
naravno da je, naravno da ima ray trace i naravno da ima DLSS i radit ce duplo bolje/brze na nvidia karticama
Mislim da nisi shvatio bit - engine nije pisan od nule sa podrskom za raytracing i ostale gluparije,
nego samo naknadno implementirani dodatci - i sve ce to lijep raditi i na AMD karticama,
pa vjerovatno i na dolazecim intel karticama.
Znas, postoje developeri koji ne rade samo benchmarke (Crytek), neoptimizirana
smeca sa DRM-om (Ubisoft), mikrotransakcijske posasti (EA), single-player u trajanju od 2 sata (Activision) .
Postoje developeri koji ne prodaju guzicu za saku dolara.
naravno da je, naravno da ima ray trace i naravno da ima DLSS i radit ce duplo bolje/brze na nvidia karticama
Mislim da nisi shvatio bit - engine nije pisan od nule sa podrskom za raytracing i ostale gluparije,
nego samo naknadno implementirani dodatci - i sve ce to lijep raditi i na AMD karticama,
pa vjerovatno i na dolazecim intel karticama.
Znas, postoje developeri koji ne rade samo benchmarke (Crytek), neoptimizirana
smeca sa DRM-om (Ubisoft), mikrotransakcijske posasti (EA), single-player u trajanju od 2 sata (Activision) .
Postoje developeri koji ne prodaju guzicu za saku dolara.
da nisam shvatio, zvucalo je kao da si napisao da nema podrsku za rt i dlss
ne kazem da nece raditi na bilo kojim karticama, samo ce raditi brze bolje i jace na nvidia 2000 i 3000 serijama nego na svim ostali karticama
ne postoje developeri koji ne prodaju guzicu za saku dolara, pa to im je posao, da nije tako ne bi im nvidia bila pc launch partner, a sony console launch partner i ne bi imali mikrotransakcije u igri
vise se ne zivi od iskljucive prodaje igara, novci su sasvim negdje drugdje
CDPR je u prosloj fiskalnoj godini imao rast prodaje na GOG-u,
te 7mil€ prometa na CDPR Storeu, tu su jos in-game prodaje
u Gwentu, ne brini se, oni ne prodaju maglu i ne prodaju se jeftinim kompanijama za sicu.
CDPR je u prosloj fiskalnoj godini imao rast prodaje na GOG-u,
te 7mil€ prometa na CDPR Storeu, tu su jos in-game prodaje
u Gwentu, ne brini se, oni ne prodaju maglu i ne prodaju se jeftinim kompanijama za sicu.
nisam uopce rekao da prodaju maglu
naznacio sam da prodaja iskljucivo igara nije profitabilna kao prije, i zato se trazi profit na ingame mikrotransakcijama i brendiranoj robi, sto tvoje brojke potvrduju
isto tako i prodaja prava na koristenje IP-a, u ovome slucaju nvidii je takoder odlican vid maksimizacije profita, niti je nvidia jeftina kompaniji niti cd prodaje prava za sicu, siguran sa da su to dobro debelo naplatili
kako je mene strah da će igra biti neoptimizirani užas, eto... toliko je svi hvale, svi se dive. nažalost u današnje vrijeme smo svi naučili da finalni proizvod nekad nije ni 1/10 obećavanog.
da zaista postoji tim developera koji će nešto napraviti kako spada... san. vjerovao budem kad igra napokon izađe
Da, to bi bio slucaj da ubisoft radi igru ili neko slican njima.
Posto je CDRed tu nemoj da se brines.
Stari moj, ne da pricas napamet, nego seres kvake.
Procitaj si financijsko izvjesce za prva 3 mjeseca 2020:
https://www.cdprojekt.com/en/wp-content/uploads-en/2020/05/consolidated-financial-statement-of-cd-projekt-capital-group-for-q1-2020.pdf
Ako ti nije jasno, a vidim da nije, CDPR je u 2019. postao najprofitabilnija kompanija u Poljskoj,
i time su pretekli PKN Orlen - najvecu industrijsku firmu u Poljskoj, koja se bavi naftnom industrijom (nesto kao INA u HR, samo bez uhljeba, i nije prodana MOL-u za sicu).
Zamisli to kao da CroTeam postane najvrijednija hrvatska kompanija, iznad svih uhljeba, i da im je trzisna vrijednost dionica 40% veca od drugo plasirane hrvatske kompanije.
U sijecnju su jos bili 3. najveca poljka kompanija, iza Orlena i nacionalne banke, a sada su broj 1.
https://www.value.today/headquarters/poland
Vrijednost CDPR dionica je 40% veca od drugoplasiranog Orlena, i daljnjim ulaganjima u CDPR grupu se posao prosirao
i grupa radi bez gubitaka, sa 198% povecanjem profita od sijecnja do ozujka 2020.
https://www.statista.com/statistics/1105748/poland-biggest-companies-on-gpw/
U fiskalnoj 2019. imaju profit od 147Mil PLN, odnosno oko 33Mil€ dobiti (ne prometa, profita, dobit) nakon oporezivanja.
https://www.cdprojekt.com/en/investors/
Kad imas promet od 117Mil€ u 2019., sa preko 1100 zaposlenih i jos toliko vanjskih suradnika,
i na kraju fiskalne godine uz sva ulaganja ti ostane 33Mil€ dobiti - onda radis dobar posao.
I ne samo da su broj 1 u poljskoj, nego su i najprofitabilnija Gaming tvrtka u Europi jos od 2019.,
te su time pretekli Nintendo of Europe, Sony Europe te Ubisoft.
Par tisuca eura inekcija od nVidije bi super dosla bilo kojoj kompaniji koja je tek u zacetku,
kao sto je bilo sa Warhorse studiom, koji je odraditi posao i prodati se na brzaka Koch Media grupi,
odnosno njihovoj diviziji Deep Silver.
Uglavnom ne razmisljaj o financijama jer nejde ti, to je napredna matematika za tebe.
CDPR-u ne trebaju novci od AMD-a, Intel-a, nVidije i Microsofta, ti dani su odavno prosli.
Stari moj, ne da pricas napamet, nego seres kvake.
Procitaj si financijsko izvjesce za prva 3 mjeseca 2020:
https://www.cdprojekt.com/en/wp-content/uploads-en/2020/05/consolidated-financial-statement-of-cd-projekt-capital-group-for-q1-2020.pdf
Ako ti nije jasno, a vidim da nije, CDPR je u 2019. postao najprofitabilnija kompanija u Poljskoj,
i time su pretekli PKN Orlen - najvecu industrijsku firmu u Poljskoj, koja se bavi naftnom industrijom (nesto kao INA u HR, samo bez uhljeba, i nije prodana MOL-u za sicu).
Zamisli to kao da CroTeam postane najvrijednija hrvatska kompanija, iznad svih uhljeba, i da im je trzisna vrijednost dionica 40% veca od drugo plasirane hrvatske kompanije.
U sijecnju su jos bili 3. najveca poljka kompanija, iza Orlena i nacionalne banke, a sada su broj 1.
https://www.value.today/headquarters/poland
Vrijednost CDPR dionica je 40% veca od drugoplasiranog Orlena, i daljnjim ulaganjima u CDPR grupu se posao prosirao
i grupa radi bez gubitaka, sa 198% povecanjem profita od sijecnja do ozujka 2020.
https://www.statista.com/statistics/1105748/poland-biggest-companies-on-gpw/
U fiskalnoj 2019. imaju profit od 147Mil PLN, odnosno oko 33Mil€ dobiti (ne prometa, profita, dobit) nakon oporezivanja.
https://www.cdprojekt.com/en/investors/
Kad imas promet od 117Mil€ u 2019., sa preko 1100 zaposlenih i jos toliko vanjskih suradnika,
i na kraju fiskalne godine uz sva ulaganja ti ostane 33Mil€ dobiti - onda radis dobar posao.
I ne samo da su broj 1 u poljskoj, nego su i najprofitabilnija Gaming tvrtka u Europi jos od 2019.,
te su time pretekli Nintendo of Europe, Sony Europe te Ubisoft.
Par tisuca eura inekcija od nVidije bi super dosla bilo kojoj kompaniji koja je tek u zacetku,
kao sto je bilo sa Warhorse studiom, koji je odraditi posao i prodati se na brzaka Koch Media grupi,
odnosno njihovoj diviziji Deep Silver.
Uglavnom ne razmisljaj o financijama jer nejde ti, to je napredna matematika za tebe.
CDPR-u ne trebaju novci od AMD-a, Intel-a, nVidije i Microsofta, ti dani su odavno prosli.
hvala na iscrpnom izvjestaju, nema potrebe vrijedati moje matematicke sposobnosti, jer si u pravu nisu nesto
medutim tvoji linkovi potvrduju moju tezu da nema zarade na prodaji igara, jer im je gross profit margin na prodaji igre 27%, na prodaji digitalnih usluga i dobara 76% i gross profit margin na prodaji prava 87%
vratimo se na temu
caos
Sada je vijest da ce questovi biti kraci nego od witchera 3 i da ce biti mnogo malih questova.
Kao main story ce biti kraci, ali s obzirom da mozes imati tri razlicita nacina za odradit main story,
kao corpo, street kid i nomad, to cini igru bar jednako dugacnom, ako ne i duzom.
Plus svaki put mozes imati drugaciji setup, sto dovodi do mnogo mogucnosti i puno prohoda,
da igra nikad ne bude jednaka, maksimalno razlicita.
Svidja mi se taj koncept, klasicno kao i u Morrowindu, jer sve nakon Morrowinda je islo na minimaliziranje
questova, opreme, i konzolaski stil igre. A o Bethezdinom prodavanje jedne te iste igre godinama da i ne govorim.
(slicnu stvar radi i Rockstar, ali bar igru popeglaju, dok Bethezda vuce bugove i ne krpa ih ni nakon 10 godina)
rekli su da će main quest (glavna priča igre) biti nešto kraći nego kod w3. Dakle nešto kraći, ne duplo kraći. Prosjek main priče u w3 je bio ako se ne varam oko 50 sati, meni je trebalo dosta duže jer sam bio temeljit. Nisu rekli da će side questovi biti kraći. U svakom slučaju vjerujem da će prvi walkthrough za one koji vole sve dublje istražiti biti barem stotinjak sati
Vjerujem da u prvom prohodu necemo ni moci istraziti 70% igre, zbog same cinjenice kojim frakcijama si blize,
koji si path krenuo, tako da, vjerovatno ce toga dosta ostati za 2-3-4 prohoda, to bi znacilo efektivno 150-200 sati
ako se igra "pretrci", a ako se ide rijesiti sto vise, ili cak sve side questove (mislim i da to nece biti moguce,
s obzirom na pozadinu, te ce trebati dva-tri prohoda), realno gledajuci 250+ sati da bi se istrazilo "sve" (makar ce
se neki questovi i sitnice otkrivati godinama poslije, kao i u W3), zvuci sasvim OK.
E sad, kad se u to jos ubroji free DLC-ovi, pa bar dvije ekspanzije, cini se da ce biti puno "izgubljenog" igranja u CP77.
Sve me strah da cu igrati vise nego sto sam predvidio, inace igram vikendom 2-3h ukupno, preko tjedna 2-3h max, a nekad 0h.
Po tome, trebat ce mi godina dana da odigram. W3 sam jako detaljno prelazio, tako da sam u 2 godine "izgubio" 276 sati.
(nekom je to 23 dana po 12h, al meni je to too much)
ne znam tko igra po 12h dnevno, kad sam bio balavc u školi mi se to znalo dogoditi nekad vikendom, al sada nikako, iako bi baš volio koji dan igrati od jutra do mraka bez stajanja. dobra vremena
Ni u najboljim danima nisam mogao igrati duze od 3-4h u komadu. Jednostavno
mi se oci umore i ne mogu se vise koncetrirati. Radije imam krace seanse po 30-45min
dnevno, ali potpuno koncetriran i opusten, bez umora. Zato i ne igram MP igre, jer jednostavno me izmori prebrzo.
Meni se sviđa što će main story biti kraći. U Witcheru me to ubilo, na kraju sam jedva čekao da više završim sa pričom.
Meni se sviđa što će main story biti kraći. U Witcheru me to ubilo, na kraju sam jedva čekao da više završim sa pričom.
i to se vjerojatno mnogima dogodi. Meni nije, ja sam igrao sve witchere i čitao sve knjige, bio sam potpuno investiran u taj svijet i priču, na kraju što je duže trajalo to ja sretniji, sjećam se kad sam mislio na bitci za kaer morhen da je kraj igre, a jesam se oduševio kad sam vidio da ima još hrpa poslije toga, al znam da spadam u jako mali postotak igrača
Meni je main quest bio OK, taman kak treba, s obzirom da sam ga jako sporo prelazio,
a vise se koncetrirao na sve druge questove, upitnike, gearove itd. Tako da sam na
finale main questa dosao kao Arnold Serafciger, naoruzan do zuba, konjski misici, mutacije,
spellovi, ulja, bombe, bas full koza-klima.
Frend iz Italije radi u CDPR kao senior animator (igramo WoW Classic zajedno) i frajer jedva stigne živjeti koliko crunchaju :) peglaju igru već mjesecima po 10h na dan i nerijetko više od toga. Prije toga je radio u Cryteku i kaže da je CDPR odlična firma i atmosfera je na puno boljoj razini, ali kad je ovako blizu release-a, kaže da izgubi volju za životom koliko ih forsiraju
Uglavnom, jedna zanimljiva činjenica - svim djelatnicima firme (tko je htio naravno) su uzeli facescan i implementirali ih kao NPC-je iz igre :)
Frendov facescan je ingame Sheriff iz prezentacijskog videa. Prva liga fora po meni.. bas nesto posebno :)
Evo dvije fotke - lijeva je ingame, desna s njegovog fejsa
E, aj pitaj frenda, "akademske rasprave radi", ja sam proljetos imao tezu da odgađaju igru za jesen radi "next gen" konzola. Onda je bilo rujan i "totalno nema veze", pa je ponovo pomaknuto na 19.11. i sad ispada da i Sony PS5 izlazi točno 19.11.
Ja vjerujem da je to totalno neki njima super logičan datum oko nečega (ko više zna njihove praznike, thanksgiving je blizu) , ali je makar zgodna slučajnost.
Može li on nekako saznat ili pretpostavit jesu li te dve činjenice ogromna slučajnost, ili ima nešto u tome?
Frend iz Italije radi u CDPR kao senior animator (igramo WoW Classic zajedno) i frajer jedva stigne živjeti koliko crunchaju :) peglaju igru već mjesecima po 10h na dan i nerijetko više od toga. Prije toga je radio u Cryteku i kaže da je CDPR odlična firma i atmosfera je na puno boljoj razini, ali kad je ovako blizu release-a, kaže da izgubi volju za životom koliko ih forsiraju
Uglavno, jedna zanimljiva činjenica - svim djelatnicima firme (tko je htio naravno) su uzeli facescan i implementirali ih kao NPC-je iz igre :)
Frendov facescan je ingame Sheriff iz prezentacijskog videa. Prva liga fora po meni.. bas nesto posebno :)
Evo dvije fotke - lijeva je ingame, desna s njegovog fejsa
Fejk njuz.
Jedan je celav, drugi ima sesir!
Frend iz Italije radi u CDPR kao senior animator (igramo WoW Classic zajedno) i frajer jedva stigne živjeti koliko crunchaju :) peglaju igru već mjesecima po 10h na dan i nerijetko više od toga. Prije toga je radio u Cryteku i kaže da je CDPR odlična firma i atmosfera je na puno boljoj razini, ali kad je ovako blizu release-a, kaže da izgubi volju za životom koliko ih forsiraju
Uglavno, jedna zanimljiva činjenica - svim djelatnicima firme (tko je htio naravno) su uzeli facescan i implementirali ih kao NPC-je iz igre :)
Frendov facescan je ingame Sheriff iz prezentacijskog videa. Prva liga fora po meni.. bas nesto posebno :)
Predobro, hvala na info!
Malo mi je bilo bezveze kada su prošli tjedan objavili da su skenirali onu gamer youtubericu Alanah Pearce i ubacili je u igru, te stvari mi izgledaju kao grabež dobrih osvrta na igru, ali ako su izveli to sa zaposlenicima e to je baš super fora.
a što se tiče cruncha, ako ih pošteno plaćaju svaki sat koji odrade prekovremeno onda sve ok, a ako ne nek se najedu govana
E, aj pitaj frenda, "akademske rasprave radi", ja sam proljetos imao tezu da odgađaju igru za jesen radi "next gen" konzola. Onda je bilo rujan i "totalno nema veze", pa je ponovo pomaknuto na 19.11. i sad ispada da i Sony PS5 izlazi točno 19.11.
Ja vjerujem da je to totalno neki njima super logičan datum oko nečega (ko više zna njihove praznike, thanksgiving je blizu) , ali je makar zgodna slučajnost.
Može li on nekako saznat ili pretpostavit jesu li te dve činjenice ogromna slučajnost, ili ima nešto u tome?
Ne smije reći ništa :) puno nas ga već više od godine dana davimo s informacijama na guild discordu ali ne popušta
Predobro, hvala na info!
Malo mi je bilo bezveze kada su prošli tjedan objavili da su skenirali onu gamer youtubericu Alanah Pearce i ubacili je u igru, te stvari mi izgledaju kao grabež dobrih osvrta na igru, ali ako su izveli to sa zaposlenicima e to je baš super fora.
a što se tiče cruncha, ako ih pošteno plaćaju svaki sat koji odrade prekovremeno onda sve ok, a ako ne nek se najedu govana
Velika većina NPC-ja su djelatnici u biti pre pre dobra fora. Uglavnom, plaćaju ih da... ali ih ubijaju od posla također.
Na Witchera 3 mi je otišlo preko 300 sati - istražio sam svaki kutak mape (sa svim DLC-ovima naravno..). Računam da će na Cyberpunk otiči barem isto toliko, pogotovo sa sva 3 lifepath-a i DLC-ovima, tak da nema straha
U prosjeku igram oko 20tak sati tjedno pa bi to bilo cca 4 mjeseca zabave - solidno
Ako odete na steam i globals stats za achivemente iz Witchera 3 vidit ćete da je niti 27% igrača steama završilo igru...
E, aj pitaj frenda, "akademske rasprave radi", ja sam proljetos imao tezu da odgađaju igru za jesen radi "next gen" konzola. Onda je bilo rujan i "totalno nema veze", pa je ponovo pomaknuto na 19.11. i sad ispada da i Sony PS5 izlazi točno 19.11.
Ja vjerujem da je to totalno neki njima super logičan datum oko nečega (ko više zna njihove praznike, thanksgiving je blizu) , ali je makar zgodna slučajnost.
Može li on nekako saznat ili pretpostavit jesu li te dve činjenice ogromna slučajnost, ili ima nešto u tome?
Evo odgovora :) kao što rekoh, ništa od detalja.. ali ja vjerujem da on i nema uvid u takve stvari anyway - jedino što čuje ovako od ostalih :)