Black Myth: Wukong

poruka: 334
|
čitano: 61.372
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Black Myth: Wukong

Ajme jeste se da prostite nasrali oko nebitnih budalaština.


Igra je prekrasna, za UE5 je day1 već dobro optimizirana, stvari će biti samo bolje kako vrijeme bude prolazilo.

Gameplay, leveldizajn, zvuk, sve je predivno. Kompleksnost i combat system su ogromni plusevi.

Ne mora mi nitko ništa dalje govoriti, ovo je GOTY 2024.

Batllelog: sudy_freak | Steam: sudy_freak | PUBG: slav_baba_yaga
Moj PC  
3 0 hvala 1
4 godine
protjeran
offline
Re: Black Myth: Wukong
forumaš kaže...
Neće mi to biti prva konzola, imam dovoljno iskustva. Odluka je pala, RT mrtav kao i plaćanje nvidiji, a uskoro kreče oštra RT kampanja za 5xxx seriju 🤣
Uglavnom čitam komentare konzolaša i nenaju primjedbi na performanse nego na monotonost igre.

 Sve 5, ali si kontradiktoran i time sam sebe bacas u neki vrtlog nepovezanih komentara pa covjek ne zna sto te muci.

15 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Ja sam uvijek na istom pravcu, omjer uloženo/dobiveno. PC gaming je skrenuo sa tog puta kad je hardver u pitanju. 45 fpsa na kompu od 3000 eura uz 40% 4k rezolucije su mi samo dodatni motiv da mi se prisere na pojavu RTa 🤫
4 godine
protjeran
offline
Re: Black Myth: Wukong

Vec je uspostavljeno da je to fps bez FG-a koji i sam koristis tako da ti argument ne stoji vec ispada smijesno kako na silu zelis prikazati krive brojke.

Znaci sa fg-om je to 90-100 fpsa uz maksimalnu imerziju i eye candy, skroz nelose za karticu staru 2 godine u jednom od vizualno najnaprednijih i najimpresivnijih naslova i uz to najintenzivnijih po hw-u.

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.8.2024 12:41 (DaddyFit).
5 mjeseci
protjeran
offline
Black Myth: Wukong

Black Myth: Wukong | Ray Tracing ON/OFF Comparison

 
1 0 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Re: Black Myth: Wukong
Kec na desetku kaže...

Black Myth: Wukong | Ray Tracing ON/OFF Comparison

 Doslovce vizualno potpuno druga igra sa RT...

15 godina
online
Black Myth: Wukong

Nevezano za ovu igru, a u kontekstu RT-a i tehnologija koje umanjuju udar na performanse prilikom korištenja RT-a, to samo oslikava glupost tržišta videoigara i nakaradnu logiku Nvidie i AMD-a...

Dakle, ako hoćeš RT i glatkoću izvođenja istovremeno, tada skaliraj rezoluciju, kemijaj sa (primjerice) DLSS-om - u biti, da bi dobio tzv. "eye candy" uz pristojan fps, moraš koristiti tehnologije koje narušavaju kvalitetu slike. Tj. daju mutnoću slici.

 

Bolje i logičnije je onda zaboraviti da postoji RT i DLSS i lijepo izvodiš igru na max. grafičkim postavkama, bez RT-a (ili vrlo blizu te max. razine) i bok. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
online
Black Myth: Wukong

Meni se uopće ne kenja od rta, kenja mi se od onih koji nabijaju cijene i iskorištavaju gotovo monopolistički položaj muzeći tu tehnologiju, ova igra je tehnološki i marketinški demo za nadolazeću seriju kartica nvidie, gotovo ciljano izlazi u ovo vrijeme s ciljem da pripremi igrače odriješiti kesu, za nove debilane sa skimpanjem meme, sabirnice itd. da se mora kupiti uvijek nova generacija kartica. Takvo ponašanje odgovornih u nvidiji prezirem i od mene neće vidjeti novaca, to je jedino što kao kupac mogu učiniti.

Moj PC  
5 0 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Re: Black Myth: Wukong
Izzy kaže...

Nevezano za ovu igru, a u kontekstu RT-a i tehnologija koje umanjuju udar na performanse prilikom korištenja RT-a, to samo oslikava glupost tržišta videoigara i nakaradnu logiku Nvidie i AMD-a...

Dakle, ako hoćeš RT i glatkoću izvođenja istovremeno, tada skaliraj rezoluciju, kemijaj sa (primjerice) DLSS-om - u biti, da bi dobio tzv. "eye candy" uz pristojan fps, moraš koristiti tehnologije koje narušavaju kvalitetu slike. Tj. daju mutnoću slici.

 

Bolje i logičnije je onda zaboraviti da postoji RT i DLSS i lijepo izvodiš igru na max. grafičkim postavkama, bez RT-a (ili vrlo blizu te max. razine) i bok. 

 DLSS zapravo u pola slucajeva izgleda i bolje od nativne rezolucije posto zamjenjuje TAA koji zna biti lose implementiran u igre, a u dobrom dijelu izgleda i jednako dobro. FSR je druga prica i tu ne vrijedi ista stvar.

 Isto tako ako je udar RT-a oko 25% u ovakvom vizualnom spoektalu nije niti to toliko strasno.

15 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
DaddyFit kaže...

Vec je uspostavljeno da je to fps bez FG-a koji i sam koristis tako da ti argument ne stoji vec ispada smijesno kako na silu zelis prikazati krive brojke.

Znaci sa fg-om je to 90-100 fpsa uz maksimalnu imerziju i eye candy, skroz nelose za karticu staru 2 godine u jednom od vizualno najnaprednijih i najimpresivnijih naslova i uz to najintenzivnijih po hw-u.

 Da bez FG ali u DF videu je fino objšnjeno koliki su frametime spajkovi sa i bez RTa te da RT dodatno pogoršava situaciju koju ne izvlači ni najbolji cpu, uz otključani fps i FG sve još je i gore a uključeni RT još dodatno to pogoršava. Njihova preporuka je ugasiti RT i zaključati FPS na 60 za najfludnije iskustvo. Sve u svemu RT radi klasično dodatnu kašu. Ruši performanse na GPU, pogoršava frametime spajkove na CPU.

13 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Kec na desetku kaže...

Black Myth: Wukong | Ray Tracing ON/OFF Comparison

 Znači RT totalno beznačajan i nebitan.

4 godine
protjeran
offline
Re: Black Myth: Wukong
forumaš kaže...
DaddyFit kaže...

Vec je uspostavljeno da je to fps bez FG-a koji i sam koristis tako da ti argument ne stoji vec ispada smijesno kako na silu zelis prikazati krive brojke.

Znaci sa fg-om je to 90-100 fpsa uz maksimalnu imerziju i eye candy, skroz nelose za karticu staru 2 godine u jednom od vizualno najnaprednijih i najimpresivnijih naslova i uz to najintenzivnijih po hw-u.

 Da bez FG ali u DF videu je fino objšnjeno koliki su frametime spajkovi sa i bez RTa te da RT dodatno pogoršava situaciju koju ne izvlači ni najbolji cpu, uz otključani fps i FG sve još je i gore a uključeni RT još dodatno to pogoršava. Njihova preporuka je ugasiti RT i zaključati FPS na 60 za najfludnije iskustvo. Sve u svemu RT radi klasično dodatnu kašu. Ruši performanse na GPU, pogoršava frametime spajkove na CPU.

 Nije tajna da RT udara po procesoru ,ali to se dogada kada je bazni fps 100+ sa ukljucenim RT .Pa vidis da je morao na 1080p dlss palit kako bi uopce postigao taj fps, a tih baznih 100+ fps-a nece vodjeti nitko jer ne postoji tolko jak gpu.

 

Upravo za takve stvari i postoji FG jer eliminira cpu bottleneck tj za 100 fpsa sa FG trebas bazni fps od 50 kojeg cpu obraduje, ovih ostalih 50 generira kartica tj FG.

 

Znaci RT on i bezbrizno uzivanje u vizialnoj manifestaciji.

11 godina
offline
Black Myth: Wukong

Šta je u ovoj igri toliko dobro može li mi netko objasnit.. Meni izgleda na prvu kao linearno smeće. U čemu je fora?

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 mjeseci
protjeran
offline
Re: Black Myth: Wukong
Cryogenic kaže...

 Znači RT totalno beznačajan i nebitan.

 Pa onda očito nemas oko za detalje, u nekim scenama je nebo i zemlja razlika u nekim dijelovima je naravno minimalna, ali u 95% igre je brutalna razlika.

Evo ovdje sa RT u fullu do daske, potpuno druga igra sa i bez, uopce bespredmetno raspravljanje jer tko ne vidi ovu ispranost i bljedolikost sa OFF i sav raskoš i dubinu slike i detalja na ON očito ni nema dobar vid 

Black Myth Wukong Path Tracing On vs Off



Razlika doslovno kao kada naprave remaster igre stare 10-15 godina pa gledas usporedbu grafike i čudiš se da je to uopce ista igra 

10 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
njuskac kaže...

Šta je u ovoj igri toliko dobro može li mi netko objasnit.. Meni izgleda na prvu kao linearno smeće. U čemu je fora?

 Zašto bi nešto što je linearno bilo smeće? Smeće su open wolrd igre sa fetch napornim side questovima, skupljanjem svega i svačega. Upravo suprotno, igrači su željni dobre linearne igre. 

15 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Nitko nije ćorav, svi vidimo razlike ali pitanje je koliko ih vidimo dok se igramo, trčimo od točke do točke, fajtamo se pa ispočetka...uživimo u fajt.
U Hellblade 2 sam gledao svaki kamen, ona pećina je nešto neviđeno itd. Ali to je takva igra, interaktivni film.
U akcijskoj igri najbitnija je fludnost, što više fpsa, što glađe iskustvo i nakon deset minuta ni ne znam da li je uključen RT ili nije...a ne da ga ne vidim i da sam slijep.
Isto kao kad gledam film, ako je dobar nakon pola sata zaboravim da gledam crno bijeli film.
Poruka je uređivana zadnji put sri 21.8.2024 19:10 (forumaš).
13 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
forumaš kaže...
Nitko nije ćorav, svi vidimo razlike ali pitanje je koliko ih vidimo dok se igramo, trčimo od točke do točke, fajtamo se pa ispočetka...uživimo u fajt.
U Hellblade 2 sam gledao svaki kamen, ona pećina je nešto neviđeno itd. Ali to je takva igra, interaktivni film.
U akcijskoj igri najbitnija je fludnost, što više fpsa, što glađe iskustvo i nakon deset minuta ni ne znam da li je uključen RT ili nije...a ne da ga ne vidim i da sam slijep.
Isto kao kad gledam film, ako je dobar nakon pola sata zaboravim da gledam crno bijeli film.

 Tako je, meni je bitnije da mi igra radi što fluidnije, ako RT ON znači da ću igrat igru na 40-80 fps'a to znači da će RT biti OFF, radije bolja fluidnost nego neki gimmick bez nekog značaja. Kad igre budu radile na 2K/4K 120+ fps'a uz RT ON, onda ne vidim razloga zašto nebi bio upaljen, do tada RT OFF. Istina, igre izgledaju ljepše, ali uveličavat RT kao da je neznam šta je besmisleno. Igrivost/fluidnost prije grafike.

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.8.2024 20:00 (Cryogenic).
11 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
BeLLicus kaže...
njuskac kaže...

Šta je u ovoj igri toliko dobro može li mi netko objasnit.. Meni izgleda na prvu kao linearno smeće. U čemu je fora?

 Zašto bi nešto što je linearno bilo smeće? Smeće su open wolrd igre sa fetch napornim side questovima, skupljanjem svega i svačega. Upravo suprotno, igrači su željni dobre linearne igre. 

 Zato što je sve što je ograničeno loše, bilo u igri ili u stvarnom životu. Zašto ne bih imao slobodu da idem gdje želim? Što se tiče drugih igrača, znam ih mnogo, i niti jedan ne voli linearne igre. Zato sam se i pitao u čemu je stvar s ovom igrom, jer izgleda loše, ili možda nešto propuštam?

16 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
njuskac kaže...

 Što se tiče drugih igrača, znam ih mnogo, i niti jedan ne voli linearne igre. Zato sam se i pitao u čemu je stvar s ovom igrom, jer izgleda loše, ili možda nešto propuštam?

 E pa ja to što je Crytek napravio s prvim Far Cry i uveo tu revoluciju open worlda, e pa ja baš to ne volim. Što linearnije to bolje. Ako mora biti open world, nek je barem pointer pošten.

4 godine
protjeran
offline
Re: Black Myth: Wukong
forumaš kaže...
Nitko nije ćorav, svi vidimo razlike ali pitanje je koliko ih vidimo dok se igramo, trčimo od točke do točke, fajtamo se pa ispočetka...uživimo u fajt.
U Hellblade 2 sam gledao svaki kamen, ona pećina je nešto neviđeno itd. Ali to je takva igra, interaktivni film.
U akcijskoj igri najbitnija je fludnost, što više fpsa, što glađe iskustvo i nakon deset minuta ni ne znam da li je uključen RT ili nije...a ne da ga ne vidim i da sam slijep.
Isto kao kad gledam film, ako je dobar nakon pola sata zaboravim da gledam crno bijeli film.

 Ovisi o igri svakako, a Wukong je bas takva igra gdje gustas u svim tim efektima dok ides od bossa do bossa (cak i kod nekih bossova), ali i zbog samog level dizajna, jednostavno ne mozes ne primjetiti to sve. Da je to nekakav brzi FPS onda naravno da se gleda fps na prvom mjestu.

Ako igra vec pruza ovako nesto gdje ces svakih par min u zivat u grafici onda nije problem zrtvovati nesto fps-a. Na Nvidiji je to cca 25% i to je primjerice razlika 90 vs 115 sto je skroz prihvatljivo ako se uzme ovakav nivo graficke prezentacije.

6 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
njuskac kaže...

 Zato što je sve što je ograničeno loše, bilo u igri ili u stvarnom životu. Zašto ne bih imao slobodu da idem gdje želim? Što se tiče drugih igrača, znam ih mnogo, i niti jedan ne voli linearne igre. Zato sam se i pitao u čemu je stvar s ovom igrom, jer izgleda loše, ili možda nešto propuštam?

 O ukusima se ne raspravlja. To da igrica izgleda lose je u najmanju ruku pretjerivanje, a to tko sto voli o tome se ne raspravlja. Ni ja ne volim kolace jesti, ali vecina voli pa ne postavljam g*upa pitanja. Uostalom, brojke govore o svemu... Ako ti se ne svidja, samo "produzi".

15 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Nebumo se nikad složili 🫣

Ali eto u određenom postotku i ti i ja imamo istomišljenika 💪


4 godine
protjeran
offline
Re: Black Myth: Wukong

Ako pogledamo steam survey koji se pokazao jako preciznim taman sad prije kvartalne objave gpu market sharea vidimo da je vecina na nekakvim slabijim karticama tipa 3060, 1650, 2060, 1060 itd takvi naravno da nece paliti RT, njima se naravno pridruzuje ekipa sa AMD karticama na kojima su RT perf doslovce neigrive. Medutim sama cinjenica da 1/3 ljudi iz poola pali RT (neki full, neki sa smanjenim detaljima, neki ovisno od igre do igre) samo pokazuje da cak i oni koji nemaju high end vole uzivati u RT. Sa druge strane velika vecina onih sa kolko tolko jacom Nvidijom (4070 nadalje) pali RT sto je i logicno jer svi mi zelimo lijepse igre, inace bi i dan danas igrali 2d igre na 480p.

5 mjeseci
protjeran
offline
Black Myth: Wukong

Kad sa Radeonkom pokušaš upaliti RT u Wukongu 

 
1 0 hvala 1
9 godina
offline
Black Myth: Wukong

jel ima netko da igra igru i da ima komentar na igru, bez grafike, s naglaskom na gameplay?

 

čitam recenzije po Steamu i upalo mi je u oko da je jako puno dalo pozitivnu ocjenu nakon pola sata ili sat igranja. To stvarno ne može biti objektivna ocjena

Moj PC  
3 0 hvala 0
5 mjeseci
protjeran
offline
Black Myth: Wukong

Konzole RIP

Black Myth: Wukong - PS5 Tech Review - Excellent Visuals, But Too Many Tech Problems

 
0 0 hvala 0
3 godine
online
Black Myth: Wukong

Zaljubljenik u wukong nakon kupnje rtx4090, kako bi se mogao diviti svim detaljima u igri na 4k...

 

 

Moj PC  
6 0 hvala 0
5 mjeseci
neaktivan
offline
Re: Black Myth: Wukong
Kec na desetku kaže...

Konzole RIP

Black Myth: Wukong - PS5 Tech Review - Excellent Visuals, But Too Many Tech Problems

 Tko želi imati najbolje gaming iskustvo uvijek je najbolje uzeti PC verziju

15 godina
offline
Re: Black Myth: Wukong
Microsoft je odgodio port dok se ne sredi, nema konkretnije informacije.
A majstori na PS 5 ubacili FG na 30 fpsa za performance mod koji naravno djeluje i je loše. FG je dobar na 60+ FPSa.
Ovo je još jedan od primjera gdje se ove tegnologije upscaling i FG koriste da se zadovolji neka norma na pogrešan način a ne kao stvarna optimizacija kako je zamišljena.
Poruka je uređivana zadnji put čet 22.8.2024 8:36 (forumaš).
Moj PC  
0 0 hvala 0
5 mjeseci
neaktivan
offline
Re: Black Myth: Wukong
forumaš kaže...
Microsoft je odgodio port dok se ne sredi, nema konkretnije informacije.
A majstori na PS 5 ubacili FG na 30 fpsa za performance mod koji naravno djeluje i je loše. FG je dobar na 60+ FPSa.
Ovo je još jedan od primjera gdje se ove tegnologije upscaling i FG koriste da se zadovolji neka norma na pogrešan način a ne kao stvarna optimizacija kako je zamišljena.

 Sony i Microsoft bi trebali što prije najaviti jače verzije svojih konzola budući da dolazi sve više igara sa UE5, a trenutačne konzole imaju velikih problema sa igrama sa UE5

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice