PlayStation 4 izdvojena tema

poruka: 37.787
|
čitano: 7.478.263
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Razmjena igara za PS4/PS5
13 godina
offline
Re: PlayStation 4
tako je ako je neispravna i rabljena , trebaju mu dat novu i t-coma jer ima to pravo nekoliko dana nakon kupovine, a to da bi me izbacili zastitari i to cudo bi volio vidjeti, dobro mozda si ti mali kepec.... vjerovatno jesi i dozvoljavas ta te nepravda gazi
16 godina
offline
PlayStation 4

danas igrao malo dishonored2 i moram priznat kako je puska igrat bilo sta iz prvog lica na kontroleru

"Nebi te jebo ni za bjdo kajameja"
Moj PC  
2 0 hvala 1
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
amd freak kaže...

 Da si predsjednik države t-com ti nece sigurno zamijeniti playstation jer ti nisi zadovoljan ili si dan poslije skužio da je rabljen isti tren kada udes u njihovu poslovnicu. I mozemo se kladit u sto god hoces jer znam kako tamo stoje stvari. Oni ga jedino mogu preuzet i javiti ti sto ti mogu napravit u smislu popravka-zamjene uredaja. Bajka je da ces doc tamo i da ce odmah zamijeniti.

 

S druge strane kako dokazati da je uređaj rabljen ako ga nisi pregledao na licu mjesta? Gdje piše da ga nisi ti izgrebao? Stvar je kompleksnija nego što izgleda i dalje navodim da je to dobra volja prodavača. NPR kupiš novi mob u shopu, otvoriš ga, skineš folije počinješ koristit i isti dan nađeš isti u drugom shopu 500kn jeftinije. Vračeš se u prvi shop da ne želiš telefon radi xy razloga. I da frende tu je dobra volja prodavača hoče li ti ga zamijeniti ili dati povrat. Zašto? Prvo to više nije novi proizvod jer si skinuo originalne folije i palio uređaj a drugo kada ti se i odobri povrat novaca što bi prodavač po tebi trebao? Slat ga u samsungovu tvornicu da ga opet zapakiraju? Zato se i događaju ovakve stvari da dobiješ rabljeni proizvod jer se "debilima" izlazi u susret.

 

 

Sva sreća pa postoje zakoni koji te štite, da nije toga onda bi bilo ovako kako ti pričaš. A zakon vrijedi jednako i za T-com i za Algoritam, kakvu god T-com imao šablonu za koju misli da je ok.

Nisi prepušten na ničiju milost i nisi kriminalac ako si skinuo naljepnice. Nijedna budala neće mijenjati PS4 ako ga je ogrebao sam, al on je dobio korištenu konzolu, otvorenu i osjeća se prevarenim.

Ako ti netko i proda korišteni i oštećeni proizvod tada obično dobiješ i popust. Problem je što je to sve zapakirano i sigurno nećeš otvarati kutiju na licu mjesta da to pregledavaš. Jel i televizor 65'' vadiš iz kutije u dućanu pa gledaš jel ima sve naljepnice? Ili frižider?

Danas očekuješ da dobiješ novu stvar, a ne izložbeni artikl - ako je bio izložbeni ili korišteni moraju ti to napomenuti. 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
amd freak kaže...

S druge strane kako dokazati da je uređaj rabljen ako ga nisi pregledao na licu mjesta? Gdje piše da ga nisi ti izgrebao? Stvar je kompleksnija nego što izgleda i dalje navodim da je to dobra volja prodavača. NPR kupiš novi mob u shopu, otvoriš ga, skineš folije počinješ koristit i isti dan nađeš isti u drugom shopu 500kn jeftinije. Vračeš se u prvi shop da ne želiš telefon radi xy razloga. I da frende tu je dobra volja prodavača hoče li ti ga zamijeniti ili dati povrat. Zašto? Prvo to više nije novi proizvod jer si skinuo originalne folije i palio uređaj a drugo kada ti se i odobri povrat novaca što bi prodavač po tebi trebao? Slat ga u samsungovu tvornicu da ga opet zapakiraju? Zato se i događaju ovakve stvari da dobiješ rabljeni proizvod jer se "debilima" izlazi u susret.

 

 

Zvao bi voditelja koji bi ti na finiji način objasnio situaciju, odobrio kakav popust ili "ubrzao" servis i to je to. Za to i služe, a kada bi postao agresivan letio bi van samo tako, zato i imaju zaštitare.

 

Normalno da ti je algoritam izašao u susret kada se radi o proizvodu na kojem imaju vjerovatno stitinjak kuna i stotine komada, pa im je lakše odmah zamijeniti nego se hebati radi par kuna.

 

Ja vam kažem da tog kod t-com nema. Zna se šablona i to je to.

 Takvi proizvodi se ne pakiraju ponovno u samsungovoj tvornici već se naznače da su otvarani i prodaju se po sniženoj cijeni. Bar je tako u americi. Ljudi rado kupuju takve proizvode jer su povoljniji. I da, tamo svaki proizvod vratiš u određenom roku bez ikakvog objašnjenja i dobiješ svoje novce nazad. Jednostavno nisi zadovoljan i to je dovoljno.

 

Wii controler s onim dodatkom nije par kuna već je koštao oko 500 kn. Nisu ih nikada imali parsto komada već neoliko komada. Nisu radili probleme a mogli su. Ista stvar je s t-comom. Vrate proizvod kao neispravan uvozniku i traže novi. Kakav je to problem? Pa ovo je nečija sramota i treba ju oprati a ne produljivati.

 

Usput, dobro sam se sjetio. Ovo ljeto sam kupio preko neta u jednoj domaćoj ljekarni tlakomjer. Oko 800kn. Došlo mi poštom. Kutija nije bila originalno zapakirana niti je njen sadržaj bio po meni novi. Nazvao sam. Ispričali su mi se, poslali drugi dan novi i preuzeli stari te rekli da će proizvod reklamirati domaćem uvozmiku i da nema nikakvih problema.

 

Kakav je problem da t-com reklamira proizvod domaćem uvozniku ako znaju da nisu radili ništa nečasnog? Pa to je u interesu firme. Čist obraz.

9 godina
online
Re: PlayStation 4
Nazalost,poucen neugodnim iskustvima od prije, sve sto kupujem,obavezno otvorim i pregledam u trgovini,uz prisustvo prodavaca. Bez obzira koliko to njemu nije zgodno,nema vremena,neda mu se i sl., i bez obzira koliko tvrdio da je to original pakirano. Spasilo me puno puta, u masu slucajeva trgovina uopce nije bila kriva (nedostaje filter u usisavacu, napuknuto kuciste televizora, pc volan bez pedala....),problem se rijesio odmah,bez dodatnog gubljenja vremena i na obostrano zadovoljstvo. Cak su ne jednom u trgovini i priznali da mi nebi vjerovali da sam se naknadno vratio s takvim problemima. Pa iako je to mozda paranoja, meni se pokazala opravdana.

Sto se ovdje desilo,ne ulazim u to,nadam se da ce kolega problem rijesiti sto prije na svoje zadovoljstvo.
Moj PC  
2 0 hvala 1
17 godina
offline
PlayStation 4

Ima netko ideju kako aktivirati 4K rezoluciju?

naime u postavkama mi nudi: Automatic, 720p, 1080i i 1080p

 

dok 2160p je zasivljeno

 

telka je 4K...

 

 

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
PlayStation 4

meni isto ps3 kad je vrisnuo nakon par dana koristenja, sam vracao u sophos labgdje je kupljen i nisu htjeli zamjenit za novi nego sam ja morao nosit u santu domenicu na servis, jer oni nisu htjeli ni slat na servis

 

zato sada sve kupujem online, znam da imam pravu u 14 dana sve vratit ako mi se ne svida ili ne valja radije nego kupit lokalno u ducanu

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
Ziga kaže...

Ima netko ideju kako aktivirati 4K rezoluciju?

naime u postavkama mi nudi: Automatic, 720p, 1080i i 1080p

 

dok 2160p je zasivljeno

 

telka je 4K...

 

 

 Probaj update ps4 i tv..

Sad ne znam ako postoji neki jednostavniji način, ali frend je riješio problem tako da je u postavkama ps4 isključio hdcp, ugasio ps4 i ponovno ga upalio u SAFE MODU i tamo postavio hdcp na automatic. Nakon toga je normalno upalio konzolu i opet uključio hdcp.

To je bilo još u 11 mj. tako da je moguće da je stigao neki update..

 

10 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
Ziga kaže...

Ima netko ideju kako aktivirati 4K rezoluciju?

naime u postavkama mi nudi: Automatic, 720p, 1080i i 1080p

 

dok 2160p je zasivljeno

 

telka je 4K...

 

 

 hdmi kabal 2.0?

CAUSE BABY I COULD BUILD A CASTLE OUT OF ALL THE BRICKS THEY THREW AT ME
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
hanteed kaže...
Ziga kaže...

Ima netko ideju kako aktivirati 4K rezoluciju?

naime u postavkama mi nudi: Automatic, 720p, 1080i i 1080p

 

dok 2160p je zasivljeno

 

telka je 4K...

 

 

 hdmi kabal 2.0?

Najgore kaj su prvi 4k televizori dolazili s hdmi 1.4, tako da ako ima prvi tv 4k reze koji se pojavio na tržištu lako je moguće da tv nema hdmi 2.0. Koliko vidim iz priložene fotke javlja mu da tv ne podržava hdcp 2.2 a to bi trebali podržavati svi uređaji izašli krajem 2014 godine pa do danas. Drugim riječima ako tv ne podržava hdcp 2.2 na njemu se neće moći prikazati zaštićeni 4k saržaji s bilo kojeg uređaja.

10 godina
neaktivan
offline
PlayStation 4

a nisam vidio usput sretna nova

CAUSE BABY I COULD BUILD A CASTLE OUT OF ALL THE BRICKS THEY THREW AT ME
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
movie kaže...

Najgore kaj su prvi 4k televizori dolazili s hdmi 1.4, tako da ako ima prvi tv 4k reze koji se pojavio na tržištu lako je moguće da tv nema hdmi 2.0. Koliko vidim iz priložene fotke javlja mu da tv ne podržava hdcp 2.2 a to bi trebali podržavati svi uređaji izašli krajem 2014 godine pa do danas. Drugim riječima ako tv ne podržava hdcp 2.2 na njemu se neće moći prikazati zaštićeni 4k saržaji s bilo kojeg uređaja.

 televizor je Philips 55PUS6501

 

 

 

EDIT..riješeno.... samo HDMI 1 i 2 podržavaju 4K output... konzola je bila na HDMI 3

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.1.2017 16:29 (Ziga).
13 godina
offline
Re: PlayStation 4
Ezio kaže...

A jel ti se podudara serijski broj na konzoli i kutiji? Mozda i na garanciji ako su ju popunili. 

 Podudara se, provjerio sam sve to. Ali to ne opovrgava cinjenicu da konzola nije bila u necijim rukama...

 

Cadus kaže...

Hvala ljudi na savjetima! Imam jos podosta novih informacija vezano za moj novi (jucer kupljeni) Playstation 4 Pro.

Nakon monitora, spojio sam ga sa FullHD TV-om i sve je uredno radilo, no i dalje mi nije jasna ta situacija sa monitorom (koji je fullHD takoder, dao sam link specifikacija). U nekim slučajevima na internetu sam procitao da su ljudi zaista imali problema sa "Red Screenom", tj sa crvenim crtkanim linijama različitih nijansi. Izgledalo mi je identicno kao 

! I to mi se prikazalo nakon što sam ušao u safe mode, a safe mode MORA raditi na svakom svakom svakom ekranu sa HDMI prikljuckom, jer se safe mode prikazuje u 480p rezoluciji, upravo zbog monitora koji nisu fullHD da se u safe modeu promijeni rezolucija koju će prikazivati PS4! A moj monitor je fullHD, i ne vidim razloga zasto nije radilo isprve...

Nisam ga ponovo spajao sa monitorom nakon što sam uočio tragove korištenja na joysticku, a i sama konzola mi je upitna.

 

Nakon pricanja sa prijateljima (njih cetvero) koji imaju Playstatione, sto Pro, sto obicne verzije, skuzio sam da mi joystick koji sam dobio uz konzolu nije bio zasticen! Tj nije imao folije oko strelica i oko gumbiju, a niti na njima. Drugim rijecima joystick je bio ubacen samo u vrecicu, i cak ta vrecica nije bila zalijepljena sa selotejpom (dok ostale vrecice sa kablovima jesu - jedino jos slusalice nisu). I to, nebi se ja niti raspitivao za tu foliju da nisam primjetio blago otkrhnuti dio na joysticku, na rubu dijela plastike okruglog dijela (gdje leze 4 glavna gumba: X, O, triangle te square).

 

Nadalje, na gumbu "square" sam primjetio blago ogrebani dio (iznad nacrtanog kvadrata)...

 

I za kraj, na samoj konzoli mi je podosta velika fleka u pozadini PS loga! Onako izblijedila plastika nekog neodredenog oblika, koja se pod svijetlom ne mijenja (da nebiste mislili da mi se pojavljuje zbog refleksije svjetla hahah). Izgleda mi kao da je onak izblijedila blago od topline. I sada sta da covjek kaze na to?

Evo slika sve 3 situacije u prilogu:

Krhotina na joysticku

Kvadrat na joysticku

Playstation konzola

 

Danas sam ga spakirao, uzeo račune i trknuo do T-coma u City Centar gdje sam ga i kupio, objasnio im kako stoje stvari i dobio sljedece: Vjerujemo mi Vama, ali mi nista ne mozemo poduzeti u vezi toga. Vi ste jucer kutiju uzeli sa sobom i doma je raspakirali te mi nemamo veze sa tim...

Predlozili su mi jedino da kontaktiraju Sony Centar, tj to su i duzni napraviti ukoliko imaju "nezadovoljnog kupca", tj ako kupci imaju sto za reklamirati. Tako je covjek to sve pisao njima dok sam ja trabunjao svoje hah, jer budimo realni nitko ne zeli nista polovnog ako se platilo za novo! Jos sam student, te si sam to isplacujem pomocu tarife, i mislim da ovo definitivno nije u redu od njih. Jos sam se dvoumio dal da idem ili ne, na sto su me frendovi potjerali jer nitko od njih nije takvo nes dobio iz kutije...

 

Naveo im je moj broj telefona, i moju e-mail adresu, te sada cekam poziv od strane Sony Centra. A mogu ga dobiti ili sutra ujutro, ili tek u ponedjeljak. A konzola je kod mene. Sutra budem vjerojatno ponovo otisao do njih da im konzolu jednostavno ostavim tamo jer je ne zelim! A da i oni misle da je nebih igrao hahahah jer ja jos niti jedan CD nisam gurnuo u nju. Watch Dogs 2 igra mi je jos neraspakirana sa strane.....

 

Imate li kakve prijedloge?

 

Nakon prvog posta sto sam napisao da sam posjetio T-com i objasnio im situaciju, drugi dan (jucer) sam ih takoder posjetio jer me to sve kopka i jednostavno mislim da se ne trude dovoljno da se to sve rijesi. Bas kao sto je kolega rekao da u tom T-comu svi djeluju kao da ih boli k! Opet sam im iznio problem, i ponudio je naravno isto rjesenje, a to je da posalju problem Santca Domenici, broj mog mobitela te email adresu da mi se jave. Trazio sam da mi daju broj od njih da ih ja kontaktiram ukoliko me ne nazovu sutra, no nemaju broj na koji ih se moze kontaktirati hahahah...

U glavu mi ne ide cinjenica da T-com tu nije odgovoran. Shvacam ja da nisu oni krivi za taj sadrzaj unutra sto je ostecen i bio otvaran, ali ja sam taj uredaj kupio od NJIH, i kako to da oni tu konzolu ne mogu zaprimiti i sami to rjesiti sa Sancta Domenicom?! Jucer sam im rekao da bih ja konzolu ostavio kod njih, jer nemam je razloga nositi doma, ja je ne zelim! Ili cu dobiti novu, ili je uopce necu imati! Polovan proizvod ne zelim... Isto tako sam mogao kupiti PS4 preko njuskala, za manje novce, i jos k tome ostati u Tele2 koji mi je jeftiniji. I rekli su mi da jednostavno oni nemaju pravo zaprimiti tu moju konzolu, da ste ce ona sad stajati u skladistu i svi ce se pitati cija je ona. Pa kakav je to odgovor?! Wtf?

Bilo kako bilo, rekao sam im da je ja u utorak vracam ako se problem do tada ne rijesi, i da cu raskinuti sve ugovore sa njima. Samo su mi rekli da bi i oni to napravili da su na mom mjestu. Definitivno me razumiju, ali ja njih ne razumijem da kako oni, kao firma gdje sam nabavio uredaj ne mogu nista poduzeti. Nikakav servis ne dolazi u obzir jer nema smisla, konzola je fizicki ostecena, kao i HDMI port sto mi nije radio.

Ugl radnik u T-comu se slozio sa mnom da je konzola bila prije otvarana i da ne vidi razlog zasto nebih dobio zamjenu, tj novu konzolu. I da ce se sve ugl. rijesiti. A sada meni te rijeci nista ni ne znace, jer kao sto su mi i dali do znanja da oni u T-comu nista ne odlucuju o tome hah.  Ma smijesno, ali meni je vise zalosno...

 

Btw. jos sam skuzio kada sam raspakiravao konzolu da je jedna ona plasticna zica, sa kojom se motaju kabeli bila bijele boje hahahah aa sve ostale crne. To im ni nisam naveo. Zapakirali su takvu konzolu, pa ak prode prode, ak ne ne. Da jos nije potrefila vlasnika kao ja vjv bi bilo sve u redu, samo sto sam takav po pitanju tih stvari, i cuvam ih kao oko u glavi...

 

Tako to izgleda u Hrvatskoj!

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.1.2017 17:55 (Cadus).
17 godina
offline
PlayStation 4

Imaš na netu podatke o domaćem uvozniku te ih sam nazovi i izloži problem na finjaka. Reci da si platio punu cijenu za polovan proizvod. Ako ne trzaju reci da ćeš sve prijaviti udruzi za zaštitu potrošača. To si isto trebao reći t-comu. Da ćeš ih prijaviti da su ti dali polovan proizvod za punu cijenu i da još od tebe prave budalu. Kako sam ti rekao već prije, traži nadređene za rješavanje problema. Godinama radim s t-comom i nikada mi problem nije riješio službenik. Uvijek je sve završilo kod nekog šefa nečega i tako se problem rješavao.Nažalost to je bahata i neprofesionalna firma a pnašaju se kao da ne žive od nas već mi od njih. U takvoj korespodenciji bezobrazluk je sastavan dio iznošenja problema.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
movie kaže...

Imaš na netu podatke o domaćem uvozniku te ih sam nazovi i izloži problem na finjaka. Reci da si platio punu cijenu za polovan proizvod. Ako ne trzaju reci da ćeš sve prijaviti udruzi za zaštitu potrošača. To si isto trebao reći t-comu. Da ćeš ih prijaviti da su ti dali polovan proizvod za punu cijenu i da još od tebe prave budalu. Kako sam ti rekao već prije, traži nadređene za rješavanje problema. Godinama radim s t-comom i nikada mi problem nije riješio službenik. Uvijek je sve završilo kod nekog šefa nečega i tako se problem rješavao.Nažalost to je bahata i neprofesionalna firma a pnašaju se kao da ne žive od nas već mi od njih. U takvoj korespodenciji bezobrazluk je sastavan dio iznošenja problema.

 

Tako je, treba to podići na višu razinu, a ako ne reagiraju onda hejtanje na fejsu ili novinama. Loš publicitet brzo riješi probleme.

 

Mislim da je problem kod t-coma taj što se susreću s hrpom takvih slučajeva na dnevnoj razini, hrpa korisnika od kojih je većina neuka i prave probleme često oko gluposti zbog neznanja i onda oni s pravim problemima ispaštaju.

Ne bih rekao da je neprofesionalna firma nego imaju širok profil korisnika koji često viču "vuk" pa onda nitko ne vjeruje ni dok netko tko se kuži stvarno ima problem.

Ja osobno nikad ni ne idem u t-centar nego sve rješavam preko supporta i online. U zadnje vrijeme više inzistiram na pisanoj komunikaciji, jer verbalnoj ne mogu vjerovati - nemaš nikakve dokaze ako iskrsnu problemi.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
12 godina
offline
PlayStation 4

Zna li mozda netko gdje bi mi bilo najjeftinije uzeti dualshock 4 v2 (ako znate kakav promo kod ili tako nesto za neku stranicu) i da je stranica pouzdana?

 

Hvala

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: PlayStation 4
greathander kaže...

Zna li mozda netko gdje bi mi bilo najjeftinije uzeti dualshock 4 v2 (ako znate kakav promo kod ili tako nesto za neku stranicu) i da je stranica pouzdana?

 

Hvala

 U Sancti imaju crveni za 425kn uz kod T-com-15. Dostava ti je free.

9 godina
online
PlayStation 4

Ostrija rasprava i komunikacija je neizbjezna, nazalost. Ne zato sto se radi o t-comu, vec zato sto, realno, situacija je dosta specificna.

 

Dali si ti konzolu otvorio na prodajnom mjestu, ili tek kad si dosao kuci? U obadva slucaja, tesko ces dokazati da su oni nesto rabljeno uvalili, a jos teze da su to svjesno napravili.

 

Ako si je otvorio u trgovini, odnosno ako su je oni iz bilo kojeg razloga otvarali (a trebali su, radi ispunjenja garantnog lista), smatrat ce se da si pregledao sadrzaj i stanje prije preuzimanja. I slozio se s njime. U narodu je taj proces poznat kao "grebe lud zbunjenog", jer ,ako su otvorili kutiju, ti preuzeo, pretpostavlja se da je sve ok i da nisi uocio neki nedostatak ili problem, jer, u suprotnom, zasto bi uzimao ono sto u startu vidis da nije kako treba?

 

Ako nisi, to je tek poslastica, jer ces tek onda tesko dokazati da je to stanje zateceno prilikom otvaranja kutije, odnosno da nisi ti nesto "skrivio".

 

Pravo pitanje je i tko je tebi uopce prodao konzolu. T-com, ili netko s kime t-com ima deal? Primjerice, ako uzmes tele2 "spojenu" ponudu, pokucni internet i evotv, u tele2 prodajnom mjestu, zar nije logicnije da ces eventualni problem s evo-tv pokusati rijesiti s onima ciji je to proizvod,  a ne s tele2? Ili obratno, ako si proizvod uzeo u posti, sto ona ima s modemom (npr) koji pakira i "prodaje" tele2. Tako da je razumno pokusati s ovlastenim servisom-prodavacem rijesiti nesto, ili barem raditi koordinaciju na razini t-com-taj netko tko prodaje konzole, nego piliti iskljucivo po jednom mjestu, jer opet, analogijom "evo teleta", tko je tu ustvari bolji za rijesiti problem? Ovisi o problemu, zar ne?

 

Dali je konzola prije koristena (i nastala ostecenja koja navodis) ili nije, tesko ces dokazati, kome god se obratio. Ne nemoguce, samo tesko. No, ukoliko konzola ne funkcionira, onda je to opis greske koju garancija pokriva. 

 

Naravno, ovo sve nema veze s moralnom stranom price, a ta je da je t-com na prvi glas o problemima ili nezadovoljstvu trebao reagirati da tebi da novi proizvod, a oni rjesavati zakulisne igre, reklamacije i dokazivanja, ali, to su one dvije strane iste kovanice - kad je neki problem, svi mi vicemo "kaj bus ti mene, meni garanciju daje uvoznik-proizvodjac, rjesit cu ja to s njime", medjutim, kad taj isti argument upotrijebe protiv nas, onda vidimo da i nije bas sve crno-bijelo.

 

Ponavljam, tcom je trebao to drugacije rijesiti, nadam se da ces uspjeti istjerati svoje i dokazati da su te (namjerno ili nenamjerno) zeznuli. Sretno!

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
Damir22 kaže...

Dali si ti konzolu otvorio na prodajnom mjestu, ili tek kad si dosao kuci? U obadva slucaja, tesko ces dokazati da su oni nesto rabljeno uvalili, a jos teze da su to svjesno napravili.

... 

Ako nisi, to je tek poslastica, jer ces tek onda tesko dokazati da je to stanje zateceno prilikom otvaranja kutije, odnosno da nisi ti nesto "skrivio".

...

Dali je konzola prije koristena (i nastala ostecenja koja navodis) ili nije, tesko ces dokazati, kome god se obratio. Ne nemoguce, samo tesko. No, ukoliko konzola ne funkcionira, onda je to opis greske koju garancija pokriva. 

 

 

 

Prodavač mora dokazati da ti je prodao ispravno, a ne kupac - zato se i trude neki pokazati ti prije kupovine da je tu sve ispravno. To i dalje ne znači da ti ne smiješ reklamirati ako misliš da su te zeznuli. Otvaranje kod njih prije kupovine ništa ne znači, jer ne moraš ti imati ikakvog pojma o proizvodu i što sve s njim dolazi u trenutku kupnje (a možda ni ne kupuješ za sebe) - nikakav pregled u 20 sekundi ih ne oslobađa od kasnijih reklamacija.

Zakon je na strani kupca, a i inače je načelo trgovine da je kupac uvijek u pravu - tko se toga drži ima zadovoljne kupce, tko ne ima nezadovoljne.

Problem je što su telekomi tvrd orah i inače jer imaju ogroman broj korisnika sa hrpom problema, a kamoli sad dok su se bacili u preprodaju stvari s kojima nisu imali doticaja.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
14 godina
offline
PlayStation 4

Daklem pitanje za one koji posjeduju PS 4 Pro.

Zanimaju me multimedijske mogučnosti..

Browser, Flash i kak to sve radio.. Dali Tipkovnica i miš ok rade..

Zatim Media Player i DLNA.

Serviio konkretno.. I kad prek mreže/DLNA/Serviio ili slični pokreče datoteke.. kako stoji s MKV.. i titlovima..

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
Zver kaže...

Daklem pitanje za one koji posjeduju PS 4 Pro.

Zanimaju me multimedijske mogučnosti..

Browser, Flash i kak to sve radio.. Dali Tipkovnica i miš ok rade..

Zatim Media Player i DLNA.

Serviio konkretno.. I kad prek mreže/DLNA/Serviio ili slični pokreče datoteke.. kako stoji s MKV.. i titlovima..

 

 browser od PS4 radi super, ne trebas se brinutu za flash, jer to vise nitko ne koristi, a i oni koji koriste imaju i HTML 5 verziju weba tako da sve radi

 

tipkovnicu i misa nisam spajao, jer ne vidim potrebu za time

 

media player radi odlicno, cita sve i titlove u .srt formatu, nisam probao .sub

 

jedino ponekad ne moze pokrenuti .mkv ako je zvuk kodiran na speficican nacin, imas par stranica prije objasnjenje

 

uglavnom sve filmove i serije koje gledam i skidam rade bez problema, i totalno je brz media player u rangu MPC-HC na racunalu

13 godina
offline
Re: PlayStation 4
a u kojem formatu treba biti usb u fat ili fat 32, jer sam spojio prjenosni od 320gb ali ne pripoznaje ga pa neznam jeli do formata ili vece kapacitete ne prepoznaje, samsung tv mi prepoznaje
9 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4
nike098 kaže...
a u kojem formatu treba biti usb u fat ili fat 32, jer sam spojio prjenosni od 320gb ali ne pripoznaje ga pa neznam jeli do formata ili vece kapacitete ne prepoznaje, samsung tv mi prepoznaje

 fat32 ili exfat

16 godina
neaktivan
offline
Re: PlayStation 4

Obzirom da je velik disk, vjerojatno je defaultno bio formatiran na NTFS. A formatiraj ga u exFAT, jer ako ga formatiraš u fat i fat32 onda ti velike datoteke (npr. neki film u full HD koji ima odlično kodiran zvuk pa je sve skupa veliko 10 GB)  neće raditi jer ih fat ne podržava, fat podržava samo do 4GB velike datoteke, a exFAT nema takvih ograničenja.

Tako da samo ga pični u exFAT i vozi.

E sad, obzirom da naprimjer televizori na USB utoru većinom ne podržavaju exFAT, bar stariji ne, taj disk ti neće radit ukoliko ga uštekaš u TV.

14 godina
offline
Re: PlayStation 4
X3M kaže...

 browser od PS4 radi super, ne trebas se brinutu za flash, jer to vise nitko ne koristi, a i oni koji koriste imaju i HTML 5 verziju weba tako da sve radi

 

tipkovnicu i misa nisam spajao, jer ne vidim potrebu za time

 

media player radi odlicno, cita sve i titlove u .srt formatu, nisam probao .sub

 

jedino ponekad ne moze pokrenuti .mkv ako je zvuk kodiran na speficican nacin, imas par stranica prije objasnjenje

 A DLNA? Znači s kompa prek mreže? Znam da radi.. nego titlovi kak idu..

17 godina
offline
Re: PlayStation 4
Damir22 kaže...

Ostrija rasprava i komunikacija je neizbjezna, nazalost. Ne zato sto se radi o t-comu, vec zato sto, realno, situacija je dosta specificna.

 

Dali si ti konzolu otvorio na prodajnom mjestu, ili tek kad si dosao kuci? U obadva slucaja, tesko ces dokazati da su oni nesto rabljeno uvalili, a jos teze da su to svjesno napravili.

 

Ako si je otvorio u trgovini, odnosno ako su je oni iz bilo kojeg razloga otvarali (a trebali su, radi ispunjenja garantnog lista), smatrat ce se da si pregledao sadrzaj i stanje prije preuzimanja. I slozio se s njime. U narodu je taj proces poznat kao "grebe lud zbunjenog", jer ,ako su otvorili kutiju, ti preuzeo, pretpostavlja se da je sve ok i da nisi uocio neki nedostatak ili problem, jer, u suprotnom, zasto bi uzimao ono sto u startu vidis da nije kako treba?

 

Ako nisi, to je tek poslastica, jer ces tek onda tesko dokazati da je to stanje zateceno prilikom otvaranja kutije, odnosno da nisi ti nesto "skrivio".

 

Pravo pitanje je i tko je tebi uopce prodao konzolu. T-com, ili netko s kime t-com ima deal? Primjerice, ako uzmes tele2 "spojenu" ponudu, pokucni internet i evotv, u tele2 prodajnom mjestu, zar nije logicnije da ces eventualni problem s evo-tv pokusati rijesiti s onima ciji je to proizvod,  a ne s tele2? Ili obratno, ako si proizvod uzeo u posti, sto ona ima s modemom (npr) koji pakira i "prodaje" tele2. Tako da je razumno pokusati s ovlastenim servisom-prodavacem rijesiti nesto, ili barem raditi koordinaciju na razini t-com-taj netko tko prodaje konzole, nego piliti iskljucivo po jednom mjestu, jer opet, analogijom "evo teleta", tko je tu ustvari bolji za rijesiti problem? Ovisi o problemu, zar ne?

 

Dali je konzola prije koristena (i nastala ostecenja koja navodis) ili nije, tesko ces dokazati, kome god se obratio. Ne nemoguce, samo tesko. No, ukoliko konzola ne funkcionira, onda je to opis greske koju garancija pokriva. 

 

Naravno, ovo sve nema veze s moralnom stranom price, a ta je da je t-com na prvi glas o problemima ili nezadovoljstvu trebao reagirati da tebi da novi proizvod, a oni rjesavati zakulisne igre, reklamacije i dokazivanja, ali, to su one dvije strane iste kovanice - kad je neki problem, svi mi vicemo "kaj bus ti mene, meni garanciju daje uvoznik-proizvodjac, rjesit cu ja to s njime", medjutim, kad taj isti argument upotrijebe protiv nas, onda vidimo da i nije bas sve crno-bijelo.

 

Ponavljam, tcom je trebao to drugacije rijesiti, nadam se da ces uspjeti istjerati svoje i dokazati da su te (namjerno ili nenamjerno) zeznuli. Sretno!

 Meni je uvijek logično da probleme rješavam s onom stranom s kojom sam potpisao ugovor i kojoj plaćam uslugu. Ugovor regulira prava i obveze dviju strana. Kako će oni rješavati eventualne probleme to nije moj problem. Moj problem je plaćanje usluge sukladno ugovoru a njihov je da mi sukladno ugovoru omoguće onaj sadržaj koji im pošteno plaćam. 

 

Stoga bih se još jednom vratio na omronov  tlakomjer kojeg sam kupio od jedne ljekarne. Zna se tko je zastupnik omrona za hrvatsku. Sasvim sigurno nije privatna ljekarna u kojoj sam ga kupio. Proizvod sam reklamirao jer nisam bio zadovoljan s onim što je bilo u kutiji. Bez puno pitanja preuzeli su paket i isporučili mi novi. Ako jedna mala ljekarna može vratiti zastupniku tlakomjer i dati mi drugi, onda to za jednu mega firmu kakva je t-com ne bi trebao biti nikakav problem. Tim više jer su od domaćeg zastupnika preuzeli respektabilnu količinu konzola. Nitko se neće zajebavati s takvim kupcem niti mu raditi problema zbog jedne konzole. Niti nakon par stranica objašnjavanja, držanje vode jednoj ili drugoj strani ja u stvari ovdje ne vidim nikakav problem. Kupac je uvijek u pravu. Kada nije onda je tu udruga za zaštitu kupaca koja će dokazati da je ipak kupac u pravu. Da sada ne pirim priču kako sam prije dosta godina u jefnom dućanu kupio oštećen tv. Oštećenje sam primjetio prilikom vađenja tv iz kutije. Nazvao sam dućan i bez previše pitanja dobio sam drugi. Mogli su isto tako reći da sam ga sam oštetio prilikom raspakiravanja, no nisu. Da, imao sam dosta peha prilikom kupnje bilo čega. Od novog auta, televizora, pojačala, računala i ne mogu se sada sjetiti svih problema iz prošlosti. No svi su bili riješeni na moje zadovoljstvo.

 

Pa evo i najdrastičniji primjer. Processor Classe SSP- 800 kojeg sam fotkao prije par stranica crko mi je nakon godinu dana. Javio sam se domaćem zastupniku kod kojeg je kupljen a to je sonus art. Ljudi su mi osigurali novi processor kojeg je poslao classe, a nisu morali. To ja zovem poslovnošću i brigom za kupce. Nije hilo previše priče, samo djela.

Poruka je uređivana zadnji put pon 2.1.2017 14:44 (movie).
11 godina
neaktivan
offline
PlayStation 4

Dame i gospodo ima li zainteresiranih za PSN (UK) kod od 30 funti? Netreba mi pa ga prodajem za 23 funte tj. koliko vrijedi u našoj valuti :)

Ako nije dopušteno to ovdje ispričavam se :)

Poruka je uređivana zadnji put pon 2.1.2017 14:41 (naPerk777).
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
PlayStation 4

Najvjerojatnije od 15.01.2017. doći će VR u HT skladište i ići će skupa sa PS4 u budnle-u uz Magenta 1

 
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: PlayStation 4
Ivanjino96 kaže...

Najvjerojatnije od 15.01.2017. doći će VR u HT skladište i ići će skupa sa PS4 u budnle-u uz Magenta 1

 Polovni ili novi VR? Kako možemo provjeriti?

17 godina
offline
Re: PlayStation 4
Ivanjino96 kaže...

Najvjerojatnije od 15.01.2017. doći će VR u HT skladište i ići će skupa sa PS4 u budnle-u uz Magenta 1

 

Ja sam se baš jako ložio na VR, al mislim da ću pričekati i ne srljati ovaj puta s novom tehnologijom.

 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Razmjena igara za PS4/PS5
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice