jep krecu od 15-tog pa najkasnije 3 radna dana
tak da ih ocekujte odredjeni dio na njushki tih datuma...
jep krecu od 15-tog pa najkasnije 3 radna dana
tak da ih ocekujte odredjeni dio na njushki tih datuma...
Neka novost za Jailbreak na ps4?
Neka novost za Jailbreak na ps4?
Zašto? Ako imaš novaca za PS imaš onda i tih 365 kn za godinu dana PSN-a.
Neka novost za Jailbreak na ps4?
Zašto? Ako imaš novaca za PS imaš onda i tih 365 kn za godinu dana PSN-a.
Zato sto hocu, imam kupljenih tridesetak igara, ali sto da ne ako moze dzaba..
Kod nas jos nema. Sa talijanskog amazona dođe za par dana.
Navodno sljedeći tjedan kreće hg spot s prodajom po cijeni oko 3.700 kn. Informacija iz današnjeg jutarnjeg lista koji im je posvetio cijelu stranicu a novinar se malo igrao pa opisuje doživljaj. Tko ima jutarnji može baciti pogled ako već nije...
od kud ti to ...moze link !!
bdw od kud im pravo ako je sluzbeni uvoznik za sony sd i kao takav ima eksluzivu za isto od 24.1 + u hg-u je skuplji 400kn!
od kud ti to ...moze link !!
bdw od kud im pravo ako je sluzbeni uvoznik za sony sd i kao takav ima eksluzivu za isto od 24.1 + u hg-u je skuplji 400kn!
I neni je to prvo palo na pamet dok sam ujutro čitao članak u jutarnjem? Očito uvoz nije službeni nego roba kupljena od treće strane te je zato i nešto skuplja.
hmm a pitanje je sa kojeg trzista je uvezeno da nije madjarskog tj. ED-a...malo sam skeptichan a i vise vejrujem SD-u...
Evo fotkao sam vam članak pa možete baciti pogled. Nije neka kvaliteta ali da se pročitati. Nije neko niti svjetlo u sobi pa eto.. inače cijena je i veća nego što sam naveo. 3.799 kn. Mislim da članak nije bitan jer ne kaže ništa novo niti pametno već su fotke samo info kako od sutra hg spot ima VR u prodaji..
Evo fotkao sam vam članak pa možete baciti pogled. Nije neka kvaliteta ali da se pročitati. Nije neko niti svjetlo u sobi pa eto.. inače cijena je i veća nego što sam naveo. 3.799 kn. Mislim da članak nije bitan jer ne kaže ništa novo niti pametno već su fotke samo info kako od sutra hg spot ima VR u prodaji..
Još da je lik upalio DS4...
Netko ti je maznuo Account i promijenio sifru.
Evo sto je kolega s foruma napravio. HR support.
rješio sam i 2sv zaštitu.hvala svima na pomoći,nadam se da neću imati više problema sa tim hakerima
evo za one kojima se to isto desi(tražili ste da vam pojasnim proceduru),znaći imam hr račun da se zna,nisam stavljao podatke od kartica,nemam digitalne igre...počelo je tako da sam dobio mail od sonya da mi je lozinka uspiješno promjenjena(ostao paf),upalim ja ps i vidim da se nemogu spojiti na net(ukucam svoj username i javlja da je netočan).nakon toga sam poslao mail na support@hr.playstation.com i javili mi da im pošaljem 1. Korisničko ime na SEN-u (online ID),2. Datum rođenja,3. Sign-in ID
nakon toga sam im poslao podatke i dobio odgovor Zahvaljujemo na vašem e-mailu. Jako nam je žao što imate problema s vašim Sony Entertainment Network (SEN) računom.
Sign-in ID smo Vam promijenili u originalni i poslali Vam poveznicu za resetiranje lozinke. Savjetujemo Vam i da uključite dvostupanjsku zaštitu 2SV kako biste dodatno zaštitili svoj račun.Dobio link to napravio plus dvostupanjsku zaštitu i sve radi.poslali mi još anketu kako sam zadovoljan s nima.evo i broj ako ih želite zvati,ja nisam 01 775 7104
eto,tako sam ja riješio svoj problem,nadam se da sam pomogao malo
Da li znate koliko traje garancija na kontroler od plejke kupio sam ju prije 3 mjeseca vec su mi X i R2 se olabavili poprilicno od fife?
Kako ga još nisam odigrao, mislim da je ovo dobra ponuda pa sam je "piknuo"
http://www.thegamecollection.net/batman-arkham-knight-ps4.html
Htio bih ovim putem podijeliti iskustvo sa PSN podrškom nakon slučaja koji sam imao, pa možda nekome bude od koristi u budućnosti. Dakle uz account sam naivno imao unesenu kreditnu karticu i po defaultu aktiviranu opciju da se prilikom kupovine ne traži dodatna autorizacija. Bio sam lijen to promijeniti i kao što to očito mora biti kontorolera se dohvatio sin od godinu i pol dana i nasumičnim pritiskanjem gumba napravio kupovinu u iznosu 700 kn. Srećom kupljena igra nije skinuta na konzolu što znači da sam mogao poništiti kupnju i dobiti novac natrag. To sam i napravio telefonskim pozivom pri čemu mi je ponuđena opcija da mi se novci vrate u wallet ili na kreditnu karticu. Odabrao sam kreditnu karticu i mislio da je stvar riješena. Nakon par dana vidim da su mi je bez ikakve obavijesti lova vraćena u wallet. Zovem i pitam zašto u wallet ako smo dogovorili karticu i dobivam objašnjenje da ne može na karticu jer je plaćeno iz walleta a ne direktno sa kartice. (Koliko znam direktno se na PSN store ni ne može kupovati sa kartice već se sredstva prebace prvo u wallet pa se onda realizira kupnja). I tako je krenulo natezanje gdje se oni pozivaju na Opće uvjete poslovanja i uputstva o korištenju walleta i ignoriraju to što smo telefonski dogovorili da može na karticu itd. Da sada ne ulazim previše u detalje SONY prilikom kupovine u potpunosti ignorira Zakon o zaštiti potrošača koji kaže da se kupljena roba (u ovo ulazi i digitalni sadržaj) može u roku 14 dana od kupovine bez ikakvog objašnjenja vratiti, a da je trgovac dužan vratiti novac na način na koji je plaćeno. Znači njihova je logika sljedeća: Nema problema, vratiti ćemo vam novac, ali samo u wallet, tako da htjeli ili ne htjeli taj ćete novac morati potrošiti kod nas. Ne bih umro za tih 700 kn, možda bih ih kada tada i potrošio na neke druge igre, ali sam ostao razočaran manjkom razumijevanja i korisničke podrške koju bi renomirana tvrtka kao SONY trebala imati. Ništa drugo mi nije ostalo nego da se obratim udrugama koje se bave zaštitom prava potrošača i od njih sam dobio savjet da ih prijavim tržišnoj inspekciji što sam i učinio. Obzirom da nemam previše povjerenja u pravnu državu i institucije nisam imao očekivanja da će oni nešto moći učiniti. Na sreću bio sam u krivu. Sam proces je trajao oko 2 mjeseca, očito ih je tržišna inspekcija stisnula i na kraju su mi novac iz walleta vratili na karticu. (Naravno o tome također nisam bio obaviješten od strane SONY-a, nego sam to shvatio tek kad sam vidio da mi vraćena lova više nije u walletu). Ako se netko nađe u ovoj situaciji neka ne odustaje. Prvo im prijetite tržišnom inspekcijom, a onda ih stvarno prijavite ako drugačije ne ide. Vjerujem da bi vam ovo moglo pomoći i uslučajevima kada vam SONY iz nekog nejasmog razloga blokira PSN account.
Htio bih ovim putem podijeliti iskustvo sa PSN podrškom nakon slučaja koji sam imao, pa možda nekome bude od koristi u budućnosti. Dakle uz account sam naivno imao unesenu kreditnu karticu i po defaultu aktiviranu opciju da se prilikom kupovine ne traži dodatna autorizacija. Bio sam lijen to promijeniti i kao što to očito mora biti kontorolera se dohvatio sin od godinu i pol dana i nasumičnim pritiskanjem gumba napravio kupovinu u iznosu 700 kn. Srećom kupljena igra nije skinuta na konzolu što znači da sam mogao poništiti kupnju i dobiti novac natrag. To sam i napravio telefonskim pozivom pri čemu mi je ponuđena opcija da mi se novci vrate u wallet ili na kreditnu karticu. Odabrao sam kreditnu karticu i mislio da je stvar riješena. Nakon par dana vidim da su mi je bez ikakve obavijesti lova vraćena u wallet. Zovem i pitam zašto u wallet ako smo dogovorili karticu i dobivam objašnjenje da ne može na karticu jer je plaćeno iz walleta a ne direktno sa kartice. (Koliko znam direktno se na PSN store ni ne može kupovati sa kartice već se sredstva prebace prvo u wallet pa se onda realizira kupnja). I tako je krenulo natezanje gdje se oni pozivaju na Opće uvjete poslovanja i uputstva o korištenju walleta i ignoriraju to što smo telefonski dogovorili da može na karticu itd. Da sada ne ulazim previše u detalje SONY prilikom kupovine u potpunosti ignorira Zakon o zaštiti potrošača koji kaže da se kupljena roba (u ovo ulazi i digitalni sadržaj) može u roku 14 dana od kupovine bez ikakvog objašnjenja vratiti, a da je trgovac dužan vratiti novac na način na koji je plaćeno. Znači njihova je logika sljedeća: Nema problema, vratiti ćemo vam novac, ali samo u wallet, tako da htjeli ili ne htjeli taj ćete novac morati potrošiti kod nas. Ne bih umro za tih 700 kn, možda bih ih kada tada i potrošio na neke druge igre, ali sam ostao razočaran manjkom razumijevanja i korisničke podrške koju bi renomirana tvrtka kao SONY trebala imati. Ništa drugo mi nije ostalo nego da se obratim udrugama koje se bave zaštitom prava potrošača i od njih sam dobio savjet da ih prijavim tržišnoj inspekciji što sam i učinio. Obzirom da nemam previše povjerenja u pravnu državu i institucije nisam imao očekivanja da će oni nešto moći učiniti. Na sreću bio sam u krivu. Sam proces je trajao oko 2 mjeseca, očito ih je tržišna inspekcija stisnula i na kraju su mi novac iz walleta vratili na karticu. (Naravno o tome također nisam bio obaviješten od strane SONY-a, nego sam to shvatio tek kad sam vidio da mi vraćena lova više nije u walletu). Ako se netko nađe u ovoj situaciji neka ne odustaje. Prvo im prijetite tržišnom inspekcijom, a onda ih stvarno prijavite ako drugačije ne ide. Vjerujem da bi vam ovo moglo pomoći i uslučajevima kada vam SONY iz nekog nejasmog razloga blokira PSN account.
Kakav zid teksta. Ali pročitao sam ga.
Respekt za ovo što si uspio. Budi sretan da ti nisu banirali account, jer to Sony radi ako im blokiraš svoju karticu da ne mogu povući (ili moraju vratiti) lovu.
Ne hebu njih lokalni zakoni.
Htio bih ovim putem podijeliti iskustvo sa PSN podrškom nakon slučaja koji sam imao, pa možda nekome bude od koristi u budućnosti. Dakle uz account sam naivno imao unesenu kreditnu karticu i po defaultu aktiviranu opciju da se prilikom kupovine ne traži dodatna autorizacija. Bio sam lijen to promijeniti i kao što to očito mora biti kontorolera se dohvatio sin od godinu i pol dana i nasumičnim pritiskanjem gumba napravio kupovinu u iznosu 700 kn. Srećom kupljena igra nije skinuta na konzolu što znači da sam mogao poništiti kupnju i dobiti novac natrag. To sam i napravio telefonskim pozivom pri čemu mi je ponuđena opcija da mi se novci vrate u wallet ili na kreditnu karticu. Odabrao sam kreditnu karticu i mislio da je stvar riješena. Nakon par dana vidim da su mi je bez ikakve obavijesti lova vraćena u wallet. Zovem i pitam zašto u wallet ako smo dogovorili karticu i dobivam objašnjenje da ne može na karticu jer je plaćeno iz walleta a ne direktno sa kartice. (Koliko znam direktno se na PSN store ni ne može kupovati sa kartice već se sredstva prebace prvo u wallet pa se onda realizira kupnja). I tako je krenulo natezanje gdje se oni pozivaju na Opće uvjete poslovanja i uputstva o korištenju walleta i ignoriraju to što smo telefonski dogovorili da može na karticu itd. Da sada ne ulazim previše u detalje SONY prilikom kupovine u potpunosti ignorira Zakon o zaštiti potrošača koji kaže da se kupljena roba (u ovo ulazi i digitalni sadržaj) može u roku 14 dana od kupovine bez ikakvog objašnjenja vratiti, a da je trgovac dužan vratiti novac na način na koji je plaćeno. Znači njihova je logika sljedeća: Nema problema, vratiti ćemo vam novac, ali samo u wallet, tako da htjeli ili ne htjeli taj ćete novac morati potrošiti kod nas. Ne bih umro za tih 700 kn, možda bih ih kada tada i potrošio na neke druge igre, ali sam ostao razočaran manjkom razumijevanja i korisničke podrške koju bi renomirana tvrtka kao SONY trebala imati. Ništa drugo mi nije ostalo nego da se obratim udrugama koje se bave zaštitom prava potrošača i od njih sam dobio savjet da ih prijavim tržišnoj inspekciji što sam i učinio. Obzirom da nemam previše povjerenja u pravnu državu i institucije nisam imao očekivanja da će oni nešto moći učiniti. Na sreću bio sam u krivu. Sam proces je trajao oko 2 mjeseca, očito ih je tržišna inspekcija stisnula i na kraju su mi novac iz walleta vratili na karticu. (Naravno o tome također nisam bio obaviješten od strane SONY-a, nego sam to shvatio tek kad sam vidio da mi vraćena lova više nije u walletu). Ako se netko nađe u ovoj situaciji neka ne odustaje. Prvo im prijetite tržišnom inspekcijom, a onda ih stvarno prijavite ako drugačije ne ide. Vjerujem da bi vam ovo moglo pomoći i uslučajevima kada vam SONY iz nekog nejasmog razloga blokira PSN account.
Ajde barem su pare na računu.
Drugi put pamet u glavu i kod plaćanja gledat šta se radi. Minuta je dovoljna da se napravi two step verification.
Pozz...
Uzeo sam playstation prije koji mijesec... Bio sam nov u tom svijetu, i nisam se bas kuzio oko acc-a ... Sad je problem sto bi ja svoj acc prodo / zamijenio nebitno.... Al je problem sto nemam sifru... Lik je nesta spominjao , da ce poslati i tako to . Znam di zivi i sve... Al na broj kad ga zovem ne mogu dobiti ... Nebitno to... Dali je kako moguce, da ja preko tog maila, sa kojim sam prijavljen da kontaktiram lika ciji je ibo sony, i ko je pravio taj isti acc ?
Ponukan pitanjem od ovog korisnika gore, mene isto interesira što se događa kod prodaje konzole.
Normalno da se igre pobrišu i napravi Backup, te valjda ostaju igre vezane za account koji je korisnik napravio.
E sad, što je sa serijskim brojem od konzole.
Kako tu ide, neka odjava ili novi vlasnik jednostavno napravi svoj acc i prijavi se itd.
jep zahvaljujuci ovoj temi sam odradio iszo 2-step tj da mi sifra dolazi sms-om ...cas posla a vrijedi puno pa isto preporucam...bdw nedavno sam preko weba usao u svoj acc da viminkaj ima jer men na istom nije bilo godinu i po od kad sam prodao ps4...eto pa kad dojde pro vidimo se stari/novi znanci psn-u ;-)
Netko ti je maznuo Account i promijenio sifru.
Evo sto je kolega s foruma napravio. HR support.
rješio sam i 2sv zaštitu.hvala svima na pomoći,nadam se da neću imati više problema sa tim hakerima
evo za one kojima se to isto desi(tražili ste da vam pojasnim proceduru),znaći imam hr račun da se zna,nisam stavljao podatke od kartica,nemam digitalne igre...počelo je tako da sam dobio mail od sonya da mi je lozinka uspiješno promjenjena(ostao paf),upalim ja ps i vidim da se nemogu spojiti na net(ukucam svoj username i javlja da je netočan).nakon toga sam poslao mail na support@hr.playstation.com i javili mi da im pošaljem 1. Korisničko ime na SEN-u (online ID),2. Datum rođenja,3. Sign-in ID
nakon toga sam im poslao podatke i dobio odgovor Zahvaljujemo na vašem e-mailu. Jako nam je žao što imate problema s vašim Sony Entertainment Network (SEN) računom.
Sign-in ID smo Vam promijenili u originalni i poslali Vam poveznicu za resetiranje lozinke. Savjetujemo Vam i da uključite dvostupanjsku zaštitu 2SV kako biste dodatno zaštitili svoj račun.Dobio link to napravio plus dvostupanjsku zaštitu i sve radi.poslali mi još anketu kako sam zadovoljan s nima.evo i broj ako ih želite zvati,ja nisam 01 775 7104
eto,tako sam ja riješio svoj problem,nadam se da sam pomogao malo
I mislio sam da mi je netko hakirao account,ali nije mi jasno zašto se onda mogu sign in-at u account sa svojim passwordom?
Nakon ovoga sam sada promijenio password na jači i kompleksniji.
stavi i 2-step
I tako, uskočio sam na hajp trejn i prednaručio Pro u Areni ZG.
Navodno, nije sigurno da će bit uređaja u dućanu ako niste napravili prednarudžbu (mislim da sam ja negdje 150 naručitelj).
Meni zvuči kao bulšit, ali npr. na Amazonu je to najprodavaniji komad elektronike.
Taj Sony ne bu znao kud s novcima
Ja sam svoj prednaručio u Svijetu medija, baš jutros me zvao čovjek da potvrdim podatke kako bi mi riješili ulaznicu i reboot pretplatu....za SD sam pretpostavljao da bu ludnica pa sam se zato odlučio na drugu trgovinu (mislim, neš ti razlike jel...)
Izašla jedna super ponuda, ali fakat super. 55" TV sa pravim nativnim HDR-om i to izvrsni tv spušten sa 18200 na 15000 + PS4 pro badave! I to sve na dvije godine bez kamata, znači 625 kn mj. Tko želi iskusiti pravi HDR i imati vrhunski TV uz PS 4 pro sa đabakesku nema kaj razmišljati. Dođe mi da postanem konzola masterarce
Ekipa, stigao je VR u HGSPOT. 3799kn. Spojit će sad tu u Utrinama za isprobat.
EDIT: prvo ga spajaju na Infogameru.
Izašla jedna super ponuda, ali fakat super. 55" TV sa pravim nativnim HDR-om i to izvrsni tv spušten sa 18200 na 15000 + PS4 pro badave! I to sve na dvije godine bez kamata, znači 625 kn mj. Tko želi iskusiti pravi HDR i imati vrhunski TV uz PS 4 pro sa đabakesku nema kaj razmišljati. Dođe mi da postanem konzola masterarce
http://promocije.sancta-domenica.hr/promocije/sony-4k-hdr-android-tv-ps4-pro-prednaruci-odmah/?gclid=COqP4M_EltACFZQV0wodU7AJzg
I to sam mislio uzeti. Ali je toliko je dobra ponuda, da bi me pekla savjest da ih pljačkam, pa nisam uzeo.
I tako, uskočio sam na hajp trejn i prednaručio Pro u Areni ZG.
Navodno, nije sigurno da će bit uređaja u dućanu ako niste napravili prednarudžbu (mislim da sam ja negdje 150 naručitelj).
Meni zvuči kao bulšit, ali npr. na Amazonu je to najprodavaniji komad elektronike.
Taj Sony ne bu znao kud s novcima
Danas sam napravio isti grijeh na istome mjestu kao i ti. Rekli mi da dođem 10.11. po konzolu.. Ujutro sam tamo pa možemo doći s nekim bedževima da se prepoznamo pa na cugu i kolektivno plakanje...
I tako, uskočio sam na hajp trejn i prednaručio Pro u Areni ZG.
Navodno, nije sigurno da će bit uređaja u dućanu ako niste napravili prednarudžbu (mislim da sam ja negdje 150 naručitelj).
Meni zvuči kao bulšit, ali npr. na Amazonu je to najprodavaniji komad elektronike.
Taj Sony ne bu znao kud s novcima
Danas sam napravio isti grijeh na istome mjestu kao i ti. Rekli mi da dođem 10.11. po konzolu.. Ujutro sam tamo pa možemo doći s nekim bedževima da se prepoznamo pa na cugu i kolektivno plakanje...
Ne treba bedž. Ja imam solo brkove, pa ćeš me vjerojatno skužit.
preskup je hg spot,zvao utrine maloprije i lik kaze ima ih na lageru ali ova cijena je samo za cash na karticu je 4 keka
dok u sd-u ce bit 3300 sto je po meni puno manje ali treba pricekat...s time tko nema kamera i move to se penje na 4.5 za karticu...previse za ono sto nudi trenutno ...mislim da je bilje pricekat 24.1 i ubost u sd imho