TVZ-Informatika

poruka: 1.272
|
čitano: 542.408
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Re: TVZ-Informatika
Crljo kaže...

brucoši, kad se podiže indeks i iksica? kad počne fax ili prije??

Mislim da umjesto iksice i indeksa dobivamo e indeks?ALi i mene zanima kada će to,j sam nazvao studentsku službu i rekli su da će objavit na web stranicama.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
17 godina
TracerCPP kaže...

Na službenom TVZ forumu ima minimum 5-10 profesora/asistenata koje sad otprve mogu nabrojati da odgovaraju na postove studenata, bilo da je riječ o zadacima ili nečem drugom. Nerjetko i sami stavljaju obavijesti studentima na forum, rezultate ispita itd.. A gornji forum koji si naveo je zatvorenog tipa baš zato da se mogu dilati rješenja (upitno točna) i samo je za INO. I upravo zato netko pred faksom dijeli vizitke jer inače nitko za taj forum ne bi niti čuo.

http://www.pohrani.com/f/3B/n1/4YUTKDeo/capture.jpg

Pogledaj samo datume! Nezanima me dali su drugi podforumi kao računalstvo ili ELO aktivniji no informatika itekako nije. Kao što velim PUSTOŠ, sami odlučite koji ćete forum posjećivat i dali će te uopće posjećivat. I made my choice.

Crljo kaže...

brucoši, kad se podiže indeks i iksica? kad počne fax ili prije??

indeks sam podigao prije faksa ak se nevaram, iksice oko mjesec poslje početka faksa sam podigao, isto tako sam dao radit i kartu za tramvaj.

Jedan kolega je išao pitat u ZET za karte za tramvaj i rekli su mu da netreba mijenjat ovu karticu koju imamo nego da samo dođe tamo i plati 83kn(1mj.) ili 830kn (1god. dobije se 2mj. gratis) i to je to.

Nisu ga tražili nikakve potvrde.

BTW: danas sam riješio tipografiju i upisujem sljedeću godinu normalno bez parcijale :-)