Vezano za servis mobitela. Kupljen je u Svijet Medija.
Zvao Agram. Nije u njih. Zvao SM, kažu u Mobisa je. Dobijem nakon 10 minuta Mobis, žena mi kaže "Uređaj nije za naše tržište i poklopi mi". Ljut ko pas. Zovem opet jer mi treba samo informacija što se točno zbiva, ne jebem mater nikome na mobitelu, sasvim normalno pričam. Javi mi se nakon 20 minuta opet cura neka, kaže da je tehničar iz servisa napisao da nije za naše tržište, ne mogu priznati jamstvo, djelove i ostalo. Rečeno mi je da je 6.10 mobitel vraćen SM-u i da se dogovorim s SM-om što dalje. Zovem SM u Splitu, nije kod njih ništa, nemaju pojma, javit će mi kasnije. Zovem SM servis Zagreb, javlja se neka cura, kaže da je tip na sastanku, ona ne zna ništa, nazvat će me.
Čekaj malo, uređaj nije za naše tržište? Kako je onda uredno u ponudi u RH i kako sam ga kupio ako nije za naše tržište? Dobio sam uredno jamstvo 2 godine, od kojeg kako mi se čini, neće biti ništa bez neke ljute borbe.
Tvornička hardverska greška je u pitanju, znači treba samo promijeniti mikrofon na uređaju i to se ne može, iako su ovlašteni serviseri za Huawei? Da li su stvarno ljudi i zakoni toliko sakati?