Dugotrajne "poteškoće" u sustavu

poruka: 1
|
čitano: 3.149
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan
offline
Dugotrajne "poteškoće" u sustavu

Dakle, pričao sam sa tehničarom Hrvatskog telekoma oko ukidanja dosadašnje tarife(krajem 5. mjeseca), u nadi da ću prijeći kod drugog operatera na bolju tarifu, kako bi početkom idućeg mjeseca sve krenulo raditi i kako bih mogao uživati u novoj tarifi sa više interneta, a da plaćam manje. Međutim njihov tehničar mi je ponudio ponudu koju nisam mogao odbiti M tarifa sa 30gb interneta, te mjesečno dodatnih 50gb koje mi on može dati i to sve skupa za 150 kuna, što po meni realno uopće nije bila loša ponuda u tom trenutku. Nisam napomenuo da sam htio ukinuti i ugovoriti tarifu za 2 broja, te ukinuti onaj njihov pokućni internet. Sve je bilo super lijepo krasno, sve sam ga ispitao, hoću li imati tih dodatnih 50gb dok god sam u toj tarifi, a ne samo 24mjeseca ili tako nešto, odgovor je bio da. Odlično, rekao sam da može pokrenuti proces aktivacije tarife, te je kroz 2 do 3 dana tarifa na jednom broju bila aktivirana, mislim si u sebi oke, a što je sa drugim brojem, ali reko ajde pričekat ću još 2 3 dana prije nego što ih što pitam, iako mi je već nakon tih par dana na tom broju količina interneta bila kritična. Uz to, nisam mogao aktivirati nikakve dodatne opcije u njhovoj aplikaciji, npr. internet dan, kojega nekad znam koristiti. Oke, već pomalo gorim, idem im poslati upit vezan za tarifu i aktivaciju opcija. Dobijem odgovor kako postoje poteškoće u sustavu, te je tehničar proslijedio upit kolegama za otklon poteškoća i za tarifu i za opcije. Nakon jedno 3 tjedna uspio sam napokon aktivirati neku opciju i taman su imali besplatni internet tjedan, pa sam se skrpao do kraja mjeseca. Sada je već 7. mjesec tarifa i dalje nije aktivirana, a u telekom chatu dobijem opet isti odgovor: "Proslijeđeno je već kolegama na otklon smetnje pa ćemo zahtjev unijeti čim isto bude moguće. Ispričavam se na tome i molim Vas za strpljenje." Nakon mog polu iskaljivanja na agentu u chatu dobijem ovaj odgovor: "Razumijem Vas, no poteškoća je globalno u sustavu, nije osobno do nas i s tim smo upoznati te radimo na otklonu smetnje.
Ispričavam se još jednom i ako možete molim Vas za još malo strpljenja." Kome se ja moram načestitat mile nove godine kako bi oni meni aktivirali tarifu. Njihova centrala na radničkoj mi je blizu tako da postoji mogućnost bdijenja nad programerom dok mi ne riješi problem, a pošto sam programerske struke, možda im mogu nešto i pomoći. Imali netko kakav savjet.

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice