Vaši 3D modeli izdvojena tema

poruka: 7.704
|
čitano: 2.051.695
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
odjavljen
offline
Re: Vaši 3D modeli
Berko kaže...
PaoloDP kaže...

Fino izrendano! Ali smješno mi je kako ti pomorci i nakon svih tih tehnologija još uvijem vole imati klasično kormilo na ruke :) a ovi su si stavili i sportski volan čak :D

Nije to radi toga jer im je to "cool" :) To je tako da je konzola za onog koji vozi odvojena i da je on drži uvijek obje ruke na volanu i potpuno je koncentriran na to, te mu je to jedina zadaća; sve ostalo netko drugi obavlja. A i volan ko takav daje bolje "feedback" onome koji ga koristi i moguće je dosta preciznije i koncentriranije obavljat neke zadaće... A znamo svi kak je završila Costa Concordia :D  A i inaće, taj volan se ne koristi stalno; za precizno manevriranje brodom u lukama i sl. koriste se posebni kontroleri koji su na konzolama ljevo i desno od središnje konzole (pogledaj donji video) i to je više slično joystick-u i više je "digitalno"...

Evo i jedan prilog sa BBC-a o cijelom sustavu:
http://www.bbc.co.uk/news/world-radio-and-tv-24579570 

da odlicno odradjen render berko,inace pri ulazu u luku timunjeri koriste kormilo te navigavaju uz pomoc naredbi pilota koji stize na brod vecinom helikopterom.Da li imas mozda berko vise infa o simulatoru?Posto su mi u obitelji svi vecinom pomorci pa kao  takvome meni je taj svijet zanimljiv.

14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Pozdrav,

imam par pitanja:
Što bi se danas smatralo low-poly? Koliko "trokuta" (ne poligona)?
Koliko bi detaljan trebao biti tenk, koji se vidi sa 40+ metara, da bi izgledao relativno dobro, mali tenk, nije Ratte{#} (Jel bi trebao raditi recimo onaj poklopac za ulaz, ili je dovoljno da to bude dio teksture?).
Koje bi rezolucije trebala biti tekstura za taj tenk?

 

 

Puno hvala na odgovorima! Mislio sam pitati u ovoj temi, ali nije bas posjecena kao ova.

Potpis
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Vaši 3D modeli

Ovisi za koju se platformu radi,tipu igre i koliko ce ih biti prikazano na monitoru.

Od 3000-40000 tris vecinom bude.

Moj PC  
4 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli

Obično se radi hi-poly model, slože se texture i onda se radi bake - rendanje textura. Zatim se radi low poly te se dodaju te bake-ane texture, no ako će se taj tenk gledati iz daljine samo kako kažeš.. onda ne treba puno poligona. Teksture čuda rade. Mislim da će ti 1024x1024 biti čist dosta. Ako ne i 512x512. Morat ćeš experimentirat.

http://www.youtube.com/user/Bambytalica
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Maya 2012

Poruka je uređivana zadnji put sri 11.12.2013 15:24 (NiGHT_RiDER92).
Moj PC  
5 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

WIP

Moj PC  
3 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Sretni blagdani {#}

 

Rendano u Blenderu sa Cyclesom. Htio bih napraviti i post process ali sam malo lijen sad, možda sutra.

De Soya je plakao dok su milijarde klicale.
Moj PC  
12 0 hvala 0
13 godina
offline
Vaši 3D modeli

Pozdrav raja, ima li mozda neko 3D model mozga ili mozda znate neku stranicu gdje bih mogao nabaviti besplatno, gledao sam na turbosquid-u...ne mora biti ništa posebno, obicni model, samo da se primjeti da je mozak. Hvala! :)

It's not how good you are, it's how good you want to be.
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Vaši 3D modeli

Pošaljem ti ja sa Sketch lagera mozak. Reci mail na pp ak hoceš.

Crkva je zlo 21. stoljeća
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Medikus kaže...

Sretni blagdani {#}

 

Rendano u Blenderu sa Cyclesom. Htio bih napraviti i post process ali sam malo lijen sad, možda sutra.

 

Hehe, vidim da i ti pratiš tutoriale od Andrew Price-a! 

http://www.youtube.com/user/Bambytalica
13 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Zaboravio sam napisati ali da, radeno je po Priceovom tutorialu. Po meni, on i Jonathan Williamson su najbolji "učitelji" Blendera.
De Soya je plakao dok su milijarde klicale.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli

U potpunosti se slažem sa time. S Jonathanom sam i komunicirao par puta preko mailova. 

http://www.youtube.com/user/Bambytalica
12 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Evo nakon malo duze pauze od postanja na ovom topicu odlucio sam jos neke modele staviti te dvije prve prostorije koje sam napravio pomocu tutoriala i vray-a. :)

Ako kvaliteta nije najbolja mozete ih pogledati ovdje https://imageshack.com/a/y4Ab/1https://imageshack.com/a/vUZb/1

Moj PC  
9 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Pozdrav svima.

Imam jedno pitanje za one koji koriste Lumion (ja imam verziju 2.5)

Koji procesor i graficka su mi dovoljni za Lumion, a da ne stopa, znaci ono minimalno, a da mi radi.

Trenutno imam laptop sa Intel HD Graphic 3000 i naravno sve mi stopa.

Sad bih uzimao neki laptop ali potrebna mi je pomoc oko toga kakvu grafiku prvenstveno da gledam kod laptopa.

Malo sam googlao i nalazim razne "minimum system requestes" te sam zbunjen.

 

Volio bih da mi neko iz iskustva kaze sta mi je dovoljno od procesora i graficke (za laptop)

I na kojim vi specifikacijama bez problema radite u Lumion-u?

 

Hvala.

 
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Vaši 3D modeli

Meni je na HD4000 gasilo laptop. Sad imam Radeonku 7670 i odma zablokira. Kolko vidim, trebam minimalno duplo jaču grafičku, a preporuke su 7970, pa na dalje. Uglavnom minimalne preporuke su "1500 passmark points", pa na dalje, evo ti pa čitaj.

 

 

Crkva je zlo 21. stoljeća
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli

Da, danijel ti je dao dobar link. Lumion je podosta zahtjevan program, poput neke high-end igrice. Potrebna mu je velika moć grafičke te baš i nije neko riješenje vrtiti to na laptopu. Evo vidiš moju konfiguraciju (Moj PC), ja ga vrtim bez problema, ali se komp baš mući. Grafička se vrti stalno blizu 100%.. Nakon kratkog rada i isprobavanja, odustao sam od tog softwarea jer mi je beskoristan. Ne znam za što ga misliš koristiti, ali pogledaj si malo Unity koji nije uopće zahtjevan, a ima zgodnih stvarčica, tipa možeš exportirati za web player i postaviti na web kako bi svi mogli vidjeti tvoj rad.. nešto ovakvo 

 samo što svatko može instalirati taj addon za svoj internet pretraživač i sami ušetati u model. Ali ako si baš zapeo za laptop i lumion, uzmi si neki laptom koji ima odvojenu, a ne integriranu grafičku, i preporučam da je nVidia.

http://www.youtube.com/user/Bambytalica
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Hvala vam na informacijama, razmislit cu sta dalje...

 

Najbitnije mi je da svoj objekat ubacim u neku okolinu, a neki ljudi su mi za to preporucili Lumion, ali vidim da je prezahtjevan.

 

Ima li neka alternativa za Lumion, manje zahtjevna, a da bez problema stavim objekat u neku okolinu?

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Vaši 3D modeli

Možda Cryengine  ?

Majke mi
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Hvala, probat cu i taj. Nadam se da nije prezahtjevan. 

 

Ako nije problem za jos prijedloga, ako postoje, u slucaju da mi ovaj ne odgovara... 

 

edit: Malo googlam o CryEngine-u, i zapazam da se uglavnom koristi za igrice... Ne znam hoce li meni to koristiti jer meni treba za arhitekturu, da objekat (kucu ili zgradu) ubacim u neku okolinu. Za to mi je Lumion idealan, ali nazalost prezahtjevan.

 

Je li ovo CryEngine free za download?

Poruka je uređivana zadnji put pon 23.12.2013 13:22 (proalmir).
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli

Pa mislim da Cry engine može biti isto zahtjevan za korištenje jer se dizajnira sve u real time.. Ali za ovak neku okolinu ne bi trebalo biti problema. Cry SDK je besplatan. Tebi treba nešto u realnom vremenu ili neka animacija ili slike samo? Kojem softwareu si radio model?

http://www.youtube.com/user/Bambytalica
13 godina
offline
Vaši 3D modeli

U CryEngineu se scena lako optimizira tako da toi nije neki problem.

Meni na high vrti 20-35 fps-a sa konfiguracijom pod "Moj PC". A recimo da maknem da vegetacija ne casta sjene onda fps skoči preko 45.

 

 

 

Majke mi
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Model radim za sad amaterski u SketchUp-u i potrebno mi je samo taj objekat ubaciti u neku okolinu, u neku prirodu.... Znaci to ce se moci Sa Cryengine i nece biti zahtjevno? 

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
proalmir kaže...

Model radim za sad amaterski u SketchUp-u i potrebno mi je samo taj objekat ubaciti u neku okolinu, u neku prirodu.... Znaci to ce se moci Sa Cryengine i nece biti zahtjevno? 

Uf; čim vidim "Sketchup" odma mi mrak padne na oči :)
Evo, ja danas već skoro cijeli dan gubim na popravke modela iz Sketchup-a kojeg je trebalo "samo importirat u max, popravit materijale i izrendat par slika"... I iskreno, čini mi se da bi prije izmodelirao sve iz nule i posložio kak spada, nego ovo popravio...
Uglavnom, dobio sam iz Sketchup-a totalni kaos, od preko 2000 razdvojenih objekata, hrpetine dupliciranih materijala, overlaping polygona, loših aproximacija N-gona, ne-veldanih vertexa ili čudno i opće krivo veldanih, čudno attachanih grupa modela (npr. attachao je skupa 2 cijele kuće koje opće ne koriste iste materijale, a nije spojio dijelove stolica koje sve imaju isti materijal).....
A da apeliram na svakog tko misli radit modele koji budu imali neku ozbiljniju primjenu, a pogotovo u realtime aplikacijama koje spominjete u prethodnih par postova (programi tipa 3ds max još mogu čak i dosta toga "oprostiti", ali ne i realtime aplikacije); OKANITE SE SKETCHUP-a! 

 

Evo link na galeriju sa nekim od gore navedenih problema: 
https://www.dropbox.com/sh/1ay2fqgd8lrocug/QBB0zAy50m 

(imate tu i screenshot popisa materijala importiranih iz Sketcup-a, za tu poprilično jednostavnu scenu) 

 

Tako da savjetujem svima koji se misle bilo kako bavit 3D-om; bilo profesionalno ili iz hobija, da rađe vrijeme potroše na neki ozbilljniji program, jer će se zakopat u program koji je daleko od kvalitetnog software-a te će si stvorit time više problema nego koristi.

 

P.S. i ne, ne zanimaju me sve one divne slikice razno raznih kućica i sl. napravljenih u Sketchup-u; ljudi i u paint-u rade veličanstvene slike, tako da to malo znaći. Pravi problemi nastaju kad treba malo dublje zagrebat ispod površine 3D svijeta, a tu onda Sketchup-u pucaju nokti, jer jednostavno nije stvoren za to.

 

P.P.S. I učinite si veliku uslugu; izbjegavajte ko kugu, modele sa 3D Warehouse!! Modeli koji su tamo, u 75% posto slučajeva nisu vrijedni ni vremena potrebnog da se pritisne tipka "Delete"; 20% njih je upotrebljivo samo ko referenca za narpavit pošteni model, a onih preostalih 5% modela koji nešto valjaju, nisu vrijedni vremena potrošenog da ih se nađe...

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
Poruka je uređivana zadnji put pon 23.12.2013 15:44 (Berko).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Berko kaže...
proalmir kaže...

Model radim za sad amaterski u SketchUp-u i potrebno mi je samo taj objekat ubaciti u neku okolinu, u neku prirodu.... Znaci to ce se moci Sa Cryengine i nece biti zahtjevno? 

Uf; čim vidim "Sketchup" odma mi mrak padne na oči :)
Evo, ja danas već skoro cijeli dan gubim na popravke modela iz Sketchup-a kojeg je trebalo "samo importirat u max, popravit materijale i izrendat par slika"... I iskreno, čini mi se da bi prije izmodelirao sve iz nule i posložio kak spada, nego ovo popravio...
Uglavnom, dobio sam iz Sketchup-a totalni kaos, od preko 2000 razdvojenih objekata, hrpetine dupliciranih materijala, overlaping polygona, loših aproximacija N-gona, ne-veldanih vertexa ili čudno i opće krivo veldanih, čudno attachanih grupa modela (npr. attachao je skupa 2 cijele kuće koje opće ne koriste iste materijale, a nije spojio dijelove stolica koje sve imaju isti materijal).....
A da apeliram na svakog tko misli radit modele koji budu imali neku ozbiljniju primjenu, a pogotovo u realtime aplikacijama koje spominjete u prethodnih par postova (programi tipa 3ds max još mogu čak i dosta toga "oprostiti", ali ne i realtime aplikacije); OKANITE SE SKETCHUP-a! 

 

Evo link na galeriju sa nekim od gore navedenih problema: 
https://www.dropbox.com/sh/1ay2fqgd8lrocug/QBB0zAy50m 

(imate tu i screenshot popisa materijala importiranih iz Sketcup-a, za tu poprilično jednostavnu scenu) 

 

Tako da savjetujem svima koji se misle bilo kako bavit 3D-om; bilo profesionalno ili iz hobija, da rađe vrijeme potroše na neki ozbilljniji program, jer će se zakopat u program koji je daleko od kvalitetnog software-a te će si stvorit time više problema nego koristi.

 

P.S. i ne, ne zanimaju me sve one divne slikice razno raznih kućica i sl. napravljenih u Sketchup-u; ljudi i u paint-u rade veličanstvene slike, tako da to malo znaći. Pravi problemi nastaju kad treba malo dublje zagrebat ispod površine 3D svijeta, a tu onda Sketchup-u pucaju nokti, jer jednostavno nije stvoren za to.

 

P.P.S. I učinite si veliku uslugu; izbjegavajte ko kugu, modele sa 3D Warehouse!! Modeli koji su tamo, u 75% posto slučajeva nisu vrijedni ni vremena potrebnog da se pritisne tipka "Delete"; 20% njih je upotrebljivo samo ko referenca za narpavit pošteni model, a onih preostalih 5% modela koji nešto valjaju, nisu vrijedni vremena potrošenog da ih se nađe...

SketchUp je alat za brzo modelovanje i koncepte ali ponekad moze da se uradi i nesto ozbiljnije u njemu i sve zavisi ko i kako radi u njemu :D Losem majstoru ni najbolji alat nece pomoci. 

 

Svakao se slazem da se za ozbiljnije stvari koriste i ozbiljniji alati ali taj model sto si ti dobio je radio neko ko se ocigledno nije potrudio ni SketchUp da shvati :D

http://vgm.tv/
13 godina
protjeran
offline
Re: Vaši 3D modeli

Slažem se s kolegom izad. Evo jedan model sa cca 1.6 mil. poligona bez i jednog lošeg spoja ili poligona viška. (osim modela auta i drveća koje su skinute)

A ovo da je 99% modela na Wearhousu loše, to je istina.

 

Jedino gde je Sketchup griješil, to su ponekad ravne plohe koje na renderima izgledaju nagužvano, ali ova inačica 2013 je to riješila. 

Crkva je zlo 21. stoljeća
Poruka je uređivana zadnji put pon 23.12.2013 17:24 (daniel.hajdinjak666).
12 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Berko kaže...

Uf; čim vidim "Sketchup" odma mi mrak padne na oči :)
Evo, ja danas već skoro cijeli dan gubim na popravke modela iz Sketchup-a kojeg je trebalo "samo importirat u max, popravit materijale i izrendat par slika"... I iskreno, čini mi se da bi prije izmodelirao sve iz nule i posložio kak spada, nego ovo popravio...
Uglavnom, dobio sam iz Sketchup-a totalni kaos, od preko 2000 razdvojenih objekata, hrpetine dupliciranih materijala, overlaping polygona, loših aproximacija N-gona, ne-veldanih vertexa ili čudno i opće krivo veldanih, čudno attachanih grupa modela (npr. attachao je skupa 2 cijele kuće koje opće ne koriste iste materijale, a nije spojio dijelove stolica koje sve imaju isti materijal).....
A da apeliram na svakog tko misli radit modele koji budu imali neku ozbiljniju primjenu, a pogotovo u realtime aplikacijama koje spominjete u prethodnih par postova (programi tipa 3ds max još mogu čak i dosta toga "oprostiti", ali ne i realtime aplikacije); OKANITE SE SKETCHUP-a! 

Ahaha, Koberu ovo je koda slusam sebe, zadnjih 12 sati KRPAM Sketchup model. Na kraju sam 70% premodeliro ispocetka jer imam hrpetine flipanih, unweldaninh polygona, cudnih quadova, polygona jednih preko drugih, ma uzas zivi :(.

--- Lewis --- www.lewis.tomsoft.hr --- Skype: lewis3d ---
13 godina
odjavljen
offline
Vaši 3D modeli

SketchUp:

 

1. nije namijenjen za exportanje u druge programe.

 

2. kvaliteta exportanog modela ovisi o:

 

                 a) kvaliteti samog modela koji se exporta (koliko je vremena utrošeno u to)

 

                 b) znanju onoga koji to radi

 

                 c)exporteru

 

3. autoru modela jasno treba naznačiti da treba raditi model za export - ovo govorim iz iskustva jer ne bi vjerovao koliko je toga potrebno napraviti da bi model bio upotrebljiv u npr. AutoCAD-u

 

Naravno, ako uvjeti iznad nisu zadovoljeni, onda ni ti nisi zadovoljan.

A program je odličan, jednostavan i intuitivan. Samo ga treba znati koristiti.

 

P.S. SU ne voli kugle. ;)

 

Professional Case and PC modder. Sponsored by: CoolerMaster,Inter-tech,ASBIS, LD Cooling, MG Vrbanus , iShop,Noiseblocker,Shuttle,In Win, Enermax, EKWB, ASUS,Lamptron, Aquatuning
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Ovako, SketcUp koristim jer se ovim jos amaterski bavim, student sam trece godine Arhitektonskog fakulteta. SketchUp mi je najjednostavniji i render najlakse i najbrze uradim preko plugina (v-ray). Mislim da za ove moje sadasnje potrebe SketchUp je sasvim dovoljan...

Ali tu sam naravno za sve prijedloge i sugestije.

 

Sta, po vama, da koristim umjesto SketchUp-a (+ v-ray), a da je minimalno zahtjevno za grafiku i da render traje sto krace?

 
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Vaši 3D modeli
proalmir kaže...

 

Kojim programima vas uče na faksu, baš me zanima?

 

Probaj Kerkythea render. Puno jednostavniji, a kod "previw" rendova puno brži od V-raya, samo kaj se otvara u zasebnom sučelju kao Maxwel, pa nije moguće dorađivati onda model.

Crkva je zlo 21. stoljeća
17 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Pranja kaže...

SketchUp:

 

1. nije namijenjen za exportanje u druge programe.

 

2. kvaliteta exportanog modela ovisi o:

 

                 a) kvaliteti samog modela koji se exporta (koliko je vremena utrošeno u to)

 

                 b) znanju onoga koji to radi

 

                 c)exporteru

 

3. autoru modela jasno treba naznačiti da treba raditi model za export - ovo govorim iz iskustva jer ne bi vjerovao koliko je toga potrebno napraviti da bi model bio upotrebljiv u npr. AutoCAD-u

 

Naravno, ako uvjeti iznad nisu zadovoljeni, onda ni ti nisi zadovoljan.

A program je odličan, jednostavan i intuitivan. Samo ga treba znati koristiti.

 

P.S. SU ne voli kugle. ;)

 

Sve mi je to jasno, te sve to što si naveo, samo još bolje ilustrira problematiku kod korištenja tog programa, jer ispada da moraš raditi hrpu kompromisa, imat dosta iskustva i biti ultra pažljiv da bi dobio nešto kvalitetno. A po meni je to gubljenje vremena, jer trošiš vrijeme i znanje, na poprilično limitiran program. I nemojte mislit da su drugi programi puno teži za naučit; možda nečete napravit cijelu kuću za par sati korištenja kao u SketchUp-u, nego će vam trebat možda tjedan-dva, ali tih tjedan-dva će vam biti puno korisnije nego ovih par sati. I na kraju se sve svodi na efikasnost; možda je jednostavnije i intuitivnije nešto napravit u SketchUp-u, ali da li je efikasnije i ekonomičnije na duge pruge i za buduće projekte?
(naravno, ovo sve sad govorim u nekim profesionalnim okvirima, di se radi na projektima sa buđetom i određenim rokom) 

 

U mom slučaju je model radio netko tko ima znanja i iskustva sa SketchUp-om (donekle) i navedeni model u SketchUp izgleda super i za osnovnu primjenu je poslužio. Ali problemi su nastali kad se došlo do granica mogućnosti SketchUp-a i trebalo je to prebacit negdje drugdje da se nastavi sa projektom. SketchUp se neće puno bunit ako bude imao loš smoothing, overlaping polygone, ne veldane plohe, nedefinirane debljine i vodotijesnu geometriju... ali probajte izrendat takav interijer koristeći Vray, te sa jakim vanjskim svjetlom, bez da dobijete artefakte, curenje svjetla, krive refleksije i čudne rafrakcije...
A najveći problem u cijeloj prići; objasniti klijentu da će morat platiti ekstra zato jer mi je njegov "gotov model" potrošio cijeli dan da ga osposobim za upotrebu (a imam "fala bogu" još jedan; samo sa drugim neću biti glup, nego ću večinu pobrisat i napravit nove modele ili iskoristit neke moje već od prije gotove)... I tu opet dolazimo do problema efikasnosti, jer bi bilo efikasnije i isplatljivije da sam ja napravio cijeli model ispočetka; ovako je klijent platio nekome tko je to složio u SketchUp-u, te će platiti još ekstra da ja popravim to što je ovaj napravio (+ imao bi već odavno sve gotovo)...

 

P.S. oni modeli stolica i stolova koji su živi kaos, su navodno dio paketa modela koji se dobiju sa samim SketchUp-om... 

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
Poruka je uređivana zadnji put pon 23.12.2013 20:21 (Berko).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice