Update, sve rađeno u sketchupu
koji render koristiš?ja sam koristio kerkytheu...
Ovo je iz lumion-a
Update, sve rađeno u sketchupu
koji render koristiš?ja sam koristio kerkytheu...
Ovo je iz lumion-a
Dobar dan Modeleri :D
Ovako imam pitanje pošto mislim pravit svoju neku "igru"od par lvl-a.Htio bi uzeti Unity jel mi se jako sviđa eh sad mene zanima jel moram imat kakav zahtjevan pc ili tako n ešto,i da jel moram skidat npr drveca,zidove i tak i jel to ima odma tamo u Unity-u.
Tj jel bi moro stavljat texture na zidove i tak i kad bi stavljo prek kojih progama bi to išlo :)
Unaprijed hvala na odgovoru.
Dobar dan Modeleri :D
Ovako imam pitanje pošto mislim pravit svoju neku "igru"od par lvl-a.Htio bi uzeti Unity jel mi se jako sviđa eh sad mene zanima jel moram imat kakav zahtjevan pc ili tako n ešto,i da jel moram skidat npr drveca,zidove i tak i jel to ima odma tamo u Unity-u.
Tj jel bi moro stavljat texture na zidove i tak i kad bi stavljo prek kojih progama bi to išlo :)
Unaprijed hvala na odgovoru.
unity,definitivno,što se tiče pc-a,ja radim s njim na laptopu s i3 i 7670m,sad koji je minimum req,to ne znam....predmete neke već imaš,stabla možeš sam radit u tree creatoru,texture već imaš i samo ih ''ubacuješ'' na zidove i sl. a ako ćeš radit još stvari(a naravno da hoćeš,zgrade,kuće..)najbolji bi bio neki program kao 3ds max,sketchup...
Dobar dan Modeleri :D
Ovako imam pitanje pošto mislim pravit svoju neku "igru"od par lvl-a.Htio bi uzeti Unity jel mi se jako sviđa eh sad mene zanima jel moram imat kakav zahtjevan pc ili tako n ešto,i da jel moram skidat npr drveca,zidove i tak i jel to ima odma tamo u Unity-u.
Tj jel bi moro stavljat texture na zidove i tak i kad bi stavljo prek kojih progama bi to išlo :)
Unaprijed hvala na odgovoru.
Unity? da, svakako; solidan game engine, koji eventualne nedostatke naspram UDK nadoknađuje po meni intuitivinijim principom rada.
Da li ima gotovih modela? U startu ne dobiješ skoro pa ništa (za razliku od UDK), ali ima ponešto besplatnih modela na Asset Store-u. Ali ti modeli su besplatni s razlogom, tako da ne očekuj neku kvalitetu. Bolje stvari trebaš platiti ili ih sam napravit.
A da li ćeš sa time napravit igru? Ne. Bez znanja programiranja, bilo u C# ili Javi, bez znanja modeliranja, texturiranja, animiranja, izrade GUI-a i još hrpe sitnica, nemoj očekivat da ćeš napraviti i najjednostavniju igru, jer ništa nije "2 klika i gotovo", a čak i gotove stvari koje možeš skinut sa asset store-a zahtjevaju puno modifikacija da bi bile iskoristive, a još nisi ni došao do skriptiranja vlastitih evenata i skripti.
Tako da ako misliš radit igru, prvo se uhvati bilo programiranja ili 3d modeliranja, a zatim prouči sistematiku izrade igre, procese i elemente potrebne da se napravi igra, zatim posloži dobro ideju i koncept, definiraj priću, gameplay elemente i sl.... A tek onda možeš opće počet razmišljat o game engine-u (a onda ćeš i znat što ti treba, a što netreba, te da li ti se Unity "sviđa" ili ne; tj. da li ti nudi ono što tebi treba), jer Unity je i dalje samo game engine.
P.S.
Evo i mali update; napravio sam nove texture za teren, te malo bolje definirao put kojim se dolazi do baze. Zatim sam započeo raditi neku kuću; ovaj model koji je u sceni je još debeli "work-in-progress" tako da su texture "posuđene" od kućice na vrhu tornja.
P.P.S. I samo da napomenem, dio koji se ne vidi, a ima ga najviše, je dio koji je programer odradio... trenutno je na 112 custom skripti koje pogone sve skupa, a još nismo ni blizu osnova funkcionalnosti koje mislimo implementirati.... :)
nemoj me hebat da ste i za to opremu nabavljali xD
nemoj me hebat da ste i za to opremu nabavljali xD
To ti je prednost imanja ureda u tehnološkom parku punom informatičkih firmi :) Pa onda imaš i susjeda koji ima na raspolaganu takve stvari. :)
Svakako; svaka pomoć je dobro došla; jedino je problem što trenutno ja nemam baš puno vremena na raspolaganju da odredim koje objekte bi trebalo napravit, a i prelazimo na substance sustav za texture, tako da moram prvo osobno to istestirat i isprobat, prije nego netko drugi počne raditi modele i texture. Tako da je kreiranje modela trenutno stavljeno na čekanje (osim player modela).
Kad smo kod player lika, dok čekam da kolega posloži scanove i optimizira ih, počeo sam raditi glavu; ovo je još WIP sculpt, tak da još fali detalja.
Javim se za koji mjesec, kad naučim modelirati kako spada. Ako tad još budete radili na tome.
Evo prvi test sa substance texturama. Iskreno, ne znam zašto to već nisam od prije počeo koristiti, jer je stvar genijalna!
U attachmentu je i screenshot nodova od kojih je napravljena textura, te 3 bitmap texture koje sam koristio (te 3 texture su rezolucije 512x512 px, ali ih unuter substance-a tile-am, tako da mi je finalna textura 2048x2048).
(veća rezolucija slike: https://www.dropbox.com/s/7jnbzceigljh7ov/substance_materijal.jpg)
Za sve ćete koristit substance texture ili samo za teren?
Pozdrav,
Da li ima neki poznavlac Unity-ja da trazi posao?
Za sve deetalje najbolje se javiti na mail mirkoj.animator@gmail.com ili ovde na PM za vise detalja, u glavnom potrebno poznavanje Unitija i radi se sa augmented reality, igre za mobilne platforme i Oculus Rift
Aha, sad mi je malo jasnija procedura :) vidim da taj software košta "samo" 600$, ali imai free trial verzija, no može i po balkanski besplatno nabiaviti (torrenti). Dakle, ako sam dobro skužio, s nekim početnim texturama korištenim kao za input, dobiješ ono što trebaš kao output ne pateći se previše sa photoshopom i sl. programima. I onda to fino exportiraš u posebni file koji Unity lako pročita. Evo još jednog primjera dobrog
Definitivno ću proučiti to. Da li Unitiy PRO to čita sam od sebe ili treba dodati još neki plugin ili nešto?
Iako sam se NOD-ova uvijek užasavao jer su na prvi pogled užasno koplicirani, u zadnje vrijeme ih dosta koristim što za materijale, što za composting u Blenderu, pa potičem i ostale da počinju učiti s njima raditi.
Modeliranje je u principu najlakši i najzanimljiviji "posao" u 3D produkciji, a textuiranje, composting.. e to je već nešto što ti zna živce ispilit :) animiranje da ni ne spominjem.
Dobro da imamo Berka da nam stalno neke inovacije prezentira ovdje hehe
Evo malo i fizike u Blenderu. Samo... zeznuo sam veličinu rendanja, tek sad vidim kad sam uploadao na YouTube. Malo je mutno možda.
Opis pogledajte na "about". Ovo sam skreirao na brzinu, ali vidim puno mogućnosti za zezanciju i fora je što možeš sve u realnom vremenu. Tipa micati objekte, sile.. Moram se još malo poigrati pa postam novi uradak :)
Isprobavam SpeedTree za UDK i završio sam edge outline shader (bar mislim da jesam) pa reko haj da se pohvalim. Ova mapa je difolt iz UDK-a, nisam ju ja radio, a slike su u stilu prije-poslije.
Prezakon, bas volim taj stil, jedan od razloga sto mi je Borderlands odlicna igra.
Konačno ulovio ponešto vremena da krenem sa modeliranjem ovog lika... Započeo sam odozdola, pa su tako prve na redu cipele. Opet sam koristio substance texture za proceduralno mijenjanje materijala.
Fino izrendano! Ali smješno mi je kako ti pomorci i nakon svih tih tehnologija još uvijem vole imati klasično kormilo na ruke :) a ovi su si stavili i sportski volan čak :D
Fino izrendano! Ali smješno mi je kako ti pomorci i nakon svih tih tehnologija još uvijem vole imati klasično kormilo na ruke :) a ovi su si stavili i sportski volan čak :D
Nije to radi toga jer im je to "cool" :) To je tako da je konzola za onog koji vozi odvojena i da je on drži uvijek obje ruke na volanu i potpuno je koncentriran na to, te mu je to jedina zadaća; sve ostalo netko drugi obavlja. A i volan ko takav daje bolje "feedback" onome koji ga koristi i moguće je dosta preciznije i koncentriranije obavljat neke zadaće... A znamo svi kak je završila Costa Concordia :D A i inaće, taj volan se ne koristi stalno; za precizno manevriranje brodom u lukama i sl. koriste se posebni kontroleri koji su na konzolama ljevo i desno od središnje konzole (pogledaj donji video) i to je više slično joystick-u i više je "digitalno"...
Evo i jedan prilog sa BBC-a o cijelom sustavu:
http://www.bbc.co.uk/news/world-radio-and-tv-24579570
Ah, Costa Concordia je završila ovako :D
Evo sam pocea popunjavat sobu koju sam modelirao prije koji misec... :)
Evo mene opet sa nečim drugim (trečim ili četvrtim)... Malo smo onu igru stavili na stranu, da probamo nabrzinu složit neku igru za mobitele, pa da se okrene možda koja kuna, pa da trebamo manje love skupit za onu prvu igru... Uglavnom, svim ljubiteljima Trackmanije, ova igra će biti dobro poznata :)
Evo par screenshotova, te link za veće slike:
https://www.dropbox.com/sh/hw0j9t075evlgyn/EB_2WxxHY9
(napomena: ovo je optimizirano za mobitel, pa zato texture i modeli nisu toliko detaljni)