Vaši 3D modeli izdvojena tema

poruka: 7.704
|
čitano: 2.056.164
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
nido kaže...

Ovo je počelo s  morem,htio sam se malo igrat s materijalima vode,a na kraju stavio neko kamenje i kucu pa dobio ovo...

more ti je vrlo vrlo HEBENO 

Gle malu vocku poslije kise, uzmem motiku i nema je vise....
16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Izbjeglica_02 kaže...
nido kaže...

Ovo je počelo s  morem,htio sam se malo igrat s materijalima vode,a na kraju stavio neko kamenje i kucu pa dobio ovo...

Kojom metodom si kamene uradio. Odlično je ;)

Kamenje-napravim kocku(5x5x5)-dodam spherify-dodam turbosmooth-dodam displace(mapa celular)-novi displace(isto celular mapa) i to je to

evo ti dobar tutorial u detalje  sličan po mojem načinu:

14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Hvala puno, mogao bih se baciti u izradu nekog mora {#}

 
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
nido kaže...

Ovo je počelo s  morem,htio sam se malo igrat s materijalima vode,a na kraju stavio neko kamenje i kucu pa dobio ovo...

 

Jako mi se sviđa. Imam par prijedloga, na trećoj slici bi mi dosta uvjerljivije izgledalo da se prema dubini ta raznolikost boja dna malo stopi tako da je u daljini jednoličnije (kao da se dno ne vidi, tamna modra boja). A na zadnjoj bi napravio blend dva materijala za kamen, mokrog i suhog te bi mokri izdignuo mrvicu iznad vode, bilo bi puno efektnije. Imaš making-off takvog tipa scene od Berka, ako nisi, baci oko, super je za pročitati.

 

Jel imaš iskustva sa VUE-om? Vidim da si dosta krenuo na environment, možda ne bi bilo loše da probaš malo i sa nečime poput VUE-a, volio bih vidjeti što bi proizašlo. {#}

3D dizajner
Poruka je uređivana zadnji put čet 11.8.2011 19:30 (Minoza).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...
nido kaže...

Ovo je počelo s  morem,htio sam se malo igrat s materijalima vode,a na kraju stavio neko kamenje i kucu pa dobio ovo...

 

Jako mi se sviđa. Imam par prijedloga, na trećoj slici bi mi dosta uvjerljivije izgledalo da se prema dubini ta raznolikost boja dna malo stopi tako da je u daljini jednoličnije (kao da se dno ne vidi, tamna modra boja). A na zadnjoj bi napravio blend dva materijala za kamen, mokrog i suhog te bi mokri izdignuo mrvicu iznad vode, bilo bi puno efektnije. Imaš making-off takvog tipa scene od Berka, ako nisi, baci oko, super je za pročitati.

 

Jel imaš iskustva sa VUE-om? Vidim da si dosta krenuo na environment, možda ne bi bilo loše da probaš malo i sa nečime poput VUE-a, volio bih vidjeti što bi proizašlo. {#}

Početi ću učiti VUE sad koji dan i budem se još malo igrao s ovom scenom pa možda ispadne nešto bolje...{#}

15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Teksture su gotove, imam nekoliko varijacija (crna, zelena, pustinjska, pustinjska camo), al stavljam woodland camo jer mi se najviše sviđa. {#}

 

 

 

Real-time render u CE3 (al green-screen pa sam stavio pozadinu). Sad se bacam na animiranje. {#}

3D dizajner
Poruka je uređivana zadnji put pet 12.8.2011 4:01 (Minoza).
Moj PC  
28 0 hvala 1
13 godina
offline
Vaši 3D modeli

Dobra ti je puska ako smijem pitat koliko ima poly/verts??

Poruka je uređivana zadnji put sub 13.8.2011 2:30 (ivanzu).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

LOD 0 -> 8645 polys, 16360 tris. Moja teorija ({#}) je bila da je možda bolje imati više chamfera, a manje smoothing grupa tako da gotovo trećina toga otpada na chamfere nekih edgeva. Zanimalo me dali će draw calls biti znatno veći ako odem na malo detaljniju (chamfered) verziju za LOD 0 i u konačnici se ispostavilo da nije ništa veći u odnosu na neka druga oružja u igri.

3D dizajner
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Vaši 3D modeli

Evo moja prva animacija u mayi:

capttawish@gmail.com
 
4 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Instalirao Vue da vidim šta tu ima,i evo moji prvi pokušaji...sviđa mi se...u par poteza do vrlo dobrih scena {#}

 

Moj PC  
8 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...

LOD 0 -> 8645 polys, 16360 tris. Moja teorija ({#}) je bila da je možda bolje imati više chamfera, a manje smoothing grupa tako da gotovo trećina toga otpada na chamfere nekih edgeva. Zanimalo me dali će draw calls biti znatno veći ako odem na malo detaljniju (chamfered) verziju za LOD 0 i u konačnici se ispostavilo da nije ništa veći u odnosu na neka druga oružja u igri.

Od koliko ti je djelova puska sastavljena ili sve attach-o?Inace game engine racuna drawove po kolicini djelova od kojih je model napravljen/sastavljen.

Dolje sam stavio sliku onima koji neznaju sta je to.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 14.8.2011 16:20 (ivanzu).
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Sve je jedan objekt naravno, ali ne vjerujem da je to sve što utječe na draw calls, rekao bih da i broj materijala i teksture utječu pa vjerovatno i smoothing grupe.

 

nido kaže...

Instalirao Vue da vidim šta tu ima,i evo moji prvi pokušaji...sviđa mi se...u par poteza do vrlo dobrih scena {#}

 

 

E o tom ja pričam! {#}

3D dizajner
Poruka je uređivana zadnji put ned 14.8.2011 16:41 (Minoza).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli

I broj materijala utjece ali nisam siguran za smoothing grupe.Valja negdje naci na internetu za smoothing grupe.

 

Naso sam nesto na eng:

the smoothing groups have no effect on the amount of draw calls just objects/materials

but they might BREAK you triangle strips and make your model perform less good because of that ;)

Poruka je uređivana zadnji put ned 14.8.2011 16:59 (ivanzu).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...

Sve je jedan objekt naravno, ali ne vjerujem da je to sve što utječe na draw calls, rekao bih da i broj materijala i teksture utječu pa vjerovatno i smoothing grupe.

 

nido kaže...

Instalirao Vue da vidim šta tu ima,i evo moji prvi pokušaji...sviđa mi se...u par poteza do vrlo dobrih scena {#}

 

 

E o tom ja pričam! {#}

draw cells su ti obicni objekti. CELIJE --- kad si prevedes. Kao sto ti je lega napisao na draw cells ne utjecu ni smooth grupe ni broj materijala jer samo jedan materijal mozes imati po objektu odnosno celiji, a sad koliko shejdera ce on imati to je vec druga stvar, te broj tekstura.

 

Ako te zanimaju performanse, tvoj model spada u mid poly objekte jer imas vise od 8000 poly-a. Game modeli se pripremaju na nacin da se prvo izmodelira high poly objekat sa svim detaljima i ispeku se normal mape - upravo normal mape su ono najvaznije za game modele. i zatim nakon toga high poly objekat konvertiras (optimiziras) kresanjem poligona na game poly objekat (u game industriji se ne rabe ni low poly objekti ni mid poly objekti vec game modeli, sto znaci da njih broj poligona moze varirati do ili vise 10 000 polija za recimo glavne likove i sl. sto se tice oruzja, ona najcesce imaju ispod 6000 polija, ali sve ostalo odredjuje normal mapa. zadnje generacije engina imaju algoritme koje zaobljuju rubne koordinate normal mapa na modelu pa tako dobivas filing da svi modeli u igri su izrazito high poly. druga stvar su sportske utrke gdje automobili su visokih polija, dok environment je osakacen na vrlo mali broj polygona i bazira se iskljucivo na teksture kako bi se izbalansirala brzina ucitavanja i performanse racunala koje igra trazi pri pokretanju.

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.8.2011 12:22 (dotNET).
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Thx! Što se tiče materijala, to sam zapravo mislio -> broj shadera. {#} Mene jedna stvar zanima, sjećam se da si pričao o tome, jedni kažu jedno drugi drugo i ne znam ni sam šta je bolje sad, konkretno za oružje:

 

2 x 1024 ili 1 x 2048? Jel manji teret za engine učitati jednu veću teksturu ili više manjih? U Crysis 2 koliko sam vidio modeli koriste 2 x 1024.

 

3D dizajner
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Evo nešto novo od mene,ništa spektakularno(što se naplatka na gumi tiče,on je samo placeholder,zato jer sam zapravo radio samo gumu,ali nisam htio da bude prazan ovaj prostor između),eto nadam se da vam se sviđa. {#}

http://kristijan3d.webs.com/
Moj PC  
8 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...

Thx! Što se tiče materijala, to sam zapravo mislio -> broj shadera. {#} Mene jedna stvar zanima, sjećam se da si pričao o tome, jedni kažu jedno drugi drugo i ne znam ni sam šta je bolje sad, konkretno za oružje:

 

2 x 1024 ili 1 x 2048? Jel manji teret za engine učitati jednu veću teksturu ili više manjih? U Crysis 2 koliko sam vidio modeli koriste 2 x 1024.

 

 

evo kako ja radim. podjelim sve na identifikacijske brojeve unutar jednog multimaterijala. znaci kad radis oruzje tu nema puno, trebas samo mehanicke dijelove posebno napraviti (pr. sacmarica - "nisan" koj ice se moci mjenjati ili podizati i spustati i podlogu za reloadanje ispod cijevi, te plocicu koja ce se kretati i otkrivati rupicu kroz koju ce cahure izlijetati.) znaci imas pusku + 3 djela. 4 dijela. kad ih izmodeliraslinkas ih za pusku te male dijelove. podjelis dijelove na jedno 6 ID-a. kundak 1, puska 2, cijev 3, podloga za reload 4, plocica 5, nisan 6. puska, kundak i cijev tada mogu biti 1024x1024, dok rucica za reload moze biti 512x512, a nisan 256x256, a plocica 128x128 piksela. sto je puno bolje nego da imas jednu ogromnu rezoluciju od 2048x2048 jer tada neces moci ici previse u detalje niti ce tekstura biti detaljno renderirana u renderu a razina ocitavanja je veca sto znaci da dok se loadiraju svi elemnti trebat ce vise vremena, ali i kako bi se performanse odrzale kroz samu igru trebati ce ti vise ramma koje ce moci dovuc do procesora kako grafickog tako i maticnog veliku kolicinu informacija. znaci vise manjih brze se ucitavaju od jedne vece jer su velicine fajlova znatno manje, pogotovo ako radis sa pngom koji je bas optimiziran i stvoren za kompresiju.

 

ima stvari koje se mogu raditi u 2048x2048, ali likovi i oruzja nisu jedni od njih, jer kod likova uvijek glavu stavljas u novi identifikacijski slot, a neki stavljaju i sake sa prstima tako da izvuces max detaljnost iz toga, sto znaci imas 3 teksture, teksturu tijela koju stavljas na 2048x2048, glave koju stavljas na 1024x1024 i sake koju stavljas na isto ili 512x512.

Poruka je uređivana zadnji put pon 15.8.2011 14:19 (dotNET).
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Hvala ti na pojašnjenju! To me zanimalo. Ti si ko enciklopedija kad je 3d u pitanju. {#} Svaka čast!

 

Hvala i ivanzu!

3D dizajner
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.8.2011 15:03 (Minoza).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Vaši 3D modeli

Ljudi pomagajte :D... evo link za file (obična geosphera) koji pokušavam importat iz 3dsMax-a u UDK,pa vi koji imate UDK ak nije problem probajte importat jer se meni UDK stalno ruši , sad nez jel to zbog moje konfiguracije komp-a il nešt drugo :/

McLaren Mercedes:1974.Emerson Fittipaldi-1976.James Hunt-1984.Niki Lauda-1985.-1986.Alain Prost-1988.Ayrton Senna-1989.Alain Prost-1990.-1991.-Ayrton Senna-1998.-1999.Mika Hakkinen-2008.Lewis Hamilton
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli

Evo link sa uputama za optimizaciju scene za Cryengine:

http://sdk.crymod.com/display/SDKDOC3/Asset+Performance+Guidelines

 

Nekoliko citata od tamo:

 

To improve memory usage, follow these guidelines:

- Use fewer textures.
- Use a lower texture resolution.
- Use more texture compression (DXT1 is best, DXT5 and 3Dc are good).
- Use fewer vertices.
- Use a less complex physics proxy.
- Use fewer animations.
- Use fewer meshes (fewer LODs).
- Use fewer materials and particle emitter types.
- Use fewer roads.
- Use decals sparingly.
- Use fewer shadow-casting light sources.
- Use as few unique textures per area as possible, to reduce the I/O bandwidth.

Several examples for reducing the number of draw calls:

- Use fewer different materials (in other words, more of the same materials).
- Where it makes sense, merge some textures together (for example if you have 2 different 512x256 textures used in the same object, it would be better to merge them into a single 512x512 texture).

- Square textures are more stream friendly.
- Use as little different materials per object as possible - each material in an object creates at least 2 draw calls, with a shadows being enabled 3 draw calls are needed.

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.8.2011 18:01 (Berko).
14 godina
odjavljen
offline
Re: Vaši 3D modeli
Denis Ivankovic kaže...

Update ankon male pauzice;

čovječe, kao stvarnost{#}

15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Pozdrav svima!

Evo jedna novost, nakon dulje pauze u akciju se vraća 3DHrTv i njegove live prezentacije. Nakon svojeg zadnjeg predavanja gdje sam pokrio osnove NURBS-a u ovome ću se predavanju više fokusirati na poligone kojima budemo izradio jedan jednostavan flomaster te ga iztexturirao i izrendao.

Neki od vas su možda već pratili 3DHrTv i njegove prijenose gdje su se javljali problemi sa zvukom i kvalitetom slike.

 

*Ovoga smo puta to uspjeli srediti te je slika gotovo kristalno čista te ćete stream moći pratiti bez naprezanja očiju :D

 

Eto, prezentaciju bude rađena s Autodesk Mayom međutim principi se mogu prenjeti na bilo koji drugi 3d program. Nadam se da će se netko od stare ekipe okupiti i popratiti događaj! :)

 

Datum: 21.08. (za vrijeme još nismo sigurni - popratite 3dhr)

Vidimo se! :)

http://mayahotspot.blogspot.com/
 
6 0 hvala 6
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

evo mog prvog modela budite blagi prvi model i 10 godina

Bolnica Bolnica
Dejan
Moj PC  
9 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

vi sto pravite ove modele, koliko se bavite sa ovim prograimam :D

 

ja sam skinuo 3ds max i cinemu ali vidim da mi ne ide :/

 

je li kada modelirate uvijek sa onim reference photos ili images modelirate ?

Da te volim dusa zna,draga moja BiH
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Pozz! Dobrodošao u temu!

Ako imaš dostupan nekakav nacrt ili skicu to ti može uvelike olakšati modeliranje. Uvijek je dobro imati što više referentnih slika, jednostavno si tako olakšaš rad i smanjiš mogućnost pogreške. Dobro je početi sa tutorialima, ima ih na tone po netu, a znam da osnovni tutoriali dolaze i uz samu instalaciju Max-a (za Cinemu ne znam ali vjerujem da ima nekakav tutorial/help sistem). To ti je odlična stvar za proći da se ufuraš. Mislim da se ne isplati baciti na rad ako nisi upoznat niti sa sučeljem, samo ćeš se mučiti i pogubiti u "neredu". Upoznaj sučelje, najbolje kroz početničke tutoriale koji uz praktični dio objašnjavaju i te neke osnove.

 

Neka te ne obeshrabri ta zbunjenost oko sučelja te nemogućnost da nešto napraviš kako si zamislio. Svima nam je tako kada savladavamo nešto novo. {#}

3D dizajner
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.8.2011 15:21 (Minoza).
Moj PC  
6 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Kao što je spomenuo kolega ,skice ..blueprintovi olakšavaju posao , počeci su najteži , prvo se baci na tutoriale i onda češ lagano moć izmodelirat neke svoje ideje .

http://soksa.3dhr.net/
Moj PC  
0 0 hvala 1
16 godina
offline
Vaši 3D modeli

ev došlo malo i meni da nešt izmodeliram pa reko ajd sjekiru od Gimlija iz LOTR-a {#}

McLaren Mercedes:1974.Emerson Fittipaldi-1976.James Hunt-1984.Niki Lauda-1985.-1986.Alain Prost-1988.Ayrton Senna-1989.Alain Prost-1990.-1991.-Ayrton Senna-1998.-1999.Mika Hakkinen-2008.Lewis Hamilton
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.8.2011 17:16 (loky4i4).
Moj PC  
6 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...

Evo nešto novo od mene,ništa spektakularno(što se naplatka na gumi tiče,on je samo placeholder,zato jer sam zapravo radio samo gumu,ali nisam htio da bude prazan ovaj prostor između),eto nadam se da vam se sviđa. {#}

Ako je felga samo "placeholder" onda si trebao na TS staviti bez toga: http://www.turbosquid.com/3d-models/3d-model-tractor-tire/622763

Jer prvo što zapne za oko je ta felga i to kak ne paše na tu gumu, te kak ima grešaka na samom modelu (na nekim rebrima nije champher na rubovima, pa su krivo smoothani) i automatski ti ga nitko neće kupiti, jer će gledati cijeli paket, a ne samo gumu.

Ili izmodelirati traktorsku felgu kakva zapravo je (nije tolko kompleksna da bi bio problem):

Google search: Tractor rim

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Evo necega zanimljivoga, po meni bolje nego TS

 

http://www.freelancer.com/

 
1 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Berko kaže...
Zekida kaže...

Evo nešto novo od mene,ništa spektakularno(što se naplatka na gumi tiče,on je samo placeholder,zato jer sam zapravo radio samo gumu,ali nisam htio da bude prazan ovaj prostor između),eto nadam se da vam se sviđa. {#}

Ako je felga samo "placeholder" onda si trebao na TS staviti bez toga: http://www.turbosquid.com/3d-models/3d-model-tractor-tire/622763

Jer prvo što zapne za oko je ta felga i to kak ne paše na tu gumu, te kak ima grešaka na samom modelu (na nekim rebrima nije champher na rubovima, pa su krivo smoothani) i automatski ti ga nitko neće kupiti, jer će gledati cijeli paket, a ne samo gumu.

Ili izmodelirati traktorsku felgu kakva zapravo je (nije tolko kompleksna da bi bio problem):

Google search: Tractor rim

To što ti na gumi kažeš da je krivo smoothano,to sam namjerno ostavio,jer bi izgledalo prekockasto,btw. napisao sam u descriptionu da je felga placeholder,i kao što si sam rekao ako žele bolju felgu neka je izmodeliraju.Inače nisam vidio niti jednu "pravu" gumu na TS-u (imam traktore kod kuće),znam kako prava traktorska guma izgleda,ugl. to se sve odražava na cijeni.

http://kristijan3d.webs.com/
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice