Ne razumijem tvoj post,sta zelis rec?
Što ti nije jasno ?
Pitaj me na pm..
Ne razumijem tvoj post,sta zelis rec?
Što ti nije jasno ?
Pitaj me na pm..
nisam te mislio trolati, pročitaj još jednom...
Sve ok,raspravljam o tome iako se u ovom trenutku ne okrecem prema 4xxx seriji ali ako cijenom dodju na razine koje JA smatram da su meni prihvatljive i opravdane svakako bih razmislio o tranziciji na jaci model,kao i vecina clanova koja sudjeluje u ovim temama.
Kada se mijenja procesor?
nisam te mislio trolati, pročitaj još jednom...
Sve ok,raspravljam o tome iako se u ovom trenutku ne okrecem prema 4xxx seriji ali ako cijenom dodju na razine koje JA smatram da su meni prihvatljive i opravdane svakako bih razmislio o tranziciji na jaci model,kao i vecina clanova koja sudjeluje u ovim temama.
Kada se mijenja procesor?
Mislio sam da ce ovaj proc jos dugo dobro drzat na 4k jer je tada grafa bottleneck u globalu ali kao sto smo vidjeli i najnoviji najaci procovi nisu dovoljno jaki kada je i raytrace u racunici.
Mislim da bi mi idealno bilo uzet u 2024 apsolutno sve novo...maticna,top end cpu,gpu,ssd,ram....bas sve novo up to date.
Nekako mi nema smisla ljepit ista novo na ovu konfu....
nisam te mislio trolati, pročitaj još jednom...
Sve ok,raspravljam o tome iako se u ovom trenutku ne okrecem prema 4xxx seriji ali ako cijenom dodju na razine koje JA smatram da su meni prihvatljive i opravdane svakako bih razmislio o tranziciji na jaci model,kao i vecina clanova koja sudjeluje u ovim temama.
Kada se mijenja procesor?
Mislio sam da ce ovaj proc jos dugo dobro drzat na 4k jer je tada grafa bottleneck u globalu ali kao sto smo vidjeli i najnoviji najaci procovi nisu dovoljno jaki kada je i raytrace u racunici.
Mislim da bi mi idealno bilo uzet u 2024 apsolutno sve novo...maticna,top end cpu,gpu,ssd,ram....bas sve novo up to date.
Nekako mi nema smisla ljepit ista novo na ovu konfu....
Kaj ti je, ja sam jos na 6700K koji jos uvijek na nicemu sto igram nije na 100%... a Ryzen 7000 ekosustav je jos preskup sveukupno... treba jos pricekati...
nisam te mislio trolati, pročitaj još jednom...
Sve ok,raspravljam o tome iako se u ovom trenutku ne okrecem prema 4xxx seriji ali ako cijenom dodju na razine koje JA smatram da su meni prihvatljive i opravdane svakako bih razmislio o tranziciji na jaci model,kao i vecina clanova koja sudjeluje u ovim temama.
Kada se mijenja procesor?
Mislio sam da ce ovaj proc jos dugo dobro drzat na 4k jer je tada grafa bottleneck u globalu ali kao sto smo vidjeli i najnoviji najaci procovi nisu dovoljno jaki kada je i raytrace u racunici.
Mislim da bi mi idealno bilo uzet u 2024 apsolutno sve novo...maticna,top end cpu,gpu,ssd,ram....bas sve novo up to date.
Nekako mi nema smisla ljepit ista novo na ovu konfu....
Kaj ti je, ja sam jos na 6700K koji jos uvijek na nicemu sto igram nije na 100%... a Ryzen 7000 ekosustav je jos preskup sveukupno... treba jos pricekati...
To što se ne zakucava na 100% ne mora značiti da nije BN
nisam te mislio trolati, pročitaj još jednom...
Sve ok,raspravljam o tome iako se u ovom trenutku ne okrecem prema 4xxx seriji ali ako cijenom dodju na razine koje JA smatram da su meni prihvatljive i opravdane svakako bih razmislio o tranziciji na jaci model,kao i vecina clanova koja sudjeluje u ovim temama.
Kada se mijenja procesor?
Mislio sam da ce ovaj proc jos dugo dobro drzat na 4k jer je tada grafa bottleneck u globalu ali kao sto smo vidjeli i najnoviji najaci procovi nisu dovoljno jaki kada je i raytrace u racunici.
Mislim da bi mi idealno bilo uzet u 2024 apsolutno sve novo...maticna,top end cpu,gpu,ssd,ram....bas sve novo up to date.
Nekako mi nema smisla ljepit ista novo na ovu konfu....
Kaj ti je, ja sam jos na 6700K koji jos uvijek na nicemu sto igram nije na 100%... a Ryzen 7000 ekosustav je jos preskup sveukupno... treba jos pricekati...
Zato i planiram vjerovatno tek u 2024 uzet apsolutno sve novo.
nisam te mislio trolati, pročitaj još jednom...
Sve ok,raspravljam o tome iako se u ovom trenutku ne okrecem prema 4xxx seriji ali ako cijenom dodju na razine koje JA smatram da su meni prihvatljive i opravdane svakako bih razmislio o tranziciji na jaci model,kao i vecina clanova koja sudjeluje u ovim temama.
Kada se mijenja procesor?
Mislio sam da ce ovaj proc jos dugo dobro drzat na 4k jer je tada grafa bottleneck u globalu ali kao sto smo vidjeli i najnoviji najaci procovi nisu dovoljno jaki kada je i raytrace u racunici.
Mislim da bi mi idealno bilo uzet u 2024 apsolutno sve novo...maticna,top end cpu,gpu,ssd,ram....bas sve novo up to date.
Nekako mi nema smisla ljepit ista novo na ovu konfu....
Kaj ti je, ja sam jos na 6700K koji jos uvijek na nicemu sto igram nije na 100%... a Ryzen 7000 ekosustav je jos preskup sveukupno... treba jos pricekati...
To što se ne zakucava na 100% ne mora značiti da nije BN
Uvijek je nesto bottleneck, tako da manimo se tih "modernih" izraza...
Igre i dalje trebaju što jaču cpu jezgru i što više cpu keša, tako da je 4/8 cpu stare generacije i te kako BN iako nije na 100%.Onda bi ryzen 1700x koji nije niti će biti na 100 %tak skoro bio super gaming cpu, a svi znamo da je BN zasvaku jaču noviju grafu.
Igre i dalje trebaju što jaču cpu jezgru i što više cpu keša, tako da je 4/8 cpu stare generacije i te kako BN iako nije na 100%.Onda bi ryzen 1700x koji nije niti će biti na 100 %tak skoro bio super gaming cpu, a svi znamo da je BN zasvaku jaču noviju grafu.
Nece ni moj nikada biti na 100% ionako, nije poanta u tome da ce zato izdrzati 100 godina, vec da je uvijek nesto necem drugom bottleneck, cak i kada imas najnovije komponente... zato mi i je taj izraz glup u ovakovim sustavima gdje je to uvijek slucaj, jer daje osjecaj da je to opcenito nesto strasno i da ce promjena necega to trajno rijesiti, a zapravo ces samo zamijeniti jedan sa drugim...
Igre i dalje trebaju što jaču cpu jezgru i što više cpu keša, tako da je 4/8 cpu stare generacije i te kako BN iako nije na 100%.Onda bi ryzen 1700x koji nije niti će biti na 100 %tak skoro bio super gaming cpu, a svi znamo da je BN zasvaku jaču noviju grafu.
Nece ni moj nikada biti na 100% ionako, nije poanta u tome da ce zato izdrzati 100 godina, vec da je uvijek nesto necem drugom bottleneck, cak i kada imas najnovije komponente... zato mi i je taj izraz glup u ovakovim sustavima gdje je to uvijek slucaj...
Megatamin proc je več bn za za gpu koji ima i to dosta, a tebi prelaz na novije gpu bez mijenjanja cijelog pc-a je besmisleno.
Igre i dalje trebaju što jaču cpu jezgru i što više cpu keša, tako da je 4/8 cpu stare generacije i te kako BN iako nije na 100%.Onda bi ryzen 1700x koji nije niti će biti na 100 %tak skoro bio super gaming cpu, a svi znamo da je BN zasvaku jaču noviju grafu.
Nece ni moj nikada biti na 100% ionako, nije poanta u tome da ce zato izdrzati 100 godina, vec da je uvijek nesto necem drugom bottleneck, cak i kada imas najnovije komponente... zato mi i je taj izraz glup u ovakovim sustavima gdje je to uvijek slucaj...
Megatamin proc je več bn za za gpu koji ima i to dosta, a tebi prelaz na novije gpu bez mijenjanja cijelog pc-a je besmisleno.
Nimalo, a i ne zelim sada trositi na cijeli sustav, zamjenom grafe dobijem nesto vise, ali naravno nije ideja ici kupiti 4090 da bi stvarno bilo ekstremno nebalansirano. Balans je taj koji treba pogoditi.
Igre i dalje trebaju što jaču cpu jezgru i što više cpu keša, tako da je 4/8 cpu stare generacije i te kako BN iako nije na 100%.Onda bi ryzen 1700x koji nije niti će biti na 100 %tak skoro bio super gaming cpu, a svi znamo da je BN zasvaku jaču noviju grafu.
Nece ni moj nikada biti na 100% ionako, nije poanta u tome da ce zato izdrzati 100 godina, vec da je uvijek nesto necem drugom bottleneck, cak i kada imas najnovije komponente... zato mi i je taj izraz glup u ovakovim sustavima gdje je to uvijek slucaj...
Megatamin proc je več bn za za gpu koji ima i to dosta, a tebi prelaz na novije gpu bez mijenjanja cijelog pc-a je besmisleno.
Na 4k ultra ne bi trebao bit ali ocito danas je u odredjenim igrama.
Naprimjer Spiderman Remaster i Morales na Ps5 lete u RT performance modu a na PCu nije dovoljan ni dosta jaci proc od moga.To mi je sve pomalo koma ali sta mozes.....
Imam dojam kao da se developerima je.e za optimizaciju PC igara(cast izuzetcima) i sad je kao rijesenje frame generiranje uz DLSS3....koma.
Igre i dalje trebaju što jaču cpu jezgru i što više cpu keša, tako da je 4/8 cpu stare generacije i te kako BN iako nije na 100%.Onda bi ryzen 1700x koji nije niti će biti na 100 %tak skoro bio super gaming cpu, a svi znamo da je BN zasvaku jaču noviju grafu.
Nece ni moj nikada biti na 100% ionako, nije poanta u tome da ce zato izdrzati 100 godina, vec da je uvijek nesto necem drugom bottleneck, cak i kada imas najnovije komponente... zato mi i je taj izraz glup u ovakovim sustavima gdje je to uvijek slucaj...
Megatamin proc je več bn za za gpu koji ima i to dosta, a tebi prelaz na novije gpu bez mijenjanja cijelog pc-a je besmisleno.
Nimalo, a i ne zelim sada trositi na cijeli sustav, zamjenom grafe dobijem nesto vise, ali naravno nije ideja ici kupiti 4090 da bi stvarno bilo ekstremno nebalansirano. Balans je taj koji treba pogoditi.
Ali nije tu vise ni samo gpu ili cpu,mora se uzet i brzi ssd,novi ram.....i to je onda cjeli novi sistem da bi to sve bilo izbalansirano.
Igre i dalje trebaju što jaču cpu jezgru i što više cpu keša, tako da je 4/8 cpu stare generacije i te kako BN iako nije na 100%.Onda bi ryzen 1700x koji nije niti će biti na 100 %tak skoro bio super gaming cpu, a svi znamo da je BN zasvaku jaču noviju grafu.
Nece ni moj nikada biti na 100% ionako, nije poanta u tome da ce zato izdrzati 100 godina, vec da je uvijek nesto necem drugom bottleneck, cak i kada imas najnovije komponente... zato mi i je taj izraz glup u ovakovim sustavima gdje je to uvijek slucaj...
Megatamin proc je več bn za za gpu koji ima i to dosta, a tebi prelaz na novije gpu bez mijenjanja cijelog pc-a je besmisleno.
Na 4k ultra ne bi trebao bit ali ocito danas je u odredjenim igrama.
Naprimjer Spiderman Remaster i Morales na Ps5 lete u RT performance modu a na PCu nije dovoljan ni dosta jaci proc od moga.To mi je sve pomalo koma ali sta mozes.....
Imam dojam kao da se developerima je.e za optimizaciju PC igara(cast izuzetcima) i sad je kao rijesenje frame generiranje uz DLSS3....koma.
Jest koma, ali opet na konzoli se ne vrti identicna verzija ionako... Za mene je 4K gaming cisti marketing kada vidim kako rade veliki poznati naslovi i koliko to na kraju kosta (danas).
Igre i dalje trebaju što jaču cpu jezgru i što više cpu keša, tako da je 4/8 cpu stare generacije i te kako BN iako nije na 100%.Onda bi ryzen 1700x koji nije niti će biti na 100 %tak skoro bio super gaming cpu, a svi znamo da je BN zasvaku jaču noviju grafu.
Nece ni moj nikada biti na 100% ionako, nije poanta u tome da ce zato izdrzati 100 godina, vec da je uvijek nesto necem drugom bottleneck, cak i kada imas najnovije komponente... zato mi i je taj izraz glup u ovakovim sustavima gdje je to uvijek slucaj...
Megatamin proc je več bn za za gpu koji ima i to dosta, a tebi prelaz na novije gpu bez mijenjanja cijelog pc-a je besmisleno.
Nimalo, a i ne zelim sada trositi na cijeli sustav, zamjenom grafe dobijem nesto vise, ali naravno nije ideja ici kupiti 4090 da bi stvarno bilo ekstremno nebalansirano. Balans je taj koji treba pogoditi.
Ali nije tu vise ni samo gpu ili cpu,mora se uzet i brzi ssd,novi ram.....i to je onda cjeli novi sistem da bi to sve bilo izbalansirano.
Naravno, isti klinac ponavljamo vec 30 godina, vec mi je polako postalo dosadno...
Veci mi je problem naci bolji prikaz (monitor) da bi to sve izgledalo stepenicu bolje (ne samo brze), a ducani prazni, ostale samo gluposti...
Igre i dalje trebaju što jaču cpu jezgru i što više cpu keša, tako da je 4/8 cpu stare generacije i te kako BN iako nije na 100%.Onda bi ryzen 1700x koji nije niti će biti na 100 %tak skoro bio super gaming cpu, a svi znamo da je BN zasvaku jaču noviju grafu.
Nece ni moj nikada biti na 100% ionako, nije poanta u tome da ce zato izdrzati 100 godina, vec da je uvijek nesto necem drugom bottleneck, cak i kada imas najnovije komponente... zato mi i je taj izraz glup u ovakovim sustavima gdje je to uvijek slucaj...
Megatamin proc je več bn za za gpu koji ima i to dosta, a tebi prelaz na novije gpu bez mijenjanja cijelog pc-a je besmisleno.
Na 4k ultra ne bi trebao bit ali ocito danas je u odredjenim igrama.
Naprimjer Spiderman Remaster i Morales na Ps5 lete u RT performance modu a na PCu nije dovoljan ni dosta jaci proc od moga.To mi je sve pomalo koma ali sta mozes.....
Imam dojam kao da se developerima je.e za optimizaciju PC igara(cast izuzetcima) i sad je kao rijesenje frame generiranje uz DLSS3....koma.
Jest koma, ali opet na konzoli se ne vrti identicna verzija ionako... Za mene je 4K gaming cisti marketing kada vidim kako rade veliki poznati naslovi i koliko to na kraju kosta (danas).
Spidermani su doslovno identicni naprimjer.
Da za 4k treba stroj i to vecinom bude 4k DLSS pa je onda interno 1440p ili 1080p.
Problem su te sulude cijene komponenti......vidim dosta ekipe pita...kakav komp sastavit do 7000kn,pa za to ne mozes uzet niti bolju grafu a gdje je sve ostalo.Naravno ako se mora kupit sve i novo.
Mi smo navikli desetljecima samo mjenjat GPU i svakih 4-5 godina CPU ali to vise ne funkcionira tako....niti blizu.
Mozda ce ovaj Nvidijin frame generation uistinu pomoc kod cpu bottlenecka ali to nisam probao a dost ekipe pise da iako ima pise naprimjer 80fps da osjecaj nije takav kao da je tako glatko.
Meni je isto muka kada vidim koliko su procesori počeli snagom zaostajati za grafičkim karticama. Sastavio sam ovo računalo krajem 2019. (dobro, prošle godine sam 9700K zamijenio sa sadašnjim 9900KF) s namjerom da ga ne mijenjam barem 7 godina. Ma, u biti da ga koristim dokle bude radilo. I da samo mijenjam grafičku karticu svake 3-4 godine. Računam izvršiti još 2 promjene grafiče kartice. Nešto od Nvidije xx60 ili 70 ranga bih uzimao. Iz ove RTX 4000 serije i recimo RTX 6000 serije kada izađe za nekoliko godina. Ali ne znam kako će se to slagati sa procesorom. Ta RTX 6000 serija jednog dana... Možda UE5 podigne drastično iskorištenost grafičke kartice, pa to nekako izjednači stvar? A i monitor veće rezolucije će biti veći zalogaj za grafičku - možda da je ići u tome smjeru? Ali procesor je opet bitan ako ciljam na što veći fps (100-144).
EDIT: Čovječe, ovi novi Intelovi i AMD-ovi procesori tvornički rade na debelo preko 5 GHz. Čak Intelovi idu i do 6 GHz koliko sam uočio. Čudo kakav napredak je postignut samo u pogledu frekvencije, a gdje je još IPC ili što već sve. Pa i količina cache memorije je narasla drastično. Posebno ovih Ryzena X3D.
Meni je isto muka kada vidim koliko su procesori počeli snagom zaostajati za grafičkim karticama. Sastavio sam ovo računalo krajem 2019. (dobro, prošle godine sam 9700K zamijenio sa sadašnjim 9900KF) s namjerom da ga ne mijenjam barem 7 godina. Ma, u biti da ga koristim dokle bude radilo. I da samo mijenjam grafičku karticu svake 3-4 godine. Računam izvršiti još 2 promjene grafiče kartice. Nešto od Nvidije xx60 ili 70 ranga bih uzimao. Iz ove RTX 4000 serije i recimo RTX 6000 serije kada izađe za nekoliko godina. Ali ne znam kada će se to slagati sa procesorom. Ta RTX 6000 serija jednog dana... Možda UE5 podigne drastično iskorištenost grafičke kartice, pa to nekako izjednači stvar? A i monitor veće rezolucije će biti veći zalogaj za grafičku - možda da je ići u tome smjeru? Ali procesor je opet bitan ako ciljam na što veći fps (100-144).
Da,na visoki framerate tipa 144 ili vise fps mozemo lagano pocet zaboravljat.
Nazalost Unreal 5 engine ima prisutan stutter na PCu,to su testirali u Fortnite ovi sa Digital Foundrya pa sam isao provjerit kod sebe i istina je.
Imam Fortnite na Ps5,XsX i PCu(skinuo za sve da mogu usporedit) i nazalost samo na kompu ima stutter,tu nazalost ne pomaze gsync.
Ovi iz DFa su kontaktirali Epic i odgovor je bio da rade na rijesenju problema.
Ma užas. Dobro je što se tiče samog napretka tj. odlično je, ali nema tu baš dugovječnosti u kontekstu performansi.
Naprimjer Spiderman Remaster i Morales na Ps5 lete u RT performance modu a na PCu nije dovoljan ni dosta jaci proc od moga.To mi je sve pomalo koma ali sta mozes.....
Imam dojam kao da se developerima je.e za optimizaciju PC igara(cast izuzetcima) i sad je kao rijesenje frame generiranje uz DLSS3....koma.
možda zato što na plejki rt ide u 1080p, a na pc ide na punoj rezoluciji
Naprimjer Spiderman Remaster i Morales na Ps5 lete u RT performance modu a na PCu nije dovoljan ni dosta jaci proc od moga.To mi je sve pomalo koma ali sta mozes.....
Imam dojam kao da se developerima je.e za optimizaciju PC igara(cast izuzetcima) i sad je kao rijesenje frame generiranje uz DLSS3....koma.
možda zato što na plejki rt ide u 1080p, a na pc ide na punoj rezoluciji
Koji pc,postavio si to kao da postoji jedan pc i svi ga imamo?
Igra trazi jaci i noviji proc,mislim da bih na mom i7 definitivno imao probleme i to ne radi RT.
Koji pc,postavio si to kao da postoji jedan pc i svi ga imamo?
Igra trazi jaci i noviji proc,mislim da bih na mom i7 definitivno imao probleme i to ne radi RT.
pa to i je jedan od problema, kod plejke se optimizira samo za jedan te isti hardver i developeri imaju jasne parametre
ali zato se i izgled igre razlikuje, na plejki moraju smanjivat dosta stvari da bi zastarjeli hardver to mogao tjerat
zato se za plejku koriste jeftine sjene, smanjuje se količina predmeta na ekranu, od samih sjena, broja vozila i prolaznika, do manjeg broja raznih čestica u zraku, poput pahuljica, a u ovoj igri koriste se i trikovi da se rejtrejsani odraz prikazuje u nekoliko puta manjoj rezoluciji kako bi plejka uopće mogla prikazati rt, kod pc-a se ti trikovi primjenjuju manje i ovisno o postavkama - one ultra su redovito detaljnije i sa više elemenata od istog prikaza na plejki
i baš zbg unificiranog hardvera, developeri na pčejki znaju točno koliko i što odrezati da bi slika izgledala što bolje, pogotovo na tri metra udaljenom televizoru kad i sama udaljenost od ekrana sakriva nedostatke
Koji pc,postavio si to kao da postoji jedan pc i svi ga imamo?
Igra trazi jaci i noviji proc,mislim da bih na mom i7 definitivno imao probleme i to ne radi RT.
pa to i je jedan od problema, kod plejke se optimizira samo za jedan te isti hardver i developeri imaju jasne parametre
ali zato se i izgled igre razlikuje, na plejki moraju smanjivat dosta stvari da bi zastarjeli hardver to mogao tjerat
zato se za plejku koriste jeftine sjene, smanjuje se količina predmeta na ekranu, od samih sjena, broja vozila i prolaznika, do manjeg broja raznih čestica u zraku, poput pahuljica, a u ovoj igri koriste se i trikovi da se rejtrejsani odraz prikazuje u nekoliko puta manjoj rezoluciji kako bi plejka uopće mogla prikazati rt, kod pc-a se ti trikovi primjenjuju manje i ovisno o postavkama - one ultra su redovito detaljnije i sa više elemenata od istog prikaza na plejki
i baš zbg unificiranog hardvera, developeri na pčejki znaju točno koliko i što odrezati da bi slika izgledala što bolje, pogotovo na tri metra udaljenom televizoru kad i sama udaljenost od ekrana sakriva nedostatke
Ovaj tvoj post govori da uopce nisi pogledao tech analizu koju sam linkao,pogledaj koliko nam jaci CPU treba na PC strani za istu stvar kao na Ps5.
I najludje je sto su oba Spidermana radjena za Jaguar u Ps4,sta ce tek bit sa zahtijevima Spidermana 2 koji rade iskljucivo za Ps5....
Zato cu ja jos pricekat i uzet kompletno sve novo u 2024 jer ovi danasnji procesori su vec zastarjeli za jednu rtx4090 a sta ce tek bit sa 5xxx
Ovaj tvoj post govori da uopce nisi pogledao tech analizu koju sam linkao,pogledaj koliko nam jaci CPU treba na PC strani za istu stvar kao na Ps5.
I najludje je sto su oba Spidermana radjena za Jaguar u Ps4,sta ce tek bit sa zahtijevima Spidermana 2 koji rade iskljucivo za Ps5....
Zato cu ja jos pricekat i uzet kompletno sve novo u 2024 jer ovi danasnji procesori su vec zastarjeli za jednu rtx4090 a sta ce tek bit sa 5xxx
pa naravno, na plejki je srezano sve što se moglo srezati radi ograničenog hardvera, a za razliku od 'rezanja' na pc gdje se to radi snižavanjem postavki, na plejki je takvu optimizaciju lakše raditi jer je uvijek riječ o istom hardveru, dok kod pc imaš stotine kombinacija
ubacio sam se radi ovoga
Spidermani su doslovno identicni naprimjer.
...jer nisu identični, morales je srezan u odnosu na pc verziju, a srezan je na način da ga može podnijet zastarjeli hw u plejki, a da se to ipak ne primjeti na televizoru koji je udaljen par metara dok gejmaš
isto tako, osim rt, srezan je i ostatak igre na način kako inače režu za plejku
dakle ne, nisu iste igre na pc i na plejki, od rejtrejsinga do ostatka igre, sve je srezano na plejki
ovdje ti pokazuje kako se rejtrejsing radi na plejki, igra je na 4k, a rt odrazi su na četiri puta nižoj rezoluciji, nisu niti potpuni, (fale predmeti u odrazu=, nemaju sjena + ostala rezanja koja se rade i na drugim ps igrama - link
resolution of the RT reflections is lower - perhaps quarter resolution compared to the main image. Others weren't impressed that certain objects seen on-screen aren't represented in the reflections, leading to suggestions that what we're seeing can't be ray tracing. Meanwhile, the leaves in trees appear much reduced, while reflections also miss some shadows. As I see it, all of these characteristics make a lot of sense and are unsurprising. What we're seeing in Spider-Man is the simple result of the fact that RT has multiple performance sensitive steps and developers have a limited rendering budget for ray tracing. I've tried to rationalise this into four distinct steps.
Koji pc,postavio si to kao da postoji jedan pc i svi ga imamo?
Igra trazi jaci i noviji proc,mislim da bih na mom i7 definitivno imao probleme i to ne radi RT.
pa to i je jedan od problema, kod plejke se optimizira samo za jedan te isti hardver i developeri imaju jasne parametre
ali zato se i izgled igre razlikuje, na plejki moraju smanjivat dosta stvari da bi zastarjeli hardver to mogao tjerat
zato se za plejku koriste jeftine sjene, smanjuje se količina predmeta na ekranu, od samih sjena, broja vozila i prolaznika, do manjeg broja raznih čestica u zraku, poput pahuljica, a u ovoj igri koriste se i trikovi da se rejtrejsani odraz prikazuje u nekoliko puta manjoj rezoluciji kako bi plejka uopće mogla prikazati rt, kod pc-a se ti trikovi primjenjuju manje i ovisno o postavkama - one ultra su redovito detaljnije i sa više elemenata od istog prikaza na plejki
i baš zbg unificiranog hardvera, developeri na pčejki znaju točno koliko i što odrezati da bi slika izgledala što bolje, pogotovo na tri metra udaljenom televizoru kad i sama udaljenost od ekrana sakriva nedostatke
Ovaj tvoj post govori da uopce nisi pogledao tech analizu koju sam linkao,pogledaj koliko nam jaci CPU treba na PC strani za istu stvar kao na Ps5.
I najludje je sto su oba Spidermana radjena za Jaguar u Ps4,sta ce tek bit sa zahtijevima Spidermana 2 koji rade iskljucivo za Ps5....
Zato cu ja jos pricekat i uzet kompletno sve novo u 2024 jer ovi danasnji procesori su vec zastarjeli za jednu rtx4090 a sta ce tek bit sa 5xxx
Konzole uvijek koriste razne trikove, uvijek...
BTW, frame generation ne valja bas jer na npr. 120fps-a slike response je od 60fps-a i to osjetis. Drugo je sto ne valja bas ispod 60 i iznad cca 120fps-a.
Sad je bojazan da ce to objerucke proci jer vecina ekipe nije navikla na vise od 60 pa nece ni skuziti i mantrati kak je super...
HW Unboxed je bas raspravljao o tome...
BTW, frame generation ne valja bas jer na npr. 120fps-a slike response je od 60fps-a i to osjetis. Drugo je sto ne valja bas ispod 60 i iznad cca 120fps-a.
Sad je bojazan da ce to objerucke proci jer vecina ekipe nije navikla na vise od 60 pa nece ni skuziti i mantrati kak je super...
HW Unboxed je bas radpravljao o tome...
vjerojatno će to srediti s vremenom, reflex tehnologija bi u tome trebala pomoći
lako moguće da to sve skupa nije još dobro implementirano u igrama, a moguće i da sama nevidija nije izbrusila sve to da radi ok jedno s drugim
EDIT
ima li najava da će to omogućiti i za starije rtx grafe u nekoj budućnosti?
Ovaj tvoj post govori da uopce nisi pogledao tech analizu koju sam linkao,pogledaj koliko nam jaci CPU treba na PC strani za istu stvar kao na Ps5.
I najludje je sto su oba Spidermana radjena za Jaguar u Ps4,sta ce tek bit sa zahtijevima Spidermana 2 koji rade iskljucivo za Ps5....
Zato cu ja jos pricekat i uzet kompletno sve novo u 2024 jer ovi danasnji procesori su vec zastarjeli za jednu rtx4090 a sta ce tek bit sa 5xxx
pa naravno, na plejki je srezano sve što se moglo srezati radi ograničenog hardvera, a za razliku od 'rezanja' na pc gdje se to radi snižavanjem postavki, na plejki je takvu optimizaciju lakše raditi jer je uvijek riječ o istom hardveru, dok kod pc imaš stotine kombinacija
ubacio sam se radi ovoga
Spidermani su doslovno identicni naprimjer.
...jer nisu identični, morales je srezan u odnosu na pc verziju, a srezan je na način da ga može podnijet zastarjeli hw u plejki, a da se to ipak ne primjeti na televizoru koji je udaljen par metara dok gejmaš
isto tako, osim rt, srezan je i ostatak igre na način kako inače režu za plejku
dakle ne, nisu iste igre na pc i na plejki, od rejtrejsinga do ostatka igre, sve je srezano na plejki
ovdje ti pokazuje kako se rejtrejsing radi na plejki, igra je na 4k, a rt odrazi su na četiri puta nižoj rezoluciji, nisu niti potpuni, (fale predmeti u odrazu=, nemaju sjena + ostala rezanja koja se rade i na drugim ps igrama - link
resolution of the RT reflections is lower - perhaps quarter resolution compared to the main image. Others weren't impressed that certain objects seen on-screen aren't represented in the reflections, leading to suggestions that what we're seeing can't be ray tracing. Meanwhile, the leaves in trees appear much reduced, while reflections also miss some shadows. As I see it, all of these characteristics make a lot of sense and are unsurprising. What we're seeing in Spider-Man is the simple result of the fact that RT has multiple performance sensitive steps and developers have a limited rendering budget for ray tracing. I've tried to rationalise this into four distinct steps.
Kako na PCu tako i na konzolama igre dobivaju updateove.
Od originalnog izlaska Spiderman je dobio niz poboljsanja,dodali su 120hz mode uz VRR gdje se igra na quality postavkama vrti do 50fps(sa prijasnjih lock 30),poboljsali su rezoluciju raytracea izmedju ostalog,unlocki su perfkrmance RT mode pa se sada vrti do 80fps umjesto prijasnjih lock 60fps itd itd.
Alex je inace degutantno PC master race orijentiran pa kada je on u videu to vecinom niti ne gledam jer znam kako lik funkcionira.Poceo je spominjat stutter u PC verzijama igara nekih godinu dana nakon sto su to isticali doslovno svi ostali.
NXgamer je bez konkurencije sto se tice tech analiza,lik obuhvati sve pozitivno ili negativno neovisno o platformi.
Edit
Ti konstantno pises o zastarjelom hardveru u konzolama gdje se sve mora rezat da bi radilo a ovdje se vidi da je Ps5 izvodjenje u rangu gtx2080 (sto nikako nije super slabo ili zastarjelo)ili bolje.I kao sto sam rekao ovo je radjeno za lastgen i prilagodjeno za Ps5 pa je za ocekivat jos bolje rezultate u Spidermanu 2 koji se radi od nule za Ps5.
Koji pc,postavio si to kao da postoji jedan pc i svi ga imamo?
Igra trazi jaci i noviji proc,mislim da bih na mom i7 definitivno imao probleme i to ne radi RT.
pa to i je jedan od problema, kod plejke se optimizira samo za jedan te isti hardver i developeri imaju jasne parametre
ali zato se i izgled igre razlikuje, na plejki moraju smanjivat dosta stvari da bi zastarjeli hardver to mogao tjerat
zato se za plejku koriste jeftine sjene, smanjuje se količina predmeta na ekranu, od samih sjena, broja vozila i prolaznika, do manjeg broja raznih čestica u zraku, poput pahuljica, a u ovoj igri koriste se i trikovi da se rejtrejsani odraz prikazuje u nekoliko puta manjoj rezoluciji kako bi plejka uopće mogla prikazati rt, kod pc-a se ti trikovi primjenjuju manje i ovisno o postavkama - one ultra su redovito detaljnije i sa više elemenata od istog prikaza na plejki
i baš zbg unificiranog hardvera, developeri na pčejki znaju točno koliko i što odrezati da bi slika izgledala što bolje, pogotovo na tri metra udaljenom televizoru kad i sama udaljenost od ekrana sakriva nedostatke
Ovaj tvoj post govori da uopce nisi pogledao tech analizu koju sam linkao,pogledaj koliko nam jaci CPU treba na PC strani za istu stvar kao na Ps5.
I najludje je sto su oba Spidermana radjena za Jaguar u Ps4,sta ce tek bit sa zahtijevima Spidermana 2 koji rade iskljucivo za Ps5....
Zato cu ja jos pricekat i uzet kompletno sve novo u 2024 jer ovi danasnji procesori su vec zastarjeli za jednu rtx4090 a sta ce tek bit sa 5xxx
Konzole uvijek koriste razne trikove, uvijek...
BTW, frame generation ne valja bas jer na npr. 120fps-a slike response je od 60fps-a i to osjetis. Drugo je sto ne valja bas ispod 60 i iznad cca 120fps-a.
Sad je bojazan da ce to objerucke proci jer vecina ekipe nije navikla na vise od 60 pa nece ni skuziti i mantrati kak je super...
HW Unboxed je bas radpravljao o tome...
A sta su DLSS i frame generation nego trikovi?
Pa poduplavanje frejmova nam je znano sa TVa vec godinama zar ne,ovo sto je Nvidia napravila je doslovno ista stvar.
I to je sad kao nacin kako optimizirat CPU bottleneck.....
Mozemo prihvatit ili ne,subjektivno.
BTW, frame generation ne valja bas jer na npr. 120fps-a slike response je od 60fps-a i to osjetis. Drugo je sto ne valja bas ispod 60 i iznad cca 120fps-a.
Sad je bojazan da ce to objerucke proci jer vecina ekipe nije navikla na vise od 60 pa nece ni skuziti i mantrati kak je super...
HW Unboxed je bas radpravljao o tome...
vjerojatno će to srediti s vremenom, reflex tehnologija bi u tome trebala pomoći
lako moguće da to sve skupa nije još dobro implementirano u igrama, a moguće i da sama nevidija nije izbrusila sve to da radi ok jedno s drugim
EDIT
ima li najava da će to omogućiti i za starije rtx grafe u nekoj budućnosti?
Ha ha pa nije nvidija karitas, ak želiš dlss 3 kupi novu seriju grafe