Pozdrav zanima me ovako znaci kupio sam asusovu GTX 1060 preko mindfactorya.
Ambalazu nemam tj. kutiju sam bacio dan poslije slaganja konfe.
Svoj problem sam im opisao u mailu i rekao da imam račun bez orginalne kutije, oni su mi na to odgovorili ''izravno kontaktirati proizvođača i raspitati se''.
Zvao sam Asus hrvatsku pošto se system one servisni centar ne javlja te su mi oni rekli da garancija nije globalna tj. da vrijedi samo za njemačku(ispitali po serijskom broju) te da bez ambalaže ne vrijedi garancija.
Meni nije problem slat grafičku kod njih u njemačku već mi je problem dali će njemci priznat garanciju bez ambalaže jer sam imao isti takav scenarij prošle godine ali s Links-om nisam imao nikakvih problema.
Mene zanima jel se može grafička popravit kod nas u HR i dali da onda sutra probam nazvat ove iz system one servisnog centra
EDIT:
kontaktirao sam direktno Asus preko maila pa da vidim njihov odgovor