AMD Navi izdvojena tema

poruka: 10.491
|
čitano: 2.359.148
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
online
Re: AMD Navi
dery kaže...

 Manje struje vuče, podjednaka sa rtx3080, jeftinija je, u nekim naslovima nenormalno jaka nadmaši rtx3090, SAM dodaje još i više. Rt je lošiji, dlss još nema ako ga pokrenu bit će bolji deal od jampera.

Kome su bitne raw performanse navi je bolja kupnja.

 ma super kupnja, daš koliko? 7000-8000 kn i peglaj esports :D :D :D isti drek kao i nevidija.

12 godina
offline
Re: AMD Navi
Mitch kaže...
toxic kaže...
superJozo kaže...
toxic kaže...

Apsolutno je nebitno u ovom trenutku kolko ljudi sta igra..

 

Naravno da Control igra malo ljudi jer je to Single player igra u kojoj mozes vidjeti sto je RT i pravi je benchmark, btw single player je odlican, preporucam samo je kraj sugav.

Jel si se zapitao kolko ljudi igra novi Call of Duty Cold war ? naravno da nisi

Jel si se zapitao kolko ljudi igra Fortnite ? Naravno da nisi

 

Sada ces okrenuti pricu i reci ces kako ti to ne igras.

 

ovo je prikazivanje realnog odnosa snaga s tehnologijom koje je vec dostupna i super je i dolazi s sve vise i vise naslova...

al dobro ovdje cu stati, nema mi dalje smisla...

 

znao sam da nemas niti jedan razlog za preporuciti novu AMD seriju vec srati kako je Nvidia tehnologija katastrofa

 

 Realnije bi bilo da se uspoređuje top 10 igara sa steama, origina, uplaya, epic stora pa da vidimo tko je brži u naslovima koje najviše ljudi igra.

Znas sto je trenutno realno?

Da Vam kenjam po temi kolko ste kenjali po Amper temi ali necu...ostavljam i stajem ovdje... sve znate, dovoljno ste pametni... ali uzasno me muci prevaga tih 16gb vrama i ne mogu otkriti zasto ako 6800xt na 1440p ima prednost a na 4k onda nema a navodno na 4k treba vise vrama... nikako taj vram ne dolazi do izrazaja niti ce doci unutar 3 godine... ali s tim shranjima su zasrali pojedinci amper temu...

 

Mogu sam reci da su mogli radije izdat karticu s 12gb vrama i spusti cijenu jer realno to su itekako mogli, ne znam zasto nisu jer 16gb ne treba, a po ovome vidimo da kartice cak niti 3090 nisu za 8k

Zato sto jos ne razumijes kako funkcionira physical computing, koja igra ga koristi, koliko kalkulacija s vektorima ima, koja je rezolucija i tezina tekstura itd.

 

Control nema 4K teksture npr. jer nema potrebe za tim. Kad netko kaze 4k nativno = igra koristi 4k teksture i rendering je odraden bez DLSSa i sl. pizdarija u 3840x2160. 4k rendering u igrama tipa Control i Warzone jos nije 4k, jer igra radi s shader packovima i teksturama koje su napravljene u 2000x2000 i 2560x2560 itd. i onda ide pametan upscaling. DLSS radi slicno, ide najbolje do maksimuma gdje su teksture (obicno 1440p) i razvuce ga na 4k uz statisticke modele. Zato npr. igre s 2K teksturama nema smisla igrat na 8k jer to nije 8k kao sto Forza Horizon i Control se prezentira.

 

Control je doslovno igrica napravljena za DLSS showcase po meni kako bi se moglo rec da 3090 vozi 8k. A zapravo ga ne vozi u nativnom smislu, a ni ne vozi 4k. I onda kad mi netko kaze "pa izgleda priblizno isto/dovoljno" to nije tocno, jer zapravo nemamo ni kvalitetan primjer koristenja 4k i 8k tekstura gdje mozete vidjeti koliko je zapravo bolje.

 

Ja npr. mogu tocno iscjedit zadnjih bajt tih 16GB na 6800 XT, a siguran sam da za 12-24 mj. ce developeri to tako i koristit, samo sto je problem storage.

 

Cim dode PS5 expandable storage, doci ce i igre s 3K, 4K, 8K teksturama (ili DLC packovima kao Spiderman) itd. Npr. Witcher 2 (ne 3!) i zadnji Fallout imaju 8192x8192 teksture i od toga benefitiraju svi jer downscaling 4k tekstura na 1080p izgleda jos bolje nego 1080p teksture...samo sto se igra onda moze popest do 350 GB.

 

 

Ja bih opet uzeo 6800 XT pored 3080, cisto zato sto mislim da je podrska za PS5 i XSX od AMDa puno bitnija nego DLSS kod Nvidije.

Pri izlasku ps4 i xbox one prije 7 godina se isto pricalo,sav hardver u konzolama je amd stize renesansa za Radeon...didnt happen...cak suprotno.

Nativna 4k igra ne znaci nativne 4k teksture nego broj piksela na ekranu.

16 godina
offline
AMD Navi

Rx 6800 su morali stavit 8gb rama i cijenu 450$ onda bi bio best buy u tom rangu koji bi uništio rtx3070 sa takvom cijenom. 

kradem mine iz minskog polja
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: AMD Navi
Mitch kaže...

Ja npr. mogu tocno iscjedit zadnjih bajt tih 16GB na 6800 XT, a siguran sam da za 12-24 mj. ce developeri to tako i koristit, samo sto je problem storage.

 nema sumnje da će developeri moći iskoristiti tih 16gb ako budu htjeli, samo je pitanje za koga će raditi igre koje troše 16gb

nvidia ima 80% tržišta u zadnjem kvartalu, oni prije nisu bogzna što drukčiji, kad gledaš ne samo koliko je prodano grafičkih u zadnjem kvartalu, nego i one koje ljudi posjeduju i neće ih mijenjat tako skoro, dođeš do zaključka da svaka buduća igra koja traži 16gb radi za par posto tržišta

 

neminovno će zato naglasak na izgledu biti da izgledaju što bolje i sa vramom od 8, 10 ili 6gb, a to što ćeš moći uključiti 'prave' 4k teksture će biti samo jedna od ultra opcija 

obzirom da ove grafe ultra opcije niti na sadašnjim igrama ne mogu tjerati na stabilnih 60fps, 4k teksture su ionako irelevantne dok ne dođu grafe koje mogu igre tjerat na 4k ultra

 

pritom, još treba vidjet koliko će značajna biti razlika između 'pravih' 4k tekstura i ovih sadašnjih 'lažnih' 4k

hoće li to biti baš gamebreaking točka u grafičkom prikazu, to bumo tek vidjeli

isto tako dlss će raditi i sa 'pravim' 4k teksturama na isti način kako radi i sad - ako razlike u vizualnom zgledu ne budu prevelike, ne kužim čemu ga iskljulčivati iz jednadžbe

17 godina
offline
Re: AMD Navi
cvaja997 kaže...

Daj nemoj to zrnato govno od tehnologije gurat u svakom postu. Zasad navi izgleda konkurentno, još kad oni naprave svoje SW zrnato govno od tehnologije onda će bit tu, al pari. Čekamo rasplet cijena i Ti modele od nevidije.

Sta da guram? da ne budem realan i pravim se da ovo "zrnato govno" ne postoji...

Dakle imam velike benefite u tome u MP COD Cold War imam sliku podjednake kvalitete kao i native a imam 144 lock... ne kuzim te ali dobro...

 

Dakle zrnato govno moze ovo?

 

 

cisto za usporedbu da jedna 2080ti\3070 dode na performanse 6800xt s tom opcijom... pogledaj kvalitetu slike

 

 

 

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.11.2020 17:46 (toxic).
12 godina
offline
Re: AMD Navi
AdR03 kaže...

6800xt poluproizvod za 4k isto kao i 3080, ipak izgleda najbolja grafička za 1440p high refresh rate di dere guzove i 3090.

 

3080 je bolji izbor od ovog svakako kad se sve uzme u obzir i u svakom pogledu. Očekivao sam bar da će u rasterisationu klat 3080 al šipak pušiona.

 

U segmentu ispod 3070 je 12 puta bolji izbor od 6800 i trenutno najisplativija grafa na tržištu.

 

Što je najgore bio sam nahajpan na 6900xt sad mi se čini da će i ona bit golubov prdac.

 

Znači ako Nvidia izbaci 3080ti ispod 1k sa SMA bit će daleko najbolji izbor.

 

 

 

 

rtx3080 ubija na 4k,cak i ovaj ludi AC Valhalla imam u prosjeku 70fps...izuzevsi ono selo i jos par scena.Hrpa igara mi cak moze ic 4k ultra 100+ fps

Uvjek ce bit drloga koji se ne ne vrte dobro na nicemu ali gleda se deneralno iskustvo,po benchovima i rx6800xt je apsolutno 4k grafa dok god nema raytracea pa ond ai potrebe za dlssom.

AMD je napravio izvrstan izvrstan posao i rdna3 ce bit gadan problem za nvidiu to se vidi vec sad,mozda se vratimo na doba kad smo placali top end grafe 500- 600eu a ne 1000eu

16 godina
offline
Re: AMD Navi
MEGATAMA kaže...
Mitch kaže...
toxic kaže...
superJozo kaže...
toxic kaže...

Apsolutno je nebitno u ovom trenutku kolko ljudi sta igra..

 

Naravno da Control igra malo ljudi jer je to Single player igra u kojoj mozes vidjeti sto je RT i pravi je benchmark, btw single player je odlican, preporucam samo je kraj sugav.

Jel si se zapitao kolko ljudi igra novi Call of Duty Cold war ? naravno da nisi

Jel si se zapitao kolko ljudi igra Fortnite ? Naravno da nisi

 

Sada ces okrenuti pricu i reci ces kako ti to ne igras.

 

ovo je prikazivanje realnog odnosa snaga s tehnologijom koje je vec dostupna i super je i dolazi s sve vise i vise naslova...

al dobro ovdje cu stati, nema mi dalje smisla...

 

znao sam da nemas niti jedan razlog za preporuciti novu AMD seriju vec srati kako je Nvidia tehnologija katastrofa

 

 Realnije bi bilo da se uspoređuje top 10 igara sa steama, origina, uplaya, epic stora pa da vidimo tko je brži u naslovima koje najviše ljudi igra.

Znas sto je trenutno realno?

Da Vam kenjam po temi kolko ste kenjali po Amper temi ali necu...ostavljam i stajem ovdje... sve znate, dovoljno ste pametni... ali uzasno me muci prevaga tih 16gb vrama i ne mogu otkriti zasto ako 6800xt na 1440p ima prednost a na 4k onda nema a navodno na 4k treba vise vrama... nikako taj vram ne dolazi do izrazaja niti ce doci unutar 3 godine... ali s tim shranjima su zasrali pojedinci amper temu...

 

Mogu sam reci da su mogli radije izdat karticu s 12gb vrama i spusti cijenu jer realno to su itekako mogli, ne znam zasto nisu jer 16gb ne treba, a po ovome vidimo da kartice cak niti 3090 nisu za 8k

Zato sto jos ne razumijes kako funkcionira physical computing, koja igra ga koristi, koliko kalkulacija s vektorima ima, koja je rezolucija i tezina tekstura itd.

 

Control nema 4K teksture npr. jer nema potrebe za tim. Kad netko kaze 4k nativno = igra koristi 4k teksture i rendering je odraden bez DLSSa i sl. pizdarija u 3840x2160. 4k rendering u igrama tipa Control i Warzone jos nije 4k, jer igra radi s shader packovima i teksturama koje su napravljene u 2000x2000 i 2560x2560 itd. i onda ide pametan upscaling. DLSS radi slicno, ide najbolje do maksimuma gdje su teksture (obicno 1440p) i razvuce ga na 4k uz statisticke modele. Zato npr. igre s 2K teksturama nema smisla igrat na 8k jer to nije 8k kao sto Forza Horizon i Control se prezentira.

 

Control je doslovno igrica napravljena za DLSS showcase po meni kako bi se moglo rec da 3090 vozi 8k. A zapravo ga ne vozi u nativnom smislu, a ni ne vozi 4k. I onda kad mi netko kaze "pa izgleda priblizno isto/dovoljno" to nije tocno, jer zapravo nemamo ni kvalitetan primjer koristenja 4k i 8k tekstura gdje mozete vidjeti koliko je zapravo bolje.

 

Ja npr. mogu tocno iscjedit zadnjih bajt tih 16GB na 6800 XT, a siguran sam da za 12-24 mj. ce developeri to tako i koristit, samo sto je problem storage.

 

Cim dode PS5 expandable storage, doci ce i igre s 3K, 4K, 8K teksturama (ili DLC packovima kao Spiderman) itd. Npr. Witcher 2 (ne 3!) i zadnji Fallout imaju 8192x8192 teksture i od toga benefitiraju svi jer downscaling 4k tekstura na 1080p izgleda jos bolje nego 1080p teksture...samo sto se igra onda moze popest do 350 GB.

 

 

Ja bih opet uzeo 6800 XT pored 3080, cisto zato sto mislim da je podrska za PS5 i XSX od AMDa puno bitnija nego DLSS kod Nvidije.

Pri izlasku ps4 i xbox one prije 7 godina se isto pricalo,sav hardver u konzolama je amd stize renesansa za Radeon...didnt happen...cak suprotno.

Nativna 4k igra ne znaci nativne 4k teksture nego broj piksela na ekranu.

Gledaj, radio sam na deep learning modelima jako slicnima DLSSu samo proprietary use za nesto potpuno drugo u fizici.

 

Imam projekata sa 12000 baznih funkcija u simulaciji koji sjedaju na 6.10 TB RAMa. Onda imam redukcijiski algoritam koji uspije napravit "dovoljno" dobro ali sa 65 GB RAMa.

 

Kad pricam o nativnom 4K, pricam stvarno o buducnosti nativnog 4K. Takav problem nisi imao sa 1080p jer nije bilo resursa za potratit. Kad je dosao 1080p gaming, imao si 1000x1000 teksture i onda odmah nakon 2000x2000 teksture jer je storage trosak bio optimalan. To je stvarno bilo nativno. Sada sa 4K nismo nativni, ali marketing je odradio svoje.

 

Sa 4K taj storage trosak raste doslovno 4 puta. Dakle otvaranje nekompresiranih tekstura gotovo raste 4x makar su memorije brze, a racunanje 3D matrica u 4K rezoluciji raste 64 puta u praksi. Onda je dosla ideja sa "model reduction" gdje doslovno pokusavas srezat jednu dimenziju tako da dodes iz O(rN^3) na O(N^2 log N) odnosno prebacis jednu dimenziju u log N pomocu koristenja raznih diskretnih trigonometrijskih transformacija.

 

Pogledaj malo neki nativni 4K rendering i vidjet ces kolika je ogromna zapravo razlika u 4K vs 1080p. Ta razlika se ne osjeti uopce danas, nego ce se osjetit za 2 godine kad ce 3xxx i Navi 21 biti zapravo nesto kao 1060 sada...

 

Ono sto pokusavam reci je da previse se rezova napravilo da se dovede gaming na 4K@60 razine i to vise nije 4K niti "next-gen". Zato neces osjetit razliku u igranju PS4 i PS5 kao sto si osjetio PS2 na PS3/4. Iduci korak onda nece biti prema 8K, nego ce biti bas prema pravom 4K i dodavanju algoritama koji su realisticniji i ne koriste pametne transformacije za redukciju dimenzija racunanja stvari (npr. refleksije, ray tracing itd.), nesto sto jos nije moguce danas, a nadao sam se da bi moglo biti....

Poruka je uređivana zadnji put sri 18.11.2020 17:46 (Mitch).
12 godina
offline
Re: AMD Navi
dery kaže...

Rx 6800 su morali stavit 8gb rama i cijenu 450$ onda bi bio best buy u tom rangu koji bi uništio rtx3070 sa takvom cijenom. 

Ovo sam ja prije napisao,sta ce ikome 16gb vrama,na taj model su mogli stavit 8/10gb i grafa bi bila primjetno jeftinija.

Da su to napravili bili bi konkurentniji nvidiji ali ne bi unistili rtx3070 kako si se ti izrazio ipak je tu dlss koji je free boost i sve je vise kupaca svijesno te opcije

16 godina
online
Re: AMD Navi
dery kaže...

Rx 6800 su morali stavit 8gb rama i cijenu 450$ onda bi bio best buy u tom rangu koji bi uništio rtx3070 sa takvom cijenom. 

 rx 680 sa ovom cijenom je promašaj kao i ryzen 5800X, ni vrit ni mimo. onda bolje uzeti dosta jači i tek malo skuplju XT.

makar obje su bezobrazno skupe i potpuno nebitne esports igračima kakvih je na PC-u 99%. druge igre se i ne igraju i PC igračima su za Dotu i CS i nemam poijma :D nebitne i tak.

Opet za PC igrače kojima je bitna grafika i žele biti master race kad upale RT padaju na konzolaške brojke FPS-a a platili samo karticu duplo i troduplo od cijele konzole :D :D :D

 

ode PC gaming u kurac od ovce. čak i ove recenzije, nije dovoljno samo izvrtiti igru nego treba provjeriti RT, DLSS, SAM totalna kaša.

12 godina
offline
Re: AMD Navi
Mitch kaže...
MEGATAMA kaže...
Mitch kaže...
toxic kaže...
superJozo kaže...
toxic kaže...

Apsolutno je nebitno u ovom trenutku kolko ljudi sta igra..

 

Naravno da Control igra malo ljudi jer je to Single player igra u kojoj mozes vidjeti sto je RT i pravi je benchmark, btw single player je odlican, preporucam samo je kraj sugav.

Jel si se zapitao kolko ljudi igra novi Call of Duty Cold war ? naravno da nisi

Jel si se zapitao kolko ljudi igra Fortnite ? Naravno da nisi

 

Sada ces okrenuti pricu i reci ces kako ti to ne igras.

 

ovo je prikazivanje realnog odnosa snaga s tehnologijom koje je vec dostupna i super je i dolazi s sve vise i vise naslova...

al dobro ovdje cu stati, nema mi dalje smisla...

 

znao sam da nemas niti jedan razlog za preporuciti novu AMD seriju vec srati kako je Nvidia tehnologija katastrofa

 

 Realnije bi bilo da se uspoređuje top 10 igara sa steama, origina, uplaya, epic stora pa da vidimo tko je brži u naslovima koje najviše ljudi igra.

Znas sto je trenutno realno?

Da Vam kenjam po temi kolko ste kenjali po Amper temi ali necu...ostavljam i stajem ovdje... sve znate, dovoljno ste pametni... ali uzasno me muci prevaga tih 16gb vrama i ne mogu otkriti zasto ako 6800xt na 1440p ima prednost a na 4k onda nema a navodno na 4k treba vise vrama... nikako taj vram ne dolazi do izrazaja niti ce doci unutar 3 godine... ali s tim shranjima su zasrali pojedinci amper temu...

 

Mogu sam reci da su mogli radije izdat karticu s 12gb vrama i spusti cijenu jer realno to su itekako mogli, ne znam zasto nisu jer 16gb ne treba, a po ovome vidimo da kartice cak niti 3090 nisu za 8k

Zato sto jos ne razumijes kako funkcionira physical computing, koja igra ga koristi, koliko kalkulacija s vektorima ima, koja je rezolucija i tezina tekstura itd.

 

Control nema 4K teksture npr. jer nema potrebe za tim. Kad netko kaze 4k nativno = igra koristi 4k teksture i rendering je odraden bez DLSSa i sl. pizdarija u 3840x2160. 4k rendering u igrama tipa Control i Warzone jos nije 4k, jer igra radi s shader packovima i teksturama koje su napravljene u 2000x2000 i 2560x2560 itd. i onda ide pametan upscaling. DLSS radi slicno, ide najbolje do maksimuma gdje su teksture (obicno 1440p) i razvuce ga na 4k uz statisticke modele. Zato npr. igre s 2K teksturama nema smisla igrat na 8k jer to nije 8k kao sto Forza Horizon i Control se prezentira.

 

Control je doslovno igrica napravljena za DLSS showcase po meni kako bi se moglo rec da 3090 vozi 8k. A zapravo ga ne vozi u nativnom smislu, a ni ne vozi 4k. I onda kad mi netko kaze "pa izgleda priblizno isto/dovoljno" to nije tocno, jer zapravo nemamo ni kvalitetan primjer koristenja 4k i 8k tekstura gdje mozete vidjeti koliko je zapravo bolje.

 

Ja npr. mogu tocno iscjedit zadnjih bajt tih 16GB na 6800 XT, a siguran sam da za 12-24 mj. ce developeri to tako i koristit, samo sto je problem storage.

 

Cim dode PS5 expandable storage, doci ce i igre s 3K, 4K, 8K teksturama (ili DLC packovima kao Spiderman) itd. Npr. Witcher 2 (ne 3!) i zadnji Fallout imaju 8192x8192 teksture i od toga benefitiraju svi jer downscaling 4k tekstura na 1080p izgleda jos bolje nego 1080p teksture...samo sto se igra onda moze popest do 350 GB.

 

 

Ja bih opet uzeo 6800 XT pored 3080, cisto zato sto mislim da je podrska za PS5 i XSX od AMDa puno bitnija nego DLSS kod Nvidije.

Pri izlasku ps4 i xbox one prije 7 godina se isto pricalo,sav hardver u konzolama je amd stize renesansa za Radeon...didnt happen...cak suprotno.

Nativna 4k igra ne znaci nativne 4k teksture nego broj piksela na ekranu.

Gledaj, radio sam na deep learning modelima jako slicnima DLSSu samo proprietary use za nesto potpuno drugo u fizici.

 

Imam projekata sa 12000 baznih funkcija u simulaciji koji sjedaju na 6.10 TB RAMa. Onda imam redukcijiski algoritam koji uspije napravit "dovoljno" dobro ali sa 65 GB RAMa.

 

Kad pricam o nativnom 4K, pricam stvarno o buducnosti nativnog 4K. Takav problem nisi imao sa 1080p jer nije bilo resursa za potratit. Kad je dosao 1080p gaming, imao si 1000x1000 teksture i onda odmah nakon 2000x2000 teksture jer je storage trosak bio optimalan. To je stvarno bilo nativno. Sada sa 4K nismo nativni, ali marketing je odradio svoje.

 

Sa 4K taj storage trosak raste doslovno 4 puta. Dakle otvaranje nekompresiranih tekstura gotovo raste 4x makar su memorije brze, a racunanje 3D matrica u 4K rezoluciji raste 64 puta u praksi. Onda je dosla ideja sa "model reduction" gdje doslovno pokusavas srezat jednu dimenziju tako da dodes iz O(rN^3) na O(N^2 log N) odnosno prebacis jednu dimenziju u log N pomocu koristenja raznih diskretnih trigonometrijskih transformacija.

 

Pogledaj malo neki nativni 4K rendering i vidjet ces kolika je ogromna zapravo razlika u 4K vs 1080p. Ta razlika se ne osjeti uopce danas, nego ce se osjetit za 2 godine kad ce 3xxx i Navi 21 biti zapravo nesto kao 1060 sada...

 

Ono sto pokusavam reci je da previse se rezova napravilo da se dovede gaming na 4K@60 razine i to vise nije 4K niti "next-gen". Zato neces osjetit razliku u igranju PS4 i PS5 kao sto si osjetio PS2 na PS3/4. Iduci korak onda nece biti prema 8K, nego ce biti bas prema pravom 4K i dodavanju algoritama koji su realisticniji i ne koriste pametne transformacije za redukciju dimenzija racunanja stvari (npr. refleksije, ray tracing itd.), nesto sto jos nije moguce danas, a nadao sam se da bi moglo biti....

Ja apsolutno razumijem sto ti govoris ali industrija tako ne funkcionira,rezolucija se veze uz broj piksela na ekranu,rezolucija tekstura je izuzetno sirok pojam jer i sam znas da nisu sve teksture u sceni jednake,nisu na svakojem modelu jednake nisu na svakoj udaljenosti jednake itd itd....ti se izrazavas na nacin da svaka tekstura koja postoji u jednoj igri mora bit native 4k neovisno o udaljenosti itd tojest da ta rezolucija mora bit fiksno 4k da bi igra bile legit 4k.....to je apsolutno nemoguce,koliko bi takva igra zauzimala na SSDu...stotine terabajta?ovo pisem iz glave nisam isao racunat

12 godina
offline
Re: AMD Navi
forumaš kaže...
dery kaže...

Rx 6800 su morali stavit 8gb rama i cijenu 450$ onda bi bio best buy u tom rangu koji bi uništio rtx3070 sa takvom cijenom. 

 rx 680 sa ovom cijenom je promašaj kao i ryzen 5800X, ni vrit ni mimo. onda bolje uzeti dosta jači i tek malo skuplju XT.

makar obje su bezobrazno skupe i potpuno nebitne esports igračima kakvih je na PC-u 99%. druge igre se i ne igraju i PC igračima su za Dotu i CS i nemam poijma :D nebitne i tak.

Opet za PC igrače kojima je bitna grafika i žele biti master race kad upale RT padaju na konzolaške brojke FPS-a a platili samo karticu duplo i troduplo od cijele konzole :D :D :D

 

ode PC gaming u kurac od ovce. čak i ove recenzije, nije dovoljno samo izvrtiti igru nego treba provjeriti RT, DLSS, SAM totalna kaša.

Control mi je na 4k ultra sve i sav RT uz dlss quality na 60fps...sta mi vise treba za SP igru.

Metro Exodus ultra uz RT mi je iznad 60fps

Tomb Raider ultra i RT iznad 60fps

16 godina
offline
Re: AMD Navi

Pa kazem, trosak igara COD:MW bi umjesto 150 GB bio 300 GB.

A ja ti garantiram da cemo u tom smjeru za 2 godine ici. Jesi zbilja ocekivao u 2015. god da ces za COD:MW morat imat 170 GB prostora?

Svi su mi se smijali kad sam pricao da ce COD skociti s 40GB na 80GB pa na 150 GB...a sad ide na 320GB sto ima laganog matematickog smisla.

 

 

Lose je za cijelo trziste da si ljudi dopuste da te developer vara ako ti napise 4K a vrtis nesto u 1080p uz malo pametniji upscaling.

Poruka je uređivana zadnji put sri 18.11.2020 17:53 (Mitch).
14 godina
offline
Re: AMD Navi
MEGATAMA kaže...
AdR03 kaže...

6800xt poluproizvod za 4k isto kao i 3080, ipak izgleda najbolja grafička za 1440p high refresh rate di dere guzove i 3090.

 

3080 je bolji izbor od ovog svakako kad se sve uzme u obzir i u svakom pogledu. Očekivao sam bar da će u rasterisationu klat 3080 al šipak pušiona.

 

U segmentu ispod 3070 je 12 puta bolji izbor od 6800 i trenutno najisplativija grafa na tržištu.

 

Što je najgore bio sam nahajpan na 6900xt sad mi se čini da će i ona bit golubov prdac.

 

Znači ako Nvidia izbaci 3080ti ispod 1k sa SMA bit će daleko najbolji izbor.

 

 

 

 

rtx3080 ubija na 4k,cak i ovaj ludi AC Valhalla imam u prosjeku 70fps...izuzevsi ono selo i jos par scena.Hrpa igara mi cak moze ic 4k ultra 100+ fps

Uvjek ce bit drloga koji se ne ne vrte dobro na nicemu ali gleda se deneralno iskustvo,po benchovima i rx6800xt je apsolutno 4k grafa dok god nema raytracea pa ond ai potrebe za dlssom.

AMD je napravio izvrstan izvrstan posao i rdna3 ce bit gadan problem za nvidiu to se vidi vec sad,mozda se vratimo na doba kad smo placali top end grafe 500- 600eu a ne 1000eu

 Ma da...?

 

Valhalla je jedan od tih drloga koje spominješ. 

12 godina
offline
Re: AMD Navi
Mitch kaže...

 

... Iduci korak onda nece biti prema 8K, nego ce biti bas prema pravom 4K i dodavanju algoritama koji su realisticniji i ne koriste pametne transformacije za redukciju dimenzija racunanja stvari (npr. refleksije, ray tracing itd.), nesto sto jos nije moguce danas, a nadao sam se da bi moglo biti....

 oprosti na laičkom pitanje, no možeš li objasniti kako će 4k teksture zamijeniti ray tracing, tekstura sama po sebi bez osvjetljenja nije niti vidljiva

 

nadalje, ako dlss sasvim dobro radi na 2k rezoluciji gdje su - pretpostavljam, prave 2k teksture, zašto ne bi isto tako dobro radila na 4k

čak i kad se poprilično zumiraju slike u 2k sa i bez dlss razlika je gotovo nevidljiva, pogotovo kad ne stojiš i zumiraš i picajzlaš oko svakog piksela, nego kad igraš pa su eventualne razlike još i manje vidljive

14 godina
offline
Re: AMD Navi
Promster kaže...
MEGATAMA kaže...
AdR03 kaže...

6800xt poluproizvod za 4k isto kao i 3080, ipak izgleda najbolja grafička za 1440p high refresh rate di dere guzove i 3090.

 

3080 je bolji izbor od ovog svakako kad se sve uzme u obzir i u svakom pogledu. Očekivao sam bar da će u rasterisationu klat 3080 al šipak pušiona.

 

U segmentu ispod 3070 je 12 puta bolji izbor od 6800 i trenutno najisplativija grafa na tržištu.

 

Što je najgore bio sam nahajpan na 6900xt sad mi se čini da će i ona bit golubov prdac.

 

Znači ako Nvidia izbaci 3080ti ispod 1k sa SMA bit će daleko najbolji izbor.

 

 

 

 

rtx3080 ubija na 4k,cak i ovaj ludi AC Valhalla imam u prosjeku 70fps...izuzevsi ono selo i jos par scena.Hrpa igara mi cak moze ic 4k ultra 100+ fps

Uvjek ce bit drloga koji se ne ne vrte dobro na nicemu ali gleda se deneralno iskustvo,po benchovima i rx6800xt je apsolutno 4k grafa dok god nema raytracea pa ond ai potrebe za dlssom.

AMD je napravio izvrstan izvrstan posao i rdna3 ce bit gadan problem za nvidiu to se vidi vec sad,mozda se vratimo na doba kad smo placali top end grafe 500- 600eu a ne 1000eu

 Ma da...?

 

Valhalla je jedan od tih drloga koje spominješ. 

 

 

Nevazno AMD ili NVIDIA ne kuzim zakaj takva govna od igri kak je AC pogotovo ovaj zadnji koriste ljudi za argument? Pa igra je takvo smeče da je to čudo.

twice the pride double the fall
16 godina
offline
Re: AMD Navi
forumaš kaže...

 rx 6800 sa ovom cijenom je promašaj 

 

 Zajebali su se a uvidit će to kad izađu prodajni rezultati. Mi to več vidimo nije mi jasno kako oni ne kuže šta su uradili. Taj gpu će biti kao da je nevidljiv.

kradem mine iz minskog polja
12 godina
offline
Re: AMD Navi
Promster kaže...
MEGATAMA kaže...
AdR03 kaže...

6800xt poluproizvod za 4k isto kao i 3080, ipak izgleda najbolja grafička za 1440p high refresh rate di dere guzove i 3090.

 

3080 je bolji izbor od ovog svakako kad se sve uzme u obzir i u svakom pogledu. Očekivao sam bar da će u rasterisationu klat 3080 al šipak pušiona.

 

U segmentu ispod 3070 je 12 puta bolji izbor od 6800 i trenutno najisplativija grafa na tržištu.

 

Što je najgore bio sam nahajpan na 6900xt sad mi se čini da će i ona bit golubov prdac.

 

Znači ako Nvidia izbaci 3080ti ispod 1k sa SMA bit će daleko najbolji izbor.

 

 

 

 

rtx3080 ubija na 4k,cak i ovaj ludi AC Valhalla imam u prosjeku 70fps...izuzevsi ono selo i jos par scena.Hrpa igara mi cak moze ic 4k ultra 100+ fps

Uvjek ce bit drloga koji se ne ne vrte dobro na nicemu ali gleda se deneralno iskustvo,po benchovima i rx6800xt je apsolutno 4k grafa dok god nema raytracea pa ond ai potrebe za dlssom.

AMD je napravio izvrstan izvrstan posao i rdna3 ce bit gadan problem za nvidiu to se vidi vec sad,mozda se vratimo na doba kad smo placali top end grafe 500- 600eu a ne 1000eu

 Ma da...?

 

Valhalla je jedan od tih drloga koje spominješ. 

Taj bench nije reprezentativan uopce ali to je vjerovatno u onom selu sa max AA za koji sam ja napisao da ga ne koristim jer mi ne treba na 4k,pocetak igre je slabije optimiziran dok je England kod mene sve ultra osim AA min fps negdje 62fps average 70fps a max 86fps.

Uglavnom upali si fps counter u England i vidi o cemu pricam,igra je najljepsa koju sam ikad zaigrao a average 70fps i za mene je to cudo.

EDIT

Ali nema smisla da se upustam u ovo natezanje,ja na kraju krajeva imam igru i igram ju u 4k ultra.

Poruka je uređivana zadnji put sri 18.11.2020 17:59 (MEGATAMA).
12 godina
offline
Re: AMD Navi
MEGATAMA kaže...
Promster kaže...
MEGATAMA kaže...
AdR03 kaže...

6800xt poluproizvod za 4k isto kao i 3080, ipak izgleda najbolja grafička za 1440p high refresh rate di dere guzove i 3090.

 

3080 je bolji izbor od ovog svakako kad se sve uzme u obzir i u svakom pogledu. Očekivao sam bar da će u rasterisationu klat 3080 al šipak pušiona.

 

U segmentu ispod 3070 je 12 puta bolji izbor od 6800 i trenutno najisplativija grafa na tržištu.

 

Što je najgore bio sam nahajpan na 6900xt sad mi se čini da će i ona bit golubov prdac.

 

Znači ako Nvidia izbaci 3080ti ispod 1k sa SMA bit će daleko najbolji izbor.

 

 

 

 

rtx3080 ubija na 4k,cak i ovaj ludi AC Valhalla imam u prosjeku 70fps...izuzevsi ono selo i jos par scena.Hrpa igara mi cak moze ic 4k ultra 100+ fps

Uvjek ce bit drloga koji se ne ne vrte dobro na nicemu ali gleda se deneralno iskustvo,po benchovima i rx6800xt je apsolutno 4k grafa dok god nema raytracea pa ond ai potrebe za dlssom.

AMD je napravio izvrstan izvrstan posao i rdna3 ce bit gadan problem za nvidiu to se vidi vec sad,mozda se vratimo na doba kad smo placali top end grafe 500- 600eu a ne 1000eu

 Ma da...?

 

Valhalla je jedan od tih drloga koje spominješ. 

Taj bench nije reprezentativan uopce ali to je vjerovatno u onom selu sa max AA za koji sam ja napisao da ga ne koristim jer mi ne treba na 4k,pocetak igre je slabije optimiziran dok je England kod mene sve ultra osim AA min fps negdje 62fps average 70fps a max 86fps.

Uglavnom upali si fps counter u England i vidi o cemu pricam,igra je najljepsa koju sam ikad zaigrao a average 70fps i za mene je to cudo.

EDIT

Ali nema smisla da se upustam u ovo natezanje,ja na kraju krajeva imam igru i igram ju u 4k ultra.

 u 60fpsa

17 godina
offline
Re: AMD Navi
dad0r kaže...

 

 

Nevazno AMD ili NVIDIA ne kuzim zakaj takva govna od igri kak je AC pogotovo ovaj zadnji koriste ljudi za argument? Pa igra je takvo smeče da je to čudo.

 offtopic

Ah, bas sam se mislio bacit na AC sada kada sam prosao Control i novi COD, sta je stvarno tolko uzas?

Bnet: mNik987#2148
9 godina
offline
Re: AMD Navi
Promster kaže...
MEGATAMA kaže...
AdR03 kaže...

6800xt poluproizvod za 4k isto kao i 3080, ipak izgleda najbolja grafička za 1440p high refresh rate di dere guzove i 3090.

 

3080 je bolji izbor od ovog svakako kad se sve uzme u obzir i u svakom pogledu. Očekivao sam bar da će u rasterisationu klat 3080 al šipak pušiona.

 

U segmentu ispod 3070 je 12 puta bolji izbor od 6800 i trenutno najisplativija grafa na tržištu.

 

Što je najgore bio sam nahajpan na 6900xt sad mi se čini da će i ona bit golubov prdac.

 

Znači ako Nvidia izbaci 3080ti ispod 1k sa SMA bit će daleko najbolji izbor.

 

 

 

 

rtx3080 ubija na 4k,cak i ovaj ludi AC Valhalla imam u prosjeku 70fps...izuzevsi ono selo i jos par scena.Hrpa igara mi cak moze ic 4k ultra 100+ fps

Uvjek ce bit drloga koji se ne ne vrte dobro na nicemu ali gleda se deneralno iskustvo,po benchovima i rx6800xt je apsolutno 4k grafa dok god nema raytracea pa ond ai potrebe za dlssom.

AMD je napravio izvrstan izvrstan posao i rdna3 ce bit gadan problem za nvidiu to se vidi vec sad,mozda se vratimo na doba kad smo placali top end grafe 500- 600eu a ne 1000eu

 Ma da...?

 

Valhalla je jedan od tih drloga koje spominješ. 

 On ima TUF ta ti je 10% brža od 3090

#YOLO
12 godina
offline
Re: AMD Navi
toxic kaže...
dad0r kaže...

 

 

Nevazno AMD ili NVIDIA ne kuzim zakaj takva govna od igri kak je AC pogotovo ovaj zadnji koriste ljudi za argument? Pa igra je takvo smeče da je to čudo.

 offtopic

Ah, bas sam se mislio bacit na AC sada kada sam prosao Control i novi COD, sta je stvarno tolko uzas?

Meni najbolji AC ali ja sam prosao samo AC3,Unity,Origins i Odyssey ostali su mi bili dosadni.

Za sad mi je igra 9.5 od 10....klasik

16 godina
offline
Re: AMD Navi
picajzla0707 kaže...
Mitch kaže...

 

... Iduci korak onda nece biti prema 8K, nego ce biti bas prema pravom 4K i dodavanju algoritama koji su realisticniji i ne koriste pametne transformacije za redukciju dimenzija racunanja stvari (npr. refleksije, ray tracing itd.), nesto sto jos nije moguce danas, a nadao sam se da bi moglo biti....

 oprosti na laičkom pitanje, no možeš li objasniti kako će 4k teksture zamijeniti ray tracing, tekstura sama po sebi bez osvjetljenja nije niti vidljiva

 

nadalje, ako dlss sasvim dobro radi na 2k rezoluciji gdje su - pretpostavljam, prave 2k teksture, zašto ne bi isto tako dobro radila na 4k

čak i kad se poprilično zumiraju slike u 2k sa i bez dlss razlika je gotovo nevidljiva, pogotovo kad ne stojiš i zumiraš i picajzlaš oko svakog piksela, nego kad igraš pa su eventualne razlike još i manje vidljive

Hmm, nisam mislio zamijenit, sry ako si interpretirao u tom smislu. Ovo je vrlo bazicno objasnjenje i zapravo malo krivo, ali ce posluzit.

 

DLSS - prva primjena je da sa manje racunanja i manjom dimenzijom npr. 1440p, dobijes anti aliasing rezultat koji je kao 4K. Ali ako ti je za racunanje jedino dostupno 4K (a ne 1440p) - onda DLSS nema smisla, neces od 4K ic stvarat 4K. Najjednostavnije receno, DLSS supersamplea - od par piksela da dobije neku pribliznu kalkulaciju za neki piksel u vecoj rezoluciji. I to radi jako jako dobro jer radi temporalno (kao TAA), i tu su takoder bitni motion vectori. Dakle DLSS je bolje rjesenje od vecine TAA rjesenja videnog - ali bas zato ne mislim da ce developeri ici prema DLSS rjesenju koje nije open source, nego ce svako razvijat neko svoje ili open source rjesenje kako bi bilo dostupno i na PS5 i na XSX i DX12U....

 

4K teksture su nevezane za RT i refleksije.

 

Nego, zbog lakseg racunanja za RT i refleksija i pokreta fluida, algoritmi u igrama za refleksiju izgledaju bitno losije nego profesionalna rjesenja jer su kalkulacije fluida itd. jako kompleksne, a igre moraju biti realtime optimizirane. Tu se onda to bitno sreze u cijeloj prici da izgleda dovoljno dobro, ali ni priblizno realno.

 

 

Npr ti znas da je korijen iz 2 ~ 1.41421... i ja znam kako "na papiru" doci do tog broja. Medutim kad generaliziras takva racunanja, onda mozes skuzit neki pattern i koristit nekakvu pribliznu kalkulaciju koja nije dimenzionalno velika i laksa je za izracunat, ali je priblizno tocna. Medutim, sto vise se islo u tom smjeru, to se vise pobjeglo od stvarnosti. Najbolji primjer bi bio da u NBA 2K, makar koriste vektore kretanja koje dobivaju preko ocitanja s ljudi, i dalje ti pokreti su netocni u igri, izgledaju tulavo itd. vec 15 godina.

 

Npr. najzahtjevniji dio GTA je kada vozis brod po moru - tu su kalkulacije valova i micanje mora jako kompleksne, te kako ce to more i valovi utjecat na druge objekte oko tebe - i zato Rockstar to uopce ne racuna, nego koristi uvijek istu matematiku nevezano za situaciju koja je predracunata.

 

Dakle najveci graficki upgrade za "next-gen" gaming vidljiv oku bit ce:

 

1. 4K teksture umjesto 2K tekstura ako igras na 4K

2. Koristenje manje brojcanih transformacija matrica i bolje optimiziranih algoritama u fizikalnoj simulaciji te razvijanje librarya koje te kalkulacije mogu savrseno prilagodit GPU a ne CPU.

3. Dodavanjem vise vektora (skoro pa analogno big data na Internetu) - pokreti ce biti vise smooth; ljudski pokreti ce imat vise informacija u vektorima radi vecih dimenzija i tu imas vise kalkukacija sto se mice na ekranu. 

 

Kad pricam o fizikalnim algoritmima u trenutnoj primjeni, imas ogromnu razliku izmedu toga sto se koristi u videogame engineu i u pravim fizikalnim simulacijama ala Pixar/Nvidia Studio. Matematika je bitno srezana odnosno linearna algebra u cijeloj prici, jer su kalkulacije vektora obicno CPU heavy, a developeri zele to prebacit na GPU i u tom procesu srezu jako puno matke, koriste razlicite transformacije iz teorije brojeva kako bi dobili priblizno isti rezultat u manje vremena i prostora.

 

Medutim sada, developeri idu prema tome da ubace 4K teksture u igru - jer zasto ne, storage se gleda uvijek kao jeftin. Na 1TB necemo dugo biti vec je pitanje vremena kad ce prosjek postat 2-3-4 TB.

16 godina
online
Re: AMD Navi
dery kaže...
forumaš kaže...

 rx 6800 sa ovom cijenom je promašaj 

 

 Zajebali su se a uvidit će to kad izađu prodajni rezultati. Mi to več vidimo nije mi jasno kako oni ne kuže šta su uradili. Taj gpu će biti kao da je nevidljiv.

 teško, nemoguće. na zapadu je sasvim dovoljno gamera koji će kupovati koliko bude. tu su i majneri, a ove nove amd grafe su za majnere sveti gral.nisu u amd-u i nvidiji blesavi, znaju jako dobro što rade.

ako su se priodavale rtx 2080 ti koje su najgre grafe uloženo/dobiveno u povijesti, sigurno će se prodavati i ove. zato bježim u konzolaške seljačine, i 5-6 godina mira od gruntanja o hardveru, kamo sreće da to prestanem pratiti.

opsesija koja je sama sebi svrha.

16 godina
offline
AMD Navi

Ma ici ce cijene gore ako BTC nastavi bit u uzlaznoj putanji.

 

Pa RX 6800 XT daje bar $2 po danu prema ovim rezultatima i sadasnjim cijenama...isplatis karticu/rig u manje od 4mj..

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: AMD Navi
Mitch kaže...

Ma ici ce cijene gore ako BTC nastavi bit u uzlaznoj putanji.

 

Pa RX 6800 XT daje bar $2 po danu prema ovim rezultatima i sadasnjim cijenama...isplatis karticu/rig u manje od 4mj..

 

Nije baš nešto u majnanju, 5700xt je bolja.

Možda CDNA kartice budu bolje za majning.

15 godina
offline
Re: AMD Navi
Mitch kaže...

Ma ici ce cijene gore ako BTC nastavi bit u uzlaznoj putanji.

 

Pa RX 6800 XT daje bar $2 po danu prema ovim rezultatima i sadasnjim cijenama...isplatis karticu/rig u manje od 4mj..

 Da ali ako je kupis za 5000Kn isplatit ces je a sad ih nema i pitanje je kakve su u miningu, a vjerujem da su puno bolje od nvidie  znaci cijena bi im mogla biti jos gora nego je.

15 godina
offline
AMD Navi

https://www.amd.com/en/where-to-buy/radeon-rx-6000-series-graphics

Dućani označeni plavo imaju kartice na lageru.

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
AMD Navi

Dali je uspio netko od forumasa ugrabit koju u Hr ili izvan?

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: AMD Navi
superJozo kaže...

https://www.amd.com/en/where-to-buy/radeon-rx-6000-series-graphics

Dućani označeni plavo imaju kartice na lageru.

Kliknuo na Best Buy i nemaju niti jednu raspolozivu,dalje nisam niti klikao.

16 godina
online
Re: AMD Navi
MEGATAMA kaže...
forumaš kaže...
dery kaže...

Rx 6800 su morali stavit 8gb rama i cijenu 450$ onda bi bio best buy u tom rangu koji bi uništio rtx3070 sa takvom cijenom. 

 rx 680 sa ovom cijenom je promašaj kao i ryzen 5800X, ni vrit ni mimo. onda bolje uzeti dosta jači i tek malo skuplju XT.

makar obje su bezobrazno skupe i potpuno nebitne esports igračima kakvih je na PC-u 99%. druge igre se i ne igraju i PC igračima su za Dotu i CS i nemam poijma :D nebitne i tak.

Opet za PC igrače kojima je bitna grafika i žele biti master race kad upale RT padaju na konzolaške brojke FPS-a a platili samo karticu duplo i troduplo od cijele konzole :D :D :D

 

ode PC gaming u kurac od ovce. čak i ove recenzije, nije dovoljno samo izvrtiti igru nego treba provjeriti RT, DLSS, SAM totalna kaša.

Control mi je na 4k ultra sve i sav RT uz dlss quality na 60fps...sta mi vise treba za SP igru.

Metro Exodus ultra uz RT mi je iznad 60fps

Tomb Raider ultra i RT iznad 60fps

 imaš 40+ u novom watc dogsu, na grafi od 1000 eura, jako dobar posao :D

 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice