SSAO, ne SSAA (Screen Space Ambient Occlusion) Kolko se sjecam ArmA II to nekoristi, tek Operation Arrowhead to je implementirao.
Motion Blur je neovisan o rezolucij. Nešto si ti pobrkao ili ti se čini, no intezitet istog neovisi o rezoloucij. Motion blur je jednostavan trik gdje se pikseli računaju pod određenim kutem kako bi postali zamućenij, tj. umjetan efekt ljudskog oka koje stvara istu stvar u pokretu.
Eh nisi ti mene shvatio.
SSAA -> Super Sampled AA, koliko znam upravo njega Arma koristi, možda sam u krivu doduše, možda ipak koristi MSAA.
Nisam mislio na motion blur, već na rezultat MLAA-a, on blura u postu rubove, vidljivo je na onim screenovima iz SC2, na to sam mislio.
Sad sam probao SW The Force Unleashed 2, također odlično izgleda. Nisam primijetio jaggije, ali ta mi igra ionako leti pa ne mogu napraviti usporedbu na temelju fluidnosti.
Znaci od ATI kartica samo HD5xxx i HD6xxx podrzavaju MLAA