Pomoć oko odabira fotoaparata izdvojena tema

poruka: 2.256
|
čitano: 792.238
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
odjavljen
Re: Pomoć oko odabira fotoaparata
Koliki zoom ti treba?
9 godina
Pivotirajuci ekran bi bio koristan, ali meni nije presudan. A live kompenzacija svjetline bi bila +, ali posto sam ja amater ne pate me takve stvari. :)
@torrent
A sto se tice zooma, nezz da li bi 28 -105 bio ok ili da idem na 70 - 200? Ili tako nesto... Sto ti mislis za takvu vrstu fotki sto je ok izbor?
9 godina
odjavljen
deepshitcro kaže...
Pivotirajuci ekran bi bio koristan, ali meni nije presudan. A live kompenzacija svjetline bi bila +, ali posto sam ja amater ne pate me takve stvari. :)
@torrent
A sto se tice zooma, nezz da li bi 28 -105 bio ok ili da idem na 70 - 200? Ili tako nesto... Sto ti mislis za takvu vrstu fotki sto je ok izbor?

Pa i nemas neki izbor...

https://www.dxomark.com/Reviews/Best-lenses-on-a-budget-for-the-Nikon-D3300-Best-Zooms/Best-zoom-for-the-D3300

Ja sam se referisao na ovu tabelu  gledao sta mi daje najvise MPX... Ja sam kupio sigmu 17-50 f2.8 jer nije preskupa a daje fenomenalno ostre slike...

Ovo su ti neki objektivi za svakodnevnu upotrebu. za wildlife ti treba neki ultrazoom a to kosta...

https://www.dxomark.com/Reviews/Best-lenses-on-a-budget-for-the-Nikon-D3300-Best-Zooms/Best-super-zoom

Sigma 50-150mm f/2.8 EX DC APO OS HSM Nikon

ovo je neki koji koliko toliko zadovoljava tvoje potrebe i da je ostar.... Sve ispod 12 13 mPX se ne isplati uzimati jer neces dobiti bog zna kako ostre fotke.

Trebas imati u vidu da meni recimo dobijem daleko ostrije fotke sa ovom sigmom 17-50 kad ih kropujem nego sa 55-200 kit objektivom tako da ti samo zarisna daljina od 200 mm ne govori skoro nista o kvaliteti fotki....

16 godina
Pomoć oko odabira fotoaparata

Pozdrav, 

ima li iko iskustva sa Samsungom NX300?