- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sumnjam da mozes vise izvuci,zbog toga sto je to mali mator,to jest male kubikaze,mogo bi se vise chipovat da je 1.6
ma ne oke...imam i ja 19...pa ono...zato pitam ljude tu koji se razumiju u to...znaci jel bi se ista moglo napravit...
Ostavi se ludosti, to je mali gradski auto i napravljen je da malo troši. Što god radio na njemu skraćivaš mu vijek trajanja motora. Vozi ga takav kakav je i dugo će te služit
haha...znaci nista...:PP...a ide 170...haha...a nije ni to lose...:D
Sumnjam da mozes vise izvuci,zbog toga sto je to mali mator,to jest male kubikaze,mogo bi se vise chipovat da je 1.6
Daj mi molim te reci kakve veze ima čipanje elektronike motora sa kompresijom? Jel znaš ti uopće što znači čipanje i šta se radi kad se čipanja? To što piše na netu nema u 70% slučajeva veze s praksom.. Unichip je elektronika koja vara tvoju postojeću i kod nje ne dobiješ skoro pa ništa osim malo boljeg odaziva na gas, pravo čipanje ti je unošenje novih parametara u tvoju postojeću elektroniku i to vuče još xy stvari sa sobom..usis, ispuh, kanali glave, kod turbo motora je puno puno lakše dić snagu nego kod atmosferaca jer diže tlak turbine, znači dobiješ više zraka i po tome se diže i omjer goriva i eto ti bržeg auta..samo je pitanje do kada..Složio sam dosta motora što za street race što za every day car i nijedan postupak nije isti..
Uglavnom kod neotvaranih serijala motora koji je ovdje naveden neš dobit ništa osim prazan novčanik