Auto do 100.000 kn

poruka: 69
|
čitano: 32.864
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
moderator
offline
RE: Auto do 100.000 kn
macak kaže...
 Za početak, dopusti da te podsjetim: ti si rekao da su u kontekstu potrošnje snaga i obujam nebitni, dakle ti smatraš da primjerice jedan motor 1.4 VTi troši isto kao i recimo 6.3 AMG (govorim u smislu same tehničke izvedbe motora, ne računajući masu karoserije).

 Naravno da manji motor manje trosi, slazem se s ovim sto si rekao, ali samo da napomenem da ima slucajeva da manji motor trosi vise, recimo u danasnjim kompaktima (golf klase) znalo se desavati da 1.4 se tesko nosi s teskim automobilom i trosi vise nego 1.6 zbog potrebe za visim okretajima da bi se kompenzirao manji okr. moment.
Mada je ovo iznimka, koja nastaje kad se u tezak auto stavi slabasan (malen) motor. Naravno u pitanju je atmosferska, a ne turbo izvedba.
Depresivni? Glup posao? Problemi u kući? Ne cijene vas? Novčani problemi? Umorni od svega? RJEŠENJE U JEDNOJ PILULI: YebiGA® 1000mg Kad je sve u k..., YebiGA®!
Poruka je uređivana zadnji put ned 26.10.2008 19:04 (DrNasty).
17 godina
offline
RE: Auto do 100.000 kn
macak kaže...
nixass kaže...

da.. ti govoriš o prosječnoj potrošnji a ne o onoj pri 130kmh koja je sve samo ne prosječna.. nego praktički - minimalna (ovisi o modelu auta i njegovom mjenjaču - 5/6 brzina)

 Za početak, dopusti da te podsjetim: ti si rekao da su u kontekstu potrošnje snaga i obujam nebitni, dakle ti smatraš da primjerice jedan motor 1.4 VTi troši isto kao i recimo 6.3 AMG (govorim u smislu same tehničke izvedbe motora, ne računajući masu karoserije). Ja sam prvi koji bi bio sretan da je moj Audi S8 kojeg sam posjedovao trošio u razini malog gradskog automobila, ali znamo da to nažalost nije tako.

Nadalje, vidim da te zbunjuju neki pojmovi - prosječna potrošnja i jest ona koja je relevantna. Zašto? Zato što u smislu potrošnje, podatak brzine u određenome trenutku nema smisla. To može biti izmjereno recimo u trenutku dok se vozilo nalazi na 10%-tnoj nizbrdici, pa će podatak o potrošnji biti puno manji od realnog. Jednako tako, taj trenutak može biti i na uzbrdici, pa će trenutna potrošnja biti puno veća. To je ono što si ti spomenuo kao minimalnu, a to se zove trenutna potrošnja.

Ako si se kada susreo sa tehničkim podacima nekog vozila, mogao si zamijetiti da se potrošnja uvijek iskazuje u 3 podatka i to kao:
1. gradska vožnja
2. vožnja otvorenom cestom
3. kombinirana vožnja.

Ono što im je zajedničko jest da su sve tri vrijednosti - prosjek. Dakle, prosječna vrijednost izmjerena duž nekog puta (100 km), a ne u nekom trenutku.

I to je bilo prvotno pitanje - kojim motorom, uz konstantnu vožnju od 130 km/h postići najmanju potrošnju.
 gledaj.. ti si totalno krivo otišo od mog konteksta..
čovjek pita kolka snaga mora bit da bi mu auto najmanje trošio pri 130mkh. kaj god da uzme, neka vozi u što većem stupnju prijenosa i tad će mu biti najmanja potrošnja. jer nema smisla tražit koja snaga motora je presudna kad mjenjač tak ionak sve preuzima na sebe (okretaji, brzina itd itd itd). na to se moj odgovor odnosio. a sve ovo kaj si ti rekao itekako stoji! ;)
17 godina
neaktivan
offline
Auto do 100.000 kn

FIAT Bravo 1.4 90KS

Nikon F90X, Nikon F100, Nikon D300, Tokina ATX Pro 270 28-70 1:2.6-2.8, Sigma APO Macro 70-210 1:3.5-4.5D, AF Nikkor 50mm 1:1.8, Sigma EX DC MACRO 18-50 1:2.8 HSM, Metz 50 Mz-5, Metz 70 Mz-5, Nikon SB-800 http://www.fotoklub.info/forum/index.php
16 godina
neaktivan
offline
RE: Auto do 100.000 kn

Da malo pojasnim, i meni se činilo da manji motor manje troši, ali me zbunilo ovo:

1.2 benzinci postižu maksimalnu brzinu od oko 155km/h, pa mi se učinilo da bi po nekoj logici trebali

puno trošiti pri 130km/h jer im je to blizu maksimalne brzine i valjda maksimalnog broja okretaja,

pa mi se 1.6 motor koji postiže nekih 190km/h učinio bolji izbor za vožnju pri 130km/h, zbog manjeg broja okretaja

i time valjda i manje potrošnje. Jesam li na dobrom tragu ili ne?

17 godina
neaktivan
offline
Auto do 100.000 kn

Na dobrom si tragu, DrNasty je to objasnio par postova iznad.

1.6l će potencijlano manje trošiti jer će bit elasičniji i trebat će ga  manje stiskati.

Trenutno autoindustrija ide u smjeru smanjivanja kubikaže benzinaca sa dodavanjem turbine, optimizacijama ubrizgavanja i rada ventila, uvođenjem "start stop" sistema i čega sve ne. Tako se postiže manja potrošnja i manja količina štetnih ispušnih plinova te ujedno veća snaga i okretni moment. Negativna strana je da se komplicira cijeli sistem, motor i elektronika za upravljanje motorom. To dalje komplicira npr. ugradnju plinskih sistema (primjer FSI/TFSI motori od VW-a), a i ak nešto redovno rikne sigurno nije jeftinije za popraviti od klasičnog atmosferca. Sve ima svoje prednosti i mane :).

17 godina
neaktivan
offline
RE: Auto do 100.000 kn
stef kaže...

Trenutno autoindustrija ide u smjeru smanjivanja kubikaže benzinaca sa dodavanjem turbine, optimizacijama ubrizgavanja i rada ventila, uvođenjem "start stop" sistema i čega sve ne. Tako se postiže manja potrošnja i manja količina štetnih ispušnih plinova te ujedno veća snaga i okretni moment. Negativna strana je da se komplicira cijeli sistem, motor i elektronika za upravljanje motorom. To dalje komplicira npr. ugradnju plinskih sistema (primjer FSI/TFSI motori od VW-a), a i ak nešto redovno rikne sigurno nije jeftinije za popraviti od klasičnog atmosferca. Sve ima svoje prednosti i mane :).

 Kupiš FIAT-a i moš bez ikih problema stavit plin.
Nikon F90X, Nikon F100, Nikon D300, Tokina ATX Pro 270 28-70 1:2.6-2.8, Sigma APO Macro 70-210 1:3.5-4.5D, AF Nikkor 50mm 1:1.8, Sigma EX DC MACRO 18-50 1:2.8 HSM, Metz 50 Mz-5, Metz 70 Mz-5, Nikon SB-800 http://www.fotoklub.info/forum/index.php
17 godina
neaktivan
offline
Auto do 100.000 kn

ja bih za te pare trenutno uzeo Golfa V koji je na akciji za 105.000 kn, dobro opremljen (ako daješ sto tisuća za auto, možeš dodati još i 5 tisuca)

16 godina
neaktivan
offline
RE: Auto do 100.000 kn
Joka kaže...

ja bih za te pare trenutno uzeo Golfa V koji je na akciji za 105.000 kn, dobro opremljen (ako daješ sto tisuća za auto, možeš dodati još i 5 tisuca)

 E baš mi to nije jasno, čitam te reklame po novinama, gledam na TV-u i sl. I onda otvorim web stranicu volkswagena i tamo stoji da najslabiji model Golfa stoji 120.000, 1.2 benzinac. A ja bi rado uzeo 1.9 turbo dizel. Čak i Skoda Fabia 1.9TDI stoji vise od 100.000kn. Mršti se
16 godina
neaktivan
offline
RE: Auto do 100.000 kn

Kad li ce automobili prijeci na nanoindustriju pa da se cijene pocnu lomiti kao kod racunala Mršti se

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice