Koji je najkvalitetniji automobil koji se može kupiti za 100.000 kuna?
Auto do 100.000 kn
- poruka: 69
- |
- čitano: 32.874
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Koji je najkvalitetniji automobil koji se može kupiti za 100.000 kuna?
Pa uglavnom me zanima nov. Ali zanima me i mišljenje u vozi polovnih.
Pa uglavnom me zanima nov. Ali zanima me i mišljenje u vozi polovnih.
Pa možda polovan Audi A4 2003 godina. Mislim da se može naći za te novce. ili nekakvog VW Passata od 2001 god pa nadalje. Iako je AUDI moj favorit.
Imaš specijalizirane auto-salone koji prodaju rabljene aute za značajno manju cijenu, a u izvrsnom su stanju. Mislim da čak dobiješ i garanciju na njih. Ja bi sigurno za te pare uzeo rabljeni...
Dajte ljudi, kakav Audi iz 2003!!! Budite vlasnici jednog, pa onda komentirajte. Imao sam Audi-a i (pazi sad) NAJGORI auto koji sam imao! 4 godine star, prvi vlasnik, uredna servisna knjižica, super očuvan... Uglavnom, auto za kupiti. Not. Mada sam ga održavao više nego redovito, jedini auto koji me pustio na cesti (čak ni stojkan nije imao tu čast). Prije 100,000km (realnih, imao sam servisnu!) propišao mi je hidraulični podizač ventila i morao sam pola mašine otvoriti i srediti. Otpao mi unutarnji retrovizor i budući da je zaljepljen na prednje staklo, puklo! Imao sam rupu u šoferšajbi! Osim toga sve neke sitnice (prekidači, komande klime, neki senzori... ) koje se ne očekuju i ne priliče autu te cijene! A cijena, brate mili! Svi dijelovi kao da su napravljeni od kombinacije zlata, dijamanata, titana i karbona. Ne nužno tim redosljedom. I što je najgore, taj isti dio idem kupiti u Škodu (tek su mi to poslije rekli) za 25-30% jeftinije! Da, moguće je da je to bilo do mog primjerka, ali... gdje ja da budem ta pegula!
Uglavnom, ta faza "vidi, imam Audi!" me prošla, sad imam Mondeo i prezadovoljan sa njim (kuc, kuc). Dio koji sam za Audi platio 3300kn, za Forda je 950kn! Pa sad ti vidi.
Topic: Imaš Focusa za 95,900kn novog. Uglavnom se auti te srednje klase (osnovni modeli) i kreću tu oko 100kkn. Polovni, možeš kupiti opet taj Focus-Golf-Megan, ali par godina star, sa puno opreme i/ili dizel. Ili još koju godinu stariji, auto klasu više, Mondeo, Vectra, 156... Moja preporuka, iako sam se jednom opekao, je polovno. Klasa, model, oprema - it's your call, dude!
Ako ti baš i nije važan toliko izgled, no Dacia nije ružna. Ali njezine najbolje vrline su to što ju Talijani proizvode, a s njihovim autima nećeš trebat ići svako malo na servis i plačat ogromnu svotu kao ja i moja škoda.
Ako ti baš i nije važan toliko izgled, no Dacia nije ružna. Ali njezine najbolje vrline su to što ju Talijani proizvode, a s njihovim autima nećeš trebat ići svako malo na servis i plačat ogromnu svotu kao ja i moja škoda.
Dajte ljudi, kakav Audi iz 2003!!! Budite vlasnici jednog, pa onda komentirajte. Imao sam Audi-a i (pazi sad) NAJGORI auto koji sam imao! 4 godine star, prvi vlasnik, uredna servisna knjižica, super očuvan... Uglavnom, auto za kupiti. Not. Mada sam ga održavao više nego redovito, jedini auto koji me pustio na cesti (čak ni stojkan nije imao tu čast). Prije 100,000km (realnih, imao sam servisnu!) propišao mi je hidraulični podizač ventila i morao sam pola mašine otvoriti i srediti. Otpao mi unutarnji retrovizor i budući da je zaljepljen na prednje staklo, puklo! Imao sam rupu u šoferšajbi! Osim toga sve neke sitnice (prekidači, komande klime, neki senzori... ) koje se ne očekuju i ne priliče autu te cijene! A cijena, brate mili! Svi dijelovi kao da su napravljeni od kombinacije zlata, dijamanata, titana i karbona. Ne nužno tim redosljedom. I što je najgore, taj isti dio idem kupiti u Škodu (tek su mi to poslije rekli) za 25-30% jeftinije! Da, moguće je da je to bilo do mog primjerka, ali... gdje ja da budem ta pegula!
Uglavnom, ta faza "vidi, imam Audi!" me prošla, sad imam Mondeo i prezadovoljan sa njim (kuc, kuc). Dio koji sam za Audi platio 3300kn, za Forda je 950kn! Pa sad ti vidi.
Topic: Imaš Focusa za 95,900kn novog. Uglavnom se auti te srednje klase (osnovni modeli) i kreću tu oko 100kkn. Polovni, možeš kupiti opet taj Focus-Golf-Megan, ali par godina star, sa puno opreme i/ili dizel. Ili još koju godinu stariji, auto klasu više, Mondeo, Vectra, 156... Moja preporuka, iako sam se jednom opekao, je polovno. Klasa, model, oprema - it's your call, dude!
Ako ti baš i nije važan toliko izgled, no Dacia nije ružna. Ali njezine najbolje vrline su to što ju Talijani proizvode, a s njihovim autima nećeš trebat ići svako malo na servis i plačat ogromnu svotu kao ja i moja škoda.
Ja sam kupio Chevrolet Lacettija polovnog kod đaćića prije godinu dana i auto je fakat zakon , udoban , lijep izvana i solidno ide ,
auto je 2006 godina a dobio sam ga za 70-tak tisuća kuna , jedino kaj troši 8-9 litara po gradu što je dosta al jebiga nemreš i ovce i
novce.Što se tiče same kvalitete moja preporuka.
Ja sam baš uzeo focusa za nekih 98000 kn. Kad još dodaš silne namete, poreze i prireze izađe nešto preko 100 000. Obišao sam sve salone u gradu i mislim da se dobije najviše za uloženi novac.
Sa fordom sam dosad jako zadovoljan. Pošto pretpostavljam da ga ne kupuješ gotovinom...možeš očekivati ratu od cca 1500 kn.
Opel Astra 1.4 twinport Enjoy oprema --> 104 000 kn
Meni bi za tu lovu igrali samo novi Korejski kompakti (i30 i C'eed). Razlozi: poslovična pouzdanost, 5 zvjezdica na NCAPu, više opreme nego europska konkurencija, ne kradu se pa ne moraš plaćati veće osiguranje, bar 4 plinska sutava na raspolaganju za Hyundai uz zadržavanej garancije na vozilo ...
Ak je u pitanju dizel do 100k, opet Koreanci: Accent, Rio, Cerrato.
Ako misliš uzimat polovan...nikako u autosalonu...cijena ti je 5-10% veća, ali ako ovako kupuješ...obavezno sa vlasnikom idi kod ovlaštenog servisera na pregled auta...
a novi...zavisi u kojoj klasi želiš!
E da, vidim da je netko spomenuo rabljenog Audia i Pasata '2001. Rupe bez dna, osobito turbo dizeli, nasuprot uvriježenom mišljenju. Imam jednog u familiji pa govorim iz iskustva ... grijači, odčađivanje i preporučena reparacija turbine jer auto i dalje ne vuče dobro. To nakon koju godinu vožnje (auto je kupljen imao 160.000km). Stvari koje su odmah po kupnji nove išle gore: zupčasti remen + zatezači + vodena pumpa + ulje i flitri.
Renault Megane novi
klima, ABS, EBD, 6 zračnih jastuka, električni paket, servo,...
89.900 (PDV u cijeni)
Kupi i nećeš progriješit (za ovu cijenu se prodaju klasu manji modeli). Novo je uvijek novo, a ovo auto je vrhunsko.
Njemca kupi kakvog bilo. Jedan je Mercedes i jos imaju 3 osobe, Audi, VW, BMW. Dakle ili polovno nesto od njih ili novog Opela Astru. Nema do Švabe!- reče čovjek koji se bavi (uostalom) i auto-dijagnostikom. Hey dude, that's me.
Prije par dana sam kupio Hyundai i30 iLike 101.000,00 kn, dok je izasao na cestu (kaso, osnovno i registracija) 105.000,00 kn.
Dosta sam se raspitivao o autima, razmisljao sam i o Fordu Focusu, medjutim jedini zastupnik meni u blizini radi makljaze pri servisu (zamjena starih djelova za nove, izmisljeni kvarovi i sl.) tako da sam odustao od njega.
Po pricama automehanicara i reviewa na netu ispada da je ovaj Hyundai poprilicno pouzdan. Hyundai po ljestvici (neznam cijoj, neka Dxxxxx agencija) je medju 6 prvih po najmanjem broju kvarova (iza Toyote, Mazde i ostalih japanaca).
Oprema - klima, abs, servo + dubina visina volan, cd mp3 usb/ipod 6 zvucnika audio sustav. Dosta je prostrano auto (4.3 m), dosta prostora unutra, ugodan interijer i dobra plastika. Trosi mi 6,8 l/100 km (ima na putnom racunalu).
Za sada sam zadovoljan sa kupljenim, za dalje cemo vidit... Servis i djelovi su jeftini...
Za sada preporuka...
osobno vozim hyundaia accenta 99godina.
Drugi sam vlasnik i presao sam cca 60k kilometara s njim.
Da kucnem u drvo (kuc-kuc) do sada nikakvih kvarova a auto se blizi 200 000 kilometara.
Ulijem gorivo, ulijem ulje, promjenim gume i to je vise-manje sve.
Kad sam kupovao auto htio sam uzeti fiata ili golfa/pola, jer je moja racunica bila ne kvare se i jeftini su djelovi.
Na nagovore dosta ljudi i prijatelja automehanicara uzeo sam hyundaia. Osobno nisam polagao puno nade u njega
i rekao sam svim tim prijateljima da prvi veci kvar ispod 20k kilometara ide na njihov racun jer su me nagovorili.
Prvi veci kvar je bio automat žmigavaca, dio od 56kuna kojeg mi je prijatelj kupio s guštom.
uglavnom, razmisli o ovoj klasi auta (koreja, japan) jer su se statisticki pokazali puno kvalitetniji od drugih u svojoj klasi.
Naravno, ako imas para slobodno ajde i klasu povise s istog trzista, tipa mazda, toyota, honda...
inace, hyundai accent 1.3mpi kojeg vozim ima poprilicno solidnu mašinu koju je razvila mazda te se paralelno ugradzivala i u hyundaia i škodu fabiu, vjerojatno postoji jos neki ali nisam informiran.
Ps. uzmi Golfa 5, extra auto,ne kvari se,udoban,može ti biti i gradsko i za putovanje auto
Ps. uzmi Golfa 5, extra auto,ne kvari se,udoban,može ti biti i gradsko i za putovanje auto
osobno vozim hyundaia accenta 99godina.
Drugi sam vlasnik i presao sam cca 60k kilometara s njim.
Da kucnem u drvo (kuc-kuc) do sada nikakvih kvarova a auto se blizi 200 000 kilometara.
Ulijem gorivo, ulijem ulje, promjenim gume i to je vise-manje sve.
Kad sam kupovao auto htio sam uzeti fiata ili golfa/pola, jer je moja racunica bila ne kvare se i jeftini su djelovi.
Na nagovore dosta ljudi i prijatelja automehanicara uzeo sam hyundaia. Osobno nisam polagao puno nade u njega
i rekao sam svim tim prijateljima da prvi veci kvar ispod 20k kilometara ide na njihov racun jer su me nagovorili.
Prvi veci kvar je bio automat žmigavaca, dio od 56kuna kojeg mi je prijatelj kupio s guštom.
uglavnom, razmisli o ovoj klasi auta (koreja, japan) jer su se statisticki pokazali puno kvalitetniji od drugih u svojoj klasi.
Naravno, ako imas para slobodno ajde i klasu povise s istog trzista, tipa mazda, toyota, honda...
inace, hyundai accent 1.3mpi kojeg vozim ima poprilicno solidnu mašinu koju je razvila mazda te se paralelno ugradzivala i u hyundaia i škodu fabiu, vjerojatno postoji jos neki ali nisam informiran.
Da, najpouzdaniji automobili bi i u pravilu trebali biti Golfovi, bar su tako pokazali kroz povijest. Veliki rizik je kupovat rabljeni Audi, Mercedes, BMW samo zbog toga jer se ti automobili ne prodavaju ako nisu istrošeni ili full reparirani. Ti su auti rođeni za velike kilometraže. Osobno poznam čovjeka koji je kupio u salonu novog BMW-a 7 prije 2-3 godine i nakon 10000 km mašina rekla BUM !! Tako da ne mogu reći : "BMW ne valja ništa" . Valjaju oni svi samo zna se dogodit da kupite robu sa greškom i možete se plakati premda oni slove kao najpouzdaniji automobili. Osobno imama Audija,kupio sam ga kao 1. vlasnik i imam ga već 10 godina i nikad se nije dogodio skuplji kvar.

Batista, WV zapravo jako lose kotira na toj ljestvici. Ne gledaju samo mehanicke kvarove, vec i npr ako crkne podizac stakala, golf 4 prva serija je imala dosta problema sa elektronikom tako da ne spadaju pod pouzdane automobile. Naravno prema tom istrazivanju. Moj prijatelj vozi Golf 3, 1.9 TDI i nije imao nikakvih problema. Kod novijih automobila ne isticu se mehanicki problemi, vec elektronika.
Mogli ste citati po slobodnoj i gledati na latinici o ljudima koji su imali ogrooomnih problema s npr Mercedesom. Kupis auto od 100 000 € i svaki drugi tjedan si na servisu. Kad toliko platis auto ima da zaboravis da servis uopce postoji!!!
uzmi kiu pro ceed za 98000 kn.7 god jamstva.pozdrav.
Peugeot 207, 1.4 VTi, 95 KS