Ok, Swift svakako otpada. Ušla je u izbor i Kia Rio, ali po svemu mi je i20 ipak draži/bolji
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.589
- |
- čitano: 15.926.168
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Jel stavljao ko ovaj set lanca u bmw s n47 motorom?
Jel stavljao ko ovaj set lanca u bmw s n47 motorom?
Ne znam za to, ali kad uzmes Febi onda unutra 50/50 dobijes iwis set (tj. original)
Jel stavljao ko ovaj set lanca u bmw s n47 motorom?
Nikad problema s njima. Svi 90% ih stavlja te. Čak i oni koji se kunu da ih ne koriste. Čisto mazanje očiju.
Jako puno toga smo fai ugrađivali, ne samo lance, nikad problema. Apsolutno nikada.

Jel stavljao ko ovaj set lanca u bmw s n47 motorom?
Nikad problema s njima. Svi 90% ih stavlja te. Čak i oni koji se kunu da ih ne koriste. Čisto mazanje očiju.
Jako puno toga smo fai ugrađivali, ne samo lance, nikad problema. Apsolutno nikada.
Kolko uzimate za ruke? Ne kuzim, pricaju se price da je to popravak od cca 1000 eura a set lanca fai 1200 kn, pa ja sam za octaviu tdi platio set zupcastog 1000 kn.
Jel se jos sta mora mijenjat uz to pa da cijena ode gore?
Pozdrav svima!
Kupujem manji novi auto oko 15-16 kila eura, i u finalni izbor su mi ušli Hyundai i20 i Suzuki Swift. Oba auta gledam s 1.2 motorima, oboje je točno ono što želim, jedino prema čemu sam skeptičan je blagi hibrid u Swiftu, čisto sa strane dugotrajnosti i pouzdanosti (mijenjanje baterije). Zna li itko nešto više ili da udijeli kakav savjet?
Koliko vidim oba motora (u i20 i u Swiftu) su već iskušani atmosferci koji bi trebali biti nepoderivi?
I kakvo je stanje sa servisima i cijenama dijelova Suzuki vs Hyundai?
Swift se malo bolje vozi, ima vise tehnologije, a i malo bolje auto ide.
Generalno 1.20 motori su uzas jer ih treba garit da se trznu, a onda potrosnja leti. Stavis 2 osobe u auto i na uzbrdici kao da si na bicikli. Kia Stonic i Rio su najgori u tim izvedbama. Da su pouzdani, pa jesu jer imaju minimalno djelova, jednostavni atmosferac.
Kod Ria tj. Stonica je minus tvrda plastika, jako jeftin osjecaj. Suzuki ima bolje materijale, ali klasicno Japanski interijer. (cudne boje ploce, malo nejasni odabir dizajna satova itd itd). UI u Kii +, wireless Carplay i dobar infotainment, a u Suzukiju bazni info je zastario jedno 10ak god.(imo)
Hybrid funkcionira da ti stedi kocnice, najrealnije, dosta usporava kada pustis,a brzo se isprazni. Efektivno? Vjerovatno ne. Potencijalni problem vise? Da.
Jel stavljao ko ovaj set lanca u bmw s n47 motorom?
Imao sam ga ja u svom e90, napravio 50tkm sa njime bez greške... Većina majstora kaže da je FAI smeće (osim onih koji ga ugrađuju) i da izdura max 100k km...
Pozdrav svima!
Kupujem manji novi auto oko 15-16 kila eura, i u finalni izbor su mi ušli Hyundai i20 i Suzuki Swift. Oba auta gledam s 1.2 motorima, oboje je točno ono što želim, jedino prema čemu sam skeptičan je blagi hibrid u Swiftu, čisto sa strane dugotrajnosti i pouzdanosti (mijenjanje baterije). Zna li itko nešto više ili da udijeli kakav savjet?
Koliko vidim oba motora (u i20 i u Swiftu) su već iskušani atmosferci koji bi trebali biti nepoderivi?
I kakvo je stanje sa servisima i cijenama dijelova Suzuki vs Hyundai?
Swift se malo bolje vozi, ima vise tehnologije, a i malo bolje auto ide.
Generalno 1.20 motori su uzas jer ih treba garit da se trznu, a onda potrosnja leti. Stavis 2 osobe u auto i na uzbrdici kao da si na bicikli. Kia Stonic i Rio su najgori u tim izvedbama. Da su pouzdani, pa jesu jer imaju minimalno djelova, jednostavni atmosferac.
Kod Ria tj. Stonica je minus tvrda plastika, jako jeftin osjecaj. Suzuki ima bolje materijale, ali klasicno Japanski interijer. (cudne boje ploce, malo nejasni odabir dizajna satova itd itd). UI u Kii +, wireless Carplay i dobar infotainment, a u Suzukiju bazni info je zastario jedno 10ak god.(imo)
Hybrid funkcionira da ti stedi kocnice, najrealnije, dosta usporava kada pustis,a brzo se isprazni. Efektivno? Vjerovatno ne. Potencijalni problem vise? Da.
Suzuki ima goru plastiku od Kie...
a propos mild-hybrida na Suzukiju, to je 12V starter/EM, daje do 11 KS i 50 Nm, dakle on je "turbo" bez turbo rupe i aktivan je samo u ubrzavanju...
skida pola sekundi pri ubrzanju do 100 i cca 3-4 dc potrošnje (umjesto 4.8 je oko 4.3/4.4)...
nemam info da zeza na 3 za koja ja znam (2 swifta i 1 ignis), ali stoji da je potencijalna zamjena baterije preskupa...
Jel stavljao ko ovaj set lanca u bmw s n47 motorom?
Nikad problema s njima. Svi 90% ih stavlja te. Čak i oni koji se kunu da ih ne koriste. Čisto mazanje očiju.
Jako puno toga smo fai ugrađivali, ne samo lance, nikad problema. Apsolutno nikada.
Kolko uzimate za ruke? Ne kuzim, pricaju se price da je to popravak od cca 1000 eura a set lanca fai 1200 kn, pa ja sam za octaviu tdi platio set zupcastog 1000 kn.
Jel se jos sta mora mijenjat uz to pa da cijena ode gore?
Sami čin zamjene lanca je kompliciran, to jest ima puno toga što se skida, u najmanju ruku se mora skinuti mjenjačka, karter i ostale sitnice pa se sve zabrtviti i složiti nazad... neki vade cijeli motor van što nije baš jednostavno i zbog toga je tako visoka cijena, za aute na kojima je lanac da prednje strane prije je veliki servis bio oko 3tis kn a na motore kao n47 7tis kn upravo zbog načina zamjene
Jel stavljao ko ovaj set lanca u bmw s n47 motorom?
Imao sam ga ja u svom e90, napravio 50tkm sa njime bez greške... Većina majstora kaže da je FAI smeće (osim onih koji ga ugrađuju) i da izdura max 100k km...
Oko 10god ih već stavljamo. Nikad se nije lanac raspao. Kao što sam rekao. Mazanje očiju. To što dosta majstora ne stavlja loctite na sve vijke od same distribucije, pa im se raspadne i najskuplji set, to je priča za sebe.
Donedavno smo održavali jednog f10 na kojem smo 2x mjenjali lanac svakih 200t. Čovjek ga prodao s pol milijuna km.

Pozdrav ekipa, moze neka preporuka za sredstvo za ciscenje sjedala u automobilu?
Osjetljiva boja pa se s vremenom nakupilo raznih mrlja. Tnx.
Najbolje je otići u kvalitetnu autopraonicu na dubinsko ili možeš pokušat tekučinom za pranje tepiha.
Ma bio na 2 mjesta u blizini gdje to rade i guzve da dobijes termin kao da čekaš CT mozga a ne dubinsko pranje auta, svi hvataju "zadnji vlak" dok je još lijepo vrijeme zato i trazim savjet zeko sredstvo da probam to sam srediti.
Trebam tastu nabaviti neki automatik, povišeno sjedalo do 3-4k €...... Sve što sam našao su po mom mišljenju krntije koje nebi ni pogledao... Imate li kakav prijedlog šta uzeti ?
Vidim Citroen 1.6 hdi c4 picasso sa egs automatikom.. Ima netko iskustva sa njime ili možda sa peugeotovim 2tronic mjenjačem ?
Ma bio na 2 mjesta u blizini gdje to rade i guzve da dobijes termin kao da čekaš CT mozga a ne dubinsko pranje auta, svi hvataju "zadnji vlak" dok je još lijepo vrijeme zato i trazim savjet zeko sredstvo da probam to sam srediti.
Na drugom forumu sam vidio da se ovaj tip usluge spominje, nisam osobno koristio.
https://puzzirenthr.com/
Pozdrav ekipa, moze neka preporuka za sredstvo za ciscenje sjedala u automobilu?
Osjetljiva boja pa se s vremenom nakupilo raznih mrlja. Tnx.
Najbolje je otići u kvalitetnu autopraonicu na dubinsko ili možeš pokušat tekučinom za pranje tepiha.
Ako si mislio na samoposluznu praonicu gdje rade ''bevandu'' od te kemije zaboravi, vise vode nego icega, nece dobiti nikakvo rjesenje.. A ako si pak mislio na autopraonu gdje ljudi rade KVALITETNO, tu nece proci ispod 100 eura ako zeli zavrsni rezultat da bude perfektan, ja inace naplacujem 150 eura dubinsko, al to ukljucuje demontazu sjedala, ciscenje svih plasticnih povrsina i impregnacija materijala itd itd itd....
Moja preporuka je ako imas u kojeg poznanika puzzija uzest (karcher za dubinsko 8/1 10/1 nije bitno) ili iznajmit na jedan dan i tome se posvetit. Imas u bauhausa ili u nekakvi ducan za auto dijelove (tokic, ciak) za kupiti Sonax APC (all purpose cleaner) i on ti je mozda best buy za opcenito sve cistit u autu, samo ga razrijedi kako treba, uzmi cetku, dobro nasprejaj i sa cetkom trljaj to, u puzzija ti ide cista voda (NIKAKVA KEMIJA) i onda sa njim + vodom cistis i izvlacis sve iz tkanine. Ostale kemije koje su se pokazale jako dobre su ti od FX protecta, Gyeona, Meguiarsa i imas od Angelwaxa. Takoder mozes otici na razne stranice kao sto su autopartes, dls detailing, ph detailing pa vidi sto imaju u ponudi
Suosjecam ibme74 s tobom, imam bijelu nappu kozu u autu i svaki tjedan mi je akcija ciscenja, sreca koza je pa malo bolje to ide, al svakako treba trljat
kad vidim kak izgledaju bijela/svjetla sjedala nakon par tjedana/mjeseci, sve me strah kakve su sve gadosti u mojim tamnim sicevima.
vjerojatno dzungla od bakterija, ass juice-a i kojecega
...ass juice-a i kojecega
taman ručak kuham... nekako sam izgubio apetit
jebemte detaljna
Joj te tvorničke deklaracije potrosnje su žešća stvar . U fazi sam traženja, nadam se u srijedu - četvrtak kupovine F10 530D pa cu vidjeti bas potrosnju deklariranu i moj
.
U nedoumici sam šta uzeti:
1. F10 530XD 2011, 355tkm - OEM M paket plus hrpa hrpa opreme, od comfort grijanih i hlađenih sjedala, radara i noćne kamere za pješake, divljač, HUD , H & K itd itd za 16 000€
2. F10 520D 2012 , 220 tkm - stavljen prednji M branik, za pragove nisam siguran. Isto dobra oprema, sag + f1, comfort grijana, ambilight, premium ozvučenje, šiber, line assis itd, grijani paket ( volan , zadnja sjedala, šajbe ). Znači ne mogu reći da nema opreme jer ima. Taj bi išao za 15800€
3. F10 520D 2016 , 380tkm - OEM M paket komplet, polu digitalni sat, sag + f1 onaj lijepi volan, sport grijana sjedala i to je to manje više. Niti premium ozvučenja, niti ambilighta i tako - 15000 - 15500€
4. F10 525D 2013 , 300tkm - Šiber, H & K, comfort grijana sjedala, ambilight, line assist, aktivni tempomat, surround view. Uglavnom isto hrpetina opreme - 15000 - 15500€
Kod prvog odabira dobro provjeri kada je mijenjano ulje u reduktoru, poluosovine i kardan, al ako nije previse spusten, neces imati problema nikakvih, inace kod ovih strucnjaka povise u komentaru da se ulje mijenja svako 30.000, tako neki mijenjaju na 100.000 ulje u reduktoru pa kad otvori ''drain plug'' onda izlazi zelatina a ne ulje.
2. mi je mozda najbolja solucija jer su to okej kilometri, ti motori se nepoderivi al isto provjeri jel lanac mijenjan, prednji branik i eventualno ti pragovi vidi da li su atestirani jer ces imati problema na tehnickom.
Dosta ljudi pati na brojku i kilometrazu jer ga je kasnije teze prodat sa toliko prevaljenih km, meni je nedavno prijatelj kupio 530d za 13800 eura, 270tis km, ima isto sag+f1, nije original m paket al je slozen, okej oprema, auto se vozi odlicno i proci ce jos toliko. I naravno ako nisi nikad imao F10, budi siguran da u 90 posto modela onaj sredisnji cup holder ti se raspadne (onaj mehanizam koji kao ''automatski'' zatvara kada pritisnes), al imas na ebayu to kupit... To ti je isto kao gumirane rucke vozaca/suvozaca na E9x linijama... Svaki BMW ima manu nazalost
Sretno i nabaci slike kada kupis!
Evo fotki, odlučio sam se na kraju za 530XD 😄. Auto je odličan, održavan i nije mi bilo žao 16000€ ukupnog troška, jer kažem meni tih 360tkm ne znači ništa kada je auto dobar. Od ulaganja odvesti haubu na izvlačenje od leda, ima 5 sitnih udubljenja leda prije par tjedana u ZG, iako teško je primjetiti na fotkama. Oprema je ta zašto je koštao toliko usprkos kilometrima. Čekam raceshop da mi isporuči jr vijke pa idu na njega JR18 bronze, 8.5x19 et 20, 9.5x19 et34 sa 245/40 & 275/35/19 tako da će biti top, a ovaj set prodati. Premalo mi je 18 na njega
Oprema
M sport paket u šta ide:
M volan
M vanjski optik
M podvozje / ovjes
Shadowline
Crno nebo
Lajsne M
Footrest M
Comfort sjedala - grijanje, hlađenje, napuhivanje, lumbarna potpora, ful električna, memorijska, aktivna
Digitalna automatska dvozonska klima
Samozatamnjući retrovizori
Otvor za skije
Sklapanje sjedala
Ambientlight
Professional navigacija
HUD - head up display
Connected drive bmw u sta ide:
Online povezanost
Internet
Glasovne naredbe
Spotovi
Prijenos interneta i datoteka putem Bluetootha
HiFi ozvučenje aka logic 7
USB , aux, BT audio, HDD 20gb
Combox
Radar / kamera
Night vision za praćenje ljudi i životinja sa automatskim kočenjem
Polu digitalni tacho sa prikazem informacija
PDC naprijed nazad
Bi xenon adaptivna svjetla
Automatska duga svjetla
Line assist praćenje linija
Lane departure - upozorenje vibriranjem volana za napustanje linija
SAG mjenjač + F1
Automatski gepek / soft close gepeka
Grijanje šajbi
Automatska kuka
Zaštita pješaka
Start stop
Regerativno kočenje
Čitanje znakova
Kamere u retrovizorima za praćenje mrtvog kuta / upozorbu vozila
Modovi vožnje - sport+, sport, comfort
Hill assist
Start stop
Keyless
Auto holder
Ljudi što bi mi preporučili za 15ak k eura, doslovno neznam šta bih uzeo, samo da nije premali ali niti prevelik auto. Jel moguć nekakav automatik?
10ak tisuća godišnje, vozim se lokalnim cestama, nema grada, ravnica, auto što noviji, 2018+, 5 vrata. Hvala!
10ak tisuća godišnje, vozim se lokalnim cestama, nema grada, ravnica, auto što noviji, 2018+, 5 vrata. Hvala!
Obzirom da ti onda ne igra igru što je mali turbak, al ima dovoljno snage i momenta plus jamstvo, vjerojatno Kia Ceed kao što je OVA. Jedan prijatelj i jedan znanac imaju baš takav i super zadovoljni. I još ti ostane nešto love za osiguranje/regu i sl. da nisi baš na nuli. Evenutalno linija prije 2018. s 1.4 atmosfercem.
Joj te tvorničke deklaracije potrosnje su žešća stvar . U fazi sam traženja, nadam se u srijedu - četvrtak kupovine F10 530D pa cu vidjeti bas potrosnju deklariranu i moj
.
U nedoumici sam šta uzeti:
1. F10 530XD 2011, 355tkm - OEM M paket plus hrpa hrpa opreme, od comfort grijanih i hlađenih sjedala, radara i noćne kamere za pješake, divljač, HUD , H & K itd itd za 16 000€
2. F10 520D 2012 , 220 tkm - stavljen prednji M branik, za pragove nisam siguran. Isto dobra oprema, sag + f1, comfort grijana, ambilight, premium ozvučenje, šiber, line assis itd, grijani paket ( volan , zadnja sjedala, šajbe ). Znači ne mogu reći da nema opreme jer ima. Taj bi išao za 15800€
3. F10 520D 2016 , 380tkm - OEM M paket komplet, polu digitalni sat, sag + f1 onaj lijepi volan, sport grijana sjedala i to je to manje više. Niti premium ozvučenja, niti ambilighta i tako - 15000 - 15500€
4. F10 525D 2013 , 300tkm - Šiber, H & K, comfort grijana sjedala, ambilight, line assist, aktivni tempomat, surround view. Uglavnom isto hrpetina opreme - 15000 - 15500€
Kod prvog odabira dobro provjeri kada je mijenjano ulje u reduktoru, poluosovine i kardan, al ako nije previse spusten, neces imati problema nikakvih, inace kod ovih strucnjaka povise u komentaru da se ulje mijenja svako 30.000, tako neki mijenjaju na 100.000 ulje u reduktoru pa kad otvori ''drain plug'' onda izlazi zelatina a ne ulje.
2. mi je mozda najbolja solucija jer su to okej kilometri, ti motori se nepoderivi al isto provjeri jel lanac mijenjan, prednji branik i eventualno ti pragovi vidi da li su atestirani jer ces imati problema na tehnickom.
Dosta ljudi pati na brojku i kilometrazu jer ga je kasnije teze prodat sa toliko prevaljenih km, meni je nedavno prijatelj kupio 530d za 13800 eura, 270tis km, ima isto sag+f1, nije original m paket al je slozen, okej oprema, auto se vozi odlicno i proci ce jos toliko. I naravno ako nisi nikad imao F10, budi siguran da u 90 posto modela onaj sredisnji cup holder ti se raspadne (onaj mehanizam koji kao ''automatski'' zatvara kada pritisnes), al imas na ebayu to kupit... To ti je isto kao gumirane rucke vozaca/suvozaca na E9x linijama... Svaki BMW ima manu nazalost
Sretno i nabaci slike kada kupis!
Evo fotki, odlučio sam se na kraju za 530XD 😄. Auto je odličan, održavan i nije mi bilo žao 16000€ ukupnog troška, jer kažem meni tih 360tkm ne znači ništa kada je auto dobar. Od ulaganja odvesti haubu na izvlačenje od leda, ima 5 sitnih udubljenja leda prije par tjedana u ZG, iako teško je primjetiti na fotkama. Oprema je ta zašto je koštao toliko usprkos kilometrima. Čekam raceshop da mi isporuči jr vijke pa idu na njega JR18 bronze, 8.5x19 et 20, 9.5x19 et34 sa 245/40 & 275/35/19 tako da će biti top, a ovaj set prodati. Premalo mi je 18 na njega
Oprema
M sport paket u šta ide:
M volan
M vanjski optik
M podvozje / ovjes
Shadowline
Crno nebo
Lajsne M
Footrest M
Comfort sjedala - grijanje, hlađenje, napuhivanje, lumbarna potpora, ful električna, memorijska, aktivna
Digitalna automatska dvozonska klima
Samozatamnjući retrovizori
Otvor za skije
Sklapanje sjedala
Ambientlight
Professional navigacija
HUD - head up display
Connected drive bmw u sta ide:
Online povezanost
Internet
Glasovne naredbe
Spotovi
Prijenos interneta i datoteka putem Bluetootha
HiFi ozvučenje aka logic 7
USB , aux, BT audio, HDD 20gb
Combox
Radar / kamera
Night vision za praćenje ljudi i životinja sa automatskim kočenjem
Polu digitalni tacho sa prikazem informacija
PDC naprijed nazad
Bi xenon adaptivna svjetla
Automatska duga svjetla
Line assist praćenje linija
Lane departure - upozorenje vibriranjem volana za napustanje linija
SAG mjenjač + F1
Automatski gepek / soft close gepeka
Grijanje šajbi
Automatska kuka
Zaštita pješaka
Start stop
Regerativno kočenje
Čitanje znakova
Kamere u retrovizorima za praćenje mrtvog kuta / upozorbu vozila
Modovi vožnje - sport+, sport, comfort
Hill assist
Start stop
Keyless
Auto holder
Odlican, napravis jos dubinsko i volan ocistis (da vratis onaj mat na njemu) i gas.... Sve super samo nekako, al mozda je ovo samo do mene, ne mogu pregrist JR felge na njemca... Inace on moze ici i na 20 cola bez problema al onda ce bit malo neugodnija voznja, svakako super izbor, sretno i puno sretnih km. Al slusaj, bolje i JR18 nego da imas Alpina felge ko i 80 posto f10 u HRV
10ak tisuća godišnje, vozim se lokalnim cestama, nema grada, ravnica, auto što noviji, 2018+, 5 vrata. Hvala!
Obzirom da ti onda ne igra igru što je mali turbak, al ima dovoljno snage i momenta plus jamstvo, vjerojatno Kia Ceed kao što je OVA. Jedan prijatelj i jedan znanac imaju baš takav i super zadovoljni. I još ti ostane nešto love za osiguranje/regu i sl. da nisi baš na nuli. Evenutalno linija prije 2018. s 1.4 atmosfercem.
Hvala na prijedlogu, na slikama je malo prljav, nikad ne mogu skužiti ljude zašto ne srede auto prije nego ga stave na oglas. Imaš li kakav prijedlog za malo povišenije auto, imam ja tu još 2-3 tisuće eura lufta
Joj te tvorničke deklaracije potrosnje su žešća stvar . U fazi sam traženja, nadam se u srijedu - četvrtak kupovine F10 530D pa cu vidjeti bas potrosnju deklariranu i moj
.
U nedoumici sam šta uzeti:
1. F10 530XD 2011, 355tkm - OEM M paket plus hrpa hrpa opreme, od comfort grijanih i hlađenih sjedala, radara i noćne kamere za pješake, divljač, HUD , H & K itd itd za 16 000€
2. F10 520D 2012 , 220 tkm - stavljen prednji M branik, za pragove nisam siguran. Isto dobra oprema, sag + f1, comfort grijana, ambilight, premium ozvučenje, šiber, line assis itd, grijani paket ( volan , zadnja sjedala, šajbe ). Znači ne mogu reći da nema opreme jer ima. Taj bi išao za 15800€
3. F10 520D 2016 , 380tkm - OEM M paket komplet, polu digitalni sat, sag + f1 onaj lijepi volan, sport grijana sjedala i to je to manje više. Niti premium ozvučenja, niti ambilighta i tako - 15000 - 15500€
4. F10 525D 2013 , 300tkm - Šiber, H & K, comfort grijana sjedala, ambilight, line assist, aktivni tempomat, surround view. Uglavnom isto hrpetina opreme - 15000 - 15500€
Kod prvog odabira dobro provjeri kada je mijenjano ulje u reduktoru, poluosovine i kardan, al ako nije previse spusten, neces imati problema nikakvih, inace kod ovih strucnjaka povise u komentaru da se ulje mijenja svako 30.000, tako neki mijenjaju na 100.000 ulje u reduktoru pa kad otvori ''drain plug'' onda izlazi zelatina a ne ulje.
2. mi je mozda najbolja solucija jer su to okej kilometri, ti motori se nepoderivi al isto provjeri jel lanac mijenjan, prednji branik i eventualno ti pragovi vidi da li su atestirani jer ces imati problema na tehnickom.
Dosta ljudi pati na brojku i kilometrazu jer ga je kasnije teze prodat sa toliko prevaljenih km, meni je nedavno prijatelj kupio 530d za 13800 eura, 270tis km, ima isto sag+f1, nije original m paket al je slozen, okej oprema, auto se vozi odlicno i proci ce jos toliko. I naravno ako nisi nikad imao F10, budi siguran da u 90 posto modela onaj sredisnji cup holder ti se raspadne (onaj mehanizam koji kao ''automatski'' zatvara kada pritisnes), al imas na ebayu to kupit... To ti je isto kao gumirane rucke vozaca/suvozaca na E9x linijama... Svaki BMW ima manu nazalost
Sretno i nabaci slike kada kupis!
Evo fotki, odlučio sam se na kraju za 530XD 😄. Auto je odličan, održavan i nije mi bilo žao 16000€ ukupnog troška, jer kažem meni tih 360tkm ne znači ništa kada je auto dobar. Od ulaganja odvesti haubu na izvlačenje od leda, ima 5 sitnih udubljenja leda prije par tjedana u ZG, iako teško je primjetiti na fotkama. Oprema je ta zašto je koštao toliko usprkos kilometrima. Čekam raceshop da mi isporuči jr vijke pa idu na njega JR18 bronze, 8.5x19 et 20, 9.5x19 et34 sa 245/40 & 275/35/19 tako da će biti top, a ovaj set prodati. Premalo mi je 18 na njega
Oprema
M sport paket u šta ide:
M volan
M vanjski optik
M podvozje / ovjes
Shadowline
Crno nebo
Lajsne M
Footrest M
Comfort sjedala - grijanje, hlađenje, napuhivanje, lumbarna potpora, ful električna, memorijska, aktivna
Digitalna automatska dvozonska klima
Samozatamnjući retrovizori
Otvor za skije
Sklapanje sjedala
Ambientlight
Professional navigacija
HUD - head up display
Connected drive bmw u sta ide:
Online povezanost
Internet
Glasovne naredbe
Spotovi
Prijenos interneta i datoteka putem Bluetootha
HiFi ozvučenje aka logic 7
USB , aux, BT audio, HDD 20gb
Combox
Radar / kamera
Night vision za praćenje ljudi i životinja sa automatskim kočenjem
Polu digitalni tacho sa prikazem informacija
PDC naprijed nazad
Bi xenon adaptivna svjetla
Automatska duga svjetla
Line assist praćenje linija
Lane departure - upozorenje vibriranjem volana za napustanje linija
SAG mjenjač + F1
Automatski gepek / soft close gepeka
Grijanje šajbi
Automatska kuka
Zaštita pješaka
Start stop
Regerativno kočenje
Čitanje znakova
Kamere u retrovizorima za praćenje mrtvog kuta / upozorbu vozila
Modovi vožnje - sport+, sport, comfort
Hill assist
Start stop
Keyless
Auto holder
A bemu mišeka di je šiber..... Doslovno jedino on fali
iskustva sa automatskim mjenjacima kod nissan patrola y61? strah me automatika kod novijih auta,a kamoli kod starijih hh
Zašto ljudi danas tako briju na povišene aute? Imam osjećaj da svi traže nekog SUV-a? Više ljudima s djetetom nije dovoljan normalan hatchback ili?
Zašto ljudi danas tako briju na povišene aute? Imam osjećaj da svi traže nekog SUV-a? Više ljudima s djetetom nije dovoljan normalan hatchback ili?
Jer bih si slozio nesto tipa ovoga sa kojim bih kasnije vjerovatno putovao po EU to mi je zelja