Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.111
|
čitano: 13.242.429
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

onda brkam forume, ali ima i tu takvih sigurno...

ma traju koliko traju, mjenjaj ulje svakih 10, a ne 15-20-30 milja i na miru si, i vozi stalozeno, a ne biti sumaher. trajat ce

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...

Jel bolje ubrzanje s 55 ili s 85KS?

 

nije priča dizel vs benzin, i naravno, milju faktora ulazi u računicu, ali simlificirano gledano, isto ks, isto kg, slično krajnje ubrzanje, nema govora o nikakvim puno/duplo bolje/brže pričama.. 

glede pitanja gore, zato na atmo benzincu ne ubrzavaš sa 2k okretaja, nego ćeš ga hititi u nižu i krenuti od okretaja di si za dizelom odavno prešaltao u višu..

 

jozef kaže...

Ako uzmeš malog turbo benzinca jednake snage kao veći atmosferski benzinac dobit ćešceterus paribus bolje ubrzanje. Veća snaga je dostupna pri nižim okretajima, inercijske sile u motoru su manje (ako nije baš dvocilindraš) i cijeli motor je lakši...

 

jasno, razlika u težini će presuditi.. ako ideš od semafora do semafora, jelte sirovo ubrzanje, niski okretaji nisu faktor, eventualno u međuubrzanjima i ako ne šaltaš atmosferca..

 

RuskeGTT kaže...

neka ti bude stalo do nas normalnih ljudi koji se zele sigurno docepat tocke B, a ne pogibat po cestama

 

 

jebate jel ovo onaj stari ruske ili mu je netko oteo acc? 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

 RuskeGTT kaže...

neka ti bude stalo do nas normalnih ljudi koji se zele sigurno docepat tocke B, a ne pogibat po cestama

 

 

jebate jel ovo onaj stari ruske ili mu je netko oteo acc? 

 ja isto gledam sta se dogada, par stranica prije je pristojno vozio 150 kroz krivine, sad 140-150 na tempomatu je divljanje na autocesti

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

pričamo o isto ks, isto kg, , različita kubikaža, raličito nm .. akceleracija će biti unutar 5% margine, ne više.. to da nešto, citiram "duplo bolje ide" su priče za malu djecu..

dao sam davno primjer, golf 4 1.9tdi-pd 130ks vs moja ex preluda 2.0 133ks.. slična kilaža, slični ks, slični ccm .. svatko bi rekao da golf ide bolje nakon vožnje, realnost je da je honda bila mrvicu brža.. iluzija koju ti daju nm, daleko od realnosti..

ako dva auta imaju isto kg, nije bitno koliko koji nm ima, onaj sa više ks će imati bolju akceleraciju.. jelte, ks je ono što ti daje brzinu, produkt momenta i okretaja..

 Ovo me podsjetilo na mog swifta i bmw-a 118d:

Skoro svako jutro do posla na Savezne Republike Njemačke viđam istog srebrnog bmw-a serije 1 hatch.
Lik ga stalno ganja, vozi slalom, znači klasični bmw...

Jedno jutro stojim na semaforu kod inine pumpe u smjeru Buzina i stane srebrni bmw pored mene, onak u periferiji oka ga vidim, al ga ne gledam...
Upali se žuto, bmw po gasu, a mene trigeriralo pa i ja po gasu (inaće mi se nikad ne žuri na posao i zbog gužve laganom vožnjom štedim živce)

Imao sam late start, uhvatio ga (vvt-"kicked in") lagano mu bježao + što je bmw dizel češće šaltao od mene, pa sam mu svako šaltanje malo pobjegao...

Dođem na posao, sparkam swifta, dođe kolega sa posla i kaže što taj tvoj mali swift leti, ja ga gledam reko pa kaj si to bio ti na semaforu?
Kolega vozi isti bmw, iste boje ali nije onaj bmw kojeg viđam svako jutro šta divlja, slučajno je to jutro ranije došao na posao, pa sam ih zamjenio...

Anyway komparacija:
swift 1.6 atmo benzinac 125Ks 5-spd, prednji pogon, 17 felge, 1105kg
bmw 118d 2.0 turbo dizel 143ks 6-spd, zadnji pogon, 16 felge, 1310kg

swift lagano odlazi bmw-u a ima 400ccm manje, 18ks manje, manjak turbine, jedina prednost je što je 200kg lakši i nema gubitke zadjneg pogona (diferencijal, kardan...itd)
EDIT: i 152Nm manje od bmw-a


Najbolja stvar od svega, ja dođem na posao, ugasim swifta i uđem u firmu.
A kolega dođe na posao i čeka u leru 5min na parkingu da mu se turbina ohladi
Tako da ja i kad se ne žurim na posao, opet prije njega uđem u firmu pa ispada da je pointless hvatati zeleno na semaforima (barem meni koji nemam brige sa turbinom)...

Poruka je uređivana zadnji put čet 5.1.2023 21:30 (1BIT).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Et_Tu_Brute? kaže...

 Iako osobno nemam jako stajaliste u vezi ove specificne teme o kubikazi, mislim da ovdje spominju 1l 3cyl motore u kontekstu da ti motori nece biti dugotrajni i pouzdani.

A ne da nisu dovoljno jaki, dapace...

 

 tako je. to je bilo moje pitanje.

s ničim nisam uvjeren u dugovječnost.

nisam inženjer iz hondinog F1 razvojnog tima, ali 1000 kubika s turbinom je uber nabrijana stvar.  niti želim uspoređivat kruške i jabuke..ali ne ide neki stari mercedes sa kubikažom jadrolinijinog trajekta do milijun km zato što je dobar, već zato što ima lufta u volumenu i nigdje nema zamora materijala.

 

dobro..hajmo ovako.. taj Fokus 1.0.. komad auta.. kakvo je ponašanje kada se ide sporo, recimo 50 trećom, pa spadne na 45.. jel on i dalje ugodno prede i vuče ili mi spominje mater uz komentar "daj mi šaltaj u drugu"?  i što kada mu u toj trećoj na 45 stisneš gas?  tu ga uništavaš jeli tako..dok širokogrudnog kubikažera ne uništavaš?

 

edit:

u razmatranju sam kupnje novog auta posljednjih 6 mj.  ne da me glava boli..nego sam popizdio, baš zbog svega ovoga. na kraju ću kupit Vitaru 1400 kubika 130ks.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
Poruka je uređivana zadnji put čet 5.1.2023 21:55 (torrente).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ma meni je šugavo da oni taj 1.0 stave u Mondeo ?!?

 

klasu auta  kojoj je normalno bilo imati 2.3-2.5 pa čak i 3.0 stroj...

 

ili kompletna Stelantis grupa je spala na:

 

1.2 3-cilindraša s atmo/turbo 83 do 155 KS

 

1.5 4-cil. turbo dizel 110/120/130 KS

 

1.6 4.cil turbo benzin s plug-in sklopom 150/225 ili 180/300 KS

 

i to je to, a pogledajte koliko to modela pokriva i kojih sve klasa...

Ju je je? Je ju je!
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

 Kaj nisi ti jednom prilikom provozao focusa 1.0 i nahvalio ga tu? 

 nisam zivotu sjeo za volan 1.0 EB. jedino sam imao i20 1.2 crdi ili tako nest kao zamjensko. 

ivanoile kaže...

 Ma da, jer inace po ljeti na autoputu mozes vozit 200km/h, a i to je neki minimum za desnu traku.

 

1.0 sa 100-120ks moze dovest bez problema bilo koju obitelj, ne zivimo u Cileu da se penjes na Ande. Mrtvo puhalo realno ima isto nm, kao neki NA 2.0.

 

Ima i Ducati 200ks, pa ne znaci da auto sa 200ks ne ide s mjesta, glupost na glupost.

 Gle svaka cast svemu al nemre motor 1.0 100-120ks potegnut kolko motor s vise kubika. Pogotovo teret i pogotovo dugovječnost. pogledaj si da se pun k. tih EB, TSI,TFSI i cega vec raspalo prije 100k km.

Bliski frend ima roka 1.4tsi 160ks. prati me s mecom cipanom bez frke. Ali natovari meni 5 osoba njemu 4 kolko stane i moze mi citat tablicu s dalekozorom. a da ne govorim kakvi su svi remonti rađeni ma motoru.

I da za moje potrebe mi ne igra nis ispod 2l jer dosta km radim s prikolicom i na njemu 450kg quad. 

i kad spominjes NA 2.0 motor. Di mores taj motor kupit u kojem autu? pogle si jedan civic ili japaner te ere ima cca 1T. a gledaj si u kaj se sve stavljaju 1.0 turbaki. i sad ti meni velis da 1.0 tsi T-roc s 4 osobe i prtljagom ide na more bez frke. ide ali iza kamiona u breg.

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

sere mi se kad citam tu da svi serete po 1.0 motorima. htjeli ili ne to je buducnost. ili kupi 15g star auto i vozi kubikazu

ti auti idu skroz normalno, i da, zasto jedan TROC 1.0 sa 4 osobe i prtljagom ne bi isao normalno? sta morate svi biti 0-24 sumaheri i divljati 140-150 na tempomatu? brate, do pred 15-20g kad smo svi bili klinci nasi roditelju su imali aute sa 50-70ks i bez turbine, pa se svugdje islo i dolazilo se

al ne, danasnja BAJA mora biti divljak i voziti trkaci auto od 200-250ks i ugrozavati svih sa 150 na sat na autocesti. ako ti nije stalo do placanja kazni, neka ti bude stalo do nas normalnih ljudi koji se zele sigurno docepat tocke B, a ne pogibat po cestama

LP

 Ti to mene malo hebeš???

Imaš amneziju? Ti pomognem malo?

Citiram: "Dok te ne uhvate sa 216, onda ne spominji mi nikakav klub"

 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
Poruka je uređivana zadnji put čet 5.1.2023 23:41 (Lord_Marko).
9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav ekipa,treba mi pomoc!

 

Dakle posjedujem hyundai i30 2013 kojeg cu prosljedit zeni a ja sam u potrazi zo novim autom i potreban mi je savijet!

Dakle zivim u manjem gradicu i godisnje radim cca 15ak tisuca(grad,autocesta....)

S obzirom na tu kilometrazu moje pitanje je,dal ic na benzin ili dizel?

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
RuskeGTT kaže...

sere mi se kad citam tu da svi serete po 1.0 motorima. htjeli ili ne to je buducnost. ili kupi 15g star auto i vozi kubikazu

ti auti idu skroz normalno, i da, zasto jedan TROC 1.0 sa 4 osobe i prtljagom ne bi isao normalno? sta morate svi biti 0-24 sumaheri i divljati 140-150 na tempomatu? brate, do pred 15-20g kad smo svi bili klinci nasi roditelju su imali aute sa 50-70ks i bez turbine, pa se svugdje islo i dolazilo se

al ne, danasnja BAJA mora biti divljak i voziti trkaci auto od 200-250ks i ugrozavati svih sa 150 na sat na autocesti. ako ti nije stalo do placanja kazni, neka ti bude stalo do nas normalnih ljudi koji se zele sigurno docepat tocke B, a ne pogibat po cestama

LP

 Ti to mene malo hebeš???

Imaš amneziju? Ti pomognem malo?

Citiram: "Dok te ne uhvate sa 216, onda ne spominji mi nikakav klub"

 

 hahahahha ova slika 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

 Gle svaka cast svemu al nemre motor 1.0 100-120ks potegnut kolko motor s vise kubika. Pogotovo teret i pogotovo dugovječnost. pogledaj si da se pun k. tih EB, TSI,TFSI i cega vec raspalo prije 100k km.

Bliski frend ima roka 1.4tsi 160ks. prati me s mecom cipanom bez frke. Ali natovari meni 5 osoba njemu 4 kolko stane i moze mi citat tablicu s dalekozorom. a da ne govorim kakvi su svi remonti rađeni ma motoru.

I da za moje potrebe mi ne igra nis ispod 2l jer dosta km radim s prikolicom i na njemu 450kg quad. 

i kad spominjes NA 2.0 motor. Di mores taj motor kupit u kojem autu? pogle si jedan civic ili japaner te ere ima cca 1T. a gledaj si u kaj se sve stavljaju 1.0 turbaki. i sad ti meni velis da 1.0 tsi T-roc s 4 osobe i prtljagom ide na more bez frke. ide ali iza kamiona u breg.

 Ukratko, sve Toyote Hibridi su NA sa 1.5, 1.8 i 2.0 motorima. Okej, nacin rada motora nije isti kao IC motor tj. bez hibrida, ali dobije se poprilicno slicniji osjecaj NA nego na turbacima.

 

Ja sam rekao, svjedocio sam 1.2TFSI motoru koji je imao mazut iz kartera, znaci ulje ispod 30-40k se nikad nije promjenilo, koji je napravio vise od 180k km bez ikad problemcica na motoru. Takoder svjedocio sam i par komada 1.2t od PSA grupe, koji su unutar firme trpili najgora moguca ponasanja, nikad problema sto se mehanike tice.

 

Realan sam i ne ocekujem da 1.0 vuce 7 do 100km/h, a ni da vuce 160km/h u brdo sa 4 osobe. Ali po ljeti rijetko gdje mozes vozit 160 do Splita (bio sam 30ak puta ovo ljeto Ri-St, pa znam otprilike).

Takoder tko je uzeo 1.0TSI vjerovatno ni ocekuje isto.

 

Na kraju dana, najbolji mali sportski auto u zadnjih par godina ima 1.6t - 3 cil. Pa vade 300ks iz njega i deru u gorim uvjetima nego prosjecni korisnik 1.0 ili 1.2.

 

Ja ne bi sebi kupio 1.0 ili 1.2, da kupujem danas. 1.5t ili 2.0t, zato me i odbija Stellantis i VAG, a npr. Mokka mi je jedan od drazih novih auta. No mali turbaci su dogurali puno dalje od onog pred 10ak godina.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2023 10:47 (ivanoile).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Činjenica je da 90% novih auta ima 100ks pa naviše (vozio sam tako opel astru 1.0 105ks) i to sasvim lijepo ide i kad je pun auto može se normalno voziti iako će auto biti nešto sporiji

Cijelu hrvatsku sam prošao uzduž i poprijeko sa 1.5dci 110ks dizelom natovarenim skroz (80tis km godišnje zadnjih par godina), mogao sam se zabaviti po krivinama kada sam htio, dobio sam i par lijepih čestitki, vozim se na autocesti 140-160 cijelo vrijeme, no da sam bio nešto sporiji jesam

No činjenica je da i gore opel astra, i dolje 1.5 decemi će trošiti sigurno preko 7L moje vožnje i oba su bila i biti će zaklani na 250+ tkm jer ti motori cijeli životni vijek rade na 100%, iz tog 1.0 motora je izvučen svaki atom snage i potencijala sa turbom da bi se navuklo 105ks, a gdje je još sva ekologija, dok 1.5dci iako su odlični motori, nisu napravljeni da cijeli životni vijek provedu na autocesti u punom gasu 110% natovareni, naravno, kad kažem zaklani ne mislim pokvareni, već se pojavi vidljiva potrošnja ulja, ozbiljniji kvarovi, manjak snage i kojekakvi zvukovi

Sa druge strane spektruma, postoji moj Pezo 407, 2.7 V6HDi automatik, koji troši u prosjeku 7.5L goriva normalne vožnje, a normalna vožnja za taj auto je gas stisnut na 15% sa kojim se ostvaruje ubrzanje dva puta brže nego sa gore autima, motor gotovo nikad nije stisnut do kraja jer realno ne postoji situacija i potreba koja bi to zahtjevala, sad ima 260tis km, i u boljem je stanju nego šta su astra i renol 1.5, uz naravno minimalno veću potošnju, i uvjeren sam da će taj auto napraviti još toliko km bez nekakvih većih problema

23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nije problem što brzina i ubrzanje, već što su ti motori na maxu i pitanje je koliko će trajati prije neg krenu krepavat.
Osobno, kad budem kupovao auto, ispod 1.6 i 4 klipa ne idem. Benzin naravno.
Odustao sam od tipkica, pravih cajgera i ručne koja škljoca
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
RuskeGTT kaže...

sere mi se kad citam tu da svi serete po 1.0 motorima. htjeli ili ne to je buducnost. ili kupi 15g star auto i vozi kubikazu

ti auti idu skroz normalno, i da, zasto jedan TROC 1.0 sa 4 osobe i prtljagom ne bi isao normalno? sta morate svi biti 0-24 sumaheri i divljati 140-150 na tempomatu? brate, do pred 15-20g kad smo svi bili klinci nasi roditelju su imali aute sa 50-70ks i bez turbine, pa se svugdje islo i dolazilo se

al ne, danasnja BAJA mora biti divljak i voziti trkaci auto od 200-250ks i ugrozavati svih sa 150 na sat na autocesti. ako ti nije stalo do placanja kazni, neka ti bude stalo do nas normalnih ljudi koji se zele sigurno docepat tocke B, a ne pogibat po cestama

LP

 Ti to mene malo hebeš???

Imaš amneziju? Ti pomognem malo?

Citiram: "Dok te ne uhvate sa 216, onda ne spominji mi nikakav klub"

 

 da li ti znas od kada su bili ovi filmici? to je jedno proslo svrseno vrijeme za mene...i da li ti shvacas sta znaci voziti 150 po 2-3 sata na tempomatu i izigravati majmuna, pardon sumahera medu drugim prometom i da li znas sta znaci proc PRAZNOM cestom JEDAN zavoj 150 koji traje mozda 2-3 sekunde? kada shvatis, mozda ces onda shvatit sta sam htio rec onim gore postom za 1.0 motore i danasnje BAJE koji se kurce s autima. tko me licno zna, zna da u 99% vremena vozim stalozeno, sporo (za pojmove ovdje), i da mi nije apsolutno do jurcanja, jer onda ne bi kupio odrona od 1600kg i 200ks (cak i tih 200ks mi previse, ali nsiam htio dizela), nego bi i dalje gonjao auto sa 1300kg (i radio sve da se priblizim 1200) i 300-400-500ks...

LP i hvala na pracenju kanala...mozes vidjet da sam se poceo posvecivati sigurnijoj varijanti rejsinga, odnosno sim racing

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2023 12:22 (RuskeGTT).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne rade se mlinčeki od istih materijala kao obični 1.6 benzin. Na turbacima pa i onim od 1.0 je većinom pola motora kovano uz hipereutektičke klipove. Mogu bar 300k km odraditi.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

To se radi za sportake, yaris gr i sl za koje se očekuje da će se gaziti maksimalno

Možeš misliti što će stelantis tako nešta raditi i na to trošiti vrijeme i novac, njima je bitno da kad slože motor da izdrži garanciju, evidentno je po količini motora koja se raspadne na 250-300tis km

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

i kad ces ti stic napravit tih 250-300tkm??? netko normalan tko prosjecno napravi 500-700km mjesecno, pa racunaj...a ne tko se stalno vozika i baca pare na benzin, onda ce taj napravit i 2000-3000km mjesecno...taj nek si kupi onda nes pametnije

za nas obicne ljude, 250tkm je nedostizno, tako da ce se prije auto raspast ili prodat, nego sta ce se dostic ta kilometraza

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

To se radi za sportake, yaris gr i sl za koje se očekuje da će se gaziti maksimalno

Možeš misliti što će stelantis tako nešta raditi i na to trošiti vrijeme i novac, njima je bitno da kad slože motor da izdrži garanciju, evidentno je po količini motora koja se raspadne na 250-300tis km

Reci mi koja najveca trzista kupuju aute sa 250k km? Njemci? Francuzi? Italija?

 

Samo je kod nas normalno da se ocekuje da mali auto od 250k km ima motor "kao nov". Pa svi ovi drlozi od BMWa, Merc i Audija, po oglasnicima trebaju reparaciju najmanje turbine, ako ne i ostatka.

Rade cu kupit novi motor cijeli, nego reparirat komad po komad i trest oce crknut jos nesto.

 

Njemci mjenjaju aute svakih par godina, cak se ni ne kupuju auti vise. Jedino mi ovdje mislimo oce li nam motor izdrzat 250k km, jer "stara E klasa je mogla 500tisuca bez problema". 

 

Dok god se ocekuje da 1.0 i 1.2 rade 300-400k km, nece biti srece. A i tad su opet laksi tj. jeftiniji za popravit nego 2.0 i 3.0.

Di2 & EPS FTW!
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

To se radi za sportake, yaris gr i sl za koje se očekuje da će se gaziti maksimalno

Možeš misliti što će stelantis tako nešta raditi i na to trošiti vrijeme i novac, njima je bitno da kad slože motor da izdrži garanciju, evidentno je po količini motora koja se raspadne na 250-300tis km

 Sve gore navedeno ima 1.0TSI i Opel 1.0SGE.

1.0SGE još ima pojačan dekl koljenaste i koljenastu sa 6 protuutega. Njih dvoje sam vozio i svi su u firmi odradili 150-180k km bez problema na motoru. Slična stvar je i kod drugih motora što se tiče konstrukcije. Ako bude problema s motorom to najčešće nema veze s kubikažom nego greška u dizajnu.

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2023 13:52 (ivanzu).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
torrente kaže...
Et_Tu_Brute? kaže...

 Iako osobno nemam jako stajaliste u vezi ove specificne teme o kubikazi, mislim da ovdje spominju 1l 3cyl motore u kontekstu da ti motori nece biti dugotrajni i pouzdani.

A ne da nisu dovoljno jaki, dapace...

 

 tako je. to je bilo moje pitanje.

s ničim nisam uvjeren u dugovječnost.

nisam inženjer iz hondinog F1 razvojnog tima, ali 1000 kubika s turbinom je uber nabrijana stvar.  niti želim uspoređivat kruške i jabuke..ali ne ide neki stari mercedes sa kubikažom jadrolinijinog trajekta do milijun km zato što je dobar, već zato što ima lufta u volumenu i nigdje nema zamora materijala.

 

dobro..hajmo ovako.. taj Fokus 1.0.. komad auta.. kakvo je ponašanje kada se ide sporo, recimo 50 trećom, pa spadne na 45.. jel on i dalje ugodno prede i vuče ili mi spominje mater uz komentar "daj mi šaltaj u drugu"?  i što kada mu u toj trećoj na 45 stisneš gas?  tu ga uništavaš jeli tako..dok širokogrudnog kubikažera ne uništavaš?

 

edit:

u razmatranju sam kupnje novog auta posljednjih 6 mj.  ne da me glava boli..nego sam popizdio, baš zbog svega ovoga. na kraju ću kupit Vitaru 1400 kubika 130ks.

 

A da prešaltaš u nižu? ili baš voliš sjebavat zamašnjak? neovisno o motoru.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

i kad ces ti stic napravit tih 250-300tkm??? netko normalan tko prosjecno napravi 500-700km mjesecno, pa racunaj...a ne tko se stalno vozika i baca pare na benzin, onda ce taj napravit i 2000-3000km mjesecno...taj nek si kupi onda nes pametnije

za nas obicne ljude, 250tkm je nedostizno, tako da ce se prije auto raspast ili prodat, nego sta ce se dostic ta kilometraza

 Kod nas se najvise takvi auti voze, bilo sa spustenom kilometrazom ili realnom

ivanoile kaže...
Strm kaže...

To se radi za sportake, yaris gr i sl za koje se očekuje da će se gaziti maksimalno

Možeš misliti što će stelantis tako nešta raditi i na to trošiti vrijeme i novac, njima je bitno da kad slože motor da izdrži garanciju, evidentno je po količini motora koja se raspadne na 250-300tis km

Reci mi koja najveca trzista kupuju aute sa 250k km? Njemci? Francuzi? Italija?

 

Samo je kod nas normalno da se ocekuje da mali auto od 250k km ima motor "kao nov". Pa svi ovi drlozi od BMWa, Merc i Audija, po oglasnicima trebaju reparaciju najmanje turbine, ako ne i ostatka.

Rade cu kupit novi motor cijeli, nego reparirat komad po komad i trest oce crknut jos nesto.

 

Njemci mjenjaju aute svakih par godina, cak se ni ne kupuju auti vise. Jedino mi ovdje mislimo oce li nam motor izdrzat 250k km, jer "stara E klasa je mogla 500tisuca bez problema". 

 

Dok god se ocekuje da 1.0 i 1.2 rade 300-400k km, nece biti srece. A i tad su opet laksi tj. jeftiniji za popravit nego 2.0 i 3.0.

 Laksi za popraviti jesu, no daj mi reci koji majstor još njih zna složiti? Jako malo njih, i oni koji znaju su skupi, i svi kod nas auti se voze sa preko 150tis km

ivanzu kaže...
Strm kaže...

To se radi za sportake, yaris gr i sl za koje se očekuje da će se gaziti maksimalno

Možeš misliti što će stelantis tako nešta raditi i na to trošiti vrijeme i novac, njima je bitno da kad slože motor da izdrži garanciju, evidentno je po količini motora koja se raspadne na 250-300tis km

 Sve gore navedeno ima 1.0TSI i Opel 1.0SGE.

1.0SGE još ima pojačan dekl koljenaste i koljenastu sa 6 protuutega. Njih dvoje sam vozio i svi su u firmi odradili 150-180k km bez problema na motoru. Slična stvar je i kod drugih motora što se tiče konstrukcije. Ako bude problema s motorom to najčešće nema veze s kubikažom nego greška u dizajnu.

 Vozio sam astru 1.0 105ks koja je nakon sta je dosla do 250tis km pocela trositi ulje, izgubila dosta snage, i nekakve se vibracije pojavile, majstor na selu ni ne zna sta je, ovlasteni pripremio pljacku od 10+tis km, na kraju prodali auto

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Našao sam redizajn Mazda 3 ispod cijene jedno 3k eura.
Auto kuća, kažu godinu dana jamstva. Problem je da je auto kuća u DE i samim time mi se gubi smisao jamstva.

Auto izgleda tip top, ono što me muči je taj elektro motor?
On služi za ubrzavanja, uz 122 hp benzinca.
Baš radi cijene me brine da nešto nije ok.
Koliko su kvarljivi ti mali elektromotori?

Također, dogovaram s lokalnim dilerom da mi ga doveze u HR.
Koliko po vama bi bilo pošteno dodati na cijenu auta još eura (s svim troškovima do registracije, njegova provizija i prijevoz)?
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

saznao sam jednu zanimljivost u salonu suzukija pošto će vjerojatno uletit Vitara.

bla-bla-bla.. ja malo o tom blagom hibridu ( znači Vitara sa blagim hibridom, ne ona što baterije daju cca 30 konja).. koliko će to trajat i slično.

kažu mi... hah, treblo bi trajat..a znamo i cijenu zamjene.  u gepeku su baterije i sustav..sve skupa 2000€ komplet zamjena.

po meni, prilično jeftino.

+

Zanimljivo..čak je postojala serija Vitara 1.0 i prestali su sa tom praksom..sada je početna 1.4 hibrid , naravno 4 cilindra. Ima tu nešto..zašto su odustali od 1.0?

idu te 1.0 na putu ko zvrk. provjerio sam kod ljudi...no zašto su odustali, ako pritom još znamo da se suzuki kombati sa EU regulama jer popularni đipić Jimnny ima problema sa normama i ima bit da će prestat isporuka europi. tko im je branio u njega ubacit kakav zvrk 1.0 ili slično da ispune norme.  to bi vjerojatno bila hereza za popularnog mini terenca kojeg lovci obožavaju.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2023 19:18 (torrente).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Zato što je obični 1.4 duplo jeftiniji za proizvesti te se tako kompenzira gubitak love na hibridnom sustavu. Ako je boosterjet onda je konsolidacija proizvodnje pošto će većina ljudi uzeti 1.4T nego 1.0T. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2023 19:49 (ivanzu).
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

ovo je dobar primjer gdje još postoji u ponudi čisti atmosferac 1500 kubika, zatim blagi hibrid i puni hibrid.

čista stara 1500 i blagi hibrid je umjeren cjenovni razmak...dok puni hibrid ide u nebo.

mooooglo se još poprilično nuditi na tržištu za sve ukuse kao ova mazda 2, no ne žele...a sumnjam da je problem profit.

o proizvodnim kapacitetima se dade raspravljat.

 

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2023 20:02 (torrente).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

1.5G ti nije baš starinski benzinac kada ima direktno ubrizgavanja i VVT.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li tko iskustva sa keramičkim pločicama i ate power diskovima? Keramičke i power diskovi su duplo skuplji od normalnih brembo, glavna razlika je što su Brembo lijevani čelik a ate visoko karbonizirani i "narezani" diskovi što navodno sprječava škripanje i imaju bolje performanse... Jedino što je bolje na brembu je završna boja, iznimno su kvalitetno obojani i ne hrđaju, dok ate već nakon pol godine krenu hrđati 

2 godine
online
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
Gle svaka cast svemu al nemre motor 1.0 100-120ks potegnut kolko motor s vise kubika. Pogotovo teret i pogotovo dugovječnost. pogledaj si da se pun k. tih EB, TSI,TFSI i cega vec raspalo prije 100k km.

Bliski frend ima roka 1.4tsi 160ks. prati me s mecom cipanom bez frke. Ali natovari meni 5 osoba njemu 4 kolko stane i moze mi citat tablicu s dalekozorom. a da ne govorim kakvi su svi remonti rađeni ma motoru.

 

U mome gradu većina taxi vozila je Cammeo, vozila Dacia karavan 1.0 plin..

Jedno vrijeme dok nisam imao automobil (prodao, čekao novi) uredno sam se vozio taksijem.

 

Većinu vozača sam ispitivao koliko je prešao, kvarovi i sl..

 

Vozila su uglavnom prešla 250/350 tisuća kilometara uz redovite ali češće servise, bez nekakvih posebnih kvarova.. Imaju i novije, ali baš sam pitao za ove što vi kažete da nisu "dugovječni" ,

 

Ako to nije dugovječno, vozeći se 24/7 o gradu, ne znam što je...

@gkelekov Da nije bilo domovinskog rata, Hrvatska bi sada bila 3-4 godine bliže ostatku svijeta !
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

.

 

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1.6 turbak iz Peugeota 208 GTI, jel to onaj problematicni motor iz Minija i ekipe? Ili je okej? Samo da potvrdim sebi

Di2 & EPS FTW!
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice