Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.111
|
čitano: 13.242.613
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
online
Auti - ultimativna tema

Probaj čekati ujutro između 7 i 8 sati na pješakom na Vukovarskoj u ZG. Odvratno koliko smrdi. Jedva čekam da krenu kontrolirat to na tehničkom i lupat kazne.

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.11.2021 16:12 (Tony1999).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

To je istina. U Zagrebu svi živi čađe, baš se vidi da nitko nema dpf

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dovoljno je pogledat mjerenja zagađenosti zraka pa ce sve bit jasno. S godinama ce isto doci na naplatu.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bilo bi super kad bi proizvođači auta vozaču dali do znanja da je DPF filter npr na 85% zasićenosti i da treba otići na nekakvu dionicu otvorene ceste i pri 100kmh držati 3000okr barem 5min da se očisti 

Vozim službeni Renualt Clio 1.5dci i on jako puno živi na otvorenoj cesti, i što se po gradu vozi par dana mu ne smeta jer eventualno opet odem na otvorenu cestu i on se pročisti, auto ima 350.000km i nije bilo kvarova sa ekologijom

Prateći parametre putem dijagnostike, primjetio sam da se tek nakon cca 400km gradske vožnje napravi 20ak g čađe u filteru i tada će upaliti regeneraciju prvom prilikom, ali ako pređe 30g pali se i greška na tabli

Osobni auto, Renault Laguna, 1.5dci sa 200 000km, za 150km napravi 20g čađe i onda isto čeka prvu priliku da se odradi regeneracija

Oba auta uglavnom uspiju po gradu odraditi djelomično regeneraciju, pa je ponavljaju tako djelomično dok se filter skroz ne očisti, i onda opet čekaju 20g, no niti na jednom u svim njihovim kilometrima nisam primjetio baš kvar ekologije, moram priznati da je reno to fino složio 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

Bilo bi super kad bi proizvođači auta vozaču dali do znanja da je DPF filter npr na 85% zasićenosti i da treba otići na nekakvu dionicu otvorene ceste i pri 100kmh držati 3000okr barem 5min da se očisti 

Vozim službeni Renualt Clio 1.5dci i on jako puno živi na otvorenoj cesti, i što se po gradu vozi par dana mu ne smeta jer eventualno opet odem na otvorenu cestu i on se pročisti, auto ima 350.000km i nije bilo kvarova sa ekologijom

Prateći parametre putem dijagnostike, primjetio sam da se tek nakon cca 400km gradske vožnje napravi 20ak g čađe u filteru i tada će upaliti regeneraciju prvom prilikom, ali ako pređe 30g pali se i greška na tabli

Osobni auto, Renault Laguna, 1.5dci sa 200 000km, za 150km napravi 20g čađe i onda isto čeka prvu priliku da se odradi regeneracija

Oba auta uglavnom uspiju po gradu odraditi djelomično regeneraciju, pa je ponavljaju tako djelomično dok se filter skroz ne očisti, i onda opet čekaju 20g, no niti na jednom u svim njihovim kilometrima nisam primjetio baš kvar ekologije, moram priznati da je reno to fino složio 

 Dap slazem se. Tipa sa VWom mi je bilo super jer znam kad radi regeneraciju + sto jos mozes sve to pratit live preko OBDa koji kosta 2$. Dok sad Honda, znaci 0, blage nemam kad radi a kad ne radi regeneraciju jer se nit potrosnja ne povecava nit "izgubi" gas.

2 godine
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li igdje auto guma na akcijama povodom Black Fridaya?

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
EXIMO kaže...

Ima li igdje auto guma na akcijama povodom Black Fridaya?

 

Na eKupi ima "akcija" ako imas karticu zagrebacke banke. Ili odes do peveca gdje su cijene generalno vrlo korektne. I auto hrvatska ce sljedeci tjedan imat akciju za diner kartice cini mi se, i to 20-25% pa se mozda isplati bacit pogled.

12 godina
online
Auti - ultimativna tema

Meni nije jasno zasto ljudi odmah cupaju DPF van, i to je parsto eura, vađenje, mapiranje. Bio sam našao za 2.0 TDI čišćenje DPFa pod pritiskom 1300kn+PDV. Ali di bi to prosjecni balkanjeros napravio, mora dimit.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nije bio dosadan vikend. Imao sam nekog posla po limariji jer već dulje vrijeme(cca3god) sic je vozačev malo po malo se naginjao, uvijek sam mislio da je zbog samoga sica jer nije u dobrom stanju...

 

Ugl, nekidan sam išao nakon 2god štelat ručnu, i dignem auto bzvz skroz u zrak da malo škicnem šta ima, i imao sam šta za vidjeti - puko pod, ne zato jer je opel i trul je, nego jer stoka več 7god ulazi i sjeda u auto ko da nije njegov a ima preko 100kg...

 

Čim sam raskopao cijeli auto iznutra, reko, idem i ovo obaviti. Za 400kn kolko košta 20 ploča dampinga u ic-u, pomladio auto sigurno za 20god... Sanirao sam neke površinske stvari, i potrošio jedno 3L nitra dok sam pod oprao kak se meni sviđalo..

 

 

Prvobitno plan je bio baciti Bedliner po cijelome podu, ali nema ga nigdje za ODMAH kupiti, i onda ipak odlučio dampirati sve - i samo ću jedno reć, ovo sam trebao prije 7god napraviti!

 

Toliko sam sad oduševljen da bi doslovno sve površine obložio pločama.

 

A slike ni blizu se nisu po redu uploadale...

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Najbolje namazati PU dihtmasu, bitumen samo napravi sranje za par godina.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Najbolje namazati PU dihtmasu, bitumen samo napravi sranje za par godina.

 Napisao sam, mislio sam bedliner baciti u nekoliko slojeva.... Bunker i zadnje bokove ću sigurno u bedliner baciti na proljeće. I krov moram u gz gold obući(godinu dana mi već stoji u garaži ploče).... 10god će još izdržati, ak ju ikad budem iz nule radio, ovo sa poda sigurno ide ća.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tony1999 kaže...

Meni nije jasno zasto ljudi odmah cupaju DPF van, i to je parsto eura, vađenje, mapiranje. Bio sam našao za 2.0 TDI čišćenje DPFa pod pritiskom 1300kn+PDV. Ali di bi to prosjecni balkanjeros napravio, mora dimit.

 Zato sto vecinom za mjesec dana bude opet isti vrag..

 

Ko se razumije u vag dpf, ovaj oil ash 89% me brine.. Prosli tjedan se ugasio auto sam od sebe i pola sata nije mogao upaliti da bi dijagnostika rekla 45g cade.. Pokrenuta je prisilna regeneracija i naravno da je odmah zbog toga i ulje moralo bit promjenjeno a nema 2 mjeseca kako sam mjenjao.. Sad cu ga pratit, obicno je svakih cca 500 km radio regeneraciju u voznji za koju naravno ni ne znas da radi, nit lampice nit bilo kakvog znaka po kojem mozes skuzit osim sto u leru radi na 1000 obrtaja.. Ako prode opet 500 km a on nece pokrenut ciscenje samostalno u voznji morat cu intervenirat

2 godine
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav, gledam kupiti zimske gume, prioritet mi je da je dobra na mokrom, radim 100 km dnevno, dimenzije su 185 65 15.

Best 10 Winter Tyres 185/65 R15: Ranking 2021 | TyrePrice.uk

 

Uzeo bih neku od ovih u top 5, bacio sam oko na Bridgestone Blizzak LM-005, za gumu bih dao max 500 kn. Jel ovo ok lista i jesu Bridgestone dobar izbor?

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imao sam ja Bridgeston Blizzak LM-005 prošlu sezonu, i jako sam zadovoljan bio, odlična guma u svim uvjetima.

2 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mika2210 kaže...

Imao sam ja Bridgeston Blizzak LM-005 prošlu sezonu, i jako sam zadovoljan bio, odlična guma u svim uvjetima.

 Kakva joj je trajnost? 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
EXIMO kaže...
mika2210 kaže...

Imao sam ja Bridgeston Blizzak LM-005 prošlu sezonu, i jako sam zadovoljan bio, odlična guma u svim uvjetima.

 Kakva joj je trajnost? 

 Odvrtio sam cca 20 000 km na njima, kad sam ih skinuo ripna je bila na cca 6,5 - 7 mm. 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
Tony1999 kaže...

Meni nije jasno zasto ljudi odmah cupaju DPF van, i to je parsto eura, vađenje, mapiranje. Bio sam našao za 2.0 TDI čišćenje DPFa pod pritiskom 1300kn+PDV. Ali di bi to prosjecni balkanjeros napravio, mora dimit.

 Zato sto vecinom za mjesec dana bude opet isti vrag..

 

Ko se razumije u vag dpf, ovaj oil ash 89% me brine.. Prosli tjedan se ugasio auto sam od sebe i pola sata nije mogao upaliti da bi dijagnostika rekla 45g cade.. Pokrenuta je prisilna regeneracija i naravno da je odmah zbog toga i ulje moralo bit promjenjeno a nema 2 mjeseca kako sam mjenjao.. Sad cu ga pratit, obicno je svakih cca 500 km radio regeneraciju u voznji za koju naravno ni ne znas da radi, nit lampice nit bilo kakvog znaka po kojem mozes skuzit osim sto u leru radi na 1000 obrtaja.. Ako prode opet 500 km a on nece pokrenut ciscenje samostalno u voznji morat cu intervenirat

 Ovo ti je kritican postotak iz razloga sto ce auto sad vecinom (ili uvijek) trazit prisilnu regeneraciju, I velika vjerojatnost da ti se bude nakad random upalila check engine lampica (mozda i spirala). Sad je problem... Po forumu, daj cca 1000 eura za novi originalni dpf (jer zamjenski su tak i tak srotovi) ili radi dpf + egr off i napravit remap kod onog sta zna sta radi. No, tocno znam sto bi i ovi sa foruma napravili ak im se to slucajno bude desilo.

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

Nije bio dosadan vikend. Imao sam nekog posla po limariji jer već dulje vrijeme(cca3god) sic je vozačev malo po malo se naginjao, uvijek sam mislio da je zbog samoga sica jer nije u dobrom stanju...

 

Ugl, nekidan sam išao nakon 2god štelat ručnu, i dignem auto bzvz skroz u zrak da malo škicnem šta ima, i imao sam šta za vidjeti - puko pod, ne zato jer je opel i trul je, nego jer stoka več 7god ulazi i sjeda u auto ko da nije njegov a ima preko 100kg...

 

Čim sam raskopao cijeli auto iznutra, reko, idem i ovo obaviti. Za 400kn kolko košta 20 ploča dampinga u ic-u, pomladio auto sigurno za 20god... Sanirao sam neke površinske stvari, i potrošio jedno 3L nitra dok sam pod oprao kak se meni sviđalo..

 

 

Prvobitno plan je bio baciti Bedliner po cijelome podu, ali nema ga nigdje za ODMAH kupiti, i onda ipak odlučio dampirati sve - i samo ću jedno reć, ovo sam trebao prije 7god napraviti!

 

Toliko sam sad oduševljen da bi doslovno sve površine obložio pločama.

 

A slike ni blizu se nisu po redu uploadale...

 IC-u ? Koja je to trgovina, i koje su dimenzije ploča?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
Tony1999 kaže...

Meni nije jasno zasto ljudi odmah cupaju DPF van, i to je parsto eura, vađenje, mapiranje. Bio sam našao za 2.0 TDI čišćenje DPFa pod pritiskom 1300kn+PDV. Ali di bi to prosjecni balkanjeros napravio, mora dimit.

 Zato sto vecinom za mjesec dana bude opet isti vrag..

 

Ko se razumije u vag dpf, ovaj oil ash 89% me brine.. Prosli tjedan se ugasio auto sam od sebe i pola sata nije mogao upaliti da bi dijagnostika rekla 45g cade.. Pokrenuta je prisilna regeneracija i naravno da je odmah zbog toga i ulje moralo bit promjenjeno a nema 2 mjeseca kako sam mjenjao.. Sad cu ga pratit, obicno je svakih cca 500 km radio regeneraciju u voznji za koju naravno ni ne znas da radi, nit lampice nit bilo kakvog znaka po kojem mozes skuzit osim sto u leru radi na 1000 obrtaja.. Ako prode opet 500 km a on nece pokrenut ciscenje samostalno u voznji morat cu intervenirat

 Zasto si morao ulje promijenit nakon sto si uradio prisilnu regeneraciju? 
Jesi radio regeneraciju u mjestu ili u voznji?
Taj oil ash cak mislim da vag jednostavno racuna s obzirom na kilometre i jos par parametara, sto dakle ne mora znacit da je tocan podatak ako su tipa regeneracije uglavnom zavrsavane do kraja.
Koliko si kilometara presao?
U tvom slucaju taj oil ash ako je tocan je ogroman i to moras fizicki rjesavat - izvadit i ocistit dpf. Ni slucajno pokusavat tamo neke magic preparate koje ubacis u usis ili netom prije dpf-a. Regeneracije ti sad isto vise nece pomoc.

Kod vaga mozes prepoznat da je regen u pitanju po:
- mirisu iz auspuha (izvana)

- povisenim obrtajima u leru, cca 1000

- malo kasnijem shiftanju brzina kod dsg-a
- mislim (nisam siguran jel to vag radi), da isto upali grijanje bocnih retrovizora, kod onih koji to imaju, da se optereti alternator

 

Meni bi top feature bio da mogu sâm iz voznje pokrenut kad zelim, u tipa 10% +- trenutka kada ecu zeli regen.

Najgore mi je kad budem na autoputu tipa 30ak minuta, sidjem, i onda na semaforu pred stanom pokrene.

Poruka je uređivana zadnji put pon 22.11.2021 21:22 (passat).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...
domac5 kaže...
Tony1999 kaže...

Meni nije jasno zasto ljudi odmah cupaju DPF van, i to je parsto eura, vađenje, mapiranje. Bio sam našao za 2.0 TDI čišćenje DPFa pod pritiskom 1300kn+PDV. Ali di bi to prosjecni balkanjeros napravio, mora dimit.

 Zato sto vecinom za mjesec dana bude opet isti vrag..

 

Ko se razumije u vag dpf, ovaj oil ash 89% me brine.. Prosli tjedan se ugasio auto sam od sebe i pola sata nije mogao upaliti da bi dijagnostika rekla 45g cade.. Pokrenuta je prisilna regeneracija i naravno da je odmah zbog toga i ulje moralo bit promjenjeno a nema 2 mjeseca kako sam mjenjao.. Sad cu ga pratit, obicno je svakih cca 500 km radio regeneraciju u voznji za koju naravno ni ne znas da radi, nit lampice nit bilo kakvog znaka po kojem mozes skuzit osim sto u leru radi na 1000 obrtaja.. Ako prode opet 500 km a on nece pokrenut ciscenje samostalno u voznji morat cu intervenirat

 Zasto si morao ulje promijenit nakon sto si uradio prisilnu regeneraciju? 
Jesi radio regeneraciju u mjestu ili u voznji?
Taj oil ash cak mislim da vag jednostavno racuna s obzirom na kilometre i jos par parametara, sto dakle ne mora znacit da je tocan podatak ako su tipa regeneracije uglavnom zavrsavane do kraja.
Koliko si kilometara presao?
U tvom slucaju taj oil ash ako je tocan je ogroman i to moras fizicki rjesavat - izvadit i ocistit dpf. Ni slucajno pokusavat tamo neke magic preparate koje ubacis u usis ili netom prije dpf-a. Regeneracije ti sad isto vise nece pomoc.

Kod vaga mozes prepoznat da je regen u pitanju po:
- mirisu iz auspuha (izvana)

- povisenim obrtajima u leru, cca 1000

- malo kasnijem shiftanju brzina kod dsg-a
- mislim (nisam siguran jel to vag radi), da isto upali grijanje bocnih retrovizora, kod onih koji to imaju, da se optereti alternator

 

Meni bi top feature bio da mogu sâm iz voznje pokrenut kad zelim, u tipa 10% +- trenutka kada ecu zeli regen.

Najgore mi je kad budem na autoputu tipa 30ak minuta, sidjem, i onda na semaforu pred stanom pokrene.

 Kad pokrenes prisilnu regeneraciju dpf-a dogodi se to da ude malo nafte u ulje i tako ga kontaminira, prije 2 mjeseca mozda sam ulje mjenjao i sad kad smo ispustili smrdilo je ulje po nafti, to sam cuo iz vise izvora da se ulje mora mijenjati nakon prisilne regeneracije.

 

Auto ima 240 000, sad ga pratim preko vag dpf.. Inace je radio svakih cca 500 km regeneraciju u voznji, ako sad ne bude opet htio onda cupam van dpf. Jel 100 eura oke cijena za skidanje dpf-a?

 

Ja samo ne razumijem zasto barem u safe mode nije usao, samo je cuknuo i ugasio se u voznji, bez ikakve lampice ili bilo kakvog upozorenja da nesto nije u redu.. Nakon malo vise od pola sata normalno je upalio samo je bio nekako bucniji dok majstor nije vidio preko dijagnostike da ima 45g u dpf-u a inace se na nekih 25g cade treba pocet sam regenerirat u voznji.

 

Spajao sam doma sam neki dan na vcds, dizna na 3.cilindru mi ima malo vece odstupanje na leru od ostalih 

Poruka je uređivana zadnji put pon 22.11.2021 21:47 (domac5).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

 Kad pokrenes prisilnu regeneraciju dpf-a dogodi se to da ude malo nafte u ulje i tako ga kontaminira, prije 2 mjeseca mozda sam ulje mjenjao i sad kad smo ispustili smrdilo je ulje po nafti, to sam cuo iz vise izvora da se ulje mora mijenjati nakon prisilne regeneracije.

 

Auto ima 240 000, sad ga pratim preko vag dpf.. Inace je radio svakih cca 500 km regeneraciju u voznji, ako sad ne bude opet htio onda cupam van dpf. Jel 100 eura oke cijena za skidanje dpf-a?

 

Ja samo ne razumijem zasto barem u safe mode nije usao, samo je cuknuo i ugasio se u voznji, bez ikakve lampice ili bilo kakvog upozorenja da nesto nije u redu.. Nakon malo vise od pola sata normalno je upalio samo je bio nekako bucniji dok majstor nije vidio preko dijagnostike da ima 45g u dpf-u a inace se na nekih 25g cade treba pocet sam regenerirat u voznji.

 

Spajao sam doma sam neki dan na vcds, dizna na 3.cilindru mi ima malo vece odstupanje na leru od ostalih 

 Ali prisilna regeneracija nije nista drugo nego i "obicna" regeneracija. Razlika je da prvu pokrenes sa dijagnostikom, a drugu pokrece ECU kada su mu se neki parametri poklopili.

I sam kazes da ti radi regeneraciju svakih 500 km, dakle istu stvar koju si uradio i sa prisilnom.

 

Ako si radio regeneraciju u mjestu, vise nafte prodje svakako, ali zato i postoji specifikacija 507.00 ulja (koja je must ako imas dpf) koja to moze podnijeti. Vjeruj mi da si bacio ulje ako si ga samo zbog tog mijenjao. 

Vaznije je bilo da izmjeris kolicinu ulja koju si ispustio. Jesi li to uradio sa majstorom? Povecana razina ulja izmedju intervala moze znacit precesti regeni, problem sa injektorima, dpf u banani, karike i slicno.

Mijenjaj ulje 10k - 15k koliko god regeneracija uradio i neces pogrijesit.

 

I generalno, dijagnostikom neces uspjet pokrenut regen u mjestu, ako je zaprljanost tolika kao sto je u tebe. Iako mi doduse jos nisi napisao kako si je odradio.

 

Tu devijaciju na injektorima treba netko strucniji od nas dvojice pogledat. Uglavnom ne mozes nista skuzit samo po brojkama. ECU ti takodjer te brojke sam podesava da smiri rad motora, npr ako imas + devijaciju na prvom injektoru, on radi u - na trecem. Ali kazem, ne znam tu tematiku pa necu dijelit lose savjete : )

Poruka je uređivana zadnji put pon 22.11.2021 22:01 (passat).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...
domac5 kaže...

 Kad pokrenes prisilnu regeneraciju dpf-a dogodi se to da ude malo nafte u ulje i tako ga kontaminira, prije 2 mjeseca mozda sam ulje mjenjao i sad kad smo ispustili smrdilo je ulje po nafti, to sam cuo iz vise izvora da se ulje mora mijenjati nakon prisilne regeneracije.

 

Auto ima 240 000, sad ga pratim preko vag dpf.. Inace je radio svakih cca 500 km regeneraciju u voznji, ako sad ne bude opet htio onda cupam van dpf. Jel 100 eura oke cijena za skidanje dpf-a?

 

Ja samo ne razumijem zasto barem u safe mode nije usao, samo je cuknuo i ugasio se u voznji, bez ikakve lampice ili bilo kakvog upozorenja da nesto nije u redu.. Nakon malo vise od pola sata normalno je upalio samo je bio nekako bucniji dok majstor nije vidio preko dijagnostike da ima 45g u dpf-u a inace se na nekih 25g cade treba pocet sam regenerirat u voznji.

 

Spajao sam doma sam neki dan na vcds, dizna na 3.cilindru mi ima malo vece odstupanje na leru od ostalih 

 Ali prisilna regeneracija nije nista drugo nego i "obicna" regeneracija. Razlika je da prvu pokrenes sa dijagnostikom, a drugu pokrece ECU kada su mu se neki parametri poklopili.

I sam kazes da ti radi regeneraciju svakih 500 km, dakle istu stvar koju si uradio i sa prisilnom.

 

Ako si radio regeneraciju u mjestu, vise nafte prodje svakako, ali zato i postoji specifikacija 507.00 ulja (koja je must ako imas dpf) koja to moze podnijeti. Vjeruj mi da si bacio ulje ako si ga samo zbog tog mijenjao. 

Vaznije je bilo da izmjeris kolicinu ulja koju si ispustio. Jesi li to uradio sa majstorom? Povecana razina ulja izmedju intervala moze znacit precesti regeni, problem sa injektorima, dpf u banani, karike i slicno.

Mijenjaj ulje 10k - 15k koliko god regeneracija uradio i neces pogrijesit.

 

I generalno, dijagnostikom neces uspjet pokrenut regen u mjestu, ako je zaprljanost tolika kao sto je u tebe. Iako mi doduse jos nisi napisao kako si je odradio.

 

Tu devijaciju na injektorima treba netko strucniji od nas dvojice pogledat. Uglavnom ne mozes nista skuzit samo po brojkama. ECU ti takodjer te brojke sam podesava da smiri rad motora, npr ako imas + devijaciju na prvom injektoru, on radi u - na trecem. Ali kazem, ne znam tu tematiku pa necu dijelit lose savjete : )

 Kod obicne regeneracije za koju ni ne znas da odraduje u voznji ne svijetli nikakva lampica niti primjecujem kakav dim iza sebe.. Kad je ovo pokrenuo svijetlila je lampica od dpf i dimio je ko rafinerija.. Rekao je da je jedva pokrenuo preko delphi, ali mislim da radi toga sto npr hauba mora bit zatvorena i tako neke stvari je morao poklopit da bi komp uopce pokrenuo, nije mi nis govorio da je jedva pokrenuto jer je dpf bas toliko u kurcu..

Ulje sam mjenjao sam, izlio u karnister otprilike jednako koliko sam i ulio.. Najgore bi mi sad bilo da mi opet negdje samo crkne auto zbog mrtvog dpf-a..

Egr je mjenjan na nekih 170 000 km, 3500 kn.. Jos bi covjek i dao cistit sugavi dpf da znam da ce sve bit oke narednih par godina ali oko mene ko god je radio ta retardirana ciscenja dpf na stroju popusio je lovu jer nakon mjesec dana opet nije valjalo i jedino rijesenje je bilo gasenje i vadenje.. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Sa dijagnostikom kad pokreces, uvijek ce svijetlit lampica.

Cim je toliko dimio, to je byby dpf.

Ako je dpf dobar, ne smije bit nikakvog dima, jedino miris.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima koga na forumu da je upućen u Fiat Punto Mk1 upgrade kočnica da paše nešto s drugog modela fiata bez modifikacija nosača kliješta itd?

 

Riječ je o običnoj jedinici, nikakav sportinzi hgti gti - riječ je o jednom puntu od kolege s foruma koji ima jedno 600-700kg muzike u autu, i pali ulje u kočnicama svakih 3-4mj je ulje doslovno Kakao... Nešto sam čitao na nekom forumu da paše od bravota 1.8 16v? Danas sam gledao na dvojci sportingu od frenda oem kočnice nisu ventilirajuće, samo su mrvicu veće od ovih na jedinici, to nebi, definitivno bi neke ventilirajuće gurnuo gore.

 

Pokušavam naći cijeli set od GT-a, ali navodno za zadnji kraj nepaše na most kliješta itd? 

 

Dok sam gledao u katalogu kočnice od gt-a piše da su iste ko od 1.3mjet fiata, sad je i to upitno dal je istina? 

 

Ugl ako netko ima iskustva bio bih zahvalan!

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

Ima koga na forumu da je upućen u Fiat Punto Mk1 upgrade kočnica da paše nešto s drugog modela fiata bez modifikacija nosača kliješta itd?

 

Riječ je o običnoj jedinici, nikakav sportinzi hgti gti - riječ je o jednom puntu od kolege s foruma koji ima jedno 600-700kg muzike u autu, i pali ulje u kočnicama svakih 3-4mj je ulje doslovno Kakao... Nešto sam čitao na nekom forumu da paše od bravota 1.8 16v? Danas sam gledao na dvojci sportingu od frenda oem kočnice nisu ventilirajuće, samo su mrvicu veće od ovih na jedinici, to nebi, definitivno bi neke ventilirajuće gurnuo gore.

 

Pokušavam naći cijeli set od GT-a, ali navodno za zadnji kraj nepaše na most kliješta itd? 

 

Dok sam gledao u katalogu kočnice od gt-a piše da su iste ko od 1.3mjet fiata, sad je i to upitno dal je istina? 

 

Ugl ako netko ima iskustva bio bih zahvalan!

 Imaš opcije sa Alfe 155, Ciquicento, Seicento, mislim čak i Fiat 500 kao i GT ovako po sjećanju...

 

Ali to je sve dosta kemijanja i realno treba ti majstor koji kuži tu spiku, to budeš teško našao..

 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zato sto čišćenje dpf-a vecinom bude sranje, tj odgodis neodgodivo za par mjeseci a bezveze daš 200€. Za tih 200€ napraviš bez problema dpf off fizicki i softverski i više nikada nemaš tih problema

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

To je ako na tehnički ne uvedu mjerenje NOX-a, a nadam se da će to biti što prije jer mi ovo trovanje polako ide živce jer su ljudi koji imaju DPF u manjini na autima starosti od oko 10 godina. Kada mi se stegne grlo dok vozim iza nekoga odma znam o čemu se radi i da to nije samo bezazleni smrad.

Poruka je uređivana zadnji put sri 24.11.2021 20:36 (ivanzu).
12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

A što nedostaje npr. 

čišćenju DPF-a?

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kako su ovi članovi bug foruma uvijek bili uzvišeni pa to je strašno. Eno uvode već 10 godina, isto kao i u njemačkoj. Da su mogli uvesti to, onda bi već uveli davnih dana

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

To je ako na tehnički ne uvedu mjerenje NOX-a, a nadam se da će to biti što prije jer mi ovo trovanje polako ide živce jer su ljudi koji imaju DPF u manjini na autima starosti od oko 10 godina. Kada mi se stegne grlo dok vozim iza nekoga odma znam o čemu se radi i da to nije samo bezazleni smrad.

 Kaj mislis da i dalje nebu bilo prolaza sa 100 kn kod mjenjaca? 

Tony1999 kaže...

A što nedostaje npr. 

čišćenju DPF-a?

 To sto je vecini za mjesec dana opet isto sranje kao i prije ciscenja.. I tako popusis 200 eura na ciscenje, ne dobijes pare nazad jer i dalje ne valja nego lagani odjeb i onda jos moras naknadno placat dpf off da bi mogo vozit normalno..

Meni je samo smjesno kad cujem od drugih kako ih majstori prvo filaju pricama to se sve moze ocistit bla bla, onda kad za mjesec dana opet bude isto, tek onda se prica promjeni na meeh skidaj to i gasi, moze i bez toga.. Al eto ti si 2 puta placao da bi na kraju zavrsio sa dpf/egr off 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice