S kojim ste gorivom najzadovoljniji i koje točite?
Dizel je u pitanju.
S kojim ste gorivom najzadovoljniji i koje točite?
Dizel je u pitanju.
S kojim ste gorivom najzadovoljniji i koje točite?
Dizel je u pitanju.
Probao sve i svasta ali najbolji mi se pokazao tifonov eurodizel evo class (ili kako se zove onaj skuplji)
Mozda je placebo ali najmirnije rade oba auta s njim i rjedje radi regeneraciju
Tamo gdje je novija benzinska sa dosta prometa. Sve ostalo je zanemarivo.
Koja je razila sve u opremi recimo na audi a6 s line i 3x sline?
I koliko je mercedes skuplji za odrzavanje od audia?u samo servisu recimo?
Po meni malo precijenjeno auto, nisam čuo da im benzinci imaju nekih većih problema.
Ima tko iskustva sa 1.6 tdi i ljustenjem visokotlacne pumpe koja napravi dar mar diznama?
S kojim ste gorivom najzadovoljniji i koje točite?
Dizel je u pitanju.
Probao sve i svasta ali najbolji mi se pokazao tifonov eurodizel evo class (ili kako se zove onaj skuplji)
Mozda je placebo ali najmirnije rade oba auta s njim i rjedje radi regeneraciju
Ja sam isto na Tifonu i iskljucivo premium, i to sam jos presao na njega kad sam imao VWa koji je svako malo radio regeneraciju na Ininom gorivu, dok na Tifonovom mogu prec 50km vise u istim uvjetima.
S kojim ste gorivom najzadovoljniji i koje točite?
Dizel je u pitanju.
Probao sve i svasta ali najbolji mi se pokazao tifonov eurodizel evo class (ili kako se zove onaj skuplji)
Mozda je placebo ali najmirnije rade oba auta s njim i rjedje radi regeneraciju
S kojim ste gorivom najzadovoljniji i koje točite?
Dizel je u pitanju.
Probao sve i svasta ali najbolji mi se pokazao tifonov eurodizel evo class (ili kako se zove onaj skuplji)
Mozda je placebo ali najmirnije rade oba auta s njim i rjedje radi regeneraciju
Ja sam isto na Tifonu i iskljucivo premium, i to sam jos presao na njega kad sam imao VWa koji je svako malo radio regeneraciju na Ininom gorivu, dok na Tifonovom mogu prec 50km vise u istim uvjetima.
Ja mislim da je to samo zelja i nista vise. Sigurno da je neko gorivo losije, neko bolje, ali uvjerenja sam da su promjene toliko male da covjek to ne moze osjetit u kabini vozila. Ja uzimam na croduxu jer bar pise BS, ali sam nedavno saznao da norma govori da ima do 10 ppma i da se to moze klasificirat kao BS. Tako da se osjecam sad glupo. Preci cu na tifon uskoro.
Za regeneracije isto. Opasno je reci "u istim uvjetima".
Uzmi da recimo imas 2 automobila u paralelnim svemirima, i oba su presla 250km - isto vozena. I sad u prvom paralelnom svemiru ti samo malo stisnes jace gas na autoputu da osjetis punih 150 konja ili koliko vec, dok drugog vozis njezno.
ECU u prvom skuzi da mu je razlika pritiska prije i poslije DPFa sad dovoljno velika i da je load generalno velik i pokrene ti regeneraciju.
A oba imaju do tog trenutka istu zaprljanost. U tom slucaju nije tocno tvrdit da ti automobil #2 moze prec vise "identicne voznje".
Koja verzija M57?
Koja verzija M57?
D30 142kw
Ja sam isto na Tifonu i iskljucivo premium, i to sam jos presao na njega kad sam imao VWa koji je svako malo radio regeneraciju na Ininom gorivu, dok na Tifonovom mogu prec 50km vise u istim uvjetima.
A Tifon i INA isti vlasnik, i isto gorivo
Kad smo kod goriva. Neka mi netko pametniji objasni kak se u Pežotu 106 sa 1.1 i 60ks osjetila razlika u gorivu, a na Fiesti je doslovce isto kaj god natočio?
Kaj se sa više snage (i turbo) nebi ta razlika trebala više osjetiti?
Po meni malo precijenjeno auto, nisam čuo da im benzinci imaju nekih većih problema.
Ma da, malo jesu precijenjene, no nekako mi najviše odgovaraju. Sviđa mi se i što nejdu sa smanjivanje motora, turbine i slično, nego finih dva soma kubika. Uglavnom corolla mi je pri kraju, polo mi je premali za moja dva metra i vjerojatno ću ga prodat, pa tražim nešto da zamjeni oba. Ako mi bude pasala i bude bar upola pouzdana kao corolla, ionako ću je vozit bar deset godina, pa mi i nešto veća cijena nije problem.
Ima li neki poznatiji problem s njima do nekog godišta, čisto da znam od koje godine proizvodnje da tražim? Nekako baš i ne viđam na forumu da se priča o njima, očito nisu baš popularne
Tvrdnje da je svo gorivo na svim benzama isto ili od INE jednostavno nije istina.
Sami derivat je isti, ali svaka BP odlučuje sama koje aditive u kojem postotku stavlja u koje gorivo, to je naravno većim dijelom tajna.
Zna se da običan dizel ima minimalnu količinu aditiva tek toliko da zadovolji normu, dok ovi skuplji imaju veći postotak, i naravno ako brinete o vozilu bilo bi bolje točiti sa više aditiva jer ona imaju zaista dugotrajan učinak na motor i sustav goriva kao šta su npr. podmazivanje pumpi goriva i dizni te sama temperatura goriva itd.
Postoji mogućnost da će te osjetiti razliku u ponašanju ili zvuku motora no ja bi to prije pripisao placebo efektu...
Jedino šta sam primjetio je da konstantno mogu napraviti 50 do 80km više sa tifon premium gorivom nego sa ininim, tako šta uvijek sipam 55L goriva i uvijek točim kad mi trip computer pokaže da je otišlo 55L ili više (stane u tank 63L) no radim tako da mi je lakše kasnije računati potrošnju na pređene kilometre, vozim mjesečno skoro 10 000km tako da imam dobru bazu uzorkovanja haha
No čak i to nije nekakvo mjerilo, moguće je u mom slučaju da je INIna postaja starija pa ima loše spremnike i slično..
Hm, Skyactiv ili?
Mazdina najveca mana su bile sasije, ostalo je bilo ok koliko se sjecam.
Po meni malo precijenjeno auto, nisam čuo da im benzinci imaju nekih većih problema.
Ma da, malo jesu precijenjene, no nekako mi najviše odgovaraju. Sviđa mi se i što nejdu sa smanjivanje motora, turbine i slično, nego finih dva soma kubika. Uglavnom corolla mi je pri kraju, polo mi je premali za moja dva metra i vjerojatno ću ga prodat, pa tražim nešto da zamjeni oba. Ako mi bude pasala i bude bar upola pouzdana kao corolla, ionako ću je vozit bar deset godina, pa mi i nešto veća cijena nije problem.
Ima li neki poznatiji problem s njima do nekog godišta, čisto da znam od koje godine proizvodnje da tražim? Nekako baš i ne viđam na forumu da se priča o njima, očito nisu baš popularne
Ja osobno nisam imao Mazdu 3 tako da ti ne mogu ništa reći direktno iz svoga iskustva. Četiri kolege/prijatelja je imalo ili ima, jedan je skroz zadovoljan bez ikakvih problema, drugome se raspao volan i tapacir se odlijepio sa vrata, trećem je otišla turbina i bregaste, četvrti je prodao auto nakon godinu dana i kupio Kiju jer mu je izolacija bila loša i nije ispunila očekivanja kakva je imao. Po meni je auto Ok ali ništa posebno, za mene nema "Japanske" kvalitete.
Sa skyactiv benzincima nema nikakvih problema.
Godista 2013-2014 su imala reklamacija na tanki sloj laka jer bi se ostetio od udara kamencica. to je mislim od 2016(?) malo popravljeno.
Zatim prituzbe na losiju izolaciju na modelima prije redizajna. A dizelas 2.2/150KS je 2012/2013/2014 imao nekih problema, ne znam o cemu je bilo rijec ali se sjecam da sam u servisu vidio novu CX-5 sa raskopanim tim motorom. Od 2015 nadalje je to rijeseno.
Inace auto je lijepo voziti (nemam ju ali ima frend G120) i solidno vuce no voznja na zadnjem sjedistu je uzas na duze pruge.
Moja trojka 2005. godiste je puno udobnija otraga i ima vise mjesta.
Dobar dan, novi sam član, pa sve lijepo pozdravljam, i molim za jedan savjet: živim u Zagorju i vozim se na Jankomir na posao i radim oko 70 km na dan, tj. preko 20 000 godišnje. Sad vozim Punto diesel i trošim oko 800 kn na mjesec na gorivo. Pošto je auto već star, a ne kužim se baš u te novije motore, koji auto da gledam u toj manjoj klasi, koji mi neće opelješiti novčanik? Da li da gledam benzince ili diesel? Vidim da se diesel u maloj klasi više ne proizvodi.
Moja želja bi bila možda 5 g star, do 100 000 km, tipa I20, Rio, Corsa i slično. Hvala :)
To je kilometraža za dizel, pogledaj Clio 1.5DCI.
evo jucer bas bili kolega i ja po twinga tce 90 2015 70tkm blizu jankomira, ugl po gradu je auto trosio oko 6.5, a nismo ga stedili jer je motor zvrk i super poteze jer je lagan...
do doma je trosio ispod 6 ukupno...s time da smo ga po putu jos mapirali na 105ks
neznam, cudo od motora i autica, a okrene se oko svoje osi skoro kakav mali ajnslag ima...
Ja imam šesticu G165, fali momenta, izolacija je i u njoj koma iznad 120-130 tak da sumnjam da je i trojci nešto bolja. Trenutno sam prešao 8000km sa njom, uzeo ju sa 103000. Troši puno, 10,7l prosjek grad al nemam namjeru ikad više nazad na dizela. Auto na semaforu ne mogu skužit jel upaljen ili nije kak je miran i tih.
Ti 2,0 motori bi trebali bit identični tj G120 i G165 su isti ali G120 ima neki limit koji se da otključat i drugačiji su rasponi brzina.
Ja sam se vozio neki dan u mazdi cx5 g 165. Auto ima 3tkm. Prijatelj kupio ganc novu. Auto je nekretnina. Trom,bucan. Taj auto je za autoput katastrofa. I sam kaze da mu je zao sto ju je uzeo. Uglavnom po meni tezi promasaj od motora. Izolacija je uzasna. Ubrzanje je koma. Imas osjecaj kao da je rucna potegnuta.
Taj auto je dobar po zagrebu jer nece imati problema sa ekologijom ali za ostalo ne hvala.
Od clia 1.5 dizel jedino je motor dobar, auto koje je novije nakon 2 3 godine cvrčci kvaliteta iznutra očajna a i non stop neke sitnice nije baš pali vozi i redoviti servis... To opet ovisi i o broju km ali kod mene clio me razočarao...
Ja sam se vozio neki dan u mazdi cx5 g 165. Auto ima 3tkm. Prijatelj kupio ganc novu. Auto je nekretnina. Trom,bucan. Taj auto je za autoput katastrofa. I sam kaze da mu je zao sto ju je uzeo. Uglavnom po meni tezi promasaj od motora. Izolacija je uzasna. Ubrzanje je koma. Imas osjecaj kao da je rucna potegnuta.
Taj auto je dobar po zagrebu jer nece imati problema sa ekologijom ali za ostalo ne hvala.
ja sam vozio novu CX5 dizel, 2019., 185ks (ona twin turbo) i auto je bio ladja za autocestu i nevjerojatno tih :D
jel moguce da tolko variraju modeli/godista/oprema?