Detaileri sa kojim sredstvom perete felge i sto koristite kao bug&tar remover?
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.053
- |
- čitano: 13.191.429
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Detaileri sa kojim sredstvom perete felge i sto koristite kao bug&tar remover?
Shiny Garage Monster Wheel Cleaner+ i tar remover sam koristio onaj crveni sonax u limenci (nije baš nešto), uzmi Gyeon Tar za katran.
Sonax Felgenreiniger ili Sonax ActiFoam, ovisi je li radim pretpranje ali oba dobro odrade posao na felgama. Za otklanjanje katrana i buba koristim Sonax Teerentferner, Ok je ali neće skinuti ako je nešto malo jače zapeklo. Na gume stavljam Sonax Xtreme plastic restorer jer drži jako dugo i nelijepe se stvari po gumi, a nema pretjeran sjaj nego više dobije izgled nove gume. Sonax mi ispade kao sponzor.
Gdje vas dvoje narucujete robu?
Edit: ja za gume koristim angelwax elixir i guma izgleda odlicno.
Ja većinom koristim od Sonaxa jer mi se neda naručivati kada mogu pronaći u shopping centru neke stvari. Trim restorer je dobar za gume ali ga je patnja nanijeti.
Razmišljam da uzmem datacol da malo ocistim limenog ljubimca iznutra
Datacol svi hvale, zato mu je valjda i cijena dosta veca od konkurencije.. Uskoro cu i sebi nalit to
Detaileri sa kojim sredstvom perete felge i sto koristite kao bug&tar remover?
Sonax xtreme wheel cleaner, redovna cijena 49,99, akcijska zna bit 39,99. Bug remover sonax crveni 40kn mislim, tar remover od CarPro TarX malo skuplje, ali kvalitetno, za trim i gume i ostalo sve CarPro PERL (Plastic, Engine, Rubber, Leather - nisam probavao na koži, ali je proizvod na vodenoj bazi tako da je super) Za Gume većinom nanosim nerazrjeđeno, za trim i plastike u motoru i ostalo 1:5
Detaileri sa kojim sredstvom perete felge i sto koristite kao bug&tar remover?
https://ph-detailing.hr/proizvod/carpro-ironx/
Ma to je praktički isto, stavljaj bez brige
Bio mi je auto na lakiranju i čovjek mi je dodatno ispolirao farove no nije ih zaštitio s ničime. Šta da kupim u hr da ih premažem ?
p.s. jel bi to sredstvo isto moglo ići na vjetrobransko staklo da odbija kišu?
Hvala
Bio mi je auto na lakiranju i čovjek mi je dodatno ispolirao farove no nije ih zaštitio s ničime. Šta da kupim u hr da ih premažem ?
p.s. jel bi to sredstvo isto moglo ići na vjetrobransko staklo da odbija kišu?
Hvala
Mene isto ovo zanima, a usput, imate li za preporučit nekoga u Splitu da se bavi bojanjem/lakiranjem auta. Cijeli je malo po malo izudaran sa svih strana, nismo baš pazili ni ja, a ni pokojni otac, pa ga se izgrebalo kod parkiranja, a i par puta se malo zakačilo neke rubove i tako... Sad bi to sve trebalo prebojat i zaštitit, da mi ne krene hrđa i gnjijanje na nekim djelovima. Toyota Auris 2010, srebrena.
Hvala.
Bio mi je auto na lakiranju i čovjek mi je dodatno ispolirao farove no nije ih zaštitio s ničime. Šta da kupim u hr da ih premažem ?
p.s. jel bi to sredstvo isto moglo ići na vjetrobransko staklo da odbija kišu?
Hvala
Bio mi je auto na lakiranju i čovjek mi je dodatno ispolirao farove no nije ih zaštitio s ničime. Šta da kupim u hr da ih premažem ?
p.s. jel bi to sredstvo isto moglo ići na vjetrobransko staklo da odbija kišu?
Hvala
Mene isto ovo zanima, a usput, imate li za preporučit nekoga u Splitu da se bavi bojanjem/lakiranjem auta. Cijeli je malo po malo izudaran sa svih strana, nismo baš pazili ni ja, a ni pokojni otac, pa ga se izgrebalo kod parkiranja, a i par puta se malo zakačilo neke rubove i tako... Sad bi to sve trebalo prebojat i zaštitit, da mi ne krene hrđa i gnjijanje na nekim djelovima. Toyota Auris 2010, srebrena.
Hvala.
Bez obzira dali su prethodno farovi polirani ili ne, neka budu max očišćeni prije nanošenja zaštite ( puno duže će trajat , a i bit će kvalitetnija zaštita )
A što mislite o apliciranju prozirne folije s UV zaštitom umjesto ovih premaza?
Djeluje mi kao puno dugotrajnije rješenje...
Bolje je riješenje samo kod nas treba pronaći foliju koja valja.
Pobrusiti do golog lima, odrezati trulo, zavariti novi komad lima, pa zatim kitanje - temeljna - boja - 2K lak.
Dok tak probija na rubnjacima, vjerojatno je dok se pobrusi boja još i šire područje zahvaćeno, pa je najbolje nabaviti zamjenske rubnjake i sa njih odrezati koliko je potrebno i zavariti...
Sve ostalo je fušarenje i za godinu dana bude opet kak je bilo, vjerojatno i gore.
Nisam do sada vidio hrđu na Astri J. To bi trebao do lima pošmirglati pa onda namazat antikorozinom, nakon toga obrisati alkoholom te onda preko toga bazni sprej sa cinkom i onda boja/lak.
Antikorozin nije ni pretvarač korozije, nego sredstvo za skidanje korozije, i to još skroz neučinkovito, on je po meni za stvari tipa vrata od kokošinjca, a ne za limariju na autu...
Mislim da je gotovo sigurno da će lim biti pun rupica na tom mjestu, a tu nema lijeka s nikakvim kemijskim sredstvima, nego to odrezati i zavariti novi lim.
Zaradu je od tog videa za 10 takvih krseva koje onda moze dat onima koji nemaju ako hoce
inace takvi auti (i mladji) idu u rezaliste u UK, ja bi iskreno radije jos odvalio 2h glupiranja po nekoj livadi i onda ga bacio u presu nego ravno u presu.
to kaj je u hrvatskoj normalno vozit 20+ godina stare aute ne znaci da svi tak voze
Sa 3.0TDi bez frke mogu izvuc 400KS, ubacit elektromotor i brojke bi bile zanimljive.
Samo bi trebali posudit izvedbu od Lamborghinija gdje umjesto baterija se koriste kondenzatori zbog puno manje mase.
To bi bio fakat stedljiv sportas.
Kolko god njihov konceptni V12TDi u R8 izgledao mocno - to je fakat dinosaur od motora... Ono - ipak zivimo u zagadenom svijetu i fakat ne vidim smisla od V12 TDi-a...
"Not road worthy, due to scrap"
Djeca gladuju u africi a ti filozofiraš po forumu o autima koji su za CIOS a ne za na cestu, da ubiju nekog.
Prvi put sam kupovao nesto s autodoca i nesto mi tu nije kako treba.. Druk lezaj je zgreban kao da je netko nogomet igral s njim a vidim da fale 2 zubica, kao da su otkinuti.. Stavit cu slike kak bi trebalo izgledat a kak je kod mene
Vjerojatno rabljeni ležaj... Netko ga vratio a oni nisu provjeravali i samo poslali dalje... Možeš se žaliti sigg
to kaj je u hrvatskoj normalno vozit 20+ godina stare aute ne znaci da svi tak voze
Bas sam mislio iskomentirati nesto, pa je ovo doslo kao naruceno za nadovezati se.
Ako imate stari automobil - mani se Njuskala - najbolje je ostati dužan državi, pa nek onda vještak koji je Mamićima uzeo mjeru procjeni i vaše vozilo.
Pernarovi ostaju i bez automobila VW EOS 2 TDI, starog 13 godina, koji je vrijedan nešto manje od 85 tisuća kuna, a MUP mora u evidenciji registriranih vozila izvršiti upis prava vlasništva na državu.
Iako facelift model i dalje drži cijenu (jedan 2011. model i jest izlistan na Njuskalu za tih 11500 eur), modeli iz 2007. ne prelaze 6500eur.
Tu je i Bentley Continental 6.0 GTC iz 2007. godine, vrijedan 873.300 kuna,
Dva izlistana GT modela na Njuskalu imaju cijenu 450 000 i 670 000 kuna, bas zbog razlike u godištu pa je ovaj jeftiniji iz 2008., a skuplji iz 2011.
Kako nema GTC, na mobile.de 2007. GT ima cijenu oko 40 000eur, dok GTC ima cijenu od 60 000eur.
Tom računicom GTC iz 2007. može imati doseći 650 000kuna.
Znači Honda Accord iz 2000. godine je bar 4000eura?
Preporuka Ozbiljnije limuzine u mid executive klasi?
Slobodno napomenite ako ima nesto dobro sto sam zaboravio.
6 | Lexus ES |
---|---|
18 | Mercedes E-Class |
0 | Peugeot 508 |
4 | Volvo S90 |