Duga nisam nijednom u godinu i pol. Neki kazu da nisu u par godina nijednom zamijenili duga.
Kratka neka žnj mi traju godinu dana.
Ma da. Poceo je lagano tresti/vibrirati auto na leru nazalost.
Znaci kad stanem na mjestu na semaforu osjecam laganu vibraciju. Osjecaj je kao kada je nosac motora malo slabiji.
Bio u servisu nosaci su dobri. Kod zamasnjaka je plasticni poklopac koji se skine da se vidi stanje zamasnjaka. Sva sreca pa nije niti nesto pretjerano skup.
Hm. Mora neš bit prije teh.p.
Gledam ne delaju svjetla na tablici, ali čini mi se da sam sve muhe što sam imao s prljažnikom riješio jednim udarcem. Khm khm, 12 udaraca(čak 12 žica ide u mrtvi prtljažnik na grobu 96god.) Nisam ih trebao sve prelemljivati, ali kad sam vidio kak su tvrde žice, sve ih riješio.
Već par dana naletim u Zaprešiću na novog golfa 8 i uvijek me iznova oduševi
Podsjeća me na...
Cak sam passate ili arteone viđao sa tim. Bljak.
Ma da. Poceo je lagano tresti/vibrirati auto na leru nazalost.
Znaci kad stanem na mjestu na semaforu osjecam laganu vibraciju. Osjecaj je kao kada je nosac motora malo slabiji.
Bio u servisu nosaci su dobri. Kod zamasnjaka je plasticni poklopac koji se skine da se vidi stanje zamasnjaka. Sva sreca pa nije niti nesto pretjerano skup.
Pa kak je vec ovaj najebo ? Mislim, nesto vise 100 000 km...
Već par dana naletim u Zaprešiću na novog golfa 8 i uvijek me iznova oduševi
Podsjeća me na...
Vec ne znaju kaj i kak dizajnirat pa rade bedastoce...
Niti jedan danasnji dizajn nema onu neku karizmu ko prije cca 20-ak god...
Ne cuje se nikakvo zujanje,a pricao sam sa starim kada ga je vozio kod majstora ovaj je nesto spajao na aux i kaze da je radilo
evo zvuk kada spojim na aux,znaci pustim muziku na mobitelu,ali je i dalje cujem na mobitelu,a na zvucnicima od auta se cuje ovo u videu...sve mi se cini da je do kabela https://streamable.com/ccjw8w
Provjeri da li onakav jack (s 3 konekcije) ide u tvoj mobitel ili je neki "posebni", drugačiji, možda s 4 konekcije. Pogledaj kako ti izgleda jack od slušalica, da li je isti kao i na kabelu. I probaj drugi kabel, da.
Pozdrav, vidio sam da Abrakadabra ima popuste na ljetne gume. Kakva iskustva imate s njima u vezi kupnje auto guma?
Za plavu hrđu.
TA KRPA JE TOP!!!!!!!!!!!!!!
Cijelu dvojku osusim sa njom, bude suha full.
TA KRPA JE TOP!!!!!!!!!!!!!!
Cijelu dvojku osusim sa njom, bude suha full.
Gdje ste je nabavili?
TA KRPA JE TOP!!!!!!!!!!!!!!
Cijelu dvojku osusim sa njom, bude suha full.
Gdje ste je nabavili?
PH Detailing.
Za plavu hrđu.
TA KRPA JE TOP!!!!!!!!!!!!!!
Cijelu dvojku osusim sa njom, bude suha full.
Takoder i ovdje.
Rucnik, ne dvojka
Odlična je krpa, samo treba paziti da se ne uništi pri pranju, jako je mekana i debela.
S kojim deterdžentom perete te skupe mikrofibre?
Sa što manje kemije u sebi, uzmeš neki najblaži.
S kojim deterdžentom perete te skupe mikrofibre?
u mašini na 30 C s sportskim vešom bez omekšivača (prethodno te krpe stavim u onu vreću za osjetljivu odjeću)
Danas sam čuo nešto što je meni jako smiješno, a drugima će biti možda užas.
Pričao s ispitivačem vozila na teh. Pregl. I naravno, čovjek me prvo tehnikaliju ispitivao, i čudio se kak opel 96god od skoro 400t nije trul.
Iotvorili temu o urednosti vozila, jer, picajzla sam za to, ak ne na lak od auta, makar na unutrašnjost...
Kaže čovjek da koji god auto dođe, malo jače neuredan, da ga ruši, makar bio ispravan, nađe razlog da ga sruši, većinom bude ulje kočnica razlog, čak zna rušit zbog napucalih selena ili gumica balans štange. I da nije jedini, da ima još jedan u tom centru koji istu stvar radi, i za jedan drugi centar di sam čuo da ljudi često padaju, tamo kaže da mu radi kolega s faxa s kojim se školovao. Malo reć da smo se dobro nasmijali i ispričali.
Kakvih grozota se oni nagledaju, nije ni mehaničarima niš bolje, on se makar nemora zavlačit mjenjat filter kabine u autu koji nije usisavača vidio.
Kaže čovjek da koji god auto dođe, malo jače neuredan, da ga ruši, makar bio ispravan, nađe razlog da ga sruši, većinom bude ulje kočnica razlog, čak zna rušit zbog napucalih selena ili gumica balans štange. I da nije jedini, da ima još jedan u tom centru koji istu stvar radi, i za jedan drugi centar di sam čuo da ljudi često padaju, tamo kaže da mu radi kolega s faxa s kojim se školovao. Malo reć da smo se dobro nasmijali i ispričali.
Definicija kretena na kvadrat i razloga zašto ljudi s grčem u želudcu idu na registraciju, jer prolazak ne ovisi o stvarnom stanju auta i zakonskim propisima već o tome kakav je kretenu dan.
Kaže čovjek da koji god auto dođe, malo jače neuredan, da ga ruši, makar bio ispravan, nađe razlog da ga sruši, većinom bude ulje kočnica razlog, čak zna rušit zbog napucalih selena ili gumica balans štange. I da nije jedini, da ima još jedan u tom centru koji istu stvar radi, i za jedan drugi centar di sam čuo da ljudi često padaju, tamo kaže da mu radi kolega s faxa s kojim se školovao. Malo reć da smo se dobro nasmijali i ispričali.
Kakvih grozota se oni nagledaju, nije ni mehaničarima niš bolje, on se makar nemora zavlačit mjenjat filter kabine u autu koji nije usisavača vidio.
Hoćeš reći da je u redu da netko ne prođe tehnički jer nije usisao auto prije toga? Je li CVH postao odred za čistoću ili tehnički pregled vozila?
I ne sušiti na radijatoru ili u sušilici.
I ne sušiti na radijatoru ili u sušilici.
Nego kako nego na radijatoru? Mislim da je stvar da ne smije na sunce radi UV zraka.
Svoju susim na radijatoru, doduše duže nego drugi rucnici.
I pranje ne smije sa krutim deterzentima jer navodno začepi neke pore u ručniku.
Visoka temperatura ti može otopiti vrhove vlakna pa onda ne upijaju vodu više kao prije, meni je tako oštetilo jednu veliku mikrofibru.
Visoka temperatura ti može otopiti vrhove vlakna pa onda ne upijaju vodu više kao prije, meni je tako oštetilo jednu veliku mikrofibru.
Gdje onda sušiti?
Ajd barem kod mene radijatori nisu kipuči
Iskustva sa Giulettom 2.0 JTDM 125 kw?Pouzdanost motora,kvarovi,mane,itd?Hvala
Ja imam Giuliettu 2.0 JTDM al 103 kW verzija. Isti je to motor tako da...
Kao što je kolega rekao, imaju tu jednu manu a to je gumica na situ ulja koja bi se trebala mijenjati svakih 80ak tisuća kilometara što u konačnici ne predstavlja neki problem. Istu stvar ima i 1.6 motor kao i neki motori drugih proizvođača tako da to ne bi nazvao manom baš ovog motora. Za razliku od 1.9 , nema problema sa swirlovima. Šta se ostalih problema tiče, niti sam čuo niti sam imao tako da ne znam. Ova verzija od 103kW je više nego dovoljna za ovu šasiju, u dynamic modu rada auto doslovno podivlja. Dok nisam prvi put sje u nju i probao, mislio sam da je to više marketinški trik. Imam je godinu i 4 mjeseca i nisam imao nikakvih neplaniranih troškova. Samo redovno održavanje. Ako te zanimaju cijene dijelova mogu pogledati.
Baš je guštam voziti al isto me neke stvari živciraju. Kvaliteta unutrašnjosti po meni nije na razini klase. Da se razumijemo, nije to užasno, al ima cvrčaka, mijenjao sam jednu unutarnju kvaku, gumirani dijelovi se nakon vremena izližu... Istina, ja sam auto kupio s 150000. Da sam ju novu uzeo, možda bi bilo drugačije. Što se tiče voznih osobina kupio bih je ponovo odmah sutra, a što se tiče tih nekih detalja razmislio bih 2 dana pa vjerovatno opet kupio.
Visoka temperatura ti može otopiti vrhove vlakna pa onda ne upijaju vodu više kao prije, meni je tako oštetilo jednu veliku mikrofibru.
Gdje onda sušiti?
Ajd barem kod mene radijatori nisu kipuči
Pokraj radijatora.
Moja preporuka je da kupite tekući deterdžent kao što je kolega Ivan napisao skroz blagi, ja sam kupio Vesh malu bocu tekuću jer nema nikakvih omekšivača nego je sami deterdžent, perem na 20C i na nekih 600 okretaja uglavnom, izvadiš ove male mikrofibre istreseš i okačiš na sušilo da se prirodno osuše kako bi rekao, a ovu veliku ako se natopi vodom malo ručno izcijediš otreseš i ostaviš da se suši. Velikoj treba par dana na sušilu, ali duže će trajat životni vijek i kvaliteta upotrebe po mom iskustvu.
Edit: Zašto istreseš krpu - Da bi se ta sitna vlakna oslobodila i da se ne zaljepe pri sušenju jer će tako onda i ostat i nema povratka nazad
Zašto na 20C - Iskreno najmanje brinem onda jer nekako mi je 30C znalo uništit neke krpe, vjerojatno sve ovisi o GSM-u krpe i perilici itd.
Zašto da se prirodno suši - zato da se što manje uništi krpa, u sušilici može proć, ali dosad nisam nikad pokušavao
Pozdrav
to se tice auxa u meganu, vidi stvarno da ti nije do kabla, ali evo ja sam kupio za probu najjeftiniji od 6kn 2m u pevexu i iznenadujuce odlicno radi, bez suma i icega...potpuno jasan zvuk...a bio spreman vec na aliju trazio uber kablove, debljeg presjeka i zlatne ovo ono...na kraju najjeftinij od 6kn radi posao...jedino sta je konstrukcijski nikakav, pa mi nakon 2-3mj buzir ovaj vanjski na jacku se ogulio, pa se vide ispod zice u svom buziru doduse, barem nisu gole :)
Jel ima tko ideju gdje kupiti nekakvu filc ili spuzvastu traku koju bi mogao zalijepiti po odredenim unutrasnjim plastikama kako bi ih utisao. Ako se dobro sjecam 1BIT je to radio na svojem Swiftu pa bi i neko iskustvo dobro doslo
Nakon avanture sa zamjenom zrauljica ventilacije, pojavio se neki cvrcak u centralnoj konzoli koji ne mogu podnijet, a kad cu se vec s tim bakcat, mogu se primit i jos pokojeg dijela.