Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.064
|
čitano: 13.203.594
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Prvi put pisem u temi, moguce da je bilo spomenuto, usporedbi sam nasao, ali ne bas najboljih. Troumim se za pocetak izmedju Megana IV, Astre K i Focusa, iako zadnji vjerojatno nece upast u budzet, ako gledam novo oko 110K. Polovno je isto dobro, ali i jako zamorno, odnosno trenutno nemam ponude od prijatelja ni poznanika. Nije zurba, nego me zanima za pocetak nekakva razlika izmedju ovih. Napola sam laik, a dosad sam vozio auta od 70-140 HP, nebitno uglavnom. Kolko sam shvatio Megan je najudobniji, Focus najupravljiviji, Astra all-around, ali Astra kolko sam vidio ima problema s lancem kod nekih korisnika i to pri prilicno malim kilometrazama. Takodjer mi je zanimljiv novi Clio V, ali pozadi ima malo premalo mjesta, iako mi se unutrasnjost cini i malo bolja od Megana (nema skripave kvake). Meganu zamjeraju mjenjac i neke plastike. Focusu ne znam bas mane, ali znam da je najskuplji i cini mi se da su paketi opreme precijenjeni u odnosu na konkurenciju. U sve navedene sam sjeo osim Astre K, ali mogu pretpostavit sta ocekivati ako je ista naslijedila od H modela kojeg sam vozio.. Svidjaju mi se i sedan modeli, ali ih je tesko nav polovne, a novi su osjetno skuplji, makar Megane sedan IV i ne tolko, ali samo kada se potrefi neka ponuda koja obicno odmah plane. Ne bih htio da je potrosnja u gradu preko 7.5-8l.. volim stisnut gas van grada, znaci ne ispod 100 hp.. Ako moze kakva pomoc, smjernice. Slobodni recite ako sam offtopic, nisam do sad pratio ovu temu.
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ne velim da ne izgleda grozno, nego da ljude boli k :D

isto ko sto su neki bmw-i izgledali cudno na pocetku 00-ih, tako i ovo.

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
The_Fichek kaže...