Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.114
|
čitano: 13.255.410
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Da su u HR ogranicenja veca, majmuni bi vozili jos brze.

 

Medjugradska ogranicenja su u AT 100 - dakle od sela do sela picis 100 (ako uvjeti na cesti i traktori dozvole),

dok u HR je to najcesce 70 - pa se frajeri svejedno voze 130. Da je u HR ogranicenje 100, vozili bi 170.

Das prst ode ruka.

 

A druga stvar - u HR se ispred skoli, vrtica, bolnica i starackih domova ne ogranicava na 30, nego je i dalje 50,

samo stave tablu da je skola, bolnica itd - vani se fino stavi 30 i radar u oba smjera - pa tko je frajer i prodje

sa 40, fino plati 150-200€ kazne. Sto je nize ogranicenje, to su kazne za prekoracenje vece, jer su to

mjesta s visokim rizikom za pjesake - dok ako je ogranicenje na autoputu 130, i okine te sa 150,

platit ces 60-70€, ne vise.

 

I nema onih "+10kn + 10%", pa ti ogranicenje na 130kmh ispadne (130+10)+10%=154kmh.

Ogranicenje je +10% i gotovo - na 130 to je 143kmh max, dok u IT nema ni toga - ako je ogranicenje 100,

i ne vjerujes svom tahou, vozi radije 95, jer na 101kmh dobijes kaznu, a talijanske kazne su uzasno skupe.

Za +5kmh ide i do 300€ kazne.

 

Ma nebi niš brže ljudi vozili da su ograničenja viša, ali bi se manje kazni napisalo, to je problem.

U RH nema sustavnog pristupa učenju kulture za volanom, tako da nikakva ograničenja kod nas ne pomažu, kad ljudi dok su za volanom isključe mozak.

Svaki dan sam u autu po cca 3 sata, znam o čemu pričam. Jednom tjedno mi se dogodi da zbog nekog debila kojem je glava u oblacima ja moram reagirati da izbjegnem prometnu, jer on ne gleda kud vozi. Ti likovi u pravilu ne voze preko ograničenja, nego debeli ispod, ne znaju di su ni gdje idu, ne možeš predvidjeti kaj će napraviti.

 

 

3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dobar si, i ja cesto imam osjecaj da me ljudi pokušavaju po cijele dane ubiti u autu, od rotora, na ravnom, na parkingu itd ponekad i po 10-tak puta dnevno izbjegavam sudar, koda živim u zemlji gdje se ljudi voze bez glave i da su sami na cesti.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
big_guy kaže...
domac5 kaže...
big_guy kaže...

Iskustva s ovim gumama?

 Ako je za astru j upisi si na tehnickom standardiziranu 225 40 18 u knjizicu i uzmi za 450 kn savu intensu uhp 2, odlicna guma.. Sve ispod toga i nexena je bas opasno smece

 Koja je razlika,sto se tice dimenzije guma;235 45 18 i 225 40 18?Vozna svojstva,izgled,potrošnja,udobnost?Volim da guma izgleda da ima što manje "mesa" 😁U biti,zašto je 225 40 jeftinija od 235 45?

 225/40 ima manje mesa.  

Profil sto ti kazes meso ti se racuna na sljedeći nacin 235x0.45 ili 225x0.40 i dobiješ koji je profil

225/40/18 ima manje profila, iako meni bi 235 ljepse izgledala zbog širine gume,  pogotovo ako je neki veci auto.

225/40 ti je jeftinija jer je standarni kalup, tj dimenzija. Nisam dosada ni naisao da netko koristi 235/45/18, to neki crossover ili suv u pitanju?

 Ma nije haha,Astra J

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mika2210 kaže...
Čitatelj kaže...

Da su u HR ogranicenja veca, majmuni bi vozili jos brze.

 

Medjugradska ogranicenja su u AT 100 - dakle od sela do sela picis 100 (ako uvjeti na cesti i traktori dozvole),

dok u HR je to najcesce 70 - pa se frajeri svejedno voze 130. Da je u HR ogranicenje 100, vozili bi 170.

Das prst ode ruka.

 

A druga stvar - u HR se ispred skoli, vrtica, bolnica i starackih domova ne ogranicava na 30, nego je i dalje 50,

samo stave tablu da je skola, bolnica itd - vani se fino stavi 30 i radar u oba smjera - pa tko je frajer i prodje

sa 40, fino plati 150-200€ kazne. Sto je nize ogranicenje, to su kazne za prekoracenje vece, jer su to

mjesta s visokim rizikom za pjesake - dok ako je ogranicenje na autoputu 130, i okine te sa 150,

platit ces 60-70€, ne vise.

 

I nema onih "+10kn + 10%", pa ti ogranicenje na 130kmh ispadne (130+10)+10%=154kmh.

Ogranicenje je +10% i gotovo - na 130 to je 143kmh max, dok u IT nema ni toga - ako je ogranicenje 100,

i ne vjerujes svom tahou, vozi radije 95, jer na 101kmh dobijes kaznu, a talijanske kazne su uzasno skupe.

Za +5kmh ide i do 300€ kazne.

 

Ma nebi niš brže ljudi vozili da su ograničenja viša, ali bi se manje kazni napisalo, to je problem.

U RH nema sustavnog pristupa učenju kulture za volanom, tako da nikakva ograničenja kod nas ne pomažu, kad ljudi dok su za volanom isključe mozak.

Svaki dan sam u autu po cca 3 sata, znam o čemu pričam. Jednom tjedno mi se dogodi da zbog nekog debila kojem je glava u oblacima ja moram reagirati da izbjegnem prometnu, jer on ne gleda kud vozi. Ti likovi u pravilu ne voze preko ograničenja, nego debeli ispod, ne znaju di su ni gdje idu, ne možeš predvidjeti kaj će napraviti.

 

 

Pa porez na drustveno neprihvatljiv uzitak, isto kao sto se masno oporezuju cigarete, kladionice i kazina, i kako bi se izmedju ostalog trebalo oporezivati i droge.

Nek netko tko se ne pokorava normama plati taj svoj uzitak i gotovo.

Sto se tice kulture za volanom kakav sustav imas na umu? Znam jedino da svabe imaju one idiot testove gdje te doslovce psihotestiraju jesi jedan od ljudi koji je sklon prekoracenju brzine, i ako padnes nista od vozacke.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.2.2021 10:02 (Dojitza).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
big_guy kaže...
domac5 kaže...
big_guy kaže...

Iskustva s ovim gumama?

 Ako je za astru j upisi si na tehnickom standardiziranu 225 40 18 u knjizicu i uzmi za 450 kn savu intensu uhp 2, odlicna guma.. Sve ispod toga i nexena je bas opasno smece

 Koja je razlika,sto se tice dimenzije guma;235 45 18 i 225 40 18?Vozna svojstva,izgled,potrošnja,udobnost?Volim da guma izgleda da ima što manje "mesa" 😁U biti,zašto je 225 40 jeftinija od 235 45?

 Jeftinija je zato sto je to 18" standardizirana dimenzija a ova 235 je neka divlja.. Trebala bi bit mrvicu neudobnija jer ima 5 mm manje mesa 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ti psihotestovi imaju svagdje, znam lika koji je pao pa otišao polagati u BiH.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Mislis na ono kad ides na lijecnicki ili nesto drugo?

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ti psihotestovi imaju svagdje, znam lika koji je pao pa otišao polagati u BiH.

 Po meni su ti psihotestovi glupost, pogotovo kad ides polagat vozacki. Imas neke likove koji sve rijese bez problema, a nemaju nikakvu motoriku niti osjecaj za voznjom i imas neke koji jedva predju a snalaze se bez problema u svemu i svacemu. Znam tipa dosta njih iz VG koji idu u Sisak za lijecnicki jer tamo navodno svi imaju vezu i sve je gotovo u 5-10min

5 godina
offline
Auti - ultimativna tema

----

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 18.2.2021 19:55 (aloevera13).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mislim na to kada ideš na liječnički. Taj lak se samo vodobrusnim pošmirgla i stavi novi lak.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.2.2021 20:52 (ivanzu).
3 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže...

 

Pa porez na drustveno neprihvatljiv uzitak, isto kao sto se masno oporezuju cigarete, kladionice i kazina, i kako bi se izmedju ostalog trebalo oporezivati i droge.

Nek netko tko se ne pokorava normama plati taj svoj uzitak i gotovo.

Sto se tice kulture za volanom kakav sustav imas na umu? Znam jedino da svabe imaju one idiot testove gdje te doslovce psihotestiraju jesi jedan od ljudi koji je sklon prekoracenju brzine, i ako padnes nista od vozacke.

 

Treba uvesti da iznos kazne bude koliko toliko proporcionalan s prosjekom primanja u zadnja tri mjeseca. U slučaju da se prekršaj ponavlja(unutar 3mj) dodati još neko povećanje

Npr. Kazna za prekoračenje od 10km/h(bubam)

 

- Osnovica: 700kn

- Multiplikator kazne: Nezaposleni i penzići: x1.0; Oni do 4000kn: x1.15; 4000-5500: x1.3; 5500-7000: x1.5; 7000-10000: x1.8; 10000+: x2.1

- 1.5x700: 1050kn. Bez mogućnosti plaćanja polovice.

 

Možda sam pre blag s ovim kaznama.

Neka sjeverna država ima ovakav sličan sistem.

Life is meant to die. Accept your fates.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Caustic kaže...

Treba uvesti da iznos kazne bude koliko toliko proporcionalan s prosjekom primanja u zadnja tri mjeseca.

To bi funkcioniralo kad brdo ljudi ne bi imalo primanja van same plaće, od plaćanja na crno, vlasnika firmi koji su na minimalnim plaćama i slično.

3 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
To je drugi problem. Ne možeš imati minimalac u BMW sedmicu u garaži.
Porezna bi se trebala pozabaviti s time.
No opet mislim da je broj takvih jako mal,manji od onih bez DPFa 😁
Life is meant to die. Accept your fates.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Caustic kaže...
To je drugi problem. Ne možeš imati minimalac u BMW sedmicu u garaži.
Porezna bi se trebala pozabaviti s time.
No opet mislim da je broj takvih jako mal,manji od onih bez DPFa 😁

Naravno da možeš. Na stranu što nitko od takvih nema auto na sebe, isplaćuju si dobit što je puno jedostavnije i jeftinije, a sve po PS-u.

Bez DPF-a ne znam nikog, ali ovih prvih dosta.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Caustic kaže...
Dojitza kaže...

 

Pa porez na drustveno neprihvatljiv uzitak, isto kao sto se masno oporezuju cigarete, kladionice i kazina, i kako bi se izmedju ostalog trebalo oporezivati i droge.

Nek netko tko se ne pokorava normama plati taj svoj uzitak i gotovo.

Sto se tice kulture za volanom kakav sustav imas na umu? Znam jedino da svabe imaju one idiot testove gdje te doslovce psihotestiraju jesi jedan od ljudi koji je sklon prekoracenju brzine, i ako padnes nista od vozacke.

 

Treba uvesti da iznos kazne bude koliko toliko proporcionalan s prosjekom primanja u zadnja tri mjeseca. U slučaju da se prekršaj ponavlja(unutar 3mj) dodati još neko povećanje

Npr. Kazna za prekoračenje od 10km/h(bubam)

 

- Osnovica: 700kn

- Multiplikator kazne: Nezaposleni i penzići: x1.0; Oni do 4000kn: x1.15; 4000-5500: x1.3; 5500-7000: x1.5; 7000-10000: x1.8; 10000+: x2.1

- 1.5x700: 1050kn. Bez mogućnosti plaćanja polovice.

 

Možda sam pre blag s ovim kaznama.

Neka sjeverna država ima ovakav sličan sistem.

 Velika vecina ljudi kod privatnika kao i ja sam imaju prijavu 3500 kn, ostatak na ruke kaj dobis nemre niko znat kolko je.. Tako da u ovoj drzavi to opet nebi funkcioniralo kao i sve ostalo

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Velika vecina ne shvaca da ih gazda zapravo vara i pravi od njih budale tako... zato sam ja da se placa dogovara u bruto iznosu, cim je neto podlozno je manipulaciji, da ne govorim ove isplate na crno... nego, da se manemo ,

mazda 3 2.0 benzin, ova generacija od 2013 do 2019, po mogucnosti redizajn, ima tko, kakvi su motori, unutrasnjost? Gledam neki autic te klase, ali ne bih dizel jer ne pravim bas puno km...

 

Živim luksuzno! Jedem luk i lijem suze... :)
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Izolacija loša, interijer fino izgleda ali se brzo pohaba, motor od 122ks je trom do bola, nemaju problema s benzincima. 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kolega mora da vozi avion kad mu je 122KS u atmo benzincu od 2 litre tromo do bola...

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Naspram turbo mlinaca je tromo. 

3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Žena mi sad vozi mog Golfa 4 1.4 75 pišljivik konja, ljudi pisali tromo, bježi od toga, nije za autoput , kamioni su brzi, ubit cu se ili ce me netko ubiti, evo prešao pola svijeta s njim odhranio 5 ljudi, sad ce mu skoro 400k km, 3 kvara na njemu imao isplatio se 300x, ljudi nemojte pretjerivati. Taj benzinac 2.0 s 120ks je naspram ovoga Voyager🤣🤣🤣
4 godine
offline
Auti - ultimativna tema

Ponekad kad palim auto mi zna verglat na prazno i onda tek upalit, ne zvuci mi kao ono klasicno verglanje vec nekako jednolicno i prazan je zvuk. Danas mi je bas isto tako verglo par sekundi pa kao da ce upalit  promijenio zvuk ali nastavio verglat dok nije upalio. Kad okrenem kljuc onda mi sam vergla ne moram drzati kljuc okrenutim. 

Pred tjedan dana sam radio mali servis, mjenjo sve filtere i ulje ali to se i prije servisa dogadalo pa mi nije jasno sto bi moglo bit pa evo ako neko ima neku ideju.. Kolko sam skuzio nema mi bas neke povezanosti kad se to desava, kad je ledeno vani nekad upali skroz normalno odmah a nekad tako zajebzeza.. radi se o seat leonu fr 2014 god dizlo

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.2.2021 14:22 (Stane256).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Akumulator?

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Common rail sistem mora nabiti pritisak u dovodu da upali, to je normalno ako ti je auto duže stajao ali ne bi to trebao raditi ako je auto stajao sat-dva, verglanje ne bi trebalo biti duže od neke dvije sekunde. 

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.2.2021 14:29 (ivanzu).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

Ponekad kad palim auto mi zna verglat na prazno i onda tek upalit, ne zvuci mi kao ono klasicno verglanje vec nekako jednolicno i prazan je zvuk. Danas mi je bas isto tako verglo par sekundi pa kao da ce upalit  promijenio zvuk ali nastavio verglat dok nije upalio. Kad okrenem kljuc onda mi sam vergla ne moram drzati kljuc okrenutim. 

Pred tjedan dana sam radio mali servis, mjenjo sve filtere i ulje ali to se i prije servisa dogadalo pa mi nije jasno sto bi moglo bit pa evo ako neko ima neku ideju.. Kolko sam skuzio nema mi bas neke povezanosti kad se to desava, kad je ledeno vani nekad upali skroz normalno odmah a nekad tako zajebzeza.. radi se o seat leonu fr 2014 god dizlo

 Anlaser vjerojatno...

4 godine
offline
Auti - ultimativna tema

kad sam kupovao auto mehaničar mi je rekao da je akumulator u dobrom stanju i da su mu okej vrijednosti, to je bilo u 11. mj.

to verglanje zna biti nekad 7 8 sekundi i ne zvuči kao verglanje dok normalno upali, nekad upali kako okrenem ključ sasvim normalno.

da je anlaser zasto bi samo ponekad zajebavo? onda nebi uopce upaliti htio ili se varam? 

5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

kad sam kupovao auto mehaničar mi je rekao da je akumulator u dobrom stanju i da su mu okej vrijednosti, to je bilo u 11. mj.

to verglanje zna biti nekad 7 8 sekundi i ne zvuči kao verglanje dok normalno upali, nekad upali kako okrenem ključ sasvim normalno.

da je anlaser zasto bi samo ponekad zajebavo? onda nebi uopce upaliti htio ili se varam? 

 Pa logika nalaže da ako vergla nije akumulator u pitanju.

Live long and prosper.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Vodi na dijagnostiku, toliko dugo verglanje nije normalno. Da je aku loš već bi ti izbacilo low battery. Može biti da te zajebava solenoid varijatora.

Poruka je uređivana zadnji put sri 17.2.2021 15:02 (ivanzu).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da se ne radi o 1.6tdi VW ili skoda? :D Poznam dva vlasnika, jedan ima golf7 a drugi octaviu 3 sa tim motorom i obojici nasumicno nekada dugo vrti dok ne upali... dijagnostika ne kaze nista, kolega je cak ostavio auto tjedan dana u zubaku da isprobavaju i nista nije rijeseno...

Živim luksuzno! Jedem luk i lijem suze... :)
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

Ja imam golf 7 1.6 tdi i ponekad (jednom u 10 paljenja) vergla 2 sekunde duže. Također mijenjao akumulator (novi Exide) i bio na testu u Neostaru i nisu ništa otkrili.

Imam osječaj da barem kod mene nije problem u temperaturi nego u vlažnosti zraka vani. Kad je magla ili kiša i kada je hladan start zna se desiti. Po ljeti pali na zub.

 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Vodi na dijagnostiku, toliko dugo verglanje nije normalno. Da je aku loš već bi ti izbacilo low battery. Može biti da te zajebava solenoid varijatora.

Ili npr. senzor GMT.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice