Da su u HR ogranicenja veca, majmuni bi vozili jos brze.
Medjugradska ogranicenja su u AT 100 - dakle od sela do sela picis 100 (ako uvjeti na cesti i traktori dozvole),
dok u HR je to najcesce 70 - pa se frajeri svejedno voze 130. Da je u HR ogranicenje 100, vozili bi 170.
Das prst ode ruka.
A druga stvar - u HR se ispred skoli, vrtica, bolnica i starackih domova ne ogranicava na 30, nego je i dalje 50,
samo stave tablu da je skola, bolnica itd - vani se fino stavi 30 i radar u oba smjera - pa tko je frajer i prodje
sa 40, fino plati 150-200€ kazne. Sto je nize ogranicenje, to su kazne za prekoracenje vece, jer su to
mjesta s visokim rizikom za pjesake - dok ako je ogranicenje na autoputu 130, i okine te sa 150,
platit ces 60-70€, ne vise.
I nema onih "+10kn + 10%", pa ti ogranicenje na 130kmh ispadne (130+10)+10%=154kmh.
Ogranicenje je +10% i gotovo - na 130 to je 143kmh max, dok u IT nema ni toga - ako je ogranicenje 100,
i ne vjerujes svom tahou, vozi radije 95, jer na 101kmh dobijes kaznu, a talijanske kazne su uzasno skupe.
Za +5kmh ide i do 300€ kazne.
Ma nebi niš brže ljudi vozili da su ograničenja viša, ali bi se manje kazni napisalo, to je problem.
U RH nema sustavnog pristupa učenju kulture za volanom, tako da nikakva ograničenja kod nas ne pomažu, kad ljudi dok su za volanom isključe mozak.
Svaki dan sam u autu po cca 3 sata, znam o čemu pričam. Jednom tjedno mi se dogodi da zbog nekog debila kojem je glava u oblacima ja moram reagirati da izbjegnem prometnu, jer on ne gleda kud vozi. Ti likovi u pravilu ne voze preko ograničenja, nego debeli ispod, ne znaju di su ni gdje idu, ne možeš predvidjeti kaj će napraviti.