Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.057
|
čitano: 13.200.261
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
Ezio kaže...
Fake_Alert kaže...

Ovaj sa linka se bas potrudio, seljo, slikati ga iznutra dok je u praoni a nije ga usisao, sve onako nabrzaka. Bas kao sto je kolega gore rekao  za presvlaku volana, kvaliteta sa jakuševca... nebi to niti gledao.

 

Kakve veze ima kakva je presvlaka volana? Skine ju i provjeri kakav je volan.

Šta bi trebala biti neka od 1000 kn i to onda diže dojam cijelog auta?

Meni su prije koji tjedan ukrali sve 4 originalne hondine čepove sa felgi. Mislim da je oko 200 ili 240 kn komad. Stavio sam danas zamjenske koje sam na ali expressu platio sve skupa 10 ili 15 usd. I šta sad? Odmah vrijednost auta prepolovljena.

 da, vidi se tko drzi do detalja, ako se stedi na pisljivim cepovima, kozna sta se drugo sve stedi...najvj se stavljaju najjeftiniji dijelovi, samo da se ne plati puno, filter od 20kn, ulje od 120kn 5l i slicno...

 stavit ću originalne od 240 kn ak mi pošalješ novce, jer bu ih opet netko maznuo;) opelješili su cijelu garažu od zgrade.

kakvo ti je to luksuzno ulje od 120 kn 5 l?

Ovi su čepovi čisto ok. Čim cigo vidi da je amblem samo nataknut u generički čep, odustao bu.

Čekam još da mi stigne crvena verzija za trke i crna za sprovode.

PSN - darklydexter
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 13:25 (Ezio).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
Ezio kaže...
Fake_Alert kaže...

Ovaj sa linka se bas potrudio, seljo, slikati ga iznutra dok je u praoni a nije ga usisao, sve onako nabrzaka. Bas kao sto je kolega gore rekao  za presvlaku volana, kvaliteta sa jakuševca... nebi to niti gledao.

 

Kakve veze ima kakva je presvlaka volana? Skine ju i provjeri kakav je volan.

Šta bi trebala biti neka od 1000 kn i to onda diže dojam cijelog auta?

Meni su prije koji tjedan ukrali sve 4 originalne hondine čepove sa felgi. Mislim da je oko 200 ili 240 kn komad. Stavio sam danas zamjenske koje sam na ali expressu platio sve skupa 10 ili 15 usd. I šta sad? Odmah vrijednost auta prepolovljena.

 da, vidi se tko drzi do detalja, ako se stedi na pisljivim cepovima, kozna sta se drugo sve stedi...najvj se stavljaju najjeftiniji dijelovi, samo da se ne plati puno, filter od 20kn, ulje od 120kn 5l i slicno...

 pravi se javio na temu stednje na autu 😅

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

 pravi se javio na temu stednje na autu 😅

 

Na gumama se stedi, al na cepovima za felge nikako! 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...
nixass kaže...

 pravi se javio na temu stednje na autu 😅

 

Na gumama se stedi, al na cepovima za felge nikako! 

 ima momenta da proklizava i u 4. brzini - dobre su i Tigar gume.

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Cepovi ko cepovi, mozes kupiti 100 komada po cijeni jednog originalnog, i mjenjat svaki dan ako bas hoces.

 

Ne postoji lose ulje, postoji samo neodgovarajuce ulje - u svijetu 5 firmi proizvodi ulje, a drugi "proizvodjaci" lijepe

svoje nalijepnice i eventualno bojilo i poneki dadatak, deterdzent itd - ne postoji Ford, Mazda, Mercedes ili Toyota ulje.

 

Ako kupis odgovarajuce, to je to. Ja sam takav da se drzim godinama istog proizvodjaca, em imam bolji rabat em kupujem stalno

od istog dobavljaca ulje, i nemam frke s tim, te mi besplatno preuzima otpadno ulje - a to je Mobil 1 i Castrol, ovisno sto ima povoljnije na skladistu.

 

Zasto bi na primjer kupovao Exxon-Mobil koji je "OEM" za "Toyota Oil", kad je 40% skuplje, a nije sigurno nista bolje od drugog certificiranog

ulja od Castrola ili Mobil 1?

 

A presvlake za volane ima raznih, od 5€ do 35€, uglavnom je to sve umjetna koza, ali ako je olan plastican ili se koza poderala,

staviti tu navlaku i usiti je nije losa ideja - imat ces dobar volan sa bojim grippom slijedecih par godina (5+), a mozes opet

jeftino promjeniti kad se i to podere.

 

OEM kupujem kad nemam izbora, jer vrlo cesto je aftermarket proizvod i bolji, osobito kod mehanickih dijelova, tipa amortizeri,

plocice, diskovi itd. No kod senzora je najbolje kupiti OEM, jer znas da ce dobro raditi sa ICU-om, i da neces imati problema s tim.

 

Ne vidim apsolutno nista lose kod kupnje zamjenskih cepova, presvlaki itd.

Po meni je lose ne mjenjati redovno ulje, ili sa neadekvatnim uljima, jeftinim filtrima,

stavljati jeftine kineske/korejske gume, te najgore od svega, jeftine kineske LED/Xenon zarulje, koje zaslijepe sve ispred sebe.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Cepovi ko cepovi, mozes kupiti 100 komada po cijeni jednog originalnog, i mjenjat svaki dan ako bas hoces.

 

Ne postoji lose ulje, postoji samo neodgovarajuce ulje - u svijetu 5 firmi proizvodi ulje, a drugi "proizvodjaci" lijepe

svoje nalijepnice i eventualno bojilo i poneki dadatak, deterdzent itd - ne postoji Ford, Mazda, Mercedes ili Toyota ulje.

 

Ako kupis odgovarajuce, to je to. Ja sam takav da se drzim godinama istog proizvodjaca, em imam bolji rabat em kupujem stalno

od istog dobavljaca ulje, i nemam frke s tim, te mi besplatno preuzima otpadno ulje - a to je Mobil 1 i Castrol, ovisno sto ima povoljnije na skladistu.

 

Zasto bi na primjer kupovao Exxon-Mobil koji je "OEM" za "Toyota Oil", kad je 40% skuplje, a nije sigurno nista bolje od drugog certificiranog

ulja od Castrola ili Mobil 1?

 

Itekako postoje losa i bolja ulja. Normalno da proizvodaci automobila ne rade svoja, al rafinerija ima koliko hoces. A i ovi veci imaju bolje i losije serije.

Inace Mobil 1 je ExxonMobil.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

vidim da ste poceli opet srat u vezi guma...necete nikad shvatiti da neki auti nemaju potrebu imati conti/michelin/bridgestone i slicno...

ima 3 godine i gume jos drze, pri kraju su sto se tice legalne sare od 4mm, mada sam znao voziti davno kad JESAM stedio i na nuli, ove su izdrzale 35tkm. smatram da je skroz ok za budget gumu. i ic cu i dalje na budget gumu. radije svake 3 god mjenjati novu gumu, nego jednu top gumu drzati 5-6-7 godina i tjesiti se ma platio sam ju 1000kn komad, moze ona jos, mora mi se isplatit...

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Za koji k*rac opće čitam ovu temu. 

Ovaj gore jebe ježa da njegov izraubani CLS star ko biblija imao više opreme, na stranu što je koštao barem 6 a možda i 8 puta više novi. Budala ko ti nudi Golfa za to. Ista stvar i s tom izraubanom bembarom. 

Lako se kurčit s 15+ godina starim "luksuznim" autima kak imaju pun kurac opreme, kad si ti 7mi vlasnik. Prosječni čovjek gleda kupit auto, po mogućnosti novi, da dobi nekakvu garanciju, da se odveze do posla i nazad, eventualno posjetit kakvu rodbinu i možda jednom godišnje na more. I onda će kupit nešto za 120 hiljada, eventualno se rasprsit za početnu Octaviu/Golfa za kakvih 150k. U većini slučajeva tog prosječnog čovjeka apsolutno ne jebe MF volan, ne jebe ni navigacija, ne jebe ga ni ultra super duper napredni infotainment, bitno da ima radio, jer apsolutno od svega toga nema nikakve koristi njemu. Dosta su mu i halogena svjetla, jer su nadoplate za LED preskupe, a pogotovo nedaj bog da krepa pa da mjenjaš cijeli far. 

Vi svi ko da živite u nekakvom raju i očekujete da apsolutno svi imaju jednaki pogled na auto. Ne, prosječnog čovjeka ne jebe pranje auta 4 i pol sata, i mazanje sa 5423 raznih krema i zaštita. Bokte ko kad se žena sprema za noćni izlazak. 

Pričate o opremi auta ko da je ljudima to glavna stvar u životu. Hrpa ljudi se odluči kupit Octaviu Ambition a ne Style iako je razlika 10 tisuća, a razlika te iste nadoplaćene opreme na Ambition je bar 25. Al ljudi ne žele/mogu/dosta im je i ovo. Ja mogu uvažit nečije mišljenje, pogotovo kad čovjek kupuje novi auto pa mu sve igra ulogu, mogu uzet u obzir frenda koji je u protekle dvije godine iskeširao novi CLS 450, A6 55TFSI, E53 coupe, AMG GTC, Touarega, 440i i vjerojatno još par manjih vozila. Znaš, takva osoba mi može srat da nešto ima ili nema opremu, al lik koji će za 15 godina kupit tog CLSa sa 600 hiljada kilometara pa kenjat okolo kak Golf nema AI ili neki kurac, a to kaj CLS košta 4 put više od Golfa nije bitno. Mogu uzet u obzir i lika koji gleda rabljene aute iste kategorije pa važe jel mu bitno stanje/oprema/pogon/km/model. Al nekog ko uspoređuje jebenog CLSa i Golfa ne mogu. NIKAD.

 

Ovaj drugi jebe ježa jer je čovjek kupio zamjenske čepove za felge i sere o štednji, a vozi jebene tajvanske i kineske gume iz Peveca za 67kn. Koji faking k*rac. 


Možda bi si trebao složiti block za forum da mi browser uopće neda pristup.

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

vidim da ste poceli opet srat u vezi guma...necete nikad shvatiti da neki auti nemaju potrebu imati conti/michelin/bridgestone i slicno...

ima 3 godine i gume jos drze, pri kraju su sto se tice legalne sare od 4mm, mada sam znao voziti davno kad JESAM stedio i na nuli, ove su izdrzale 35tkm. smatram da je skroz ok za budget gumu. i ic cu i dalje na budget gumu. radije svake 3 god mjenjati novu gumu, nego jednu top gumu drzati 5-6-7 godina i tjesiti se ma platio sam ju 1000kn komad, moze ona jos, mora mi se isplatit...

 

 

-
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...
Itekako postoje losa i bolja ulja. Normalno da proizvodaci automobila ne rade svoja, al rafinerija ima koliko hoces. A i ovi veci imaju bolje i losije serije.

Inace Mobil 1 je ExxonMobil.

 

Postoje dobra i bolja ulja, uglavnom losih nema vec 30 godina. Ultra-durabilna ulja za masine visokih okretaja,

za sportska vozila i utrke, to svakako nije potrebno nekome tko koristi vozilo od tocke A do B i natrag.

A i ja sam uvjek za to, da je bolje cesce promjeniti ulje, nego se pouzdati na "ultra durabilno ulje koje dura i preko 45.000km".

 

Nisam znao da je Exxon-Mobil zapravo Mobil 1, al ime je svakako slicno. Nisam iskreno ni istrazivao,

samo znam koji je OEM za kojeg proizvodjaca. Isto kao sto je Total OEM za skoro sve francuske masine,

ne moras kupiti Renault Oil, kupis Total sa standardom za svoju masinu i na konju si. Nema tu greske.

Bolje je gledati da je filter ili dobar ili OEM, jer tu se da vise pogrijesiti, makar znam ljude koji mijenjaju ulje,

a filter ne mjenjaju po 100.000km, pa opet masini ne bude nista, al eto, ja nisam takav. Promjenim o jednom trosku pa sam miran 7-8 mjeseci.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ja ne uspoređujem cls i golf, niti jesam.  Ja sam samo rekao da nema mf volan a 2014 tako da molim te nemoj srati bezveze tu i podcjenjivati i ostalo. Ako je tebi normalno da vw ne nudi mf volan kao obavezan za 2014 onda nemamo sta pričati. I otkuda ti pravo nekoga vrijeđati sa budala i ostalim riječima. I ja se nisam kurcio nijednom u ovoj temi jer to ne radim, niti imam čime.  Ma upravo  da Ferrari imam nebi se kurcio, za mene je vrh i vrijedno spominjanja kad netko sam izgradi nešto,  restauraciju napravi,  e to je vrijedno hvaljenja.

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Za koji k*rac opće čitam ovu temu. 

Ovaj gore jebe ježa da njegov izraubani CLS star ko biblija imao više opreme, na stranu što je koštao barem 6 a možda i 8 puta više novi. Budala ko ti nudi Golfa za to. Ista stvar i s tom izraubanom bembarom. 

Lako se kurčit s 15+ godina starim "luksuznim" autima kak imaju pun kurac opreme, kad si ti 7mi vlasnik. Prosječni čovjek gleda kupit auto, po mogućnosti novi, da dobi nekakvu garanciju, da se odveze do posla i nazad, eventualno posjetit kakvu rodbinu i možda jednom godišnje na more. I onda će kupit nešto za 120 hiljada, eventualno se rasprsit za početnu Octaviu/Golfa za kakvih 150k. U većini slučajeva tog prosječnog čovjeka apsolutno ne jebe MF volan, ne jebe ni navigacija, ne jebe ga ni ultra super duper napredni infotainment, bitno da ima radio, jer apsolutno od svega toga nema nikakve koristi njemu. Dosta su mu i halogena svjetla, jer su nadoplate za LED preskupe, a pogotovo nedaj bog da krepa pa da mjenjaš cijeli far. 

Vi svi ko da živite u nekakvom raju i očekujete da apsolutno svi imaju jednaki pogled na auto. Ne, prosječnog čovjeka ne jebe pranje auta 4 i pol sata, i mazanje sa 5423 raznih krema i zaštita. Bokte ko kad se žena sprema za noćni izlazak. 

Pričate o opremi auta ko da je ljudima to glavna stvar u životu. Hrpa ljudi se odluči kupit Octaviu Ambition a ne Style iako je razlika 10 tisuća, a razlika te iste nadoplaćene opreme na Ambition je bar 25. Al ljudi ne žele/mogu/dosta im je i ovo. Ja mogu uvažit nečije mišljenje, pogotovo kad čovjek kupuje novi auto pa mu sve igra ulogu, mogu uzet u obzir frenda koji je u protekle dvije godine iskeširao novi CLS 450, A6 55TFSI, E53 coupe, AMG GTC, Touarega, 440i i vjerojatno još par manjih vozila. Znaš, takva osoba mi može srat da nešto ima ili nema opremu, al lik koji će za 15 godina kupit tog CLSa sa 600 hiljada kilometara pa kenjat okolo kak Golf nema AI ili neki kurac, a to kaj CLS košta 4 put više od Golfa nije bitno. Mogu uzet u obzir i lika koji gleda rabljene aute iste kategorije pa važe jel mu bitno stanje/oprema/pogon/km/model. Al nekog ko uspoređuje jebenog CLSa i Golfa ne mogu. NIKAD.

 

Ovaj drugi jebe ježa jer je čovjek kupio zamjenske čepove za felge i sere o štednji, a vozi jebene tajvanske i kineske gume iz Peveca za 67kn. Koji faking k*rac. 


Možda bi si trebao složiti block za forum da mi browser uopće neda pristup.

 

 daleko je to od tajvanskih i kineskih guma iz peveca za 67kn

naravno, na pravom autu bit ce prava guma uvijek...ali na autu za svaki dan, za od tocke a do tocke b, u kojem ne obaram vremena, kojeg stovise vozim PENZIONERSKI, ne treba mi prava guma, jer smatram da je to bacanje novca na nesto sta taj auto nece nikad moc imat koristi...dokazao sam si u ove 3 godine ovo sta mislim, svi su u pocetku srali vidjet ces da ces za god dana mjenjati, da ce slabo drzati i neznam sta su ljudi govorili. mozda i da idem bacat lagunu po zavojima i voziti 170 po zaobilaznici po zavojima, kao sta se uostalom vozi pravi auto, mozda bi i taurusi klizali i gubili grip...ali za voznji 50-60, po zaobi 80 max, gume su i predobre. necete nikad skuziti to, kad ste svi silevdzije i idete cepat aute od 80-100ks sa 20 godina i 500tkm. takvi auti se tako ne voze. tocka. malo pameti u glavu i tocka. a za musku voznju kupite si auto kako spada. nemate? onda vozite ono sta imate i ne silite ono sta nije napravljeno za siliti

(visak vremena na godisnjem, ajmo dalje, stavio sam kokice sa maslacem)

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 15:28 (RuskeGTT).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

 

 daleko je to od tajvanskih i kineskih guma iz peveca za 67kn

naravno, na pravom autu bit ce prava guma uvijek...ali na autu za svaki dan, za od tocke a do tocke b, u kojem ne obaram vremena, kojeg stovise vozim PENZIONERSKI, ne treba mi prava guma, jer smatram da je to bacanje novca na nesto sta taj auto nece nikad moc imat koristi...dokazao sam si u ove 3 godine ovo sta mislim, svi su u pocetku srali vidjet ces da ces za god dana mjenjati, da ce slabo drzati i neznam sta su ljudi govorili. bla bla bla

 Yebiga, pojedi kokice, s tobom nema smisla raspravljati.

 

Ne treba ti ni kaciga na skuteru, voziš se 30km/h. Bacanje novca i niškoristi.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Golfa svi vole, od vlasnika do mehanicara.

Jednostavno - lako ga je prodat, a opet jebes mehanicara koje ne zna slozit/servisirat Golfa.

 

Golfovi su najrasprostranjeniji u EU, ima ih ko dreka. Najvise je hvalospjeva o njemu, a opet najvise ide na qrac onima koji ne vole taj auto - simple as that...

 

Truth in engineering.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

To kaj se ti voziš 80 po obilaznici jer nemaš povjerenje u gume je tvoje problem... 

 

Da ne govorim da time ugrožavaš promet više nego da se voziš 110

-
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Ja ne uspoređujem cls i golf, niti jesam.  Ja sam samo rekao da nema mf volan a 2014 tako da molim te nemoj srati bezveze tu i podcjenjivati i ostalo. Ako je tebi normalno da vw ne nudi mf volan kao obavezan za 2014 onda nemamo sta pričati. I otkuda ti pravo nekoga vrijeđati sa budala i ostalim riječima. I ja se nisam kurcio nijednom u ovoj temi jer to ne radim, niti imam čime.  Ma upravo  da Ferrari imam nebi se kurcio, za mene je vrh i vrijedno spominjanja kad netko sam izgradi nešto,  restauraciju napravi,  e to je vrijedno hvaljenja.

Fun fact trenutno Bentley Continental ima (i imat ce) identican volan kao Golf 8 (i 7 GTI) i Audi A4. Nista vise od handcraftinga npr.

 

Ali ti opet usporedujes u neku ruku. U 2014 ne vidim kako je VW mogao to nuditi Golfu, kad to nije bio base model feature u vecini automobila vise klase (vec dodatna oprema)? Danas je razlika bitno manja.

 

Odi pa usporedi recimo Skoda Octavia Style Plus opremu sa 2.0 TDI (220k) i Mercedes CLA Shooting Brake osnovnu opremu na 180D (250k).

 

VW grupa je stvarno stisnula granicu, makar ja i dalje mislim da je Mercedes konkrento klasa iznad svih sto se tice interijera.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 16:55 (Mitch).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

sorry ali to si ti rekao, a ne ja

 

na nasoj obilaznici je ogranicenje izmedu 50 i 70. kamere i tronosci posvuda. sorry, ali ne mislim na dnevnu bazu dobivati tikete. i vjeruj mi nakon dnevnih 350km u punom gasu radi posla, nemam volje u punom gasu nastaviti dan u svom autu, nego jedva cekam doc doma sigurno i zdravo, jer mi 8-9h na dan glava (i novcanik) u torbi.

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
The Unforgiven kaže...

To kaj se ti voziš 80 po obilaznici jer nemaš povjerenje u gume je tvoje problem... 

 

Da ne govorim da time ugrožavaš promet više nego da se voziš 110

Bila je vec slicna rasprava ovdje i na facebook komentarima kad je jedan auto ne tak davno skliznuo sa autoceste u malom zavoju. 99.5% toga je do glave a ne do jebenih guma, djabe nekom i top gume kad su u glavi tupi.

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Mitch kaže...

Fun fact trenutno Bentley Continental ima (i imat ce) identican volan kao Golf 8 (i 7 GTI) i Audi A4. Nista vise od handcraftinga npr.

 

 Da da, identičan je 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...
Mitch kaže...

Fun fact trenutno Bentley Continental ima (i imat ce) identican volan kao Golf 8 (i 7 GTI) i Audi A4. Nista vise od handcraftinga npr.

 

 Da da, identičan je 

 Pa to je cinjenica - proizvode se u istoj tvornici od VWa u Dresdenu...samo imas kombinacije layoutova i u odredenim kombinacijama se Bentlyeva poklapa cak i sa Golfom...

 

Evo A5 prosli i zadnji CGT...gledaj layout

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 16:55 (Mitch).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Mitch kaže...

 Pa to je cinjenica - proizvode se u istoj tvornici od VWa u Dresdenu...samo imas kombinacije layoutova i u odredenim kombinacijama se Bentlyeva poklapa cak i sa Golfom...

 Volan u A4 B9 S Line je sličan, tj praktički isti. Ovaj u osmici nema veze sa ovime u Bentleyu.

Pagani Zonda (500.000€ početkom 2000ih) je imala tacho in Lancie Y (10.000€ krajem 90ih) sa drugim podlogama naravno. Ima još raznih primjera.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...
Mitch kaže...

 Pa to je cinjenica - proizvode se u istoj tvornici od VWa u Dresdenu...samo imas kombinacije layoutova i u odredenim kombinacijama se Bentlyeva poklapa cak i sa Golfom...

 Volan u A4 B9 S Line je sličan, tj praktički isti. Ovaj u osmici nema veze sa ovime u Bentleyu.

Pagani Zonda (500.000€ početkom 2000ih) je imala tacho in Lancie Y (10.000€ krajem 90ih) sa drugim podlogama naravno. Ima još raznih primjera.

 Zato sto novi Bentley nije izasao...ali imat ce takav layout...ne pricam napamet

 

i ovo nije ni S Line sto sam stavio, nego prakticki bazni

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 17:03 (Mitch).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Za koji k*rac opće čitam ovu temu. 


Možda bi si trebao složiti block za forum da mi browser uopće neda pristup.

 

 No no, naj tako!

Evo par friških fotki za smirenje

 

Već sam jednom slikao ovog R36, par jutra se potrefi da zajedno idemo na posao

 

Jedan teslić

 

 

Jeste ikad vidjeli vw caddy tsi?
Niste.
Ovaj je trol 100%, naljepio tsi naljepnicu, a pod haubom tdi...kakav bandit

 

EDIT:
Veća slika

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 17:07 (1BIT).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

@mystik

Sve je to oke i ima smisla, al...

Iskreno, mislim da je slađe jest paštetu ili plakati u premiJum V8, nego u 1.0 3cyl.

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Mitch kaže...

 Zato sto novi Bentley nije izasao...ali imat ce takav layout...ne pricam napamet

 Dobro i...? Što je tu čudno? Dio su iste grupacije. Lamborghini Diablo je '98 dobio restyling sa farovima od Nissana 300ZX.

Zonda i Diablo su daleko ekskluzivnija vozila od Bentleya.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...
Mitch kaže...

 Zato sto novi Bentley nije izasao...ali imat ce takav layout...ne pricam napamet

 Dobro i...? Što je tu čudno? Dio su iste grupacije. Lamborghini Diablo je '98 dobio restyling sa farovima od Nissana 300ZX.

Zonda i Diablo su daleko ekskluzivnija vozila od Bentleya.

 Haha pa nije nista cudno, vise je dokaz da je kvaliteta dostupna i po manjoj cijeni u VW grupi, a razlika do najvece razine dakle nije toliko velika...sto je win za potrosace i razlog zasto se VW koncern tako dobro prodaje.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
Tony1999 kaže...

I imao je to jer je to isto bila dodatna oprema koja je doplaćena, dok je većina na oglasu socijala bez električnih podizača, bez komandi na volanu, tempomata i sa halogenim svjetlima...

Isto tako što se i na golfu može doplatit...

 

Ne branim golfa, žalosno je da u 2012 to nije standard al to što je tvoj E46 imao dosta njih nema.

 

 

 Nema opravdanja za takvu škrtost i socijalu

 Pa gledas golf sa 1.6 TDI ne kuzim sto tu nije jasno? To je bazni dizel model.

 

Ajmo gledat baznu C klasu....

 

Razlika je u drugim stvarima i koliko BMW preplacuje dodatnu opremu...marza je bitno veca. Kod nekih BMW dealera su Continental gume skuplje oko 300 eura u odnosu na Audi dealera za iste dimenzije...

tl dr; kad ides maxat auto VW grupe vidjet ces koliko su manje marze (ali i dalje velike) na dodatnu opremu u odnosu na Merc, BMW itd. Sve je stvar odabira.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 17:15 (Mitch).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
mystik kaže...

Za koji k*rac opće čitam ovu temu. 


Možda bi si trebao složiti block za forum da mi browser uopće neda pristup.

 

 No no, naj tako!

Evo par friških fotki za smirenje

 

Već sam jednom slikao ovog R36, par jutra se potrefi da zajedno idemo na posao

 

Jedan teslić

 

 

 evo moj R36 od neki dan, i Tesla ljetos :D

 (jebote bug picture uploader)

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 17:34 (nixass).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
mystik kaže...

Za koji k*rac opće čitam ovu temu. 


Možda bi si trebao složiti block za forum da mi browser uopće neda pristup.

 

 No no, naj tako!

Evo par friških fotki za smirenje

 

Već sam jednom slikao ovog R36, par jutra se potrefi da zajedno idemo na posao

 

Jedan teslić

 

 

Jeste ikad vidjeli vw caddy tsi?
Niste.
Ovaj je trol 100%, naljepio tsi naljepnicu, a pod haubom tdi...kakav bandit

 

EDIT:
Veća slika

 

 Ima, ima ih. Samo sto su rijetka pojava kod nas kao i opcenito vidjet benzinca na cestama, pogotovo VAG grupacije. Aplikacija kaze 1.2TSI.

9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Baš mi pada na pamet kako je VW odbacio 1.9 Tdi i 2.0SDI motore, vjerojatno jer su toliko dobri i izdržljivi bili za održavanje pa im se ne isplati ili postoji neko drugo pojašnjenje? 

Još jednu pa idemo ili dve pa ostajemo
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice