originalni bmw8 je jedan od rijetkih bezvremenskih autiju..
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.371
- |
- čitano: 13.544.473
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Je, osmica iz 90ih je bila savrsena, a ova nova izmisljena iz 2018. ima vece bubrege od svinjskih nozdrva.
Al ne samo ona, nego i svi drugi novi BMW-i, uzasno ruzno. A onu sto je rvatna dizajnirala necu ni komentirati.
Slika govori tisucu rijeci. U ovom slucaju - jednu: *bljuv*
Inace, Japanci su u 80ima i 90ima imali jako uzbudljiva vozila. Na zalost, danas su to sve vise-manje dosadna izgledom vozila,
a i zbog EU Eko normi su takva i ispod haube, downsizeing, smanjenje konja, sve je to dovelo do toga da Japanci danas nemaju nista sto bi
uzrokovalo osjecaj "wau, to je to, taj automobil zelim", i kad ga kupis i imas u garazi, svaki put kad ga vidis i startas, izmamit ce ti osmjeh.
Neki od primjera:
Mazda RX-7 https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_RX-7
Macubushi 3000GT https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_GTO
Macubushi Eclipse https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Eclipse
Nissan 240SX https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_240SX
Nissan 300ZX https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_300ZX
Toyota MR2 Mali Ferrari koji se ne kvari https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_MR2
Honda Integra https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Type_R
Honda NSX https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NSX
Toyota Supra (non-BMW) https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Supra
s2000
Pa nova BMW 8ica je definitivno najljepši BMW trenutno u proizvodnji.
A nabrajati random japanske aute, a ne spomenuti GT-Ra, Lancera ili WRX SIT, pls dude.
Ili da apsolutno nitko ne spomene jednog Vipera i Corvette C5. Cmon, do u even cars?
A kaj se tiče ne imanja uzbudljivih japanskih auti, i krivnji europskih normi? Bullshit. Ako im je itko kriv onda je to Japan i njihova vlastita nesposobnost, ne EU.
Imaju popriličan market share u USA. Znaš u državi u kojoj se prodaju stvari poput fucking Hellcata, Camara ZL1 i sličnih grdosija kojima pod how much co2 piše yes. Pa i dalje situacija kakva je.
Problem je što nisu sposobni napraviti dobro a jeftino.
A kad naprave nešto što valja i bude jeftino, onda to upropaste nikakvim napretkom i bezglavim dizanjem cijene(GT-R, STI) ili naprave toliko preskupo da bude komično(LFA) bez obzira na kvalitetu/posebnost i još gube lovu.
Dakle, nije im kriva EU(jer gle čuda, drugi proizvođači imaju "zanimljive" aute), nego su krivi sami.
Što svi toliko trošite goriva?
Prošli tjedan Lipik-Pula-Poreč-Lipik-Daruvar-Lipik ruta = 637 km autoceste većinom 130km/h a gdje je ograničenje 80 tamo 100km/h i 242 km ostalo, odnosno 879km ukupno. Klima na 21 non stop.
Natočio punog do prvog klika prije kretanja i kad sam se vratio. Ukupno potrošio 46,50L dizela, što ispadne 5.29L/100 km. Onboard kaže 5,2L/100km
Ali to je samo "krampwagen 1.9tdi kojem onboard laže za barem 1l i koji se kvari nonstop" kako neki kažu jel?
Dobra ta cetvorka kada trosi manje od sedmice.
Što svi toliko trošite goriva?
...
Pa lijepo su napomenuli, samo grad, bez otvorene ceste.
I ja sam sad prvi put iskusio iznad 8.0. samo grad, kuća, posao, dućan.
Ti kao neki Toyota afficionado i ne stavis ovo....
Inače ST185 jedan od mojih bucket list auta
Ne smijem Cecu spominjati, jer odmah ti Scotty uskoci i pocne vikati "Cellica is a Corolla with another body kit..."
Pa nova BMW 8ica je definitivno najljepši BMW trenutno u proizvodnji.
A nabrajati random japanske aute, a ne spomenuti GT-Ra, Lancera ili WRX SIT, pls dude.
Ili da apsolutno nitko ne spomene jednog Vipera i Corvette C5. Cmon, do u even cars?
A kaj se tiče ne imanja uzbudljivih japanskih auti, i krivnji europskih normi? Bullshit. Ako im je itko kriv onda je to Japan i njihova vlastita nesposobnost, ne EU.
Imaju popriličan market share u USA. Znaš u državi u kojoj se prodaju stvari poput fucking Hellcata, Camara ZL1 i sličnih grdosija kojima pod how much co2 piše yes. Pa i dalje situacija kakva je.
Problem je što nisu sposobni napraviti dobro a jeftino.
A kad naprave nešto što valja i bude jeftino, onda to upropaste nikakvim napretkom i bezglavim dizanjem cijene(GT-R, STI) ili naprave toliko preskupo da bude komično(LFA) bez obzira na kvalitetu/posebnost i još gube lovu.
Dakle, nije im kriva EU(jer gle čuda, drugi proizvođači imaju "zanimljive" aute), nego su krivi sami.
Ma 4ka Coupe je naj, rvatna dizajnirao:
https://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/4er/coupe/2020/bmw-4er-coupe-ueberblick.html
Stavljao sam japance po ljepoti, meni GT-R nije najlijepsi japanac uopce, i racuna se od 2007, nije iz 90ih i nije cisti japanac.
Da si rekao Skyline, kuzio bi, makar ih polovica izgleda kao kanta, tek R32 i R33 je po mom ukusu, a R34 je vec presao u novi milenij i nije cisti japanac.
Lancer isto tako, ruzan do bola, tek u 7. generaciji mi je bas po mjeri, ali on vise nije u 90ima, nego mnogo kasnije, od 2007.
Dakle, ne mogu za te automobile reci da su imali super dizajn u 80ima i 90ima, ali za one koje sam napisao - mogu.
Reci da su si Japanci sami krivi, a da EU nije kriv, nije tocno. Pogledaj US trziste i sto se sve nudi. Tamo su hibridi u ponudi,
ali u maloj mjeri, dok su u EU u ponudi u 99%, ne samo kod Toyote, sad kod svih.
Od novih dobivaju Corollu Apex, znaci Sedan sa GR Body Kit-om:
https://www.toyota.com/upcoming-vehicles/corolla-apex/
Naravno da Toyota ima i prekrasne sportske Coupe-e, ali nisu vise cjenovno pozicionirani kao u 80ima i 90ima,
i zovu se Lexus - primjerice LC 500/500h, sa V6 3.4l hibridom te V8 5l turbak - no to vise nije automobil od 30-40.000€, nego od 110-140.000€.
Isto tako US ima Avalona i to u TRD izdanju, koji mi izgleda savrseno, ima 300+KS, naravno u EU nedostupan.
Trziste je tako, eco norme su ucinile svoje, vjerujem da EU zeli pogurati europske automobile, jer im Japanci
uzimaju prevelik dio trzista, tj. ne samo Japanci nego i amerikanci, Ford na primjer.
Ako ne vozis luksuzni automobil, ne mozes dobiti V6/V8 pod normalnu cijenu - nekad to nije bilo tako.
Sta mislis otkud Tesli tolike pare? Fino usli sa FIAT-om u posao - jer FIAT ne zadovoljava eco norme vozila,
i morao bi placati velike naknade EU zbog CO2 - ali ako se udruzis s nekim, pa se racuna zajednicki CO2,
radije daju manju hrpu love Tesli, nego EU.
HGT je imao dobar zvuk ali razocarao me sto se tice ubrzanja.
Fiat coupe je na žalost kod nas skoro uvijek završio u rukama seljaka da se tako izrazim...
Ne samo da nisu adekvatno održavani, nego su baš upropašteni na žalost...
Pa svaki koji pogledam u oglasniku a ono piše remius ispuh, ovaj odvratni momo volan, ručica mjenjača također u tom stilu, a pedale one iz kauflanda za 45Kn, tepih šuplji od pete, farovi mutni...
Šteta dobrih auta u lošim rukama...
Kako su to dobra vremena bila, a vozni park mješovit...
Danas di god se okreneš golf, na reklami golf, na parkingu golf, na semaforu golf, susjed ti kaže da kupuje auto u klasi golfa...i kupi golfa, nema ih dovoljno za naše potrebe pa ih još uvažaju iz švabije, kaže šoderaš po jednoga mu se ne isplati ić, sa barem 7 golfova se vraća iz švabije, 6 na šleperu i u 7-om se rođak vozi za njim, a u tjedan dan ih pola proda, ljudi ih kupuju kao andol u ljekarni, kažu potreba je...
Dođe mi da zajedno sa Manolićem napišem knigu: Život prije golfa
E da, kad smo već u 90-im, baš sam neki dan naletio na ovaj oglas, da imam viška love, baš bi ju kupio, pre fora su mi pop-up farovi i sicevi na podu, za kruzat po gradu baš bi fora bila
E da, kad smo već u 90-im, baš sam neki dan naletio na ovaj oglas, da imam viška love, baš bi ju kupio, pre fora su mi pop-up farovi i sicevi na podu, za kruzat po gradu baš bi fora bila
nikad se nisam uspio skroz odlučiti dali mi je draža trica ili petica.. puno love traži lik, ali stvarno dobro izgleda, rijetko ćeš vidjeti tricu da svi branici stoje ravno
Vidim zadnje dvije stranice se svode na to čiji automobil manje troši. Ja ću zato postavit moju prosječnu potrošnju (70% selo, 20% grad, 10% autocesta) pa da vidimo čiji više troši
Otvorena cesta 95%, nejde vise sram me.. Brzina izmedu 70 i 90
Vidim zadnje dvije stranice se svode na to čiji automobil manje troši. Ja ću zato postavit moju prosječnu potrošnju (70% selo, 20% grad, 10% autocesta) pa da vidimo čiji više troši
Otvorena cesta 95%, nejde vise sram me.. Brzina izmedu 70 i 90
meni na otvorenoj na tempomatu trosi ravno 3l (po cajgeru), a prosjecna nejde preko 5.2l da ga ubijem (autocesta 130-140kmh, tu i tamo dam oduska "kolko ide" al rijetko). 15-20% voznje je grad (isto tempomat, uglavnom ring po minhenu koji nema semafora i moze se odrzavat 60kmh bez beda), 70ak posto autocesta i ostalo lokalno.
Vidim zadnje dvije stranice se svode na to čiji automobil manje troši. Ja ću zato postavit moju prosječnu potrošnju (70% selo, 20% grad, 10% autocesta) pa da vidimo čiji više troši
teraš ti tu getejku vidim moja luda po gradu nije toliko trošila..
Macubushi Eclipse https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Eclipse
Nekidan prolazim ulicom i uhvatim krajickom oka novi Hondin SUV.
Gledam kad su izbacili ovako agresivan HR-V, kad ono nije Honda vec Mitsubishi.
A pored znacke Mitsubishi - ECLIPSE. Dio mozga vidi coupe, dio mozga vidi SUV, trebalo mi je par minuta da se izjednaci slika.
I Ford je od Pume napravio SUV, iako je to i nije bio sok.
Ispao mi sad ovaj oglas na Indexu.
What in the Kim Kardashian fat ass is this...
Analogni parking senzor?
Ne svidja mu se spojler a negjde moras odlozit kefir dok jedes burek?
Mazda srce benzin ko britanka đusvotku na Zrću pa su dodali 30L tanka?
Za usporedbu:
I Ford je od Pume napravio SUV, iako je to i nije bio sok.
Pa ista stvar ti je i sa ASX-om, i on je sad mali SUV, dok je Eclipse srednji SUV, makar je ASX skuplji u startu od Eclipsa.
Samo je pitanje sto ce biti slijedece, jer od 2016. je Nissan tata-mata od Mitshubishija, dakle Renault.
Cekaj da vidis Corollu i Yaris Cross:
Pitanje je dali ce Corolla Cross doci u EU, za sada je samo na azijskom trzistu.
Po velicini Toyotinih SUV-ova u EU, imas ovaj poredak:
Yaris Cross
C-HR
*ako dodje* Corolla Cros
RAV4
Highlander
Land Cruiser
Tako da su pokrili sve - no Corolla Cross mi se cini prevelika konkurencija RAV4.
Makar bi to upotpunilo kadar - 2 mala SUV-a (Yaris, C-HR), dva srednja SUV-a (Corolla i RAV4),
te dva velika SUV-a (Highlander i Land Cruiser).
A Macubushi vec duze vrijeme koristi slavna imena za SUV-ove, i ne vidim tu nista lose, moraju nekako dobit trziste,
tako je lakse, nego recimo SsangYong sa svojim Tivoli SUV-ovima (makar je Tivoli poznato ime u Tirolu, ali ne u ostatku Europe).
Ima tko iskustv sa Audi A4 B7 1.9/2.0TDI i Audi A6 C6 2.0TDI?
Na internetu citam svasta, od dobrog do losega pa ako ima neko da mi kaze vlastita iskustva.
Vidim zadnje dvije stranice se svode na to čiji automobil manje troši. Ja ću zato postavit moju prosječnu potrošnju (70% selo, 20% grad, 10% autocesta) pa da vidimo čiji više troši
Otvorena cesta 95%, nejde vise sram me.. Brzina izmedu 70 i 90
Što je to? 147/GT?
Vidim zadnje dvije stranice se svode na to čiji automobil manje troši. Ja ću zato postavit moju prosječnu potrošnju (70% selo, 20% grad, 10% autocesta) pa da vidimo čiji više troši
Otvorena cesta 95%, nejde vise sram me.. Brzina izmedu 70 i 90
Što je to? 147/GT?
147 na 16" gumama, 85 kw i blindirani egr.. Uskoro bude na prodaju jer bi nesto vece uzeo
Bič pliz :D
Meni je upalo u oko da se vozis bez kljuca