Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.024
|
čitano: 16.530.481
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

i da, citam da 130ks nije dovoljno u srednjem SUV-u...sta ste vi svi jebeni sumaheri da morate imat 200-300ks pod haubom u autobusu od auta? shvatio bi da pricate u hot hatchu, ali u jebenom obiteljskom SUV-u ili mozda i karavanu to je idealna mjera za NORMALNU voznju, 110 po autocesti, 70-80 po otvorenoj...moze se sve to i sa 85ks (megane 3 karavan - totalno pogoden motor, upaljac a ide super i nema potrebe za vise)

ne kuzim, pored svih ti kamera i pizdarija po cesti, treba se imat 300ks u SUV-u koji se ko brod naginje po zavojima...ili mozda radi geodezije? da se napere stock golfove GTI sa brodom od SUV-a? mozda ako je ego u nebesima, a ako zica povezuje usi kroz glavu...

 nije problem krajnja brzina vec ubrzanje

 

npr ako se pokusavam spojiti na slavonsku, a svi ko inace voze kao manijaci, moram dati gas gotovo do jaja da uletim u slobodan prostor izmedju ovih sto jure 90km/h

 

ili ako sam na autocesti i usred guzve se spajam natrag sa izlaza za benzinsku

 

ti u takvim uvjetima vozi veliko auto sa 85ks, ja radije ne bih riskirao

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fanu kaže...

 nije problem krajnja brzina vec ubrzanje

 

npr ako se pokusavam spojiti na slavonsku, a svi ko inace voze kao manijaci, moram dati gas gotovo do jaja da uletim u slobodan prostor izmedju ovih sto jure 90km/h

 

ili ako sam na autocesti i usred guzve se spajam natrag sa izlaza za benzinsku

 

ti u takvim uvjetima vozi veliko auto sa 85ks, ja radije ne bih riskirao

 Hoćeš reći da zbog vozačke nekulture drugih vozača je tebi potreban snažan motor?

Ja se uvijek, ali baš uvijek prestrojim u lijevu traku kod takvih spojeva, tako da oni koji se spajaju na Slavonsku imaju cijelu desnu traku slobodnu, a ne slobodan prostor i mogu se normalno spojit, ista stvar i na autoputu...

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
ivanoile kaže...

nije mi tesko izdvojit, nego sam misljenja da je takva oprema beskorisna, jer kad se sunce okrene nakon par h, ulazi bocno s prozora i przi dalje auto...po toj logici trebalo bi imat na SVIM staklenim povrsinama te zastite...

 Kao sto rekoh, ako ju polegnes na plocu, zastiti ces barem volan od direktnog sunca (ako nista onaj gornji dio volana koji uglavnom drzis, valjda). A s druge strane, imas Ucku koja taj kut sunca zagradi tako da cak i ako parkiras auto straznjici prema zalasku imas i sic koji stiti od direkt sunca. Zato i neki put volim mekse te zastite da prekriju volan,a opet nisu obicna krpa.

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

 Hoćeš reći da zbog vozačke nekulture drugih vozača je tebi potreban snažan motor?

Ja se uvijek, ali baš uvijek prestrojim u lijevu traku kod takvih spojeva, tako da oni koji se spajaju na Slavonsku imaju cijelu desnu traku slobodnu, a ne slobodan prostor i mogu se normalno spojit, ista stvar i na autoputu...

 

Eh da su bar svi takvi...

Al osim te "nekulture" problem je da je nekad takva guzva da ljudi ni da hoce se ne mogu svi sklonit u lijevu traku i moras naglo ubrzat da se prikljucis. Tu stvarno dobro dode jaci motor.

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Veci je problem sto 90% budaletina ni ne stisne gas na traci za spajanje pa se spoje sa daleko manjom brzinom i svi iza usporavaju, i na kraju se ubacuju lijevo i onda u lijevoj je krkljanac i eto prometnog kolapsa.

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A uzmi u obzir da nas ima dosta koji vozimo slabasne aute i hoces, neces ubrzanje traje. Npr. meni treba 10ak sekundi do 70km/h (i to gas do poda, prva brzina do crvenog) koliko je ogranicenje na Slavonskoj, a realno se vozi 80.

Jedno od gorih mjesta za ukljucivanje mi je Crodux kod Cole, tu uopce nema ubrzajne trake vec si na milost ili nemilost prometa, tj. guzve.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
Fanu kaže...

 nije problem krajnja brzina vec ubrzanje

 

npr ako se pokusavam spojiti na slavonsku, a svi ko inace voze kao manijaci, moram dati gas gotovo do jaja da uletim u slobodan prostor izmedju ovih sto jure 90km/h

 

ili ako sam na autocesti i usred guzve se spajam natrag sa izlaza za benzinsku

 

ti u takvim uvjetima vozi veliko auto sa 85ks, ja radije ne bih riskirao

 Hoćeš reći da zbog vozačke nekulture drugih vozača je tebi potreban snažan motor?

Ja se uvijek, ali baš uvijek prestrojim u lijevu traku kod takvih spojeva, tako da oni koji se spajaju na Slavonsku imaju cijelu desnu traku slobodnu, a ne slobodan prostor i mogu se normalno spojit, ista stvar i na autoputu...

 

relano sve ispod 200ks nije snazno osim u nekom malo hatchbacku

 

ugl, itekako ima potrebe za motorima snaznijim od 130ks u gradu - drugo da zivi u nekoj selendri sa 10 auta gdje ne mora brinuti hoce li ga neko naguziti jer ne vozi 100km/h na cesti gdje je ogranicenje 70km/h

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fanu kaže...
RuskeGTT kaže...

i da, citam da 130ks nije dovoljno u srednjem SUV-u...sta ste vi svi jebeni sumaheri da morate imat 200-300ks pod haubom u autobusu od auta? shvatio bi da pricate u hot hatchu, ali u jebenom obiteljskom SUV-u ili mozda i karavanu to je idealna mjera za NORMALNU voznju, 110 po autocesti, 70-80 po otvorenoj...moze se sve to i sa 85ks (megane 3 karavan - totalno pogoden motor, upaljac a ide super i nema potrebe za vise)

ne kuzim, pored svih ti kamera i pizdarija po cesti, treba se imat 300ks u SUV-u koji se ko brod naginje po zavojima...ili mozda radi geodezije? da se napere stock golfove GTI sa brodom od SUV-a? mozda ako je ego u nebesima, a ako zica povezuje usi kroz glavu...

 nije problem krajnja brzina vec ubrzanje

 

npr ako se pokusavam spojiti na slavonsku, a svi ko inace voze kao manijaci, moram dati gas gotovo do jaja da uletim u slobodan prostor izmedju ovih sto jure 90km/h

 

ili ako sam na autocesti i usred guzve se spajam natrag sa izlaza za benzinsku

 

ti u takvim uvjetima vozi veliko auto sa 85ks, ja radije ne bih riskirao

 Upravo tako, ubrzanje me mucilo. Ne bih htio da mi na semaforu penzioneri trube ako presporo krecem iz mjesta.

Probao sam danas Sportage sa 115 ks manualac i Sportage sa 130 i nesto konja automatik. Vec je cak i ovaj sa 115 ks dovoljan. Zapravo cini mi se brzi od mojeg 1.8 tdci focusa 115 ks koji je nekih stotinjak kila laksi. A ovaj automatik od 130 ks je jos zivahniji. Ubrzanje navodno 100kmh/10s. Meni je to ok.

PSN - darklydexter
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

 Hoćeš reći da zbog vozačke nekulture drugih vozača je tebi potreban snažan motor?

Ja se uvijek, ali baš uvijek prestrojim u lijevu traku kod takvih spojeva, tako da oni koji se spajaju na Slavonsku imaju cijelu desnu traku slobodnu, a ne slobodan prostor i mogu se normalno spojit, ista stvar i na autoputu...

 Meni kao nekom tko nije iz Zg, svaki semafor se cini kao drag utrka. Ali mi nije jasno zasto, jer opet svi ti trkaci zavrse pored mene na sljedecem semaforu. A na ukljucivanjima je divlji zapad il ce bit sudar ili ce netko popustit.

 

Najjace mi je na Av. Dubrovnik kad se spajas kod zgrade INAe, pa ljudi daju gas preko autobusne i ukljuce na aveniju, pa ih netko ne pusti i onda problemi

Di2 & EPS FTW!
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Stigle distance 20 i 25mm.

18" osle na pjeskarenje. Zatim repaint. Na proljece nove gume.

Jos uvijek se dvoumim između gewinda i opruga.

 

Te namontiran zimski set.

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ako nakon parkiranja okrenete volan za 180° donja strana volana ce se grijati, a gornja (ukljucujuci i 9 i 3 pozicije) ce ostati ne bas hladna, ali i vise nego prihvatljiva.

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

U ZG barem svi krecu vec cim se zuto upali na semaforu.

Ovdje kod mene kretenima treba 2-3 sekunde dok krenu, i to obicno ubrzavaju ''ko babe''.

Valjda da nebi slucajno par deci goriva vise potrosili.

 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BORG kaže...

U ZG barem svi krecu vec cim se zuto upali na semaforu.

Ovdje kod mene kretenima treba 2-3 sekunde dok krenu, i to obicno ubrzavaju ''ko babe''.

Valjda da nebi slucajno par deci goriva vise potrosili.

 

ma nema bolje kad tek na zeleno ides trazit di je prva brzina

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...
BORG kaže...

U ZG barem svi krecu vec cim se zuto upali na semaforu.

Ovdje kod mene kretenima treba 2-3 sekunde dok krenu, i to obicno ubrzavaju ''ko babe''.

Valjda da nebi slucajno par deci goriva vise potrosili.

 

ma nema bolje kad tek na zeleno ides trazit di je prva brzina

 Klasična priča Osijeka . Prodje 3 sekunde zelenog i tek se onda kreće . Da se samo malo pazi nebi nikad bilo guzvi bar kod nas .

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

slažem se da treba biti spreman, zato i postoji žuto svjetlo, ali ne možete izbaciti sve penziće i druge sive pantere u golfu dvici TASovcu dieselu, šugavo održavanom...

 

teorestaki kad bi svi istovremeno krenuli na zeleno, pa se tako usklađeno vozili, mir i harmonija bi vladali svijetom...

 

da ne govorimo da kad si nabrijan na žestok start, puuuuuno lakše napraviš glupost...

Ju je je? Je ju je!
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rucipe kaže...
nixass kaže...
BORG kaže...

U ZG barem svi krecu vec cim se zuto upali na semaforu.

Ovdje kod mene kretenima treba 2-3 sekunde dok krenu, i to obicno ubrzavaju ''ko babe''.

Valjda da nebi slucajno par deci goriva vise potrosili.

 

ma nema bolje kad tek na zeleno ides trazit di je prva brzina

 Klasična priča Osijeka . Prodje 3 sekunde zelenog i tek se onda kreće . Da se samo malo pazi nebi nikad bilo guzvi bar kod nas .

 još kad ga vidiš da drkenja po mobitelu čim je stao na semafor....

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...

Eh da su bar svi takvi...

Al osim te "nekulture" problem je da je nekad takva guzva da ljudi ni da hoce se ne mogu svi sklonit u lijevu traku i moras naglo ubrzat da se prikljucis. Tu stvarno dobro dode jaci motor.

 E da kod gužve obavezno ostavim mjesta da se jedno vozilo ubaci isped mene i to nastojim postići tako da se krećem sporije od kolone, pa ne zaustavljam promet iza sebe i sve teće fluidno...

Probem je što drugi to ne rade kada su gužve, pa se nepotrebno stvara nervoza kod ovih šta se žele ubacit na Slavonsku sa Heinzelove...
Ista stvar i na drugim prometnicama sa sličnim spojem...

Lord_Marko kaže...

Stigle distance 20 i 25mm.

18" osle na pjeskarenje. Zatim repaint. Na proljece nove gume.

Jos uvijek se dvoumim između gewinda i opruga.

 

Te namontiran zimski set.

 Ajme kod tebe ozbiljni radovi

hm, ne znam, ja bi ti rađe savjetovao samo opruge, gewinde treba precizno poštelat i ove jeftine ne ulijevaju sigurnost i kvalitetu, a sa skupljima je upitna isplativost...
(mada meni osobno kad netko kaže "metnul sam si gewinde" odma to nekako povezujem sa seljo tuningom i zamišljam u glavi starog kadetta, astru f ili golfa III sa neonkama)
Te ih treba i atestirat...
Ja sam išao pitat za sebe, imam oem amortizere i eibach pro kit opruge, vele mi u stp da je atest za mog swifta 820Kn za opruge a to mi je suludo davat za atest koji vrijedi samo za te opruge, neka pukne jedna i ako ne kupim opet iste atest mi je za ukras...
A atest dođe skoro ko i opruge...
Do 400Kn bi još i dao za atest (što je jedan tank goriva), sve preko je previše...
A kako su mi opruge crne, pravit ću se blesav na tehničkom, jer auto nigdje ne struže ni kada su 4 osobe u njemu, niti izgleda pretjerano spušteno...

BORG kaže...

U ZG barem svi krecu vec cim se zuto upali na semaforu.

Ovdje kod mene kretenima treba 2-3 sekunde dok krenu, i to obicno ubrzavaju ''ko babe''.

Valjda da nebi slucajno par deci goriva vise potrosili.

 

 Ja većinom idem istom rutom po Zg-u, pa znam na križanjima gledati semafor sa desne ili lijeve strane (bočne semafore), te kad se njima upali crveno, ubacim u prvu i taman krenem na svoje žuto što je idealno kad sam prvi, jer nisam držao cjelo vrijeme stisnutu pedalu spojke/kuplunga...
Naravno svako je križanje specifično, kod nekih treba gledati kada se pali zeleno za pješake koji se kreću u istom smjeru kao i ti, pa kad se njima upali zeleno, znači da će se za 2sec upaliti i tebi

 

A što se tiće ubrzanja, po Zg-u neki i prebrzo ubrzavaju...
Najgore mi je kad ujutro u pol sedam na posao idem i vozim se laganini jer čekam da mi se motor ugrije, vani je u prosjeku 8°C šaltam na 3000rpm-a i ponekad naletim na likove šta mi se ne odvajaju sa guzice, doslovno od semafora do semafora mi je na metar udaljenosti, a fora mi je kako ujutro nema previše prometa, skužio sam na par semafora da sporijom vožnjom se mogu prilagodit paljenju semafora tako da dođem taman kada pali zeleno, pa ne trebam stati i iste sekunde kretati već se konstantno vozim, al hebi ga, neki ne vide dalje od vozila za kojim se voze, pa im je usklađivanje sa semaforima mind-blow...

 

haha znam ponekad naletit tako ujutro na susjedu iz iste ulice, vozi golfa IV crvene boje, al ne znam koji motor jer je debadge-an, žena stišće od semafora do semafora prvu, drugu, kod nje onaj jutarnji kondenzirani bjeli dim izlazi iz auspuha ko da vozi parnu lokomotivu, žena svako crveno hvata, uvijek ju laganini stignem

Da mi je samo znat kolko joj tako ulja potroši kad ga hladnoga stišće, dođe mi žao njenog muža koji mora stalno dolijevat...

 

 

Ali što se tiće gužvi u Zg-u, da se semafori usklade kao zeleni val, tj da na većim glavnim prometnicama možeš sa nekom konstantnom brzinom proći cijelu prometnicu bez da te zaustavi, gužve bi bile uvelike manje zbog većeg protoka, tako da nije sve u vozačima, ima nešto i u infrastrukturi...

Poruka je uređivana zadnji put ned 24.11.2019 0:42 (1BIT).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Tako i ja, nikad ne stiscem auto dok se ugrije, dok je hladan idem u desnu traku da nikome ne smetam.

Problem su opet genijalci koji se ubace u lijevu traku pa voze sporije od mene ili paralelno sa mnom.

Onda sam primoran ubrzati, jer vidim u retrovizoru da je iza mene par auta kojima se zuri.

 

Sto se tice zena, cast izuzetcima, ali kod njih ne postoji uopce termin hladan motor.

Obicno i visoke rubnike prelaze sa prevelikom brzinom.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zašto na autokrešo kad stavim svoj auto i motor (leon 1.9 tdi 77kw 2006) izbacuje sve diskove 280mm promjer i 22mm debljina a na autu su 25mm trenutno.

 

https://forums.seatcupra.net/index.php?threads/guide-mk2-leon-brakes-info-upgrades-and-maintanance.192247/

 

ovdje isto kaže 280x25

https://www.youtube.com/channel/UCNEZ9fPqdssgI2SReOIXOeQ
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nul-3 kaže...

Zašto na autokrešo kad stavim svoj auto i motor (leon 1.9 tdi 77kw 2006) izbacuje sve diskove 280mm promjer i 22mm debljina a na autu su 25mm trenutno.

 

https://forums.seatcupra.net/index.php?threads/guide-mk2-leon-brakes-info-upgrades-and-maintanance.192247/

 

ovdje isto kaže 280x25

 nije ti to bas pouzdano, meni izbacuje kvacilo na akciji za nekih 500 kn a zapravo uopce ne pase na broj sasije kad im se javim na fejsu da provjere.. zato ti je najbolje otic na fejs i rec sta trebas i dat br. sasije i oni ce ti poslat link a zanimljivo to s linka na kojem je i drugacija cijena ti uopce ne prikazuje kad trazis sam na web stranici.. tako sam skoro kupio set kanalnog remena koji bi trebao bit za moj auto a ono na kraju to je set za modele bez klime 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Taj web shop im nije precizan jer ovisi kad je točno auto proizveden kodna oznaka motora nekad igra ulogu nekad od tog broja šasije do tog idu jedni od ovog broja drugi... Najbolje sa prometnom otiči u trgovinu i naručiti.

Evo što nudi TECDOC za Seat Leon 1.9 TDI 77Kw 2006 Evo što nudi TECDOC za Seat Leon 1.9 TDI 77Kw 2006
Always Outnumbered, Never Outgunned
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imam Punta 1 55 kojeg koristim samo na selu jer se ne usudim ići svojim autom, nebitno sad. Uglavnom, auto služi kada se nešto radi za relacije od max. 4-5km u jednom smjeru. Kada crkne skroz, ide u otpad.

 

Prije neki dan, malo nasjeo na rupu na putu, parkiram ga i primjetim da se stvorila lokva ispod auta. Rashladna tekućina iscurila. Malo pogledam i vidim da curi točno negdje kod zupčastog remena.

 

Što može biti, nekakva brtva, semering? I jučer ga provozam i nakon 5-10 minuta vožnje počne dimiti bijeli dim ispod haube. Pogledam i vidim da rashladne tekućine ima, znači nije bila skroz iscurila. Jel moguće da je to samo isparavalo kada je curilo uz blok?

Ništa ne ostavljam nezavrš
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Vodena pumpa

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jesu li ovi Lexusi zaista toliko pouzdani auti?
Vidim cjenovno kotiraju nesto manje od Europskih konkurenata.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Fiat ti na tim fire motorima ima čepove protiv smrzavanja, na njima hoće slinit rashladna tekućina, pa si pogledaj njih...
Ovako ti izgledaju:

 

Nalazi ti se odma pored vodene pumpe i drugi sa druge strane di je getriba...

 
Nisu skupi, al ih je jako zahebano za zamjenit...

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 24.11.2019 18:07 (1BIT).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
unknown kaže...

Jesu li ovi Lexusi zaista toliko pouzdani auti?
Vidim cjenovno kotiraju nesto manje od Europskih konkurenata.

koji god rabljeni (ex-leasing) gledam u njemackoj uglavnom su tu negdje ili malo skuplji od bmw/merc.

u klasi bmw3/mercC ili visoj bih definitivno isao na ekvivalentnog Lexusa, bez obzira na CVT, al kome ces to poslije prodati u hrvatskoj - ne znam

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

koji god rabljeni (ex-leasing) gledam u njemackoj uglavnom su tu negdje ili malo skuplji od bmw/merc.

u klasi bmw3/mercC ili visoj bih definitivno isao na ekvivalentnog Lexusa, bez obzira na CVT, al kome ces to poslije prodati u hrvatskoj - ne znam

 Nemam namjere trenutno kupovati, ali gledam malo premium marke iz azije. Zanima me pouzdanost, da li su bolje i izdrzljivije kvalitete od Njemackih rivala. Nekako sumnjam da naplacuju u DE 350 mijenjanje ulja sa filterima. :D

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Ako nakon parkiranja okrenete volan za 180° donja strana volana ce se grijati, a gornja (ukljucujuci i 9 i 3 pozicije) ce ostati ne bas hladna, ali i vise nego prihvatljiva.

 i cijeli auto nategnut satima bez potrebe...fino da!

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne znam koliko je ovo istina, ali zbog ove tablice me najvise "draži" Lexus. :D

 

 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

istu tablicu sam i ja gledao prije kupnje bmw-a, fingers crossed :D

 

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice