Danas mi se nakon gasenja auta ventilator (od kilera) vrtio jos 5 minuta. Sad malo gledam na googlu i citam da moze bit zbog prekida regeneracije DPFa, zbog neispravnog termostata a neki kazu da je normalno. Auto se vozi 70% u gradu, motor je bio na svojoj radnoj temperaturi i bilo je ukljuceno grijanje. Vise me vuce da je bio prekid regeneracije DPFa, jer se auto koristi za kratke relacije. Imate kakve prijedloge sta probat, pregledat ? A regeneracija DPFa se radi na otvorenoj cesti pri 4 brzini i 2-2500 okretaja jel tako ?
Koji auto?
Regeneracija se radi kad god to racunalo odluci. A ako je filter pun, onda je najbolje cuvati iznat 2000 rpma konstantno dok on ne odluci da ce pocet s regeneracijom, nije bitno u kojoj si brzini.
Ako vec nema lampica, onda mozes na boardu vidjet kad trenutna potrosnja naglo skoci da je krenuo s regeneracijom.
ford cmax 1.6 tdci 85kw (2011). Koliko sam gledao po netu, nema lampice za regeneraciju DPFa. Na potrosnju nisam obracao paznju, znam da je prosjecna oko 7 po gradu, kad stavim tempomat na 130 (6 brzina sto je nekih 2100 obrtaja) onda drzi na ~4.5-5. Tak i tak sutra idem na jedan duzi trip tak da cu ga ispuhat... hvala u svakom slucaju^^
moj poslovni auto ford transit connect isti motor 2017 godiste,znaci dusu mu svaki dan vadim na A6 170 do 180km/h i ne upali se tako vent kad stanem,a nekad malo idem kroz grad od naloga do naloga i parkiram,ugasim auto a on huci jos uvijek sav ko da umire,to mozda kod forda normala,kako mu ćefne
vjerovatno neka slucajnost, sad sam malo odvozio i normalno ugasio i vent se isto ugasio, potrosnja je ujutro bila povecana kad sam vidio na kompu i 99% vjerujem da je radio regeneraciju... sutra ce on napravit regeneraciju, i to dvaput kak ga budem vuko