Zna netko koje žaruljice/ledice ili šta već ide da bude ovako bijelo?
I el teško to zamijeniti
Nemoj me drzati za rijec ali bi je post u BMW ekipi i lik je rastavio cijeli sat i s lemilicom je mijenjao ledice
Zna netko koje žaruljice/ledice ili šta već ide da bude ovako bijelo?
I el teško to zamijeniti
Nemoj me drzati za rijec ali bi je post u BMW ekipi i lik je rastavio cijeli sat i s lemilicom je mijenjao ledice
Novo vozilo - u garazi u petak. C-HR 1.2T AWD C-HIC paket, bez navigacije i JBL "soround" zvuka i woofera.
Sva ostala oprema na max.
Fotke iz autokuce
A di je panorama/siber ? :O
C-HR se ne proizvodi sa siberom i panoramskim krovom.
A i nije neka sreca u alpama gdje ti pol godine krov pokriva snijeg,
a pol godina pticji drek
Nije li malo tih 116 KS iz 1.2 turbo strojčeka za AWD?
ne znam, ta makinica mi je prvih par put izgledala zanimljivo, sad mi je... nedorečena...
ali, glavno da te služi, ne zarađujem ja tebi novce, sam ih služiš pa ih sam i troši...
A gle, mislim da mi snage nece faliti, jer tu je aktivni diferencijal koji prebacuje snagu
po potrebi - u startu krece sa sva 4, kad dostignes brzinu prebaci samo na prednje,
u krivinama ide snaga na sva 4 + vise snage na vanjska dva kotaca,
a po snijegu ionako svaki posebno dozira po potrebi.
Vozio sam EcoBoost motor 1l turbo sa 125ks (C-Max) i 100ks (B-Max),
te Yaris sa 75ks (efektivno 100ks kombinirano) i nije mi falilo.
Na probnoj voznji je prilicno udoban i startan, vjerujem da tu pomaze CVT automatski mjenjac,
koji je dostupan samo u AWD varijanti. Ali mozes i manualno saltati po potrebi (uzbrdo i nizbrdo najcesce).
S obzirom na velicinu i masu, nebi rekao da mi fali snage. B-Max je bio jako startan, jer je bio lagan, i njemu tih 1l 100ks super pristaje.
Sestricna je sad uzela EcoSport sa 1l 125ks EcoBoost motorom, i meni se svidja, ugodan za vozit, opreme tona,
infotainment je godinama ispred Toyote i Honde (tu je Ford po meni ispred bilo kojeg auta u klasi).
Cuj, auto mi se svidja, makar mi se i Yaris jos uvijek jako svidja, i po gradu ga nebi mijenjao. Al sad vozim sve vise kilometara autoputom,
tako da mi se tu ne isplati (potrosnja ide i preko 7l kad potegnes 140km/h), dok C-HR sa istom brzinom sam ispod 6.6l),
i najbitnije od svega, aktivni adaptivni tempomat, jer ovaj klasicni je u Tirolu zbog guzvi na autoputu neupotrebljiv,
dok u SLO i HR je savrsen, 140 namjestis i odmaras.
Meni je taj C hr jedina Toyota koja mi se uopce svida
Tako da sretno!
Ne izgleda uopce lose za jednog japanca, al ova kvaka za zadnja vrata, koji ih je to vrag nateral da stave gore di djeca ne mogu dosegnut umjesto da naprave normalnu kao na prednjim vratima?
Meni je taj C hr jedina Toyota koja mi se uopce svida
Tako da sretno!
Mozda zato sto je to jedina Toyota koja je dizajnirana u Europi (interijer i eksterijer).
Kao primjerice Kia Ceed, koja je prva Kia dizajnirana u Europi, i jako dobro prolazi kod nas.
Ne izgleda uopce lose za jednog japanca, al ova kvaka za zadnja vrata, koji ih je to vrag nateral da stave gore di djeca ne mogu dosegnut umjesto da naprave normalnu kao na prednjim vratima?
Tim su zeljeli sakriti straznja vrata, da izgleda kao Coupe (od toga i ime C-HR - Coupe High Rider iliti kupe napusenog vozaca),
no to sto djeca ne mogu sama uci mi cak i ne smeta, vise je problem sto djeca otraga zive u tami jer je prozor malen,
a mrtvi kut je velik (no nije problem, ogledala su ogromna, veca nego kod Yarisa, a i njegova su za dimenzije auta prilicno velika).
pozdrav, na 10 do 15tkm...nedavno zaboravio na njih i proslo 25tkm...htio sam se upucat
BKR7EIX 550kn set
Novo vozilo - u garazi u petak. C-HR 1.2T AWD C-HIC paket, bez navigacije i JBL "soround" zvuka i woofera.
Sva ostala oprema na max.
Fotke iz autokuce
Izgleda kao bodybuilder koji uzima stereoide
Čestitke, sretno s autom. Obavezno detaljne slike kad preuzmeš
meni CH-R fora izgleda, kao neko stealth borbeno vozilo
jedino mi se ne sviđa izbor motora.. da ima neki benzinac sa 180+ks u ponudi, uzeo bih ga u obzir
nešto mi je u zadnje vrijeme za oko zapela giulietta veloce.. baš mi je sexy, samo bi se teško uspio natjerati kupiti nešto ne-japansko
Novo vozilo - u garazi u petak. C-HR 1.2T AWD C-HIC paket, bez navigacije i JBL "soround" zvuka i woofera.
Sva ostala oprema na max.
Fotke iz autokuce
mogli su staviti 14" a ne 15" cisto reda radi -.-
meni CH-R fora izgleda, kao neko stealth borbeno vozilo
jedino mi se ne sviđa izbor motora.. da ima neki benzinac sa 180+ks u ponudi, uzeo bih ga u obzir
nešto mi je u zadnje vrijeme za oko zapela giulietta veloce.. baš mi je sexy, samo bi se teško uspio natjerati kupiti nešto ne-japansko
Problem je sto nitko od vas ne placa osiguranje u AT, nego u HR. Meni na Yarisu sa 75Ks je pun Kasko i osiguranje oko 140€,
auto do 119Ks je 186€ (toliko ce mi sad biti rata za C-HR), a 180+Ks bi placao skoro 280€ mjesecno, a ti toliko u HR ne platis u godini dana vjerovatno,
dok je meni u godini dana osiguranje, jer placam 1/2 godine, oko 1800€.
mogli su staviti 14" a ne 15" cisto reda radi -.-
To su ljetne 18", zimske su 17", daleko je to od 15" i 14".
Na Yarisu imam 15" ljetne i 14" zimske.
meni CH-R fora izgleda, kao neko stealth borbeno vozilo
jedino mi se ne sviđa izbor motora.. da ima neki benzinac sa 180+ks u ponudi, uzeo bih ga u obzir
nešto mi je u zadnje vrijeme za oko zapela giulietta veloce.. baš mi je sexy, samo bi se teško uspio natjerati kupiti nešto ne-japansko
Giulietta je bomba auto, malo zastario u odnosu na konkurenciju, ali i dalje milina za gledat i vozit.
Pozdrav. Prije par mj je kupljena mazda 323 f 1998.god. Uz kljuc sam dobio daljinski neki( valjda od daljinskog zakljucavanja?) no nije radilo i u međuvremenu je izgubljen. Di se nalazi centrala tj kako najlakse provjerit jel ima daljinsko zakljucavanje? Ako ima jel moguce uparit neki zamjenski daljinski s tom centralom ili mora nova centrala?
Iskreno, na smetlistu nadjes taj model, i ako imaju kljuc i centralno da ti daju i to je sve.
A ako ne, onda bar makni to centralno, nikad ne znas jel neka budala nasla,
i dali misli dali je igracka, ili ce ici po gradu i pokusavati, dok ne naleti.
Ne vjerujem da ce ti odvest auto, ali ako moze ce ti iz njega izvaditi vrijednost i otici,
a nije kradja jer - ima kljuc.
Prosla su vremena kad si mogao izgubit kljuc blizu auta, i onda nadjes kljuc unutra na sjedalu s porukom
"opreznije drugi put" - danas to tesko da bi dozivio.
Problem je sto nitko od vas ne placa osiguranje u AT, nego u HR. Meni na Yarisu sa 75Ks je pun Kasko i osiguranje oko 140€,
auto do 119Ks je 186€ (toliko ce mi sad biti rata za C-HR), a 180+Ks bi placao skoro 280€ mjesecno, a ti toliko u HR ne platis u godini dana vjerovatno,
dok je meni u godini dana osiguranje, jer placam 1/2 godine, oko 1800€.
ja živim u njem., za gnoja 1.4 75ks plaćam 400€ za čitavu godinu, s time da sam i ženu stavio na policu, odnosno da i ona može voziti, inače bi ispalo nekaj jeftinije.
kada sam se bio zapalio za R-a sam računao da bi me za 200ks ispalo nešto sitno iznad 600€.
Znaci slicne cijene kao kod nas.
Njemacka je potpuno drugi par cipela:
1. Manji porez
2. Nema NoVA nameta za ekologiju
3. Nema placanje vinjeta, tunela itd
4. Osiguranje i Kasko su trostruko povoljnije nego u AT, opet ima veze i s ekologijom
5. Place u DE su vece (jedino ako si samac te pocucla zesce)
Znaci slicne cijene kao kod nas.
nešto više, ali nije strašno.. za ludu od 100kW u hr. sam osiguranje plaćao oko 1600kn.. s time da su mi priznati bonusi iz hr., morao sam samo skupiti potvrde o godinama osiguranja bez štete kod hrvatskih osiguranja. super je što možeš tražiti da ti izdaju na njemačkom jeziku, pa nema zajebancije sa prijevodom..
5. Place u DE su vece (jedino ako si samac te pocucla zesce)
dobro, vi imate sigurnu 13. i 14. plaću, ja npr. nemam božićnicu i regres .. ali ovo sa poreznom klasom za samce stoji..
U kojoj si klasi ili kako se to već zove, taj stufe? I u kojoj osiguravajućoj kući?
ja se ponada pokupit neku pilu sad kad sam u AT, ali izgleda da ću morat smanjit apetite
Znači skori nemoguća misija.
Također i ja tražim način(valjda ima dns to) gdje se može tabla uzet za Mk3(Vento iz 95) s tim da ima brojeve koje svijetle, a ne svjetlo koje osvjetljava brojeve...
Za sad ništa od pronalaska..
Nešto ovako
s tim da ima brojeve koje svijetle, a ne svjetlo koje osvjetljava brojeve...
ne vjerujem da buš našao cluster di je svaki broj posebno osvijetljen.. ako si za DIY projekt, evo kako sam ja to na hondi prije par godina složio..
imam negdje i boljih slika kako je ispalo, tu je konačna slika katastrofalna samo mi se sada ne da tražiti.. tu na ovom videu se mrvicu bolje vidi, ali nisu ciljano snimani cajgeri
Jedino šta mi je palo na pamet(kad sam vidio da nema šanse da ga nađem gotovog), da uz pomoć 3D printera i mjera originalnog clustera napravim "podlogu" i nekako dovedem 12V na tablu za SMD LEDice(ili TH 5mm pa da svijetli sve)
ma kaj buš 3d printao, previše posla.. bitno je samo dobro postaviti strip, možeš si malo pomoći i sa alu folijom ili nekim drugim reflektivnim materijalom.
evo našao sam na brzinu na netu sliku kako bi se trebalo postaviti da dobro svijetli.
97% golf sedmica, octavia, leona i audia a3 u Hr je sa tim motorom i svi se normalno voze i koga god vlasnika pitas, hvali taj motor. Tako da mislim da je to uglavnom pretjerivanje od onih koji mrze sve sta nije japansko. Planiram si kupiti 2013-2014 audi a3 sa tim motorom i vjerujem da necu imati nikakvih problema, druga opcija je 116d ili 118d isto godiste samo sta me tu vec brine n47 motor iako je i on u skoro svim jedinicama i trojkama od 2007-2015 i u nekim peticama pa isto koliko ih ima na cesti i ljudi normalno voze
Također već neko vrijeme planiram kupiti Audi A3 1,6 TDI, 2013-2014. godište, imam 3-4 poznanika koji voze 1.6 TDI i za sada nemaju nit jedne zamjerke..
Također već neko vrijeme planiram kupiti Audi A3 1,6 TDI, 2013-2014. godište, imam 3-4 poznanika koji voze 1.6 TDI i za sada nemaju nit jedne zamjerke..
Ima ga moj stari 1.6 TDI doduše 2011 godina, 147.000km prešao, auto je besprijekoran i troši ko upaljač
jedini kvar je što je prije 2000km prdnuo EGR (same gradske vožnje) pa je kupio drugi novi i dobio garanciju 2 godine
i da ... zbog slabosti akumulatora ne radi start-stop... to neće mijenjati jer mu se ne daju tolike sulude pare za nov akumulator
To je zato sto postoje obicni i start-stop akumulatori.
Naravno da bi bilo dobro da stavi start-stop akumulator,
ili da mu se softwareski iskljuci start-stop funkcija,
jer moguce je da zbog slabijeg akumulatora
nesto podje po zlu. Dobar akumulator puno znaci,
tu ne treba stedjeti, osobito kad pogledas koliko ce ti dobar
akumulator duze trajati od losijeg i slabijeg akumulatora.
(lako vama koji zivite u toplim krajevima i imate 3 dana zime)
hmm kaj točno ti nije jasno?