Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.494.432
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

I Linus ga je vozio...

 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Planiram se ponoviti sa malim obiteljskim automobilom.

 

Razmisljam o Toyoti Yaris Hybrid:

https://www.toyota.at/carconfig/pdf/ByyIw-WQf

 

Sto mislite o automobilu i motoru?

 

Osobno cu se dosta voziti i po gradu, i po autocesti (dnevno autoput oko 90km, a gradom oko 15km).

 

Cijena je 16.090€, do kraja nove godine, a onda ce biti 2800€ skuplji (zbog raznih gluposti, GPS-a  i automatskog javljanja u slucaju nesrece itd).

 

Hvala!

 Ja imam 2014 model. 3.5 litre neces vidjet nikada, ali iznad 5.5-6 isto tako neces ma kako god vozio. Puno je bolji od starih Yarisa, jedino iza ima manje prostora za noge radi baterije.

 

Inace baterija je dovoljna za 1-1.5km na struju, ali elektromotor nije dovoljno jak za vozit se samo na njemu po normalnoj cesti. U guzvi je super jer za pomicanje koristis struju i uglavnom ne trosis nista, a ako uracunas da je automatik onda je jos bolji za grad.

 

Pregledan, jednostavan... jedino recimo kada sam u ZG, onda auto pocne trosit vise radi hladnoce, motor radi duze i pocne dosta trosit ako se na kratkoj relaciji ukljucuje grijanje.

 

Ako te sto zanima, javi se u inb slobodno.

Di2 & EPS FTW!
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ulje koje traje 20k milja 

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
Čitatelj kaže...

 

 

 Ja imam 2014 model. 3.5 litre neces vidjet nikada, ali iznad 5.5-6 isto tako neces ma kako god vozio. Puno je bolji od starih Yarisa, jedino iza ima manje prostora za noge radi baterije.

 

Inace baterija je dovoljna za 1-1.5km na struju, ali elektromotor nije dovoljno jak za vozit se samo na njemu po normalnoj cesti. U guzvi je super jer za pomicanje koristis struju i uglavnom ne trosis nista, a ako uracunas da je automatik onda je jos bolji za grad.

 

Pregledan, jednostavan... jedino recimo kada sam u ZG, onda auto pocne trosit vise radi hladnoce, motor radi duze i pocne dosta trosit ako se na kratkoj relaciji ukljucuje grijanje.

 

Ako te sto zanima, javi se u inb slobodno.

 Bog,

 

Imam jedno pitanje za vlasnike Toyote, ako nije problem.
Duze vec vremena sam u potrazi za vecim obiteljskim autom, i naletih na toyotu verso sa 7 sjedala.

Kako sam dosad imao samo skode, cije odrzavanje nije bilo preskupo, zanima me sto je sa toyotom?
ako se ne varam, trebala bi biti pouzdana i "dugotrajna" no zanima me odrzavanje, cijena i slicno? da li ima nekih poznatih problema s njima ili ovim 1.6 d-4D motorm?

 

 

hvala

 

P.S. Da li i dalje ima onaj "neki poticaj" od strane drzave za kupnju hibrida? ili je to ukinuto?

CARPE DIEM
Poruka je uređivana zadnji put čet 28.12.2017 11:15 (simeparanoja).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

90km dnevno u Yarisu?

Tako je netko moj kupio Priusa da ustedi, dao hrpu love, a stalno je na brzoj cesti i kaze da bi bilo bolje da je Volva ostavila. 

Ne znam kako ce to izgledati, ali pretpostavljam da na 120-130 ces koristiti samo benzinski motor od 75 konja i da CVT nece paziti na tvoje usi. Elektro auti su zaista privlačni, ali za po gradu, bas i ne za autocestu, osim ako je Tesla.

 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
simeparanoja kaže...

 Bog,

 

Imam jedno pitanje za vlasnike Toyote, ako nije problem.
Duze vec vremena sam u potrazi za vecim obiteljskim autom, i naletih na toyotu verso sa 7 sjedala.

Kako sam dosad imao samo skode, cije odrzavanje nije bilo preskupo, zanima me sto je sa toyotom?
ako se ne varam, trebala bi biti pouzdana i "dugotrajna" no zanima me odrzavanje, cijena i slicno? da li ima nekih poznatih problema s njima ili ovim 1.6 d-4D motorm?

 

 

hvala

 

P.S. Da li i dalje ima onaj "neki poticaj" od strane drzave za kupnju hibrida? ili je to ukinuto?

Ako se ne varam, to je BMW-ov motor(bila je neka zamjena izmedu Toyote i BMW-a baterije za dizelase)

 

Ja imam sad 100k km 1.33 benza i nemam nikakvih problema(ali to je jos niska kilometraza), samo ulje, filteri i kocnice(pakne).

 

Po pitanju hibrida, drzava ne daje poticaj ja mislim vec 2 godine, ali toyota daje neki popust na hibride, znam da je auris hibrid nekih 5t kn skuplji od dizelasa sto nije neka valika razlika.

 

EDIT:

Ovlasteni servisi su nekih 800-900kn, a mozes ih obavit i za 400-500 s kvalitetnim uljem i filterima ako imas mehanicara.

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.12.2017 11:41 (CroNk3r).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Ako se ne varam, to je BMW-ov motor(bila je neka zamjena izmedu Toyote i BMW-a baterije za dizelase)

 

Ja imam sad 100k km 1.33 benza i nemam nikakvih problema(ali to je jos niska kilometraza), samo ulje, filteri i kocnice(pakne).

 

Po pitanju hibrida, drzava ne daje poticaj ja mislim vec 2 godine, ali toyota daje neki popust na hibride, znam da je auris hibrid nekih 5t kn skuplji od dizelasa sto nije neka valika razlika.

 

EDIT:

Ovlasteni servisi su nekih 800-900kn, a mozes ih obavit i za 400-500 s kvalitetnim uljem i filterima ako imas mehanicara.

 Hvala na brzom odgovoru

800-900 u ovlastenom dok je pod garancijom nije pretjerano, mislio sam da je i vise :D

 

Dakle, ovaj 1.6 za verso ne bi trebao biti preslab?

 

Sto se tice hibrida (da gledam 2 auta), vidim da imaju neku akciju do 15.01, pretpostavljam prije poskupljenja koje je prije spomenuto (da li je to novi 2018 model ili?=

CARPE DIEM
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
simeparanoja kaže...

 Hvala na brzom odgovoru

800-900 u ovlastenom dok je pod garancijom nije pretjerano, mislio sam da je i vise :D

 

Dakle, ovaj 1.6 za verso ne bi trebao biti preslab?

 

Sto se tice hibrida (da gledam 2 auta), vidim da imaju neku akciju do 15.01, pretpostavljam prije poskupljenja koje je prije spomenuto (da li je to novi 2018 model ili?=

Ne bi ti znao(nije da nece ici, ali pitanje kolko je zivahan), imaj na umu da je to za benzinca, dizelas bi mogao biti skuplji.

Odes fino u centar neka ti daju neke preporuke, dogovoriti neku testnu voznju.

Prije dobro razmislis o tome sto te tocno zanima, zapises i prodes po redu s prodavacem.(ispitas i kolki su servisi za pojedine motore).

Mozda mozes jos kakvu korekciju cijene rjesiti(ili dobiti neku opremu)

 

chutac 

Ne cuje se uopce getriba prilikom odrzavanja brzine, samo prilikom ubrzavanja.

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.12.2017 12:50 (CroNk3r).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Mislio sam na motor. Mozda ce ga drzati u visim okretajima ako bude falilo snage. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Mislio sam na motor. Mozda ce ga drzati u visim okretajima ako bude falilo snage. 

Jedino kad nagazis po gasu se cuje motor, inace sve sto cujes je vjetar(i kad su zimske gore onda se i gume cuju)

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Jes ti siguran? 

Da 1.5 tjera yarisa 130 bez buke motora? Ako da, svaka cast motoru, ali nekako sumnjam.

Meni se CVT bas svidja, ali ne mogu ga zamisliti na malim motorima. U nekom V6 sa turbom ga mogu zamisliti kao tihu krstaricu, ali ovo...

To je i dalje Yaris, gradski auto. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Jes ti siguran? 

Da 1.5 tjera yarisa 130 bez buke motora? Ako da, svaka cast motoru, ali nekako sumnjam.

Meni se CVT bas svidja, ali ne mogu ga zamisliti na malim motorima. U nekom V6 sa turbom ga mogu zamisliti kao tihu krstaricu, ali ovo...

To je i dalje Yaris, gradski auto. 

Pa taj 1.5 je jaci od mog 1.33 u manjem autu, tako da ne bi trebao imati problema.

 

EDIT: Najbolje dogovorit testnu pa isprobat izmedu 2 izlaza na autoputu

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.12.2017 13:44 (CroNk3r).
8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

 Ja imam 2014 model. 3.5 litre neces vidjet nikada, ali iznad 5.5-6 isto tako neces ma kako god vozio. Puno je bolji od starih Yarisa, jedino iza ima manje prostora za noge radi baterije.

 

Inace baterija je dovoljna za 1-1.5km na struju, ali elektromotor nije dovoljno jak za vozit se samo na njemu po normalnoj cesti. U guzvi je super jer za pomicanje koristis struju i uglavnom ne trosis nista, a ako uracunas da je automatik onda je jos bolji za grad.

 

Pregledan, jednostavan... jedino recimo kada sam u ZG, onda auto pocne trosit vise radi hladnoce, motor radi duze i pocne dosta trosit ako se na kratkoj relaciji ukljucuje grijanje.

 

Ako te sto zanima, javi se u inb slobodno.

 

Dobar info. Nisam znao da je baterija za takvu kratku relaciju.

Sto se tice brzine, ovdje je na autocesti IG-L ogranicenje na 100Km/h, tako da u to igra ulogu,

a tu cu se i svaki dan voziti autocestom.

 

Imas li panoramski krov, i isplati li se? Po meni je zanimljiv samo suvozacima i straznjoj klupi, dok meni u voznji osobno ne treba.

Od dodatne opreme bi uzeo FishTail antenu i bolje ozvucenje, jer se radio i zvucnici ne mogu lako zamijeniti, nista nije standardno.

 

Hoce li mi faliti snage na relaciji Austrija-Hrvatska? S obzirom da sam negdje procitao da hibridi ne smiju voziti prikolice,

zasto se onda kao dodatna oprema nudi kuka? Mislim nemam sta voziti, ali bi stavio nosac za bicikle na kuku.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

Dobar info. Nisam znao da je baterija za takvu kratku relaciju.

Sto se tice brzine, ovdje je na autocesti IG-L ogranicenje na 100Km/h, tako da u to igra ulogu,

a tu cu se i svaki dan voziti autocestom.

 

Imas li panoramski krov, i isplati li se? Po meni je zanimljiv samo suvozacima i straznjoj klupi, dok meni u voznji osobno ne treba.

Od dodatne opreme bi uzeo FishTail antenu i bolje ozvucenje, jer se radio i zvucnici ne mogu lako zamijeniti, nista nije standardno.

 

Hoce li mi faliti snage na relaciji Austrija-Hrvatska? S obzirom da sam negdje procitao da hibridi ne smiju voziti prikolice,

zasto se onda kao dodatna oprema nudi kuka? Mislim nemam sta voziti, ali bi stavio nosac za bicikle na kuku.

Mislim da to nije tocno jer inace ne bi imalo smisla da je u navedenom cjeniku ispod motora jos i kapacitet vuce prikolice:

 

http://www.toyota-centar.hr/downloads/lexus/GS/LEXUS_GS_CJENIK_01012017.pdf

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Pa taj 1.5 je jaci od mog 1.33 u manjem autu, tako da ne bi trebao imati problema.

 

EDIT: Najbolje dogovorit testnu pa isprobat izmedu 2 izlaza na autoputu

 Veći je samo, nije jači. Ima 75 konja i 111Nm momenta na 3600-4400 okretaja. Lagan je auto, ali opet sumnjam da će održavati 120-130 na ispod 3000 okretaja, a to se čuje. Pogotovo će se čuti u gradskom autu.

Čitatelj kaže...

 

Hoce li mi faliti snage na relaciji Austrija-Hrvatska?

 Da, 75 konja na autocesti je nategnuto, pogotovo na većim udaljenostima.

Ja Pandu od 60 konja po autocesti garim 120-130, isto kao i oba Citroena, ali budući da su oni jači, razlika je osjetna. Pandi baš treba hrpa gasa da ide, c4 manje, VTS-u još manje.
Po meni je idealna snaga u rasponu 100-120 konja. Nema je previše da dobiješ kaznu, ubiješ se ili da popije puno, a ima je dosta da ne moraš govoriti "ajde, ajde jebote".

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...
CroNk3r kaže...

Pa taj 1.5 je jaci od mog 1.33 u manjem autu, tako da ne bi trebao imati problema.

 

EDIT: Najbolje dogovorit testnu pa isprobat izmedu 2 izlaza na autoputu

 Veći je samo, nije jači. Ima 75 konja i 111Nm momenta na 3600-4400 okretaja. Lagan je auto, ali opet sumnjam da će održavati 120-130 na ispod 3000 okretaja, a to se čuje. Pogotovo će se čuti u gradskom autu.

Aha, nisam gledao kolka je snaga direktno u hibridu, znam da sam vidio 1.5VVT-i model samo benz s oko 110ks pa sam mislio da sve isto.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

Dobar info. Nisam znao da je baterija za takvu kratku relaciju.

Sto se tice brzine, ovdje je na autocesti IG-L ogranicenje na 100Km/h, tako da u to igra ulogu,

a tu cu se i svaki dan voziti autocestom.

 

 

Hoce li mi faliti snage na relaciji Austrija-Hrvatska? S obzirom da sam negdje procitao da hibridi ne smiju voziti prikolice,

zasto se onda kao dodatna oprema nudi kuka? Mislim nemam sta voziti, ali bi stavio nosac za bicikle na kuku.

 Ja svoju vozim Ri-Zg, tempomat na 120-130 i nemam brige. Ono sto se mora znat je da benzinski motor ne radi sam skoro nikada, uvijek je tu i elektromotor koji sluzi ili za punit bateriju ili u PWR modu za pomoc obicnom motoru. I ja sam svog mjerio 10ak sek do 100km/h, cak je brza od A1 1.2TFSI sa 90ks.

 

Auto nije bas za prestizanja, CVT zezne mene u dosta stvari jer odaziv nije kao klasicni mjenjac vec treba cekat malo da auto se zaleti. Uzbrdice ju uguse lako, ali ima snage, ja sam svoju(noga do poda) vozio 150-160 na laganoj uzbrdici (Grobnik - Gornje Jelenje), ali 120-130 moze drzat sa nekom 5.5-6l/100km potrosnjom i 1-2 osobe unutra. Servisiranje CVTa je isto veliki ?, internet je za mjenjanje ulja, Toyota nije, ali kad ih se malo pretisne, onda se sloze da bi bilo dobro mjenjat ulje svakih 25-30tis km.

 

Od opreme, ja imam onu za "nase" trziste, ima tempomat, auto klimu,kameru itd. Ali je stariji model(pre-facelift), pa nema senzore za mjenjanje trake i sl. Zvucnici serijski su mi ok, cak su i bolji nego u par novijih auta, a ta dodatna ozvucenja uglavnom ne nose upgrade osim imena. 

 

Nije auto za svaki dan na autocesti utrke vozit, ali je solidna i ugodna i sicevi su jako dobri i drze na mjestu, imao sam i putovanja od 5+h u njoj i nije neizdrzivo, svakako 16" kotace jer se dobije malo stabilnost u zavojima, a ne utjece toliko na snagu. 

 

I taj nos naprijed joj je nizak jako, ne znam zasto, ali do sad nikad nisam zagrebao ispred kuce osim s njom, nije problem, ali se svi okrenu kad zagrebe.

 

Za isplativost tog auta, dosta subjektivno je. Najvise jer ja ju vozim u po gradu 85% vremena, pa mi je odlicna iako je dosta skupa i ne mislim da cu ako je kupim ustedit velike pare, ali istina je da pumpu vidim manje nego s obicnim benzincima. Za 16-17k €, ne znam sto ima u ponudi (Clio, Polo..?), ne znam ni kakve su olaksice posto je CO2 oko 75g, obicno to ljude veseli, kod nas nije toliko bitno.

Di2 & EPS FTW!
8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Jesi ga voljan mozda konfigurati "po svom"?

 

https://www.toyota.at/konfigurator/yaris#carconfig/promotions/09a6531a-c3f1-4d2d-b4d3-eb45cbb35478

 

Pa mi stavis link. Nije problem ako ide i do 18.000€, bitno je da bude "bolje konfigurirano" od moje konfiguracije.

FishTail antena obavezno, jer ovdje kreteni vole otrgnut antenu kad se napiju.

 

Hvala :)

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ovaj Style model ti je najbolji po meni, kosta puno, ali ja imam manje vise takav auto i placen je dosta manje u HR. Probaj neki polovan sa malo km pronaci jer ovi jeftiniji stilovi opreme nemaju ni mogucnost touch screena ili 16" felgi, a Style sadrzi sve to vec u svojoj opremi.

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Skupa auta u Austriji kod nas za cijenu Yarisa mozes uzeti C segment sa slicnom opremom.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

chutac 

Stigao i moj s servisa(isto prvi branik, nalet na divlju zivotinju).

Nema razlike u braniku da se na trepavice postavis, jos su mi spolirali full auto.

Sad reci da je toyotina popularnost u pouzdanosti(odnosu s kupcima) i da je precjenjena. Ja sam samo rekao osiguranju da cu njima poslati auto i da se nek s njima dogovore.

 Moze slike auta? Di si naletio na zivinu? 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...
CroNk3r kaže...

chutac 

Stigao i moj s servisa(isto prvi branik, nalet na divlju zivotinju).

Nema razlike u braniku da se na trepavice postavis, jos su mi spolirali full auto.

Sad reci da je toyotina popularnost u pouzdanosti(odnosu s kupcima) i da je precjenjena. Ja sam samo rekao osiguranju da cu njima poslati auto i da se nek s njima dogovore.

 Moze slike auta? Di si naletio na zivinu? 

Ma nista strasno, pukotina 4cm na braniku je bila(fazan), al kad vec placam dodatno osiguranje, zasto ne popraviti.

Nemam sliku od prije.

 

Prva slika, od haube 5 cm dolje je bila pukotina, a drugu sam stavio da se vidi razlika.

I jbg, malo je zmazan kad je takvo vrijeme.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.12.2017 18:11 (CroNk3r).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pozdrav,

Trebala bi mi pomoć oko sljedećeg slučaja.
Radi se o passatu 2009.god. 1.9tdi(77kw).
Zna mi se često desit da auto gubi snagu.
Primjer vozim 100 110 u cetvrtoj na većim okretajima(cca 3200-3500 o/min) i taman kad oces u 5tu izgubi snagu, papucica do kraja ali preko 110 nema šanse.
Bio u euro dausa i oni ništa nisu našli.
Svaki put ovo se riješi gašenjem auta i ponovno paljenje.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

 

 Lajk za peseka

14 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jel imao ko kakvih problema sa automatskim sklapanjem retrovizora kad stisne minus i led ili nema brige oko toga?
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Zin8 kaže...
Jel imao ko kakvih problema sa automatskim sklapanjem retrovizora kad stisne minus i led ili nema brige oko toga?

 Ako padne kisa i smrzne auto da je ko veliki sladoled onda se moze desiti da ne radi. Nikome nista. Ne radi i nist se ne desi.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jel to čudo vuče toliko struje ili koji vrag,novi akumulator i kad sklapam dok je auto ugasen,čuje se kako dosta sporije sklapa/izvlaci nego kad je auto upaljen,jel nekome slično ?
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
robert1995 kaže...
Pozdrav,

Trebala bi mi pomoć oko sljedećeg slučaja.
Radi se o passatu 2009.god. 1.9tdi(77kw).
Zna mi se često desit da auto gubi snagu.
Primjer vozim 100 110 u cetvrtoj na većim okretajima(cca 3200-3500 o/min) i taman kad oces u 5tu izgubi snagu, papucica do kraja ali preko 110 nema šanse.
Bio u euro dausa i oni ništa nisu našli.
Svaki put ovo se riješi gašenjem auta i ponovno paljenje.

 Kad se meni događalo slično na starijem TDI-ju (1.9, 66kw, 2000g) bilo je do turbine, odnosno ne čak turbine, nego ventila na turbini koji je propišao. Zamijenio sam također bio sva crijeva, ali auto je uporno išao u safe-mode iznad 110-120.

 

Trebalo bi negdje pogledati sva crijeva da neko nije probijeno i svakako dijagnostika turbine.

 

Sve ti je ok ponovnim paljenjem jer se poništi safe-mode. Turbina iz nekog razloga prepunjava i onda se pali zaštita u vidu tog limp modea, ili safe modea, kako ga već ne zovu.

 

Ne znam koliko km ima auto, ali lako moguće da te čeka reparacija turbine. Nadam se ipak da je neko od crijeva otišlo prije.

 

Kod sebe sam uzeo drugu turbinu, dao svoju + doplata u turbosu (Vinkovci), napravio sam čak i remap, sve radi ok sada već godinu dana da kucnem o drvo. Taman godina dana evo, u 12/2016 sam mijenjao.

 

Još da mi nije vozačeva bravica riknula bili bi super blagdani ali to je koliko čujem skoro default kod VAG-a, bar starijih. Voda, starost..smeće od ugradnje. Sva sreća u Siluxu jeftikaner i u pravilu ode samo lijeva, vozačeva.. skuzio po tome da ne pali svijetla u kabini a vrata otvorena, kao i da ga ne mogu zaključati. Nije da bi ga netko ukrao i inače

 

https://www.silux.hr/proizvodi/karoserija/sigurnosni-sustavi/brave/268591/boja-unutranje-naprijed-vrata-audi-a3-96-03?car=20701

In the name of tragedy...
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Isto da su VW inžinjeri u 80im znali da će ovako nešto biti izmišljeno pa su ostavili utor dužinom cijele instrument table gdje tamam stane ova "cijevčica". Sada bukvalno većina automobila imaju ovako nešto, samo što je to u njih dosta naprednije i može mijenjati boje.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Meni se na oba Citraca preklapaju retrovizori i nema problema. Bilo mi je na VTS-u zamrzlo, ali samo je ostao zaklopljen i koliko znam, rijeseno je tako da ga mozes otklopiti rukom bez straha. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice