- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Nisam neki trgovacki putnik... 50% vremena se vozim sluzbenim autom...
S ovim cu radit kakvih 10000km godisnje...
Sto bude, bude, napikiral sam taj model i uzet cu ga premda cu morat produzivat garazu :)
Kak nema Lexus s dizelom ? Prekrasan model, samo je cijena - boli glava...
To je stari model, sad imas samo hibrid i turbo benz
Nisam neki trgovacki putnik... 50% vremena se vozim sluzbenim autom...
S ovim cu radit kakvih 10000km godisnje...
Sto bude, bude, napikiral sam taj model i uzet cu ga premda cu morat produzivat garazu :)
Kak nema Lexus s dizelom ? Prekrasan model, samo je cijena - boli glava...
To je stari model, sad imas samo hibrid i turbo benz
E pa on ce uzet taj model zbog dizela :)

Ima kod mene u Čakovcu jedan takav, neznam da li je dizel ili benzinac, auto je predivan...Baš smo se na autopraonici parkirali jedan do drugog, unutra a i izvana je stvarno predivan auto.
Nisam neki trgovacki putnik... 50% vremena se vozim sluzbenim autom...
S ovim cu radit kakvih 10000km godisnje...
Sto bude, bude, napikiral sam taj model i uzet cu ga premda cu morat produzivat garazu :)
Kak nema Lexus s dizelom ? Prekrasan model, samo je cijena - boli glava...
To je stari model, sad imas samo hibrid i turbo benz
E pa on ce uzet taj model zbog dizela :)
inace taj toyotin dizel bas i nije na nekom glasu, a u lexusu su jos sjebali i mjenjac koji bas i nije nesto dobro uskladjen sa ostatkom.. ako je automatic onda sve 5.
inace auto sa normalnom opremom iznutra izgleda super.
ak neko oce jeftini IS neka skoci do irske, ima ih od 3000 eura nadalje
U dosadašnja dva dana vožnje sam prezadovoljan. Ekstremniji kišni uvjeti uz malog snijega i temperatura oko 2 celzijusa. Nikakvog bježanja, proklizavanja ili šlajdranja, a vozio sam agresivnije da ih testiram. Čak i kada dam jači gas pri startu momentalno auto kreće.

Model, cijena, gdje si uzeo? Ja ću sebi kroz 2-4 tjedna isto uzeti, iako pucam na Kleber Kristalp HP3.
Oprostite (ne odnosi se to sad direktno samo na tebe), ali meni nije jasno kak neko more postavljati takva pitanja? A vec ih je bilo oho-ho "na koji okretajima saltate u visu?", "...na kojima u nizu?", "na kojima dok se brze vozite?". Pa zar vi ljudi nemate sluha? Auto moras osjetiti pod rukama, pod nogama, "suosjecati" s njim. Moras osjetiti kad mu je "dosta" okretaja i da prešaltaš u višu ili kad se auto pocne muciti u brijegu jer padaju okretaji pa vracas u nizu. Iskreno, za mene ako imas takvo pitanje, nisi trebao proci vozacki ispit jer neznas kak se motor auta ponasa. Kako bi vi onda vozili auto bez kazaljke za okretaje? Ili neki motor poput crossera koji toga nema? Iskreno, ja okretaje ni ne pratim, ni ne razmisljam zapravo o šaltanju. Tjelo i mozak mi sami registriraju zvuk motora i nekad nesvjesno vec presaltam u potrebnu brzinu vise ili nize. Kaj vi konstantno pratite na kojim se okretajima vozite ili kaj? Po meni to zvuči ko neka šablonska školska vožnja koja baš i ne teče fluidno.
OT:
kupljene čelične felge, ratkape i gume te namontirani taj zimski set. Ovaj ljetni će vjerojatno na prodaju jer planiram staviti 17". Ako ima zaniteresiranih za ove alu felge s gumama, slobodno se javi.
S ovim gore se slažem no i ti bi trebao znati koliko će ti 17" felge praviti opterećenje za ovjes a to auto je ionako pretvrdo pa ne znam što ti to treba.
S ovim gore se slažem no i ti bi trebao znati koliko će ti 17" felge praviti opterećenje za ovjes a to auto je ionako pretvrdo pa ne znam što ti to treba.
Ma kakvo opterečenje za ovjes. Vozio sam 156icu iz 2004 sa 190k km na 18 zoll i 215/40/18 gumama XL, Bilstein B12 gewinde i strut bar ispod haube. Ništa nije lupalo niti škripalo od ovjesa a motor je bio 2.4 20v 175ks koji bi teoretski tu jadnu šasiju i opčenito konstrukciju automobila morao uvijati kao da je od plastike. Vilice je promjenio prijašnji vlasnik i ja odvozio cca 20k km prije nego sam ju prodao. Gdje bi ovjes od Golfa sedmice sa vjerojatno manje od 100k km patio radi 17 zoll felgi.
Golf 5 na 225-45-17 osjete najvise moji bubrezi pa prolazim kao na iglama lezece,rupe i pruzne prijelaze dok je na 16" podnosljivo.
Ne znam one price na forumima da sa 17" na 18" nema razlike jos kod guma kao 205-215 pa pas mater u redu mi ovjes,nema lufta,novi seleni pa opet osjetim kako je auto tvrd,jos planiram opruge 3-4 cm,najbolje rezervni karter nabaviti,sto je sigurno sigurno je :D
U BiH su kupljene, ne znam odakle si ti, tačnije u Strong Autu.
Uglavnom, sve preporuke, baš su me iznenadile. Bilo je vožnje u brdu gdje sam šaltao preko 2000 obrtaja i ni sekunde nisu popustile.

Ja imam na golfu 7 225/45r17 ljetne i nije sad da je tvrd nesto strasno ali se osjeti razlika kad stavim zimske 205/55r16 jebiga guma ima vise mesa i naravno da je udobnije. Na ovjesu su u 175tkm mjenjani jedino seleni jednom na cca 150tkm. Trosak od cca 500kn.

Ja imam na golfu 7 225/45r17 ljetne i nije sad da je tvrd nesto strasno ali se osjeti razlika kad stavim zimske 205/55r16 jebiga guma ima vise mesa i naravno da je udobnije. Na ovjesu su u 175tkm mjenjani jedino seleni jednom na cca 150tkm. Trosak od cca 500kn.
Ma ja opcenito volim cuvati ovjes i ne silovati kad ne treba,zasto prijeci sa 70 kmh kao manijak,nece biti nista kad mogu usporiti na 30 i proci lagano,manje opterecenje i sile na sve.
To puno i ovisi o cestama na kojima se prometuje. Jbg, pola moje dnevne dionice ne bi bilo ni za 15 cola, gdje imaš doslovce 3 "trake" širine po 30-40cm po kojima se možeš normalno vozit. Čim moraš izać s jedne trake, a moraš kad dolazi auto iz suprotnog smjera, to je katastrofa. Al preživi se.
Usput i ja danas obavio montažu zimskih. Naručio u petak na ekupi WinterContact TS860, jučer popodne predane za dostavu, danas ujutro došle u Gumiimpex u VŽ. Došao u pol 2, kolona pred ulazom, oko pol 4 došao na red. DOT3017, 195/65/15, 450kn po gumi, meni dobra ponuda. Usluga u Gumiimpexu uvijek top-notch. Sve pohvale ekipi tamo.
Poznata boljka 1.6psa 80kw motora, odhebale su podloške injektora... Smrdi u kabini ko u naftnoj rafineriji. Ostavil auto danas u ovl. ford servisu da slože...
filozofirate oko tih dimenzija guma i felgi i patnje ovjesa...ja gledam uzeti 19ke, a MOZDA i neke 20tke (ali treba vidjeti kako stoji odredeni model felgi)...
tko nema za servisirati ovjes, nece ici preko profila 60 i to je to...
Vec imas 20 na monovolumenu br.2.
inace je govor o tome...ja sam stavio eibache pro kit i auto je ostao ISTO tvrd kao serijala
Sad kužim šta znači kad ti u prometnoj piše Boja: crvena sa efektom
Da policija vrbuje takve kao što vrbuju nas ovaj bi davno završio na preši

inace je govor o tome...ja sam stavio eibache pro kit i auto je ostao ISTO tvrd kao serijala
eibach je i poznat po tome da je sto se tice komforta isto ko i original opruge.
da si stavio h&r onda bi bilo tvrdo.
inace je govor o tome...ja sam stavio eibache pro kit i auto je ostao ISTO tvrd kao serijala
eibach je i poznat po tome da je sto se tice komforta isto ko i original opruge.
da si stavio h&r onda bi bilo tvrdo.
Ne mora bit, meni su Eibach opruge bili previse tvrde, pa sam presao na H&R (sive) opruge i bilo je relativno ok.
Eibach ima Pro-Kit koje su prilicno slicne serijali što se tiče tvrdoće i Sportline koje spuste niže i naravno, tvrđe su.
Ovisi o mijestu, mene u Zagrebu još niti jednom nisu zaustavili i obavili rutinsku kontrolu, a u Karlovcu me tri puta zaustavili i kontrolirali
Ma za 100Kn svi auti prolaze tehnički, pa se ne treba čudit šta se sve nađe na cestama
Jel netko ovdje naručivao tablice nedavno? Ja sam podnio zahtjev prije 20ak dana i još nisu došle. Zvao danas policiju i dobio negativni odgovor, a bilo mi je rečeno da se čeka 2 tjedna.
Tko je danas navečer napunio državni proračun na Slavonskoj kod Čavićeve?
crveni stari Ford Focus samo s upaljenim pozicijama + maglenkama
pa takvo nešto treba kažnjavati s 10.000 Kn
WTF, to samo gura vruci zrak iz motornog prostora u usis. A i prava turbina se vrti na 200k RPM.
Ono kad mislis da si se svega nagledao od dizela koji dime kao lokomotiva pa naides naa ovo.
Nikad ne znaš na što ćeš novoga naletit na netu
U slucaju da neko ne kuzi zasto je smjesno
.