Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.024
|
čitano: 16.526.585
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

Kakva su vam iskustva sa lagerosom? Spremam se na sedmici napraviti veliki servis auto ima 4 i pol godine i mislim da je vrijeme.

 

trebam zamijeniti remene i sve sto ide uz to plus uljeza motor,svi filteri i zamijeniti cu ulje u getribi i ako ce jos nesto trebati po potrebi.

uf ceka me izdatak od cca 5 soma kuna.

 

 Izvrsna, za svaku preporuku. Meni su za Fiestu dijelovi za prvi servis izašli smiješnih 650kn. Sumnjam da bi drugdje ili u ovlaštenom ispod 1000kn prošao.

Poruka je uređivana zadnji put ned 27.8.2017 7:16 (Karlek_19).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Zna li neko koliki je prag CANBUS sistema u VW Passata B6 za kratka svjetla, odnosno koliko treba da vuče struje da canbus sistem ne izbacuje grešku, vjerujem da može na manje od 55W, samo koliko nisam uspio da nađem googlanjem. Hoće prijatelj da ugradi LED na kratka, već smo našli par tipova koji pašu u sočivo, ali ne znamo od koliko W da kupimo jer smo probali sa 25W i  ne može, izbacuje grešku iako svjetla normalno gore. Unaprijed Hvala.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
solaris kaže...

Hey ekipa, 

 

Odlučio sam, to jest došlo je vrijeme da svog Grande Punta zamijenim novijim autom. Kako mi se sviđa moment kod dizelaša, i nakon vožnje u starijom 308, ne bi uzimao benzinca više. Kaj u rangu veličine Golfa uzeti od Francuza? Peugoet 308, Megane ili C4? Rabljeni naravno, godišta oko 2012. Budget je nekih 10k Eura plus minus. Godišnja kilometraža oko 10-20k km, no viiše prema 10 nego prema 20k.

 Anđelko je valjda prodavac iz snova. Pristojan, prijateljski nastrojen i  jako informiran. 

 

Solaris, Megane ne, kramp od auta. 308 i c4 su isti auti. Isti. Moja preporuka ide za c4. Kada sam ja 2012. kupovao, imao sam istu dilemu i odabrao sam c4 jer mi je ljepsi i jer ima malo bolje organiziranu unutrasnjost. A i c4 je mekaniji, samim time udobniji od 308, ali zato zaista nije doma u zavojima. 

 

Ako uzimas c4, ne bi bilo lose izbjeći Medvescak opremu. Oni su se prodavali po nizoj cijeni sa više opreme, ali caka je bila sto nisu proizvedeni u Francuskoj i sto su stedili na nekim stvarima. Ja na sva 4 vrata imam alu lajsne, medvescak nema, ima malo kenjastiji tapicirung sjedala, radio je nizi model i sama kvaliteta izrade nije bas najbolja.

 

Potrazi Seductiom modele, i ako budes isao gledati aute, javi da ti kazem na sto spustiti cijenu, gdje viriti. 

 

A da, s tako malom kilometrazom ti dizel ne treba. Benzinci su(ako uzmes odrzavan primjerak) tihi, jako malo trose, dobro zvuce, a idu poprilicno dobro. A i dizeli(1.6 92ks jer svi taj prodaju) imaju premalo momenta da bi to bio dizel. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put ned 27.8.2017 11:17 (chutac).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

Zna li neko koliki je prag CANBUS sistema u VW Passata B6 za kratka svjetla, odnosno koliko treba da vuče struje da canbus sistem ne izbacuje grešku, vjerujem da može na manje od 55W, samo koliko nisam uspio da nađem googlanjem. Hoće prijatelj da ugradi LED na kratka, već smo našli par tipova koji pašu u sočivo, ali ne znamo od koliko W da kupimo jer smo probali sa 25W i  ne može, izbacuje grešku iako svjetla normalno gore. Unaprijed Hvala.

 Probaj ako imas dijagnostiku(vcds) prebaciti da imas xenon. On je 35w, pa mozda nece bacati gresku.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
andreas11 kaže...

 Probaj ako imas dijagnostiku(vcds) prebaciti da imas xenon. On je 35w, pa mozda nece bacati gresku.

 Nemam, ali ćemo probati naći nekog ko ima. Hvala na sugestiji.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Prvo samo spoji da vidis jel se snop rasipa. Jer ako se rasipa, bacas novce od otpornika u vjetar. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

Zna li neko koliki je prag CANBUS sistema u VW Passata B6 za kratka svjetla, odnosno koliko treba da vuče struje da canbus sistem ne izbacuje grešku, vjerujem da može na manje od 55W, samo koliko nisam uspio da nađem googlanjem. Hoće prijatelj da ugradi LED na kratka, već smo našli par tipova koji pašu u sočivo, ali ne znamo od koliko W da kupimo jer smo probali sa 25W i  ne može, izbacuje grešku iako svjetla normalno gore. Unaprijed Hvala.

 Ne bi to tocno znao,ali ja imam LED zarulje za kratka svjetla u Golfu V i vjerujem da je canbus nastiman isto kao kod mene posto je nastiman na halogene zarulje,a moje dolaze sa voltage regulatorom i samo kod davanja kontakta blicne tri-cetiri puta i nema greske nikakve,voltage regulator je kao neka vrsta "varalice " za cold diagnosis od ECU-a.

Evo link koje sam uzeo,dosta su kvalitetne,cijena prihvatljiva i najbitnije nema gresaka.

 

https://www.aliexpress.com/item/H1-H11-H7-9005-9006-LED-Headlights-360-Degree-Beam-Angle-Kit-3200LM-Bulbs-with-Tinned/32795450541.html

 

Kod mene vec 3 mjeseca i po najvecim vrucinama radi super.

Poruka je uređivana zadnji put ned 27.8.2017 11:56 (doky01akablava).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

hvala decki sutra cu kontaktirati lageros.

PSN:Tomislav025
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ja sam nedavno trebao nešto kupit za svoj auto, preporučili ste mi taj lageros, al ga nisam uspio naći, mada je Velika Gorica šablonski ko križaljka složena, čak me navigacija krivo dovela

Uglavnom na google mapsu ih nalazim, samo ne znam ova kuća lijevo piše lageros, al mi se čini da su to samo ležajevi, a desno preko puta ceste piše auto dijelovi, nigdje ne piše lageros, jel to ista trgovina?

Jel lageros ima skladište ili se treba naručivati, tj ako dođem tamo hoće imat traženi dio ili se treba čekati?

 

Inaće prošao sam pored Vulkala koji je ogroman, pored Konzuma ili kauflanda (ne sjećam se), autopraona je preko puta i naletio na tokića, al tokić nije imao dio isto kao ni tokić u zg-u...

 

BTW: meni je za sada inter cars najbolji, sve imaju i to raspoloživo odma, čak i veći izbor od tokića

Poruka je uređivana zadnji put ned 27.8.2017 14:59 (1BIT).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ovo na ćošku di je žena u crvenoj majici. Ta velika kuća u prizemlju ima prostor u kojem je Anđelko.

 

Hehe, vidi c4 s desne strane slike 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Poruka je uređivana zadnji put ned 27.8.2017 15:15 (chutac).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Prvo samo spoji da vidis jel se snop rasipa. Jer ako se rasipa, bacas novce od otpornika u vjetar. 

 Extra svijetli, ide ravno do jednog dijela i onda isto stepenica i onda opet ravno, ovako nešto, ne rasipa, uzeo sam dobre sijalice, od dobrog Nighteye proizvođača. Imam u svom VW Golfu 2 H4 od istog proizvođača i imaju fenomenalan cut off i bez projektora, tako da ne bliješte kao što to rade neke LED i Xenon sijalice.

 

doky01akablava kaže...

 Ne bi to tocno znao,ali ja imam LED zarulje za kratka svjetla u Golfu V i vjerujem da je canbus nastiman isto kao kod mene posto je nastiman na halogene zarulje,a moje dolaze sa voltage regulatorom i samo kod davanja kontakta blicne tri-cetiri puta i nema greske nikakve,voltage regulator je kao neka vrsta "varalice " za cold diagnosis od ECU-a.

Evo link koje sam uzeo,dosta su kvalitetne,cijena prihvatljiva i najbitnije nema gresaka.

 

https://www.aliexpress.com/item/H1-H11-H7-9005-9006-LED-Headlights-360-Degree-Beam-Angle-Kit-3200LM-Bulbs-with-Tinned/32795450541.html

 

Kod mene vec 3 mjeseca i po najvecim vrucinama radi super.

 U opisu ovih tvojih piše "Car Model: Most of Car(Not Suitable for Canbus System)" a 30W su po sijalici, što bi moglo značiti da već na 30W neće izbacivati grešku. Ove bez regulatora ne mignu, svijetle uredno, samo što prikazuje grešku na instrument tabli, to i jest problem, ako ode neka druga sijalica ne može se znati, a ujedno i bode u oči zato što svijetli. jednostavno smeta.
Ove što sam ja probavao su 25W i pašu odlično u projektor.

http://www.ebay.com/itm/Nighteye-H7-LED-Headlight-8000LM-Conversion-Kit-6500K-Replace-Halogen-Xenon-Bulb-/391603689087?hash=item5b2d66167f:g:HFgAAOSwOgdYomPa&vxp=mtr

 

Te što ti koristiš nisam siguran da li bi stale u projektor, nema nigdje širine, a ove su mi nekako najbolji kandidat sa 30W snage, samo što su malo šire u vrhu od prethodnih koje sam probao, za neka 3mm pa trebam prvo provjeriti da li bi stale u projektor.

http://www.ebay.com/itm/Nighteye-H7-10000LM-LED-Headlight-Driving-Lamp-Bulbs-60W-Globes-Conversion-Kit-/272576788484?hash=item3f76d7b804:g:VFYAAOSwPh5ZNNF8&vxp=mtr

 

Nighteye proizvođač bi trebao da bude pouzdan, procijenjeni radni vijek je 100 000, ali nek izdrži 2-3 godine bit će extra.

 

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

A kako se to hladi?
Jer far je zabrtvljen, kamo ide toplina koju generira žarulja?

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ne grije se to puno(u poređenju sa halogenim i xenonom), frend mi ima H4 u VW Bori, uspjeli smo je strpali unutra u far i zaklopiti ga, i radi najnormalnije već nekoliko mjeseci. Specifikacij kaže "Operating temperature -40°C~+80°C" Kad uspije da ne izgori od halogenih koje većinom generiraju toplotu od 100°C ka nagore(za xenon ne znam koliko on generiše toplote ali nije ni on daleko od halogenih) trebalo bi da bez problema izdrži i sa LED-om.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
Poruka je uređivana zadnji put ned 27.8.2017 18:47 (Haker_x).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

A kako se to hladi?
Jer far je zabrtvljen, kamo ide toplina koju generira žarulja?

 Hladi se preko bakrenih vlakana,far se uopce ne grije nego samo grlo zarulje.
A drugo nema gresaka na dashboardu,barem ja nemam.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

Ne grije se to puno(u poređenju sa halogenim i xenonom), frend mi ima H4 u VW Bori, uspjeli smo je strpali unutra u far i zaklopiti ga, i radi najnormalnije već nekoliko mjeseci. Specifikacij kaže "Operating temperature -40°C~+80°C" Kad uspije da ne izgori od halogenih koje većinom generiraju toplotu od 100°C ka nagore(za xenon ne znam koliko on generiše toplote ali nije ni on daleko od halogenih) trebalo bi da bez problema izdrži i sa LED-om.

doky01akablava kaže...

 Hladi se preko bakrenih vlakana,far se uopce ne grije nego samo grlo zarulje.
A drugo nema gresaka na dashboardu,barem ja nemam.

 E, ali ove se griju kod izvora svjetla i ipak postoji oblik hlađenja(vjetar preko fara). Nije neko efikasno hlađenje, ali ga ima. A ove žarulje se "hlade" u prostor kod grla. Budući da je far zabrtvljen, toplina izlazi samo preko stijenki koje su okrenute ka motoru, a u motornom prostoru ima dosta stupnjeva.
Zato mi nije jasno kako se hladi.

 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

 Hladi se preko bakrenih vlakana,far se uopce ne grije nego samo grlo zarulje.
A drugo nema gresaka na dashboardu,barem ja nemam.

 

Ja sam testirao u sebe na VW Golfu 2 temperaturu LED sijalica i maximalna izmjerena temperatura nakon duže vožnje po danu je bila 65°C na aluminiumu koji hladi sijalicu, oko 50°C je bila temperatura LED lampica na sijalici, dok je unutrašnja temperatura fara bila oko 30°C(testirano po sunčanom danu i temperaturi zraka oko 30°C), tako da se zna zagrijati, ali vjerujem da i motor malo zagrije to sve jer aluminijski dijelovi su van fara u Golfa 2, ali eto za sada u VW Bori je izdržalo oko 2 mjeseca, u nje je sve ispod poklopca za razliku od Golfa u kojeg je aluminij u motornom prostoru.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...
solaris kaže...

Hey ekipa, 

 

 

 Anđelko je valjda prodavac iz snova. Pristojan, prijateljski nastrojen i  jako informiran. 

 

Solaris, Megane ne, kramp od auta. 308 i c4 su isti auti. Isti. Moja preporuka ide za c4. Kada sam ja 2012. kupovao, imao sam istu dilemu i odabrao sam c4 jer mi je ljepsi i jer ima malo bolje organiziranu unutrasnjost. A i c4 je mekaniji, samim time udobniji od 308, ali zato zaista nije doma u zavojima. 

 

Ako uzimas c4, ne bi bilo lose izbjeći Medvescak opremu. Oni su se prodavali po nizoj cijeni sa više opreme, ali caka je bila sto nisu proizvedeni u Francuskoj i sto su stedili na nekim stvarima. Ja na sva 4 vrata imam alu lajsne, medvescak nema, ima malo kenjastiji tapicirung sjedala, radio je nizi model i sama kvaliteta izrade nije bas najbolja.

 

Potrazi Seductiom modele, i ako budes isao gledati aute, javi da ti kazem na sto spustiti cijenu, gdje viriti. 

 

A da, s tako malom kilometrazom ti dizel ne treba. Benzinci su(ako uzmes odrzavan primjerak) tihi, jako malo trose, dobro zvuce, a idu poprilicno dobro. A i dizeli(1.6 92ks jer svi taj prodaju) imaju premalo momenta da bi to bio dizel. 

 Mda, nisam znao za Megane. Mislim, nakon Punta, 308 mi je doživljaj.  Najbolje da odem pogledati par različitih automobila, no ta klasa veličine mi se sviđa, Megane, 308 i C4 jer mi je Punto postao premali. Druga generacija C4 ima i u Medveščak opremi? Nisam znao. Trenutno mi po gradu 1.4 GP troši 7.5 litara i zimi i više i puno mi je to, no postao mi je Grande Punto premali. Sviđaju mi se i karavan verzije Meganea, no to mi je opet preveliko, a kaj se momenta tiče, ovaj 308 kaj sam vozio je isto dosta slab, 66 ili 68Kw i na mojih 57kW mi je to puno. Na što misliš kod, da nije doma u zavojima? Ne vozim brzo,  i ne ulijećem u zavoje pa vjerojatno neću ni primjetiti.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

 

Ja sam testirao u sebe na VW Golfu 2 temperaturu LED sijalica i maximalna izmjerena temperatura nakon duže vožnje po danu je bila 65°C na aluminiumu koji hladi sijalicu, oko 50°C je bila temperatura LED lampica na sijalici, dok je unutrašnja temperatura fara bila oko 30°C(testirano po sunčanom danu i temperaturi zraka oko 30°C), tako da se zna zagrijati, ali vjerujem da i motor malo zagrije to sve jer aluminijski dijelovi su van fara u Golfa 2, ali eto za sada u VW Bori je izdržalo oko 2 mjeseca, u nje je sve ispod poklopca za razliku od Golfa u kojeg je aluminij u motornom prostoru.

 Meni baš ne ulijeva povjerenje, ali sretno 

solaris kaže...

 Mda, nisam znao za Megane. Mislim, nakon Punta, 308 mi je doživljaj.  Najbolje da odem pogledati par različitih automobila, no ta klasa veličine mi se sviđa, Megane, 308 i C4 jer mi je Punto postao premali. Druga generacija C4 ima i u Medveščak opremi? Nisam znao. Trenutno mi po gradu 1.4 GP troši 7.5 litara i zimi i više i puno mi je to, no postao mi je Grande Punto premali. Sviđaju mi se i karavan verzije Meganea, no to mi je opet preveliko, a kaj se momenta tiče, ovaj 308 kaj sam vozio je isto dosta slab, 66 ili 68Kw i na mojih 57kW mi je to puno. Na što misliš kod, da nije doma u zavojima? Ne vozim brzo,  i ne ulijećem u zavoje pa vjerojatno neću ni primjetiti.

 Ma već sam pisao za Megane, na razini auta iz 2005. je.

To si vozio 1.6 hdi? Super motor, pouzdan i štedljiv.

A za zavoje, osjeti se da se naginje. Nije sad da struže po podu, ali naginje se više nego Megane recimo, ali zato kad pobereš šahtu, jedva da skužiš 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...
Haker_x kaže...

 

Ja sam testirao u sebe na VW Golfu 2 temperaturu LED sijalica i maximalna izmjerena temperatura nakon duže vožnje po danu je bila 65°C na aluminiumu koji hladi sijalicu, oko 50°C je bila temperatura LED lampica na sijalici, dok je unutrašnja temperatura fara bila oko 30°C(testirano po sunčanom danu i temperaturi zraka oko 30°C), tako da se zna zagrijati, ali vjerujem da i motor malo zagrije to sve jer aluminijski dijelovi su van fara u Golfa 2, ali eto za sada u VW Bori je izdržalo oko 2 mjeseca, u nje je sve ispod poklopca za razliku od Golfa u kojeg je aluminij u motornom prostoru.

 Meni baš ne ulijeva povjerenje, ali sretno 

 Bolje mi je nego xenon u svakom slučaju, xenon neprecizan do bola ako nema sočivo i previše bliješti i smeta, najviše to vidim u Golfova IV, ubija u oči, a ove LED imaju dobar cutt off, izgledalo bi još bolje da su mi farovi bolje podešeni, ali nisu jer sam ih ručno podešavao, nije profesionalno podešavanje s aparatom za podešavanje farova. Halogene su mi bile katastrofa, puno se grijale, pogotovo po danu kada moram imati upaljena kratka dok vozim(takav zakon) a nisu imale ni približno dobru jačinu svjetlosti kao što to ima LED, dok su imale cut off za razliku od xenona koji razbacuje svjetlost na sve strane. Za sad su neka 3 mjeseca u mene, prelazim dosta kilometara(prosjek oko 1500km mjesečno) tako da dosta svijetle. Vidjet ću koliko će izdržati, preživjele su najveće temperature zraka, čak i malo preko 40°C, trebale bi bez problema da izdrže i zimu.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Raspršivanje svjetla se dogodi kada žarulja nije napravljena za reflektorski far. Da bi xenon žarulja u reflektoru radila kako spada potrebne su dvije stvari. Retrofit kit žarulja i glare cap u faru.
Ja sam dobio Pilot xenon kit koji je dosta skup, ali sa njim je snop isti kao i sa halogenima. Ja imam glare cap, a xenon žarulja je dizajnirana tako da izvor svjetla u prostoru bude na istom položaju kao kod halogene žarulje.
Ali nemam mjesta za otpornike pa imam halogene Philips XV +130% i sve se super vidi. A i same žarulje su mi super je je pogođena boja, nije žuta, a nije prehladna da se detalji slabije vide. To mi je najveći minus kod hladnijih(a uglavnom su takve) LED i xenon žarulja - boja.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

.....

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Raspršivanje svjetla se dogodi kada žarulja nije napravljena za reflektorski far.
Ali nemam mjesta za otpornike pa imam halogene Philips XV +130% i sve se super vidi. A i same žarulje su mi super je je pogođena boja, nije žuta, a nije prehladna da se detalji slabije vide. To mi je najveći minus kod hladnijih(a uglavnom su takve) LED i xenon žarulja - boja.

 Baš takvi i jesu ovi najgori i najjeftiniji xenoni po 30-ak € kakve većina kupuje i ubacuje pa to smeta, ubija, gore nego nečija duga svjetla. Ja ne znam koji se detalji slabije vide, meni je nakon običnih halogenih fenomenalno, znakovi se vide extra kao i pješački prelazi koji reflektuju LED svjetlo što mi se pravo svidjelo kada sam vidio, dok kako sam primjetio halogene neće, namjerno sam ugasio svjetlo i ostavio samo na poziciji kada sam se mimoilazio sa automobilom koji ima halogena svjetla bez projektora i nije pješački odbio ništa te svjetlosti, ili je sasvim malo, nedovoljno da se primjeti neka razlika. Za xenon ne znam, još nisam uspio da potrefim tu slučajnost da se mimoiđem na pješačkom sa automobilom koji ima xenon svjetla.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ne znam točno što, ali znam da u autu sa LED svjetilma(tvornički, sa projektorima) vidim bolje jer je snop jači i kvalitetniji, ali neka dugotrajna ugodnost gledanja mi je bolja sa Philips XV.

Na Mazdi sam imao projektore za halogena(tvornički) i nije ništa revolucionarno. U odnosu na reflektore u c4, samo je cutoff precizniji(oštriji), ali po kvaliteti osvjetljenja, nikakva razlika.

 
Dosta dobro se vidi. Kažem, manje toga je osvjetljeno nego sa LED u projektorima, ali svjetlo je ugodnije za oko.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Mislio sam da projektori poboljšaju sva osvjetljenja, uključujući i osvjetljenje halogene sijalice, jer sakupljaju svu svjetlost i bacaju je gdje treba(i zbog toga izgleda jače), tako da nema rasipanja u odnosu na sjenilo gdje uvijek dio svjetlosti propadne, ode gdje ne treba, ali izgleda da je ta teorija netačna. Nisam osjetio da mi smeta kada vozim duže vrijeme, mada nisam nikada po noći vozio duže od cca 2h odjednom, tako da nebi znao da li izgleda neugodno kada je duža noćna vožnja u pitanju, ovako na kraće vožnje ništa, sasvim mi je uredu. Prijatelj je imao u Bori Wurthove H4 halogene neke jače, dobre na suhom, ali su bile nula po kiši, dok mu sad LED ima koliko toliko osvjetljenja po kiši. Kiša totalno uništaje svjetlost.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

 Ma već sam pisao za Megane, na razini auta iz 2005. je.

To si vozio 1.6 hdi? Super motor, pouzdan i štedljiv.

A za zavoje, osjeti se da se naginje. Nije sad da struže po podu, ali naginje se više nego Megane recimo, ali zato kad pobereš šahtu, jedva da skužiš 

 Da, 1.6 hdi sa najslabijim motorom, 308-ica, jelte jako ugodan i udoban auto. Nije prevelik, pa je ugodno voziti i u gradu, a dovoljno je stabilan i ugodan za autocestu. Sada samo odlučiti između 308 i C4 i to je to. Uglavnom, modela sa benzinskim motorom uopće nema kod nas ili su jako rijetki, tako da mi samo dizel preostaje. U toj klasi i cijeni, nemam niti baš neki izbor. 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

Mislio sam da projektori poboljšaju sva osvjetljenja, uključujući i osvjetljenje halogene sijalice, jer sakupljaju svu svjetlost i bacaju je gdje treba(i zbog toga izgleda jače), tako da nema rasipanja u odnosu na sjenilo gdje uvijek dio svjetlosti propadne, ode gdje ne treba, ali izgleda da je ta teorija netačna. Nisam osjetio da mi smeta kada vozim duže vrijeme, mada nisam nikada po noći vozio duže od cca 2h odjednom, tako da nebi znao da li izgleda neugodno kada je duža noćna vožnja u pitanju, ovako na kraće vožnje ništa, sasvim mi je uredu. Prijatelj je imao u Bori Wurthove H4 halogene neke jače, dobre na suhom, ali su bile nula po kiši, dok mu sad LED ima koliko toliko osvjetljenja po kiši. Kiša totalno uništaje svjetlost.

 Ja ne znam sto ti pricas,LED po noci i gradu je smrt,ugraden u farove sa lecom/projektorom,po kisi takoder smrt jer umjetno gradsko osvijetljenje u kombinaciji sa LED je meni osobno smrt,po noci bez tracka oblaka i kise odlicno.

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

neznam ja kad naidem na auto sa LED svjetlima, bole me oci...evo cisti primjer auta kojeg mrzim vidjeti u susret je novi mini...pa to svjetli toliko plavo i toliko bljesti...ne 1, ne 2, nego SVAKI, a danas ih vec cak ima dosta...

i jednom se sjecam kad sam se vozio po autocesti dolazi mi espace novi, gledam iza nesto jebacki plavo...mislio opet neki jaran sa golf dujom i ribarica svjetlima, kad ono prestigne me gledam bangbus od 5 metara...

 

planiram uzeti sad nightbreakere unlimited...nagledao sam se usporednih filmica izmedu njih, lasera i cool blue...zadnji nemaju smisla, jedino sta su fora boje, ali sto se tice vidljivosti unlimited su odmah do lasera, a kostaju manje i traju duze...laseri su mi pretjerani u svakom pogledu, a ne vide se pretjerano vise

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

NB Laser ti svijetle zuto po danu,po noci bjelkasto,ali meni boja nije nista "bjelija" nego obicne OEM zarulje.
Radije bi one stavio za offroad,to je vec bijelo kao led 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

NB Laser ti svijetle zuto po danu,po noci bjelkasto,ali meni boja nije nista "bjelija" nego obicne OEM zarulje.
Radije bi one stavio za offroad,to je vec bijelo kao led 

 I ilegalno ko i LED.

 

Staviš Osram COOL BLUE intense, ako hoćeš bijelo, s lećom ne svijetle niš gore od OEM, čak i bolje, bijele su kao NB Unlimited na početku, samo kaj NBU gubi bijelinu.

 

Ja si planiram naručiti CB Intense, ali nemam vremena za montažu, jer, eto i Fiesta ima manu, a to je promjena žarulja (treba farove skidati... ), a obzirom da ne mislim nekaj potrgati treba mi barem onda sat dva, dok to zmontiram..

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.8.2017 11:54 (Karlek_19).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

Mislio sam da projektori poboljšaju sva osvjetljenja, uključujući i osvjetljenje halogene sijalice, jer sakupljaju svu svjetlost i bacaju je gdje treba(i zbog toga izgleda jače), tako da nema rasipanja u odnosu na sjenilo gdje uvijek dio svjetlosti propadne, ode gdje ne treba, ali izgleda da je ta teorija netačna. Nisam osjetio da mi smeta kada vozim duže vrijeme, mada nisam nikada po noći vozio duže od cca 2h odjednom, tako da nebi znao da li izgleda neugodno kada je duža noćna vožnja u pitanju, ovako na kraće vožnje ništa, sasvim mi je uredu. Prijatelj je imao u Bori Wurthove H4 halogene neke jače, dobre na suhom, ali su bile nula po kiši, dok mu sad LED ima koliko toliko osvjetljenja po kiši. Kiša totalno uništaje svjetlost.

 Projektori samo ujednače rasip svjetlosti, ali reflektori također mogu biti izrazito dobri.

Dacia Logan(nova) ima izrazito loše farove. Snop nije ujednačen i malog je obima.

Ali kažem, Mazda sa projektorima je na zidu bila izrazito slična c4, samo malo oštrijih linija, ništa drugo.

solaris kaže...

 Da, 1.6 hdi sa najslabijim motorom, 308-ica, jelte jako ugodan i udoban auto. Nije prevelik, pa je ugodno voziti i u gradu, a dovoljno je stabilan i ugodan za autocestu. Sada samo odlučiti između 308 i C4 i to je to. Uglavnom, modela sa benzinskim motorom uopće nema kod nas ili su jako rijetki, tako da mi samo dizel preostaje. U toj klasi i cijeni, nemam niti baš neki izbor. 

 308 T7 ili T9?
Ako je T7, onda bez razmišljanja c4, a ako je T9, onda puno razmišljanja i c4 

Za ozbiljno, T7 je ružan, tipični Pežo iz njihovih najcrnjih dana, dok je T9, meni osobno, jedan od ljepših auta. 
C4 i 308 su isti auti, na istoj platformi, sa istim dijelovima koje proizvode iste firme, jedina razlika je dizajn i to što je c4 mekši. Osobno bih imao poteškoća sa odabirom, prvenstveno zato jer c4 imam i znam da ne bih pogriješio, a opet mi se 308 baš sviđa.

RuskeGTT kaže... 

planiram uzeti sad nightbreakere unlimited...nagledao sam se usporednih filmica izmedu njih, lasera i cool blue...zadnji nemaju smisla, jedino sta su fora boje, ali sto se tice vidljivosti unlimited su odmah do lasera, a kostaju manje i traju duze...laseri su mi pretjerani u svakom pogledu, a ne vide se pretjerano vise

 Uzmi Philips XV +130% ako želiš najbolje performanse. A ako želiš boju, u to ne ulazim.

https://www.youtube.com/user/sorcerer21ro

 

Karlek_19 kaže...

 eto i Fiesta ima manu

 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice