Ja sam odrastao u hatchbacku i posljedice su ocite
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.438
- |
- čitano: 13.619.861
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ti bar imaš dokaze da tog "autobusa" koristiš za ono za kaj je predviđen, bar nekaj u njemu pelaš.
Najgori su mi ovi gradski, kupi takav auto, onda jenput u 10 godina pela madrac i misli kak mu se kupovina isplatila
Ti bar imaš dokaze da tog "autobusa" koristiš za ono za kaj je predviđen, bar nekaj u njemu pelaš.
Najgori su mi ovi gradski, kupi takav auto, onda jenput u 10 godina pela madrac i misli kak mu se kupovina isplatila
Markecu jos fali da kuku ugradi i prikolicu vuce
za auto entuzijaste je visina hendikep
Ja sam odrastao u hatchbacku i posljedice su ocite
I ja sam isto, znam kak ti je...
Jednom kad probaš hatchback, ostaješ na hatchbacku, za grad drugo ni nije, još su danas hatchbackovi komforniji nego šta su nekad bili, barem ti u aurisu imaš hrpu opreme...
Jednom kad probaš hatchback, ostaješ na hatchbacku,
Tako se kaže i za karavane, nakon 50-e kabriolete... Sve ima svoje.
Kad djeca malo narastu vraćam se na hatchback, no sada sam na karavanu i ne bi mi palo napamet svojevoljno ići na hatchback.
Može li netko objasnit kakvo je ovo bluehdi sranje na citroen motorima. Čitam da se mora dolijevat nekakava tekućina pokraj goriva. Jel danas uopće možeš kupit normalan dizel motor.
Može li netko objasnit kakvo je ovo bluehdi sranje na citroen motorima. Čitam da se mora dolijevat nekakava tekućina pokraj goriva. Jel danas uopće možeš kupit normalan dizel motor.
Definiraj "normalan dizel motor".
To ti imaju i drugi proizvođači (AddBlue itd.).
Može li netko objasnit kakvo je ovo bluehdi sranje na citroen motorima. Čitam da se mora dolijevat nekakava tekućina pokraj goriva. Jel danas uopće možeš kupit normalan dizel motor.
Definiraj "normalan dizel motor".
To ti imaju i drugi proizvođači (AddBlue itd.).
Pa normalan motor u koji naliješ gorivo i voziš bez tog add blue sranja. To kad se pokvari možeš bacit cijeli auto. Što je sa VW 1.6 TDI i 2.0 TDI motorima.
Može li netko objasnit kakvo je ovo bluehdi sranje na citroen motorima. Čitam da se mora dolijevat nekakava tekućina pokraj goriva. Jel danas uopće možeš kupit normalan dizel motor.
Definiraj "normalan dizel motor".
To ti imaju i drugi proizvođači (AddBlue itd.).
Pa normalan motor u koji naliješ gorivo i voziš bez tog add blue sranja. To kad se pokvari možeš bacit cijeli auto. Što je sa VW 1.6 TDI i 2.0 TDI motorima.
Naravno da postoje još takvi motori. VW mislim da koristi tu tehnologiju na svojim diesel motorima, ali ne znam na kojima sve točno.
Kod VW se toči svakih 15k km( od servisa do servisa ), znači ne moras gotovo o tome uoće razmišljat.
Ja uzimam na veliko pa mi je cijena ispod 3kn, a na pumpama Vam se kreće od 7kn na više, kako na kojoj.( kanistri po 5-10-15l i više )
Ad blue se koristi već više od 10 godina u teretnim vozilima. Nije to ništa novo.
Može li netko objasnit kakvo je ovo bluehdi sranje na citroen motorima. Čitam da se mora dolijevat nekakava tekućina pokraj goriva. Jel danas uopće možeš kupit normalan dizel motor.
citroen i peugeot nisu auti već teški krampovi ... dobri su oni koji si rađeni do 2003-4 ostalo je sve noćna mora.
Općenito najbolji auti su auti iz 90tih ... elektronike samo koliko treba ...
Kod VW se toči svakih 15k km( od servisa do servisa ), znači ne moras gotovo o tome uoće razmišljat.
Ja uzimam na veliko pa mi je cijena ispod 3kn, a na pumpama Vam se kreće od 7kn na više, kako na kojoj.( kanistri po 5-10-15l i više )
Ad blue se koristi već više od 10 godina u teretnim vozilima. Nije to ništa novo.
Kako da znam da li je auto ad blue ili ne. Ovi 1.6 TDI i 2.0 TDI jel su to obični motori ili sa tim blue sranjem. Jel to svaki model ima.
Jel danas uopće možeš kupit normalan dizel motor.
čisti oksimoron
EURO 6 motori dolaze sa ad blue sistemom.
Pokraj spremnika za goriva ima jos jedan manji spremnik za točenje adblua, znači fizički vidiš kad otvoriš poklopac dal ima ili nema dodatni otvor.
Ja sam do sad vidio Passat, Tiguan i Tuareg motorima da imaju ad blue što se tiče VW-a.
Kod VW se toči svakih 15k km( od servisa do servisa ), znači ne moras gotovo o tome uoće razmišljat.
Ja uzimam na veliko pa mi je cijena ispod 3kn, a na pumpama Vam se kreće od 7kn na više, kako na kojoj.( kanistri po 5-10-15l i više )
Ad blue se koristi već više od 10 godina u teretnim vozilima. Nije to ništa novo.
Kako da znam da li je auto ad blue ili ne. Ovi 1.6 TDI i 2.0 TDI jel su to obični motori ili sa tim blue sranjem. Jel to svaki model ima.
Pa svi novi euro6 imaju adblue a kod starijih imaš oznake ... bluemotion ili ecoblue, blutec ili neki naziv sa blue ...
Općenito najbolji auti su auti iz 90tih ... elektronike samo koliko treba ...
Ne treba biti preveliki romantičar, vozila 90-ih se ne daju ni na koji način usprediti s današnjima.
Elektronika je tu sa svrhom, u 99% slučajeva iznimno korisnom.
Jel danas uopće možeš kupit normalan dizel motor.
čisti oksimoron
Si vidio onaj Accord Coupe 98, 2.2 iES, 110kW? Traži 1.700 eura , sweet temptation..regan još mj dana samo, ali možda se da cijena 100-200e spustiti, iako je već smijeh, koža unutra, bolesnjava, mislim trula višnja boja. Imaš na njuški. Pa dođe mi da mu ponudim tih 12, odnosno 10k kuna..
, nisam takav vidio u 3pm dugo po Zagrebu..
Ne treba biti preveliki romantičar, vozila 90-ih se ne daju ni na koji način usprediti s današnjima.
Elektronika je tu sa svrhom, u 99% slučajeva iznimno korisnom.
ovo sa elektronikom je glupost, ali može se itekako naći pokoji argument u korist auta iz 90tih.
Si vidio onaj Accord Coupe 98, 2.2 iES, 110kW? Traži 1.700 eura , sweet temptation..regan još mj dana samo, ali možda se da cijena 100-200e spustiti, iako je već smijeh, koža unutra, bolesnjava, mislim trula višnja boja. Imaš na njuški. Pa dođe mi da mu ponudim tih 12, odnosno 10k kuna..
, nisam takav vidio u 3pm dugo po Zagrebu..
zakelji link
Jednom kad probaš hatchback, ostaješ na hatchbacku,
Tako se kaže i za karavane, nakon 50-e kabriolete... Sve ima svoje.
Kad djeca malo narastu vraćam se na hatchback, no sada sam na karavanu i ne bi mi palo napamet svojevoljno ići na hatchback.
Pa kaj ti nije muka se sa karavanom po gradu vozit, evo meni je prije par dana jedan lik skoro ostrugao cijelu desnu stranu auta, stajao sam na semaforu u ulici republike austrije, ja stojim u lijevoj traci, ovaj u desnoj pušta passata koji izlazi iz haustora, lik je sa passatom izašao na prvu traku koja mu nije dovoljna, jer će strugati zadnjim krajem u zid, pa je više puta motao i išao napred natrag, svaki put tik do mene, samo čekam da me pogodi, a gužva nepred i iza kako stojimo na semaforu, nemaš se kamo maknut, tako da kloko god djeca bila izgovor za veći auto, dokle god imaš jedno/dvoje djece, stanu bez problema u hatchback, može mi sad netko reć kako nema komfora, al sigurno im je komfornije nego u javnom prijevozu sa penzićima, ajde razumjem ako je više od dvoje, imam susjeda sa 4 komada djece pa je bio primoran kupiti Peugeot 5008 mini bus da svi stanu...
zakelji link
Valjda ovaj, nema ih puno
znači tražim set šerafa za felge koji sadrži 1 zaštitni ključ za svaki kotač.
gdje? nemora biti hr glavno mi je da imaju shipping u hr i razumna cijena
šarafe ili matice? jer ovo na slici su matice.
i još jedno pitanje.. znači hoćeš u principu da jedan šaraf/matica po felgi ima neki ključ ili šta već da se felga neda skinuti, ILI hoćeš da svaka felga ima posebni ključ (po tvom postu bih rekao ovo drugo, a po slici prvo).
Valjda ovaj, nema ih puno
ako je taj, iskreno nisam takvog još nikada u živo vidio
I ja sam isto, znam kak ti je...
Jednom kad probaš hatchback, ostaješ na hatchbacku, za grad drugo ni nije, još su danas hatchbackovi komforniji nego šta su nekad bili, barem ti u aurisu imaš hrpu opreme...
Da, brdo opreme...
Moj auris je onaj najjeftiniji kojeg su imali
Ali sta se mene tice vise mi ni netreba, a po pitanju udobnosti je odlican, malo je jedino po mom misljenju previse "gospodski", vise bi mi odgovaralo da je malo vise vuce na sportski osjecaj.
Jos jedna odlicna stvar je da se iz bez brige 5 osoba vozi kad nema onu izbocinu na sredini.(do sad u 5 godina mozda 3 puta )
EDIT:
i 90% da sljedeci auto opet HB uzimam, eventualno neki karavan (accord ili mazda 6 kad pojeftine) zbog prakticnosti.
znači tražim set šerafa za felge koji sadrži 1 zaštitni ključ za svaki kotač.
gdje? nemora biti hr glavno mi je da imaju shipping u hr i razumna cijena
Prije dosta godina kupio u Molydonu.
Jednom kad probaš hatchback, ostaješ na hatchbacku,
Tako se kaže i za karavane, nakon 50-e kabriolete... Sve ima svoje.
Kad djeca malo narastu vraćam se na hatchback, no sada sam na karavanu i ne bi mi palo napamet svojevoljno ići na hatchback.
Pa kaj ti nije muka se sa karavanom po gradu vozit,
Ni najmanje. 24 cm duži od identičnog hatchbacka, ni ne primijeti se. Jedini mi je problem u mojoj garaži (natovario police na zadnji zid pa mi je sad malo knap). U gradu (vožnja, parking) više manje sve isto (čak mi je i pregledniji odozada).
No s djecom, stvarima itd to su različite klase vozila.
znači tražim set šerafa za felge koji sadrži 1 zaštitni ključ za svaki kotač.
gdje? nemora biti hr glavno mi je da imaju shipping u hr i razumna cijena
šarafe ili matice? jer ovo na slici su matice.
i još jedno pitanje.. znači hoćeš u principu da jedan šaraf/matica po felgi ima neki ključ ili šta već da se felga neda skinuti, ILI hoćeš da svaka felga ima posebni ključ (po tvom postu bih rekao ovo drugo, a po slici prvo).
sry, krivo sam se izrazio, matice i da jedna matica po kotaču ima neki ključ baš kak je na slici
also moraju biti crni :)
Ni najmanje. 24 cm duži od identičnog hatchbacka, ni ne primijeti se. Jedini mi je problem u mojoj garaži (natovario police na zadnji zid pa mi je sad malo knap). U gradu (vožnja, parking) više manje sve isto (čak mi je i pregledniji odozada).
No s djecom, stvarima itd to su različite klase vozila.
Ha dobro, možda si se naviknuo na karavana ili nisi bio još u sitluaciji gdje je skućeno, ma nebitno, nego mi je čudno kad ljudi kažu da kupuju veći auto zbog djece, hatchback je registriran sa 5 sjedećih mjesta, pa nemrem vjerovat da ljudi onda nemaju mjesta, ak posjednu max dvoje male djece na zadnju klupu, a budimo realni, po gradu u 90% slućaja vidim te sedane/karavane samo sa vozačem, ne govorim sad za tebe, nego općenito, totalno neiskorišteni tip auta, znači vuku taj dodatni komad lima bezveze po gradu, još gori od njih su ovi šta terence voze po gradu, naravno il se opet vidi sami vozač ili i suvozač sa vozačem, otraga sve prazno, to je valjda neki kompleks u ljudima da se bolje osjećaju vozeći veći auto, koji im opće ne treba niti ga koriste u svrhe za koje su namjenjeni...
Vise od pola tih karavana su sluzbeni auti.
Ni najmanje. 24 cm duži od identičnog hatchbacka, ni ne primijeti se. Jedini mi je problem u mojoj garaži (natovario police na zadnji zid pa mi je sad malo knap). U gradu (vožnja, parking) više manje sve isto (čak mi je i pregledniji odozada).
No s djecom, stvarima itd to su različite klase vozila.
Ha dobro, možda si se naviknuo na karavana ili nisi bio još u sitluaciji gdje je skućeno, ma nebitno, nego mi je čudno kad ljudi kažu da kupuju veći auto zbog djece, hatchback je registriran sa 5 sjedećih mjesta, pa nemrem vjerovat da ljudi onda nemaju mjesta, ak posjednu max dvoje male djece na zadnju klupu, a budimo realni, po gradu u 90% slućaja vidim te sedane/karavane samo sa vozačem, ne govorim sad za tebe, nego općenito, totalno neiskorišteni tip auta, znači vuku taj dodatni komad lima bezveze po gradu, još gori od njih su ovi šta terence voze po gradu, naravno il se opet vidi sami vozač ili i suvozač sa vozačem, otraga sve prazno, to je valjda neki kompleks u ljudima da se bolje osjećaju vozeći veći auto, koji im opće ne treba niti ga koriste u svrhe za koje su namjenjeni...
Naravno da nisam bio u situaciji gdje je "dovoljno skučeno" jer takvi situaciju ni ne mogu zamisliti (osim u vlastitoj garaži). Ali tu sam bukvalno na 2 sm clearinga.
Ali, ako imaš djecu sve ti je jasno, ako nemaš...
Bicikli, vozi na more i slično - razlika u cijeni i potencijalno traženje dodatnog mjesta za parking je nemjerljiva u korist karavana. S druge strane, ne možeš imati karavana za obitelj, coupe za ženu i sebe, Smart za na posao.
Naravno da nisam bio u situaciji gdje je "dovoljno skučeno" jer takvi situaciju ni ne mogu zamisliti (osim u vlastitoj garaži). Ali tu sam bukvalno na 2 sm clearinga.
Ali, ako imaš djecu sve ti je jasno, ako nemaš...
Bicikli, vozi na more i slično - razlika u cijeni i potencijalno traženje dodatnog mjesta za parking je nemjerljiva u korist karavana. S druge strane, ne možeš imati karavana za obitelj, coupe za ženu i sebe, Smart za na posao.
Ma dobro, većinom se slažem, ali kad opet pogledaš, ako se vratimo u vrijeme juge, kad su današnji roditelji bili klinci, vozili su se yugići, stojadini, fićeki, peglice, nsu-i, moskvichi, lade, wartburgi, renault 4ke, citroen dyane, golf kec...itd
Išlo se na more, svi su bili krcati, dugo se putovalo, al se na kraju nitko nije žalio i svi su bili sretni...
Današnji su auti puno opremljeniji i konforniji nego nekad, tako da mislim da se današnji klinci puno komfornije voze, nego njihovi roditelji nekada, možda je nekima naporno danas hatchbackom ić na more, al sigurno je lakše i konfornije nego nekada sa nevedenim autima gore i ako su nekad ljudi mogli ić, nevidim razlog zašto danas nebi...
Naravno da nisam bio u situaciji gdje je "dovoljno skučeno" jer takvi situaciju ni ne mogu zamisliti (osim u vlastitoj garaži). Ali tu sam bukvalno na 2 sm clearinga.
Ali, ako imaš djecu sve ti je jasno, ako nemaš...
Bicikli, vozi na more i slično - razlika u cijeni i potencijalno traženje dodatnog mjesta za parking je nemjerljiva u korist karavana. S druge strane, ne možeš imati karavana za obitelj, coupe za ženu i sebe, Smart za na posao.
Ma dobro, većinom se slažem, ali kad opet pogledaš, ako se vratimo u vrijeme juge, kad su današnji roditelji bili klinci, vozili su se yugići, stojadini, fićeki, peglice, nsu-i, moskvichi, lade, wartburgi, renault 4ke, citroen dyane, golf kec...itd
Išlo se na more, svi su bili krcati, dugo se putovalo, al se na kraju nitko nije žalio i svi su bili sretni...
Današnji su auti puno opremljeniji i konforniji nego nekad, tako da mislim da se današnji klinci puno komfornije voze, nego njihovi roditelji nekada, možda je nekima naporno danas hatchbackom ić na more, al sigurno je lakše i konfornije nego nekada sa nevedenim autima gore i ako su nekad ljudi mogli ić, nevidim razlog zašto danas nebi...
A gle, nekad se nisu ni imali automobili...
Ali u situaciji kad za sitnu razliku u lovi možeš birati, ne vidim gdje je problem. Na stranu što su te Lade, Wartburzi i slično imali takve prtljažnike da se današnja vozila mogu sakriti, posebno hatchbacki.